|
| Give me something new! - Niklaus (XXX) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX) Søn Jan 31, 2016 11:40 am | |
| Han smilede over Wil, som stønnede over at blive revet, og som lignede en som snart var tæt på at komme igen. Lige som han slikkede Wil op af ryggen, kom Will, og han smilede lidt over det. Han tillod dog ikke at Will faldt sammen efter orgasmen. Han holdt ham fast, og fortsatte med at kneppe ham hårdt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX) Søn Jan 31, 2016 11:44 am | |
| Will gryntede utilfreds og mærkede hvordan han blev ved imens han mærkede hvordan hans krop blev endnu mere sensitive efter orgasmen.
Han kastede hans hoved tilbage og stønnede højere imens han mærkede hvordan det trak sig sammen inde i ham og følelse af behov for at slappe af ramte ham.
”Ikke.. Mere..” Gryntede han og hele hans krop rystede voldsomt imens han kæmpede for at holde sig oppe. Han var træt, mest fordi han var sulten og mistede utrolig meget blod.
Det var nu hvor Will var mest sårbar.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX) Søn Jan 31, 2016 1:01 pm | |
| Niklaus så ned på ham, da han sagde ikke mere. "Så du vil ikke have mere? Well, det er jo noget jeg bestemmer om du vil få, ikke? Hvornår vi er færdige med det her" sagde han og fortsatte nådesløst i Will. Han ville ikke stoppe før han selv var kommet i ham, og nogle gange kunne han holde det tilbage i et godt stykke tid. Der gik også 15 min inden han kom oppe i Will. Lagde sig ned oven på ham, og nappede ham i halsen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX) Søn Jan 31, 2016 1:44 pm | |
| Will mærkede hvordan Nik endelig kom oppe i ham, og Niks vægt fik ham til at falde ned i sengen, helt strakt ud.
”Årh..” Stønnede han lidt i smerte da han jo landede oven på hans sår. Will kiggede op på ham med et mørkt og meget træt blik.
”Fået nok? Vil du så slippe mig fri nu?” Knurrede han svagt.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX) Ons Feb 03, 2016 11:46 pm | |
| Nik smilede over Will stønnede, da han lagde sig oven på ham. Trak vejret roligt, og så Wills mørke og trætte blik. Hørte det vil spurgte om. Knurrede truende tilbage. "Nej jeg vil ikke slippe dig fir" sagde han, og rejste sig op igen, og så ned på Will. "Du for lov til at blive hos mig. Du tilhøre mig nu." sagde han, og så stadig lige på Will. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX) Tors Feb 04, 2016 4:52 pm | |
| Will rullede hurtigt om på side, stadig fastspændt i Lænkerne imens han kiggede op på Nik.
"Det kan du ikke mene?" Han trak i lænker og kiggede op på ham igen imens panikken spredte sig lidt i hans øjne. Det var tydeligt at han ikke var vild med ideen og nu tænkte på om han kunne komme fri. Dog var han virkelig udmattet og træt, så han lagde hans hoved lift ned. Det var nemt at se på ham, hvor udkørt han endelig var. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX) Tirs Feb 09, 2016 10:47 pm | |
| Han så roligt på Will. "Jo du bliver hos mig til jeg siger at du må gå" sagde han roligt, og betragtede ham da han trak i lænkerne. Prøvede at finde ud af, hvad han skulle gøre nu. Lade Will være eller gøre mere mod ham? Han gik over mod en skuffe. Han vil gøre Will helt til hans, om Will var med på den eller ej. Han fandt et halsbånd, og gik tilbage til ham. Fik det hurtigt om hans hals og så lidt på ham.
//sorry det er så kort. Ku ikk finde på noget xD |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX) Ons Feb 10, 2016 4:08 pm | |
| Will vred sig voldsomt kæderne da Nik kom over med halsbåndet, dog kunne han intet gøre end lade ham give den på. Han sukkede og lå stille i sengen imens han mærkede vorden hans tænder var vokset lidt ud oghan øjne var forandret. Det blå i dem var blevet rødt, samme med alt det hvide var blevet sort. Blodårer var skudt frem omkring hans øjne og meget af hans virkelige udsende var dukket op.
Sulten tørrede hans hals ud og svækkede ham mere. Han kiggede træt op på Nik, dog var det tydeligt at han stadig ikke havde givet op. Dog gjorde han det nu, fordi han var så ud kræftet.
"Hvad vil du NU? Lade mig ligge her og dø langsomt eller?" Spurgte han med en lav og hæs stemme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX) Man Feb 15, 2016 9:54 am | |
| Det var tydeligt Will ikke syntes om at få halsbånd på. Dog stoppede det ikke Niklaus fra at give ham det på. Han så godt at Wills tænder var vokset ud, og at hans øjne havde forandret sig. Han tog sig ikke af det overhoved. Kunne dog se, at han vist var sulten. Han havde jo allerede fået noget at spise i dag, men det var åbenbart ikke nok? Han smilede bare over det.
Han hørte hvad han sagde, og smilede over det. "Lade dig dø? Nej det vil jeg ikke lade dig. Det er der jo intet sjov i." sagde han, og stod lige ved siden af ham nu. Aede roligt hans kind, og så ned på ham imens. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX) Man Feb 15, 2016 9:59 am | |
| Will kiggede op på ham knurrede svagt, men lod ham blot ae hans kind, det var der ingen skade i. Dog var hans øjne ved at falde lidt i, han var virkelig træt og problemet ved at være fuldblods var jo at du skulle drikke oftere, end hvad skabte vampyrer skulle.
Han vred sig rundt og hev i lænkerne, det gjorde efterhånden ret ondt at ligge med dem og de gnavede i hans håndled.
”Ugh.. Slip mig nu fri..” Hviskede han imens han langsomt fik sat sig op, dog stadig med lænkerne siddende omkring hans håndled, spændt fast til sengen.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX) Man Feb 15, 2016 10:20 am | |
| Han lagde godt mærke til den knurren som Will kom med, og han kneb øjnene sammen over det. Knurrede tilbage. "Ikke knurrer af mig." kom det fra ham. Så på ham da han hev i lænkerne. Overvejede om han skulle tage dem af ham? Sukkede over ham da han bad om at blive sluppet fri. "Jeg kan slippe dig fri af kæderne, men du bliver i mit hus." sagde han med en rolig stemme. Han låste roligt op får dem, så Will nu var 'fri'. "Bedre?" spurgte han. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX) Man Feb 15, 2016 10:23 am | |
| Will bevægede sig okay hurtigt op og stå, greb fat i Nik og trak ham ned i sengen så han sad oven på ham imens han holdte ham nede. Dog var hans kræfter ikke meget større end et menneskes lige nu.
Han blev pludselig blege og faldt ned til siden.
”Ugh..” Stønnede han svagt og lagde hans ene hånd hen over hans øjne. Han var meget svag, det var ret tydeligt, siden han ikke kunne kæmpe ret meget lige nu.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX) Man Feb 15, 2016 10:56 am | |
| Niklaus blev lagt ned i sengen efter han havde spændt Will op, og han så roligt på ham. Kunne tydeligt mærke Will næsten ingen kræfter havde lige nu. Smilede da Will faldt til siden, og Niklaus satte sig op. Så ned på Will, og hørte hans støn. Han satte sig oven på Ham, og så ned på ham. "Er man færdig nu eller skal jeg spænde dig fast igen?" spurgte han med en rolig stemme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX) Man Feb 15, 2016 10:59 am | |
| Da han igen blev vendt rundt og Nik var oven på ham, stønnede han svagt og vred sig væk fra ham i panik. Nej, han skulle ikke være svag lige nu! Han skal kæmpe igen! Modstå!
Will fik vredet sig næsten fri, og kiggede op på ham.
”N-nej!” Han ville ikke i lænkerne igen, han ville ikke efterlades hernede! Det ville virkelig være frygteligt! Will kiggede op på ham med hans øjne som tydeligt vidste hans sult.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX) Man Feb 15, 2016 11:36 am | |
| Niklaus kunne svagt mærke Wills panik, og smilede over det. Elskede det at man kunne se panikken i Will lige nu. Dog da Will fir revet sig fri, så Niklaus ned på ham roligt. "Hvis du ikke vil spændes fast igen, så lad vær med at kæmpe imod. Opfør dig ordentligt, og så skal du måske nok få noget blod." Sagde han roligt, og rejste sig op. Så ned på Will. "Kom med" Han begyndte at gå oven på, og ind i stuen, og satte sig i sofaen. Ventede på Will forhåbentlig ville komme her op til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX) Man Feb 15, 2016 11:43 am | |
| Han hørte hans ord og lige nu ville han næsten gøre alt for at få noget blod! Will kiggede op på ham og så ham gå op igen, han kæmpede sig op fra sengen og gik efter ham, lidt ligeglad med at han var helt nøgen og kun havde det forbandet halsbånd på.
Da han kom oven på, lidt efter ham, så han på ham, da han satte sig ned. Will derimod blev stående og stirrede på ham, han vidste ikke helt hvad han skulle gøre. Sætte sig sammen med ham? Blive stående eller sidde på gulvet? Hvad ville han?
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX) Man Feb 15, 2016 9:48 pm | |
| Han overvejede kort om han skulle låse døren, og kom frem til den konklusion, at det nok vil være en god ide, så han låste hurtigt hoveddøren, og satte sig igen ned i sofaen. Så roligt på Will, da han endelig kom op i stuen. Smilede over han blev stående. "Kom her, og sit" sagde han, og lavede en bevægelse med hånden, som betød kom, og pegede ned mod gulvet, som tegn på, at han skulle sætte sig der, lige foran Niklaus. Ventede roligt på, han ville gøre det, og så roligt ned på ham. "Giv mig et blowjob, og så hvis jeg er tilfreds, må du måske få blod." sagde han roligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX) Man Feb 15, 2016 9:59 pm | |
| Han kiggede køligt på ham imens han hørte ordren og gik med lange skridt over og satte sig på gulvet.
Et overrasket udtryk var tydeligt på ham, da han hørte hvad han blev ordret til. Will knurrede, men han ville gøre alt for noget blod lige nu.
Han bevægede sig lidt op, åbnede Niklaus bukser og tog hans lem ud. Will lukkede hans øjne og begyndte at slikke op langs kanten af den, fra rod og til hoved. Da den så endelig var helt stiv, tog han den i munden og begyndte med den bedste blowjob han overhovedet kunne.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX) Ons Feb 17, 2016 7:32 pm | |
| Han fulgte roligt Will med blikket, som han kom over til ham, og satte sig på gulvet som han havde fået besked på.
Han så godt Will blev overrasket over det, som han bedte ham gøre, men Niklaus var sådan set ligeglad med det. Han var også ligeglad med Will knurrede over det, eller ikke helt. Han vil ikke have Will knurrede. "Ikke knur af mig" sagde han med en hård stemme.
Da Will bevægede sig lidt op, og åbnede Niks bukser, smilede Nik over det. Mærkede hans tunge op af den, og smilede over det. Lod Will styre lige nu, og kunne meget godt lide det han gjorde. Satte sig bedre til rette i sofaen, og så roligt på Will imens.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX) Fre Feb 19, 2016 12:19 pm | |
| Han grinte lidt for sig selv og et lusket smil dukkede op på Wills læber, han forsatte blowjobbet, dog da han kyssede ned langs siden af Niks lem, så han det som han ledte efter. Et bart stykke hud, lige ved lysken og Will mærkede sulten dukke op i hans indre. Det indre bæst vred sig efter for at bide det, men Will holdte igen. Han slikkede op langs hans lem igen og kiggede meget… Meget sultent ned på hans lidt bare mave og ønskede blot at bide det i stykker og drikke.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX) Søn Feb 21, 2016 6:45 pm | |
| Lige nu var Niklaus rimelig tilfreds, og nød blowjobet som Will gav ham. Overvejede slet ikke den tanke, at Will let vil kunne vide ham lige nu, men selv hvis han havde den tanke, vil han alligevel lade Will fortsætte, og så stoppe ham, hvis der skete noget. Han nød at Will lige nu slikkede op af hans pik, og han sukkede nydende. Kunne ikke se Wills sultne blik på den her måde, men vil nok ikke havde taget sig af det alligevel nok. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX) Søn Feb 21, 2016 6:54 pm | |
| Will lod mærke til at Nik ikke kiggede på ham, så han handlede hurtigt. Hans tænder voksede ud og han bukkede sig hurtigt op og bed ham i underdelen af mave. Blodet sprøjtede ud i hans mund og han stønnede sulten og lysten efter meget imens han holdte fast i Nik’s hofter, for blot at vinde lidt flere sekunder med den lille styrke han havde tilbage. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX) Man Feb 22, 2016 12:42 pm | |
| Niklaus mærkede med det samme da Will bed ham, og han knurrede truende over det. Var langt fra tilfreds med Will lige nu, og tog hårdt fat om hans nakke. Han brugte alle sine kræfter på at få Will væk, og smed ham på gulvet. Så på ham med røde øjne. "Ikke bide." hvæsede han truende af Will. |
| | | | Give me something new! - Niklaus (XXX) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 76 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 76 gæster :: 1 bot Ingen Flest brugere online på samme tid var 133, Man Okt 21, 2024 9:38 am |
|