|
| I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) Tors Sep 21, 2017 8:30 pm | |
| Da han havde svaret på hvad han havde tænkt på, og så alligevel ikke, havde det blod fået tirret hendes nysgerrighed endnu mere. Hun var sikker på det var bevidst. Hun valgte også at lade være og spørge mere, da hun faktisk nød det lille spil de havde kørende, forfriskende anderledes. Hun holdt øje som han brugte sin evne til at tage et glas whisky, well sød eller røget det var vel også det samme. Et løftet øjenbryn og et kig rundt i det der var hendes hjem, var hendes reaktion da han kaldte det en fremvisningsmodel. "Må jeg være fri. Det her er mit valg af indretning. Det er nemmere og gøre rent." Holdt man øje var de fleste overflader glatte og nemme og tørre af, og hun havde med tiden lært, at hvis hun fik lyst til at uddele lidt smerte, så var det klart nemmest at den hun fik til at gøre rent, rent faktisk havde en chance for at få det rent. Hun lænede sig med ryggen imod køkkenbordet og betragtede ham som han sad der i sin sofa. Det var anderledes end når hun normalt havde taget nogen med hjem. Det var yderst sjældent det skete godt nok, hun foretrak at være hos dem, men når det skete, så var det ikke med en så afslappet stemning. Hun lagde mærke til hvordan han indikerede hun skulle sætte sig ved siden af ham. Hun var normalt ikke typen der bare lystrede folk, men lige nu havde hun faktisk lyst til det. Hun lyttede til hans ord imens hun roligt gik derhen med sit glas i hånden. Et lille flabet fnis kom fra hende, som han brugte det hun selv havde sagt til ham på kroen. Hun kunne godt lide han huskede de ting, det gjorde det hele mere spændende. Hendes hæle gav genlyd som de ramte det mørke trægulv, hun havde ikke gidet og tage dem af. Da hun nåede sofaen satte hun sig med et ben på hver side, så hun hvilede på sine underben, men faktisk sad henover ham. Hun tog en tår af den vin hun stadig havde i hånden. "Så har du rent faktisk tænkt dig at forælle mig hvor du kommer fra nu?" Hun så på ham med et drilsk blik. Som hun sad der blandede en masse dufte sig. Hun kunne dufte den røgede whisky, hendes rødvin, ham, alle sammen dufte der tiltalte hende. Hun kørte den hånd, der ikke holdt hendes vin, langsomt ned af hans trøje imens hun fulgte den med blikket imens hun ventede på et svar på sit spørgsmål. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) Tors Sep 21, 2017 11:14 pm | |
| "Åh ja, en nydelig og minimalistisk stil, der er til at holde rent! Det passer vel meget godt, til en nydelig kvinde, som dig min kære!" sagde han med et let smil på læben, mens de blinde øjne så ud at at nyde udsigten, til hendes fine krop som hun stod op af køkken bordet. Han fulgte hende i takt med, at hun gik henover gulvet til ham, og han nød at se hvordan hun førte sig frem i de højhældede sko, indtil hun pladserede et ben på hver side af ham, og praktisk talt satte sig på hans skød. Nu havde han vist den bedste udsigt i byen, og det var nærmest ærgeligt at han var blind, på den måde han var, så han ikke kunne nyde denne udsigt, på samme måde som alle andre kunne, men at han kunne se hendes krops form, lyst op af hendes aura, skam mere end nok for ham. Det eneste der manglede var blot at hun smed tøjet, det havde sin egen aura, der dækkede for hans evne til at se hendes krop, lige som det gjorde for normale mennesker, desuden med hans forstærkede sanser, ville han kunne få langt mere ud af sanse indtryk, og det blev også lidt forringet af hendes tøj.
Men at hun havde tøj på, skulle da ikke stoppe ham i at lege med hende, trossalt havde de det så sjovt, og når man var vant til, at have kvinder der smed sig for ens fødder, bare for at få et stykke af ham, så var det faktisk dejligt at have en kvinde, der ikke blev hjernevasket af hans sex appeal. I en rolig bevægelse, lagde han sine hænder på hendes lår, og fulgte ydersiden af dem mens han rettede sig op, til hans hænder var på hendes røv, og hans krop var så tæt på hendes at de næsten rørte hinanden, lige som hun havde gjort mod ham, da hun kom tilbage til kroen tidligere. Hans hoved var lige lidt over hendes bryst højde, men man kunne se på ham, at han gemte de gode sager til senere, da han hellere ville lege lidt mere med hende, før det blev til noget seriøst sjov. Han tillod sig dog et sanse indtryk mere, da han bøjede hovedet frem, så han kunne dufte til hendes hals igen, da han nød duften af hendes parfume, hendes sex appeal og hendes naturlige krops lugt. Han plantede nogle tirrende små kys op af hendes hals, der for nogen godt kunne kilde lidt, fortsatte op af hendes kind, og nappede så i hendes øreflip igen, da han nåede til den. "Hvad for en mand ville jeg være, hvis jeg ikke holdt mit ord til den herlige kvinde, der lukker mig ind i hendes pæne hjem, byder mig på noget at drikke, og sørge for at holde mig varm og ved godt selskab, ved at sætte sig på mig?" hviskede han tirrende i hendes øre, før han meget blidt pustede på hendes øreflip, så hun kunne mærke temperatur forskellen, da den stadig var fugtig efter han havde bidt i den. Han lænede sig tilbage i sofaen igen, og betragtede den yndige kvinde, for at se om hun kunne finde på nogen narrestreger, i respons på det han havde gjort ved hende, mens han begyndte at fortælle, hvor han kom fra.
"Jeg kom hertil for omkring 2 uger siden, men jeg kom ikke hertil, fra et andet sted i den her verden, jeg kom hertil fra et sted i min verden!" sagde han med en tirrende mystik i stemmen, han holdt en lille pause, for at se om hun var med på den, før han fortsatte med at fortælle "Der hvor jeg kommer fra, er dog ikke bare en anden verden, det er også en helt anden tid, jeg valgte nemlig at gøre tingene lidt mere interessant ved, ikke bare at rejse gennem multiverset, men også gennem tiden, og da jeg ikke søgte efter en specifik verden, men derimod en specifik krop jeg kunne bosætte mig i, blev mit mål bestemt af den første der ville tage imod mig! Jeg kunne nemlig ikke bringe min egen fysiske krop med mig, så da jeg fandt Sherman der med glæde tog imod mig, blev det den her verden jeg kom ind i! Siden da, har jeg studerer din verden, for at se hvad det er for en, og lige nu må jeg indrømme, at jeg er meget interesseret i, hvad det er jeg har rodet mig ud i!" Det sidste han sagde, blev sagt med et drilagtigt smil på hans læber, mens en af hans hænder, strøg hende ned langs ydersiden af hendes lår, bevægede sig ind på indersiden, og fortsatte så blidt mod hendes underliv, alt dette imens han så hende i øjnene, hvis ikke hun havde gjort noget der gjorde, at han ikke kunne se hende i øjnene. Han stoppede meget tæt på hendes underliv, lige som hun havde gjort mod ham tidligere, men det var ikke helt tid til den slags endnu, dog var det tid til at steppe legen lidt mere op.
Hans hånd bevægede sig diskret uden om hendes underliv, op af hendes mave og bryster, der dog ikke fik den opmærksomhed han havde lyst til at give dem endnu, helt op til hendes kind, som han blidt nussede. "Ups, der skete vist noget meget mærkeligt lige der! Jeg tror vist lige, at den flabbede opførsel du nogle gange viser, fik spillets regler til spontant at ændre sig! Nu koster spørgsmålene tøj! Sko gælder som et stykke tøj, det samme gælder sokker og handsker! Men nu er det ikke spørgsmålene der går på tur, det er hvem der tager tøj af der går på tur!" man kunne ikke undgå at høre, at selvom han brugte en drilagtig tone, så havde han ladet sig inspirere af hende, da der også var noget flabbethed i hans stemme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) Tors Sep 21, 2017 11:58 pm | |
| Hun gjorde intet for at stoppe ham, som hans hænder langsomt bevægede sig henover hendes lår og videre om til hendes røv. Hun betragtede ham, som han kom tæt på hende, men ikke så tæt at de rørte hinanden. Hun mærkede hvordan hans åndedræt efterlod et lunt spot lige over hendes bryst, som han langsomt bevægede sig op langs hendes hals, ved hjælp af nogle små kys. Hun mærkede hvordan de fortsatte over hendes kind, og op til hendes øreflip. Hvert enkelt kys var som et usagt løfte om nydelse, de efterlod alle en snert af en følelse, som bredte sig igennem hendes krop. Hun kunne ikke lade være og smile over det han sagde og svarede flabet igen, efter hun havde mærket hvordan han tirrende pustede på hendes øreflip. "Ellers kunne du hurtigt blive smidt ud igen, kan du lande sikkert med din smarte lille evne?" Til at starte med, sad hun roligt og kiggede på ham, som han begyndte at fortælle. Hun tog et nip af sin vin, og nikkede så lidt for at bekræfte hun stadig var med. Som hun lyttede til ham fortælle om han var fra en anden verden, og om hvordan han var rejst igennem både tid og sted, endte hun med at blive en lille smule rastløs. Det var bestemt ikke fordi det han sagde ikke var spændende, eller fordi hun ikke lyttede, men hun var ikke så god til bare at sidde stille så længe. Hun begyndte og lade sin ene finger følge det røde mønster der var på hans sorte tøj, imens hun fulgte det med blikket. Som han sagde det sidste løftede hun sit blik, og kiggede ind i hans øjne. Hun mærkede hvordan hans hænder igen fandt vej over hendes krop, og tirrende bevægede sig over den, som skulle han undersøge hver en del af den. Han ramte dog ikke nogle af de typiske steder hendes sexsuelle partnere altid søgte mod. Det var ganske bevidst, det var hun ikke i tvivl om, han kørte det samme spil hun gjorde, tirre og få den anden til at hungre efter dig til de knap kunne fungere mere. Det var et spil hun elskede, og det gik op for hende, at det faktisk var det samme den anden vej. Der var kun en før ham som havde forsøgt sig med det imod hende, Lilith. Hun sig let i læben som han ændrede reglerne for deres lille spil. Det måtte hun give ham, han forstod og gribe de små bolde hun smed, og kaste dem tilbage med et nyt twist. Hun fandt dette både spændende, og tillokkende. Hendes respons på hans twist var et let bid i læben og hun tog en tår mere af sin vin. Hun løftede sig derfor en smule på sine ben og lænede sig frem imod ham, hvilket gjorde hendes bryster var lige foran hans ansigt. Hun stillede så sit glas på det høje pyntebord der stod bag sofaen, som hun nu kunne nå, og rykkede sig tilbage ved samme sted som før. Hun overvejede kort et spørgsmål, før hun igen rettede sig op så hun nu stod lænet på benene, løftet over ham. Hun rykkede sig dog ikke frem denne gang, og hun fik uden problemer taget den korte læderjakke af. Hendes tatovering på hende højre underarm var derfor synlig, samt den der var øverst oppe på det inderste af hendes venstre underarm. Og det var lige præcis det hendes spørgsmål handlede om. Hun satte sig ned over ham igen og lagde sit hoved let på skrå, som hun bevægede en finger ned af hans hals. "Well det forklare en del. Men.. Nu snakkede vi om du kunne se min aura, hvad så med tatoveringer der ikke er skjult er det noget du kan se?" Spørgsmålet havde plaget hende, og nu gav han hende en oplagt mulighed til at få svar på det. Imens hun stillede spørgsmålet, havde hende finger bevæget sig ned over hans trøje til hans bryst, og havde placeret sin hånd fladt imod hans bryst. Den fik hurtigt selskab af den anden hånd, og hun skubbede let til ham som hun fulgte med da han blev tvunget til at side længet tilbage i sofaen som før. Som han begyndte og svarer på spørgsmålet eller undvige det, lod hun spidsen af sin tunge, langsomt efterlade en tynd fugtig streg op langs hans blottede hals. Hun nappede en smule hårdt da hun nåede siden af den, kun for at efterlade et super ømt og blidt kys samme sted direkte efter. Hun elskede og være provokerende på den måde, gøre noget uventet der gav smerte, kun fordi at hun vidste hvor meget mere intenst det blide kys efter så var. Hendes hænder der var stadig på hans bryst, og hun førte dem langsom ned til kanten af hans trøje. Hun kørte dem op under, og lod sine negle ganske let bevæge sig over den bløde hun. Da han var færdig med at svarer på det hun havde spurgt om, løftede hun sit hoved en smule højere op, så det nu var ud for hans øre og hviskede med en sensuel og forførende stemme "your turn darling." Hendes hænder var ikke stoppet med at bevæge sig henover den nederste del af hans mave, og som hun hviskede det sidste lod hun en enkelt finger bevæge sig i et langsomt tirrede tempo liger over hvor kanten af hans bukser var, uden på nogen måde at bevæge sig ned i dem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) Fre Sep 22, 2017 1:45 am | |
| "Skat du kan smide mig ud fra kanten af stratosfæren, og jeg ville stadig overleve faldet, den eneste forskel på mig og en pose sand er, at jeg rydder op efter mig selv, det gør posen ikke!" sagde han flabbet, og rakte tunge af hende. Under hans forklaring, kunne han godt se på hende, at hun hørte efter hvad han sagde, også selvom hun blev rastløs, og begyndte at lege med mønsteret på hans trøje, da han fandt det kært at hun havde et aktivt sind, lod han hende fortsætte uforstyrret, indtil hun selv stoppede, da de fortsatte videre til noget nyt. Da hun rykkede sig frem mod ham, så han næsten havde hendes bryster helt oppe i ansigtet, for at sætte sit vin glas fra sig, nød han den pirrende udsigt, han havde næsten lyst til at begrave sit ansigt, i hendes velformede bryster, bare for at mærke dem mod hans fjæs, men han lod vær, da hun ikke skulle tro at hun kunne vinde endnu. Dog var det stadig ærgeligt, da hun rykkede sig tilbage igen, men hvad der skete derefter var et skridt i en meget bedre retning, end en perfekt udsigt til hendes bryster, mens de var dækket af hendes tøj. Hun var med på de nye regler for legen, og da hun smed jakken kunne han se de sirlige tattoveringer, som hun havde gjort synlige med vilje, da hendes spørgsmål omhandlede dem. Da hun satte sig ned igen, og stillede sit spørgsmål, smilede han et lumsk smil, for nu ville han se om han kunne gøre det samme med hendes tattoveringer, som hun havde gjort ved hans kopi.
"I den verden jeg kommer fra, har jeg de samme evner som en grim reaper, så jeg har været i de dybbeste dele af helvedes afkroge!" sagde han mildt mens han lod hende skubbe ham tilbage i sofaen, så hun kunne pille ved ham, mens han svarede "Derfor kan jeg genkende materialet, nu hvor jeg kan se dem! Normalt kan jeg adskilde blæk fra kroppens aura, men det der er ikke lavet af blæk! Jeg husker at du nævnte det tidligere, da du lærte mig at gøre min kopi usynlig!" han nød hvad hun gjorde ved ham, mens han svarede på spørgsmålet, hun vidste virkelig hvordan man tirrede andres sanser, med hendes provokerende måde at være på, så det super ømme og blide kys hun pladserede på ham, lige efter hun havde bidt ham, føltes fantastisk for ham, og han lod hende få det af vide, gennem en nydende lyd, og et blidt smil på hans læber. Han nød de blide hænder og neglende mod hans hud under trøjen, han havde virkelig fundet sig en ligeværdig, når det kom til at lege i sengen. Da hun hviskede i hans øre at det var hans tur, mærkede han hvor hendes hænder var, og smilede drillende til hende. "Jeg ved det er min tur, men først er der lige noget vi skal prøve!" hviskede han tirrende i hendes øre. Sand kom fra hans mave, greb blidt om hendes håndled, og førte hendes hænder op i vejret, om hun tillod det eller ej, så hun nu sad med rank ryg, og tattoveringerne blottet. Dust studerede hendes tattoveringer, men han kunne han ikke dy sig for at prøve det her af. Hans aura spikkede igen, denne gang var det ikke død, men derimod en form for styrke, der føltes som om, at den blev sendt igennem hendes evne, han så dybt ind i hendes øjne, så hun kunne se det mystiske, der gemte sig dybt inde i ham, og da han rørte ved den tattovering lige over hendes venstre armhule, var det som om han kanalyserede sin sex appeal på en mærkelig måde, så det føltes som om han gav hende en indsprøjtning med den, der gav en kildrende smerte, og en pirrende træng.
Han slap hende dog igen, efter at have pint hende lidt, med et smil på læben, lændede han sig tilbage i sofaen igen, og lod hende sidde der med armene samlet over hovedet, mens han tog sin trøje af som betaling for sit spørgsmål, så hun kunne føle hvad hun ville over, kun at kunne se på ham, men ikke røre ved ham før han slap hende, mens han tænkte over sit spørgsmål. Da han kom på et, førte sandet hendes hænder rundt om hans hals, så hun sad op af ham, han lagde hænderne på hendes røv igen, og lod sandet slippe hende, så hun fik kontrollen tilbage. "Hvordan fik du din dyrebare usynligheds gave?" spurgte han med en ærlig nysgerrighed for hende i stemmen, mens sandet der lige havde holdt hende, tog hans glas fra bordet, løftede det hen til ham så han kunne tage det, og drikke fra det, hvorefter det blev sat tilbage på bordet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) Fre Sep 22, 2017 12:23 pm | |
| Den lyd han lavede, som fortalte hende at han nød hvad hun gjorde, fik et lidt selvsikkert smil frem på hendes læber. Det var altid rart at vide det man gjorde var godt, og præcis som skrig af smerte, så gav de lyde hende også en form for nydelse. Hun forstod ikke helt hvad han mente da han hviskede der var noget de skulle prøve. Hun mærkede hvordan sandet samlede sig om hendes håndled, og tvang hendes hænder op over hendes hoved. Hendes hvide tanktop gled en smule op, og aflørede noget af hendes mave så hendes navle blev synlig. Hun kiggede på ham med et blik der var fuld af nysgerrighed, og betragtede ham som han studerede hendes tatoveringer, han havde trods alt lige fortalt han kunne se dem, og hun kunne regne ud det var dem. Hun kunne ikke lade være og tænke over hvor praktisk den evne egentlig var, hun havde set ham skænke sig selv noget whisky, men at den også kunne bruges til at holde hende på plads, well det gjorde den pludselig endnu mere spændende. Hun gjorde intet for at gøre modstand, og mærkede hvordan hans aura igen blev stærkere. Hun kiggede ind i hans øjne, og mærkede hvordan han rørte ved hendes ene tatovering. Følelsen det gav var anderledes end normalt. Hun mærkede hvordan hans sexappeal trængte ind, og spredte en kildrende smerte igennem hendes krop. Hun lagde hovedet bagover og et svagt støn kunne høres igennem hendes lukkede læber. Det var ikke det samme som når Lilith rørte dem, det var anderledes. Det var da heller ikke på det niveau, men det pirrede hende dog stadig. Som hun mærkede han stoppede med at pirre hende, løftede hun sit hoved op i oprejst position og kiggede på ham og det smil han havde. Hun kunne stadig ikke bevæge sine hænder men det betød ikke hun følte sig afmagtet. "Hvorfor overrasker det mig ikke?" Hun hentydede tydeligvis til det han lige skulle prøve. "Interessant, bestemt. Men også meget anerledes end når Lilith rør dem." Hun lod ham vide hvad hendes tanker var om det, da hun regnede ud at det var det han gerne ville med hele 'forsøget'. Hun fulgte hans hænder med sit blik, som han fjernede sin trøje, og hun kunne regne ud at han havde et spørgsmål. Han trak dog tiden, og lod hende sidde der med armene over hovedet, og kun kunne kigge på ham. Hun nåede og danne en masse tanker om hvad hun kunne tænke sig at gøre ved ham, hvordan hun skulle sørge for han skreg hendes navn, før hun mærkede hvordan hendes hænder blev ført omkring hans hals, og gjorde de automatisk sad tættere igen. Hun mærkede hvordan hun fik kontrollen igen da han stillede spørgsmålet. Hun smilte lidt og lod sin tunge let glide ud imellem sine læber, hun kunne hører nysgerrigheden, og hun kunne egentlig godt forstå ham, det var en unik evne, præcis som hans. Imens han drak af sin drink, begyndte hun roligt med sine historie. Hendes nu frie hænder, havde fundet vej til hans nakke og den ene nussede den blidt imens. "Hmm.. det en ret lang historie,burde næsten kræve 2 dele tøj for den." Hun sendte ham et flabet og udfordrende blik, men fortsatte med det samme. Hvis han skulle have historien måte hun starte fra begyndelsen. "For hvad der virker som evigheder siden, levede jeg et ganske andet liv. Ved faktisk ikke om jeg ville kalde det og leve. Men uanset hvad var der en dag en utrolig smuk kvinde der krydsede min vej, hendes navn var Lilith. Jeg var det man vel bedst kan beskrive som fortabt, og jeg ved ikke hvorfor, men hun valgte og tage mig til sig. Hun så mit sande potentiale, hvor alle andre bare havde forsøgt og ændre på mig." Hun holdt en kort pause som minderne invaderede hendes tanker. "Hun viste mig mit sande potentiale, viste mig hvem jeg virkelig er, og hun lærte mig at leve livet. Var ved hendes kyndige hænder jeg blev til det du ser foran dig." Hun lænede sig igen en smule frem og fik fat i sit vin glas, tog en sip og stillede det på plads, hun rettede sin krop en smule op igen, men lod hendes kind bevæge sig langs hans, og stoppede med sit hoved så deres næser næsten rørte hinanden. Hun lagde hovedet let på skrå, og hendes stemme fik en sensuel klang, og hendes sexappeal blussede op. "Lilith var så gavmild, at hun besluttede sig for at skænke mig en gave, en gave ingen anden kunne give mig. Som du allerede ved, så er det ikke helt almindelige tatoveringer. Lilith skabte dem på min krop, hun tog en del af den mørkeste del af helvede, og med en smule magi og det begær jeg altid vil have for hende, og dækkede hele min krop i unikke udsmykninger. Men som jeg hurtigt opdagede, så var der mere til dem, end hvad øjet kunn se. Når hun rør en synlig tatovering, sker der noget ingen anden kan få til at ske, selvom du gjorde et ihærdigt forsøg, jeg gætter på du kun kunne få reaktion da, du lige nu besidder en kopi." Hun sænkede sit blik kort som hun fulgte den finger der bevægede sig fra hans nakke, og ned langs hans hals til kravebenet. "Når hun rør dem er der ingen kontrol, og første gang hun gjorde det, startede det en kædereaktion. Jeg mærkede hvordan de hang sammen, og hvordan de emmede af magi." fortsatte hun roligt. "Jeg kan bruge det de er skabt af, til at gøre mig usynlig for alle sanser og tankeværktøjer. Men jeg kan også vælge hvilke der skal være synlige og hvilke der ikke skal." Hun kiggede op på ham igennem sine lange øjenvipper, og løftede sit hoved en smule så hendes læber nu var lige foran hans. "De er kun tiltænkt mig, og ingen anden. De er skabt til min unikke krop, og de er et minde om hende til mig. På den måde er hun altid en del af mig, også selvom hun ikke lige er her." Hun lod provokerende sin tunge let røre hans underlæber, før hun bevægede sin mund ned og nappe let i hans hage. Hun havde ikke fortalt ham hvordan hun styrrede den, men der var heller ingen grund til det efter deres aftale. Hun bevægede sig ned under hans hage og bed lige på den tynde sart hud, der er over adamsæblet. Hun vidste ikke om han kendte til historien om Lilith, den første dæmon, han var trods alt ikke fra deres verden. Hun rettede sig op, og kørte i et langsomt tempo sin ene hånd fra hendes skulder, og ned langs siden af sit bryst, og ned til kanten af hendes egen tanktop. Hun gjorde dette, imens hun holdt sit blik direkte imod hans, hvis ha da ikke kiggede et andet sted hen. Hun tog fat i trøjen med begge hænder, og skulle til at trække den over hovedet men fik så et flabet smil på sine læber før hun slap den. Hun skubbede den ene sko af så den landede på gulvet med et bump, så nemt skulle det ikke være. "Det ville være oplagt og spørge til den yderste interessante evne du har" Hun hentydede tydeligvis til hans evne med sandet, men det var egentlig ikke det hun helst ville vide. Hun lænede sig frem, så hun kunne se direkte ind i hans fascinerende øjne,"Så fortæl mig, hvad er dit dybeste ønske, dit inderste begær." Hun vippede den anden sko af med foden og den gav et bump, og sendte ham et smil. Det var et intenst ønske, det vidste hun godt, og lige nu spillede hun spillet fair. Normalt var det ikke noget hun gik synderligt op i, men hun nød faktisk han selskab. Han var ikke bare en hun skulle forføre og få sin vilje med, for så at flå sjælen ud af ham. Hun skulle nyde det her, og hun var overbevist om det var en beslutning hun ikke ville fortryde. Hun havde derfor valgt og smide begge sko, som betaling for ønsket. Derudover var det en træls følelse og have kun en sko på. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) Fre Sep 22, 2017 2:22 pm | |
| Dust smilede da hun viste tegn på nydelse, da han prøvede at gøre ved hendes tattoveringer, som hun havde gjort ved ham, han kunne dog høre på hende, at det ikke var super effektivt, men det var også forståeligt, da dette kun var et forsøg. Han havde ikke så god følelse for det endnu, og siden hans ressource grundlag, kom fra en kilde der ikke var fra denne verden, måtte det også betyde at evnen ikke gjorde det samme, som Nalissa var vant til når Lillith gjorde det. Men nu hvor han havde en følelse for, hvad det var der skulle til, for at udløse noget effekt gennem hendes tattoveringer, kunne han meget nemmere bruge det senere, han skulle bare have en åbning til det, hvor han kunne tage fuld udbytte af hendes evne. "Det giver jeg dig ret i, det var et interessant lille forsøg! Jeg tænkte nok at jeg ikke kunne bruge den lige så godt som du og Lillith, for selvom jeg har taget en perfekt kopi, så trækker jeg fra en anden energikilde end i gør, derfor burde det logisk nok også give et andet resultat! Men jeg tænker at vi kunne lege lidt med det, før jeg opgiver evnen, bare så du kan få lidt nydelse ud af, at have fingrene i den slemme tyv, der var så flabbet at pille ved dit allerhelligste!" sagde han med tirrende undertoner i hans stemme, mens han lod som om, at han sad og tænkte på hvordan han kunne hjælpe hende, med at straffe den "slemme tyv".
Nu hendes hænder var frie, kunne han mærke hvordan hun begyndte at nusse ham i nakken, og da hun sagde at historien næsten krævede 2 stykker tøj, valgte han at speede legen lidt op ved, at smide sine sko, da de alligevel virkede som en billig pris for et spørgsmål, mens han gav hende et flabbet lille smil. Han lyttede med stor interesse til hendes historie, mens han blidt strøg hende op af ryggen, han ville gerne høre hele hendes historie, derfor valgte han ikke at gøre noget, der kunne virke alt for distraherende. Desuden kunne en lille pause fra at blive tirret, være en god ting, for hvis man konstant fik tirret sine sanser blev det for ensformigt, hvorimod hvis man fik en pause engang imellem til at trække vejret, ville den næste tirrende handling, virke lige så velkommen som den sidste. Dog, da hun lænede sig frem for at tage en tår fra sin vin, udnyttede han udsigten, til at bøje hovedet ned til hendes bryster, lagde en blid hånd mod hendes ene bryst, og gav det et par blide kys, der føltes som små løfter om kærlighed, nydelse og ømhed, der kun var tiltænkt hendes krop. Hans hånd strøg sig henover hendes bryst, og i takt med at hun rettede sig tilbage igen, strøg hånden sig op af hendes hals, i takt med at han kunne mærke hendes kind mod hans, og da hun sad med næsen lige foran hans, havde hun hans hånd i nakken. Han så ind i de smukke øjne, og lyttede til den sensuelle stemme, mens han nød følelsen af hendes sex appeal der blussede op. Indtil videre nød han alt ved hende, da hun gav ham hvad han nød allermest, nemlig den herlige leg det var, at ophidse sin partner før sex. Selvom han helt klart nød sex, så syntes han at turen i lagnerne blev meget bedre, når man var sammen med en partner, der forstod at ophidse en først, da det gjorde nydelsen ved at mærke hendes krop mod hans, så meget mere tilfredsstillende. Da hun nappede ham i hagen, lænede han blidt sit hoved tilbage, og lod hende komme til hans adams æble, han lod hende vide at han nød det hun gjorde, ved at lave en lille nydende lyd.
Dust kendte udemærket historien om Lillith, da hun også var et væsen i hans hjem verden, deres verdner lignede meget hinanden, omkring dette årstal, derfor havde han haft så nemt ved at tilpasse sig. Da hun bevægede sine hænder ned mod kanten af hendes top, kunne han ikke lade vær med at smile over, at hun smed sine sko i stedet. Han trak hendes krop tæt ind til hans, så hun kunne mærke at han havde fået stiv pik gennem deres bukser, da den pressede mod hendes underliv, langsomt bevægede han sine læber mod hendes, som om han skulle til at kysse hende, men i stedet kyssede han lige ved siden af hendes læber, det hele for at lade hende vide, at han ville have hendes krop, men han ville stadig give hende modspil. Derefter førte han hende roligt ned i sofaen, så hun endte med at lægge på ryggen, med ham henover sig, og benene på hver side af ham. "Hmm, din historie var helt klart 2 stykker tøj værd!" sagde han tirrende, mens han blidt strøg hendes arme, og førte dem op over hendes hoved, så han igen kunne beundre de tattoveringer hun havde gjort synlige "Mit dybbeste ønske siger du? Synes du virkelig kun at mit dybbeste begær, er et par højhældede værd?" spurgte han med en sensuel og blid stemme, før han blidt kyssede hende op af den højre arm, indtil hans læber rørte tattoveringen. Han gav hendes tattovering et kærligt kys, og denne gang trak han fra sit dybbeste begær, og dette var markant anderledes, end da han havde prøvet sig frem før. Hans påvirkelse var stadig anderledes end den Lillith kunne give, men denne gang, gav han en påvirkning til hende, der burde føles som en ustyrlig lyst til at slippe tøjlerne, og bare slå sig løs, det var som en bidende træng til sex, der målrettet gik fra hendes arm ned gennem hendes brystkasse, helt ned til hendes underliv, hvor følelsen kulminerede. Dust holdt kysset længe nok til, at hun kunne reagere på det, men ikke længe nok til at hun kunne stoppe ham eller bede ham om at fortsætte, så da han slap igen, begyndte følelsen at aftage i løbet af omkring 10 sekunder. Dust lagde sig til rette over hende igen, så hun kunne bevæge sig frit under ham, og bevægede sine læber hen til hendes øre.
"Den kraft trak jeg fra mit begær!" hviskede han forførende, mens han lod hendes krop mærke at han stadig var der, så den kunne forråde hende hvis ikke hun allerede havde fået kontrol over den igen "Synes du virkelig kun det er et par højhældede værd?" det sidste hviskede han med en ekstra sød stemmeføring, for at se om han kunne lokke hende til, villigt at smide mere tøj. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) Fre Sep 22, 2017 3:40 pm | |
| Da han omtalte den flabede tyv, var det umuligt og skjule et lille smil. Ohh hvis han vidste hvordan hun normalt behandlede tyve, så ville han nok ikke ønske at tage del i det mere. Jo han vidste vist ikke helt hvor heldig han var, at hun havde valgt og lade tvivlen komme ham til gode, noget hun ellers aldrig gjorde.
Følelsen af de små kys imod hendes bryst, blandet med smagen af vinen var en udsøgt fornemmelse. 2 af hendes ynglings ting, blandet sammen i en, hvad kunne hun dog klage over. Selvom de pirrede hinanden, så gav de stadig hinanden en vis plads til at gøre hvad der passede dem, og hun måtte indrømme at det tirrede hende mere end hun havde forventet. Hun mærkede hvordan hendes underliv blev presset imod hans, og hun mærkede den bule hun havde fået skab i bukserne på ham. En tilfreds lyd forlod hende, før at han bevægedee sine læber imod hendes, imens han dog stadig sørgede for at de ikke rørte hinanden, og hun mærkede hans læber der kyssede lige ved siden af hendes læber. Han tirrede hende, og hun nød hvert et sekund. Nød hvordan det fik en følelse til at brede sig fra hendes underliv, og hun mærkede hvordan hendes lyst langsomt byggede sig op. Hun mærkede sofaen imod hendes ryg, og kiggede op på manden der formåede at vække hendes begær. "Uhmm... Jeg er enig." Hun nåede ikke og kommentere mere på hans kommentar om de 2 stykker tøj, før hun mærkede hvordan han igen førte hendes arme op over hendes hoved. Hun gjorde ikke noget for at gøre modstand, men kiggede blot op på ham som han stillede spørgsmålstegn ved prisen på hendes spørgsmål. Hun havde et kækt svar klart, men nåede ikke og bruge det før at hun mærkede hans læber imod tatoveringen. Hun mærkede hvordan følelsen af hans begær bredte sig i hendes krop, som var det en virus der inficerede hende, dette var dog bestemt ikke på nogen negativ måde.. Hun mærkede hvordan det fik hendes egen lyst til at tigge om at hun overgav sig, at hun lod ham gøre hvad han ville. Var det ikke fordi hun var erfaren i at trække nydelsen ud, havde hun nok også overgivet sig. Hun lukkede øjnene, og et følelsesfuldt støn kunne høres og fik hele luften til at emme af hedes sexappeal. Hun mærkede hvordan følelsen aftog efter han havde flyttet sine læber, og efterlod den typiske følelse af lyst. Hun lå lidt og overvejede hvad hun lige havde oplevet, bestemt ikke nær så kraftfuldt som det Lilith gjorde, men bestemt heller ikke uden effekt. Hun mærkede hvordan hans krop tirrede hendes med løfter om nydelse imens hans stemme forførende hviskede til hende, og hvordan det alt sammen igen lokkede om at smide kontrollen. Men hun havde ikke lyst til at smide kontrollen endnu, hun var ikke færdig med at lege.
Da han gentog sit spørgsmål til hendes pris, smilte hun bare flabet til ham. "Hmm.. er man utilfreds med sine egne regler? Det var dig selv der lavede dem, og du har allerede fået 2 sko for det." Hun flyttede langsomt sine hænder så de bevægede sig ned over hans brystkasse. Hun kunne frit bevæge sig, og hun fik derfor fat i sin top og fik den hevet over hovedet. Hun svingede sine ben omkring ham, og tvang ham hårdt ned imod sit underliv, hendes fingre var flettet bag hans nakke og hun lå og kiggede op på ham med et sensuelt blik, med kun en sort blonde bh til at dække hendes bryst nu. "Tror efterhånden du skylder mere end ét svar på det spørgsmål." Hun hviskede med samme forførende toneleje han havde brugt imod hende tidligere, og med sine mavemuskler løftede hun sin overkop op og nappede blidt i hans øre. Imens pressede hendes underliv sig imod hans, og lokkede med lette bevægelser, der fik dem til at gnide let imod hinanden. Et træk hun vidste pirrede dem begge, men ikke desto mindre brugte hun det. Hun lod sin krop hvile imod sofaen igen, og lod hænderne glide ned over hans brystkasse igen, og sørgede for hendes fingre ramte de steder der kunne være mest følsomme, blandt andet brystvorter. Hun slap dog på intet tidspunkt det greb hendes ben havde om ham, og holdt deres underliv presset imod hinanden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) Fre Sep 22, 2017 6:48 pm | |
| Lyden af hendes følelsesfulde støn, var som sød musik i hans øre, der sang liflige toner for den primale del af hans hjerne, der styrrede hans parrings lyst, så det gik lige i bukserne på ham, at hun ytrede den herlige lyd. Dust elskede lyden af en kvinde der stønnede for ham, det gik lige i bukserne på ham, men det behøvede hun ikke at vide, hun måtte selv regne det ud. Ved lyden af hendes kække svar, smilede han drillende til hende og strøg en finger ned over hendes næseryg. "Så vidt jeg husker, sagde jeg at sko, sokker og handsker, galt som par ikke som individer!" sagde han drillende og prikkede hende på næse tippen "Desuden betalte jeg både med sko og trøje, for at høre om din evne, så det er vist kun rimeligt at jeg spørg om mere betaling!" han smilede dog yderst tilfreds, da hun alligevel valgte at smide toppen, men han fik ikke lov til bare at ligge over hende og nyde udsigten, for han mærkede hvordan hun lagge benene om ham, og pressede deres kønsdele sammen, så hun kunne gnide sig mod hans penis. Hendes forførende stemme fik ham til at smile, før hun kældede for ham igen, alle disse tirrende ting, hvor var det dog fantastisk at have sådan en dejlig legekammerat.
Dust lagge sig helt ned over hende, han kunne mærke varmen fra hendes underliv mod hans pik, selv gennem deres bukser, den dejlige følelse, af hendes bare overkrop mod hans, kun afbrudt omkring hendes bryster, af den fine bh hun havde på, uhh hvor kunne han godt finde på, bare at rive bukserne af hende, og plante sin pik dybt oppe i hende. Dog holdt han lysten til det tilbage, men valgte at bruge den på en anden måde, han nappede hende bag øret, med små tirrende bid, og begyndte så at fortælle hende, hvad hun ville høre. "Okay, når nu du sådan forkælder mig, må jeg nok hellere give dig, lige hvad du vil have!" sagde han med en dyrisk frækhed i stemmen, mens han gnubbede sin pik mod hendes underliv, i nogle små kneppe agtige bevægelser, hvilket kunne få det til at lyde som om, at han snakkede om sex i stedet for svar "Der var engang da jeg var yngre, hvor jeg hungrede efter hævn, jeg ønskede ikke andet, men da jeg fik min hævn i en alder af 350 år, følte jeg mig endelig fri, men jeg hungrede efter noget nyt at begære! Jeg fyldte den plads med nysgerrighed, men efterhånden var det heller ikke nok, selvom det aldrig blev kedeligt at studere verdenen!" Dust holdt en pause, for at tirre hendes nysgerrighed efter, hvad hans endelige svar var. Desuden havde han bevidst efterladt muligheden for flere spørgsmål, såsom hvad han ville have hævn for, hvor gammel han var nu, og hvad end hun kunne finde på at spørge om, med hensyn til hans hjem verden.
Han lod pausen trække lidt ud, mens han fik drukket den sidste slurk i hans glas, han så ned af hendes yndige overkrop, mens han slikkede sig om læben, på en yderst forførende måde. Man kunne næsten se på ham, at han lagde skumle planer for, hvordan han skulle tirre hende, og når de nåede så langt, hvordan han ville kneppe med hende. "Efterhånden fandt jeg ud af, at der virkelig kun var en ting der kunne skabe ro i mit ellers kaotiske sind, så mit inderste begær, det jeg hungre aller mest efter for tiden er..." sagde han med et frækt smil, før han flyttede sin mund helt tæt på hendes øre "...dig, din sexede lille djævel!" hviskede han med en intens seksuel hvisken, før han begyndte at plante små frække kys, ned langs hendes hals og videre, hele vejen ned langs hendes kavalergang, til han nåede den lille strop der sad mellem bh skålene. Han så op mod hendes øjne med et lumskt smil, som om han var ude på noget, hvilket han i den grad også var.
Et lille smugkig på hvad der ventede dem begge, kunne vel ikke skade nogen, så han lagde blidt en hånd på hendes ene bryst, denne gang var det dog det han ikke havde kysset på sidst, da hun lænede sig ind over ham efter vinen tidligere. Han brugte en tommelfinger til at trække kanten af skålen tilbage, men kun lige nok til at hendes brystvorte kom frem, da han nødig skulle springe alt for hurtigt frem i deres lille leg. Dust bøjede sig over hendes bryst, og begyndte tirrende at slikke rundt om hendes brystvorte, med spidsen af hans tunge, for at pine hende lidt, før hans læber omsluttede brystvorten, så han kunne sutte lidt på den til den blev helt stiv. Han nappede i den med tænderne, lige akkurat hårdt nok til at det give et pirrende sting af smerte, før han blidt kyssede den frække lille sag, dækkede den til igen med kanten af skålen, og kyssede sig vej tilbage til hendes øre igen, af samme vej som han havde taget ned til hendes bryster. "Hmm, hvor jeg dog elsker din frække krop, den er som et eventyr, der bare bliver bedre og bedre!" hviskede han opstemt i hendes øre "Jeg kan næsten ikke vente med at skilde dine skamlæber, så jeg kan smage dine dejlige safter, mens jeg labber dem i mig!" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) Fre Sep 22, 2017 8:06 pm | |
| Hendes hoved drejede sig som han nappede i den sarte hud der var lige bag hendes øre, der var jo ingen grund til at gøre det mere besværligt for ham når han gjorde noget hun tydeligvis godt kunne lide. Hun lagde mærke til det dyriske i hans stemme, som tiltalte hende mere end hvad der var godt. Hun bed sig let i læben for at skabe en smule kontrol over sin krop og lyttede som han begyndte at fortælle. Uhmm hævn, klassisk begær hun havde selv måtte tilfredsstille sin tørst for det i de tidlige år af hends liv. Nysgerrighed, hun forstod ikke helt hvordan det kunne være et begær, men så igen nogle begærede og klæde sig ud som det modsatte køn og hvem var hun at dømme? Begær, var i bund og grund begær. Hun ventede på at han fortsatte med at svare på det spørgsmål, hun havde betalt rigeligt for, men han holdt en pause. Hun brugte tiden til at bevæge sine hænder op langs hans overarme, til de hvilede på hans skuldre. Hun betragtede hans læber som han flabet slikkede dem. Det fik hende til at ville placere hendes på dem, nappe i dem, og mærke hvordan lysten voksede i dem, som kysset mere blev mere intens. Hun lod det dog blive i tankerne for nu, og lyttede som han fortsætte med at svare hende. Hun mærkede hvordan spændingen og nysgerrigheden, for at vide hvad han begærede mere end alt andet, voksede. Svaret burde nok ikke have overrasket hende sådan som hun havde tirret ham, faktisk var det et svar hun var ganske tilfreds med. Han begyndte igen med de små kys, og hun mærkede hvordan hendes krop reagerede på hvert enkelt af dem. Hun fulgte ham med blikket, imens hun nød hver eneste berøring han lavede. Hun lagde mærke til det lumske smil, og mærkede hvordan hun næsten ikke kunne vente med at finde ud af hvad han nu havde gang i. Trods alt havde han formået at holde hendes opmærksomhed mere end fanget, hun var ikke blevet træt af ham, hvilket ellers godt kunne ske. Hun mærkede varmen for hans hånd der hvilede på hendes bryst. Da hendes brystvorte blev blottet, kunne hun mærke hvordan hendes krop begyndte og snurre indvendigt i ren forventning af hvad der nu skulle ske. Og hendes krop blev ikke skuffet, da hun mærkede hvordan han begyndte og tirre hende. Det tog ham ikke længe og få den til at reagere på hans kærtegn, og den reagere på samme måde som hans pik gjorde. Hun havde indtil nu holdt sin krop i ro, og havde nydt følelsen. Det var ikke fordi man ikke kunne se hun nød det, men da han nappede i den fik hendes krop kort sit eget liv. Hendes ryg skød sig op, og skubbede derfor hendes bryst imod ham, hendes hoved blev kastet bagover, hendes fingre borede sig ned i hans skulder, og et støn der kom af en blanding af smerte og nydelse fyldte rummet. Hendes krop faldt på plads da han igen dækkede hendes bryst, og hun mærkede hvordan hendes krop nærmest skreg efter mere. Hun var ikke på noget i tidspunkt i tvivl om han elskede hendes krop. Den måde han behandlede den på, kærtegnede hende og tirrede hende havde gjort hun vidste det allerede før han havde sagt noget. Det betød dog ikke at hun ikke kunne lide at hører det, hvem kunne ikke lide at få det at vide? Der var ikke noget bedre end når hun fik at vide hvor meget hun var begæret, og det at han gjorde det aktiverede noget i hende. Hun havde stadig godt fat i ham med sine ben, men løsnede grebet, dog kun ganske kort tid før hun brugte det inderste ben, samt hænderne på hans skuldre, til at vælte dem omkring så de landede på gulvet med et bump. Det var ikke fordi sofaen var super høj, men det ville kunne mærkes når han ramte, præcis som hun mærkede det i sine knæ, hun viste dog ikke tegn på at reagere synderligt på det. Rollerne var nu byttet om, og han lå på ryggen med hende siddende over ham. Hun havde et drilsk blik, som hun lænede sig ned imod ham, og placerede et par kys på hans brystkasse, alt imens hendes hænde bevægede sig ned over hans arme, til de nåede hans håndled. Hun tog greb fat om dem, med et blidt greb og førte dem op over hovedet på ham, imens hun kyssede sig op langs halsen. "De bliver der." selvom hun hviskede kunne man hører at der var noget bestemt i tonen, hun ville teste hans kontrol, hvor langt kunne hun gå før han ikke længere lod sine hænder blive der. Hun kørte blidt sine fingre ned over hans arme, som hun slap hans håndled, og overlod ham til selv at holde dem i ro. Hun nappede let med tænderne i hans hals, og kyssede blidt, sådan skiftede hun lidt, inden hun placerede lette sensuelle kys henover hans brystkasse, og videre ned over maven. Hun kyssede blidt til hun nåede hans side, og nappede så en smule hårdt i huden på et område hun vidste var mere sensitivt. Hun smilte flabet over den reaktion hun fik, og kyssede videre ned til hun nåede det ekstra følsomme sted lige ved hoftebenet. Hun elskede det sted på mænd, der var noget frækt ved det når de rendte topløs, og hun elskede og udnytte det. Hvor hendes fingre tidligere havde fulgt buksekanten, var det nu det yderste af hendes tungespids som kørte præcis så tæt på at hun ikke ramte bukserne. Da hun nåede den anden side, kyssede hun igen blidt inden hun nappede let op langs hans side, hans ribben og hans hals. Hun løftede sit hoved en smule så hun kunne se på ham, og ben let i sin underlæbe som hun langsomt slap som hun lænede sig ned imod ham. Hun lod hendes læber ramme lige ved siden af hans mund, og placerede et blidt kys før hun bevægede sine læber henover hans læber. De rørte ikke, men var så tæt at de seksuelle ladninger imellem dem nærmest gnistrede som elektriske ledninger. Hun tirrede sådan lidt, bevægede sine læber som ville hun kysse ham, præcis som han havde gjort før, indtil hun lod sine læber møde hans. Det var et intenst og krævende kys, som var tydeligt viste alt den lyst der brændte i hendes krop, hun så ingen grund til at skjule det. Hendes hoved tiltede en smule til siden for at gøre kysset en smule dybere, og hendes hænder støttede på hver side af hans hoved, imens hun bevægede sit underliv i samme flydende bevægelse, som hvis hun red ham. Hvis han under hendes leg med hans krop havde mistet kontrollen og flyttet sine arme, havde hun ikke gjort noget for at stoppe ham. Hun havde bare accepteret det og nydt hvert sekund. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) Fre Sep 22, 2017 9:45 pm | |
| Den reaktion hun havde givet ham, da han nappede i hendes brystvorte, var lige det han ville have ud af hende, nu vidste han at hun reagerede meget possitivt på tirrende smerte, så det ville han gøre brug af senere. Alt den tirren og legen, havde efterhånden gjort ham meget lystig, så det var vist meget godt at hun ikke havde nogen andre planer, for han ville nok tage en stor bid af hendes skema, for resten af dagen. Efter han havde haft mulighed for at lege med hendes krop, og bestemme hvad han ville gøre, fordi han havde mest kontrol, værende den der sad øverst, havde hun åbenbart bestemt sig for at det var hendes tur, til at bestemme hvordan legen skulle leges. Han mærkede hvordan hun greb fat i ham, og han gjorde ingen modstand, da hun vendte dem op, så han landede på gulvet med hende, siddende oven på ham. Dust smilede nydende, mens han nød udsigten til hendes slanke krop, så længe hun da sad op, da hun bøjede sig ned til ham, lod han hende komme til, hvor end hun gerne ville, mens han kildende strøg en finger over hendes haleben, mens han fulgte hendes buksekant.
Da hun placerede hans hænder over hans hoved, smilede han drillende af hende, for at bruge hans ide, som om han slet ikke havde gjort noget lignende mod hende. Han beholdt dog hænderne over hovedet, da han var spændt på hvad hun havde tænkt sig, at gøre ved ham. De små nap og kys, fik ham til at lave nydende lyde, han elskede tydeligvis hvordan hun stimulerede hans sanser, selv da hun nappede lidt hårdere, virkede han til at nyde det, og dette kom blandt andet til udtryk, gennem den måde han bevægede sit skridt mod hendes. I og med hun bevægede sine hofter som om hun red ham, bevægede han sig i takt, det eneste der manglede nu, var bare at de fjernede deres bukser og undertøj, så ville de praktisk talt være igang, med et fuldbyrdede samleje. Det lykkedes ham at holde sig i skindet, indtil deres læber endelig mødtes i det intense, krævende kys. Han kunne mærke hendes brændende lyst, og det var først her han flyttede sine hænder, fra der hvor hun havde lagt dem, han lagge dem om livet på hende, og tog en dyb indånding gennem næsen, før hans tunge skilte deres læber, og åbnede op for en intens snaven. Han trak neglende henover hendes ryg, for at give hende en gåsehuds fremkaldende følelse, lidt lige som når nogen kløede en blidt på ryggen, og han stoppede ved stroppen til hendes bh.
Man kunne mærke på ham, at nu var det tid til at deres leg førte dem, til det de havde tirrede hinanden op til siden kroen. Uden at slippe den snav han havde startet, tvang han hende til at sætte sig op, ved selv at gøre det, først nu sluttede han snaveriet i et frækt kys, så han kunne se hende ind i øjnene, med et smil der fortalte alting. Legen var droppet, nu skulle tøjet bare af, så han kunne boltre sig med hende. Med ferme hænder, åbnede han hendes bh, og strøg blidt hænderne fra hendes skuldre ned til hendes hænder, så stropperne blev skubbet af hende, han tog let bh'en fra hans skød, og smed den på gulvet, mens han smilede legende til hende. Han kastede et nydende blik, på hendes lækre bryster, mens han lagge begge hænder på dem, så han kunne nyde følelsen af at massere dem, og nulre hendes brydtvorter, til de strittede lige så fint ud i luften. Hans hænder fulgte hendes krop ned langs ribbenene, ned over hendes hofter, hele vejen ned til hendes røv, han tog et fast greb om hendes balder, og guidede hende længere op og sidde, så hendes bryster var i øjenhøjde. Han begyndte at kysse og slikke hendes brystvorter på skift, og en gang imellem bed han blidt i dem, for at fremprovokere den kildrende smerte. Da han syntes han havde leget nok med hendes bryster, lagde han blidt hænderne på hendes lår, og skubbede langsomt ned til hun sad på hans skød igen, og han brugte muligheden til at kysse hende op af brysterne, halsen og hagen, indtil deres læber mødtes, i et trængende kys.
"Hmm hvor mon det kunne være sjovest at starte?" spurgte han med en dyrisk træng i stemmen, imellem 2 kys, før han så ind i hendes øjne, og nussede en hånd gennem hendes hår "Måske sengen, der er dejligt blød? Køkkenet med dets passende bord højde? På klaveret hvor vi kan lave sød musik? Eller skulle vi bare kneppe lige her, og gå efter lidt rå sex på stue gulvet?" det sidste sagde han mens han blidt greb hende på røven og hendes ene bryst, med hver hånd, trak hende helt ind til sig, og smilede tirrende til hende. "Personligt ville jeg nyde sengen og klaveret, der kunne jeg godt forestille mig, at jeg kunne få en lille smagsprøve, før vi kommer rigtigt igang!" han slikkede sig let om munden, for at indikere at han havde tænkt sig at gå ned på hende, hvis hun gik med til en af hans valg. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) Fre Sep 22, 2017 11:46 pm | |
| Selvom han fulgte hendes bevægelser med underlivet, havde han alligevel holdt sine hænder over hovedet. De lyde han lavede, bekræftede hende i at det var noget han nød, og hun var ganske tilfreds med hvordan han reagerede når hun bed en smule hårdere. Han formåede faktisk og bevare kontrollen indtil deres læber var mødtes. Hun overvejede ganske kort om hun skulle gøre noget ved det, men ærligt talt var der andre ting hun hellere ville bruge sin tid på lige nu. Hun mærkede hvordan han gengældte det krævende kys, hvordan hans tunge skilte hendes læber, og det hede kys blev til en intens snaven. Da hans negle blev trukket ned af hendes ryg, fik det hele hendes krop til at vride sig en smule under den følelse det gav, og en lyd af nydelse undslap hende midt i deres kys. Hun kunne mærke at nu havde hun vist tirret ham lige til grænsen, for han ændrede igen på reglerne, dog uden at sige noget. Hun satte sig op, som hun blev skubbet let til imens de snavede. Da deres læber igen skiltes kiggede hun ind i hans øjne, som bekræftede det hun allerede vidste. Hun mærkede hvordan han uden problemer fik åbnet hendes bh, og hun mærkede hvordan han igen begyndte og kærtegne hendes bryster. Den samme følelse som før begyndte og brede sig fra hendes brystvorter, og hun mærkede hvordan de reagerede på hans kærtegn og begyndte og stritte. Hendes vejrtrækning var blevet en smule tungere, og hun kørte langsomt sine hænder op langs hans arme, skuldrene og videre om bag hans nakke. Hun mærkede hvordan hans hænder skubbede hende op af, og hun lystrede og holdt sig selv i den højde han havde indikeret han ville have. Da han fortsatte det han var begyndt på, dog med sin mund, greb hun let fat i hans skuldre som et nydelsens støn forlod hende. Hun lukkede øjnene, og lænede hovedet bagover hvilket bare gjorde det nemmere for ham at nå hendes bryster. Hun hev en smule efter vejret, som små lyde af ren nydelse begyndte og blive mere hyppige under hans kærtegn, og hun gjorde ikke tegn på at rykke sig før han blidt skubbede hende ned i sit skød igen, og hun mødte hans læber i et trængende kys. Hun kunne mærke hvordan hendes krop nærmest burstede over af lyst, hvordan hver eneste fiber i hendes krop skreg efter det hun ville have, ham. Hun betragtede ham som han begyndte og snakkede med den der dyriske forførende stemme. Hun gennemgik alle stederne han nævnte, og ideer poppede op i hendes hovedet for hvert sted. Hun lod sine hænder glide ned over hans brystkasse, og om langs hans ribben og om på ryggen inden han greb hendes bryst og hendes røv. Hun smilede flabet til ham og kiggede direkte ind i hans øjne med et flirtende blik. Hun valgte ikke at svarer, før hun var helt sikker på han var færdig med at komme med sine ideer, og hun fangede også hans hentydning uden problemer. Hun kørte sine negle henover hans bare ryg, og lod den ene hånd finde vej op i hans hår, som hun greb let fat i og tvang hans hoved tilbage, ved at hive let i det. "Sikke en masse vidunderlige ideer" hendes stemme havde fået en mere sensuel og rå klang, man kunne fornemme hendes lyst som hun hviskede i hans ører. Hun trak sit hoved lidt væk, men bed ham så i øreflippen før at hun slap hans hår og rejste sig i en flydende og elegant bevægelse. Hun flyttede det ene ben om på den anden side af ham, og drejede i samme øjeblik på den fod der stadig var på gulvet. Hun gik så et par skridt væk og efterlod ham siddende på gulvet. Hun var kun få skridt fra ham og stod stadig med ryggen til ham imens hun langsomt åbnede sine bukser. Hun kiggede sig kort over skulderen med et drilsk smil, før hun langsomt skubbede sine bukser ned over sin røv, og afslørede et par små blonde trusser der matchede hendes bh. Hun trådte ud af sine bukser og gik et par skridt mere, før hun vendte sig om og gik roligt baglæns hen imod pianoet, det var trods alt tættere på end hendes seng. Hun løftede den ene hånd, og gjorde tegn til han skulle komme over, ved at bruge sin pegefinger, det var noget man tit så i film men hun havde gjort det længe før da, hendes blik havde et usagt løfte om nydelse. "Nååh.. kommer du eller vil du hellere sidde der og se på?" hendes ord emmede af flabethed, men det kunne også høres at hun mente hvad hun sagde. Hun var dog sikker på han ville fortryde det hvis han blot så på. Hun havde nået pianoet og stod nu og hvilede en arm imod det og kiggede på ham kun iført sine sorte blonde trusser.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) Lør Sep 23, 2017 6:16 am | |
| Dust nød at lege med hendes krop, at hun fulgte de bevægelser han lavede, for at dirigere hvordan hun sad, og i allerhøjeste grad nød han hendes nydende lyde, da han arbejdede på hendes bryster. De herlige støn, der kom fra hendes mund, gik lige som sidst lige i bukserne på ham, og det påvirkede ham nok mere med hende end nogen anden, eftersom med hende var det rå lyst, der førte dem til det de lavede, mens med så mange andre var det som regel bare mad, der stønnede for ham når han legede med maden. Dust lyttede til hendes respons, og nød hendes hænder på hans ryg, han lod hende trække hans hoved tilbage, og smilede nydende ved lyden af hendes stemme, med den sensuele og rå klang. Da hun rejste sig op, fulgte han hende med øjnene, og fik sig et godt kig på den sexede lille røv, da hun tog sine bukser af, han rejste sig selv op i en let bevægelse, uden at slippe hende med øjnene. Han smilede flabbet til hende, da hun stod ved klaveret, og spurgte om han bare ville se på, han åbnede let sine bukser og smed dem hvor han stod, før han roligt gik over til hende. Nu hvor bukserne ikke holdt ham tilbage, kunne hun nemt se på underbukserne, at bullen fra hans penis indikerede en veludrustet incubus, til trods for at hans krop kun var 17.
"Det lyder nu meget tillokkende bare at kigge på, jeg er sikker på du ville kunne præstere, et yderst sexede og tirrende show, der kunne drive mig til vanvid, i min træng efter dig!" sagde han drillende, mens han gik hen til hende, og lagge hænderne på hendes hofter, før han kyssede hende tirrende på halsen "Men nu har jeg sådan en stor lyst til dig, så det er nok ikke en mulighed!" tilføjede han drillende, mens han skubbede de blonde trusser ned over hendes krop, så de landede nærmest lydløst på gulvet. Med en blid bevægelse, drejede han hende rundt til hun stod med ryggen mod ham, og trak hende tæt ind til sig, så hun kunne mærke hans krop mod hendes. Han begyndte at kærtegne hendes krop med strygende bevægelser, den ene hånd fandt vej til et bryst, som han blidt masserede og en gang imellem nulrede brystvorte på, mens den anden hånd bevægede sig som et rovdyr henover hendes mave. Langsomt men sikkert, fandt hans hånd vej ned til hendes blottede underliv, mens Dust blidt kyssede hendes hals, og hvis hun lagge hovedet tilbage mod ham ville han kysse med hende.
Hånden der fandt vej ned til hendes underliv, førte et par legende fingre hen langs hendes skamlæber, spredte dem blidt, og gjorde derved plads til en finger, der tirrende gled hen over hendes klit, på vejen op i hende, og tilbage ude af hende igen. Han stoppede let med at kysse hende, om det så var på munden eller halsen, mens han løftede den finger han lige havde haft i hende op til munden, for at smage på hendes glinsende krops væsker. "Hmm, sikke en herlig smag du har min kære!" hviskede han nydende i hendes øre "Det kunne jeg godt tænke mig at smage, direkte fra kilden!" han slikkede tirrende på hendes øreflip, før han let vendte hende om igen, hans hænder fulgte blidt hendes nøgne krop ned til hofterne, mens sand samlede sig under hendes fødder, så han uden en anstrengelse kunne løfte hende op, til hendes røv var på højde med pianoet. Dust smilede tirrende til hende, mens han blidt guidede hende ned og sidde, på kanten af klaveret, sandet forsvandt igen, mens han stillede sig foran hende, med hendes ben på hver side af hende.
"Det her kommer jeg til at nyde i fulde drag!" sagde han med en dyrisk lyst i stemmen, mens han så dybt ind i hendes øjne. Han skubbede hende blidt ned og ligge på ryggen, bøjede sig ned til hans hoved var mellem hendes ben, og lagde hendes ben på hans skuldre, så hun lå nogenlunde ordentligt. Dust smilede frækt op til hende, og begyndte så tirrende at kysse langs hendes skamlæber, for at pine hende lidt, en hånd strøg henover hendes mave ned til hendes underliv, så han kærligt kunne sprede hendes skamlæber, og føre spidsen af sin tunge indenfor. Hans tungespids dansede rundt om hendes klit, legende og tirrende, tydeligvis med megen erfaring, før han blidt masserede den med tungen, han brugte sin frie hånd til at føre først en finger op i hende, mens han slikkede hende, senere blev det til 2. Dust vidste udemærket hvad han lavede dernedde, og han arbejdede sig så tæt på en orgasme for hende som han kunne, uden at bringe hende helt i mål, bare for at pine hende efter at mærke ham. Til hver en tid kunne hun stoppe ham, og gøre hvad hun ville med ham, han ville med glæde følge hendes guiding, men hvis hun bad ham om det, ville han gøre hvad der skulle til, for at få orgasmen til at komme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) Lør Sep 23, 2017 1:31 pm | |
| Hun betragtede ham som han smed sine bukser og afslørede hvad hun før kun havde kunne føle igennem deres bukser, og hun blev bestemt ikke skuffet. At hans krop kun var 17 var ikke noget der på nogen måde generede hende, hun vidste han var ældre i sindet, og i bund og grund så var 17 ikke for ungt. Det kunne godt være hun var en succubus og afhængig af sex, men det ændrede ikke på at hun stadig havde en grænse når det kom til sex, hun skulle også lige kunne tænde på sin partner jo. Hun sendte ham blot et skævt smil som svar på hans respons om han bare ville se på, hun vidste hun kunne drive ham til vanvid på andre måder, men sagde ikke noget. Hun lagde hovedet let til siden som han kyssede hendes hals, og mærkede hvordan hendes trusser røg på gulvet uden at lave en lyd. Hun lod ham gøre hvad han ville, og derfor fandt hun sig nu med ryggen imod ham. Hun nød følelsen af at deres hud ramte hinanden og lagde hovedet en smule til den ene side, på den måde hvilede det på hans ene skulder og gav ham masser af plads til at kærtegne hendes hals. Hun bed i sin læbe som hun mærkede hvordan hans hånd fandt vej til hendes underliv som ikke var dækket af et eneste hår. Hans langsomem tirrende bevægelser fik hele hendes krop til at skrige efter mere, og et støn undslap hende som hun kort mærkede hans finger oppe i hende. Hendes krop reagerede instinktivt på følelsen, og hendes røv blev presset imod hans underliv, hendes ene hånd bevægede sig op og rodede sig ind i hans hår. Hun løftede sit hoved en smule som hans hånd flyttede sig fra hendes underliv og hun betragtede ham som han nød og smage hende. "Pas på du ikke bliver afhængig af det." Et drilsk smil og en stemme der bar spor af den nydelse han blev ved og give hende. Hun slap hans hår som hun igen blev vendt om, greb muligheden for at lade hendes hånd finde vej til hans underliv. Hun holdt den dog tirrende på ydersiden af hans underbukser. Hun kørte ganske forsigtigt en finger ned over hans penis, der virkede som om den var klar til alt hun kunne finde på, før at hun tog et let greb i den. Mere nåede hun dog ikke før at hun mærkede hvordan hun blev løftet op, og hun slap grebet så hendes hånd bare langsomt bevægede sig op af hans krop i takt med hun kom højere op. Hun spredte automatisk sine ben en smule som hun blev sat på klaveret så han kunne stå imellem dem. Hun betragtede ham, og mærkede hvordan hans dyriske stemme vækkede dele af hende som ikke have været aktiveret i hvad der virkede som evigheder. Hun mærkede hvordan overfladen fra det kolde klaver ramte hendes varme hud som han fik hende ned og ligge. Hun mærkede hvordan han nød lidt for meget og tirre hende, og hvordan hendes krop hungrede efter noget den pinefuldt blev tvunget til at vente på. Det tændte hende alt for meget, og da den endelig fik hvad den havde længtes efter så længe, reagerede den. Hendes ryg løftede sig for klaveret, og den blev skudt så højt op det var fysisk muligt for hendes krop. Hendes ben der hang ned langs hans ryg fra knæene af, skubbede ham en smule imod hende, hun ville ikke miste en eneste lille bevægelse hans tirrende og utrolig erfarne tunge lavede. "Fuck ja...." Da hans hånd joinede legen kunne hun ikke holde følelsen tilbage. Det at de havde tirret hinanden så længe, blandet med det faktum at han var yderst talentfuld til det han gjorde, fik hendes vejrtrækning til at blive hurtigere og hendes hjerte hamrede af sted. Da hun var tæt på en orgasme og tydeligvis holdt hende fra den kunne hun ik lade være og smile ind imellem de mange nydende lyde og støn der kom fra hende, det var trods alt noget hun selv kunne finde på. Men hun var træt af at vente på det, og hun løftede sit hoved og kiggede ned på ham med en hånd i hans hår. Hendes blik bar tegn af den nydelse han gav hende, men der var også et krævende glimt i hendes øjne "Stop.. dit flabede.. drilleri.. og giv mig ... hvad jeg vil ha....." Der var pauser imellem hendes ord, som han fortsatte med at tirre hende, og hun nåede kun at afslutte sin sætning før hendes hoved igen landede imod klaveret, ryggen skudt imod loftet og et højt støn forlod hende. Hun slap hans hår og lod sin hånd glide langs hendes lår, videre over hendes mave til den fandt hendes bryst. Den anden greb det modsatte og hun kælede for dem, som han fortsatte det han havde gang i, eller gjorde det værre. Han havde lyttet til hende, og hun mærkede hvordan hans kyndige tunge og fingre skubbede hende udover den kant hendes krop havde længtes efter alt for længe. Hendes krop vred sig og da hun mærkede hvordan orgasmen bredte sig i hendes krop, viste den ham præcis hvor meget den elskede det. Hun bed sig i læben og et nærmest klynkende støn, hvor nydelsen nærmest dryppede af lyden, fyldte rummet som han bragte hende den ultimative ekstase.
Hun lå kort tid, og hendes krop sitrede helt efter det den lige havde været igennem. Det var dog kun ganske kort før hun satte sig op, og svingede sine ben ned fra hans skuldre, så hans arme nu hvilede på hendes ben. Hun tog krævende fat i hans nakke med sine hænder, og hev ham hen til sig i et krævende snav, som lod hende smage hendes egne saftige krops væsker. Det var længe siden hun havde gjort det, normalt var det ikke en del af hendes rutine for at finde mad. Hun skubbede let til ham så hun kunne hoppe ned på jorden foran ham, hendes ben truede med at bukke under da de stadig sitrede, men hun lod sig ikke forstyrrer af det. Hun sendte ham et forførende smil, og hendes stemme var dybt forførende som hun lænede sig ind og hviskede i hans ører "Du kan umuligt have nydt det lige så meget som mig." Imens havde hendes hænder fundet vej til hans underbukser, og hun skubbede dem af, og efterlod hans penis uden nogen forhindringer. Hun efterlod nogle sensuelle kys på hans hals, før hun trak sit hoved lidt tilbage så hun kunne se på ham. Hun bed sig let i underlæben og fik et drilsk glimt i sine øjn, med en hånd på hans bryst skubbede hun let til ham, og fik ham til at gå baglæns, imens hun fulgte med uden på noget tidspunkt at løfte hånden før at han blev nødt til at sætte sig på den stol der stod bag ham. Hun bukkede sig frem så hendes røv strittede i den modsatte retning af ham, hun fangede hans læber i et intenst og krævende kys. Det var på tide hun drev ham til vanvid af lyst og begær for hende. Hun bed ham let i læben før hun begyndte og kysse ham ned langs hans bryst, mave og lige ved siden af hans penis så tæt på at hun kun lige undgik og ramme den. Hendes hænder hvilede på hans lår og hun satte sig på sine knæ for bedre og kunne komme til. Hun placerede sin tungespids på roden og lod den kører pinefuldt op til hovedet. Hun kiggede op på ham med et flabet blik "Lad os se hvor meget kontrol du har." Det var tydeligt at hun hentydede til han ikke skulle komme, ikke at det var et problem for hende, men hun havde ikke planer om at være færdig med at lege med ham, hvis han kom var erfaringen at det godt kunne tage lidt tid før hun kunne fortsætte legen. Hun ventede ikke på et svar, men løftede hans penis med den ene hånd, så hun i et yderst langsomt tempo kunne tage den i munden, men kun lige hovedet til at starte med. Hun lod sine læber lukke sig omkring ham, imens hendes tunge tirrede den aller øverste del af hans pikhoved. Hun slap så med hånden og lod langsomt sine læber bevæge sig ned langs han yderste imponerende størrelse. Hun stoppede ikke før hun havde ham helt i munden, og det var intet problem, hun vidste hvad hun gjorde, og det var da også tydeligt som hun pirrede ham. Hun begyndte og fører ham ind og ud af hende, kun ved at rykke sit hoved, og hun blev ved med at skifte i tempo, og hvor dybt hun lod ham komme ind. Hendes hånd på hans lår bevægede sig om til hans røv, og klemte let den del hun kunne nu hvor han sad ned, den anden fandt vej til hans nosser, som blidt nulrede imellem sine fingre. Der var ingen tvivl om hun vidste hvad hun gjorde, og at hun havde fuld kontrol. Hun prøvede da heller ikke og undgå at få ham til at komme, hun havde sat sig for at han selv måtte stoppe hende når det var tæt på, hvis han havde kontrol nok. Hun lod ham selv vælge, og gjorde han tegn til at stoppe hende uanset hvordan det var, så ville hun også lystre. Men stoppede han ikke så blev hun ved til han kom i munden på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) Lør Sep 23, 2017 2:50 pm | |
| Dust nød at lappe hendes safter i sig, mens hun stønnende reagerede meget positivt på alt hvad han gjorde ved hende, han nød at se hvordan hun vred sig af nydelse, og da hun sagde han skulle give hende, hvad hun ville have, tillod han sig ikke at svare, men derimod at fortsætte sit arbejde indtil hendes krop, kom i den orgasme han arbejdede op i hende. Dust smilede nydende, da han fjernede sig fra hendes glatbarberede underliv, der glinsede så flot af safter fra både hende og hans mund, han nød synet så længe han kunne, af den sitrende Nalissa der lå foran ham, indtil hun fik sat sig op. Han lod hende trække ham hen til hende, og gengældte nydende snaven, før han flyttede sig for hende, så hun kunne komme ned igen, han lagde dog blidt en arm om livet på hende, da han kunne se på hende hvordan hendes krop, stadig kunne mærke eftervirkningerne af orgasmen, og et smil dannede sig på hans læber ved lyden af hendes stemme. "Åh jeg nød det i fulde drag, din krop smager fantastisk! Jeg gætter på den føles mindst lige så godt, som den smager!" sagde han flabbet, og smilede til Nalissa. Han mærkede hvordan hun skubbede underbukserne af ham, hvilket afslørrede hans penis, der selvfølgelig stod stift ud fra hans krop, hvilket blot var et tydeligt tegn på at hans krop ville have hende, lige så meget som Dust selv ville. Hans øjne fandt hurtigt hendes, da hun lænede hovedet tilbage, og han stolede fuldstændig på hende, da hun begyndte at skubbe ham baglæns, indtil han mærkede stolen som han satte sig i. Hans øjne så nydende på den smukke kvinde krop, og fuldte hver en bevægelse hun lavede, indtil deres læber mødtes i endnu et kys, han nød at hun nappede ham i læben, og kyssede ham ned af brystkassen til hans penis, han kom endda med et nydende hmm, der bekræftede at han nød den opmærksomhed hun gav hans pik, en opmærksomhed hans krop i den grad trængte efter.
"Vil du nu pine mig igen, din lille frækkert?" spurgte han som svar til det hun sagde, mens han så hende i øjnene, med et nydende blik, men hvad hun nu gjorde ved ham var vist mere end svar nok for ham, for han begyndte at lave nogle nydende lyde, i takt med hendes munds bevægelser over hans pik, hans hånd strøg igennem hendes hår, mens han mærkede at hun kunne tage hans pik til roden. Man kunne mærke på ham, hvor meget det pirrede ham, at han ikke kunne nå mere af hendes krop, og derfor måtte slå sig til tåls med, at han kun kunne nusse sine hænder gennem hendes hår, men han var ikke bleg for at udtrykke sin nydelse, gennem sin kærlige nussen, og nydende små støn der undslap hans læber. Efterhånden som hun begyndte a lege med hans nosser, kunne man mærke på ham, at han kom tættere og tættere på en orgasme, hans krop blev mere urolig, hans penis dryppede en smule præsæd i hendes mund, men inden hun kunne nu at bringe ham helt i mål, holdt han fast i hendes hår så hun var nød til at stoppe, trak hendes hoved lidt tilbage, så hun måtte slippe hans penis i bytte for at han kunne se hende i øjnene, og man kunne se på ham, at han ikke kunne vente mere, han ville mærke sin penis oppe i hendes underliv, og det skulle være nu.
I en blid bevægelse, ledte han hende op og stå igen, kun for at han kunne trække hende ned og sidde på hans skød med benene på hver side af ham, så hans penis skaft pressede mod hendes klit. Dust kyssede hende begærligt på halsen, og man kunne mærke lettelsen i hans krop, der kom af at han kunne pille ved hende igen, for hans hænder masserede grådigt hendes bryster i lidt tid, før de fulgte hendes krop ned langs ribbenene, hele vejen ned til hendes hofter. "Har du sørget for at være beskyttet, eller skal vi klare det først?" spurgte han trængende, imellem de kys han plantede ned af hendes hals og bryster. Det var tydeligt at han ville igang nu, han havde sikkert brugt det sidste kontrol han havde i sig, til at stoppe hende fra at sutte ham til orgasme, så han ikke skulle vente til han var klar igen, med at mærke hendes krop. Hvis hun var beskyttet, ville han trække sin penis tilbage med hoften, så hovedet ville glide i position mod hendes underliv, og skubbe det op med et nydende støn, hvis hun ikke var ville han bruge sin sand evne, til at gribe et pesar i hans bukselomme, som han ville plassere oppe i hende, før han gled sig op i hende. Dust foretrak direkte skind kontakt mod hans penis, da han nød det allermest, derfor var han altid forberedt, da han nødigt ville gøre sin partner gravid, uden at det vsr hensigten. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) Lør Sep 23, 2017 5:05 pm | |
| Hun kunne godt lide at hvor hun før havde ladet ham tage kontrollen, så kunne han også sagtens slippe kontrollen nu, og hun fik lov og gøre hvad hun ville. Hun svarede ikke da han spurgte om hun ville pine ham, hun sendte ham bare et flabet smil. Selvfølgelig ville hun det, hvordan kunne han være i tvivl. For hvert støn han lod hende få, noterede hun hvad hun havde gjort for at fortjene lige den reaktion, det gjorde også at hun kunne blive ved med at gentage det skiftevis med andre ting. Hun kunne mærke hans rastløse hænder i hendes hår, og hun var godt klar hvorfor. Hun havde strategisk placeret sig, så han ikke kunne nå hende. Hun kunne mærke hvordan hans krop reagerede og hun var udemærket klar over hvor tæt på han. Så da hun blev stoppet, slikkede hun sig bare flabet om munden for at fjerne den lille smule af hans væsker der var havnet i mundvigen.
Hun fulgte hans guide, og placerede sig henover ham, hun måtte erkende at hun også selv var ved at nå grænsen. De lyde hun havde fået ham til at lave, og den måde hans krop havde bevæget sig på gjorde at hun længtes efter mere på trods af den orgasme han havde givet hende for ikke så længe siden. Hun lænede hovedet en smule tilbage og gav ham alt den plads han kunne begærer, som han fandt hendes hals. Hun lukkede øjnene for rigtigt og kunne mærke hvordan hans grådige hænder begav sig henover hendes krop, imens hendes egne holdt om hans nakke. Hun kiggede på ham med et lille grin da han spurgte til beskyttelse, var da altid noget han spurgte men selvfølgelig var der styr på det. Hun lænede sig ned og bed i hans øreflip "Intet og bekymre sig om, jeg har styr på de ting." Når man var afhængig af sex, så var man altid sikret. Hun slikkede tirrende på hans øreflip som hun gengældte kyssene imod hans hals, og derved stoppede ham i at kysse hendes. Hun løftede let sit underliv, så han lettere kunne komme op i hende. Hun mærkede hvordan hendes krop udvidede sig og gjorde plads til hans penis der langsomt fyldte hende ud. Præcis som fra ham, lød der et nydende støn, og hun kastede sit hoved bagud, hvilket fik hende til at bevæge sit underliv den lille smule det krævede for at han var helt i bund. Hun rykkede sig tilbage, og krævede hans læber i intenst kys, som hun begyndte og bevæge sig i et tempo der ville være pirrende for dem begge. Hun lod ham komme næsten helt ud, for så at kører ham helt i bund. Sådan gjorde hun lidt før hun satte tempoet op. Hun slap hans læber og satte sig ret op. Hendes hænder bevægede sig op langs hendes hels og op i håret, som hun lagde hovedet til siden og bed i sin egen underarm som for at kontrollere en følelse af noget der var lidt for godt. Hun mærkede hvordan følelsen fra før så småt begyndte og vokse i hende, og hendes støn blev oftere, og mere sensuelle. Hun flyttede sin hænder så de bevægede sig roligt op langs hans arme, og videre op til hans skuldre, ned over den del af hans ryg hun kunne nå. Lænede han sig ikke imod stolen lod hun neglene kører hele vejen ned til hans lænd og op igen, hvis ikke gjorde hun det så langt hun kunne nå. Hun lænede sin krop imod hans, men stoppede ikke med at bevæge sit underliv imod hans i et stadig skiftende tempo. Hele hendes krop reagerede på det der spredte sig fra hendes underliv, og alle steder han eventuelt valgte og kærtegne eller lege med. Hun mærkede alle hendes nerver der virkede som om de var uden på hendes hud. Hun bed ham en smule hårdt i halsen, imens hun i samme øjeblik hårdt kørte ham helt i bund, det fik hende til at lave en dyb nydende lyd imod hals hals hun var ved at placere et kys på. "Du kan lige vove på at komme endnu...." Hendes stemme lød efterhånden nærmere som de lyde af nydelse hun lavede, og man kunne kun lige forme de ord der forlod hende. Hun vidste hun havde kørt ham hårdt, men var han virkelig en Incubus burde han sagtens kunne holde til lidt mere. Havde det været et almindeligt menneske hun var sammen med, så var han for længst kommet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) Lør Sep 23, 2017 6:10 pm | |
| "Perfekt, for så kan vi rigtig nyde hinanden!" svarede han med en klang af dyrisk lyst i hans stemme. Den herlige følelse af hendes underliv, der gav efter for hans indtrængen, og bød ham velkommen med varme og nydelse, fik ham til at stønne tilfreds lige fra første sekund, til hun havde taget ham helt til roden. Følelsen af endelig at penetrære hendes krop, var bedre end noget andet han havde følt i lang tid, fordi hun havde været så god til at lege med ham, og tirre hans lyster til et punkt, hvor han bare måtte have hende, og alt den indsats skulle i den grad belønnes. Dust kunne mærke hvordan hun tog kontrollen over akten, ved at ride hans lem, han stønnede nydende i takt med hver bevægelse, mens han fulgte hendes krops bevægelser, i en nærmest harmonisk bevægelse. I takt med at hun red ham, kunne han mærke på hende hvordan nydelsen spredte sig i hendes krop, lige som den gjorde i hans penis, derfor begyndte han i sit sind, at fokusere på nogle af de ting han havde lært igennem tiden, der gjorde at han kunne holde længere, og med alt den tid han havde haft til at træne, var det mere end nok, selv på trods af at hun havde tirret ham så meget, og bragt ham så tæt på en orgasme.
Imens han havde det i baghovedet, begynde han at stryge hænderne langs hendes krop, mens han kyssede hendes bryster og hals, når han havde mulighed for det, for at stimulere hendes sanser så hun fik mere nydelse. Da hun lagde hovedet mod hans hals, nappede og kyssede han kærligt hendes hals, lige som hun gjorde mod hans, og da han hørte hendes ordre mellem hendes stønnen, smilede han nydende, kyssede sig vej op til hendes øreflip og nappede blidt i den, før han sagde noget. "Du kan lige vove på at holde dig tilbage, forkæld mig med din dejlige orgasme!" hviskede han stønnende i hendes øre, for at pirre hendes nydelse, før han kyssede sig vej ned langs hendes hals. Han førte hende blidt ind i en mere opsiddende position, uden at forstyrre hendes ride rytme, så han kunne hjælpe hende på vej, ved at lege med hendes bryster. Han plantede blidt en hånd på den ene, som han skiftevis masserede og nulrede brystvorten på, mens hans mund tog sig af den anden, som han blidt kyssede sig vej ned af, indtil han fandt brystvorten. Begge hendes brystvorter strittede stadig, så der var ingen grund til at bygge op, han suttede og nappede i hendes brystvorte, for at bringe hendes krop op i det røde felt, før han blidt bed i den ene og nev den anden med samme styrke, så hendes sanser fik det stærkt skiftende indtryk fra blid behandling til smerte, før han skiftede tilbage til den blide behandling igen, hvor han nu skiftede mellem hendes brystvorter, der begge blev grådigt suttet på og nappet i, da hans sexlyst havde gjort at han hungrede efter hendes krop. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) Søn Sep 24, 2017 2:53 pm | |
| Hans respons til det som nærmest var en kommando, fik hende til at smile imellem de støn der forlod hende. Hun fulgte hans guide, og endte i en mere opsiddende position. Hun mærkede hvordan han arbejde på at hjælpe hendes orgasme på vej. Hun bed sig let i læben og fjernede ikke blikket fra ham som han fandt vej til hendes bryster. Et støn forlod hende som han igen begyndte at lege med dem, og hun gispede en smule efter vejret, alt imens hun fortsatte med at bevæge sit underliv som før. Hendes krop begyndte igen og bede efter den skønne ekstase han allerede havde givet hende en gang, og hun bevægede sit underliv hurtigere. Hun kunne mærke hvordan hendes krop ikke syntes at kunne få nok, og hvor længe den havde længtes efter andet end bare sex for madens skyld, det havde været for længe siden. Hun kastede sit hoved tilbage som følelsen blev mere intens og hun kunne mærkede at nu var hun tæt på. Hun placerede sin ene hånd på hans bryst, den anden på hans ene knæ og lænede sig længere tilbage. Det resulterede i han ramte det bedre, og hun blev automatisk strammere omkring ham. Der skulle ikke mange bevægelser til før at følelsen overvældede hende, og hendes krop vred sig en smule som endnu en orgasme væltede ind over hende og fik hende til at stønne af nydelse.
Hun gispede efter vejret som den begyndte og tage en smule af, og hun rettede sig en smule op. Hendes hånd på hans bryst havde efterladt nogle mærker fra hendes negle, da hun havde ladet dem bore sig ind i hans hud under hendes orgasme. Hun bukkede let sit hoved ned og lod sin tunge blidt glide henover dem før hun begyndte at kysse sig vej op langs hans hals. På trods af hele hendes krop rystede efter aftens anden orgasme, stoppede det hende ikke i det hun var i gang med. Hun havde i hendes lange levetid udviklet en stamnia, som gjorde at det var meget få som kunne følge med hende. Hun stoppede kort sine bevægelser, men kun for at placere sine fødder bedre på jorden så hun kunne ridde ham mere lodret. Hun placerede sine hænder på ryglænet af stolen for at få en smule støtte, og lod sine læber fange hans i et intenst snav. Når det kom til sex var hun ikke egoistisk, hun var ikke typen der fik sin tilfredsstillelse, og så bare lod sin partner hænge. Nej for hende var det at give partneren nydelse en lige så stor en del af det for hende. Hun brød derfor deres lys og kiggede på ham som hun hårdt kørte ham helt i bund og kun bevægede sit underliv ganske lidt i et pirrende og nærmest tortur like tempo. "Fortæl mig hvad du vil ha." hun hev stadig efter vejret, men havde også en drilsk og tirrende tone til hendes stemme. Hun kørte sin tungespids lige ved siden af hans mund med et flabet smil på læberne. Hun kunne sagtens finde på ting og gøre, men hun ville have han skulle fortælle hvad han ville have. Hun nød og få sin partner til at bede om det de ville have, det de længtes efter, det de begærede. Kun for bagefter at give dem hvad de bad om, og give dem det de så længe havde sukket efter, det hun allerede havde fået 2 gange den aften. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) Søn Sep 24, 2017 4:57 pm | |
| Dust kunne mærke på hendes krop, hvordan orgasmen byggede sig op i hende, mens han nød at lege med hendes bryster, og høre hende stønne af nydelse over hvad der skete med hendes krop. Da hun placerede sine hænder, henholdsvis på hans bryst og på hans knæ, mærkede han hvordan hendes underliv, begyndte at stramme mere om hans penis, i takt med at hun red sig vej til aftenens anden orgasme, og lyden af hendes nydende støn, da orgasmen bulrede gennem hende, sammen med hendes underliv der strammede mere, var lige ved at få ham til at komme, hvis det ikke var fordi han tvang sig selv til at holde den tilbage, da han ikke syntes han var helt færdig med at kneppe hende, for denne omgang. Han ville gerne lige nyde hende lidt mere, før han fik brug for at restituere sig, for han kunne mærke på sig selv, at han elskede det de havde sammen lige nu, meget mere end selv den bedste mad han kunne finde, da hun som succubus kunne holde til mere, end de sølle væsner han kneppede for madens skyld, og hun var i særdeleshed ferm til at tilfredsstille ham. Man kunne dog ikke komme uden om, at han selv stønnede af nydelse hele vejen op til hendes orgasme, og da hun så satte sig til rette, med hendes krop der stadig rystede lidt af orgasmens eftervirkninger, var han stadig lidt forpustet, af den herlige nydelse hun havde bragt ham. Han nød at hun slikkede og kyssede mærkerne på hans brystkasse, og fortsatte kyssene op af hans hals, og var ikke sen til at lade hende vide det, før han kiggede på hende mens hun satte sig til rette, med et nydende smil på læberne, der dog hurtigt blev erstattet af hendes fløjlsbløde læber, og skilt af hendes dejlige tunge, der blev mødt af hans i en legesyg dans, der kun var mellem dem.
Da hun slap snaven, mærkede hvordan hun fik ham hårdt i bund, hvilket fik ham til at lave en kort nydende lyd, da han mærkede at hun bevægede sig tirrende langsomt. Dette passede perfekt for ham, da det var for lidt nydelse til at få ham til at komme, men var mere end nok til at holde hans penis ved fuld størrelse, så nu kunne han køle lidt ned, så han kunne holde længere. Han så nydende op på hende, da hun bad ham fortælle hende, hvad han ville have, og et lumskt smil dannede sig på hans læber, da han udemærked godt vidste, hvad han ville gøre ved hende, før han nåede den ultimative nydelse det var for en mand, at komme i en kvinde. Hans blide hænder, strøg sig op langs hendes lår, hele vejen op til den fine røv han var så glad for at gramse på, mens han rettede sig op i stolen, til han kunne mærke hendes varme krop mod hans, han kyssede hende blidt på kinden, mens noget sand tog hendes vinglas der hvor hun havde efterladt det, samt flasken med vin hun havde taget fra tidligere, så sandet kunne hælde op i glasset, før det stilte flasken tilbage, mens glasset blev løftet hen til dem. Dust guidede blidt hendes hånd op, så hun kunne tage imod glasset, før han lænede sig lidt tilbage i stolen igen, og bare nød øjeblikket. "Hmm jeg tænker, at jeg gerne vil fortsætte inden i sengen!" sagde han med en tirrende frækhed i stemmen, mens en af hans hænder, strøg hende op langs ribbene, før han skiftede til en finger, der tirrende fulgte hendes kavalergang, før han cirkulerede den tirrende rundt om hendes ene brystvorte, der stadig strittede lige så fint, efter hvad han havde gjort ved den. Det ville ikke undre ham, hvis hendes brystvorter var ved at nå til et punkt, hvor de var mere ømme og sensitive, efter som han havde været lidt hård ved dem, med alt den biden og nappen, han havde gjort mod dem.
"Jeg ville nyde at se dig på dine knæ, med let spredte ben så jeg kunne sætte mig på knæ bag ved dig, men jeg vil ikke have dig på alle 4!" fortsatte han i det samme tirrende toneleje, mens hans øjne mødte hendes "Jeg har en lille ting jeg gerne vil gøre ved dig, inden du giver mig min orgasme, en lille ting der gør at jeg kan nyde dig helt til det sidste, og hvis jeg gør det rigtigt, kan det være dit dejlige underliv, vil stramme sig om mit lem endnu engang, og lade dig dele min orgasme med dig!" han smilede et tirrende smil til hende, for at se hvad hun ville gøre. Hvis hun gav ham, hvad han ville have, ville han følge med hende ind i soveværelset. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) Søn Sep 24, 2017 11:34 pm | |
| Hans reaktion på hendes spørgsmål fik hende til at smile lidt. Hun mærkede hvordan hans hænder langsomt bevægede sig over hende krop, som efterhånden var blevet utrolig følsom for alt. Hun havde ikke lagt mærke til hvad han havde haft gang i med hendes vin, og blev derfor glædeligt overrasket da hun mærkede glasset i sin hånd. Hun sendte ham et smil, før hun tog en tår af vinen. Hun havde ikke lagt mærke til hvor tørstig hun egentlig var blevet, og hun nød hvordan vinen tilfredsstillede den tørst. Hendes blik hvilede på ham som han gjorde hende opmærksom på han ville ind i sengen. Hun mærkede hans hånd der langsomt strøg sig op af hendes krop, og fik den til at reagere med det samme. Hun gispede en gang som hans finger begyndte og tirre hendes brystvorte som om muligt var endnu mere følsom end resten af hendes krop. Hun nippede en tår mere af hendes vin i sig som hun lyttede til ham, og hun løftede et øjenbryn da hendes interesse blev vakt. Hun sænkede glasset og lod sine øjne møde hans, og kunne ikke lade være og sende ham et skævt smil, som han fortsatte med at fortælle hvad han ville have med den let tirrende stemme. Hun lænede sig ned og placerede et kort kys på hans læber, før hun hviskede i hans ører. "Well... hvad venter du på?" Hun rejste sig langsomt og mærkede hvordan hendes sensitive underliv sendte en intens følelse igennem hendes krop som hun lod ham falde ud af hende. Hun stod et par sekunder før hun fandt balancen i sine ben, og langsomt gik imod en dør der førte til soveværelset. Hun tømte vinglasset på vejen, og efterlod det på et bord hun gik forbi. På trods af hendes ben sitrede under hende, så kunne man ikke se det på hendes gang. Det var tydeligt hun var vandt til at presse sin krop til det yderste og endnu længere. Hun kunne takke sine stunder med Lilith for det, hun fandt altid nye spændende måder og teste hendes krops grænse på.
Hun kiggede på intet tidspunkt over sin skulder, hun regnede med at han nok skulle følge med når det var hans eget ønske hun skulle til at opfylde. Soveværelset var som resten af hjemmet rent og med glatte overflader. Hendes seng var en kingsize, og den stod i midten af den ene væg. Modsat sengen var den væg der vendte ud, og den bestod af et kæmpe vinduesparti. Der hang nogle lange hvide gardiner der gik fra gulv til loft, men de var trukket fra så aften lyset fandt vej ind i rummet. Hendes lange ben førte hende hen til sengen, hvor hun vendte sig om og kiggede på ham med et drilsk smil. "Vis mig så hvad det var du havde lyst til." hendes stemme havde en lokkende undertone, på trods af de 2 orgasmer, hendes sensitive krop, og de sitrende ben, så var det tydeligt at hun ikke var kørt træt endnu. Hun greb let fat om livet på ham og trak ham hen til sig, så hun kunne kræve hans læber i et grådigt kys. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) Man Sep 25, 2017 6:04 am | |
| Dust smilede nydende, ved lyden af hendes lille gisp, da han tirrede hendes bryst, samt da vinen virkede til at ramme på et tørt sted. Han gengældte hendes kys, før han hørte hendes svar, og mærkede eftervirkninger af at hun rejste sig, for da hans penis kom ud af hende, kunne han straks mærke at luften, var køligere end hendes fugtige indre, der havde efterladt hans skridt glinsende af hendes kropsvæsker. Han rejste sig let op, og fulgte efter hende, imens han nød at kigge på hendes frække krop. Da de kom ind i soveværelset, var han ikke sen til at gengælde hendes kys, mens han lagge armene om livet på hende, så han kunne stryge hende op af ryggen. Han behøvede ikke ord for at guide hende, lige som hun havde set tidligere, da han fik hende op på klaveret, denne gang valgte han dog at lede hende med hænderne. Efter deres kys, vendte han hende blidt mod sengen, der havde dejligt meget plads til at lege på, og ledte hende ind på midten af den.
Som han havde nævnt, ledte han hende til at stå på knæende med let spredte ben, på den måde kunne han pladserede sig bag ved hende, med front mod hende, så hun kunne mærke hans brystkasse mod hendes ryg. Blide hænder begynde at stryge hende op af hendes lår, og kom tirrende tæt på hendes underliv, før de fortsatte op af hendes mave, mens han blidt kyssede og nappede hende på halsen, hans hænder fandt blidt hendes bryster, som fik en tirrende lille massage, før hans ende hånd fandt vej tilbage ned over hendes dejlige maveskind, til hendes hofte mens den anden fortsat legede med hendes bryst. Han rettede blidt på hendes hofter, så hendes røv strittede mere tilbage mod ham, mens han førte sin stadigt stive penis, ind under hendes krop, så hun kunne mærke hovedet, spredte hendes skamlæber da den tittede indenfor, og gled henover hendes klit. Hånden på hendes hofte, fandt vej til hendes underliv, i et tirrende tempo, før en finger blidt gled ind mellem hendes skamlæber, han trak sin penis lidt tilbage, så hovedet stadig tittede indenfor, men nu sad lige klar til at trænge op i hende igen, mens fingeren fandt hendes klit, og begyndte at ornanere hende. Lige som hun havde brugt hans stønnen til at bedømme hvad han nød, da hun suttede ham af tidligere, gjorde han det samme med hende nu, indtil han fandt den metode der virkede bedst for hende, han kyssede sig vej op til hendes øre og nappede i hendes øreflip, før han lavede en bevægelse med hoften, der pressede hans penis op i hende, til hun havde fået ham til roden igen, alt imens han hviskede et dybt nydende støn i hendes øre.
Uden at stoppe hans behandling af hendes klit og bryst, begyndte han at kneppe hende først i et roligt tempo, indtil han fandt det punkt der virkede til at give hende mest nydelse, først da begyndte han at ændre tempoet. Dust vidste hvordan man multitaskede med en kvindes krop, så det var intet problem for ham, at finde både tempoet og hårdheden der skulle til, for at skabe mest nydelse for hende, alt imens han stønnede nydende i hendes øre, da han nød at lege med hendes krop på denne måde, og finde de ting hun nød allermest. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) Man Sep 25, 2017 11:12 am | |
| Han drejede hende blidt så hun kunne bevæge sig ind på midten af sengen. Hun gjorde dette ved at kravle på alle 4, da det var klart nemmest, men rettede sig op så snart hun var nået midten. Hun mærkede hvordan han hænder let guidede hende så hun stod på den måde han havde tiltænkt hende, og hun mærkede hvordan han placerede sig bag hende så deres hud igen mødtes. Hendes nerver føltes som om de sad uden på hendes hud, og hans lette tirrende berøring fik hendes krop til at sitre. Hun lænede let sit hoved imod hans ene skulder, og gav ham fuld adgang til hendes hals. Hun gispede let som hans hænder fandt vej til hendes bryst, og underliv og erfarent begyndt og lege med hende. Følelsen af hans stive penis der kun lige tittede indenfor fik hendes krop til at sire endnu engang, af det løfte om nydelse det gav. Hun mærkede hvordan hendes underliv nærmest hungrede efter mere, som han placerede det lige udenfor, og hun måtte bruge al sin kontrol på ikke at lade sin hofte bevæge sig en smule, og derved lukke ham ind. Hun begyndte let at lade lyde af nydelse forlade hende, og da hans fingre fandt det helt rigtige punkt gispede hun efter vejret. Som hun mærkede hvordan han endnu en gang trængte ind i hende, og fyldte hende med nydelse kunne hun ikke stoppe sin hofte i at bevæge sig en smule for at hjælpe ham helt i bund, og et dybt støn forlod hende. Hendes vejrtrækning begyndte igen og blive tung, og hendes ene hånd fandt vej til hans hår. Som de stod var det det eneste hun rigtig kunne nå, og hun mærkede hvordan det kriblede i hende for at nå ham. Hun lukkede øjnene og mærkede hvordan han fandt det helt rigtige punkt og hendes krop belønnede ham ved at vride sig let, alt imens et støn der nærmest dryppede af nydelse forlod hende. Man kunne tydeligt hører at det var anderledes end de støn hun lige havde lavet, og hun mærkede hvordan varmen samlede sig i hendes krop, som han formåede og gøre det på den helt rigtige måde. Hendes hoved hvilede hele tiden imod hans skulder, og han leverede derfor sine støn direkte ind i hendes øre, noget hun tændte endnu mere på. Hun slap kontrollen fuldstændig og overgav sin krop til den nydelse der langsomt byggede sig op i hende. Hendes krop sitrede som hun mærkede hvordan han formåede og få hende til at nærme sig den 3 orgasme på en aften. "Dont.....stop....." man kunne kun lige tyde hendes ord fra de støn der forlod hende. Hendes krop spændte som en strøm af nydelse flød igennem hende og leverede en orgasme der var større end dem hun havde fået tidligere på aften. Hun bed sig selv let i læben, som hun stønnende og gispende lod ham hører den nydelse han gav hende, og hun mærkede hvordan hendes underliv strammede sig om hans penis, der var dybt inde i hende. Hun gispede efter vejret, og hendes krop sitrede om muligt mere end den havde gjort før. Hun holdt sig dog stående, fast på besluttet på ikke og give efter før hun var sikker på at han havde fået al den nydelse han fortjente efter hans kærlige behandling af hendes krop. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) Man Sep 25, 2017 11:59 am | |
| Dust nød den form for magt han havde over hende, for nu kunne han pille ved hende, til hun faldt om af nydelse, mens hun kun kunne nå en minimal del af ham. Dog var han for travlt optaget af sin egen nydelse, og den orgasme der hobbede sig op i hende, til at tænke over at bruge denne magt, for nu ville han bare fylde hende, med hans lystige safter. Da han mærkede hvordan hendes orgasme hobbede sig op, og hørte hvordan hun stønnede sin nydelse ud i lokalet, begyndte han at blive mere dyrisk, og ved lyden af hendes stønnene stemme, der bad ham om ikke at stoppe, kunne han ikke styre sig mere, nu ville han have sin fulde nydelse af hende. I det hendes orgasme spredte sig i hendes krop, og hendes underliv strammede om hans penis, begyndte han at kneppe hende i dyrisk hårde stød, hvilket højest sandsynligt bare tilføjede mere nydelse til hendes orgasme, da hovedet på hans penis begyndte at hamre mod nogle af hendes g-punkter, der sad dybt i hende. Imens kunne man både høre og mærke på ham, hvor meget han nød at bruge hende, til sin egen fornøjelses skyld, for når nu hun var kommet, havde han flyttet sin hånd fra hendes klit til hendes frie bryst, han holdt hende fast så hun ikke kunne gøre andet, end bare at lade ham kneppe hende, og hans massering af hvad der nu var begge hendes bryster, var blevet mere hårdhændet, dog stadig på en måde som hun kunne nyde.
Efter nogle herlige minutter, med dette dyriske brug af hendes krop, kunne man mærke på ham, hvordan orgasmen var lige på nippet, hans stønnen blev mere iregulær, og hans kneppen blev mindre flydende, og mere enkelt stående stød, lige indtil det afgørende stød, hvor han maste sig helt op i hende til roden, kom med et dybt nydende støn, og holdt hende i et fast greb ind til sig, mens han nydende sprøjtede sin længe ventede orgasme op i hende. Dust havde i den grad glædet sig til den her følelse, og nu hvor han endelig kom i hende, var det fantastisk, og at dømme ud fra hvor meget han kom, var det vist også tiltrænkt. Deres blandede væsker, flød ned over hans skridt, mens han langsomt kom sig efter orgasmen, hans hænder begyndte at stryge hende kærligt ned over brysterne og maven, hvor han foldede dem over hendes navle. Dust kyssede hende blidt på halsen, nærmest som en tak for at lade ham kneppe hende så dyrisk. "Det... var helt klart.... de 3 orgasmer jeg gav dig værd!" hviskede han kærligt, langsomt og en smule forpustet i hendes øre, før han nappede hende en smule i øreflippen, og hviskede noget mere til hende "Jeg tror ikke du slipper af med mig, sådan uden videre, når du er så dejlig at have sex med!" hans hænder strøg hende blidt ned langs de slanke lår, før han langsomt trak sin halvstive penis ud af hende.
Hans hænder strøg sig derefter op langs hendes hofter, op af hendes sider forbi ribbenene, og op til hendes skuldre via ryggen. Han skubbede hende kærligt fremad, for at lægge hende ned på maven, rykkede på sig så han kunne samle hendes ben mellem hans, og satte sig så til rette over hende. Nu hvor hendes sanser, nærmest var helt ude på overfladen af hendes hud, ville han udnytte det til noget andet end sex, så han begyndte blidt at massere hendes ryg med færme hænder. Hvis hun på noget tidspunkt ville have han rykkede på sig, ville han følge hendes kommando, men indtil da ville han fortsat massere hendes krop. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) Man Sep 25, 2017 12:59 pm | |
| På trods af hendes egen krop stadig sitrede efter den sidste orgasme, forhindrede det ham ikke i at tilføje hende endnu mere nydelse som han arbejdede sig vej imod sin egen. Hun strammede grebet i hans hår, og bed mærke i hvordan hans vejrtrækning og stønnene ændrede sig, som han selv kom tættere på. Nogle nydelses lyde forlod hende, som han begyndte og støde hårdere på de sarte punkter inde i hende. Hun bevægede sin hofte en smule, for at give ham bedre plads, og sikre sig at han fik mest muligt ud af det. Hun mærkede hvordan han gav det sidste stød, og langt om længe fik den længe ventede orgasme landede der et lille smil på hendes læber. Hun elskede lyden af tilfredsstillelse som forlod hendes partner som nåede den yderste ekstase. Hun trak vejret tungt, og hvilede sin krop en smule imod ham for at få en smule støtte. Hendes ben sitrede under hende, og hun mærkede nu fuldt eftervirkningerne af deres lille leg. Hun kunne godt mærke det var længe siden hun havde haft en partner med hans stamina, og det var da derfor også længe siden hun havde været så tilfredsstillet. Det var nok ikke sidste gang hun tillod ham at nyde hendes krop, og gøre som det passede ham. Han havde sørget for at betale for det med ren nydelse, den eneste pris hun ville tage imod. Hun lavede en tilfreds lyd som han blidt kyssede hende på halsen. Hun gispede en enkelt gang da han nappede hende i øret, og viste derfor hvor følsom hendes krop egentlig var lige nu. Et let tilfreds grin forlod hende som hun hørte det næste han sagde. "du ender med at blive afhængig." Hun drejede let sit hoved og nappede ham en gang i halsen før hun mærkede hvordan han langsomt trak sig ud af hende. Hendes krop vred sig en smule som hans hænder bevægede sig over hendes krop, og hun lod sig falde ned på maven. Hendes krop var afslappet og tung, og hun følte en følelse af tilfredsstillelse der fyldte hver en fiber i hende. Hun lagde hovedet let til siden så hun kunne få luft, og kunne derved kigge op på ham. Han havde måske kroppen for en 17årig, men bestemt ikke sindet. Hun mærkede hans hænder der begyndte at massere hendes ryg, og hun lukkede øjnene og nød det i fulde. Hun var ikke typen der sagde nej til at blive forkælet. Nogle afslappede og nydende lyde forlod hende, men det var slet ikke på samme måde som før. "Lad mig hører noget om din fancy evne, den forekommer mig ganske praktisk." hendes stemme virkede fløjlsblød og afslappet som hun lå der med lukkede øjne og lod ham forkæle hende lidt mere. Hun kunne jo lige så godt udnytte tiden og måske få lidt mere info om denne yderst interessante Incubus der havde krydset hendes vej. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) Man Sep 25, 2017 4:34 pm | |
| Nu hvor han bedre kunne se hende an, kunne han se på hendes aura, at alt den nydelse havde påvirket hende ret godt. Normalt brugte han ikke i nærheden af de færdigheder, hun havde været offer for, på nogen der alligevel skulle være hans mad, og alligevel kunne han køre sin mad ud til et punkt, længere ude end hun var nu, hvor de nærmest ikke kunne gøre modstand, når han begyndte at spise dem, fordi de nærmest lå helt udmattet i en tåge af sex ekstase, men det var kun på de dage hvor hans sult gjorde, at hans sex appeal var specielt kraftig, og han personligt trængte til sex, udover det normale. Det at hun kunne holde til hvad han ville kalde et ordentligt skræld, gjorde bare at det her var noget han ville have mere af, så længe hun selvfølgelig ville have mere af ham. "Hvis du ikke ville have mig til at blive afhængig, skulle du nok ikke have gået hen til klaveret, og ladet mig dykke ned på dig, og derefter have ladet mig kneppe dig til jeg kom!" sagde han drillende, mens han masserede hendes muskler, så hun ikke ville blive øm efter deres hede sex tur, men derimod kunne få en oplevelse af afslappelse i kroppen. En ting var a han var god til massage, men fordi han kunne se hendes aura, kunne han se hvad der skulle gøres ved hendes krop, for at opnå en himmelsk følelse af afslappede muskler.
Han kunne høre på hendes lyde, at hun nød at blive forkældet med massage efter sex, så hvis de skulle knalde igen en anden dag, ville han helt sikkert gøre det mod hende igen. Dust var normalt ikke service minded, især ikke mod hans mad, de skulle bare tilfredsstille hans penis og hans mave, så meget de nu kunne, men hans kvindelige sexpartnere såsom Nalissa, var en helt anden snak, hun tilfredsstillede en meget dybbere træng, en træng der bestod af sexlyst, nærvær, legen og nydelse, og denne tilfredsstillelse belønnede han gerne, med særlig behandling såsom massage, orgasmer og andet dejligt han kunne finde på at hun ville nyde. Da hun spurgte ind til hans evne, smilede han roligt for sig selv, mens hun lå der og nød hans behandling, med lukkede øjne. Han vidste præcis hvad det var for en evne, for han havde selv haft den eksakt samme evne, tilbage i sin hjemverden, og denne evne havde noget tilfældes med hendes, da den oprindede fra helvede lige som hendes. Dog kunne han ikke lade vær med at drille hende lidt, for hun skulle da ikke tro at det var så nemt, bare at få mere af vide om ham, selvom deres lille leg fra tidligere med sikkerhed røg ud af vinduet, da han rev trusserne af hende, og stak hovedet ned i hendes skød. Han satte hænderne mod sengen, på hver side af hendes krop, lænede sig ned til hans mund var ud fra hendes øre, og kyssede hende blidt bag øret.
"Jamen skat dog har du glemt reglerne?" hviskede han drillende i hendes øre, før han kyssede hende bag øret igen "Spørgsmål koster tøj, og lige nu er du helt nøgen! Hvordan vil du betale for mit svar, nu hvor du ikke kan tirre mig, med at smide tøjet for mig?" han satte sig blidt op igen, rykkede sig ned på hendes ben så hun ikke kunne nå ham, fra den position hun lå i, og begyndte at massere hendes lår. Efter de havde knaldet så meget restituerede han stadig, så da hans hænder kom tirrende tæt på hendes underliv, så han kunne massere hendes inderlår, for at hendes muskler i det område kunne slappe af, var det ikke for hans egen skyld, men derimod for hendes nydelses skyld. Han havde tidligere prøvet at knalde med en kvinde før, hvor de havde knaldet så meget at hun fik kramper i området op mod maven af, at få så mange orgasmer og anstrengelser i underlivet, og hvis det skulle ske at de begyndte igen, ville han sikre sig, at det ikke skete for Nalissa. Han holdt holdt hende fanget i den position, mens han kærligt masserede hendes inderlår, til hendes muskler føltes afslappet, og først da lod han hende fri, men kun så han kunne guide hende om på ryggen at ligge. Han satte sig det samme sted, men denne gang masserede han musklerne omkring det nederste af hendes mave, hendes hofte område og lårene i umiddelbar nærhed af hendes underliv. Som sagt gjorde han dette for at løse op i hendes muskler, men han vidste hvor tirrende det kunne være for hende, at hans hænder kom så tæt på uden at røre, mens hendes krop stadig var sensitiv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) Tirs Sep 26, 2017 11:15 am | |
| Et flabet blik fandt vej til hendes øjne "Det er ikke mit problem hvis du bliver afhængig af mig bare fordi du får lov og have det lidt sjovt." Man kunne godt fornemme på hende at hun bestemt ikke var i tvivl om den effekt hun havde på ham, og hun løftede let sin numse imod ham med det samme flabede blik i øjnene før hun igen lod sin krop slappe af, og mærkede hvordan hans hænder løsnede nogle muskler der var en smule ømme. Hun lå lidt og mærkede bare hvordan hendes muskler langsomt slap som han fik fat i de helt rigtige punkter. For hver muskel mærkede hun hvordan hendes krop hvilede en smule mere afslappet. "Men du må hellere passe på, jeg har hørt jeg har en tendens til at drive folk sindsyge." Hendes øjne var lukkede, og hun nærmest hviskede det da en let nydende lyd forlod hende på selv samme tidspunkt. Han havde fundet en knude i en af hendes muskler som han var begyndt og arbejde på.
Hun hørte hans flabede kommentar på hendes spørgsmål, men hun svarede ikke. Faktisk lå hun bare roligt og mærkede hvordan hans hænder bevægede sig til hendes inderlår. Hun kunne godt mærke at hun ikke kunne nå ham fra hvor hun lå, og hun ventede derfor også med at reagere på hans kommentar. Hun tillod sin krop og slappe af i hans hænder, og mærkede hvordan hendes muskler en efter en slap den smule spænding der var i dem. Hun lod ham guide hende om på ryggen, og var på ingen måde generet af det faktum at hun lå helt nøgen foran ham. Hun lagde afslappet sine arme op omkring sit hoved og betragtede ham stille imens han arbejdede på at løsne hendes muskler, og kom tirrende tæt på nogle følsomme områder. Havde han gjort det ved en anden kvinde havde det nok drevet hende ud i et vildt begær, men da Nalissa var en Succubus havde hun ret god kontrol over sin krop og hun nød det derfor bare. Uden varsel greb hun hans hænder i sine, og brugte sine ben til at skubbe ham frem, så han nu hvilede på sine knæ lænet over hende. Hans hænder var placeret på sengen på hver side af hende, og hun havde et solidt greb i hans hænder. Hun løftede sit hoved en smule så hun var helt tæt på ham. "Sådan leger vi ikke. Skulle mene jeg har smidt rigeligt tøj til at få et svar. Som du selv så fint pointerede, så er jeg nøgen." hendes stemme havde fået en dominerende klang, og hun bed ham provokerende i underlæben før hun igen kiggede op på ham. "Så har du tænkt dig at svare på mit spørgsmål, eller skal jeg tvinge det ud af dig?" Hun havde intet problem i at tvinge det ud af ham, men lige nu gad hun ærlig talt ikke. Hun nød at hendes krop slappe af efter al den nydelse den lige havde været igennem. Hendes ben lå igen roligt på sengen, og hvis han tog sine hænder til sig, ville hun slippe dem uden kamp. |
| | | | I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 105 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 105 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 133, Man Okt 21, 2024 9:38 am |
|