Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 You at not kierran? - Alistair

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




You at not kierran? - Alistair  Empty
IndlægEmne: You at not kierran? - Alistair    You at not kierran? - Alistair  EmptyLør Okt 28, 2017 10:08 pm


@ Alistair

Tid: 20:30
Påklædning: https://www.polyvore.com/cgi/set?id=230198170

Det var slutningen på weekenden, der nærmede sig hastigt, selvom man regnede med dagen ville gå langsomt, forsvandt den hurtigt igen og så kom den lange mandag igen i morgen.
Det skete hver weekend men sådan måtte det vel forblive? Calamity havde siddet på sit væreles hele dagen, og set den nyeste sæson af Stranger Things, hun havde ikke rigtig gidet at lave noget andet end at se serie og sms med sin søster.
Hendes tøj bar præg af at det var afslapnings dag, dagen før havde hun fået bugt med alle lektierne, for bedre bare at kunne gøre hvad hun ville hele søndagen, hun havde endda også fået læst op på manuskriptet til det nye teater stykke der skulle spille om en månedes tid, hvor hun havde en af hovedrollerne.
Men efter sidste afsnit var slut, rejste hun sig fra sengen og strakte sig, før hun samlede sin mobil op, samt dørnøgle før hun gik ud på gangen og låste efter sig, kierran var sikkert nok frisk på at se en film? det var et forsøg hver og han havde glemt at fortælle at han først kom tildelig mandag morgen.
Ganske uvidende vandre hun hen til hans dør, studse lidt over der var kommet endnu et navn på, havde han fået roomie? ligesom hun selv lige havde fået ? Hun rynke let på brynet, men banke på før hun stoppe hænderne i lommen og så afventende mod døren som hun tråde et skridt fra...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You at not kierran? - Alistair  Empty
IndlægEmne: Sv: You at not kierran? - Alistair    You at not kierran? - Alistair  EmptySøn Okt 29, 2017 1:25 pm

Alistair havde brugt det meste af dagen på skiftetvis at spille Overwatch og Star Wars Battlefront på computeren, og det var også de than havde være ti gang med lige nu. han udnyttede det, at Kierran var væk hele weekenden, til bare at sidde og hygge sig for sig selv herinde, bortset fra når det var de større måltider som han blev nødt til at tage hen i kantinen for. At have sådan en stille weekend helt for ham selv, bare kunne koble af fra alt det sociale hvor han alligevel ikke forstod halvdelen af hvad folk sagde - jo, jo han forstod skam godt de talte ord. Men kropssproget... Det var en del værre at afkode.

Han sad og nikkede let med på musikken mens han nakkede nogle af dem på modstander holdet i Overwatch, da det pludselig bankede på døren. Vent... Kierran skulle først komme igen i morgen. Gad vide hvem det så var? "Giv mig lige to sekunder, så skal jeg være der!" halv-råbt ehan i retning af døren, og spilled elige det sidste halve minut færdig af denne kamp, før han så lagde sit game rheadset fra sig, rejste sig, og traskede over til døren, som han åbnede. Og der stod så en tøs. Han var sikker på de fleste andre fyre ville synes hun var meget pæn, men nu var han jo ikke selv til tøser, så det var mere bare 'meh' fra hans side af. "... Uhm. Hej?" Wow, flot. Så smooth, Mr. Awkward...

// Outfit
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You at not kierran? - Alistair  Empty
IndlægEmne: Sv: You at not kierran? - Alistair    You at not kierran? - Alistair  EmptySøn Okt 29, 2017 5:29 pm


Hun betragtede døren afventende, det var enlig sjovt nok, at de begge nu havde fået rommie, men hun undre sig over han ikke havde sagt noget til hende? hun havde da glædelig fortalt om hendes nye veninde. De var faktisk ved at lære hinanden at kend Cala var lette over at få en hun kunne sammen med, hun havde frygtet lidt at få en, som hun måske ikke kunne tale med?
Men det bedste af det hele var at Rosa som hun kaldte hende, nærmest var væk hver weekend, så der havde Cala fri tid til sig selv, selvom hun dog ikke lavede mange ting når det nu var.
Hun hørte en stemme, men vidste ikke om det var ham eller en andens, det var svært at høre gennem døren, men hun regnede med det var hendes ven.
Cala smilede som døren gik op, og hun skulle til at gå frem for at kramme ham, da hun stoppe og bemærkede at det ikke var, ham men en fyr hun ikke havde set før, og hun rødmede flovt som hun trådte tilbage igen.
Langsomt mødte hun dog hans blik, imens hun skrabe foden lidt usikkert mod gulvet " hej? er kierran her ikke?"spurgte hun, og hævede let et øjenbryn, imens hun betragtede ham nærmer, før hun dog smilede venligt til ham, og rakte en hånd frem " Calamity men bare kald mig Cala, jeg er kierrans ven, du må være hans nye roomie?" sagde hun venligt, og sprøgende, imens hun lod hånden hænge og vente høflig på hans.
Han så da ret godt ud, men nok ikke helt hendes type, hun havde en tildens til at falde for de forkerte, og gerne de der lidt for smarte typer, selvom det enlig ikke var helt det hun havde brug for.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You at not kierran? - Alistair  Empty
IndlægEmne: Sv: You at not kierran? - Alistair    You at not kierran? - Alistair  EmptySøn Okt 29, 2017 11:05 pm

Han betragtede hende bare stille som hun trak sig tilbage og rødmede, og undrede sig som altid over præcis hvad for nogle følelser det var, at det afspejlede. Det der med at skulle lære alle social cues fra bunden af, det var lidt ligesom at være i et nyt land og prøve at forstå sproget der selvom man aldrig havde hørt det før. Sådan var det så bare for ham hver dag, til en vis grad, og det drænede da også meget på ham mentalt, hvorfor han havde nydt den her stener nørde weekend for sig selv. For en gangs skyld havd ehan 'Ozzie-sans' heller ikke gået agurk, så Ozzie havde da holdt sig ude af problemer en enkelt weekend.

Han kiggede ned på hendes fødder som den ene skrabede mod gulvet, men rev så sit blik løs og kiggede på hendes ansigt igen - ikke ind i øjnene, han hadede virkelig øjenkontakt - da hun talte til ham. Han rystede let på hovedet. "Nej, Kierran er her først igen i morgen." forklarede han i sit sædvanlige, blide og rolige tonefald.

Hans blik rettede sig så mod hendes hånd, da hun introducerede sig selv, og efter nogle sekunders overvejelse, tog han den og gav hende et rimelig forsigtigt håndtryk. "Pænt navn," sagde han med et blidt smil, der også var rimelig genert. "Jeg er Alistair, men, altså, du må godt bare kalde mig Ali, hvis det er nemmere. Og ja, jeg er hans nye roomie. Rykkede ind for en uges tid siden."

Det var nok meget godt han ikke kendte til hendes tanker om at han så rimelig godt ud, for så ville han da godt nok have både rødmet og samtidig ikke helt vidst hvad han skulle føle, nu han så absolut ikke var til tøser.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





You at not kierran? - Alistair  Empty
IndlægEmne: Sv: You at not kierran? - Alistair    You at not kierran? - Alistair  Empty

Tilbage til toppen Go down
 
You at not kierran? - Alistair
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Dreamcatcher - Kierran
» Falling for you - Alistair (XXX)
» A blue day - Alistair (xXx)
» Am i not your number one? [Alistair]
» Storm and thunderstorm - Alistair

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: V :: Akademiet :: Akademiet indendørs :: 3. sal :: Kollegieværelser :: Drenge-
Gå til: