Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx

ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 3 EmptyTirs Sep 26, 2017 1:38 pm

"Jeg vil nu mene, at det er dit problem hvis jeg bliver afhængig af dig, for så vil jeg ikke holde mig væk fra dig! Men selvfølgelig hvis min afhængighed af dig, gør at jeg har en træng til at tilfredsstille dig med orgasmer og forkældelse, så er det måske ikke helt så slemt, som hvis jeg bare ville have dig, for min egen fornøjelses skyld!" sagde han drillende, mens han hyggede sig med at forkælde hendes krop. Han mærkede godt den knude han fandt, som han fik masseret fri, før han fortsatte med at forkælde hende "Du behøver ikke været bekymret over, om du ender med at drive mig til vanvid, trossalt kan jeg ikke være ved min fulde, efter jeg brugte tid på at overføre mit sind til en anden krop, i en anden verden, og derefter fulgte med dig hjem, for at forkælde dig for min egen nydelses skyld! Jeg kan umuligt være ved min fulde fem, for hvis jeg var, ville jeg slet ikke være i den her verden, til at starte med!"
Han smilede drillende til hende, mens hun lå på ryggen og lignede en der nød at blive masseret. Da hun fik ham frem og ligge på alle 4 over hende, smilede han roligt til hende, mens han lyttede til hvad hun sagde, han kyssede hende drillende på næsetippen, før han gav den et hurtigt nap. Han brugte sine ben til, at skubbe hendes ud til siderne, så hun endte med at ligge med spredte ben, hvilket gjorde at han kunne lægge sig til rette mellem dem, så han endte med at ligge over hende i pioner stilling, dog støttede han sin krops vægt mod sine arme og ben, så selvom hun kunne mærke hans krop mod hendes, fik hun ikke hans fulde krops vægt, så hun blev ikke mast af ham.

"Du har nok fat i noget, nu har du jo været så sød mod mig, så jeg må nok hellere tilfredsstille din nysgerrighed!" sagde han drillende, før han let frigjorde sine hænder fra hendes, så han kunne føre armene ind under hendes, på den måde kunne han bedre støtte sin krop "Den sand evne jeg har her, havde jeg også tilbage i min hjemverden, og den er grunden til jeg valgte denne krop, til at bosætte mig i mens jeg er i denne verden! Denne evne udspringer fra noget der hedder en djævlefrugt, som har 3 kategorier der indikere hvad slags evne den giver, hvor sjælden den er, og hvor stærk den er! Min sand frugt ligger i den stærkeste af de 3 kategorier, som indeholder alle frugter der giver evnen til at styre et materiale i naturen, samt at forvandle sig til dette materiale! Med min erfaring har jeg lært at bruge evnen meget effektivt, derfor kan jeg styre sandet på den måde som jeg gør, såsom når jeg skænker drinks op, uden behovet for at se hvad jeg laver!" Imens han snakkede, viste han hende nogle eksempler, såsom at han forvandlede sin krop fuldstændigt til sand, mens han lavede sand figure der løb rundt i luften over sengen, hvor han ikke kunne se dem. Sandet samlede sig hos ham igen, mens han blev normal igen, og ikke et eneste sand korn var efterladt, hverken på hendes krop eller i sengen, han undlod at fortælle om den svaghed der var ved alle djævlefrugter, for at se om hun havde hørt om dem, og vidste at de havde den svaghed.
"I min verden, der er meget kaotisk selvom der er gået lang tid, siden vi oplevede vores tredje verdens krig, er overlevelse en meget vigtig ting at kunne, da alle kan være en potentiel fjende, derfor lærte jeg hurtigt en del om at bruge evnen til kamp, men tilgengæld lærte jeg også nogle sjovere ting, såsom da jeg brugte mit sand til at holde dine arme over dit hoved!" sagde han roligt, mens han blidt nussede hendes hår. Man kunne mærke på ham, at han havde haft tid nok til at restituere, nu hvor han lå over hende på denne måde, og hans krop kunne åbenbart tydeligt huske følelsen af hendes, for hans penis var blevet halvstiv igen, han observerede det dog først, da han mærkede sin penis ligge med siden mod hendes underliv "Hmm der er vist en del af mig, der er klar på anden omgang!" kommenterede han med et let smil på læben, før han flyttede sine hofter lidt, så han trak sit lem væk fra hendes underliv.

"Hmm nu har jeg et dilemma i mine tanker! På den ene side hygger vi os lige så godt, med vores lille samtale, og vi kunne nemt fortsætte hyggen, men på den anden side er jeg klar på mere, og jeg kunne nemt tilfredsstille både dig og mine lyster, uden så meget som at flytte på dig!" sagde han tænkende, mens han af ren instinkt førte sit lem tilbage mod hendes underliv, så han kunne føre siden af skaftet frem og tilbage mod hendes klit, mens hans lem blev helt stift, ved udsigten til at trænge op i hende. Han fortsatte dette mens han afventede hendes respons på det han havde sagt, hvis hun tillod ham at gøre det, ville han kysse sig vej ned af hendes krop, så han kunne lægge sig mellem hendes ben og begynde at slikke hende, men hvis hun hældte mere mod at hygge snakke, ville han give hende ret, lægge sig ned ved siden af hende, og smile flabbet til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 3 EmptyTirs Sep 26, 2017 5:30 pm

Da han begyndte og fortælle om sin evne lyttede hun bare roligt, og hun lod sine arme kører i små tilfældige mønste, rundt på hans overarme. Hun havde ikke hørt om djævlefrugt før, men det var helt klart noget der skulle undersøges mere. Hendes Mistress vidste uden tvivl hvad det var.
Hun betragtede de små sandfigurer og hvordan han lavede sin krop om til sand. Det var da en praktisk evne, men for hende var den ikke bedre end den hun havde fået i gave, men så igen intet kunne måle sig med det Lilith gjorde, sagde eller gav hende. I Nalissas øjne var hun den eneste der var noget værd i denne verden som kun var skabt for deres fornøjelses skyld.
Hun havde været nødt til at stoppe sit nusseri da hans krop var blevet til sand, og hun havde bare ligget roligt og betragtet ham. Hendes fingre fandt dog vej til hans hud igen da den igen viste sig. Hun virkede ikke synderligt påvirket af han kunne det, havde hun ikke været en dæmon havde hun nok reageret noget mere voldsomt. Hun lagde hovedet let på skrå og nåede og sende ham et smil før han overhovedet kommenterede på at han var klar igen. Hun havde allerede lagt mærke til det, og havde opdaget hvordan han langsomt var blevet halvstiv som de lå der. Hun kiggede direkte op i hans øjne som han sagde det "Uhmm.. Det har jeg allerede oplevet. Din krop er vist allerede afhængig." Hendes hoved var tiltet en smule til siden og hun sendte ham et flabet blik.
Hun betragtede ham som han nærmest diskuterede med sig selv. Skulle de fortsætte med at snakke, eller skulle han have lov og fortsætte. Hun løftede et øjenbryn over det, hun kunne ikke se hvordan han kunne være i tvivl, men okay hun var også afhængig af sex generelt, og det var yderst sjældent hun sagde. Hun svarede ham ikke men bed sig let i læben som hendes sexappeal uden hun gjorde noget skruede sig godt op. Det var ren instinkt der satte ind, noget hun var blevet trænet godt i så det var nemmere og finde sine ofre. Det skete så også selvom det bare var ren og skær nydelse det drejede sig om.
Hun placerede sin ene hånd på hans hoved, og skubbede ham blidt ned af, så han kunne efterlade de små kys på hendes krop, før han endte mellem hendes ben, og fik lov at nyde de safter han var blevet så glad for. Hun greb let fat i hans hår og trak sine ben en smule op, hvilket gjorde det lettere for ham. Da han uden problemer fandt hendes ekstra sensitive punkter forlod et nydende gisp hende, som følelsen overtog hendes krop der stadig var super sensitiv fra før. Hun slap hans hår, og hendes hænder fandt plads ved hendes side, som hun greb i dynen og skubbede sit hoved bagover. Det resulterede i at hendes bryst blev skubbet imod brystet, og hendes runde perfekte røv ned i sengen. Hun skjulte ikke for ham at det var godt, og det at hendes krop havde været så afslappet inden havde da heller ikke gjort det mindre behageligt, tværtimod.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 3 EmptyTirs Sep 26, 2017 6:08 pm

Dust smilede flabbet af hendes kommentar, før han kyssede sig vej ned af hendes krop, til han lå mellem hendes ben. Han lagge armene under hendes ben, da hun rettede på dem for at gøre det nemmere for ham, og pladserede hænderne på hendes mave, før han begyndte at slikke hende. Denne gang ville han ikke bare lade hende slippe med en orgasme, da han kunne mærke på hende, at hun stadig var meget sensitiv efter deres sidste omgang, så en orgasme ville være for let for ham. Han slikkede hendes underliv med en intens lyst, man kunne mærke på ham at han nød smagen af hende, sådan som hans tunge dansede henover hendes yderste g-punkter, og legede med hendes klit, som han engang imellem gav noget ekstra opmærksomhed. Denne gang brugte han ikke sine hænder, men når nu hun var så sensitiv, var der vist ikke brug for det.
Dust tog sig god tid med at slikke hende, men imodsætning til sidste gang, slikkede han hende lige til kanten af en orgasme, og holdt hende der for at pine hende lidt, han så op af hendes krop og nød hvordan hun reagerede på pinslerne, men til sidst valgte han at være sød ved hende, ved at give hende hvad hendes krop ville have. Han nød lydende fra hende, da han lod hende komme, mens han slikkede hende gennem hele orgasmen, og han lod hende ikke engang få vejret, før der skete noget med hende igen.

Dust kravlede hen over hende igen, med hans stive penis hængene klar til at nyde hende, han lagde sig over hende, mens han kyssede hende på halsen, og uden hun kunne nå at komme med nogen indvendinger imod det, trængte hans penis dybt op i hende, selvom hun stadig havde spændinger i underlivet, efter orgasmen, indtil hun kunne mærke roden af hans penis, støde mod hendes underlivs åbning. Dust var sulten efter at nyde mere af hende, og nu var det ham der bestemte tempoet og styrken. Han begyndte at kneppe hende i nogle dybe og hårde stød, han sørgede for at han kom næsten helt ud hver gang, før han stødte op i hende igen, på den måde ramte han hele vejen fra de yderste g-punkter i hende, hele vejen ind til de inderste. Han stønnede nydende, ved den herlige følelse, hendes underliv strammede så dejligt om hans penis, især efter alle de orgasmer hun havde fået, og mens han nød nærmest at pulle hende, bøjede han sig ned over hendes bryster, og begyndte at sutte på hendes brystvorter, mens han masserede dem.
Man kunne vel godt sige Dust var blevet lidt afhængig af hendes krop, men måske det mere var det faktum, at med hende var det ren nydelse, og det var lang tid siden han havde haft en kvinde, der kunne tåle at tage imod hans lyster, på den måde som hun kunne det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 3 EmptyTirs Sep 26, 2017 9:56 pm

Hun mærkede hvordan han udforskede hendes sensitive punkter igen, og hvordan han uden tvivl nød det. Nogle lyde fuld af nydelse, og hendes krop der vred sig viste ham præcis hvad hans tunges bevægelser gjorde ved hende.. Hun mærkede allerede hvordan hendes krop spændt op som før, og hvordan den byggede sig imod det klimaks hun nød så meget. Men da hun var lige ved at komme, mærkede hvordan han bevidst holde hende der. Hendes krop begyndte og skrige efter den søde orgasme den lå lige på kanten af, og hun greb hårdere fat i dynen, og hendes underliv pressede sig instinktivt imod hans tunge. Intet hjalp og han holdt hende på det pinefulde punkt i hvad der virkede som evigheder, og hendes krop vred sig af den nydelse den blev overdynget med. Det virkede som en pirrende og alt for skøn tortur, og hun gispede stønnende efter vejret. Da han endelig lod hende få den længe ventede orgasme, føltes det som om hendes krop eksplodere i nydelse, og hun mistede for en stund kontrollen over den. Spidsen af hendes fødder blev plantet i sengen, dynen blev revet så hårdt i at den rykkede på deres position i sengen, og hun skød ryggen så højt op at han ikke ville kunne se hendes ansigt. Et langt intenst støn forlod hende, før hendes krop faldt ned imod sengen igen og hun hev efter vejret.
Hun nåede ikke og registere det der så skete, før hun mærkede hvordan han skubbede sig op i hende. Hendes underliv var stadig stramt af den orgasme som knap havde forladt hende og endnu et støn forlod hende, som han kom helt i bund. Hun gispede efter vejret imellem de støn som blev blandede sig med hans, da hans stød og tempo gjorde det umuligt for hende at falde ned efter den orgasme han lige havde leveret.
Hændes hænder der før havde haft fat i dynen, bevægede sig op langs hans lår og op til hans røv hvor de stoppede. Hun tog et let greb i dem, imens hun fulgte hans bevægelser. De bevægede sig roligt men bestemt til hans ryg og skuldre, da han grådigt fandt hendes bryster. Hun mærkede hvordan det hele virkede som en bølge igennem hende, og hun vidste at mange almindelige kvinder havde ikke kunne håndtere det. Hun vidste godt hun kunne klarer mere, og det passede hende fint at Dust åbenbart også havde opdaget det. Hun greb fat i hans skuldre som hun lå under ham, og begyndte og bevæge sine hofter imod hans, og matche det tempo og de stød han lavede. Hendes fingre borede sig en smule ind i ham, og hun trak dem roligt ned langs hans ryg imens støn af nydelse forlod hendes læber. Han havde kontrollen fuldstændig, og det gjorde hende ikke noget, hun gjorde intet for ændre det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 3 EmptyOns Sep 27, 2017 11:01 am

Han kunne høre på hende, hvordan hendes nydelse var helt ude af kontrol, efter han havde pinet hendes krop ved at holde hende på kanten af en orgasme. Han var vild med hvordan hun vred sig, og pressede sit underliv mod kilden til hendes nydelse, før han lod hende komme hvilket blot aktiverede endnu en lille serie, af nydende bevægelser fra hendes side af, før han var over hende igen. Hendes underliv var så fantastisk stramt af nydelse, at det var klart han ikke kunne holde sine nydende støn tilbage, selv mens han legede med hendes bryster, stønnede han mod dem mellem sine nap, slik og små tirrende bid, der bragte den herlige lille smerte i hende, som hun reagerede så positivt på.
Efter at have kneppet hende på denne måde, i hvad der føltes som timevis af ren nydelse for ham, selvom det nok mere var en 20 minutters tid, begyndte han at skrue ned for tempoet og de hårde stød, indtil han kneppede hende i et mere blidt tempo, så de begge kunne få vejret, imens de stadig kunne nyde hinanden. Han var forpustet, men han var ikke færdig, det var tydeligt eftersom hans orgasme reaktion var ret afslørende, og med et nydende smil på læben, strøg han en hånd gennem hendes hår, mens han kyssede hende. Han smagte sikkert stadig lidt af hende, da hans mund stadig glinsede af hendes væsker.

"Nu har jeg haft det så sjovt, med at lege med din nydelse, mens jeg nød din krop!" hviskede han let stønnene, og nappede i hendes øreflip "Er der mon noget du kunne tænke dig, at gøre mod mig inden jeg får min orgasme, eller kan jeg bare svinge dig op mod væggen, og kneppe dig til jeg kommer?" Hvis hun gerne ville tage kontrollen, ville han følge hendes anvisninger, og nyde hvad end hun kunne finde på at gøre, men hvis hun lod ham bestemme, ville han havde hende op på knæende, med hænderne mod væggen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 3 EmptyOns Sep 27, 2017 4:23 pm

Hendes krop vred sig let under ham, imens den blev ved med at følge hans bevægelser. Hun glemte alt omkring dem, og tid var ikke længere noget hun lagde mærke til. Hun havde givet slip og lod sin krop fuldt ud mærke hvordan han kærtegnede imens. Hun mærkede hans tempo der sænkede sig og forsøgte og få vejret en smule, hun hev efter vejret efter alle de støn der havde forladt hende, og hun åbnede sine øjne og kiggede op i hans tågede øjne. Hun mærkede hvordan hans læber ramte hende, og igen efterlod en smag af hendes egne safter da de skiltes igen.
Hun mærkede hvordan han imellem sine ord nappede i hendes ører, og det blandet med ham let stønnende sendte en spiral af følelser direkte i underlivet på hende. Hun overvejede kort hans spørgsmål, hun ville intet have imod at blive svunget imod væggen og nyde hvordan han gjorde hvad han havde lyst til. Hun placerede sine hænder på hans arme, så hun uden besvær kunne vende dem rundt så hun sad øverst, dog uden at han røg ud af hende. Hun lænede sig ned var lige foran hans læber og hviskede let stille med en forførende klang i stemmen "Uanset hvor tiltalende det lyder, så er jeg træt af at være udenfor legen." Hun var godt klar over hun var fuld del af legen, men hun fik en trang til at give ham nydelse. Hun krævede hans læber for en kort stund før hun let bindende og kyssene lod sine læber vandre ned over hans hals. Hun rykkede sine hofter til han kun lige var i hende, før hun kørte ham hårdt i bund og et dybt støn forlod hende. Hun smilte lidt og trak sine hofter en smule tilbage så han røg ud af hende, og hun fortsatte sin vej ned over hans krop med hendes bløde læber. Hun fandt vej til siden af hans hofter og nappede en smule hårdt før hun placerede blidt kys ind imod hans skridt. Hun lod sin tunge bevæge langs hans stive penis fra rod til spids, og sendte ham et flabet blik før hun fik vendt sig om. Hun var nu placeret på alle 4 over ham og gav ham derved fuld udsigt til hendes underliv som stadig var godt fugtigt af deres begges væsker fra da han var oppe i hende. Hun lod hans penis fylde hendes mund til den var helt i bund. Hun begyndte og sutte ham af i et skiftende tempo, dannede en smule vakuum i sin mund for at gøre det mere stramt, og tog ham ud, kun for at tirre ham mest muligt. Hun gengældte hans handling fra før, og kørte ham lige til kanten af hvor hun kunne fornemme at nu kom han, for så at sætte tempoet ned. Hun smilte lidt flabet imens hun havde ham i sin mund, og begyndte så igen og kører ham til samme punkt. Denne gang stop hun ikke, og forsøgte han at stoppe hende ville hun ikke lade ham. Hun blev ved til han fik den orgasme han havde fortjent, og hun nød hver enkelt lyd han lavede imens. Hun tog alt han leverede i hendes mund og efterlod ikke en dråbe da hun langsomt tog ham ud af sin mund. Hun slugte det hele drejede sig så hun sad henover ham igen så deres underliv mødtes, hun støttede let på sine knæ så hun ikke sad direkte på hans nok ret udmattede og følsomme penis. Hun kørte let sin tommelfinger over underlæben og slikkede sig så let på overlæben på den der sensuelle tirrende måde. "Uhmm slet ikke dårligt, slet ikke dårligt." Hun sendte ham et flabet blik og betragtede ham som han lå der og kom ovenpå den orgasme hun lige havde givet ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 3 EmptyOns Sep 27, 2017 10:44 pm

"Udenfor legen? Hvis du ikke var med i legen, hvem har jeg så leget med?" spurgte han flabbet, mens han strøg hende med kærlige hænder op langs rygsøjlen, nu hvor han lå nederst. Han nød faktisk, at hun kunne finde på at tage kontrollen, det gjorde at det ikke bare var ham der skulle bestemme "slagets gang", for hvis det bare var ham der bestemte hele tiden, ville han i sidste ende, bare ende med at gøre det der virkede bedst hele tiden, hvis de valgte at kneppe mere for fremtiden, men når nu hun også tog kontrollen, betød det at der kom variation i deres sex, hvilket gjorde det sjovere for dem begge.
Da hun krævede et kys fra ham, gengældte han det nydende, og i det hun begyndte at nappe og kysse ned af ham, kunne man høre at hans vejrtrækning blev lidt tungere, i takt med at han nød hendes behandling. Da hun bevægede sig op til han næsten var ude af hende, og rykkede hans penis hårdt i bund på hende igen, kom der et nydende støn fra ham, men han opdagede hurtigt at hun ikke havde tænkt sig at ride ham, da han mærkede at hun flyttede sine hofter, så hans penis kom ud af hende. Dog skulle han ikke vente længe, før han fandt ud af hvad hendes intentioner var, da han kunne mærke hende bevæge sig ned langs hans krop, han var ikke sen til at give udtryk for at han nød hendes nappen og kyssen, på hendes vej ned mod hans hofter, og han lod til at kunne lide hvad hun gjorde ved ham, før hun fandt vej til hans penis. Et nydende hmmm undslap hans læber, da hun slikkede ham op af hans penis, før han gengældte hendes flabbede smil, med et nydende smil, mens han var spændt på hvad hun ville gøre.

"Hmm sikke dog en smuk udsigt!" sagde han nydende, da hun havde lagt sig på alle 4 over ham. Da hun begyndte at sutte ham af, stønnede han nydende fra første øjeblik, hendes læber rørte hans penis, og tog ham helt til roden, og for at gengælde nydelsen lidt, begyndte han at massere hendes bryster, og slikke hendes safter i sig, mens han stønnede nydende mod hendes underliv. Han nød tydeligt at hun suttede ham, mens han stadig kunne lege med hende, for ikke at glemme at han kunne lade sin tunge glide ind mellem hendes skamlæber, så han kunne finde hendes klit med læberne, og begynde at lege med den. Dog da hun var lige ved at få ham til at komme, stønnede han nydende mens han lagge sit hoved mod hendes røv, men selvfølgelig tirrede hun ham, ved at holde ham fra hans orgasme, lige som han havde gjort mod hende.
"Stop med at drille mig, og sut mig til jeg kommer din sexede flab!" stønnede han nydende, mens hun tirrende gjorde mod ham som han havde gjort mod hende. Hans hænder fandt vej til hendes ryg, da hun endelig arbejdede ham mod en orgasme igen, og han gjorde intet for at stoppe hende, tværtimod han ville have at hun suttede ham til en orgasme, og da han endelig kom mærkede han hvordan nydelsen spredte sig i hans krop, ved følelsen af at sprøjte sin ladning op i hendes mund. Hun burde kunne mærke, at Dust havde bosat sig i en viril ung krop, for selvom han levede af sex, og han både var kommet i hende en gang tidligere, og i en cougar tidligere på dagen, så sprøjtede han stadig en god sjat sæd ind i hendes mund. Dust nåede lige at kysse hendes glinsende underliv, før han smilede nydende for sig selv og lagge sig tilbage igen, mens hun vendte sig om, så han kunne mærke hendes over hans penis, der var faldet til ro igen, efter den dejlige orgasme hun havde givet ham.

"Hmm, jeg elsker en fræk tøs, der nyder at sluge min ladning!" sagde han legende, stadig med et nydende smil på læben, før han kyssede hendes finger på hans læber. Han lagge blidt hænderne på hendes hofter, og trak hende ned at ligge på ham, om hun ville det eller ej, før han vendte sig så hun lå ved siden af ham. Han lagge armen om livet på hende, så han kunne nusse hende på ryggen, og putte lidt med hende, nu hvor han var blevet udmattet efter de havde knaldet så meget.
"Efter sådan en dejlig orgasme, tror jeg godt jeg kan holde min afhængighed på afstand i lidt tid!" sagde han drillende, mens han så hende ind i øjnene "Måske jeg kan holde mig så langt, som til i morgen tidlig! Trossalt er morgen sex en god start på dagen, så morgen sex med en fræk sex dæmon som dig, må jo være en fantastisk start på dagen!" tilføjede han i et komisk tænkende toneleje, mens han lod som om at han seriøst tænkte over forskellen på sex med hende, og sex med en anden tilfældig person, der ikke var så god som hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 3 EmptyLør Sep 30, 2017 3:06 pm

Hans hænder på hendes bryst, det at hans tunge begyndte at lege med hendes igen, det gjorde at hun lod nogle stønne slippe hende imens hun stadig havde ham i munden. På trods af hun igen blev overøst med nydelse, stoppede hun på intet tidspunkt det hun havde gang i.
Da han nærmest kommanderede hende til at fortsætte kunne hun ikke lade være og smile. Det  var fantastisk hvordan hans krop hungrede efter den søde orgasme hun havde ladet den kunne fornemme, for så at trække det ud. Hun tirrede ham lidt mere, før hun fik belønnelsen for hendes hårde arbejde da hun kunne hører hvordan orgasmen vællede ind over ham.
Hun betragtede ham som hun sad på ham og kunne ikke lade være og smile lidt "Det ville være en skam og lade den gå til spilde jo" hun sendte ham et drilsk blik og mærkede hvordan han trak hende ned og ligge. Hun mærkede hvodan hun nu hvilede i sengen og lå og kiggede på ham. Hun nød hvordan han nussede hende, og det kunne ses i hendes øjne som hun lukkede.

Hun kunne ikke lade være og grine lidt "Er du nu sikker på det?" hun havde åbnet sine øjne igen og kiggede ind i hans. Hun lod en finger bevæge sig roligt ned over hans overkrop imens hun fulgte den med sit blik. "Det kræver jeg vil lade dig blive her i nat jo." Hun kørte sin finger i nolge tilfældige mønstre og smilede drilsk som hun snakkede. Hun lå lidt og fulgte sin egen finger der bevægede sig over hans overkrop før hun langsomt rejste sig fra sengen. Hun strakte sig en smule og gik med rolige skridt imod stuen hvor de havde været tidligere. "Jeg ved ikke med dig, men jeg er blevet godt tørstig." Hun fortsatte ud i stuen uden at vende sig om, og fandt sit glas og vinflasken. Hun hældte et glas mere op, og tømte næsten flasken. Der skulle meget til hun blev fuld, og det faktum at hun var ved at være igennem en flaske kunne ikke mærkes på hende. Hun tog glasset med over til de store panorama vinduer som også prydede hendes stue. Hun stod ved siden af et af de lange gardiner og betragtede natten. Det var blevet mørkt og stjernerne kunne ses på himlen, og fra hendes Penthouse kunne man betragte byen under dem. Lyset fra gaderne og man kunne skimte de mennesker som gik i gaderne. Hun tog en tår af sin vin, der var intet andet lys end det natten leverede og det nærmest omfavnede hendes krop.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 3 EmptyLør Sep 30, 2017 7:23 pm

"Nej det ville være synd, det er trossalt sundt for huden, med lidt mandlige væsker engang imellem! Og så gør det ikke noget, at det kun gør dig til en endnu frækkere tøs, når du sluger!" sagde han han flabbet, med et drillende smil på læben, mens han lå og nød at nusse med hende, efter den dejlige orgasme hun havde suttet ud af ham. Dust gengældte hendes blik, da hun pbnede øjnene igen, og fortsatte med at se ind i dem, selvom hun kiggede på sin hånd, der tegnede usynlige mønstre på hans krop, hendes ord fik ham til at smile af hende, da han kunne høre på hende, at hun drillede ham lidt.
"Du vil da ikke bare lade mig gå hjem, efter alt det nydelse jeg har givet dig! Jeg er jo dit nye man toy, så hvorfor lade mig gå, før du har skrevet dit navn på mig, så de andre børn ved at jeg tilhøre dig?" spurgte han drillende. Da hun rejste sig fra sengen, fulgte han hende med øjnene, og tillod sig at nyde den yndige krop, da hun strakte sig og gik ind i stuen, før han selv rejste sig op, for at gå ind til hende. Lige som hun greb sig noget vin, tog han sit glas fra bordet, og greb sig noget mere whisky at drikke, da det var klaret, gik han hen til hende ved vinduet, lagge en arm om livet på hende, så hun stod med ryggen mod hans bryst, og hans hånd på maven. Han kyssede hende let på halsen, og lagge sin kind mod hendes.

"Så yndig du ser ud, når du står her i nattens skær!" sagde han roligt, mens han nussede hendes maveskind. Man kunne mærke på ham, at hun havde tilfredsstillet hans sex lyst, for han virkede mere afslappet nu, og selvom de var nøgne, virkede han ikke interesseret i at lægge op til noget lige foreløbigt "Jeg må indrømme, at det er lidt mærkeligt at være i en verden, så rolig som din! Min verden er nogle få 17 århundrede længere fremme end denne, så vi har allerede oplevet 3. verdenskrig, kollaps af systemet og en masse anden sjovt, og det betyder at min verden er markant mere kaotisk end denne! Desuden hjælper det nok ikke, at de sidste 2 verdner jeg har besøgt, enten var i krig eller var blevet udslettet af et massivt atombombe angreb!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 3 EmptyLør Sep 30, 2017 8:36 pm

"Be carefull what you wish for." Hun var ikke stoppet som hun gik ind imod stuen, hun havde blot svaret ham med en lav sensuel og drilsk stemme, uden så meget som at vende blikket imod ham.
Hun behøvede ikke kigge for at vide han var fulgt med ind i stuen, og hun hørte hvordan whiskyen nærmest klukkede som han hældte det i sit glas. Kort efter stod han bag hende, og lagde en arm om hende, og hun mærkede hans kind imod hendes. Hun kunne ikke lade være og smile lidt over hans kompliment. "Der var en gang en der sagde til mig, at stående i nattens lys, nøgen. Det var det smukkeste syn, og det eneste tidspunkt at essense af min udstråling kom til sin fulde." Hun fnøs lidt før hun fortsatte "Romantisk pjat." Det var tydeligt og høre at hun ikke var en romantisk anlagt person. Hun tog en tår af sin vin og lyttede imens han snakkede om sin hjemverden. Hun syntes ærligt at den rolige verden han omtalte, kunne være ret så kedelig. Hun savnede noget kaos, noget drama, noget spænding. Det var sjældent hun virkelig følte det, og det gjorde hun ofte endte med at kede sig. Hun lagde sin frie hånd imod ruden, og mærkede hvordan den var kølig. "Det er en kedelig verden. Der findes få ting som rent faktisk underholder mig. Den mangler kaos, panik... Den mangler alt..." Hun tog en tår af sin vin og holdt derved en lille pause før hun snakkede videre "De står op hver dag, kun for at gå på arbejde, så kommer de hjem til deres familier, eller til et tomt hjem. Til hverdag går de fleste så i seng og starter forfra. Det sker de tager ud for at more sig lidt i byen, men ærligt ingen af dem forstår rigtigt hvad virkelig morskab er." hendes stemme fik en mere dæmonisk klang og viste lidt af den side af hende, som ellers ikke var tydelig. Hun fjernede sin hånd fra ruden og kiggede på gaden under dem. "Kald det roligt hvis du vil. Jeg finder det utrolig kedeligt og trivelt." Skulle hun være ærlig, så var der få ting i verden som kunne bringe hende nogen former for glæde, vin var en af dem. Hun tømte sig glas i en mundfuld og lod det hænge i hendes hånd, ned langs hendes side.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 3 EmptyLør Sep 30, 2017 9:57 pm

"De ord lyder alt for bløde, til et yndigt kaos væsen som dig, personligt synes jeg du er lækker, bare du er nøgen! Månelyset gør blot at din aura skinder, på en anden måde!" sagde han roligt, før han tog en tår af sin whisky. Dust var heller ikke ligefrem god til romantik, han vidste hvordan det fungerede, og hvordan man eksekverede det, men han kunne ikke se noget formål i det, medmindre han fik sex ud af det, da han ikke kunne føle kærlighed længere. Den eneste person i hans liv, der kunne få ham til at føle ægte følelser, havde ikke en fysisk form længere, det eneste der var tilbage af hende var hendes sjæleform, som nu levede dybt inde i hans sind, hvor kun han kunne finde hende.
"Det er sådan mennesker fungere min kære succubus, i tider med fred, søger mennesker mod tryghed og stabilitet, der kan hjælpe dem med at vedligeholde et godt liv, i følge deres egen standarder!" sagde han roligt, og vendte hende om så han kunne se hende i øjnene, mens han holdt hende ind mod sig. Man kunne se hvordan et dybt mørke, æmmede i de rubin røde pupiller, dette mørke virkede rent og stærkt, og lige som Dust selv, var det tydeligvis ikke et mørke af denne verden. Disse øjne havde set langt mere kaos, end hvad der havde været i denne verden alene, og det var en kilde til den styrke, der lå gemt i Dust.

"Når jeg siger denne verden er rolig, er det fordi jeg kan se det på menneskeracen, de føler sig tilpas, selvom denne verden har både konduktive og overnaturlige væsner, som dig og denne dreng jeg har bosat mig i!" han tømte roligt sit glas, og brugte sit sand til at sætte begge deres glas på det nærmeste bord, så han kunne lægge armene om livet på hende "Indtil videre har jeg holdt lav profil, fordi denne verden ville lægge mærke til det, hvis jeg begyndte at lave det kaos i den, som jeg plejer at lave i min egen verden, men det har ikke forhindret mig i, at lave nogle ting, du måske kunne finde interessant! Det er måske ikke lige så sjovt, som at lave kaos i gaden, men hvis det kunne interessere dig, vil jeg gerne have at du ser hvad jeg har lavet her, når ikke jeg passer mit cover på skolen! Trossalt kunne det være en god ting, at der er nogen der kender min hemmelighed, i tilfælde af at jeg skulle forsvinde på ubestemt tid!"
I en rolig bevægelse, strøg han en finger op langs hendes hage, mens han snakkede til hende. Man kunne mærke på ham, at han ikke var interesseret i noget romantisk med hende, alligevel var der en interesse i ham, retter specifikt mod hende, da han var interesseret i at skabe et forhold med hende, som nok mest var basseret på sexuel tilfredsstillelse, og selskab med en ligesindet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 3 EmptyLør Sep 30, 2017 11:04 pm

Da han vendte hende om, lod hun sin ene hånd hvile på hans overarm imens hun lyttede til hvad han sagde. Hun ville aldrig kunne forstå dem, det gode liv. Well i hendes øjne var det kedeligt det de brugte tiden på og spild af tid. Der var så meget andet man kunne fylde sit liv med, så meget der var langt mere interessant og spændende. Hun betragtede hans øjne uden at sige noget, og mærkede hvordan han fjernede hendes glas. Det var alligevel tomt nu, så der var ingen grund til at stoppe ham i det.
Hun mærkede hans finger imod hendes hage, men hun kunne godt fornemme det ikke var det typiske romantiske plider plader nogle mænd forsøgte sig med. Der var noget anderledes over det, for det var ik fordi han ikke virkede interesseret. Hun mærkede hvordan hendes nysgerrighed blev vagt, da han snakkede om at skabe kaos. Hun måtte indrømme at hun havde svært ved at se ham skabe andet kaos end et par døde cougars rundt omkring. Hun kunne se hvordan han kunne matche det mørke hun bar på, som hun elskede så højt. Hun tiltede sit hoved en smule til siden, og et skævt smil prydede hendes bløde læber. "Nu skaber jeg ikke kun kaos på gaden. Nej det kaos du kan skabe i skyggerne, de stedet for folk ikke ser en. Se de er langt mere interessante." Hendes øjne blev en smule mørkere, men kun i få sekunder før man igen så det grønne skær i de brune øjne der var hendes normale øjenfarve. Hun lagde sine arme så hendes albuer hvilede på hans skuldre og flettede sine egne fingre ind i hinanden imens hun så afventende på hende. Det var rart og kunne bruge tid med en som ikke forsøgte og gøre ting til noget romantisk pis. Det var en svaghed menneskene havde, og faktisk også mange andre væsner i verdenen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 3 EmptySøn Okt 01, 2017 11:55 am

Det føltes som lang tid siden, at Dust havde været i selskab med en kvinde, der havde et sind som Nalissas, selv i hans egen verden, var de fleste kaos type væsner anderledes end hende, og på en eller anden måde føltes det behageligt, at være i selskab med en kvinde som hende, i en verden hvor kaotiske personligheder, ikke var særdeles normalt. Med rolige hænder, strøg han Nalissa ned langs ryggen, mens han lyttede til hende snakke, og et roligt smil dannede sig på hans læber, da hun tænkte lige som han gjorde da han var yngre. Dust havde haft mange år til at udvikle sig, derfor havde han lært at lave meget kaos, på op til flere kreative måder, og det hjalp selvfølgelig meget at han levede, i en verden som hans egen, for den havde slet ikke et system, der var lige så begrænsende som systemet i denne verden var.
"Man skulle næsten tro, at du var en romantiker for psykopater, når du siger sådan nogle herlige ting! Jeg burde prøve at tage dig med hjem til min verden, for der ville du kunne føle dig hjemme, når nu min hjemverden, ikke er så rets mæssigt begrænsede som denne!" sagde han roligt og kyssede hende på panden, for at drille hende lidt med hans kommentar om, at hun var en romantiker for psykopater. Han så godt det mørke der kom i hendes øjne, men som kun var der i et øjeblik, hvilket fik ham til at smile roligt af hende, mens han lænede sig en smule ind mod hende, da hun lagge armene om nakken på ham, så deres næser næsten rørte ved hinanden.

"Men hvad siger du til, at vi tager ned til min base, hvis man kan kalde mit sted det?" spurgte han roligt, mens han så dybt ind i hendes øjne "Jeg tænker, at sådan en nysgerrig lille bøllespire som dig, ville kunne lide at finde ud af, hvad jeg går og laver, når nu jeg ikke bruger tid på at sove!" det at han ikke sov, var en ting der kom med fra Dust, da han ankom til kroppen, han havde oplevet nogle sære ting gennem sin levetid, der havde gjort at han til sidst var stoppet med at sove, dette gjorde dog også, at han havde markant mere tid på hånden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 3 EmptySøn Okt 01, 2017 1:19 pm

Hun brød sig ikke om at blive kaldt romantiker, det var ikke en del af hende. Det havde aldrig sagt hende noget, og det ville det aldrig komme til. Romantik var for de svage sjæle, dem som ikke følte sig tilpasse i deres egen krop. Dem som havde behov for at få bekræftigelse fra andre, for at føle de var noget værd. Det var sådan hun så på det, og det var bestemt ikke sådan hun var. Hun havde ikke det behov som synes at eksistere i de fleste andre væsner, nej hun levede for sex og kaos. Dust ville også kunne se på hende hvor meget det irriterede hende, på trods af hun valgte ikke og kommentere på det.

Hun tyggede lidt på ordene, hans base det lød barnligt, men hun havde trods alt hørt værre. Han havde en måde og formulere sig på der var anderledes end alle andre hun havde mødt. Bøllespire, well det var første gang hun var blevet kaldt det. Hun bed mærke i han sagde han ikke brugte tid på at sove, hun kunne ikke helt finde ud af om han mente når han ikke sov, eller om han aldrig sov. Personligt havde hun brug for at sove. Hendes krop ladede nærmest op når hun sov, og hun kunne ikke forestille sig aldrig at gøre det. Hun fjernede sig fra hans arme og gik hen til pianoet, hvor hendes trusser stadig lå på gulvet. Hun samlede dem stille op og tog dem på før hun vendte sig imod ham. "Well.. Så må jeg vel hellere finde noget tøj, hvis jeg skal se din 'base'". Det sidste blev sagt med en flabet tone, og hun sendte ham et drilsk smil. Hun kørte let sin finger over et par tangenter, som fik pianoet til at fylde rummet med tonerne. Hun smilte lidt da minderne fra sidst hun havde hørt tonerne fyldte hende. Hun kiggede kort efter sin bh, men opgav hurtigt og finde den, den var trods alt heller ikke nødvendig. Hun gik ind i soveværelset og kom ud igen med en kjole på. Den var sort og sad en smule løst, og hvis hun havde haft stive brystvorter så havde de kunne ses i kjolen. Kjolen nåede hende til knæene og hun havde stadig bare fødder. "Vil du fortælle mig hvor vi skal hen så?" Hun så på ham med et nysgerrigt blik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 3 EmptySøn Okt 01, 2017 2:18 pm

Det var ret nemt at mærke på hende, at hun ikke brød sig om det at blive kaldt en romantiker, hun behøvede faktisk ikke engang at sige noget, hendes "reaktion" på at han kaldte hende det, sagde mere end nok. Dust selv lagge ikke særdeles meget vægt i ord, så som romantiker, han havde et stort ordforråd, og samtidig et stort kendtskab til deres nutidige betydning, men ord hvis definetion han ikke udførte, såsom romantik mellem partnere, var bare noget der ikke betød noget som helst for ham, så han havde ikke rigtig noget problem med, hvis nogen kaldte ham noget, som han ikke regnede sig selv for, han trak måske allerhøjest på skulderen af det, og lod det ligge, medmindre selvfølgelig han havde en eller anden form for agenda.
"Tja det er nok en god ide, at tage tøj på når vi skal ud i verdenen, folk er liderlige nok over os som det allerede er, hvis vi går nøgne rundt ville vi jo ikke få noget fred overhoved, især når folk ser dig!" svarede han flabet, mens han begyndte at finde sit eget tøj, så han kunne tage det på "Desuden kan du altid smide det igen, når vi kommer frem, jeg har altid drømt om at have lækre babes uden en trævl på kroppen, stående klar til at lege med mig, når jeg lige har brug for det på min base!" tilføjede han med en barnagtig flabbethed i stemmen, før hun gik ind i soveværelset for at finde sig noget tøj.

Allerede i det hun kom ud i stuen igen, stod han fuldt påklædt og klar, lænet op af væggen henne ved døren, og med et roligt smil på læben. Han gav hende et elevator blik, og slikkede sig drillende om munden, da han kunne lide hvad han så, før han rettede sig op igen, trykkede på knappen så elevatoren var på vej til dem, og holdt sin arm ud, som et tilbud til hende om at tage den, som var han ondskabens gentleman.
"Jeg synes da lige jeg har fortalt dig, hvor vi skal hen min lille sex magnet, vi skal hen til min base! Eller har du allerede glemt det, da du tog den fine kjole på?" spurgte han flabbet, lige før elevatoren gav lyd fra sig, og åbnede dørene "Min base der nok mere præcist, kan gå under navnet hemmeligt laboratorium, ligger gemt i udkanten af byen! Jeg var nød til at sikre mig et sted, hvor det ikke blev fundet ved et tilfælde, og hvor jeg kunne skaffe de ting jeg skulle bruge, uden at det virkede mistænkeligt, så jeg opkøbte en ældre fabrik, og byggede mit laboratorium under det!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 3 EmptySøn Okt 01, 2017 2:37 pm

Hun rullede opgivende med øjnene. Han var hurtig til at fange hendes små flabede kommentarer, og bruge dem igen. Det var dejligt forfriskende. Hun var nok blevet for vandt til små nikkedukker, som adlød hendes mindste vink, snakkede hende efter munden og basicly gjorde alt bare for at få lov og tilbringe en nat med hende. Gad vide om de ville gøre det hvis de vidste det blev deres sidste. Hun smilte lidt ved tanken, hun var det værd det var hun ikke et sekund i tvivl om.
Hun gik lydløst over gulvet og betragtede ham som han allerede var færdig. Det var ikke fordi hun havde været længe om at vælge sin kjole, men han havde formået og være hurtigere. Hun havde faktisk bare grebet en kjole og smidt den over hovedet. Hun kunen derfor heller ikke lade være og smile da han kaldte hende en sex magnet. "Om jeg så havde taget en hættetrøje og baggy bukser på, så havde det ikke gjort en forskel. Du burde vide at jeg ikke kan gå nogle steder uden at vække opsigt, hvilket gør min evne yderst praktisk hvis jeg faktisk ikke vil ses." Hun havde snuppet et stiletter i skabet som hun tog på imens hun snakkede. Hun greb en tætsiddende trenchcoat der gik til taljen, før jun tog imod hans arm og sendte ham et flabet smil "Undtagen når det gælder dig åbenbart." Hun havde ikke glemt han havde formået og se hende når ingen burde.
Hun trådte ind i elevatoren og trykkede på knappen ned, og lyttede til hans ord som dørene lukkede. De nåede ned før han var færdig med at fortælle, og hendes sko gav genlyd som de ramte det hårde klinkegulv i den store foyer. "Du får dig selv til at lyde som en eller anden dr. frankenstein på den måde du snakker om det på." Hun slap et lavt grin og mærkede hvordan den kølige aftenluft ramte hende. Jakken havde været en god ide. Hun lod ham føre an, hun kendte trods alt ikke vejen til hans 'base'. De vakte en del opmærksomhed som de gik, men ingen stoppede dem eller sagde noget. "Lad mig så hører. Hvad er det du laver i din hemmelige base, som er så fantastisk wicked og ondt?" hun snakkede så højt at hun vidste han ville kunne hører det, men nysgerrige øjne og ører omkring dem ville ikke kunne. Det var ikke fordi det var et problem for hende at indrømme hun var ond, men det var nu bedst og opretholde et vist image. På den måde kunne man nemmere lokke sit bytte, for derefter at afslører hvem man virkelig var.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 3 EmptySøn Okt 01, 2017 7:01 pm

"Nej, på det punkt er vores race lidt uheldige, og især den kvindelige del af racen, da kvinder udsender feromoner, som mænd ikke udsender men er meget tiltrukket af, så når man pepper jer op med succubus evner, oven i jeres kvindelige feromoner, bliver det kun være!" sagde han roligt, mens hans øjne hvilede på hende, da hun tog sine stilletter og trenchcoat på. Af en eller anden grund, fik hendes trenchcoat ham til at tænke på noget han læste nogle dage forinden, angående blottere i nogle af de sidste årtier af 1900 tallet, der gik rundt i trenchcoat og blottede sig selv for folk, han havde fundet dette mærkeligt, især fordi denne verden havde overnaturlige væsner, så der kunne være en god chance for, at nogle blottere kom til at gøre det foran et væsen, der valgte at slå dem ihjel. Han valgte dog at slå tanken hen, det virkede lidt random at snakke om, og nu havde de lige bedre samtaler kørende.
"Mig kan du ikke gemme dig fra, din lille bandit, men at dømme ud fra hvad vi har lavet, siden vi mødtes i eftermiddags, tror jeg vist ikke der er nogen af os, der fortryder at jeg opdagede dig i mængden!" tilføjede han drillende til samtalen, mens de gik ind i elevatoren. Dust havde grebet sin pose med vare, som han havde købt før han havde sat sig på det bord han sad på, da han så hende første gang. Det passede nemlig perfekt med, at de ting han havde købt, var noget han skulle bruge nede i sit laboratorium, så når de alligevel skulle derned, kunne han lige så godt tage det med, af den grund tog han den ikke med, fordi han ikke regnede med at komme tilbage til hendes penthouse.

"Åh nej, der ramte du hovedet på sømmet, jeg er en regulær dr. Frankenstein! Nu kan jeg lige så godt fortælle dig mine planer, der omhandler hvordan jeg kun ville fange din opmærksomhed, for at have sex med dig, og derefter tage dig med til mit laboratorium, og lave dig om til mit monsters kone!" sagde han i et drillende sarkastisk tonefald, bare for at lave en lille joke ud af hendes sammenligning. Han smilede til hende mens de gik udenfor, og med det samme ledte han dem i den retning de skulle.
"Altså når ikke jeg laver monstre af døde kropsdele, og forføre kvinder til at komme med derned, for at lave et harem af monstre, bestående af deres kropsdele, så bruger jeg faktisk tiden på at lave nogle ting, for at gøre min tid her lidt sjovere!" svarede han roligt, mens han begyndte at lede dem gennem nogle gader og sidegader, hvor der ikke var så mange mennesker der kunne spotte dem, og som ledte dem i retning af en ældre nedlagt fabrik, der som Dust havde nævnt, lå i udkanten af byen "Som du nok kan regne ud, når nu jeg har valgt at rejse tilbage i tiden, da jeg krydsede gennem multiverset, for at komme her til, så er jeres teknologi lidt forældet i mine øjne, og siden jeg ikke bare kan gå rundt og bygge teknologiske vidundere, og lade dem ligge rundt omkring, da det kunne forstyrre jeres tidslinje, var jeg nød til at finde et sted at lave det! Desuden har jeg den her vane med at samle på magiske objekter, så derfor skulle jeg også bruge et sted til dem, og et hemmeligt sted virkede som en god løsning!"

Efterhånden som de kom længere derud af, kom de igenne et industri område, hvor der ikke var helt så mange væsner, da de fleste fabrikker var lukket af for natten, og dem der stadig var i gang, havde deres medarbejdere kørende på højtryk. Alligevel stoppede Dust op, og smilede til hende kort til hende.
"Jeg håber ikke det gør noget, at jeg gør brug af din evne mens jeg stadig har den, nu hvor jeg bruger den sammen med dig, på den måde kan vi følges ad mens vi begge er usynlige, så folk ikke spotter os gå derind!" sagde han roligt, og så på hende med et skævt smil på læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 3 EmptyMan Okt 02, 2017 5:24 pm

Hun sukkede lydløst. "Jeg klager ikke, men det irritere mig stadig at du se mig når jeg ikke ønsker det. Gør det lidt svært og snige sig ind på dig synes du ik?" Hun havde gengældt hans drilske blik, og der var en snert af mystik over hende.
Hun kunne ikke lade være og smile over hans flabede kommentar til hende som de gik udenfor. Hun rullede en smule opgivende med øjnene og så på ham med et flirtende blik "Uhmm.. jeg for god til at blive brugt som monster brud. Det ville jo forhindre dig i at få flere af de helt fantastiske orgasmer jeg kan levere til dig. Plus du ville miste muligheden for at få lov og smage mere på det du er blevet så glad for." Hun bed sig let i læben før hun kiggede på gaden de gik ned af. Butikkerne var lukkede, og rundt omkring stod der enkelt mennesker og snakkede. De fleste var fulde og kunne knap nok stå på deres ben.
Hun fokuserede på ham som han begyndte og snakke om sit valg omkring at rejse tilbage i tiden. Hun lyttede og forsøgte og forstå hvad han sagde, og det lykkedes da også. Hun løftede et øjenbryn da han snakkede om teknologiske vidundere og hun kunne mærke hendes nysgerrighed der blev poked en smule. "Pas nu på du ikke får gjort det til det her vildt seje og fantastiske noget, for så at skuffe. Det er lige så dumt som en mand der påstår han er en gud i sengen, og egentlig får mig til at falde i søvn." Hun puffede lidt til ham med armen, men ikke for hårdt da de jo gik arm i arm og det ville få hende til at vælte.
Hun stoppede op og så en smule sprøgende på ham da han stoppede. Hun kunne dog ikke helt skjule den irritation der var i hende, selvom han spurgte om lov. Hun sukkede irriteret og så på ham med et bestemt blik. "Du har klaret dig fint uden min gave førhen, så går jeg ud fra du kan igen. Jeg har allerede fortalt om den gave, og dens betydning. At tillade dig bruge den ville være respektløst over for Lilith." Hun havde lagt armene over kors, og man kunne se irritationen i hendes øjne. Magen til flabethed, at spørge om han måtte få lov og bruge hendes allerhelligste, som han så frækt havde kopieret. Hun lod sine arme falde og kiggede på ham igen. "Hvis du beskymret for jeg kan blive set, så ska jeg nok gøre mig usynlig. Du kan bare bruge din fancy sand evne..." Hun så afventende på ham, men det var tydeligt det ikke var noget man kunne diskutere med hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 3 EmptyMan Okt 02, 2017 10:00 pm

"Du ved godt mine øjne kun kan se din aura, hvis du går rundt i mit synsfelt ikke? Jeg har ikke øjne i nakken, så du kan da stadig snige dig ind på mig bag fra!" sagde han drillende, og rakte tunge af hende, bare for at lave lidt barnligt sjov med hende, mens de gik ned af gaden. Han smilede dog roligt af hende, ved hendes kommentar omkring det at lave hende til en monster brud, før han med en tænkende tone svarede "Tja, du har nok fat i noget, dine herlige sex evner, din sexede krop og selvfølgelig dit velsmagende skød, er blot nogle faktore der gør dig alt for værdifuld til, at forvandle dig til en monster brud! Uden dig ville jeg jo ikke have nogen legekammerat, der kan tilfredsstille min sex trang ordentligt, så jeg har hermed valgt at lade dig gå fri, under den betingelse at du leger med mig engang imellem!" det sidste sagde han nærmest som en højtidelig erklæring, alligevel kunne han ikke lade være med at smile drillende til hende.
Dust kunne ikke lade være med at puffe drillende igen, efter hendes lille kommentar om, ikke at gejle hende op til noget, der kunne vise sig at være en skuffelse. Hvis det ikke var fordi han kun grinede under sjældne situationer, ville han have grinet af hendes kommentar, men i stedet strøg han blidt hendes arm, mens han smilede lidt for sig selv.

"Jeg vil nu ikke sige, jeg har bygget et bjerg af vidundere, som din verden endnu ikke har set magen til, men hvis jeg bliver ved med at kede mig, og jeg bliver hængende her længe nok, ender det nok med, at jeg kan skabe noget, der passende kunne være en pangdang til, at jeg siger jeg er en gud i sengen, og det viser sig at være sandt!" sagde han med en komisk højtidelighed, for lave lidt sjov ud af, at han rent faktisk kunne finde på at skabe ting, ud af ren og skær kedsomhed.
Da de var stoppet, og han havde spurgt hende angående hendes evne, så han på hende med et roligt ansigts udtryk. Man kunne mærke på ham, at han lyttede til hvad hun sagde, og tog hende seriøst undervejs, og da hun havde svaret ham, strøg han blidt hendes kind, mens han så hende i øjnene, for at berolige hendes irritation over ham. Hun burde allerede nu vide, at han ikke gik op i romantik og var ligeglad med det, lige som hun var, så hun burde vide at han ikke gjorde dette, for at skabe noget af den slags.

"Rolig nu min kære, jeg spurgte dig for at høre om det er okay med dig, for hvis du sagde ja, kunne vi gå derind sammen mens vi var usynlige! Du ved jeg respektere dit valg, når nu din evne betyder så meget for dig, så du behøver ikke blive irriteret over at jeg spørg dig!" sagde han roligt, før han kyssede hende på panden, for at berolige hende lidt, før han tog et par skridt mod den fabrik de skulle ind på. Han så sig over skulderen, med et smil på læben "Jeg bruger min sand evne som jeg plejer, brug din usynligheds evne så viser jeg vej!" hans krop blev opløst til sand, der spredte sig ud i luften, og begyndte at svæve gennem luften, så man ikke engang kunne se at han havde været der længere. En andel af det sand der kom fra hans krop, svævede rundt om Nalissa, og når endelig hun valgte at gøre sig usynlig, begyndte den andel sand at vise hende vej.
Porten blev åbnet lige nok af sandet til, at hun kunne gå igennem uden problemer, og den blev lukket samt låst efter hende, når hun var gået igennem. På dette punkt var det en fordel, at Dust kunne se hende, selvom hun var usynlig, for han kunne reagere ud fra hvor hun var henne. Sandet ledte hende hen til en af hovedbygningerne, hvor en dør blev åbnet for hende, før sandet selv fløj derind og samlede sig indenfor, så hun blev mødt af Dust når hun kom derind. Han holdt sin arm frem mod hende, for at tilbyde hende den igen, hvis altså hun gerne ville gå ved hans side på den måde igen.

Om hun tog hans arm eller bare gik ved siden af ham uden, ville han gå mod et kontor der lå i denne hovedbygning, der indefra faktisk så ret normalt ud, men da Dust brugte noget af sit krops sand, til at flytte nogle objekter i lokalet, i en bestemt rækkefølge og til en bestemt position, åbnede en lem sig i gulvet. Dust gik hen til åbningen, rakte en hånd frem mod den, og til at starte med skete der ikke rigtig noget, men det tog ikke lang tid før et lag sand kom op af åbningen, og dannede en platform, som de kunne stå på. Nu hvor Nalissa var med, kunne han ikke bare hoppe ned i hullet og lave sig til sand, for det ville ikke bringe hende derned, derfor brugte han sit sand på denne måde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 3 EmptyTirs Okt 03, 2017 9:06 am

Hun rullede opgivende med øjnene. Hun vidste da godt at han ikke havde øjne i nakken. "Man kan jo aldrig vide om du har en weird form for Wibe også, så du kan føle tilstedeværelsen af folk eller lign." hun sagde det lidt henkastet og lod egentlig ellers bare emnet ligge. Der var trods alt ikke nogen grund til at blive ved og kører i det. I stedet lyttede hun til hvordan han jokede videre om hendes Dr Frankenstein joke. I det mindste kunne han da se hun havde ret, han ville da på ingen måde kunne undvære hende nu han havde fået lov og få et par prøveturer. "Gad egentlig godt se dig prøve og holde mig fanget." Hun sagde det med en nærmest udfordrende tone i sin stemme, som hurtigt forsvandt igen. *Uhmm.. er ikke så sikker på hvem der ville fange hvem, men kræver jeg først finder ud af at komme udenom hans evne.* Hun så en smule eftertænksomt ud ved tanken og forsvandt lidt ind i sine egne tanker. Hun mærkede hvordan han gengældte det lille puf og bed mærke i han ikke grinte men smilede. Måske han bare ikke var typen der grinte.

"Ahh.. Så du har ikke bygget et bjerg af vidundere, du formår at pirre min nysgerrighed." Hun sendte ham et flabet blik "Eller også min nysgerrighed burde jeg vel mere passende sige." Hun fjernede en tot hår fra sit ansigt, som vinden havde fået skubbet til et punkt hvor det var træls. Hun strakte sig lidt "Jeg ville nok have fundet noget mere interessant og bygge, end en hyldest til hvor god jeg er i sengen..." hun holdt en ganske kort pause "også selvom det viste sig at være sandt. Jeg tænker bare. Hvis du kan skabe så fantastiske ting, burde du så ikke bruge tiden på noget du kunne bruge til at skabe kaos i stedet for en pæn pyntegenstand?" *Maybe I should find a place like this. Would save me a lot of cleaning*

//er begyndt og lave tanke i mine svar som du nok ka se Wink det når man udvikler sig

Hun mærkede hvordan han  strøg hendes kind, og hun kunne godt mærke forskel på de romantiske gestures folk før havde forsøgt og gøre og det Dust gjorde nu. Der var stor forskel på de 2 handlinger, og det stoppede hende da også fra at fjerne hans hånd. Hendes irritation var stadig tydelig i hendes øjne på trods af at han rent faktisk havde spurgt hende. Hun var nok i bund og grund mere irriteret over han havde en kopi af hendes evne end hun havde ville indrømme overfor sig selv. Hun åndede lydløst ud da han kyssede hende på panden og betragtede ham som han stod et par skridt væk. *I det mindste behøver jeg ikke slå ham ihjel for bare tankeløst og bruge det han så frækt kopierede..* Hun gik et par skridt imod ham som hun så han begyndte og blive til sand. "Jeg skal nok følge trop." Hun var ikke sikker på han kunne hører hende når han blev til sand, men det havde ikke forhindret hende i at sige det alligevel.
Hun stod lidt og bemærkede hvordan sandet bevægede sig imod fabrikken, imens noget blev hos hende. *Gad vide hvor mange steder han kan være på en gang* Tankerne om hans evne gjorde at hun faldt i staver for en kort stund, og en let brise var grunden til hun kom til sig selv. Hendes øjne fik et lille glimt af et lys og noget mystisk, før at hendes krop forsvandt for det blotte øje, som var det blot et fatamorgana. Hun havde som Dust først sikret sig ingen var i nærheden, og hun bevægede sig nu roligt i samme retning som sandet. Hun hørte døren der blev låst bag hende, men hun reagerede ikke på det. Hun kiggede kort rundt, det virkede mest af alt bare som en helt almindelig fabrik, men præcis som hende kunne der være mere under den overflade man så. Hun fortsatte lydløst og roligt igennem bygningerne som hun fulgte sandet. Hun lod alle indtryk af stedet fylde hende, duften, lyset, følelsen af at gå på det hårde gulv. Hun hørte en dør der blev åbnet foran hende og hun gik roligt ind af den.
Da hun kom ind stod Dust foran hende. Hun var stadig usynlig og lagde sin hånd i hans, som hun langsomt kom til syne igen, præcis som hun var forsvundet, som et fatamorgana. Hun fulgte ham ud på den platform han lige havde skabt og sendte ham et flabet smil "Er du sikker på du ikke er ved og fører mig ned i din hemmelige og dystre sex dungeon?" Hun kunne ikke se noget dernede, og det kunne indeholde hvad som helst. Men hun tøvede på intet tidspunkt og bar sig selv rankt og selvsikkert som altid.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 3 EmptyTirs Okt 03, 2017 11:50 am

Dust smilede roligt da hun kommenterede på hans øjne i nakken kommentar, men han valgte lige som hende at lade det ligge, især da hun sagde at hun godt gad se ham, holde hende fanget. Han lagge mærke til den udfordrende tone, der var at finde i hendes stemme, og han kunne ikke lade vær med, at smile flabbet af hende, men han ventede med at reagere på det, nu hvor de var på vej ind på fabrikken. Da de stod på sand platformen, lagge han let armene om livet på hende, så han let kunne stryge hende over halebenet, mens han så ind i de smukke øjne.
"Hvorfor bygge en hyldest til dig, når jeg bare kan fange dig i stedet, og tilbede dig med lystig sex, vin og måske noget af det der, hvor jeg binder dig til et bord på alle 4, og leger med din krop, indtil du ikke kan stå op af udmattelse?" spurgte han drillende, og lagge op til et kys, som han dog stoppede, da hans læber var lige foran hendes, mens han holdt hendes krop tæt ind til hans egen. Han plantede et legene lille kys, hun kun lige kunne mærke på hendes læber, før han trak sig igen, før hun kunne nå at få mere ud af ham. Et drilagtigt smil på hans læber, gjorde det svært at tyde, om det næste han sagde, var for sjov eller seriøst.

"Nu er det for sent putte, du skal med ned i sexkælderen, så jeg ikke behøver dele mit nye legetøj, med andet end den mad jeg giver dig!" sagde han drillende, idet sandet begyndte at sænke dem ned i passagen. Åbningen over dem lukkede sig, da de var kommet langt nok ned, så skakten blev efterlad i mørke, mens sandet førte dem ned af. Man kunne mærke på luften at det blev køligere, hvilket betød at de kom et stykke ned under jorden, før de endelig kom til bunden af skakten, hvor en åbning ledte ind til et stort rum. Før lyset derinde blev tændt, kunne man se en masse ting derinde, der lyste og blinkede på egen hånd, så man kunne nemt få en ide om, at det ikke var noget småt han havde haft gang i hernede, og da lyset blev tændt, blev det markant nemmere at se.
Lokalet var udformet med høje vægge, og et kuppelformet loft, tydeligvis var det ikke blevet skabt med menneskehænder, men derimod Dust'es sand evne, og selvom det ikke lige frem var fyldt til renden med overdådig teknologi, så kunne man se at han havde brugt en del tid dernedde, for der var bygget en del mærkelige ting. I midten af lokalet, var der en futuristisk udseende maskine, der lignede en søjle med en energikilde på toppen, hvor ledninger gik ud fra den, som var lagt ind i gulvet, så man ikke kunne snuble over dem, en stor computer var sat op langs væggen, med en skærm der kunne være omkring de 250 tommer, og noget der lignede en hologram interface, og rundt omkring i lokalet stod der en masse andre ting, som så ud til stadig at være i produktion.

Sandet der havde transporteret dem derned, fjernede sig fra under deres fødder, så de stod mod gulvet, hvorefter det samlede sig til en kalabas form, der lignede en krukke med 2 runde beholdere, forbundet med et slankt mellemstykke, hvor et rødt bånd var bundet rundt om, som kunne bruges til at tage krukken på ryggen, på samme måde som man gik med en skuldertaske, og på toppen havde den en åbning, hvor resten af sandet fløj ned i, til der ikke var mere. Dust smilede roligt til Nalissa, før han slap hende, og gik ind i lokalet.
"Det er så her jeg går hen, og bruger både nætter og fritid, når ikke jeg har bedre ting at tage mig til! Det her er så hovedlaboratoriumet, derinde har jeg mit magiske manegeri, derinde har jeg nogle af de ting som er færdig lavet, men som jeg ikke tager med udenfor, og derinde ligger nogle af de våben jeg har bygget! Jeg savnede lidt plasma våben, så jeg havde nogle dage, hvor jeg gik amok og byggede nogle forskellige modeller, men jeg bruger dem ikke så tit, når jeg alligevel har min sand evne!" sagde han roligt, mens han pegede mod de indgange der førte til de steder han nævnte. Det var tydeligt, at han havde været produktiv, til trods for at han ikke havde været her særdeles længe, og med denne produktivitet, burde hun kunne se at han måske ikke sov særdeles meget, hvis han overhoved gjorde det.

//ja det kan jeg se XD
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 3 EmptyTirs Okt 03, 2017 4:12 pm

Hun placerede end hånd på hans bryst, og den anden på hans overarm som de stod der tæt. Hun viste ikke nogen særlig reaktion på hans drillende kommentar men smilede bare lidt før hun mærkede det meget lille kys han placerede på hendes læber.

Hun trak ikke en mine over hans kommentar, faktisk så endte hun blot med at lægge hovedet på skrå i samme øjeblik som der blev helt mørkt omkring dem. "Ohh baby, der noget du har misforstået." Hun tog et godt greb i hans ene balde og lænede sig ind så deres læber kun lige rørte "Det er dig der er mit nye sexlegetøj." Hun nappede let i det alleryderste af hans læbe med sine fortænder, før hun slap ham og de nåede jorden.
Hun havde bemærket kulden der tog til, og da hun ikke se så meget endnu var det også den eneste identikation af  de var langt nede under jorden. Hun betragtede roligt den måde at hulen var formet på, hvordan alle udformninger ikke virkede naturlige eller menneskeskabt. *Det er stort, det må jeg sige* Hun kunne nemt regne ud at han selv havde lavet det. Hun gik et par skridt og betragtede tingene i lokalet imens hun hørte til hvordan han forklarede om det hele. Hun fulgte hans arm med sit blik, og kiggede ind i alle lokalerne stille og roligt. Hun betragtede de ting der stod i lokalerne, men teknologi var ikke noget der sagde hende så meget. Nej det var ikke fordi det ikke var imponerende, men det havde noget gjort mere indtryk på en tech nørd. Hun kunne ikke lade være og tænke over de muligheder som der var i sådan et sted. Mørke, lydtæt fordi det var så langt under jorden, og ubegrænset mængde af plads. Det var fyldt med muligheder for tortur og pinsel, 2 ting hun nød og påfører andre.
Hun gik roligt med hænderne på ryggen og gik en rundt om ham før hun stoppede lidt længere henne, imens hun betragtede nogle små gadgets der lå på et bord. Hun rørte dem ikke, men lod let sin hånd glide henover bordet så kun hendes fingerspidser rørte det. "Så det du siger er du tilbringer en masse tid hernede imens du bygger en masse ting." Hun vendte sig roligt og kiggede på ham med et flabet smil "En mere ny moderne udgave af de der teenagedrenge der sidder i deres mors kælder og leger med dem selv, eller spiller video spil." Hun gik roligt hen imod ham, og lod en finger kører udenpå hans trøje og ned over hans overkrop. "Eller tager jeg måske fejl?" hun så på ham med et roligt blik, og man kunne hører det flabede og i hendes stemme. Det var tydeligt at lidt teknik ikke imponerede hende, uanset hvor imponerende og uvirkeligt det var for den tid hun levede i..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 3 EmptyTirs Okt 03, 2017 8:42 pm

"Hvor er du dog nutted, sådan at tro at det er mig der er legetøjet, men hvis det er den slags, der giver dig lystig, så må du gerne tro på det!" sagde han drillende, efter han havde nydt godt af, at hun tog ham på røven, og bed ham lidt i læben. Efter de var kommet ned i hans laboratorium, kunne han godt se på hende, at teknologi ikke lige var hendes største turn on, men det var skam heller ikke fordi han havde taget hende med her ned, for at gøre hende fugtig i trussen over, hvad han var i stand til at lave. Han kunne ikke lade være med at smile roligt, over hendes sammenligning mellem ham, og en teenage samler nørd, mens han gik hen til hende, og strøg hende igennem håret.
"Den sammenligning antyder, at jeg hovedsageligt bare er hernede, hvor jeg samler mine egne små dimser, mens jeg lever af usundt mad, der gør at mit fjæs bliver helt fedtet ind i bumser, og selvfølgelig at jeg ender med at ligne en, der skal dø som jomfru!" sagde han roligt og lagge en arm om livet på hende, mens han gav hende et drillende smil "Og sidst jeg tjekkede efter i mit skema, så det ud til at jeg lavede en del andre ting, såsom at opspore artefakter, og score alt lige fra desperate damer med midtlivs kriser, til en lækker dæmon som dig, der helt sikkert har sørget for, at hvis jeg var jomfru før, så er jeg det i den grad ikke endnu!"

I en rolig bevægelse tog han hende i armen, så han kunne tage hende med ind i artefakt rummet, der nok var tættere på noget hun kunne lide, end den teknologi han havde bygget. Rummet var bygget op en smule anderledes end de andre, selve rummet var lavet på samme måde som de andre, men det var bygget op således, at alle artefakterne lå i hver deres kapsel, der var sat ind i holdere på vægge og pidestaler. Disse artefakter varierede meget i hvad de var, mange af dem var smykker af forskellige arter, men iblandt dem var der også våben, men noget der tydeligvis gik igen blandt mange af dem, var at de så ud til at være uvurderlige og sjældne.
"De ting jeg har herinde, er nok lidt mere interessante for dig, end min hobby i laboratoriummet, men jeg vil gerne bede dig om ikke at røre ved tingene herinde, medmindre du ved hvad det er! Alt hvad der befinder sig herinde, indeholder magiske egenskaber på den ene eller den anden måde, og der er en god andel af dem, som indeholder mørke kræfter der virkelig kan gøre skade på alle slags væsner! Nogle af disse ting kan enten slette, erstatte eller på anden vis påvirke de evner du har nu, og vi kan jo ikke have du mister din gave, fordi du er lang fingret!" den sidste del var en advarsel til hende, som han sagde ikke fordi han regnede med at hun ville tage noget, men fordi han ville sikre sig at hun vidste, at dette lager var farligt at få direkte kontakt med.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 3 EmptyOns Okt 04, 2017 12:21 pm

Hun rynkede let på næsen med og smilede smørret "Okay.. Så er det kun noget af tiden du sidder hernede og spiser usund mad." Deres næser rørte næsten og hun så på ham med et udfordrende blik.
Hun lod ham fører hende med sig ind i et andet rum, og kiggede roligt på tingene rundt omkring. Hun stod tættere på og kiggede, men hun rørte dem ikke. Hun var ikke så dum at hun bare rørte ved random ting, og kunne derfor ikke lade være og smile da han pointerede det var farligt. Det kunne godt være hun var en dæmon der havde levet i ja, hvor mange år havde hun opgivet og holde styr på, men det betød ikke at hun var udødelig eller usårlig. Hun var stoppet foran et skrin der var prydet med guld og ædelstene og hun lænede sig en smule frem og betragtede den igennem den kapsel der var omkring den. Noget ved den dragede hende ind, hun vidste ikke hvad. Hun syntes hun havde hørt en historie om et skrin med den beskrivelse, men hun kunne ikke lige komme i tanke om det. Hun rettede sig op og kiggede over på Dust. "Jeg er ikke en naiv lille pige, så bare rolig jeg skal nok holde fingrene for mig selv. I hvert fald når det gælder dine artefakter, når det kommer til mit nye legetøj.. Well der gør jeg hvad der passer mig." Hun smilede flabet og lod igen blikket hvile på skrinet foran hende. "Det her skrin. Der noget bekendt ved det, jeg kan dog ikke sætte en finger på det." Hun drejede sit blik over på ham igen "Men eftersom det er dit, og det står her i din beskyttede samling. Så er jeg overbevist om du ved hvad det er. SÅ hvad siger du til at dele historien om det med mig?"

//Jaa okay blev kort svar Razz
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 3 EmptyTors Okt 05, 2017 2:20 pm

"Teknisk set er sjæle vores mad, og siden jeg aldrig tager nogen med herned, på nær dig og din lækre mås, så spiser jeg ikke usundt mens jeg er hernede!" sagde han drillende "Når det så er sagt, må du godt ignorere skraldespanden, det er bare tilfældigt at den er fyldt med fast food skrald!" tilføjede han drillende mens de var på vej ind i artefakt rummet. Mens de stod i artefakt rummet, lagge han godt mærke til, at hun gik hen til skrinet for at kigge på det, da hun spurgte til det, gik han roligt hen til hende, og så kort på skrinet, mens han lagge en arm om livet på hende.
"Hvor meget jeg end nyder lyden af de ord, passere hen over dine smukke læber, så er det stadig dig der er legetøjet putte, men når nu du er så nutted, lader jeg dig fortsætte i troen!" sagde han drillende, og gav hende et let klap i røven, mens han så på hende med et dril agtigt smil på læben, før han rettede sin opmærksomhed tilbage til kaos skrindet, som de stod og kiggede på.

"Det her er så kaos skrinet, det var det første artefakt jeg opsporede, efter jeg ankom til den her verden! Jeg kunne mærke det kalde på mig, nok fordi jeg selv er tiltrukket af kaos og død, når jeg er hjemme i min egen verden!" fortalte han roligt, mens han så på det med et blik, der godt kunne give en antydning af, at han havde haft problemer med dette skrin "Skrinet er nok mest kendt blandt dæmoner, som et af de 3 kaos skrin! Min forståelse af historien bag den er, at der blev skabt 3 af disse skrin, af henholdsvis romerne, egypterne og pompejis indbyggere, alle 3 skabt på forskellige tidspunkter, men med katastorfale kræfter!" Dust holdt en lille pause, mens han betragtede skrindet lidt, før han gik hen til en blank væg nær åbningen, mellem laboratoriet og artefakt rummet.
"Alle 3 kaos skrind, har hver deres evne, egypternes bringer sygdom og plager, romernes bringer krig og kaos, og Pompeji skrindet bringer naturkatastrofer, hvilket i sidste ende blev hver enkelte riges undergang!" forklarede han roligt, mens han bevægede sin hånd henover det bare stykke væg, så sand fjernede sig og afslørede et alkohold skab. Han skænkede et glas vin til Nalissa, og et glas whisky til sig selv, alt imens han snakkede videre, og gik så tilbage til hende, for at give hende vin glasset.

"Den der står her foran os, er romernes kaos skrind! Hvordan den fandt sin vej her til kan jeg ikke helt regne ud, men det er mig forståeligt at den kaldte på mig, så snart jeg kom hertil, da den verden jeg kommer fra, allerede er stærkt påvirket af krig og kaos, den kunne sikkert mærke det på mig, og siden alle 3 skrind skal bruge et væsen, med en eller anden form for trigger i sig, til at aktivere dens indehold og udløse det på verdenen, var jeg måske en god kandidat til den her!" sagde han roligt, mens han kastede et sidste blik på skrindet, som om den var en levende ting, der havde prøvet at bruge ham til sine egne formål, men som han havde overvundet. Han løftede sit glas for at skåle med hende, før han tog en slurk af sin whisky, og smilede til hende.

I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Just a nice little night sna.... Well I'd be damned - Nalissa
» Dust to diamonds
» A stranger amongst us arrive (Lexa+Dust)
» How weird to sense you (Lillith+Dust)
» Your a curious little one arent you?(Saralina+Dust)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Markedet-
Gå til: