Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Nothing beats a family reunion.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Lucca

Lucca


Humør : Ready for party
Fag : Kampsport, Musik, Matematik, Idræt
Antal indlæg : 103

Nothing beats a family reunion. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing beats a family reunion.   Nothing beats a family reunion. - Page 2 EmptyOns Jun 29, 2022 10:39 pm

Lucca kiggede på hende, som hun også undskyldte, men valgte bare at smile i stedet for at sige noget til det, det hjalp ikke at starte en ny diskussion, når der endelig var fred. 
Han nikkede let, som hun svarede " det godt" svarede han let, selvom han ikke var så vild med hende, var hun stadig deres mor, og han måtte også acceptere at hun har sit eget liv, selvom det er lidt svære når man ikke som sådan har haft et liv sammen. 
Som hun bøvsede så han på hende med store øjne, før han flækkede af grin, og skyndte sig at tage en tår øl mere, for at slå en bøvs mere, det virkede så befriende i dette øjeblik. 

Og hans søsters blik, fik ham bare til at grine endnu mere, det endte med han fik øl ud af næsen, og hoste grinende. Han fik styr på sig selv igen, og så hen på Kaylin, med et skævt smil " okay, husk at sige til, hvis jeg skal tage noget med hjem fra byen" sagde han blidt, før han lænede sig tilbage i stolen, og slap et let suk.
Tilbage til toppen Go down
Alessia

Alessia


Humør : You don't need a crown to be treated like royalty.
Fag : None.
Antal indlæg : 30

Nothing beats a family reunion. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing beats a family reunion.   Nothing beats a family reunion. - Page 2 EmptyOns Jun 29, 2022 10:48 pm

Alessia deltog i Luccas latter. Det var rart de bare kunne have et øjeblik, hvor de havde det godt sammen. Hun så over på Kaylin, der ikke virkede nær så begejstret for den afslappede adfærd. Hun fik spist det sidste af pizzaen Lucca havde tilbudt hende. ”Tak for maden.” Hun tømte også sin øl. ”Jeg har også noget jeg skal i morgen. Jeg kan komme tilbage i løbet af dagen.”

Kaylin rystede opgivende på hovedet over dem. Hun kunne dog ikke undgå at finde det behageligt, at tingene var normale, bare for denne stund. ”En ny bror og mor ville være fint. Mine laver mærkelige lyde.” Hun smilede drilsk til dem begge to. ”Jeg sender en sms, hvis jeg kommer i tanke om noget.” Hun begyndte at samle opvasken og skylde den af i vasken. Hun havde faktisk ikke noget imod at tage nogle af de huslige opgaver. Det var rart at føle hun var nødvendig. Hun var ret sikker på, hjemmet ville være noget mindre rent, hvis Lucca boede der alene.
Tilbage til toppen Go down
Lucca

Lucca


Humør : Ready for party
Fag : Kampsport, Musik, Matematik, Idræt
Antal indlæg : 103

Nothing beats a family reunion. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing beats a family reunion.   Nothing beats a family reunion. - Page 2 EmptyOns Jun 29, 2022 11:26 pm

Lucca morede sig helt fint, men det var også humor lige efter hans smag, og med ham skulle der ikke så meget til, på mange punkter var han bare et stort legebarn. Han smilede let " det var så lidt" svarede han let, som han begyndte at samle drikkevarerne sammen, og bar dem hen i køleskabet.
" okay " svarede han let til sin mor, før han kiggede hen på Kaylin, og kunne ikke lade være med at grine let " så vil jeg gerne bytte søster, min siger ikke lyde" svarede han drilsk tilbage, før han rakte tung ad hende. 
Han snuppe en dåse øl mere, før han smed sig henne på sofaen, bene op på bordet åbnede dåsen og tog en tår, før han fiskede mobilen frem fra lommen. 
Hvis Lucca boede alene, ville der nok først blive gjort rent, når der ikke var mere rent bestik eller tallerkner, eller rent tøj. Rengøring havde bare aldrig sagt ham noget, ligeså snart tingene lå på gulvet, var det som om han ikke så det mere, før han faldt over det.  
Til gengæld var det ham, der prøvede at fikse ting, hvis de gik i stykker, ikke at det altid var kønt men virkede det, var det helt perfekt for ham.
Tilbage til toppen Go down
Alessia

Alessia


Humør : You don't need a crown to be treated like royalty.
Fag : None.
Antal indlæg : 30

Nothing beats a family reunion. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing beats a family reunion.   Nothing beats a family reunion. - Page 2 EmptyTors Jun 30, 2022 12:46 am

Kaylin rakte tunge tilbage til ham. ”Møgunge,” mumlede hun.
Kaylin blev færdig i køkkenet og fik fundet noget at drikke til hende selv. ”Du kan bare finde noget at drikke,” fortalte hun Alessia, før hun bevægede sig ind i stuen til Lucca. Hun satte sig ned og tændte for fjernsynet. ”Lad os se en film!” Hun begyndte allerede at se hvad der var af muligheder før hun satte en på, både hende og Lucca ville synes om. Tilpas med action, humor og noget mørkt.

Alessia gik hen til stuen og så på dem for en stund. ”Jeg er træt. Jeg vil smutte i seng. Godnat.” Hun sendte dem et svagt smil, før hun gik ind på værelset for at lægge sig.

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nothing beats a family reunion. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing beats a family reunion.   Nothing beats a family reunion. - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Nothing beats a family reunion.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» I didn't expect a family reunion right here... - Gabbie
» The past beats inside me like a second heart
» #a reunion to die for - Mariella
» A good reunion
» What a reunion - Dean & Amaryllis

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Det sydlige Aston :: Bolig området, middel klassen :: Ellison Avenue-
Gå til: