Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx

ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Give me something new! - Niklaus (XXX)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Give me something new! - Niklaus (XXX) Empty
IndlægEmne: Give me something new! - Niklaus (XXX)   Give me something new! - Niklaus (XXX) EmptyMan Jan 25, 2016 11:35 am

Sted: En lille bar, som ligger inde i en af gyderne på torvet.

Tidspunkt:
kl. 23.00 fredag aften.

Vejr: Måneskin, skyfrit og ret koldt.

Omgivelser: En masse folk som sidder ved bordene og drikker en masse, folk der spiller kort, gramser på piger og høj musik.

Will sad her nu igen, han var kun lige kommet på skolen, før han begyndte at kede sig utrolig meget. Han hadet at komme nye steder, skulle tilvende sig omgivelserne og få nye bekendtskaber. Det var slet ikke hans kop te.

Så nu sad han der igen, på hans helt egen barstol, hende i hjørnet og drak en øl. Det var normalt ikke hans smag, det øl, men han gad ikke andet lige nu.

Han lænede sig tilbage, lod hans hoved hvile imod væggen og lukkede hans øjne lidt imens han gennemgik hans dag i tankerne.

Det eneste fag han rigtig havde var musik lige nu, måske ville han få andre, men de lød alle så fandens kedelige, han troede virkelig ikke at nogle af de lærer, kunne fortælle ham noget nyt, mest fordi han selv havde så mange år på bagen.

Han rettede lidt på den store tykke striktrøje han havde på og kiggede ned af sig selv. Hans slidte, men fede cowboy bukser hang lavt omkring hans smalle hofter og hans støvler trængte til at blive skiftet ud. Will satte sig lidt op og trak hans jakke af, hang den bag på hans barstol og tog endnu en tår af hans øl.

Det han virkelig kunne bruge nu, var der skete noget nyt, han ventede næsten på at der kom en som måske kunne overrumle ham lidt og tage hans opmærksomhed væk fra denne utrolig kedelige hverdag som langsomt slog ham ihjel.

Sidst rettet af Will Man Feb 15, 2016 10:46 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX)   Give me something new! - Niklaus (XXX) EmptyMan Jan 25, 2016 11:52 am

Det var næsten altid det samme for Niklaus. Når han kede sig, tog han i byen eller noget i den stil, for at finde sig et nyt offer som han kunne lege med, til han måske blev træt af det, og vil finde nyt legetøj. Han valgte en lille bar i byen som der måske vil være nogle som fangede hans opmærksomhed. Man vidste jo aldrig rigtigt.

Med rolige skridt gik han ind i baren og så sig kort om, inden han satte kursen mod baren. Han bestilte en Jack D. som han fik lidt efter. Han tog en tår af den, og så rundt med et granskende blik. Var der virkelig ingen som kunne fange hans.. Han fik øje på en fyr som sad henne i hjørnet. Han kunne vel sagtens blive interessant at lege lidt med? Med rolige skridt gik han over mod fyren, og stillede sig næsten ved siden af ham. Så over på ham, og smilede lidt. "Godaften" sagde han til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX)   Give me something new! - Niklaus (XXX) EmptyMan Jan 25, 2016 11:56 am

Will kiggede langsomt op fra hans øl, en fyr var kommet hen til ham? Han kiggede på ham og kunne hurtigt se at denne fyr var lidt højere end ham. Han tog en dyb indånding og smagte på luften omkring fyren som nu stod ved siden af ham, hmm.. Vampyr, helt sikkert.

Han satte sig lidt mere op på stolen, satte hans glas fra sig og kiggede på ham.

”Go’aften.” Sagde han med en kølig stemme, hvor en gammel Britisk accent dominerede hans tale.

”Kan jeg hjælpe dig med noget?”
Spurgte han, imens han hævede hans øjenbryn og blikket i hans vinterkolde øjne viste at han kedet sig umenneskelig meget og faktisk var pænt ligeglad lige nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX)   Give me something new! - Niklaus (XXX) EmptyMan Jan 25, 2016 12:13 pm

Med et roligt blik så han på den anden vampyr, som virkelig så ud til, at kede sig lige nu? Det kunne han nok godt hurtigt få lavet om på nok. Nu vidste han jo så heller ikke lige helt, om denne fyr her var til fyre eller hvad, men Niklaus vil alligevel have ham. "Om du kan hjælpe mig med noget? Måske, måske ikke" sagde han roligt. "Men håber da på du kan." Han satte sig ved siden af Will, og så lige på ham. Hvordan skulle han gribe det her ad mon? "Er ude på at finde nogle som var friske på noget sjov, så hvad siger du? Er du frisk på noget?" spurgte han roligt, og så på Will.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX)   Give me something new! - Niklaus (XXX) EmptyMan Jan 25, 2016 12:19 pm

Han kiggede på ham imens han snakkede og studerede ham med imens han satte sig på stolen ved siden af ham. Wills instinkt fortalte ham hurtigt at han skulle passe lidt på med ham her, dog kunne han ikke lade vær med at grine lidt imens han hørte hans tilbud og han vidste godt hurtigt hvad den her fyr var ude på.

”Hør.. Jeg er sgu ikke typen som bare hopper med en fremmed hjem, se at vimse afsted med dig, prøv nogle natklubber i stedet.” Grinte han hånligt imens han vendte sig lidt væk fra fyren og fokuserede på hans øl.

Det lød nu meget sjovt, men Will vidste nu ikke helt med den her fyr, han havde en mave fornemmelse som fortalte ham at hvis han bare smuttede med ham her hjem, så ville han måske fortryde det.

Will smed nogle penge på bordet, drak hans øl ud og rejste sig, dog greb han hurtigt fyrens kæbe, vendte ham imod sig og knurrede lavt.

”En lille bemærkning, hvis du skal have en mand hjem af min kaliber, så prøv med at præsentere dig først.”
Hviskede han med en kølig stemme, inden han gav slip, greb hans jakke og smuttede mod døren af baren.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX)   Give me something new! - Niklaus (XXX) EmptyMan Jan 25, 2016 2:17 pm

Det så ikke lige ud som, at hans metode havde virket denne gang. Den havde virket for ham før, men måske var det bare rent held? Han burde nok ændre sin jagtteknik en smule. Han hørte fyrens hånlige grin mens han sagde det han sagde. Han blev ikke specielt glad over det, og kæmpede for ikke at slå, men den måde vil helt sikkert ikke lykkes ham. Han vil dog ikke opgive lige med det samme, da noget i ham ville have denne fyr her. Selvom det nok vil blive svært nu.

han stirrede fyren lige ind i øjnene, da han tog fat om Niklaus' kæbe. Lyttede til det fyren sagde. Det havde nok været en ide, at sige sit navn. Han var nødt til at ændre sine metoder. Da fyren smuttede mod døren, fulgte Niklaus efter ham. Nåde op på siden af ham. "Sorry. Er ikke så god til det her. Navnet er Niklaus, og dit?" Han anede ikke om det her vil lykkes, men han vil da prøve.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX)   Give me something new! - Niklaus (XXX) EmptyMan Jan 25, 2016 2:23 pm

Han vidste med det samme at den her fyr ikke ville give op så lidt, så da Will stod ude foran baren og gjorde klar til at smutte, var han hurtigt kommet op til ham.

Will knurrede irriteret og kiggede på ham, inden han stoppede op og lænede sig op af muren i den mørke gyde.

”Nej det kan jeg høre..”
Gryntede han og hev en pakke cigarretter op, hvor han tændte en og smed pakken i lommen inden han kiggede op på fyren foran ham. Nøj hvor han hadet at han selv var lav, ham Niklaus, måtte mindst være 5 cm højere end ham.

”William Rosario.” svarede han og kiggede op på vampyren foran ham imens han studerede ham meget. Hmm, han prøvede, så måske skulle han ikke selv være alt for respektløs.

”Men folk kalder mig normalt Will.”
Sagde han imens han rakte en slank hånd frem for at hilse ordenligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX)   Give me something new! - Niklaus (XXX) EmptyMan Jan 25, 2016 2:56 pm

Det var tydeligt, at denne fyr her ikke gad Niklaus lige nu, da han knurrede af ham. Det skræmte dog ikke Niklaus væk. Smilede let over det fyren sagde. Godt nok var smilet ikke ægte. Ikke helt. Han betragtede fyren, som åbenbart røg. Den anden fyr var lavere end ham, og det havde han intet imod.
Da fyren så sagde sit navn, nikkede Niklaus let. Så han hed altså William? Det passede vel også meget godt til ham egentlig. "Will? Well hyggeligt at møde dig. Og undskyld jeg måske var lidt for frembrusende før? Eller hvad man nu vil kalde det? Er mere vant til, at folk ikke har noget imod den måde, og er ikke speciel god til andre måder må jeg nok indrømme." sagde han, og så på Will med et roligt blik. Han var nødt til det på denne måde nok, hvis han måske vil have denne fyr her.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX)   Give me something new! - Niklaus (XXX) EmptyMan Jan 25, 2016 3:00 pm

Will lagde hans hoved på skrå og lyttede til hvad Niklaus sagde, hmm..

”Hvorfor er du sådan ude efter mig?”
Spurgte han og rejste sig nu op, gik tættere på Niklaus og stirrede ind i hans øjne imens han slukkede hans smøg ved at smide den på jorden og træde på den med hans støvle.

Han kiggede på ham og overvejede at prøve noget.

Will greb Niklaus’ kæbe igen, trak ham tættere på imens han fremvidste hans rigtige øjne. De forandrede sig helt, alt det hvide blev lige så sorte i natten, hvorimod det blå i hans øjne blev helt røde som blod. Det var øjnene på en fuldblods vampyr.

Imens han havde fat i Niklaus hud, brugte han den ene af hans evner. Han gik ind og fandt ud af hvad den anden fyr følte, han kunne nemlig mærke den anden persons følelser ved hud kontakt. En evne som både var en forbandelse, men også rart nok engang imellem.

Han ville se om denne fyr virkelig var interesseret i Will, eller om han bare ville lege.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX)   Give me something new! - Niklaus (XXX) EmptyMan Jan 25, 2016 3:19 pm

Han hørte det som Will spurgte ham om, og så roligt på ham. "Hvorfor jeg er ude efter dig? Fordi noget ved dig fangede min opmærksomhed." sagde han roligt. Når nogle havde fanget hans opmærksomhed, vil han prøve at lege med personen på sin helt engen måde. Det var dog ikke alle som fandt hans interesse dog.

Da Will greb fat om hans kæbe, så han roligt på ham, og så ham ind i øjnene. Kunne tydeligt se, at Will var fuldblodsvampyr, men det skræmte ikke ligefrem Niklaus væk. Han var virkelig interesseret i Will lige nu. At få lov til at lege med ham på sin egen måde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX)   Give me something new! - Niklaus (XXX) EmptyMan Jan 25, 2016 3:25 pm

Will knep hans øjne lidt sammen, lod hurtigt mærke til at Niklaus ikke blev rørt over at han var en fuldblods.

Han grinte og trak sig hurtigt væk imens han lod hans hænder glide ned i hans lommer.

”Du er sgu en mærkelig en..” Grinte han imens han rystede på hans hoved og gik videre ned af gaden imens han forventede at Niklaus fulgte efter ham.

Will var selvsikker af natur og elskede når folk kommentere ham positivt, så det at Niklaus sagde at han fangede hans opmærksomhed, det kunne Will godt lide at høre. Han gik ud på torvet, hvor en masse folk gik frem og tilbage, alle overnaturlige væsner og Will kiggede rundt på dem med et køligt blik, derefter kiggede han op på Niklaus.

”Nå, men hvad vil du så? Byde mig på en drink? Tage mig med hjem eller?” spurgte han imens han gik over til en bænk og satte sig ned.

Han var ikke så let at tage med hjem. Will havde sjældent noget kørende med folk og han virkede rimelig ligeglad med Niklaus lige nu, dog kedet han sig, så Nik kunne nu være godt nok underholdning.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX)   Give me something new! - Niklaus (XXX) EmptyMan Jan 25, 2016 3:37 pm

Niklaus hørte det Will sagde, at han var en mærkelig en. "Tak jeg gør også mit bedste" sagde han. Han vidste godt, at nogle vil sys han var mærkelig og nogle vil sige han var ond, og det havde han fra sin far af. At være ond. Han måtte ikke være for sød mod nogle, og han måtte gøre hvad han vil med alle andre, da de tilhørte ham. Det var det som han havde lært.
Roligt fulgte han efter Will, da han begyndte at gå. Anede ikke om Will helt vil have det, eller ikke, men han var lettere ligeglad med det.

Da Will spurgte hvad han så vil, måtte han bruge en anden taktik nok, da det ikke virkede til, at han blot vil tage med ham. "Hvad vil du gerne lave? Du for lov til at bestemme" sagde han, selvom han egentlig helst bare vil have Will med sig hjem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX)   Give me something new! - Niklaus (XXX) EmptyMan Jan 25, 2016 3:42 pm

Han kiggede op på ham og grinte højt. Årh Will ville en masse, dog var det sikkert at ham den anden fyr ikke ville bryde sig om det, han virkede koldere end Will og kunne sikkert ikke lide det som han ville.

”Hmm..” Han lænede sig lidt tilbage i bænken og kiggede op på fyren før han klappede på sædet ved siden af sig og kiggede op i himlen.

”Det ved jeg ikke, jeg kom herned fordi jeg kedet mig utrolig meget på mit værelse, jeg er elev på akademiet, såå..” Han trak lidt på hans skuldre.

Denne fyr skulle virkelig charme sig ind på Will, før han overhovedet gad at følge med ham hjem. Will ville mærke at den anden gad ham, både fysisk og med ord. Han var ikke bare en som fulgte med for sjov og narrestreger. Nej der skulle røres og kys før han blev forført.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX)   Give me something new! - Niklaus (XXX) EmptyMan Jan 25, 2016 4:09 pm

Da Will valgte at grine højt, så Niklaus bare lige på ham. Var ikke helt sikker på, hvorfor Will mon grinede lige nu. Han så ned på Will, og smilede roligt da Will klappede på bænken ved siden af sig. Han satte sig ned ved siden af Will, og så roligt på ham. Hørte det Will sagde. Så han gik altså også på Akademiet? "Well så du går på akademiet? Gør jeg også" sagde han og lo lidt af det. Han kunne vel prøve sådan nogle hverdagsspørgsmål for at få Will til at vil med måske? "Så.. Hvilke fag har du så på skolen?" spurgte han stille. Anede ikke om det var sådan man gjorde, da han bare plejede at tage folk, hvis han vil. Han var dog fast beslutte på, at prøve at få fat i Will.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX)   Give me something new! - Niklaus (XXX) EmptyMan Jan 25, 2016 4:13 pm

Han kiggede på ham da han satte sig ned ved siden af ham og Will kiggede nysgerrigt på ham.

”Jeg har kun et fag indtil videre, er lige flyttet hertil for nogle dage siden. Jeg har Musik.”
Smilte han lidt køligt og kiggede ned på hans hænder inden han puttede dem ned i hans lommer.

”Der er ikke rigtigt nogle af de andre fag som interessere mig.. De fleste lærer kun de ting som jeg allerede ved..” Sagde han med en kølig stemme inden han lænede sig helt tilbage igen, kiggede op i himlen og på månen som var fremme.

Prøvede han nu at charme sig ind på ham, det havde Will ikke forventet. Den fyr ville virkelig gerne have ham med hjem.

”Hvad med dig?”
Spurgte han, imens han kiggede over på Nik med hans kølige blå øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX)   Give me something new! - Niklaus (XXX) EmptyMan Jan 25, 2016 4:30 pm

Da Will svarede på spørgsmålet, lyttede Niklaus stille til det. Nikkede over det. "Så du har musik. Det lyder som et godt fag." sagde han stille. an havde dog ikke selv det fag, da han ikke kunne synge eller spille eller noget i den dur. Han nikkede let til det næste som Will sagde. Så ingen af de andre fag var noget som sagde Will noget? Det var jo også helt fint. Han fugtede let læberne, og svarede så på spørgsmålet. "Jeg har drama og kampsport" Han vidste ikke helt hvad han nu skulle vælge at snakke om, da han ikke helt var typen som hyggesnakkede med andre for det meste, så han vil lade Will finde på et eller andet lige nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX)   Give me something new! - Niklaus (XXX) EmptyMan Jan 25, 2016 4:35 pm

Will kiggede over på ham og rykkede lidt tættere på.

”Hmm.. så kunne jeg så spørge om noget sjovt.. Hvad ligger du mærke til i folk, som du godt kan lide? Hvad elsker du mest af alt at gøre ved en anden person?” Spurgte han med et grin på hans læber.

Han ville virkelig fiske efter hvad denne fyr ville med ham, om han overhovedet ville kunne få hans opmærksomhed eller om han bare var ude på et engang knald, for så var Will den som var smuttede, han havde de person som var gik ned i byen, bollede og smuttede så igen.

Så ville han hellere klare det selv, hvis han havde sådan en trang.

Han krydsede hans ben lidt og satte sig lidt op imens han kiggede nysgerrigt på en anden fyr ved siden af ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX)   Give me something new! - Niklaus (XXX) EmptyMan Jan 25, 2016 4:47 pm

Han betragtede Will, og blev siddende da Will rykkede tættere på ham. Normalt vil han nok flytte sig mere væk, men vil nok ikke få Will med sig, hvis han gjorde det. Han hørte det Will sagde, og bed sig i læben med et let smil. Hvad han elskede at gøre ved andre? Uh der var en del ting som han vil elske at gøre. Han var dog ikke sikker på, om Will vil bryde sig om det, så han var ikke sikker på, om han skulle sige det? "Jeg er ikke helt sikker på hvad det er som fanger mig med andre folk. Det bare noget jeg ved når jeg ser en person, om de fanger mig, i guess." sagde han, og trak på skulderne over det. "Og hvad jeg kan lide at gøre mod folk? Der er en del faktisk. Jeg kan godt lide nogle gange at dominere min partner." sagde han, og så roligt på Will. Håbede ikke han nu vil stikke af. Han var ikke blot ude på et engangsknald. Ville gerne have Will længere tid end blot en enkelt gang.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX)   Give me something new! - Niklaus (XXX) EmptyMan Jan 25, 2016 4:57 pm

Han lyttede til hans ord, dog var der noget han reagerede på. Hmm, så han kunne lide at dominere en anden person? Will kiggede lidt op på ham og studerede ham lidt imens han prøvede at finde ud af hvordan han skulle reagere.

Der var ikke mange som vidste at denne vampyr her, William Rosario, havde en svaghed, og det var at blive domineret af en anden person. Hans personlighed udviste alfa han, og han elskede at havde styr på situationer, dog tændte det ham fuldstændig voldsomt at blive domineret af en anden mand. Dog når det var kvinder, så var det lige omvendt.

Han nikkede blot til hans kommentar og rejste sig op.

”Hmmm, kender jeg godt. Jeg kan heller ikke altid beskrive hvad jeg bliver fanget af.. Det sker bare det skidt.” Sagde han imens han svagt trak på hans skuldre.

Will vendte sig derefter op og kiggede ned på Niklaus. Han var nød til at stå lidt op, for at han ikke blev alt for påvirket af Niklaus. Efter det han havde sagt, blev hans mave fornemmelse meget værre, han følte sig lidt truet, mest fordi han ikke ville miste kontrollen over denne situation.

Men den ene kommentar bragte ham lidt ud af balance, så han tøvede meget lige nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX)   Give me something new! - Niklaus (XXX) EmptyMan Jan 25, 2016 5:22 pm

Han så roligt på Will, og anede ikke hvad Will vil sige til det her, for han virkede til at være den dominerende også selv, og ikke den submisive på nogle måde. Sukkede lidt, da Will rejste sig op. Vil han mon smutte nu? Det håbede Niklaus virkelig ikke at han ville. Han smilede dog blidt over det, som Will sagde. Han betragtede Will, og prøvede at finde ud af, hvad det var han tænkte lige nu. Han kunne fornemme at Will tøvede lige nu? Men hvorfor? Var det det Niklaus havde sagt før, at han kunne lide at være den dominerende? Var det det, som fik Will til at tøve?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX)   Give me something new! - Niklaus (XXX) EmptyMan Jan 25, 2016 7:41 pm

Will kiggede ned på Niklaus og studerede ham, han tænkte sikkert på Wills opførsel lige nu, hvilket kun var forståeligt! Ugh, det var så utrolig irriterende! Han kørte en frustreret hånd igennem hans hår og kæmpede lidt med at han ikke skulle vise flere tegn på at han var nervøs.

Han kiggede lidt rundt, så en masse folk som væltede rundt i fuldskab og nogle piger som virkede mest til at lede efter nogle ledsagere.

”Hør.. Nik? Må jeg kalde dig det? Hvilken race er du? Du lugter som en vampyr.” spurgte han ud af det blå, imens han studerede en masse folk omkring dem.

Will havde ikke spist denne nat og som fuldblods, havde han brug for næring hver nat, ellers ville han hurtigt tænde af. Det prikkede helt i hans tandkød, fordi han var utrolig sulten lige nu.

”Hvis du er, hvad siger du til at få noget at spise?”
Spurgte han imens han hurtigt kiggede ned og skiftede hurtigt emne med det at være dominerende, håbede at Nik ikke opfangede hans nervøsitet ved det emne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX)   Give me something new! - Niklaus (XXX) EmptyMan Jan 25, 2016 8:21 pm

Niklaus kunne fornemme på Will at han var en smule frustrer, siden han kørte hånden gennem håret på den måde? Han hørte det Will sagde, og var overrasket over det. Nik? Der var ingen som havde kaldt ham det før, så det føltes underligt. "Øm.. Må du vel godt?" sagde han roligt, og hørte Wills spørgsmål. Om han var vampyr? Han nikkede. "Ja jeg er vampyr." sagde han roligt. Hvor mon Will vil hen af med det her? Han smilede dog da han fandt ud af det. Will var altså sulten. "Jo kan vi godt." han rejste sig op, og så på Will. Ventede på hvad Will helt vil lige nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX)   Give me something new! - Niklaus (XXX) EmptyMan Jan 25, 2016 8:27 pm

Will kiggede lidt rundt og spottede nogle piger som gik imod skoven, han grinte og kiggede på Nik som tegn på hvor han ville hen.

”Kom.” Grinte han imens han gik imod skoven og de to utrolig fulde kvinder som gik der.

”Normalt slår jeg ikke ihjel når jeg spiser.. Plejer bare at drikke indtil de besvimer og efterlader dem så.”
Mumlede han imens han gik imod skoven og efter de to piger.

Da de kom derind kiggede han over på Nik, som at han skulle føre an.

Will ville gerne se hvordan Nik gik til det, om han ligesom Will, først forførte dem så han kunne komme tæt nok på så han kunne bide dem og så holde dem fast indtil han fik slukket hans tørst.

Det var meget forskelligt, hvordan vampyrer jagede, så dette var mest en test for Will, han ville se hvordan Nik virkelig var. Brutal eller forførende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX)   Give me something new! - Niklaus (XXX) EmptyMan Jan 25, 2016 9:01 pm

Nik opfattede med det samme hvor Will gerne vil hen, og han smilede stille over det. Fulgte roligt efter Will, mod skoven hvor pigerne var gået hen. Mens de gik, lyttede han til det Will sagde, og nikkede. "Jeg plejer heller ikke at dræbe dem" sagde han roligt.

Da de var kommet ind i skoven, så Niklaus godt, at Will ville have han skulle føre an, og han blev usikker på, om dette mon var en slags test fra Wills side af? Han var dog ligeglad da han var sulten. Men hvordan skulle han gribe det ad? Normalt vil han bare gribe fat i den ene, og så bare drikke. Han valgte dog at gå over til dem, og smile sødt til dem. "Godaften." sagde han sødt og charmerende til dem. De standsede op og så lige på ham. Han prøvede at finde ud af, hvad han nu skulle gøre. Han gik roligt over til dem, og lænede sig frem mod den ene, og hviskede noget i øret på hende, og så så på den anden. "Er det okay jeg låner din veninde her lidt?" spurgte han, og smilede sødt til pigen, som så på den anden, som nikkede stille. Den første pige så igen på Niklaus og nikkede så. "Okay?" Nik smilede over det, og fik den pige med, som han lige havde hvisket noget i øret. Fik hende med sig, og drak så af hende. En hel del faktisk men slap hende så, og lod hende smutte igen. Hvis Will ikke havde grebet chancen og taget den anden imens, vil han være ligeglad. Han gik tilbage til Will og tog fat i ham. Fik lagt Will ned, og så lige ned på ham. Ville finde du af, hvordan Will mon vil reagere, for han var da ikke stukket af, da han fandt ud af, at Nik elskede at dominere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Give me something new! - Niklaus (XXX)   Give me something new! - Niklaus (XXX) EmptyMan Jan 25, 2016 9:08 pm

Han fulgte lige efter ham da han gik længere ind i skoven og kiggede efter ham da han snakkede med den ene og trak hende væk. Will kiggede derefter på den anden pige, gik hurtigt over til hende og fik hende skubbet op af et træ hvorefter han blidt kærtegnede hendes ansigt.

”Hey søde, lad mig liggggeeee se om du smager så lækkert, som du ser ud..” Hviskede han blidt før han dukkede sig lidt ned, kyssede blidt hendes hud, før hans rigtige ansigt dukkede frem.

Hans øjne blev sorte og røde igen, blodårer dukkede op helt sorte omkring hans øjne og det samme på hans hals. Han havde lange hugtænder ligesom skabte vampyrer, dog tænderne ved siden af var lidt længere end normale og han havde et matchende sæt i undermunden.

Han bed ned i hendes hals, drak indtil han hørte de andre kom tilbage, hvorefter han blidt kyssede hendes sår og lod hende slippe væk.

Pigerne løb hurtigt og lidt panikslaget væk fra dem og Will vendte sig imod Nik, hvor hans ansigt var normalt igen.

”Hmmm, altid dejligt med noget ma-..”
Mere nåede han ikke at sige før Niklaus overfaldt ham og Will fandt ham selv liggende på ryggen på græsset og med Niklaus over ham.

”Hey! Hvad fanden har du gang i?”
Knurrede han imens han vred sig lidt, dog kunne han ikke helt gemme at han tøvede lidt før han fik samlet sig selv og reagerede.

Give me something new! - Niklaus (XXX)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» What are you doing? - Niklaus
» Who do you you think you are? (XXX)-Niklaus
» This is my death wish - Niklaus xXx
» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
» You're doing it all wrong - Niklaus

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VIII :: Hovedstaden: The King Quarter :: Det nordlige The King Quarter :: Dove St.-
Gå til: