Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 It has been long my dear! - Audrey

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




It has been long my dear! - Audrey Empty
IndlægEmne: It has been long my dear! - Audrey   It has been long my dear! - Audrey EmptySøn Okt 04, 2015 12:23 pm

Tid Klokken er 8:15
Sted Audreys værelse
Omgivelser Sebastian, hans vagter også nogle elever
Vejr Solen skinner, det er varmt og dejligt
Påklædning Mørke jeans, en stram t-shirt, en mørk cardigan, et par sorte sko og en buket blomster blandet med roser

Hvor længe havde det efterhånden været? Sidst han havde set hende, var han 18 år gammel. Hun havde været den smukke, søde lille 13-årige tøs. Han havde kendt hende i 8 år, hun havde været en loyal ven og en han ikke ville bytte ud med noget andet. Dog havde de kongelige pligter været i vejen for ham, derudover fortjente hun også at leve noralt, i stedet for at skulle være sammen med ham og hans vagter. Havde han kunne vælge, så skulle de ikke rende ham i røven hele tiden, men den fremtidige konge kunne vel ikke være sikret nok. Selv nu hvor han allerede var blevet kronet konge, rende de efter ham. Der var mange gode ting ved at være royal, men også en del irriterende ting og de var blandt andet til tider nogen af dem.
I dette øjeblik var han på vej ned af gangen, omkring ham var der en masse unge som blot stirrede, det var vel ikke hverdag for dem, at se en mand omringet af en masse vagter. Han rullede øjnene af synet, hvorpå han kørte hånden igennem håret og bevægede sig i retningen af værelserne. En dame i information havde fortalt ham hvor hun ville være, for hun var virkelig den eneste grund til han var der. Skønne Audrey, hun var den eneste grund til han gad bevæge sig ud af sit slot også hen imod akademiet. Da han endelig nåede hen til derhen, fik han overtalt vagterne til at vente lidt væk. Derpå bankede han på døren, han holde blomsterne op, således at når hun åbnede døren ville det første hun opdagede være ham og blomsterne
Tilbage til toppen Go down
Joy
Admin
Joy


Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

It has been long my dear! - Audrey Empty
IndlægEmne: Sv: It has been long my dear! - Audrey   It has been long my dear! - Audrey EmptySøn Okt 04, 2015 1:10 pm

Det var lidt over to timer siden hun var stået op, og endelig fået taget sig sammen til at begynde at være på skolen igen. Så hun var taget nogen dage hjemmefra, fordi det blev simpelthen for meget at gå rundt i cirkler. Efter hendes morgen træning, var hun gået op på værelset igen for at klæde om til hverdagstøj igen. Hun havde lige ordnet sit hår og fået skiftet sit outfit for dagen. Et par lyseblå coyboy shorts og en rigtig efterårsrød tanktop med en sort lille vest over. Håret hang i sine smukke bølgede lokker ned over hendes skuldre. De blå øjne flyttede sig over imod døren da der blev banket på. Kort blev hun en smule nervøs. Var hun sent på den? Kort tjekkede hun sin mobil, nej klokken var kun lidt over 8 og hendes første time startede først om en time.

Lidt usikkert greb hun sin taske og svang den over skulderen - hun gik hen og åbnede døren. Det første der fangede hendes opmærksomhed var blomsterne, duften ramte hende. Hun så meget overrasket ud, men blev endnu mere overrasket - positivt - da hun så personen bagved. Sebastian. Hun havde ikke set ham i hundrede år føltes det som. Hun vidste næsten ikke hvad hun skulle sige. Havde hun slået hovedet og derved blevet sendt ind i en anden verden? Uden at sige noget svang hun armene omkring hans nakke, og pressede sig selv helt op af ham. Hun smilede stort for på hun til sidst trak sig ud af krammet - der gik tog lidt tid.
"Hey.. Længe siden." Sagde hun med hovedet lagt en smule på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It has been long my dear! - Audrey Empty
IndlægEmne: Sv: It has been long my dear! - Audrey   It has been long my dear! - Audrey EmptySøn Okt 04, 2015 1:50 pm

Da døren endelig åbnede, var det en kvinde og ikke en den lille 13-årige Audrey der åbnede døren. Selvfølgelig ville hun havde vokset igennem årerne, men alligevel var forandringen stor. Hun var blevet langt mere moden og måske endda smukkere med årerne. Han smilede fjoget til hende, men hendes kram overraskede ham. Om ikke andet gengalde han det, han tabte blomsterne og lukkede sine arme omkring hendes spinkle krop. Han grinede og svingede hende en smule fra side til side, før han gav slip og lagde armene over kors "Ja det har været længe siden! Du ser godt ud!" han bøjede sig ned og samlede blomsterne op, hvorpå han rakte dem frem imod hende "Jeg fik af vide du gik her, så jeg tænkte jeg ville komme forbi og sige hej...så hej!" Han kløede sig i nakken og skar en grimasse.
Han så sig tilbage og ind på hendes værelse "Har du lyst til at gå en tur? Samle op på hvad der er sket? Selvfølgelig hvis du har travlt så skal jeg nok gå igen" han følte sig en smule kejtet. Førhen i tiden kunne de snakke fantastisk sammen, men nu var de begge blevet ældre og hun var blevet smukkere, nu vidste han ikke helt hvordan han skulle agere omkring hende
Tilbage til toppen Go down
Joy
Admin
Joy


Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

It has been long my dear! - Audrey Empty
IndlægEmne: Sv: It has been long my dear! - Audrey   It has been long my dear! - Audrey EmptyMan Okt 05, 2015 9:38 am

Hun tog imod blomsterne med et stort smil. Sebastian var ikke længere en spinkel ung dreng mere. Han havde musklerne, kunne hun også tydeligt mærke fra styrken i hans kram. Hun kunne ikke stoppe med at smile. Det var det sjove ved Audrey, hun glemte altid, at han var kongelig. Fordi hun så direkte kun ham, ingen andre uden titler. Det var altid godt at dømme folk for dem de var, og ikke hvad de var.
"Ser jeg godt ud? Jamen tak, jeg kan kun sige i lige måde." Smilede hun og kørte en hånd igennem sit hår. Det virkede måske akavet imellem dem, men hun vidste de bare skulle starte en samtale uden for, også ville det være lettere. Noget nyt ved hende var også de ar på hendes arme, og hendes side - heldigvis kunne man ikke se dem i siden. Audrey havde selv bedt Dove om at lade dem blive, de blev for at hun skulle huske hvad hun havde været igennem. Og selv for en tøs med fotografisk hukommelse, så var bevis mere værd for hende.

Audrey nikkede til ham.
"Jeg vil rigtig gerne gå en tur med dig. Bastian." Svarede hun ham, med hendes gamle kælenavn til ham. De havde skam været et godt gammelt makkerpar. Selvom de medtiden gled fra hinanden. Hun håbede de kunne samle op der hvor de slap. Så derfor vendte hun sig hurtigt om, og satte blomsterne i en vase hun havde til at stå på sit skrivebord. Audrey vendte sig imod Sebastian igen. "Skal vi smutte?" Spurgte hun med et kækt smil. Så gik hun hen og trådte ud af døren, hvilket også vil gøre - at hun vil stå ret tæt op af ham, hvis han ikke nåede at træde tilbage. Audrey havde ikke ligefrem noget imod at stå så tæt på ham.... og nu skulle hun tage sig sammen! Ikke? Audrey løftede sin taske længere op på skulderen. "Jeg har først lektioner senere her i formiddag så jeg har tid." Tilføjede hun så med et smil, og greb om hans arm til de kunne gå. Okay... Audrey var meget spontan, og så positiv. At hun ikke ligefrem kendte til at have et filter. Hun tog altid direkte tilbage i tiden og opførte sig som hun altid havde gjort. Dog med mere forsigtig hed, men med samme positive og optimiske opførsel samt holdning.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





It has been long my dear! - Audrey Empty
IndlægEmne: Sv: It has been long my dear! - Audrey   It has been long my dear! - Audrey Empty

Tilbage til toppen Go down
 
It has been long my dear! - Audrey
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» It's been too long my dear (fortidsemne)
» It's been a long, long time, my friend... - Cain
» Are you okay? - Audrey -
» I am so boooored ¤ Audrey ¤
» Well, ain't this a nice surprise... - Audrey.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: V :: Akademiet :: Akademiet indendørs :: 3. sal :: Kollegieværelser :: Piger-
Gå til: