Joy Admin
Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair. Antal indlæg : 278
| Emne: Nyttig viden: Styrke, Hastighed, Sanser & Healing Man Apr 23, 2018 11:28 pm | |
| Styrke, Hastighed, Sanser & Healing Mange racer har forskellige styrker, fart og healing, hvilket gør dem unikke i deres egen form. Det kan her ses, for hver enkel art præcis hvor hurtige og stærke de er, samt hvor gode deres healing er. Det vil blive opsat i en liste, fra den stærkeste, hurtigeste, bedste healing og bedste sanser, til den langsommeste, svageste, den med værste healing og sanser. Hvis der er nogen tvivl omkring, nogle af de nedskrevende ting, så kontakt endelig @Joy også vil hun forklarer det.
Fysisk styrke: Her vil der blive taget udgangspunkt, i hvor stærk hver enkel race er. Dette er uden træning, såvel som evner der giver ekstra styrke. Fra toppen vil man finde den stærkeste race, og i bunden den svageste. Da nogle af racerne er afhængig af situationer, såvel som underracer kan være stærkere end andre i arten, vil nogle racer blive noteret således. De forskellige væsner- Pureblood vampyrer - Bloddæmoner - Thunderbirds (I deres form) - Skabte engle (alt efter alder) - Skabte vampyrer - Fuldblodsengle - Andre dæmoner - Sirener (I vand) - Havfruer (I vand) - Thunderbirds (Normalle omstændigheder) - Alfa (Under en fuldmåne) - Beta (Under en fuldmåne) - Alfa (Normale omstændigheder) - Andre engle - Muertos - Beta (Normale omstændigheder) - Andre varulve (Under en fuldmåne) - Formskiftere - Evolved menneske - Banshee - Sirener (På land) - Havfruer (På land) - Hekse - Feer - Mennesker
Hastighed: Her vil der blive taget udgangspunkt, i hvor hurtige hver enkel race er. Dette er uden trænning, såvel som evner der giver ekstra fart. Fra toppen vil man finde den hurtigste race, og i bunden den svageste. Da nogle af racerne er afhængig af situationer, såvel som underracer kan være hurtigere end andre i arten, vil nogle racer blive noteret således. De forskellige væsner- Fuldblodsengle (I luften) - (mellem 150-200 km/t) / (41,6-55,5m/s) - Thunderbirds (I luften) - (mellem 120-190 km/t) / (33,3-52,7m/s) - Sirener (I vand) (mellem 110 - 200 km/t) / (30,55-55,5m/s) - - Havfruer (I vand) - (mellem 110 - 190 km/t) ( (30,55-52,7m/s) - Andre engle (I luften) - (mellem 110-170 km/t) ( (30,55-47m/s) - Pureblood vampyrer - (mellem 70-160 km/t - se racen) / (19,4-44,4m/s) - Skabte vampyrer - (mellem 70-160 km/t - se racen) / (19,4-44,4m/s) - Alfa (Under en fuldmåne) - (mellem 80-120 km/t) / (22,2-33,3m/s) - Beta (Under en fuldmåne)- (mellem 80-110 km/t) / (22,2-30,5m/s) - Dæmoner - (Mellem 80 - 100 km/t) / (22,2-27,7m/s) - Andre varulve - (Under en fuldmåne) - (mellem 75-100 km/t) / (20,8-27,7m/s) - Feer (I luften) - (Mellem 70 - 100 km/t) / (19,4-27,7m/s) - Alfa (Normale omstændigheder) - (mellem 70-90 km/t) / (19,4-25m/s) - Beta (Normale omstændigheder) - (mellem 60-85 km/t) / (16,6-23,61m/s) - Formskiftere - (mellem 60 - 85 km/t) / (16,6-23,61m/s) - Thunderbirds (Normale omstændigheder) - (mellem 60-70 km/t) / (16,6-19,4m/s) - Andre varulve (Normale omstændigheder) - (mellem 60-70 km/t) / (16,6-19,4m/s) - Fuldblodsengle (På land) - (mellem 50-66 km/t) / (13,8-18,3m/s) - Feer (På land)- (mellem 50-66 km/t) / (13,8-18,3m/s) - Hekse - (mellem 50-66 km/t) / (13,8-18,3m/s) - Evolved menneske - (mellem 50-60 km/t) / (13,8-16,6m/s) - Muertos - (mellem 45-70 km/t) / (12,5-19,4m/s) - Banshee - (mellem 45-60 km/t) / (12,5-16,6m/s) - Andre engle (På land) - (mellem 45-60 km/t) / (12,5-16,6m/s) - Sirener (På land) - (mellem 45-50 km/t) / (12,5-13,8m/s) - Mennesker - (mellem 45-50 km/t) / (12,5-13,8m/s)
Healing: Her vil der blive taget udgangspunkt, i hvor god healing hver enkel race har. Dette er uden evner der giver ekstra healing. Da nogle af racerne er afhængig af situationer, såvel som underracer kan bedre healing end andre i arten, vil nogle racer blive noteret således.
OBS racernes healing står ikke i rækkefølge eller andet ligesom ved de andre felter. Beskrivelserne kan også findes på informationen om den enkelte race. De forskellige væsnerHer kan du finde informationerne omkring de skabte vampyrer og purebloods of deres healings process. - Vampyrerne:
Pureblood vampyrer og skabte vampyrer healer ens. I bedes være opmærksomme på din karakters diet og alder når i tager forbehold til det listede. Et mindre knivstik eller flænge i huden ved en purebloods vampyr vil kun tage under et minut for at heale, alt efter hvor meget blod vampyren har drukket optil. Hvis vampyren har en god diet og regelmæssig drikker blod, så vil skaderne automatisk heale bedre. Brækkende knogler er lidt en anden side, mindre knogler vil tage maks 2-3 minutter, hvor større knogler vil tage alt mellem 5-10 minutter alt efter knoglens tykkelse. Siden vampyrer ikke dør af en brækket nakke kan det tage dem mellem 10-15 minutter, før de kommer sig over det, da det sætter dem midlertidigt ud af spillet til nakken er healet helt. En voldsommere skade som gør at vampyren næsten dør, kan tage alt mellem 20-35 minutter, alt efter vampyrens alder, diet og skadens omfang.
Her kan du læse omkring dæmonerne. - Dæmoner:
Dæmonerne har tykkere hud end andre væsner, og derfor kan det være svært at skære igennem deres hud, alligevel når det så lykkedes, så healer de langt fra ligeså hurtig som eksempelvis vampyrerne gør. Dog healer de alligevel hurtigere end mange andre. Bloddæmoner healer en anelse hurtigere end de andre dæmon arter, givet de indtager blod selv. Et mindre snitsår eller skade som ikke er for dyb vil tage op til omkring 10 minutter for en bloddæmon at heale, og 18 minutter for resten af dæmonerne. Større knivstik og sår tagers der omkring 30 minutter til 1 time. Når der tales om brækkede knogler så tager de mindre knogler cirka 3 uger om at heale, og de større tager 6 uger. Større skader som er anset som værende dødelige kan tage op til 4-5 uger alt efter omfanget, og andre ressourcer som magi eller lignende som hjælp til at speede processen op.
Her kan du læse omkring englenes healings processer - Skabte & fuldblodsengle:
Her tages der udgangspunkt i skabte og fuldblodsenglene, da skytsengle og faldne engle falder ind i kategorien af hvad de er født som. Om man er skabt skytsengel eller født skytsengel samt hvad man var før man faldt. Genopståede engle er lidt anderledes men falder ind under samme process som skabte engle, da de er blevet givet livet tilbage af gud. Først tages der udgangspunkt i de skabte engle: (De første skabte engle, samt ærkeenglene healer hurtigere end listet) Et mindre stiksår som ikke er ret dybt, vil tage omkring 10 minutter, hvor et dybere knivstik vil tage mellem 15-20 minutter. Når det kommer til brækkede knogler, så tager mindre knogler omkring 3 uger, hvor de større knogler kan tage op til 6 uger om at heale. En dødelig skade kan tage dem mellem 5-6 uger om at heale fra. Fuldblodsenglene er lidt anderledes, men ikke meget. De mindre stiksår er cirka 12-14 minutter, hvor de dybere er 20-25 minutter. Når det kommer til brækkede knogler, så tager mindre knogler omkring 3 uger, hvor større knogler kan tage op til 6 uger om at heale. En dødelig skade kan tage dem omkring 7 uger om at heale fra.
Her kan du læse omkring de forskellige varulve: - Varulvene:
Her tages der udgangspunkt i varulvenes rang da fuldblodsvarulve og skabte varulve healer nogenlunde på samme niveau generelt, så kommer det meget an på deres rang.
Alfa varulve Et større knivstik kan tage en alfa op til 2 dage om at heale helt, det vil sige uden blåmærker eller ømhed. Små hudafskrabninger, snitsår og lignende kan tage alt mellem minutter til et par timer. Større brækkede knogler tager dem omkring 2 uger, hvorimod mindre brud tager omkring en uge. En voldsom dødelig skade kan tage dem mellem 4-5 uger om at heale helt.
- Beta varulv:
[Et større knivstik tager 3 dage - En brækket knogle tager 2.5 uge - En potentiel dødelig skade tager 8 uger]
- Andre varulve:
[Et større knivstik tager 2 dage - En brækket knogle tager 3 uge - En potentiel dødelig skade tager 9 uger]
Her kan du læse om heksenes healings process. - Hekse:
[Et større knivstik tager 3 dage - En brækket knogle tager 6-8 uge - En potentiel dødelig skade tager 8 uger]
- Feer:
[Et snitsår tager 1.5 uger - En brækket knogle tager 6-8 uger - En potentiel dødelig skade tager 7-12 uger]
Her kan du læse om sirenernes healings process. - Sirener:
[Et større knivstik tager 1 uge - En brækket knogle tager 6-7 uger - En potentiel dødelig skade tager 7-12 uger]
Her kan du læse om havfolkenes healings process. - Havfruer:
[Et større knivstik tager 1 uger - En brækket knogle tager 6-7 uger]
- Thunderbirds:
[Et større knivstik tager 1-2 uger - En brækket knogle tager 2-4 uger - En potentiel dødelig skade tager 7-12 uger]
- Formskifter:
[Et større knivstik tager 2 uger - En brækket knogle tager 4-6 uger - En potentiel dødelig skade tager 7-12 uger]
- Banshee:
[Et større knivstik tager 2 uger - En brækket knogle tager 6-8 uger - En potentiel dødelig skade tager 7-12 uger]
- Evolved Mennesker:
[Et større knivstik tager 1.5 uger - En brækket knogle tager 3-5 uger - En potentiel dødelig skade tager 7-12 uger]
- Mennesker:
[Et større knivstik tager 2 uger - En brækket knogle tager 6-8 uger - En potentiel dødelig skade tager 7-12 uger] Muertos er udenfor listen. Læs racen for flere informationer.
Sanser: Her vil der blive taget udgangspunkt, i hvor gode sanser hver enkel race har. Dette er uden evner der giver bedre sanser. Fra toppen vil man finde den race med bedste sanser, og i bunden den svageste. Da nogle af racerne er afhængig af situationer, såvel som underracer kan bedre sanser end andre i arten, vil nogle racer blive noteret således. De forskellige væsner- Thunderbirds - Pureblood vampyrer - Skabte vampyrer - Alfa (Under en fuldmåne) - Beta (Under en fuldmåne) - Andre varulve (Under en fuldmåne) - Dæmoner - Alfa (Normale omstændigheder) - Sirener - Muertos - Beta (Normale omstændigheder) - Andre varulve (Normale omstændigheder) - Formskiftere - Banshee - Fuldblodsengle - Andre engle - Havfruer - Evolved menneske - Feer - Hekse - Mennesker |
|