|
| Can you help me ? Cw | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Lucy
Humør : Træt Antal indlæg : 225
| Emne: Sv: Can you help me ? Cw Lør Jun 04, 2022 8:18 pm | |
| Det var lidt som om, de var tryllebundet af hinanden, hun glæde sig slet ikke til at blive kørt hjem senere på dagen, men som sagt skulle arbejdet passes og måske det også ville være sundt at være lidt adskilt? Lucy så ham dybt i øjnene, mærkede hvordan han pressede sig længere op, imens hun lod en hånd nusse hans ryg, nakke og hår lidt på skift den anden holdt stadig fast ved hans balde. Hun stønnede som han sagde hendes navn, og bed sig let i læben, mærkede hvordan han satte mere fart på, og han lagde mere kraft i, hvilket tændte hendes indre ulv. Han blik fortalte hende alt, og lige nu var det også bare ham hun ville have, alt andet kunne være lige meget, hun så på ham med lyst i blikket. Stønnede mere hyppigt, og nød hvert eneste gang han trængte op i hende" vær så hård som muligt " hviskede hun bedene, denne morgen var det helt fint med at det blev vildere.
|
| | | Caine Rothwell
Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi Antal indlæg : 1516
| Emne: Sv: Can you help me ? Cw Lør Jun 04, 2022 9:09 pm | |
| Det var nok sundest at man ind imellem ikke var sammen, det blev så meget bedre hvis man nåede at savne hinanden en gang imellem. Og de kunne jo også både skrive og ringe. Da hun så bad ham om at være hårdere, smilede han intenst og lænede sig kort ned over hende imens han sagde: "Så hold ikke tilbage... lad mig rigtig høre du kan lide det..." Så hævede han sig lidt og placerede hænderne fast på hendes egne bryster, så måtte hun selv flytte dem hvis hun skulle holde fast. Han knurrede dybt af lyst inden han pludseligt stødte voldsomt hårdt op i hende. Ganske kort l8d han hende mærke effekten inden ham begyndte at støde meget hårdere og meget hurtigere til det punkt hvor sengen næsten kunne flyttes |
| | | Lucy
| Emne: Sv: Can you help me ? Cw Lør Jun 04, 2022 10:13 pm | |
| han skulle nok regne med, at hun ville skrive til ham hver dag, for hun ville nok ikke kunne lade være med det. Lucy betragtede ham, hun vidste næsten godt, at han også nød det hårdt han var trods alt en stærk mand, men med hendes indre ulv gjorde det heller ikke spor, hun kunne faktisk lide begge dele. Hun lyttede til hans ord, og smilede " det skal jeg nok "svarede hun ærligt, sandheden var nok at hun ikke ville kunne lade være med at udtrykke sig. Som han tog fat ved hendes bryster, slap hun et dybt suk, imens hun så op på ham og lyttede til hans dybe knurren. Lucy stønnede dybt som han trængte hårdt op i hende, det føltes utrolig godt hele hendes krop skreg på ham, hun sendte et smil som et tegn på det var okay at fortsætte. Som han satte farten og styrken op, holdt hun begge hænder mod hans lænd, lod neglene borer sig ind i ham, hun næsten smeltede af nydelse under ham. Hun stønnede, knurrede og sukke på skift få sekunder efter på denne måde, kom hun med en dyb lyd af nydelse som, den bølgede hen over hende, men denne gang var hun klar på mere.
|
| | | Caine Rothwell
| Emne: Sv: Can you help me ? Cw Lør Jun 04, 2022 10:24 pm | |
| Hvis hun skulle vælge at ringe eller skrive hver dag, ville han uden tøven svare hver dag. Han ville nok et eller andet sted ikke kunne lade være alligevel. Og der var jo noget dejligt over den kontakt også. Hun holdte heller ikke tilbage med at udtrykke sin nydelse, hvilket bare tændte ham endnu mere og igen knurrede og stønnede han af den fantastiske følelse. Hun viste heller ikke nogen tegn på at ville have sat farten eller styrken ned så hun fik ikke mere end et par sekunder inden han begyndte at støde voldsomt op i hende igen i samme fart. Det eneste tidspunkt han satte farten ned var for at kysse hende lidenskabeligt og intenst |
| | | Lucy
| Emne: Sv: Can you help me ? Cw Søn Jun 05, 2022 1:37 pm | |
| Lucy nød det til fulde, hendes indre ulv var helt tilfreds med den mere voldsomme sex, og hele hendes krop skreg på ham. Som hun kom var han hurtigt i gang igen, men det var skønt hun stønnede og lod sin ene hånd nusse hans hår, imens den anden lagde sig på sengen og holdt fast i lagnerne. Det var næsten så sengen bevægede sig, men det føltes bare så fantastisk " åhh gud, lige der " sukke hun dybt, og besvarede selv hans kys ligeså krævende, imens hun så op på ham, han var så smuk som han var der over hende.
|
| | | Caine Rothwell
| Emne: Sv: Can you help me ? Cw Søn Jun 05, 2022 1:55 pm | |
| Til at starte med havde det ikke virket som om voldsom sex egentlig var særlig meget hende men i takt med hun var blevet mere tryg ved ham og sig selv i deres lyst, lod det til at virke rigtig meget. Der var noget frækt over hun var nødt til at holde ved sengen på den måde. Hendes ord var den sødeste musik og hendes øjne brændte så klart. "Min kære Lucy..." Sagde han imellem de dybe støn, men sænkede hverken styrke eller fart. Hun var et vidunderligt syn, alt fra hendes skønhed, hendes smil og øjne til hvordan hendes bryster hoppede |
| | | Lucy
| Emne: Sv: Can you help me ? Cw Søn Jun 05, 2022 2:19 pm | |
| Lucy havde nok heller ikke nået så langt, hvis ikke det havde været fordi, han var så god til også at lytte og ikke pressede hende for langt. Det lød næsten som musik, sådan som deres kroppe lavede lyde sammen, lyden af hans støn tændte hende, og hun kunne tydeligt se på ham at, han også nød det meget hvilket gjorde hende glad. Hun betragtede ham, som han kigge på hendes krop, og øjne et smil gled over hendes læber, og hun stønnede dybt igen, som hun mærkede at en ny orgasme snart var på vej, måske han var ude på at slå retorten ?
|
| | | Caine Rothwell
| Emne: Sv: Can you help me ? Cw Søn Jun 05, 2022 2:25 pm | |
| Nok var Caine en dæmon men han var også en gentleman. Og hun havde jo påvirket langt mere end han troede. Det havde været en rigtig dårlig oplevelse for hende hvis han havde presset hende eller overskredet hendes grænser. Han havde ikke gjort sig nogen tanker om at slå rekorder men hun skulle have så meget hun ville og kunne holde til. Han slugte hende nærmest med øjnene som han stønnede af lyst efter hende |
| | | Lucy
| Emne: Sv: Can you help me ? Cw Søn Jun 05, 2022 2:39 pm | |
| Lucy var glad for, at det var ham der havde taget hendes mødom, det kunne ligeså godt have været en voldtægt hvis ikke han havde fundet hende. Men nu lå hun her med ham over, sig og de var sammen for ca 4 gang på de få døgn de havde kendt hinanden, det havde aldrig været noget hun havde håbet på før i tiden. Hun så hans intense blik, og sendte ham et frækt smil før hun let nappe sig i læben, og slap et støn som næste orgasme bølgede over hende, pressede hun hovedet tilbage og sukke dybt, imens hun klemte om lagnet og hans balle med den anden hånd, efter få minutter hævede hun hovedet for at møde hans læber, i et intimt kys og lod sin tunge lege med hans, før hun let nappe ham i læben og sukkede mod hans mund.
|
| | | Caine Rothwell
| Emne: Sv: Can you help me ? Cw Søn Jun 05, 2022 2:47 pm | |
| Hun var kommet rigtig langt på kort tid sammen med ham og det var skønt at vide hun havde valgt ham. Det var svært at finde de rette ord, mem hun havde slået kløerne godt og grundigt i ham på den helt rigtige måde. Som hendes orgasme ramte hende, pressede han sig helt op i hende og holdte sig der imens han mødte hendes læber i et vidunderligt kys |
| | | Lucy
| Emne: Sv: Can you help me ? Cw Søn Jun 05, 2022 4:04 pm | |
| Hun skulle stadig lige forstå, at hun rent faktisk havde ham, og at det var okay at elske ham selvom de stadig, ikke vidste alt om hinanden måtte det jo komme med tiden. Lucy stønnede som han blev oppe i hende da hun kom igen, og nød hans kys til fulde, før hun sendte ham et varmt smil, og sukke som hun nød ham.
Efter en halv times tid, på denne måde var hun ved at få nok, og havde sat sig roligt op i sengen. Hun betragtede ham kærligt, og smilede varmt til ham " min Caine, henter du ikke tingene nede i bilen ? " spurgte hun let, imens hun strakte sin nøgne krop og lod et par hænder løbe gennem håret for at få det lidt mere på plads igen. |
| | | Caine Rothwell
| Emne: Sv: Can you help me ? Cw Søn Jun 05, 2022 5:35 pm | |
| Ganske vist vidste de ikke alt om hinanden og de vidste ikke helt hvad fremtiden bragte, men lige nu var det også ligemeget. Tiden sammen skulle nydes til fulde. En halv time mere af intens lyst inden hun virkede til at være tilfreds hvilket han også var. Så kyssede han hende meget intenst og lidenskabeligt inden han sprang op af sengen for at drille kærligt. "Selvfølgeligviljegdetmin egen... " Han tog et par løse bukser på og sørgede for hun Selvfølgelig kunne kigge det hun ville. Så blinkede han drilsk efter hende og gik så ned i bilen efter hendes ting og det de havde købt til hende. Ca 5 minutter senere kom han op til hende igen |
| | | Lucy
| Emne: Sv: Can you help me ? Cw Søn Jun 05, 2022 9:12 pm | |
| Lucy nød hans kys inden han gik ud af sengen, hun så på ham med et let smil, og betragtede ham som han tog bukser på før han var klar til at gå. Imens han var væk, rejste hun sig op for lige at strække sig lidt, smilede let for sig selv, ved tanken om alt der var sket, det hele kørte lidt rundt men hun skubbe tankerne væk det måtte vente til hun kom hjem. ¨ Som han kom tilbage sad hun på sengekanten og vente på ham, hun smilede stort til ham og rejste sig op for at tage imod tingen " jeg klæder lige om " svarede hun drilsk, som hun tog det og gik ud på badeværelset. Hun kiggede på det han havde valgt, og tog sit undertøj fra sin egen kuffert, fik redt sit hår igennem, vasket det gamle makeup af, taget lidt parfume på. 5 Minutter efter trådte hun ud til ham iført dette sæt tøj hvilket klædte hende ret så godt, hun gik hen for at give ham et kærligt kys, før hun fiskede mobilen op af sin lomme, og lige hurtigt svarede et par beskeder, før hun lagde en væk igen, og så kærligt på ham " spisetid? " spurgte hun blidt. |
| | | Caine Rothwell
| Emne: Sv: Can you help me ? Cw Søn Jun 05, 2022 10:37 pm | |
| Caine tænkte lidt over hvad fremtiden bragte men skubbede det lidt væk for nu, det skulle nok gå og de skulle jo nyde den tid de havde sammen. Inden hun fik lov at gå ud på badeværelset, drejede han hende rundt og kyssede hende lidenskabeligt inden han blinkede drilsk. Imens hun var væk, hoppede han i sorte jeans og en sort skjorte der sad som lavet til ham. Håret blev der selvfølgelig også rettet på. Da hun kom tilbage, smilede han drilsk og sagde: "Du ser fantastisk ud... " Så lod han hende lige svare sine beskeder inden han lagde armen om hendes talje. "Det lyder som en god idé. Og så skylder jeg dig vist en overraskelse" |
| | | Lucy
| Emne: Sv: Can you help me ? Cw Man Jun 06, 2022 1:23 pm | |
| Lucy nød det kys han gv hende, inden hun gik ud for at friske sig lidt op og få tøj på kroppen. Det føltes helt mærkeligt at være fuldt påklædt igen, efter så mange timer uden tøj, og tæt på ham, men det var nu også meget rart lige at få set sig selv i spejlet og få fjernet makeup rester. Som hun kom ud smilede hun stort, og betragtede ham " du er godt ud " sagde hun ærligt som hun kom hen til ham, hun puttede sig ind til ham, efter at have svaret på nogle beskeder, det så ud til nogle var lidt bekymret over ikke at have hørt fra hende, men hun måtte snakke med dem i morgen. Hun så op på ham med store øjne " flere overraskelser ? " spurgte hun nysgerrig, og gav hans kæbe et let kys, imens hun smilede varmt til ham.
|
| | | Caine Rothwell
| Emne: Sv: Can you help me ? Cw Man Jun 06, 2022 2:43 pm | |
| Selvfølgelig var det lækkert at bruge tid med ens kæreste og nyde de begge var trygge nok til at nyde hinandens nøgne kroppe i så lang tid, men en gang imellem måtte man hellere have tøj på. Caine kunne også godt lide at klæde sig pænt og nu her også at høre hendes reaktion. "Og du har mig helt for dig selv" Så smilede han til hende og gik med ned i køkkenet imens han sagde: "På en måde... Jeg har vist ikke givet dig et indtryk af hvor stort mit bibliotek rent faktisk er.... Plus jeg har bøger som den almene borger ikke kan få fat i" Der skulle nok være så rigeligt til hende at læse hvis hun ville. Nede i køkkenet, kyssede han hende kærligt og åbnede køleskabet: "Hvad er du til?" |
| | | Lucy
| Emne: Sv: Can you help me ? Cw Man Jun 06, 2022 3:44 pm | |
| Hun smilede varmt til ham, og nikkede blidt " det har jeg" svarede hun kærligt. Lucy kiggede interesseret på ham, hun elskede bøger de gav en form for ro, og ofte viden hun ikke før havde kendt, der var mange ting hun stadig var ved at lære, da hun aldrig havde gået i en skole, og ikke kunne huske meget om sin tid med sin rigtige familie. " er du sikker på du tør vise det ? tænk hvis jeg aldrig forlod det " svarede hun en smule drilsk, som de gik gennem hans hjem og ned til køkkenet. Hun nød hans kærlige kys, før hun selv hoppe op på køkkenøen for at sætte sig til rette, for at kunne betragte ham, kort så hun tænksomt på ham " hvad med vafler eller pandekager ?" spurgte hun kærligt.
|
| | | Caine Rothwell
| Emne: Sv: Can you help me ? Cw Man Jun 06, 2022 4:20 pm | |
| Der var nu stadig noget underligt men rigtig dejligt ved at sige man tilhørte en anden på den måde. Når han tænkte på de mange forskellige bøger der var i alle mulige genrer ville hun nok bruge utrolig lang tid der inde. Han havde selvfølgelig også de forbudte bøger eller bøger som menneskeheden ikke syntes en dæmon burde ham. Han kiggede kærligt og drilsk på hende inden han sagde: "Det ville jo kun ske hvis du havde lyst til at flytte ind jo..." Havde hun det, ville han heller ikke brokke sig. Da hun så gav et par forslag, fandt han et vaffeljern og tingene til at begynde på at lave vafler. "Det er faktisk længe siden jeg har fået vafler men jeg mener jeg rigtig godt kan lide dem" |
| | | Lucy
| Emne: Sv: Can you help me ? Cw Man Jun 06, 2022 5:07 pm | |
| Lucy smilede let til hans svar, det var fristende ja men dog også, alt for tideligt at flytte ind, selvom det sikkert ville være hyggeligt " hmm " svarede hun blidt, og blinkede let til ham. Hun smilede bredt, som han fandt vaffeljernet frem, før hun så på ham " virkelig ? jeg elsker vafler " svarede hun og grinte muntert, hun blev pænt siddende på bordet for at holde øje med ham. Som hun sad der begyndte hun at nynne en lille sang, uden helt at tænke over det, imens hun betragtede ham og sukke afslappet.
|
| | | Caine Rothwell
| Emne: Sv: Can you help me ? Cw Man Jun 06, 2022 7:21 pm | |
| Han tænkte han ville pirre hendes nysgerrighed lidt mere og sagde: "Der blev regnet på det på et tidspunkt. Og selvom du læser en bog om dagen, kan du ikke nå at læse dem alle sammen på et menneskes levetid" Der var også noget i alle genrer, han var efterhånden også utrolig stolt af sin samling. Specielt den samling folk normalt set aldrig nogensinde så. Han grinede kort sammen med hende inden han sagde: "Så må vi håbe du kan lide de vafler jeg laver.... Der skulle være lidt af hvert i det skab der man kan bruge til også"
|
| | | Lucy
| Emne: Sv: Can you help me ? Cw Man Jun 06, 2022 8:14 pm | |
| Hun kiggede på ham med store øjne, og smilede så let " vildt" svarede hun tydeligt imponeret, og glæde sig endnu mere til at komme hen og se, samt bare røre og mærke duften af bøgerene. Lucy smilede varmt til ham " jeg er sikker på de er gode " savrede hun muntert, før hun hoppe ned fra bordet for at gå hen til ham, hvor hun lagde armen omkring ham og kyssede kort hans hals. De galt om at nyde denne dag, og det havde hun også tænkt sig, det ville næsten blive helt tomt at komme hjem igen, men heldigvis var der mange timer endnu. |
| | | Caine Rothwell
| Emne: Sv: Can you help me ? Cw Man Jun 06, 2022 8:46 pm | |
| Det har også taget mig rigtig lang tid at opbygge den samling, men der skal nu nok være noget du har lyst til at læse" Han mødte meget få der havde den interesse i bøger. Der var mange der ville have hans samling til når de skulle finde en bestemt ting. Men bare at nyde bøger fordi de var bøger, det var en sjældenhed. Han sukkede lavt og nydende som hun lagde armen om ham, efter at have lagt den næste omgang i, drejede han rundt og kyssede hende kærligt. "Hvor sulten er du?" |
| | | Lucy
| Emne: Sv: Can you help me ? Cw Man Jun 06, 2022 8:52 pm | |
| Hun smilede varmt " der er sikkert mange, det er bare med at begrænse sig " svarede hun blidt, ja i hendes alder var der ikke mange der kunne se det spændende i en bog, men Lucy elskede det og det var også ofte man kunne finde hende sidde alle mulige steder og være dybt fordybet i en bog. Lucy smilede let til ham, og besvarede hans kys kærligt, før hun svarede " hmm jeg tror jeg kan spise 3 " svarede hun så, før hun lænede sig op og gav ham et kys mere, og klappe let hans bagdel, imens hun så ham dybt i øjnene. Hun var jo varulv og havde brug for mere mad, end man skulle tro, og så især når det var en af hendes livretter. |
| | | Caine Rothwell
| Emne: Sv: Can you help me ? Cw Man Jun 06, 2022 10:57 pm | |
| Han gengældte hendes smil med samme varme og nikkede en gang. "Det kan i sig selv være svært... Når først jeg bliver begravet i en god bog, har jeg også svært ved at slippe den" Det var ganske vist ikke fordi der var så meget tid til at læse for tiden, men det hændte stadig han tillod sig selv det. Da hun så klappede ham bagdelen, grinede han lidt og gav hendes ene balde et fast klem. Ikke længe efter havde han lavet en ganske solid stak vafler til dem og fundet lidt blandet tilbehør. "Så kan vi vist spise" |
| | | Lucy
| Emne: Sv: Can you help me ? Cw Tirs Jun 07, 2022 5:00 pm | |
| Lucy smilede let til hans ord, før hun nikkede blidt igen " det kender jeg alt for godt, min rekord er vist på 7 timer, jeg var godt nok sulten bagefter" sagde hun med et let grin, og rystede let på hovedet af sig selv. Som han klappe hendes bagdel, sukke hun let men grinte så blidt, hun hjalp ham hen til spisebordet med det hel, før hun satte sig ned overfor ham. Lucy smilede varmt til ham " de dufter skønt " svarede hun, som hun fangede en med en gaffel, og tog hen på sin tallerken, inden hun hældte lidt sirup på, og tog et par jordbær til. Under boret lod hun drilsk, sit ene fod nusse lidt op ad hans ben, imens hun roligt begyndte at spise og lod blikket hvile imod ham. " de er rigtig gode Caine " sagde hun blidt, som hun allerede snuppe den næste, og sendte ham et varmt smil.
|
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Can you help me ? Cw | |
| |
| | | | Can you help me ? Cw | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 29 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 29 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 133, Man Okt 21, 2024 9:38 am |
|