Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 This is my death wish - Niklaus xXx

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




This is my death wish - Niklaus xXx Empty
IndlægEmne: This is my death wish - Niklaus xXx   This is my death wish - Niklaus xXx EmptyFre Sep 21, 2018 11:49 pm

Sted: Nik's hus
Tidspunkt: 02:01
Vejr: Storm og regn
Omgivelser: Sådan som Nik's hus ser ud
Påklædning: Hullede sorte bukser, sort t-shirt, sokker og converse - alt sammen gennemblødt
Tag: @Niklaus

Han stod af bussen ikke særlig langt derfra, selv om det havde været flere måneder siden han sidst havde stået på denne gade, så kunne han stadig huske præcis hvor Nik boede. Måske havde det være flugten derfra, der havde plantet dette så solidt i hans hukommelse - fra den gang hvor han gerne ville flygte fra typer som Nik - nu opsøgte han dem i stedet. Hans øjne var mørkebrune og næsten sorte - siden den dag i Liams kælder, havde han ikke været sig selv. Han havde et læder armbånd viklet om sit venstre håndled, hvor en kraftig besværgelse - eller forbandelse - havde lagt sig, så Alistair, hans tåbelige skytsengel ikke længere kunne finde ham - hjælpe ham eller beskytte ham. Et bevidst valg fra Ozzies side, efter han var blevet gal havde han bare ikke haft brug for englen - faktisk syntes han han var pisse irriterende og ville bare gerne være fri for ham, som han heldigvis var nu.

Men nu var en anden afhængighed opstået i Ozzie, som var han faldet tilbage i gamle vaner - og ligesom dengang, var han lige nu og her sindssyg efter at få et par sylespidse tænder stukket ind i halsen - som alle de forrige mærker af hugtænder stadig kunne ses på hans blege hud - han var en junkie på jagt efter sit næste fix - og Niklaus var manden..
Han havde allerede været forbi klubben, men var blevet nægtet afgang, bare på grund af man havde opført sig en smule tosset sidst man var derinde? Tsk!

Men så var det godt man kendte en vampyr eller to..
Han nåede frem til huset og bankede hårdt på døren - "Åben døren!" råbte han højt, han var ikke bange for Nik den her gang, ligesom han havde været sidst - nej nu var han faktisk frygtløs - og hvad så hvis vampyren rev hovedet af ham - heller det end slet ikke at få sit fix!


Sidst rettet af Ozzie Tirs Sep 25, 2018 9:00 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my death wish - Niklaus xXx Empty
IndlægEmne: Sv: This is my death wish - Niklaus xXx   This is my death wish - Niklaus xXx EmptyLør Sep 22, 2018 10:03 pm

Det var Nat. vejret uden for var ikke just det bedste, da det regnede og stormede. Nik havde derfor valgt at blive hjemme og lige nu lege med en af sine slaver. Slaven havde lært at han skulle lytte efter Nik, lige meget hvad end der skete, og det var Nik tilfreds med. Dog ønskede han måske også lidt en, som ikke var trænet, men det kunne han skaffe senere tænkte han. Ikke i nat, da det allerede var alt for sent ud på natten, men i morgen nat kunne han nok finde en eller anden.

Han skulle lige til at få ham til at give ham et blow, da en eller anden bankede på døren? Hvem io alverden ville banke på hans dør? Og så i dette vejr? Det undrede Nik en hel del. Han hørte sstemmen som råbte han skulle åbne døren, og Nik sukkede inden han skubbede sin slave hårdt til siden, og rejste sig op, gik over til sin dør for at åbne den. Han så en gennemblødt elver stå uden for, og han så lidt på ham. Han genkendte ham godt. "Hvorfor kom du tilbage? Jeg troede du flygtede fra mig, og nu? Nu kommer du tilbage af egen fri vilje? Men fair nok. Kom med ind." sagde han, og tog fat i Ozzies arm, og trak ham med inden for. Han lukkede døren bag dem, og låste den. Han trak Ozzie med sig ind i stuen, hvor den anden slave var. Den så kort op, inden den bukkede kort, og forsvandt ned i kælderen hvor Nik ønskede den skulle være. Nik vendte sig mod Ozzie. "Hvad ønsker du at få ud af at komme tilbage til mig?" spurgte han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my death wish - Niklaus xXx Empty
IndlægEmne: Sv: This is my death wish - Niklaus xXx   This is my death wish - Niklaus xXx EmptySøn Sep 23, 2018 12:03 pm

Ozzie trådte et skridt tilbage i det døren gik op - og kiggede bare på den smukke vampyr foran sig, som han sendte ham et let arrogant smil - "Ja.. jeg.." begyndte han, men nåede ikke at sige mere, før Nik havde trukket ham ind og lukket døren bag dem - nu var der ingen vej tilbage..
Men Ozzie ville heller ikke tilbage, han ville slet ikke derfra, ikke før han havde fået hvad han var kommet efter i hvert fald! Lige meget hvad der så skulle til, han var villig til at ofre alt - han måtte have sit fix!

Han kiggede lidt rundt, som de kom ind i stuen, hvor en anden nøgen fyr sad - men hurtig forsvandt.. han smilede bare lidt, og så efter fyren, før han vendte sig mod Nik. "Jeg tænkte bare på.. Om du ikke var sulten?" sagde han så, og trak hurtigt sin gennemblødte t-shirt over hovedet og tog et skridt frem mod Nik, som han lagde sine hænder om hans overarme, og pressede sine overkrop ind mod hans - "bid mig.." stønnede han så, alt for trængende efter at mærke Niks hugtænder dybt i sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my death wish - Niklaus xXx Empty
IndlægEmne: Sv: This is my death wish - Niklaus xXx   This is my death wish - Niklaus xXx EmptySøn Sep 23, 2018 10:15 pm

Efter Nik havde trukket Ozzie med inden for, så han lige på elveren. Anede ikke hvorfor den var kommet tilbage til ham. Men det var i sidste ende også ligemeget. Nik havde nu fået en her hen frivilligt som nu skulle blive hans. Han smilede ved tanken. Det måtte jo være den eneste grund til at elveren var her lige nu.

Nik lyttede da Ozzie snakkede. Han undrede sig en del over det. At han havde tænkt på om Nik var sulten. Det var da noget underligt noget at tænke på? Nik betragtede ham smide sin trøje, og så hvordan han nu kom tættere på og pressede sig helt op af ham. Hørte hvordan han bad Nik om at bide sig. “Bide dig? Jeg er ikke just sulten lige nu, men blir det nok senere. I mellemtiden kan du gøre som jeg sir. Vis hvor meget du ønsker at jeg bider dig? Start med at smide dit tøj” sagde han, og betragtede Ozzie stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my death wish - Niklaus xXx Empty
IndlægEmne: Sv: This is my death wish - Niklaus xXx   This is my death wish - Niklaus xXx EmptyTirs Sep 25, 2018 9:00 pm

Ozzie stirrede bare tilbage på ham, som Nik så nægtede at bide ham - i alt fald lige nu. Et irriteret suk forlod hans læber og han trådte så et skridt tilbage, hans blik gled op og ned af Nik før han bed sig ganske let i læben - skulle han? "Så tror jeg bare jeg smutter igen.." mumlede han så bare med et kækt smil om læben, før han bøjede sig ned og samlede den våde t-shirt op, han skævede tilbage mod døren og bakkede så let hen mod den, med øjnene stadig fæstnet på Nik. "Medmindre du selvfølgelig har ændret din mening? Vi kan også lave en aftale.. hvis du bider mig, så.. skal jeg nok blive - og gøre hvad end du vil? Det lover jeg!" sagde han så bare og lænede sig lidt op af døren, som han smilede rigtig provokerende til Nik - han var sgu ikke bange!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my death wish - Niklaus xXx Empty
IndlægEmne: Sv: This is my death wish - Niklaus xXx   This is my death wish - Niklaus xXx EmptyOns Sep 26, 2018 10:31 am

Nik mærkede hvor irriteret Ozzie blev ved Nik ikke vil drikke lige nu, og han smilede over det. Over Ozzies irritation. Nik kunne se lige nu at Ozzie virkelig meget overvejede at gøre det som Nik bad ham om. Men alligevel endte med at sige han så hellere vil smutte igen. Nik sukkede over ham. Nik betragtede ham bakke mod døren, og høørte dernæst det næste Ozzie sage. Det var tydligt at Ozzie virkelig ønskede at Nik ændrede mening lige nu, og Nik smilede let over det. Også at Ozzie sagde han vil lave en aftale med Nik. At han vil blive hvis Nik bed ham. En slave som vil blive friviligt, bare ved han spiste en smule? Det var et fristende tilbud.
Nik stod over ved Ozzie på et øjeblik, og han lod sine tænder vokse ud, mens han så lige på Ozzie, så Ozzie kunne se de voksede frem. Nik lænede sig frem af mod Ozzies hals, og var meget tæt på den nu. Så tæt at Ozzie vil ku mærke hans kolde ånde. Dog trak Nik sig tilbage uden at bide, og så lige på Ozzie igen. "Jeg kan se hvor eget du hungre efter jeg bider. Har jeg ret? Smid dit tøj, og så skal jeg nok bide dig, og derefter er du min for altid." lød det fra Nik af, mens han så lige på Ozzie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my death wish - Niklaus xXx Empty
IndlægEmne: Sv: This is my death wish - Niklaus xXx   This is my death wish - Niklaus xXx EmptyOns Sep 26, 2018 9:53 pm

Ozzie stod helt stille, og holdte næsten vejret i det Nik pludselig stod foran ham - et lavt støn forlod hans læber i det han betragtede hugtænderne glide frem - åh nu ville han endelig få hvad det var han længdes sådan efter! Hans hjerte satte med det samme hastigheden op, og det sitrede i hele hans krop af lyst efter bidet - han var virkelig afhængig!
Han fik også gåsehud over det hele, som Nik kom helt tæt på, kunne mærke hans iskolde ånde mod sin varme hals, han var sikker på Nik også kunne høre hvor hurtigt hans hjerte slog nu! han spændte nærmest helt op og lukkede øjnene i, som han bare ventede på den fuldstændige fantastiske følelse! Fuck!

Som aldrig kom..
Ozzie åbnede øjnene lidt efter igen og stirrede tilbage på ham, nu var der had i hans blik - "fuck dig!" råbte han bare, det var virkelig ondt jo! Kunne Nik ikke godt se hvor meget Ozzie havde brug for det, hvor sindssyg han var ved at blive fordi han ikke fik det - han måtte have sit fix!!
Hvilket også var hvorfor han slet ikke overvejede det Nik sagde, handlede bare uden at stille spørgsmål eller sige fra, men lige nu ville han gøre hvad som helst - så kunne de diskutere det der 'for altid' senere..
Han havde allerede smidt sin t-shirt, så han behøvede bare at skubbe sine sko af, åbne sine bukser og hive ned i både dem og sit undertøj, som han hurtigt fik det sparket af og stod så - som Nik ville have - helt nøgen foran ham. Heldigvis var Ozzie ikke specielt blufærdig, som han nok havde været sidst, de to havde mødtes - men meget havde ændret sig siden dengang..
"Så! Bid mig!" råbte han så bare af Nik, måske burde han ikke råbe af ham, eller beordre ham til noget - og normalt ville han nok også havde opført sig lidt mere på vagt og ydmyg, men lige nu kunne han slet ikke tænke på andet end Niks hugtænder i sig - det var alt for ham lige nu, han måtte bare have det!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my death wish - Niklaus xXx Empty
IndlægEmne: Sv: This is my death wish - Niklaus xXx   This is my death wish - Niklaus xXx EmptyOns Sep 26, 2018 10:31 pm

Som Nik nu stod foran Ozzie, hørte han det lave støn som lige nu undslap Ozzies læber. Det fik Nik til at smile en hel del, da han kunne bruge denne træng her imod Ozzie. Give ham bid som beløning når han klarede en opgave fra Nik af. Så meget som det virkede til Ozzie kunne lide dette, så var det en god beløning, og en god måde at træne Ozzie på.
Som Niklaus lænede sig frem af mod Ozzie, hørte han hvordan Ozzies hjerte begyndte at banke endnu hurtigere end det havde gjort før. Endnu et tegn på lyst eller længsel efter noget. Det vil nok blive nemt at få Ozzie til ting, nu når Nik havde hans svaghed.

Efter Nik havde rykket sig væk uden at bide, stod han nu og så på Ozzie, som lige nu stod med lukkede øjne. Dog åbnede han dem hurtigt efter, som det vist gik op for ham, at Nik ikke lige havde tænkt sig at bide ham alligevel. Det var tydeligt at der var had i Ozzies blik lige nu. Sikkert fordi Niklaus ikke havde bidt ham, som han ellers havde lagt op til at ville. Samtidig valgte Ozzie at råbe fuck dig af Nik, men uden den store efekt på Nik. Han havde nemlig lært at ignorere den slags ord. Nik stod lige nu bare og ventede på at Ozzie i stedet gjorde det som han var blevet bedt om. At smide sit tøj.
Der gik heller ikke specielt længe inden at Ozzie fik sparket sine sko af og trak sine bukser og underbukser af. Nu stod der en nøgen Ozzie lige foran ham, og Nik smilede let over det. Det var lige præcis det her han var ude efter. Ozzie skulle skam nok blive belønnet for dette her.
Dog valgte Ozzie at gøre noge dumt. Råbe af Nik, og beordre ham til at gøre det. Dette gjorde at Nik tog fat rundt om Ozzies hals, og strammede om den, så det vil være meget svært at få vejret. "En ting du skal vide om mig knægt. Man beordre mig ikke til ting som man ønsker. Det kan være man i stedet før så jeg ikke ønsker at give det i stedet for, og jeg trot ikke du ønsker at jeg vælger ikke at bide dig, og i stedet bare smide dig i et bur, og lade dig hungre efter mine tænder i din hals. Har jeg ret?" lød det, mens Nik så lige på Ozzie.

Mens nik holdte ham om halsen, lod han en negl snitte Ozzie ganske let, så der kom blod frem. Nik lænede sig ned mod det, og slikkede det op med sin tunge. Meget langsomt og måske også en smule pirende. Hans tænder var stadig ude, så han ku let bide ned i Ozzies bløde hals. Hvilket han også valgte at gøre. Lod sine spidse tænder brore sig gennem Ozzies hud, og Niklaus begyndte at drikke fra Ozzie af.
Han tog ikke specielt meget blod, inden han trak tænderne ud igen af Ozzies hals. Han så med et roligt blik på Ozzie. "Du er nu min. Og bare rolig. Hvis du opføre dig ordentlig skal jeg nok drikke fra dig igen. Det lover jeg." Han anede ikke hvordan Ozzie vil reagere på dette.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my death wish - Niklaus xXx Empty
IndlægEmne: Sv: This is my death wish - Niklaus xXx   This is my death wish - Niklaus xXx EmptyTirs Okt 02, 2018 9:44 pm

Ozzie stod helt stille, som de kolde fingere lukkede sig om hans hals - stædigt søgte hans øjne Niks blik og han stirrede lige tilbage på ham, som han måtte holde vejret. Han kunne godt se nu, at han nok ikke skulle have sagt hvad han gjorde - men i situationer som denne - så tænkte man bare ikke klart, det var simpelhen bare split umuligt - når man hungrede så meget og hele kroppen skreg i smerte efter en eneste ting. Som endda var inden for rækkevide, men alligevel så langt væk.. fuck!
"Please!" gispede han ud mellem sammenbidte tænder, som Nik ikke ligefrem gjorde det nemt at svare ham - med hånden der klemte om hans hals og gjorde hans øjne helt blanke.

Men så snart Ozzie mærkede Nik pierce hans hud med en negl og derefter at mærke hans tunge mod sin hals - så faldt hans skulder helt sammen. Han havde det som han havde spændt op alt for længe og nu fik han endelig lov at slappe af - et støn af nydelse forlod hans læber - der kun blev højere som Nik endelig faktisk bed ham!
Han lukkede øjnene i ren nydelse, som eksploderede en rus i hans indre - og gjorde ham fuldkommen slap der i Niks greb, lænede sig bare villigt ind til ham og nød alt hvad han blev givet - det var lige præcis det han havde haft så udenligt meget brug for.
Desværre sluttede det alt for hurtigt - Ozzie havde nok ladet sig suge tør for blod havde det været en mulighed. Han åbnede let øjnene igen og fikserede sit blik på Niks skarpe hugtænder - shit.
Ozzie nikkede forsigtigt - med forventning om at Nik ville drikke fra ham igen, var han næsten klar til at gøre hvad som helst - nu havde han endelig fået sin egen personlig pusher? Og så slemt kunne det vel heller ikke være at hænge ud her lidt? Ikke at han havde tænkt sig at blive for evigt, Nik ville nok også blive træt af ham på et tidspunkt - men lige nu - ja lige nu havde han tænkt sig at blive.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my death wish - Niklaus xXx Empty
IndlægEmne: Sv: This is my death wish - Niklaus xXx   This is my death wish - Niklaus xXx EmptyTors Okt 25, 2018 10:05 pm

Mens Nik lige nu stod med fingrene lukkede om Ozzies hals, lagde han mærke til at Ozzie valgte at holde vejret. Han kunne jo alligevel ikke særlig nemt få luft. Nik så lige på Ozzie lige nu, og hørte så hans please. Det var en god ting at han sagde det ord, men han skulle lære at bede bedre.

Soom Nik lod sin tunge rame Ozzies hals, hørte Nik det støn der kom fra Ozzie, og mærkede hvordan han slappede mere af. Nik stod og holdte ham oppe, da han var en del slap lige nu så meget han vidst nød det.
Som nik havde drukket, så han ned på Ozzie. "Når. Tid til at gøre som der bliver sagt. Og nu bedre du er slave, nu mer vil jeg belønne dig. Er du derimod uartig, vil du få en straf. Er det forståt?" sagde han og så på Ozzie. "Ned på alle fire, og følg med." sagde han, inden han gik over til sofaen. Han satte sig i den og så roligt på Ozzie. "Da du kom på det tidspunkt som du gjorde, forstyrrede du mig midt i min leg, så du får lov at fortsætte der den blev afbrudt. Start med at sutte min pik." sagde han, og ventede på om Ozzie overhoved vil gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my death wish - Niklaus xXx Empty
IndlægEmne: Sv: This is my death wish - Niklaus xXx   This is my death wish - Niklaus xXx EmptyOns Nov 14, 2018 11:27 pm

"Ja.." sagde han bare lidt tøvende, selv om han måske gerne ville have uddybet præcis hvad Nik mente med en straf? Men så slemt kunne det vel heller ikke være, desuden så var Ozzie ikke så bleg for lidt kinky sex, hvis det var det Nik havde i tankerne? Og nå ja, så var han ret dårlig til at følge regler og order i det hel taget, så måske var det meget godt lide at vide hvad man gik ind til, selv om det måske ikke ville hjælpe meget i sidste ende. "Hvilken straf helt præcis?" spurgte han så alligevel lidt vovet - som han ikke gik ned på alle fire - men alligevel fulgte efter Nik - men at kravle? Aj.. det mente han jo ikke vel?

Ozzie så lidt op og ned af Nik, som han bare satte sig i sofaen og forventede et blowjob? "Og hvis jeg ikke gør det?" sagde han igen forsøgende, ville lige vide hvor meget Nik mente det.. ville han prøve at kvæle ham igen måske?
Han gled så alligevel ned på knæ foran Nik og kravlede ind mellem hans ben, som hans blik faldt på Niks lem og han sukkede stille.. skulle han bare.. gøre det? Eller.. han så op på Nik igen afventende.. han ville kende sine muligheder først.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my death wish - Niklaus xXx Empty
IndlægEmne: Sv: This is my death wish - Niklaus xXx   This is my death wish - Niklaus xXx EmptySøn Dec 02, 2018 3:10 pm

Nik hørte Ozzie sige ja, hvilket fik nik til at smile en smule. Det var altid noget at han havde forstået det, selvom Ozzie havde sagt det en del tøvende. Okay, måske havde han ikke forstået det helt så, men det måtte tiden jo bare vise.
Ikke længe efter kom dog spørgsmålet. Ozzie ønskede at vide hvilke straffe han helt præcis vil få, og Nik smilede ondt over det. ”Det kan være meget forskelligt. Men måske primært pisk.” sagde Nik roligt, og trak på skulderne. Nik opdagede med det samme da Ozzie valgte ikke at følge den ordre som han lige havde fået, og et smil formede sig hos Nik over det. Han kunne allerede få lov til at straffe Ozzie for noget.

Da de var nået ind i stuen, og Nik havde sat sig ned, så Nik roligt på Ozzie som virkede til ikke at vil give Nik et blow. Det vil kun gå ud over ham selv at nægte. Nik valgte at give Ozzie en hård lussing, så det nu vil brænde på hans kind det næste stykke tid. ”Du skal ikke stille spørgsmål, men bare gøre det som du nu en gang får besked på.” sagde han, og så på Ozzie som nu gled ned på knæ foran ham, for så at kravle ind imellem hans ben. Han så dog at Ozzie tøvede, og Nik så ned på ham, som Ozzie så op på ham. Nik tog et fast greb om Ozzies hoved, og tvang ham ned mod pikken. ”Åben op” lød det, og hvis Ozzie åbnede munden, vil Nik presse sin pik ind i munden på Ozzie og misbruge hans mund. Hvis Ozzie derimod nægter at åbne munden, vil Nik holde ham for næsen og tvinge ham til at åbne munden, og så trænge ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my death wish - Niklaus xXx Empty
IndlægEmne: Sv: This is my death wish - Niklaus xXx   This is my death wish - Niklaus xXx EmptyMan Jan 07, 2019 6:11 pm

Pisk? Jamen nå - det lød da ikke så slemt, Ozzie havde været udsat for langt værre! Men så igen, gad han virkelig protestere, det var jo bare et blowjob? Og hallå! Niklaus var hot - sådan den der psykopat man altså ser på film - og som alle har våde drømme om, men eh.. hvis han stod lige foran en, så ville man vel egentlig rende skrigene væk ik? Ligegyldigt hvor fucking lækker han så var! Nå men - ikke Ozzie.. desuden.. de hugtænder der.. dem havde han jo ligesom brug for.. fuck.

"AH!" udbørd han højt, som Niklaus så bare gav ham en lussing ud af ingenting, men okay, måske havde han været lidt for langsom til at beslutte sig? Han tog sig til sin kind, som sveg efter vampyrens hårde klask, og sendte ham et lidt surt blik - som bare blev belønnet med tvang..

"Argh.. mh.." klynkede han let, som han vred sig lidt i vampyres greb, dog uden held - han var bare ikke helt enig med at alt den her hårde behandling var nødvendig, desuden brød han sig ikke om at sin frie vilje sådan blev taget.. selv om han nok var gået lidt med til det, men nu tøvede han så alligevel..
"Fint!" udbrød han så bare lidt mobset, som han skilte sine læber fra hinanden, og med det samme fik presset Niks stive lem ind mellem dem, som han gav et stille suk fra sig - "mhmm" stønnede han let anstrengt, men i det mindste var han vant til at blive misbrugt så helt forfærdeligt var det vel ikke..
Han stirrede bare stædigt op på Nik og slap ikke øjenkontakten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my death wish - Niklaus xXx Empty
IndlægEmne: Sv: This is my death wish - Niklaus xXx   This is my death wish - Niklaus xXx EmptyLør Jan 26, 2019 11:04 pm

Efter at Nik havde givet Ozzie en lussing, så han godt det noget sure blik fra ham, men tog sig ikke af det. Han fortsatte i stedet med at tvinge Ozzie i at gi blow. Nik kunne mærke hvordan han prøvede at komme fri, men det hjalp ham ikke. Nik slap ikke taget i ham. Et smil var på Niks læber, da Ozzie sagde fint, og lod Niks pik komme ind i munden. Nik begyndte at bevæge sig, og kom helt ned hver gang. Lige glad med om Ozzie vil brække sig af det. Han fortsatte længe. I mindst 15 min inden han trak sig ud, og fik en orgasme ud over Ozzie. Han smilede over synet af det. "Du har ikke tilladelse til at fjerne det igen." sagde han roligt og så på Ozzie. Han smuttede over til en skuffe og trak ud i den, og tog noget op af den, inden han gik tilbage til Ozzie og kom et halsbånd om halsen på ham. "Mere så du ikke glemmer din plads." lød det roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my death wish - Niklaus xXx Empty
IndlægEmne: Sv: This is my death wish - Niklaus xXx   This is my death wish - Niklaus xXx EmptyTirs Jan 29, 2019 5:30 pm

Ozzie var ikke helt forberedt på at Niklaus bare ville blive ved og ved og ved, han kunne mærke han blev helt øm af det - også som han virkelig gik til den, og kom i bund hver gang - godt nok var Ozzie vant til at give blowjobs, men fanme ikke så længe som det her - det var alt for længe.
Han prøvede også at komme fri et par gange, men det nyttede jo intet - først da Niklaus slap ham, kunne han gispede efter luft, som han bed tænderne hårdt sammen og pev lidt i smerte, "fuck dig" knurrede han bare surt, og himlede så bare af øjnene, som Niklaus tømte sig selv ud over ham, helt ærligt altså?! Han ville have tørret det væk, men Nik sagde han ikke måtte, og han vidste ikke helt om han ture gå i mod ham lige nu - bange for at få hans lem tilbage i munden - det kunne han ikke magte.
Han så hen efter Niklaus der hentede et eller andet - et halsbånd.. "Aj helt ærligt!" udbrød han surt, som han bakkede lidt væk fra Nik, "det mener du ikke vel.." mumlede han surt, og tog i hvert fald ikke frivilligt et halsbånd på, tsk!
Tilbage til toppen Go down
 
This is my death wish - Niklaus xXx
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» First rule about death club. Don't talk about death club - Elian
» Who do you you think you are? (XXX)-Niklaus
» Hvorfor er jeg overhovedet her ? - XXX - Niklaus
» You're doing it all wrong - Niklaus
» • Let me tell you about this one time.. oh (Niklaus)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Det sydlige Aston :: Bolig området, middel klassen-
Gå til: