Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Trust me, you will be mine ~ Hopefull

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Trust me, you will be mine ~ Hopefull - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trust me, you will be mine ~ Hopefull   Trust me, you will be mine ~ Hopefull - Page 2 EmptyTirs Feb 23, 2016 8:14 pm

Hun sagde intet, da han svarede hende. Egentlig ville hun gerne have været ude så hun havde en chance for at stikke af. muligheden var der bare ikke lige nu. Hun sagde intet da han rørte hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trust me, you will be mine ~ Hopefull - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trust me, you will be mine ~ Hopefull   Trust me, you will be mine ~ Hopefull - Page 2 EmptyTirs Feb 23, 2016 8:25 pm

Han så på hende, og sukkede lidt over hende. At hun intet sagde, og intet gjorde når han rørte hende. Han begyndte at lege lidt med hendes klit imens, og overvejede faktisk lidt, om han også skulle begynde at lege med hendes andet hul. Måske vil hun reagere på det. Han puttede to fingre ind i hendes mund. "Sut på dem" kommanderede han, og lod hende gøre det til de var blevet våde, inden han trak dem ud af hendes mund. Hvis hun ikke havde gjort det godt nok, var det ikke hans problem, men hendes da det så nok vil gøre en smule mere ondt måske. Han begyndte at presse 2 finger op i røven på hende.
Tilbage til toppen Go down
 
Trust me, you will be mine ~ Hopefull
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» light reading //hopefull//
» You will just have to trust me - Pin
» Please trust me when I say
» I'm here to take what is mine - Bex & Roy
» It´s mine now

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: V :: Akademiet :: Akademiet indendørs :: 2. Sal :: Gangene-
Gå til: