Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx

ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Can you help me ? Cw

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Næste
ForfatterBesked
Caine Rothwell

Caine Rothwell

Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 6 EmptyLør Maj 28, 2022 1:10 pm

"Det finder vi ud af...."
Han håbede i hvertfald på at hun kunne lide det han havde valgt, noget af det var ganske vist købt både for at drille lidt men mest med intentionen om at hun kunne lide det.
Så nikkede han til hende, ganske rigtigt var ideen jo at undertøjet skulle være en overraskelse så imens han fik betalt for det de allerede havde fundet, sagde han:
"Jo jeg har heldigvis styr på det så jeg er klædt om når du kommer ud til bilen.... " Så kyssede han hende blidt og nikkede så til ekspedienten med ordene: "Bare send regningen af det hun finder til min klinik" Roligt strøg han Lucy's kind og sagde: "Vi ses inden længe.. Jeg glæder mig...." De ting hun ikke skulle bruge lige nu, tog han med ud til bilen inden han gik ind i en herretøjsbutik næsten lige ved siden af og fik så fat i hans bestilling.

Jakkesæt minus solbriller

Som han fik det på, nikkede han tilfreds og gik så hen til bilen hvor han ventede på hende, spændt på deres aften
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy

Humør : Træt
Antal indlæg : 225

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 6 EmptyLør Maj 28, 2022 1:54 pm

Lucy havde besluttet sig få den rigtige kjole til denne aften, og havde fået ekspedienten til at ligge den til side, så han ikke kunne se den, de andre lå i 3 poser sammen med sko.
Hun betragtede ham let, og nikkede let selvfølgelig vidste han hvad han skulle have på, hun smilede til ham "det vil jeg glæde mig til" svarede hun blidt, hun nød hans korte kys før han snakkede med ekspedienten. Før han nussede hende, og hun sukke blidt " ja vi ses om lidt " svarede hun, og så ham gå ud af butikken, før hun sukke svagt.

Hun fandt det rette sæt undertøj, før hun fik lov til at gå ind og skifte om, som det hele kom på, så hun sig i spejlet. Lucy betragtede sig selv, for en kort stund, hun havde aldrig set så smuk ud, i sit tøj og hun mærkede spændingen stige. Skoene blev det sidste, før hun takke og gik ud.

Lucy kom ud i den smukke mørkerøde kjole, hun gik en smule forsigtig i de nye sko, men vænnede sig til dem, og vendte blikket mod ham som hun gik mod bilen.
Hun hævede et øjenbryn som hun betragtede ham, han så jo helt vildt godt ud, i et sekund kunne hun slet, ikke finde ud af hvorfor det var dem.
" woaw du ser godt ud" svarede hun meget muntert, og gik hen for at give ham et kys, før hun så nysgerrig på ham.
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 6 EmptyLør Maj 28, 2022 2:02 pm

Caine havde virkelig set frem til deres aften siden ideen kom på banen, derfor skulle der heller ikke spares på noget som helst. Det var længe længe siden han havde tilladt sig selv at holde fri og bare nyde livet, og så kom hun. Han følte sig fri til at være Caine og ikke Dæmonen Caine. Nok generede det ham ikke at være hvad han var, men ind imellem var det rart nok bare at kunne nyde hinanden.

Som han stod der og ventede, var han også mere og mere spændt på hvad hun havde fundet, selvfølgelig tvivlede han ikke på at det ville være helt fantastisk.
Da han hørte hende, smilede han varmt og fik kortvarigt store øjne og gik så hen til hende. "Du ser helt vidunderlig ud.... "
Så tog han hendes hånd og kyssede blidt men drilsk hendes fingre inden han sagde: "Går jeg an?...." hvorefter han strøg hendes ryg og fik sat de sidste ting ind på bagsædet og åbnet døren for hende. Det var rigtig svært at kigge væk fra hende
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 6 EmptyLør Maj 28, 2022 3:01 pm

Lucy var også glad for et par dage, hvor selv hendes evner slappede af, og hun havde mere energi end hun ville have normalt, det føltes så befriende, og denne stund ønskede hun ikke at vænne tilbage, til sit normale liv. Hun følte sig som den heldsigte kvinde i verden, og tænkte slet ikke på at han var dæmon.
Hun betragtede ham, han formode at se endnu lækre ud end, han ellers gjorde normalt og hun glæde sig allerede til at spise ude sammen med ham, måske lære endnu mere om ham.

Hun rødmede som han tog hendes hånd, og kyssede den hun mødte hans blik, og smilede varmt til ham " mange tak " svarede hun blidt, før hun lod blikket vandre over ham " du ser utrolig lækker ud " svarede hun ærligt, før hun lænede sig mod ham og gav ham et kort kys.
Som hun kom ind i bilen fandt hun sin makeup frem, og skubbe det lille spejl ned, så hun kunne gøre sig endnu finere, hun skævede mod ham " bare kør, jeg kan sagtens gøre det imens" sagde hun blidt, før hun fiskede sin mascara frem.
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 6 EmptyLør Maj 28, 2022 3:30 pm

Hun virkede også som en ganske anden kvinde end da han først mødte hende, man kunne heller ikke bebrejde hende det når hun var vant til at være overvældet af andres følelser ved en simpel berøring. Måske følte hun sig som den heldigste kvinde i verden, Caine følte sig også utrolig heldig. Tiden med hende var helt fantastisk.
Da hun fortalte hvad hun syntes om hvordan han så ud, smilede han dragende og strøg hendes kind. Der var aldrig noget i vejen med et kompliment når man vidste hun mente det.
"Det er jeg glad for.... Jeg vil jo se godt ud for dig"
Så begyndte han at køre stille og roligt så hun sagtens kunne nå at lægge den makeup hun ville. Selve restauranten han holdte ind ved, var smukt dekoreret ude fra og lige så meget indenfor når man kiggede ind af de store ruder. Dog var der forholdsvis stille der, noget Caine havde bestilt men ikke sagt. Efter at have parkeret, var han igen henne og åbnede døren for hende, stod drilsk så tæt at de ville stå meget tæt når hun steg ud. "Klar til at nyde lidt god mad?"
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 6 EmptyLør Maj 28, 2022 3:58 pm

Hun kiggede kærligt på ham, og trak let på smilebåndet " du ser godt ud lige meget hvad " svarede hun blidt.
Lucy lagde sin mascara og en rød læbestift, der ikke smittede af på ting, udover det kom der ikke mere makeup på, da hun ikke gik så meget op i den slags.
Hun sluttede af, med at tage to sprøjt af sin yndlings parfume, der duftede af milde blomster og et strejf af vanilje, efter det fik hun sat håret, med en smule hårspray før det hele blev pakket væk.

Lucy kiggede ud ad vinduet som han parkerede, det lignede et af de steder, hun aldrig normalt ville komme, men hun var nysgerrig på at prøve. Hun trådte ud af bilen, og så på ham som de pludselig stod meget tæt, hun smilede varmt til ham, og tog fat i hans hånd " ja det er jeg" svarede hun let.
Før hun så lod ham fører dem mod restauranten.
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 6 EmptyLør Maj 28, 2022 4:07 pm

Som de stod der tæt, smilede han kærligt til hende og sagde: "Jeg er en meget heldig mand...."
Inden han lagde armen om hende, holdte hende tæt og kyssede hendes kind. Derefter holdte han sin arm så hun kunne hvile sin hånd der imens han gik indenfor sammen med hende. En tjener stod nærmest klar til at tage imod dem og sagde: "Velkommen til, hvad er navnet?" Caine smilede og sagde: "Rothwell.."
Tjeneren nikkede en gang og sagde: "Ahh ja de står lige her.... Lad mig vise jer jeres bord...."
De blev så ledt hen til et smukt dækket bord i et område der var lidt mere privat af restauranten hvorefter tjeneren sagde: "Der skulle være det hele, jeg vender tilbage om lidt til at tage jeres bestilling... " Tjeneren bukkede inden Caine trak stolen ud for Lucy og satte sig så overfor hende. Der var allerede menukort og et lille glas kildevand. Hans øjne lyste næsten når han så på hende. "Tænkte at et lidt mere privat bord nok ikke gjorde noget"
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 6 EmptyLør Maj 28, 2022 4:18 pm

Lucy så på ham, før hun smilede " og jeg er en heldig kvinde " svarede hun blidt, hun nød at han holdt hende tæt og kysset mod sin kind, før hun så lod sin hånd hvilede mod hans arm så de kunne følges ind.
Hun kom normalt ikke på restaurant, da det ofte ville være for larmende og hun ville risikere at få migræne, derfor fik hun ofte takeaway når hun var sammen med, venner og familie da de så kunne spise hvor de ville, nogle gange ville hun ønske at hun var mindre følsom.

Hun fulgte med ham, og lod ham fører ordet, imens hun betragte stedet meget imponeret, det var smukt og hun følte sig næsten som en kendis, Lucy satte sig ned med hans hjælp og vendte blikket mod ham, hendes øjne strålede og han burde kunne se hvor taknemlig hun var " Tak Caine, så får jeg ikke ondt i hovedet, og vi kan snakke i fred" svarede hun blidt.
Lucy tog en let tår af glasset, før hun satte det fra sig og kiggede på ham, med et smil på læben " noget du kan anbefale ?" spurgte hun let, imens hun tog det ene menukort, og åbnede for at kigge ned mod det med et nysgerrig blik, alt lød så fancy.
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 6 EmptyLør Maj 28, 2022 4:30 pm

Han kunne godt forestille sig at hun nok ikke var vant til restauranter, netop fordi det ville være larmende og overvældende. Det var også en af grundene til at Caine havde bestilt bord som han havde, hun skulle kunne nyde deres aften.
Det var på ingen måde svært at se at hun var taknemmelig for det, hun fik en ganske særlig glød i øjnene, en glød han elskede at se. "Jeg tænkte netop at privatliv nok ikke gjorde noget..."
Selv tog han en tår af sit glas inden han så kiggede i menukortet for om der var noget hun måske kunne lide, men han kunne heller ikke lade være med at drille hende lidt kærligt. "Mig... Men lad os se om ikke der er noget mad jeg kan anbefale" Sagde han og blinkede drilsk til hende.
"Der er en italiensk plátte.... Der er alle mulige ting lavet som nemme bider... Der er forskelligt kød, grøntsager og andet tilbehør... "
Han ville selvfølgelig sørge for en passende vin til deres mad, så måtte han jo lige se om det var noget for hende, hans forslag
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 6 EmptyLør Maj 28, 2022 4:43 pm

Lucy var glad for han havde tænkt på det, hun ville så nødigt ødelægge aftenen og det var sket, hvis der ikke var ro omkring dem, som der heldigvis var nu. Hun betragtede ham let, som han kiggede i menuen, før han svarede hende og hun fnøs let " jeg tror folk ville glo lidt, hvis du lagde dig på min tallerken" svarede hun drilsk tilbage, borde var heldigvis ikke så bredt så hendes fod kunne nå ham.
Hun lod sin ene fod drilsk strejfe hans ben, imens hun lyttede videre til hans ord, og så tænksomt på ham før hun smilede " det lyder ret fornemt, jeg er nok mere til en god bøf med tilbehør " svarede hun ham blidt, han skulle huske hun var varulv, og havde brug for lidt mere.
Lucy nussede sin fod kælent mod hans ben, imens hun selv kiggede på menuen før hun så kiggede op på ham" hvad med den her" startede hun blidt og læste så op fra kortet " Bøf Wellington
Oksemørbrad smurt i Dijon sennep, duxelles af svampe, parmaskinke & butterdej. Serveret med kartoffelmos, grønt & rødvinssauce ? "
sluttede hun af og så op på ham, imens hun sendte ham et kærligt smil.
For første gang prøvede hun at kigge væk fra priserne" og så lidt vin, og gerne et glas cola også " sagde hun blidt, da hun ikke var den bedste til at drikke alkohol, bestilte hun ofte et glas sodavan ved siden af.
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 6 EmptyLør Maj 28, 2022 4:58 pm

Han slap et kort grin inden han nikkede lidt og svarede: "Det har du nok ret i...."
En god bøf var heller ikke at kimse af så han lyttede spændt efter hvad hun så havde i tankerne, og kunne heller ikke lade være med at trække på smilebåndet som hun begyndte at nusse hans ben med hendes fod.
Som hendes fod var mest hævet, smilede han drilsk og rakte diskret ind under bordet hvor han kærtegnede lidt op af hendes ben, nærmest som et løfte om mere.
"Se det lyder faktisk som en rigtig lækker omgang...." Hun vidste godt hvordan hun skulle drille ham lidt men også de diskrete kærtegn på hans ben. Han rakte hånden op hvorefter der kom en tjener hen. Caine kiggede og sagde: Bøf Wellington
Oksemørbrad smurt i Dijon sennep, duxelles af svampe, parmaskinke & butterdej med kartoffelmos, grønt & rødvinssauce til os begge, to glas af husets bedste vin og to glas cola med is"

Tjeneren nikkede og skyndte sig afsted med bestillingen imens Caine's blik låste sig på skønheden foran ham. "Det her har jeg set frem til Lucy.... Jeg blev rigtig glad da du virkede til at ville blive længere.... Jeg nyder dit selskab...."
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 6 EmptyLør Maj 28, 2022 5:31 pm

Lucy slap et let grin, og sendte ham et drilsk blik som svar, hun nød at drille ham og han drillede tydeligvis igen, men det her var også på den gode mode, uden nogle former for ondskab.
Hun nussede ham op ad benet, så langt hun kunne nå op og mærkede så hans hånd, det fik hende til at udstød et let suk, og hun gælde sig allerede til senere.
" dejligt " svarede hun blidt, som han var med på ideen, mange på hendes alder havde nok valgt salat eller en burger, men hun var til kød gerne en smule rødt, hun var jo varulv. Hun kiggede let et ned som tjeneren kom, og smilede skævt da hun hørte en af hans tanker, kun et lille brudstykke, da han igen var væk kiggede hun op på ham " tjeneren tænkte, at du havde scoret godt " sagde hun munter, og lo blidt før hun fik et mere flirtende blik.

Hun mødte hans blik, han virkede oprigtig glad, det gav hende en dejlig følelse i kroppen " jeg nyder dit selskab utroligt meget, det er sjældent jeg kan få lov til at være helt mig selv " savrede hun ham ærligt, og strøg sin fod lidt nærmere hans manddom, dog forsigtig " jeg bliver genre så længe du vil have mig " tilføj hun blidt.
Hun skubbe let en tot hår bag øret, før hun smilede igen " er der noget mere om dig selv, jeg bør vide ?" spurgte hun så nysgerrig, de kunne vel stadig lærer mere om hinanden ? Senere ville der ikke være meget snak, mere lyde og musik af kroppe mod hinanden, så nu var det bedre at snakke lidt...
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 6 EmptyLør Maj 28, 2022 5:44 pm

Han vidste ikke om det var noget hun tænkte over men de små suk hun kom med når han rørte hende var en helt fantastisk lyd, han kunne slet ikke stå for det.
Caine kiggede dragende på hende da hun så fortalte om hvad tjeneren havde tænkt. Som svar på hendes flirtende blik, kiggede han tilsvarende varmt og lokkende på hende imens han spurgte: "Har jeg scoret dig? Det lyder ikke som nogen dårlig ting...."

Han gjorde heller ikke noget for at skjule at han nød hendes selskab. Penge gjorde mange ting rigtig meget nemmere men hun så ham og ikke hans formue.
"Det glæder mig rigtig meget at høre.... " Der kom et stille suk fra ham som hun nussede højere på hans ben efterfulgt at et drilsk smil. "Det må jeg huske... Det lyder rigtig dejligt.."
Tjeneren kom lige hurtigt med deres drikkevarer og listede af igen, hvorefter Caine skålede med Lucy og svarede på hendes spørgsmål: "Om der er noget du bør vide?... Jeg spiller klaver.... Er stor fan af kunst.... Og så er jeg rigtig glad for jeg var frivillig til den gadefest hvor jeg fandt dig...." Stille kyssede han hendes hånd og smilede. "Hvad med dig Lucy?.... Hvad skal jeg vide om dig?..."
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 6 EmptyLør Maj 28, 2022 6:05 pm

Hendes små lyde, kunne hun slet ikke undertrygge, det var som om de bare ville ud og hun ikke kunne gøre noget ved det. Hun mødte hans dragende blik, og smilede skævt ved hans ord " ja det har du nok" savede hun blidt, og sendte et skævt smil til ham.
Lucy ville nok være faldet for ham, lige meget hvor mange penge han havde, hun var ikke typen der gik op i den slags, og hun var også meget taknemlig overfor de ting.
Hun hørte hans lette suk, det fik hende til at tænde en smule og hun nappe sig let i læben, imens hun så på ham og lyttede til hans ord " du kan altid skrive, hvis du savner mig for meget " savrede hun ham let, hun regnede da ihvertfald med at skrive til ham.

Lucy så mod tjeneren som han satte drikkevarerne, hun ventede til han var gået, før hun igen så mod Caine, hun skålede med ham, med en tår af vinen før hun satte den fra sig og lyttede interesseret til hans ord, imens hun let fjernede foden fra hans ben.
" så må du spille for mig i morgen " svarede hun oprigtig interesseret, smilede let ved hans ene svar " det er jeg også, jeg tør ikke tænke på, hvem der ellers kunne have fundet mig " svarede hun taknemligt.
Hun nød hans kys mod sin hånd, og så tænksomt på ham før hun smilede " hmmm ja " startede hun let " ud over historiske bøger, men jeg læser også kærligheds romaner, og så er jeg ret glad for at se dokumentarrer og kærligheds film " savrede hun let og rødmede en smule, da det for hende var nogle ting hun ikke helt delte med andre, da det gjorde hende flov.
Hun holdt kærligt hans hånd og hendes ene fingrer nussede hans hånd blidt.
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 6 EmptyLør Maj 28, 2022 6:40 pm

Han gengældte hendes skæve smil og nussede blidt hendes hånd, der var alligevel lidt over der blev sat ord på den slags, selvom det egentlig ikke var nødvendigt.
"Det varmer at høre...." Hans blik var intenst og hans smil var ikke til at tage fejl af. Da han sukkede og hun reagerede på det, var det nærmest som om han kunne mærke det. Det var næsten som om hans øjne fortalte at han glædede sig rigtig meget. "Det vil jeg også gerne... Og for dig er min dør altid åben...."

Så nikkede han med et smil som hun sagde at så måtte han spille for hende den efterfølgende dag.
"Det vil jeg hellere end gerne.." Nu hvor hun havde haft den effekt på ham, var han egentlig også glad for at han havde fundet hende. Da hun så lidt flovt fik nævnt hvordan hun var glad for kærlighedsfilm og dokumentarer, fik han også en idé. "Hvis jeg så siger en aften i nattøj, takeaway og kærlighedsfilm, hvad siger du så?"
Normalt så han ikke rigtig film men det var mest fordi at han ikke gad alene.
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 6 EmptyLør Maj 28, 2022 7:03 pm

Lucy havde ikke noget imod at erkende at han havde scoret hende, hun havde ikke regnet med at finde en mand, som kunne holde hendes evner ud, og som var så kærlig mod hende, dem var der nok ikke mange af.
Hun kunne se lysten i hans blik, og svagt hører det i sit sind, han næste ord fik hende til at smile varmt til ham " Tak Caine det vil jeg huske" svarede hun ham kærligt, det var rart at kunne søge tilflugt hos ham, hvis hun følte verden var imod hende.
Hun smilede ved hans svar, hun havde intet imod at sidde ved siden af ham, og hører ham spille det ville sikkert være hyggeligt" det vil jeg glæde mig til så " svarede hun let.

Lucy tog en tår af sin sodavand, imens hendes øjne hvilede på ham, som hun vente svar på hvad hun havde fortalt, dog blev hun letter overrasket over hans svar, men smilede taknemligt " så siger jeg aftale " svarede hun glad, og lod sin fod nusse hans ben igen, imens hun bare nød at sidder der og betragte ham...
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 6 EmptyLør Maj 28, 2022 7:10 pm

Noget af det der virkelig gjorde noget ved følelsen, var at han var sikker på hun var oprigtig omkring det. Selv deres evner passede sammen så hun også kunne nyde en verden der ikke bare ville overvælde hendes hoved, og hvis hun så brugte det sammen med ham var det bare endnu bedre. "Det er jeg glad for, jeg vil se frem til det"
Ganske kort løftede han endnu en gang hendes hånd og kyssede den blidt inden han meget lavt sukkede så hun ville kunne mærke det på hendes hånd. Stille lagde han sin hånd mod bordet og nussede hendes inden han så spurgte: "Så håber jeg at jeg kan spille en sang du kan lide"

Nok blev hun overrasket, men hun ville også nemt kunne se på ham at han mente det. "Du virker overrasket over mit svar?...."
Stille nød han hvordan hun nussede hans ben og kunne slet ikke lade være med at se på hende. Stille kom en tjener med deres mad og listede diskret af igen. En ting stedet var kendt for, at lade gæsterne nyde deres mad i fred
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 6 EmptyLør Maj 28, 2022 7:31 pm

Lucy nød bare at være helt sig selv, omkring en anden person, det skete så sjældent men føltes så rart. Hun smilede ved hans svar, før hendes blik blev lagt mod hans hånds, som han tog hendes igen og hun mærkede hans støn mod huden, hvilket igen tændte hende og hun måtte nappe sig let i læben " det kan du sikkert, min musik smag er ret bred " svarede hun roligt, hun hørte meget blandet ofte hørte hun musik for at holde andres tanker ude, men det kunne hendes hovedet dog heller ikke i for mange timer.
Han var så sød mod hende, det var så skønt.

Hun smilede til ham, som han spurgte " ja, men du er så sød mod mig, jeg har ført nævnt det overfor en anden, og den person grinede barer ad mig" svarede hun helt ærligt, før hun tog en tår af sodvanden i det samme som maden blev sat foran dem.
Lucy kiggede sulten på maden, det duftede fantastisk hun hævede sit vinglas, for at skåle med ham " skål og tak fordi du ville have mig med, det er lidt af en oplevelse " svarede hun kærligt, før hun så tog en tår af vinen.
Lucy begyndte langsomt at spise, kom med en lyd der fortalte at hun elskede maden, og hun nussede da også hans ben engang imellem.
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 6 EmptyLør Maj 28, 2022 7:36 pm

Han overvejede nogle muligheder for sange han kunne spille, han kom også frem til nogle gode muligheder. Det var selvfølgelig ikke det helt nyeste musik, da moderne musik ikke altid var velegnet til klaver.
Som hun nappede sig i læben, kiggede han meget intenst på hende og trak drilsk på smilebåndet. Det var jo lækkert at have den effekt på hende.
Han lyttede som hun forklarede hvordan der var blevet grint af hende for at kunne lide den slags, hvilket fik ham til kort at ryste på hovedet. "Jeg kommer ikke til at grine af dig.... Og hvorfor ikke nyde en aften i nattøj med takeaway, film og dig ved min side?"
Så hævede han sit glas for at møde hendes skål og sagde: "Skål og jeg håber du nyder det lige så meget som jeg...." Roligt begyndte han at spise sammen med hende og det var rigtig god mad hun havde valgt. Ganske diskret gengældte han med at nusse hende overraskende blidt op af benet, lige så højt som hun gjorde lidt tidligere
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 6 EmptyLør Maj 28, 2022 7:52 pm

Hans intense øjne hjalp ikke på hendes lyst til ham, men hun blev sidende de måtte vente, men det føltes lidt som om det var mange timer til hun kunne rører ham sådan rigtig, hun prøvede at skubbe tankerne om det væk.
Lucy smilede til ham, som han rystede på hovedet " det ved jeg godt du ikke vil " svarede hun så blidt, sendte ham et taknemligt smil " det vil jeg meget gerne, det kunne være hyggeligt " svarede hun ham let.
Hun nikkede til hans skål " det gør jeg " svarede hun blidt, før hun tog en tår, for så at gå igange med den meget lækre mad, som han nussede hende og kom længere op, hvilket fik hende til at sende ham et blik, der fortalte at han skulle passe på.

Maden var skøn, hun spiste roligt til der ikke var mere på tallerken, og vendte blikket tilbage mod ham, imens hun tog lidt mere at drikke, og sendte ham et varmt smil " du er så skøn " sagde hun kærligt, og blinkede let til ham, hun skulle til at sige hun elskede ham, men det føltes for tideligt at sige højt.
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 6 EmptyLør Maj 28, 2022 8:00 pm

Han måtte indrømme at hans lyst til hende var også ganske stigende, så tiden kunne godt føles lidt lang men det var stadig rigtig hyggeligt og han nød tiden med hende.
Så smilede han kærligt til hende og sagde: "Det er jeg sikker på, det er endnu mere at glæde sig til... Du må dog vælge film, så voldsom er min viden ikke på det punkt" Hun skulle nu nok kunne finde en hun gad at se og det var helt fint til ham.
Som hendes blik fortalte ham han skulle passe på, kiggede han både spørgende men også drilsk til hende. Nærmest som om det var en udfordring.

Det var rigtig dejlig mad og endnu bedre selskab at nyde den sammen med. Som hun smilede så kærligt til ham, smilede han lige så kærligt tilbage og svarede: "Og du er fantastisk.... Intet mindre end..."
Tænk sig at man kunne udvikle stærke følelser på ganske kort tid. Han kunne mærke noget men ville ikke sige den slags så hurtigt.
Stille strøg han hendes hånd og spurgte: "Hvad kunne du tænke dig til dessert hvis du vil have det?..."
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 6 EmptyLør Maj 28, 2022 8:21 pm

Lucy smilede til ham, som han svarede hende, og hun nikkede let " vi kunne gøre det hos mig, jeg har masser af film, så kan sagtens finde en vi kan se " svarede hun glad. Som han smilede drilsk, rystede hun let på hovedet af ham, og grinede så blidt.
Hun rødmede en smule ved hans svar, det var så fint og hun var begyndt at få seriøse følelser for ham, det var både godt og dårligt, for hun ville ikke kunne vise ham frem til familie og venner, men hun prøvede bare at nyde det så længe det nu kunne holde mellem dem.

Hun kiggede let på hans hånd, før hun så på ham med et kærligt smil igen " jeg tror heller jeg vil hjem og have dessert " svarede hun, og sendt et frækt glimt med øjet " med mindre du vil have noget her?" spurgte hun blidt, imens hun tømte sit colaglas, og nussede hans hånd blidt.
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 6 EmptyLør Maj 28, 2022 8:39 pm

"Det vil jeg mægtig gerne, det lyder til at kunne blive rigtig hyggeligt" Det ville blive rigtig hyggeligt plus hun fik muligheden for at være vært i hendes eget hjem. Hvis hun havde haft de problemer med at kunne holde folks følelser ude, kunne han forestille sig at hun nok ikke havde for mange besøg.
Caine havde ikke noget problem med at indrømme at han nok havde fået stærke følelser for hende, ganske vist ville det blive besværligt med hvordan hendes familie så på ham specielt fordi han var Dæmon. Men han var klar til at gøre det der var nødvendigt for at han blev accepteret. Også ligegyldigt hvor lang tid det ville tage.
Med det blik hun sendte ham, var han så udemærket klar over hvad han ville. "Det lyder som en rigtig dejlig idé Lucy, det gør vi...." Han kaldte en tjener over og fik klaret regningen med passende mængde drikkepenge inden han gjorde klar til at gå sammen med hende. "Klar?"
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 6 EmptyLør Maj 28, 2022 9:11 pm

Hun lyset op i et stort smil" så er det en aftale "svarede hun glad, det skulle nok blive hyggeligt, at se film med ham, normalt lå hun selv på sofaen med dyne på og så film, det var en af de ting der fik hende til at slappe af efter en lang dag. Normalt havde hun ikke så ofte gæster, det var nemmere at besøge andre, hvor de godt vidste hun ikke altid blev længe, hun havde det dårligere med at skulle sende folk hjem fra sig. '
Lucy ville gerne kunne vise ham frem, men var også lidt nervøs over det, men hendes familie måtte jo acceptere det, så længe hun var glad og han behandlede hende godt. Dog måtte der gå et par uger, de ville få et chok, hvis hun fortalte at hun elskede ham fra dag 2 de så hinanden, men det måtte komme til den tid.

Lucy smilede han havde fanget hendes hentydning, og det passede hende fint at de kunne tage hjem, hun regnede faktisk med de kunne nå helt hjem, men havde også svært ved at se hvordan man skulle kunne hygge sig i en bil ?
Hun nikkede let " ja " svarede hun blidt, og tog en sidste tår vin, før hun rejste sig op og gik hen til ham. Hun kyssede ham på mundvigen, før hun hviskede ham i øret " tusind tak for lækker mad " efterfulgt af et nap i øreflippen, før hun tog imod hans arm, når han ville tilbyde den, så de kunne komme ud.
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 6 EmptyLør Maj 28, 2022 9:36 pm

Hans eget smil voksede som hun lyste op hvorefter han sagde: "Perfekt, det skal nok blive godt"
Det skulle nok blive en rigtig dejlig aften hvor hun kunne slappe af helt som hun havde lyst til, og han ville elske at være mere i hendes selskab.
Han var godt klar over at det nok ikke var noget de lige skulle smide i hovedet på folk så hurtigt, men Caine var også klar på at tage den tid der skulle til så det skabte mindst muligt problemer for hende. Og hvad end konsekvenser der kom i hans retning skulle han nok klare.
Nu måtte de se om de nåede hjem eller hvordan. De kunne altid drille hinanden i bilen hvis hun var i tvivl ellers skulle han nok svare på hvis hun ville vide noget.
Så smilede han og sukkede lavt som hun nappede ham i øret. "Lad os se om du kan lide desserten også...."
Derefter gik han ud til bilen sammen med hende og fik åbnet døren i passagersiden. Fast pressede han hende op mod bilen og kyssede hende lidenskabeligt inden han så hende i øjnene. "Skal vi.... Køre hjem?...."
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 6 Empty

Can you help me ? Cw
Tilbage til toppen 
Side 6 af 17Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Gågaden-
Gå til: