Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx

ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Can you help me ? Cw

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Næste
ForfatterBesked
Lucy

Lucy

Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 5 EmptyOns Maj 25, 2022 4:56 pm

Lucy grinede blidt, som han fortalte at hun ikke hjalp ham, hun sendte ham et drilsk smil " du er ellers meget tæt på målet " svarede hun ærligt, for når de sad i bilen ville hans udfordring stoppe, og de var begge snart klar. '

Hun betragtede ham, som han skiftede tøj og allerede nu glæde, sig til at pille det hele af ham igen, men hun måtte dog indrømme at han så godt ud i sit tøj. Hun rejste sig fra sengen for at gå hen mod ham, og kiggede meget bedømmende på ham som han drejede rundt, hun brumme drilsk før hun gik hen og placerede et kys på hans kæbe, før hun lænede sig mod hans ører " du ser langt bedre ud end mig " hviskede hun forførende, før hun nappe ham i øreflippen og tog fat i hans arm, for så at møde hans øjne igen.

Få minutter efter, stod de begge ved hans bil, hun slap ham blidt før hun gik hen til passagersædet, og gik først inde da han havde åbnet døren for hende.
Som hun fik sat sig fandt hun sin mobil, i tasken der lå på gulvet, og rakte den til ham så den kunne få strøm, den var ihvertfald død.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell

Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 5 EmptyOns Maj 25, 2022 5:04 pm

Han grinede let sammen med hende imens han sagde: "Det er også af ren stædighed jeg har klaret det tror jeg.... Og når man så tænker på min udfordring til dig for i aften.... Jeg får det virkelig lækkert og rigtig svært på en gang tror jeg"
Sådan som det havde været indtil nu, var han ikke sikker på de nåede hjem fra restauranten igen inden lysten bølgede mellem dem. Hun virkede i hvertfald lige så opsat på det.

Hendes kys mod hans kæbe, fik ham igen til at trække på smilebåndet og svarede: "ikke i mine øjne...."
Han havde noget ganske særligt i tankerne til hvad han selv ville have på til deres aften men det skulle også være en overraskelse. Ude ved bilen åbnede han selvfølgelig passagersiden for hende og satte sig ind i førersiden. Derefter tog han imod hendes mobil og fik den sat til ladning på en ledningsløs lader. Lige så snart han fik startet bilen, lænede han sig ind og kyssede hende meget lidenskabeligt imens hans hånd kærtegnede hendes ben. Stille slap han kysset og så hende intenst i øjnene.
"Det var langt fra nogen nem udfordring.... " Roligt rettede han sig op og begyndte at køre med den ene hånd placeret på hendes ben.
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 5 EmptyOns Maj 25, 2022 5:24 pm

Hun havde indtil nu, prøvet på ikke at tænke på i aften, selvom hun dog flere gange havde haft lyst til ham, men efter morgenen havde den værste lyst lagt sig igen. Hun sendte ham et drilsk smil " det kan jeg forstille mig, men du har klaret det meget fint " svarede hun rosende, før hun lo blidt " min del bliver nok lidt svære" svarede hun muntret, og sendte ham et blink.

Lucy smilede som han fik hendes mobil til opladning, før hun mærkede hans hånd på hendes ben og hun så på ham, og mødte hans kys med ligeså meget lidenskab, lod sine fingre nusse ovenpå hans hånd.
Som de kørte kiggede hun roligt ud imens et smil hvilede på hendes læber.
Som de nærmede sig byen, guide hun ham hen til parkeringens pladsen bag hendes lejligheds kompleks, hun tog tasken over skulderen, og trådte ud da han åbnede for hende.
Hun greb fat i hans hånd, hvorefter hun førte ham mod sin lejlighed, den lå på 3 sal desværre uden elevator, men det gik fint nok med at komme op.

Hun låste sig ind, og lod ham gå ind først, før hun lukkede døren bag dem og forsvandt ud på badeværelset, som også var lige ved gangen. Lejligheden
" bare kig dig omkring, jeg pakker lige en taske " sagde hun blidt til ham ude fra badeværelset.
Lejligheden var lille men hyggelig, hun havde haft forståelse for at få udnyttet pladsen, så der både var en sofa, seng, spisebord og et skrivebord hvor der hang en reol henover fyldt med bøger og grønne planter, det meste var lyst på nær den blå sofa, køkkenet var blot et lille et med et komfur/ovn, en vask et lille arbejdsbord og et køleskab, på væggen var der hængt kopper og et lille skab med glaslåge hvor der stod tallerkner og den slags.

Lucy fik børstet sit hår igennem, og fik pakket en toilettaske, og lige tisset før hun tog tinge med ud i gangen og smed i en lille kuffert der stod der.
Før hun så trådte ind i samme rum som ham, og kaste et blik mod ham " hvad syntes du? " spurgt hun blidt, imens hun gik rundt og fandt lidt ting at pakke ned.
Det rod der var, var 4 tallerkner der ikke var vasket op...

Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 5 EmptyOns Maj 25, 2022 5:32 pm

Hun lod til at nyde at pirre ham men heldigvis også hans selskab, det var tydeligt gengældt fra hans side af. "Lad os nu se.... Jeg skal nok klæde mig pænt på så der forhåbentlig også bliver en lækker udsigt for dig"
Det var egentlig vigtigt for ham at hun kunne lide hvad hun så, men mest af alt hun kunne lide ham for hvem han var og ikke hvad han var.

Som de kom hen til lejlighedskomplekset, steg han ud og åbnede døren for hende og hjalp hende op. Derefter gik han med hende op til hendes lejlighed hvor han lagde armen kærligt om hende for at støtte hende lidt, bare så foden også kunne komme sig ordentligt.
Selvom det var en meget lille lejlighed så var den udnyttet godt og der var hyggeligt. Det var tydeligt at se hendes interesse for bøger, så hendes fremtidige besøg i hans bibliotek ville blive noget af en oplevelse. Imens hun var på badeværelset, skyndte han sig at sende et par beskeder angående deres aften.
Da hun så kom tilbage, smilede han til hende og kyssede hende blidt lige under øret inden hans blik vandrede lidt rundt. "Her er faktisk pænt og hyggeligt.... Jeg kan se hvad du mener med bøger..... Man kunne se på han var spændt på et eller andet, hans overraskelse til hende. Men han skjulte det godt
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 5 EmptyOns Maj 25, 2022 5:44 pm

Hun havde vist flere gang bevist at hun kunne lide ham, for den han var ellers havde hun heller ikke spurgt, ind til hans liv. Han kunne gå i hvad som helst og hun ville stadige være tiltrukket af ham. " det lyder godt" svarede hun med et frækt glimt i øjet.

Lucy smilede blidt, som han hjalp hende med støtte, det føltes rart og hun følte sig næsten som en prinsesse sådan som han behandlede hende. Hun fik pakket det hele, og satte tasken klar ude i gangen, før hun kom helt hen til ham. Hun sukke let som han kyssede hende, og putte sig kærligt ind til ham " ja der er kommet en del med tiden, men min familie og venner giver mig også ofte bøger i gaver" svarede hun ærligt, og så op på ham med et kærligt blik " tak, det er lidt mit frirum, her kan mit hoved få det ro, jeg har brug for til dagligt " sagde hun blidt, før hun lænede sig op og mødte hans læber, imens hun lagde armene omkring ham og trak ham tæt på sig.
Hun kunne fornemme han var spændt, men det var ikke noget hun tænkte nærmer over " nå men vi må vel heller komme videre, inden vi ender på min seng " sagde hun drilsk, og klemte let hans ene balle. '

Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 5 EmptyOns Maj 25, 2022 6:06 pm

Caine gik altid kun i tøj han vidste der klædte ham godt, han var jo en mand der vidste hvad han ville have. Men selvfølgelig hjalp det når en som hende godt kunne lide det. Nu var det jo at se hvad de fandt på shoppeturen, i hvertfald det af det han måtte se. Nu havde han jo selv sat betingelserne for noget af det.
Der var faktisk meget få ting der var lige så dejligt som når hun puttede sig ind til ham, det var jo skønt at hun følte sig tryg omkring ham. "Det er jo også en god gave når du er så glad for den slags... Og et skønt frirum du har lavet dig...." Han var lidt spændt på hvad hun sagde til hans bibliotek, hendes afdeling kunne nok være der ti gange. Han grinede kort og lagde armene om hende inden han kort kyssede ved hendes kraveben for at pirre igen. "Du frister... Men du har nok ret..." Som de forlod lejligheden, tog han hendes bagage i den ene arm og støttede hende med den anden. Nede ved bilen, satte han hendes taske ind og hjalp hende ind hvorefter han satte sig ind også. Med en hånd på hendes ben, kiggede han kærligt på hende. "Ville du lige skrive så de ikke bliver bekymrede?"
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 5 EmptyFre Maj 27, 2022 6:54 pm

Lucy ville tage hver eneste chance der var, til at putte sig ind til ham, det føltes bare så rart og trygt, inderst inde ville hun heller tage ham på sengen, men de skulle også nå noget, hvilket hun også var lidt spændt på.
" ja det er en god gave " svarede hun ærligt, hun ville nok næsten skrige af glæde når hun så hans bibliotek, hun ville ihvertfald blive imponeret og sikkert gerne låne et par stykker af ham. '
" mange tak, jeg er også glad for mit hjem " sagde hun blidt med et smil på læben.

Som han lagde armene om hende, smilede hun og stønne svagt ved hans kys, det pirrede hende og hun kunne mærke at der ikke at der ikke skulle meget til, for at hun blev tændt af ham.
" ja jeg har allerede lyst, så lad os komme afsted " svarede hun med et frækt glimt i øjet, før hun roligt fulgte med ham, og lod ham hjælpe hende, fik også låst for døren...

Lucy fik sat sig i bilen igen, og kiggede på ham som han igen rørte hende, før hun så sendte et smil " ja du har nok ret" derefter tog hun sin mobil, og fik den tændt igen, før hun begyndte at besvare de beskeder der var kommet, og fik sendt en sur besked til sin ex ven, før hun lagde den tilbage.
Hendes blik vente sig mod ham, hun lænede sig kort hen til ham for at kysse hans læber, før hun satte sig tilbage og tog selen på " klar " sagde hun blidt og en smule spændt, på hvad der ville ske ...
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 5 EmptyFre Maj 27, 2022 7:36 pm

Når han sådan kunne mærke hvordan hun var så begejstret for bøger, tvivlede han heller ikke et sekund på at hun nok ville kunne bruge meget lang tid på hans bibliotek. Men det ville de finde ud af i morgen.
Han grinede lidt som hun sagde hun allerede havde lyst hvorefter han lænede sig ind til hendes øre.
"Det har jeg også.... Så må vi hellere sørge for det bliver en rigtig god aften...."

Som hun kyssede ham, strøg han hendes kæbe og gengældte kysset inden han så intenst i hendes øjne og sagde: "Så lad os komme afsted". Bilen blev startet og han begyndte at køre mod byen. Ind imellem lod han drilsk et par fingre strejfe hendes ben og kunne da heller ikke lade være med at smile tilsvarende drilsk.
Bilen blev parkeret på en lille parkeringsplads ved hvad der lignede en dyr butik ved navn 'Mode Magique' hvor han selvfølgelig steg ud og hjalp hende. "Her inde kan du få alt hvad du kan forestille dig fra sko til undertøj"
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 5 EmptyFre Maj 27, 2022 8:13 pm

Lucy smilede af hans ord, og nikkede men var også sikker på det nok skulle blive en hyggelig aften, selvom hun ikke var sikker på om de nåde helt hjem, før de var afklædt ?

Hun sukkede let som han igen rørte ved hende, før hun sendte ham et varmt smil, og nikkede let " ja" svarede hun blidt. Hver gang han rørte ved hende, kom en nydende lyd fra hende, og han bemærkede godt hans drilske smil, men syntes det var ret sjovt.
Lucy kiggede på butikken, og så på ham med et blidt smil, hun havde altid gået forbi den, nogle gange kigget på de flotte kjoler i udstillings vinduet, men indset at det var for dyrt til hendes budget.
Hun tog fat i hans hånd, og flette fingeren ind i hans før hun begav sig mod butikken "det er en smuk butik" svarede hun ærligt.
Kort så hun ned af sig selv, og blev en smule flov men prøvede at skubbe de tanker væk, hun var med ham så måtte hun gerne være her, selvom det minde hende lidt om Pretty Woman filmen.
Da de nåde døren, kigge hun op på ham, med et blidt smil " skal vi?" spurgte hun let, og hentyd lidt til han gerne måtte gå først, hun var en anelse nervøs...
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 5 EmptyFre Maj 27, 2022 8:40 pm

Han regnede heller ikke med at de nok nåede helt hjem inden at tøjet begyndte at komme af, men det gjorde heller ikke noget, det var jo en del af udfordringen at hun skulle se om han kunne tabe viljestyrken overfor hende.
"Det er det ja...." Som de stod til at skulle ind i butikken kunne han godt mærke hvordan hun var lidt nervøs så han besluttede sig for at se om ikke han kunne gøre hende bare lidt mere tryg ved det.
"Jeg har sponsoreret et par modeshows for den her forretning så vi skal nok sørge for at det gå godt.... Vil du gerne have en ekspedient til at hjælpe dig eller skal vi bare kigge lidt rundt?"
Han gik først men holdte armen kærligt om hende helt i det tempo hun var tryg ved. En ekspedient, en nydelig klædt middelaldrende dame kom hen til dem og sagde: "Dr. Rothwell! Hvor er det godt at se dig, hvad kan vi hjælpe med?"
Caine kiggede på hende og sagde: "Jeg vil rigtig gerne forkæle Lucy her... Så vi starter med at kigge lidt og så kalder jeg hvis hjælp bliver nødvendigt" Han kiggede kort på Lucy med et kærligt blik for at se hvad hun sagde til det
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 5 EmptyFre Maj 27, 2022 8:58 pm

Lucy kiggede taknemligt op på ham, han opfangede åbenbart at hun var lidt nervøs, og han prøvede virkeligt at få hende til at føles sig bedre med det " tak Caine, jeg vil helst kigge med dig " svarede hun blidt, og nåde lige at give hans kind et kys, før han førte dem indenfor.
Hun kiggede mod ekspedienten, med et let nervøst blik dog sendte hun hende et høfligt smil, før hun så mod ham som han svarede, og mødte hans blik da han spurgte " vi kigger bare lidt" svarede hun venligt, og holdt lidt fast i ham.
Som de blev overladt til dem selv, så hun kort på ham og prøvede at slappe lidt mere af, og lukke kvindes tanker ude, hun ville helst klarer det med ham, for hun ville ikke ønske at en anden skulle røre ved hende, så ville evnen bare sætte igang.

Hun slap ham, da hun fik taget mod til sig og bevægede sig hen mod et stativ med forskellige kjoler, forsigtig rørte hun ved dem, og kigge nøje på dem men turde ikke helt at kigge på prisen.
Lucy tog sig god tid, efter de første 15 minutter havde hun en smuk Lilla kjole hængende over armen imens hun kiggede på en anden smuk Rosa farvet kjole.
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 5 EmptyFre Maj 27, 2022 9:41 pm

Han havde også en idé om at hun nok helst ville kigge sammen med ham så efter hun sagde det, kyssede han hurtigt hendes kind og sagde: "Så er det det vi gør"
Da hun så fik sagt til ekspedienten at de bare kiggede lidt, nikkede hun og gik hen for at passe andre opgaver så Caine og Lucy kunne kigge på tingene sammen.
Som de kiggede rundt på kjolerne var det igen tydeligt at hun nok var nervøs for pengene, så da hun havde valgt en og kiggede på en anden drejede Caine hende så han kunne se hende varmt i øjnene.
"Du kan roligt vælge mere... Prisen skal du ikke tænke på... Jeg vil rigtig gerne forkæle dig så det er på min regning... Træk vejret dybt og vælg det du gerne vil have...."
Det var selvfølgelig nemmere sagt end gjort så han besluttede sig for at lette stemningen en anelse.
Han lænede sig ind og kyssede hende under øret imens han sagde: "Vi får jo begge glæde af det... Jeg regner forresten med en mørk farve..."
Hans blik fortalte hvordan han mente det, hun skulle have det godt
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 5 EmptyFre Maj 27, 2022 10:02 pm

Lucy vænne sig nok ikke til dyre steder, men hun gjorde sit bedste, hun skulle bare over det punkt at det var mange penge, og hun stadig ikke følte sig det værd.
Men han var så sød mod hende, og det betød så meget for hende, at hun selv sådan et sted kunne føle sig tryg i nærheden af ham. Hun kiggede på mange kjoler, men var opsat på bare at finde en, men så vente han hende rundt.

Lucy mødte hans øjne, hans ord var igen så søde, og hun sendte ham et varmt taknemligt smil. Øjnene blev kort lukket før hun tog en dyb indånding og trak vejret ud igen, før hun igen mødte hans blik og gav hans hånd et blidt klem " Caine du er så sød mod mig " hviskede hun let, som han kyssede hende kort, kom et blidt støn før hun kort kyssede hans kæbe en enkel gang " okay " svarede hun så.
At modsige hans blik ville være dumt, så hun svarede med et smil før hun atter gik rundt og kiggede på kjoler, nu en smule mere roligt.
Efter noget tid kom hun hen til ham, med 4 kjoler i alt og smilede til ham " skal vi få dem prøvet?" spurgte hun, og sendte et let frækt smil, før hun tog hans hånd og førte ham med til prøverummet.
De var heldigvis store så han blev trukket med, ind og hun fik hængt kjolerne op før hun vendte sig mod ham og begyndte at smide sit tøj.
Den første kjole tog hun på, før hun så stillede sig foran ham så nysgerrig på ham, det var en lang mørkerød kjole
Der sad flot på hendes krop " hvad siger du til den her ?" spurgte hun og sendte ham et frækt smil.
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 5 EmptyFre Maj 27, 2022 10:12 pm

Det lod heldigvis til at virke og hun kunne trække vejret roligt og forhåbentlig få en god oplevelse ud af at vælge tøjet også. Det lille støn der kom ved hans kys, fik ham til at trække på smilebåndet.
"Du fortjener det Lucy....." Da hun lod til at have lidt mere ro over sig, smilede han varmt og gik så med hende rundt og vælge kjoler til hende. Det var overraskende dejligt da hun virkede til at nyde det. Det tog ham heller ikke lang tid at svare på hendes spørgsmål: "Når du kigger sådan på mig, kan jeg da slet ikke sige nej..."
Han satte sig på en stol inde i omklædningsrummet og betragtede hende med intense lokkende øjne. Selvfølgelig lagde han heller ikke skjul på han virkelig nød udsigten. Blikket vandrede op og ned af hende inden han nikkede og smilede frækt tilbage. "Den klæder dig... Følger din krop rigtig lækkert...."
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 5 EmptyFre Maj 27, 2022 10:32 pm

Så længe han var tæt på hende, var hun rolig hun begyndte endda at nyde det lidt, som hun gik rundt og fandt kjoler. Sko måtte vente til hun var sikker på hvilke kjoler der var pæne til hende, så kunne hun nemmere vælge sko.

Lucy smilede som han fulgte med, og satte sig ned så han kunne betragte hende, hun vidste han nød det for hun kunne se det på ham, men hun nød det også. Som han svarede hende smillede hun frækt " så den snupper vi " svarede hun taknemligt, og trak den af igen før hun lagde den ved siden ad ham, før hun fandt den næste frem guld kjole hun trak den på, men ryste hurtigt på hovedet af den, og så på ham før hun uden et ord trak den af og hang den op igen.
Den fik hende til at følge sig for billig, selvom den sikkert sad flot.
Lucy fandt den næste, og tog den på imens hun så ham dybt i øjnene, et drilsk blik formede sig på hendes læber-.

Hun gik hen til ham, satte sig på hans skød sidelæns" lyner du mig op?" spurgte hun med en drilsk tone, imens hun lod en hånd rører ved hans lår før den lagde sig på hans skulder.
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 5 EmptyFre Maj 27, 2022 10:39 pm

Det virkede som om det blev bedre og bedre for hende at hun kunne vælge kjoler. Det var også rigtig dejligt at se og mærke på hende. Når hun fik det så godt med at vælge kjoler, blev det nok også nemmere for hende at vælge sko og undertøj.
Han smilede frækt til hende som hun nævnte at de skulle have den. Den næste kunne han sagtens forstå hun valgte fra. Den sad godt på hende men den gav også et signal om at være billig, noget der ikke passede til hende.
Han gjorde sit bedste for at holde øjenkontakten som hun tog den næste på men lod bevidst blikket smutte og nyde resten af hende imens.
Da hun satte sig og spurgte om han ville lyne hende op, nappede han hende blidt ved øret og kyssede inden han lynede hendes kjole op hvorefter han sagde: "Lad os se....."
Hvis hun blev ved med at drille mere og mere på den måde, var han faktisk sikker på at de ikke en gang ville nå hjem inden lysten ville tage over. Det var selvfølgelig også i 'udfordringen'
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 5 EmptyFre Maj 27, 2022 10:49 pm

Lucy smilede varmt til ham, som han ikke kommenterede på den guld kjole, følte hun at de havde haft den samme tanke, og det var en rar følelse. Hun var nød til at føle sig så tilpas som muligt selvom, hun ville passe ekstra godt på tøjet fordi det var dyrt, sådan var hun barer men det kunne man også godt forstå, hun var ikke van til at få dyre ting, og ikke som andre på hendes alder der måske var gået amok, med at shoppe hvis de ikke selv skulle betale.

Hun stønnede svagt ved hans kys, og kunne også mærke at hun allerede havde lyst til ham, hun bed sig let i læben før hun kort kyssede ham drilsk på næsetippen og grinede blidt.
Igen rejste hun sig fra hans skød, og trådet midt ud i rummet, snurrede langsomt rundt så han kunne se hende, denne sad super godt på hende, hun kiggede hen mod ham med et spørgende blik, imens hun skubbe en tot hår om bag øret.
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 5 EmptyFre Maj 27, 2022 10:53 pm

Det var lidt som om de kunne læse hinanden omkring meninger, hendes evner hjalp muligvis på vej men stadig holdt han lidt på det så hun kunne nyde roen omkring ham.
Andre var nok gået fuldstændig amok med at købe alt de kunne komme i nærheden af, men hun virkede mere som en der passede på tingene og tog sig tid til at vælge det helt rigtige.

Selvfølgelig kunne han ikke læse hendes tanker men ikke desto mindre havde han også lyst til hende, så det skulle nok blive en fantastisk aften og nok intenst nat.
Som hun trådte lidt ud og drejede rundt, kiggede han meget intenst på hende og tog sig tid til at nyde synet, inden han sagde: "Den skal du i hvertfald også have, den sidder som lavet til dig"
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 5 EmptyLør Maj 28, 2022 10:46 am

Lucy smilede til ham, og nikke til hans svar om den røde, før hun gik hen til ham igen, og satte sig på hans skød. " hjælp " sagde hun drilsk, og vendte ryggen mod ham så han kunne lyne kjolen op igen. Efter det ville hun langsomt tage den af ovenpå ham, før hun ville lænede sig mod hans brystkasse og give hans hals et kys, før hun ville rejse sig op og lade kjolen glide af.
Derefter blev den forsigtigt lagt i ja bunken, før hun tog fat i den sidste kjole, den eneste i en lysere farve, Lucy tog den roligt på det var en lang lilla kjole med stof man mange steder kunne se igennem. Hun stillede sig igen ud i rummet og snurrede rundt igen, imens hendes blik hvilede mod ham " hvad siger du?"spurgte hun nysgerrig, hun ville meget gerne have hans mening, nu hvor han betalte for hende.
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 5 EmptyLør Maj 28, 2022 10:55 am

Det ville helt sikkert blive en fantastisk aften, det var allerede en helt fantastisk dag. Og nok forkælede han hende, men han følte også at hun forkælede ham.
Som hun satte sig på hans skød og ville have hans hjælp, lynede han kjolen ned og kyssede tre drilske gange som kjolen gled af hendes skuldre. Så kiggede han med et blik der nærmest trak i dem som hun tog den sidste på og tog sig igen rigtig god tid til at se hende.
Og hun ville jo gerne have hans mening, så det fik hun selvfølgelig. "Hmmm den klæder dig helt fantastisk.... Den sidder perfekt på dig, farven passer til dig.... Jeg kan slet ikke få øjnene fra dig.... Den skal du også have..."
Roligt rejste han sig og gik så hen hvor han kyssede hende lidenskabeligt inden hans blik fandt hendes imens han sagde: "Vil du gerne have flere kjoler eller vil du vælge andre ting?.... Jeg hjælper gerne...." Sagde han drilsk velvidende at han trods alt havde sagt undertøj skulle være en overraskelse. Caine var en gentleman men snakkede ikke bare folk efter munden. Hun skulle vide han var oprigtig
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 5 EmptyLør Maj 28, 2022 11:32 am

Lucy nød faktisk at tilbringe tid med ham, hun elskede at pirrer ham lidt, og de var vidst lige gode om det.
Som hun sad på ham, og han kyssede hende igen, stønnede hun let i dette øjeblik, ville hun ønske hun bare kunne ligge tæt på ham, men de måtte ventet til efter spisning.

Hun kunne mærke hans blik på hende, det var næsten sulten og hun vidste, han også gerne ville hende. Lucy rødmede en smule og lyttede til hans ord "tak Caine " svarede hun ham blidt, hun fulgte ham med øjnene som han kom hen til hende, hun nød hans kys lagde armene om ham, sukke let efter det og besvarede det krævende.
Lucy mødte hans øjne, så tænksomt på ham som han svarede hende " hmm tror jeg har kjoler nok" svarede hun ham kærligt, og strøg hans hår blidt " men måske vi kunne finde et hverdags sæt, du gerne ville se mig i?" sagde hun så, før hun lod en hånd glide ned ad hans ryg, for at lægge sig ved hans balle, imens hun kyssede ham pirrende op ad halsen og nappe ham i øreflippen " jeg glæder mig til i nat" hviskede hun forførende, før hun trak sig fra ham, og tog kjolen af for at lægge den i bunken til køb.
Derefter klædte hun sig på igen, og så på ham for at se om han var klar, eller hvad ?
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 5 EmptyLør Maj 28, 2022 11:45 am

Han måtte også indrømme at det var lidt svært at vente til efter de havde spist, men det var jo en del af hvad der efterhånden virkede som en fælles udfordring. Under alle omstændigheder ville han nyde at være sammen med hende på alle måder.
Hun fangede så tydeligt hvad hans blik fortalte og den måde hun gengældte kysset på var berusende dejligt. Han tænkte ganske kort som hun spurgte til et hverdagssæt hvorefter han nikkede. "Det var faktisk ikke nogen dårlig idé..." Mere nåede han ikke at før hun kærtegnede ham og nappede hans øre.
Efter hun havde klædt sig på igen, strøg han hende op af maven og op af hendes bryster inden han kyssede hendes hals hvor hun ganske kort kunne mærke hans tunge. "Åh tro mig, jeg glæder mig også.... Meget...."
Så rettede han sig lidt op og indikerede at han var klar til at kigge videre på ting til hende. Men det var fristende at drille hende mere
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 5 EmptyLør Maj 28, 2022 12:01 pm

Lucy nød deres kys, det var så fristende at blive ved, men hun vidste også at det måtte vente, selvom han også gav igen, det var næsten blevet en form for leg at pirrer den anden.
" så du må vælge et sæt, du vil se mig i morgen " svarede hun, og gav ham en ny udfordring og sendte ham et drilsk blik, hun var nysgerrig på hvad han kunne vælge, der var mange muligheder så som nederdele, bukser, toppe, lange bluser og så videre.
Som han rørte ved hende, sukke hun nydende og mærkede hvordan han tændte hende, hvilket fik hende til at bide sig let i læben for at holde igen på sig selv, hun sendte ham et drilsk blik " nå jeg kigger efter sko, så må du vælge et sæt tøj jeg kan prøve " sagde hun og kyssede ham kort på kæben.

Lucy tråde ud i butikken igen, og begyndte at lede efter 3 par sko, der ville passe til kjoleren, der var mange at vælge imellem. Hvilket betød at hun prøvede en del forskellige, for at finde de rette, det lykkedes hende og hun gik hen til kassen og satte dem fra sig, så ekspedienten kunne finde de rette par på lagret, før hun så søgte hen til ham " fundet noget?" spurgte hun nysgerrig...
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 5 EmptyLør Maj 28, 2022 12:10 pm

Det var meget fristende at blive ved, udfordringen var mere gået hen og blevet en leg om hvem kunne pirre hinanden mest.
"Jeg vælger nok et par muligheder men vi får se..." Der skulle være muligheder for hende men samtidig noget han gerne ville se hende i så de begge blev glade for det. Hans berøring skabte den mest fantastiske lyd fra hende og den måde hvor hun bed sig selv i læben var lokkende på sin egen lækre måde.
Så kiggede han lidt rundt efter muligheder til hende. Han endte med to nederdele, et par figursyede skjorter, et par pæne løshængende toppe og to par bukser hvor det ene var i let stof.
Han smilede som hun fandt ham igen, ikke lang tid efter han havde fået lagt tøjet til side. Han strøg hendes kind og kyssede hende inden han sagde: "Det vil jeg sige.... " med en drilsk tone. "Hvad mangler du mere til vores aften?"
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 5 EmptyLør Maj 28, 2022 12:54 pm

Lucy var nysgerrig på hans valg, men hun var også glad for de 4 par sko hun havde fundet, det sidste par var mere til hverdags brug, og kunne måske passe til det han havde fundet. "spændene " svarede hun blidt.
Hun vendte tilbage til ham, han havde fået det gemt væk, et let smil gled over hendes læber, før han kom med et nyt spørgsmål " undertøj, men det betyder du ikke må være her, men du skulle vel også finde noget?" svarede hun med et halvt spørgsmål, imens hun kort gav ham et kys på kinden.
Hun nød hans kys, og putte sig let ind til ham, det var mest for hendes egen skyld " skal vi mødes udenfor ved bilen ?" spurgte hun blidt, og så op i hans øjne med et kærligt blik, og hovedet mod hans skulder .
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 5 Empty

Can you help me ? Cw
Tilbage til toppen 
Side 5 af 17Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Gågaden-
Gå til: