Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx

ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Can you help me ? Cw

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Næste
ForfatterBesked
Caine Rothwell

Caine Rothwell

Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 4 EmptyTirs Maj 24, 2022 8:47 pm

Caine kunne selvfølgelig ikke læse hendes tanker men selv havde han da også en stærk fornemmelse af han egentlig ikke ville have det til at stoppe.
Som hun pirrede ham lidt, rettede han sig op så han kunne nyde synet af hende imens han strøg hende op af maven og til hendes bryster endnu en gang. Derefter tog han hendes ene hånd og lagde ned så hun kunne bestemme om hun ville røre ved sig selv eller hans manddom. Hans blik blev endnu en gang drilsk som han nikkede.
"Du siger jeg lever som en konge... Det synes jeg du skal prøve om du får smag for.... I aften tager jeg dig med ud at spise på en rigtig lækker restaurant... Det skal gøres ordentligt så noget nyt tøj, muligvis noget sexet undertøj alt efter hvor drilsk du vil være.... Udfordringen er at se om du kan drille mig så meget at vi end ikke når her tilbage til inden..."
Så lænede han sig ned og kyssede hende lideenskabeligt ved halsen og hviskede: "At jeg ikke kan holde fingrene fra dig.... Hvordan lyder udfordringen?...." Det var selvfølgelig ikke en hindring for at hun begyndte at drille før det
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy

Humør : Træt
Antal indlæg : 225

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 4 EmptyTirs Maj 24, 2022 9:02 pm

Hendes blik hvilede på ham, nød hver en del af hvad hun kunne se, imens hun mærkede hans kærtegn og smilede frækt til ham. Hun lod ham flytte sin hånd, og fik et drilsk smil på læben da hendes ene finger strejfede hans lem, før hun lod sin finger røre sig selv for så at slippe et let støn, ikke engang at rører sig selv havde hun før prøvet, men lige nu var det fristende og det ville sikkert pirrer ham hvilket passede hende perfekt.
Som han snakkede lytte hun nysgerrigt, imens hun legede med sig selv, før hun fjernede sine fingre for at tage fat omkring ham, og lod hånden kører engang frem, og en gang tilbage før hendes fingere udforskede hans manddom, imens hendes blik hvilede på ham.

Som han slutte sin ide, hævede hun let et øjenbryn og så tænksomt på ham, det var alligevel en stor ting for hende, det han ville gøre " du er sikker på du tør have mig med ? jeg kommer normalt ikke så fine steder" svarede hun ham blidt, og lod sine fingrer lege med ham.
" så du melder dig frivilligt til shopping ? " spurgte hun og grinede varmt, før hun lænede sig frem for at placere et kys mod hans kæbe, før hun gjorde plads til hans kys ved halsen.
Endnu et let støn slap fra hende, før hun smilede drilsk " jeg vil gøre mit bedste " svarede hun så, før hun mødte hans læber i endnu et krævende kys, før hun trak hovedet tilbage for beder at kunne se på ham " men så er vi nok nød til snart, bare at spise en lille smule" sagde hun, før hun slap hans hårde lem og lagde armene omkring ham, uglede hans hår og blinkede frækt til ham.
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 4 EmptyTirs Maj 24, 2022 9:10 pm

Det kunne godt være hun ikke havde rørt ved sig selv før men hun virkede til at nyde det og ganske som hun tænkte så elskede han at se det, det pirrede ham ganske meget. Da hun så tog fat om hans manddom, sukkede han nydende og smilede meget tilfreds, det føltes helt fantastisk.
Hun virkede kort overrasket over han ville det, men han nikkede med en sikkerhed der ikke var til at tage fejl af. "Jeg er meget sikker.... Jeg er sikker på det nok skal blive en rigtig god tur...."
Han grinede kort sammen med hende som hun spurgte ind til shopping hvorefter han nikkede endnu en gang og blinkede drilsk til hende.
"Ja jeg melder mig frivilligt.... Plus det kommer jo også mig til gode"
Han gav sig hen i det krævende kys og gengældte med en varm lidenskab hvorefter han så på hende igen og nød selv det at hun uglede hans hår. "Så må jeg hellere komme i gang med at lave mad..." Kort gned han sin manddom mod hendes underliv inden han drilsk trak sig for at gå i gang med maden. Han havde dog en idé om hun ikke var færdig med at drille ham
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 4 EmptyTirs Maj 24, 2022 9:24 pm

Han havde fået hende fuldkommen ud af hendes skal, og det var så befriende ikke at skulle, være bekymret for berøring og tankelæsning, det var ellers noget der til dagligt tog en del af hendes energi. Men nu hvor hun havde ham, kunne hun få et par dage, hvor hun bare kunne være fri.
Hun nød at se ham, kunne godt fornemme at han tændte på det, og ærligt så føltes det også skønt, det blev nok ikke sidste gang hun selv prøvede, måske hun kunne drømme om ham imens?
Som hun rørte ham, lød hans suk hvilket fortalte hende, at hun gjorde noget rigtigt, og at det var en god måde at lærer det på.

Lucy strålede som han sagde, det passede og hun kom med et let hvin af glæde, før hun smilede varmt " det vil jeg glæde mig til " svarede hun ærligt, før hun slap hans lem for at tage fat om ham.
Hun hævede grinene et øjenbryn " pas på hvad du siger smukke, jeg kan godt trække tiden" savrede hun drilsk, og fik en lille ide om at tage lidt ekstra kjoler med til prøvning" men jeg tænker du er mester i at påklæde og afklæde " tilføj hun og sendte ham et frækt blink.
Hun nød deres kys, sukke let som det sluttede " ja nemlig" svarede hun ham og klappede let hans ene balle før hun gab slip på ham, som hans lem rørte hende sukke hun dybt, men knurrede lidt klagende som han gik.
Dog lod hun ham gå, for hendes mave kom endnu engang med en klagende lyd, og nu duftede kaffen også ret godt. Det ville sikkert også pirrer ham, at hun ikke gjorde noget, men blot betragtede ham imens hun lod en hånd rette let på sit hår, før hun knappe skjorten bare en smule, og satte sig lidt beder til rette.
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 4 EmptyTirs Maj 24, 2022 9:34 pm

Caine ville sikkert blive ganske helt tilfreds hvis han vidste hvad tanker hun havde sig. Det var rart at se hun kunne komme ud af sin skal imens hun var sammen med ham og prøvede nogen ting både for sig selv men også ting der behagede ham. Selvom hun klarede det nu rigtig godt, han elskede alt hvad hun gjorde.
Han grinede lidt som hun lidt drilsk truede med at kunne trække tiden hvorefter han kyssede hende kort og sagde: "Du bruger bare alt den tid du vil.... Jeg skal nok nyde det lige så meget... Men lad os sørge for du får nogle ting at vælge imellem, lad hvad end du finder af undertøj være en overraskelse til når jeg får kjolen af dig igen... Så må vi jo se hvor meget mester jeg er i at afklæde...."
Inden han gik i gang med maden, fandt han to krus der blev fyldt med kaffe hvorefter han vendte sig om mod hende. "Du er fantastisk" lod hende nyde udsigten såvel som han gjorde inden han gik i gang med maden. "Skal jeg også have en udfordring eller skal vi se hvor din ender henne?..."
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 4 EmptyTirs Maj 24, 2022 9:49 pm

Lucy grinede muntert, og betragtede ham som han stod der foran hende " aftale " svarede hun let, og sendte et smil " men imens jeg finder undertøj, tænker jeg du kan finde noget pænt til dig også " svarede hun så, han skulle ikke slippe, hun ville også have noget lækkert at se på.
Hun besvarede kort hans kys, med et blidt et før hun betragtede ham som han, gik der nøgen i køkkenet, ikke et dårligt syn, det kunne hun godt vænne sig til.
Han ord fik hende til at rødme for første gang i lang tid "det er du også " svarede hun ærligt, imens hun tydeligt gav ham elevatorblikket for at pirre ham.

Som han nævnte en udfordring til ham, nappe hun sig tænksomt i læben, og brummede let før et drilsk smil gled over hendes læber " jeg har en udfordring til dig " svarede hun ham så, med en meget legesyg stemme " Du må kun kysse mig, ikke røre min krop, helt indtil vi tager afsted " sagde hun så, og ventede på hans reaktion, hun syntes ihvertfald selv det var en sjov ide.
" men jeg vil gerne bruge tiden, inden vi skal afsted, til at lærer dig bedre at kende som person " svarede hun så, nu hvor de havde været så tæt, var hun også nysgerrig på at lærer ham at kende, så meget som han ville fortælle hende ,selvom det nok betød, at hun også måtte fortælle om sit eget liv.
Hun lod den øverste og nederste knap være åben, bare for at pirre ham lidt mere, hvorefter hun skubbe sit hår om bag øret da det tog hendes udsyn til ham...
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 4 EmptyTirs Maj 24, 2022 10:03 pm

Han nikkede til hende, faktisk havde han allerede noget i tankerne der forhåbentlig faldt i hendes smag. Caine havde en dyr smag men det skulle også være noget hun kunne lide at se på.
Det var egentlig utrolig rart, han kunne nærmest mærke hendes blik som han gik der og lavede mad, det måtte jo være fordi hun nød udsigten.
Da hun så gav ham elevatorblikket, tog han sig god tid så hun kunne se så meget som hun overhovedet ville. Han spidsede ører da hun så sagde hun havde en udfordring hvilket fik ham til at trække på smilebåndet. Det var også en sjov idé. Dog kunne han ikke lade være med at knibe øjnene drilsk sammen og sige: "Men må du godt røre mig så? Det ville jo næsten være snyd"
Hun vidste så udemærket hvordan hun skulle pirre ham men det var også et vidunderligt syn at hun sad der i hans skjorte.
"Det kan vi sagtens, hvor vil du starte? Der er ret meget at fortælle. Skal vi starte fra hvordan jeg kom til verden eller interesser? Jeg kan fortælle så meget at jeg er lidt af en bognørd"
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 4 EmptyTirs Maj 24, 2022 10:20 pm

Lucy ville nok kunne lide ham i alt, hun havde dog ikke en dyr smag, men det var naturligt når man til dagligt ikke havde så meget at rykke med, det var endnu en grund til hun havde en mindre bolig, for at sparer lidt til andre sjovere ting.
Hun nød tydeligvis udsigten, og det at blive opvartet føltes også skønt, næsten som at være kongelig, hun rynkede let på næsen " før vi tager på shopping, kan vi så lige runde mit hjem ? " spurgte hun, da hun kom i tanke om at det nok ville være rart med hendes makeup og en hårbørste, men så kunne han også se hvor hun boede.

Lucy smilede frækt, som han stod der og kunne tydeligt fornemme han også nød det, hans drilske smil fik hende til at fnise blidt, før hun nappe sig frækt i læben og så tænksomt på ham " det må vi jo se på, måske og måske ikke" svarede hun så pirrende, han behøvede ikke vide alt, og lige nu var det vist også godt for hendes krop, lige at få en pause.
Hendes øjnene blev store da han nævnte bøger, det var også en ting hun nød, især fordi det ofte fik hendes tanker væk og hun kunne drømme sig lidt væk i bøgerne. " hmmm du har levet mange år, så måske nogle af højtepunkterne " svarede hun blidt, imens hun nysgerrig lagde hovedet på skrå " ej, jeg er også en bognørd" svarede hun så begejstret, ikke det mange i hendes alder ville syntes var spændende, men for hende var det skønt.
" du ved også du bare kan spørge ind til mig " tilføj hun lidt efter, bare for at det skulle gå begge veje, det var rart at lære lidt mere om hinanden...
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 4 EmptyTirs Maj 24, 2022 10:30 pm

Han var ikke helt sikker på om hun havde gættet det endnu men ikke desto mindre havde Caine tænkt sig at betale alt på deres tur. Hun skulle have så god en dag som overhovedet muligt.
Da hun så spurgte om ikke de kunne runde hendes hjem inden shoppeturen, nikkede han med et varmt smil. "Jo selvfølgelig kan vi det, så kan jeg se hvor du bor også"
Hendes svar på hans spørgsmål om hendes udfordring fik ham først til at se utilfreds ud men det blev hurtigt erstattet med et grin. "Spændende"
Hendes reaktion på at han var bognørd sagde det hele og gav ham endnu en idé der måske ville gøre hende glad, men det skulle de nok finde ud af.
"Højdepunkter? Lad os se.... Jeg var feltkirurg under både Første og Anden Verdenskrig... Jeg har rejst verden rundt.... Samlet et hav af genstande, artefakter og bøger.... Og så besluttede jeg mig til sidst for at bo her... Her behøvede jeg ikke at flygte længere. Kirken er ikke så glad for en som jeg..."
Noget af maden skulle lige passe sig selv så han tog sin kaffe og gik helt hen til hende men uden at røre så udfordringen stadig gjaldt. "Hmmm... Hvad har bragt dig her til byen? Lidt milesten fra dit liv?" Han tog sig lige chancen til at læne sig ind og kysse hende blidt
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 4 EmptyTirs Maj 24, 2022 11:01 pm

Hun regnede nok mest med han betalte for maden, ellers tænkte hun nok hun selv kunne betale det andet, men hun vidste heller ikke hvilke dyre steder han ville tage hende hen.
Hun smilede let som han svarede " ja det kan du, dog tror jeg der roder en smule " svarede hun, og trak let på skulderen, der skulle ikke så meget til bare en bluse på gulvet eller lidt opvask, så var det rod i hendes hoved, andre plejede bare at kigge mærkeligt når hun nævnte det, men hun var også typen der nød at holde orden og rent .

Lucy grinede let af hans utilfredse udtryk, det virkede som hun havde håbet på, selvom han grinede bagefter, så tog hun det stadig som en lille sejer. Hun lagde hovedet på skrå igen, som han fortalte imens hun meget opmærksomt lyttede med " woaw du har oplevet så mange spændende ting, jeg kun har læst bøger om " svarede hun oprigtig interesseret, man kunne vel godt kalde hende en smule nørdet" hvad med din familie ? er der nogle der har betydet ekstra meget for dig ?" spurgte hun blidt.
Hun smilede som han kom hen til hende " Jeg har altid levet her, eller det tror jeg ihvertfald " startede hun ud, imens hun betragtede ham " som 10 årig mistede jeg mine forældre, de blev dræbt af en vampyr, og han jagtede også mig, det er derfra mit ar kommer " sagde hun stille, det var ikke så nemt at snakke om, men hun ville gerne dele det med ham.
Hun nød hans kys, før hun sende ham et let smil " Elisabeth fandt mig såret i skoven, og tog mig til sig, så blev jeg optaget i The Sunset Prowlers, som nu er min familie" sagde hun med et taknemligt smil på læben " jeg kan ikke huske meget fra min barndom, kun at vi boede væk fra alt og alle, de fortalte mig at alle andre var farlige" sagde hun og trak let på skulderen, før hun kørte en hånd igennem hans hår " siden da har jeg prøvet at finde mig selv, og mine egne erfaringer, og for 2 år siden kom min tankelæsnings evne, og får et år siden flytte jeg i egen bolig " sluttede hun af, det var også næsten hele hendes livs historie...
Hun slutte af med at kysse ham blidt på læben, før hun trak sig igen og sendte et smil.
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 4 EmptyTirs Maj 24, 2022 11:11 pm

Det virkede lidt til at de havde den samme idé om hvad der var rodet, der skulle heller ikke meget til før at Caine syntes der var rodet. Hjemme ved andre tænkte han ikke så meget over det, det var kun hjemme ved ham selv hvor der skulle være rent og pænt.
"Jeg er sikker på det ikke er så slemt men ellers klarer vi det jo nok..."
Han trak lidt på smilebåndet som hun komplimenterede hvor meget han havde oplevet, det havde heller ikke været noget stille liv han havde haft. "Jeg svor meget tidligt at jeg ville være mere end bare min titel, det har taget mig mange mærkelige og spændende steder hen"
Da hun så spurgte om han havde nogen der betød mere, tænkte han sig kort om det var ikke lige noget han normalt tænkte over. "Det må næsten være min fader. Han lærte mig utrolig meget, han var en kærlig men streng mand. Min moder kan jeg ikke huske så meget af, hun døde ikke ret lang tid efter jeg kom til verden... " Det var tydeligt at han ikke så ofte snakkede om sin familie, selvom det egentlig ikke generede ham.
Så lyttede han nøje efter som hun fortalte om hendes liv, der havde også været en hel del, specielt taget i betragtning af hendes unge alder.
"Jeg er rigtig glad for denne Elisabeth fandt dig, og hvis man skal være sikker fra en vampyr er der meget få steder der er lige så sikre som i en varulveflok"
Han gengældte hendes blide kys inden han begyndte at anrette den lækre morgenmad til dem imens han spurgte: "Hvis du har lyst kan jeg vise dig mit bibliotek i morgen?" De havde jo noget af en dag foran dem
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 4 EmptyTirs Maj 24, 2022 11:42 pm

Hun smilede blidt til ham, og nikkede let " du har nok ret, det bare mit hoved der stresser hvis der er for meget rod omkring mig " savrede hun ham blidt, de begyndte at have en del til fælles, hvilket var lidt sjovt taget i betrækning af at der var så stor alders forskel.
Lucy lyttede igen nøje interesseret efter hans ord " det er stort af dig, mange andre udnytter ofte bare deres titler " svarede hun ærligt, og med en respektfuld tone" så du har rejst meget, hvilket land er så dit yndlings ? " spurgte hun nysgerrig da hun ikke selv havde rejst overhovedet, faktisk havde hun vist ikke engang et pas, men hun var også kun 22 år " så det vil sige at, jeg syntes du skal tage mig ud og flyve, jeg har aldrig rejst før" sagde hun med et stort smil.

Lucy betragtede ham som han snakked om sin familie, hans far lød som en god mand eller hvad man nu kaldet det? " han lyder som en god far " svarede hun blidt, selv ville hun ønske hun kunne huske, mere af sin fortid men det var som om, at noget af den var forsvundet fra hendes sind, måske en form for magi for at beskytte hende.
Hun smilede let " men jeg ville ønske jeg kunne huske mere om, mine forældre det kunne sikkert også have svaret på, hvorfor jeg er mere skrøbelig end andre varulve " sagde hun roligt, hun havde efterhånden læst mange bøger om varulve, for at se om nogle havde været som hende, men det var endnu ikke lykkes, hun var vel det man kaldte unik ?
" det er jeg også, hun betyder også meget for mig, hun har hjulpet mig en del med min evner. ja det er rart at have dem selvom jeg ved at vampyren nok en dag kommer tilbage efter mig " svarede hun roligt.

Duften af maden fik hendes mave til at knurre, hun smilede varmt til ham, og lyste helet op som han snakkede om sit bibliotek " meget gerne, så du beholder mig en dag mere? " svarede hun spørgende, imens hun langsomt lod sig glid ned fra bordet, og lande på den gode fod.
Hun satte den dårlige fod på gulvet og prøvede at ligge lidt vægt på, men skar en let grimasse, og surmulede en smule det var så irriterende, at hun ikke kunne heale hurtigere. '

Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 4 EmptyTirs Maj 24, 2022 11:54 pm

Han smilede varmt som hun roste ham for ikke bare at bruge sin titel. "Det er sødt af dig at sige"
Som hun spurgte om hvad land var hans yndlings, måtte han tænke rigtig godt efter en gang.
"Den var straks værre.... Men det må næsten være provinserne i Japan.... Der sætter de utrolig stor ære i at være en ordentlig person og er meget gæstfrie"
Da hun så smilede og sagde at han måtte tage hende med ud og rejse en gang, smilede han og sagde uden nogen tøven: "Det lyder som en rigtig god idé"

Han trak lidt på skuldrene inden han så sagde: "Han var en god far.... Men for ham handlede alt om familiens navn. Han var adelig på godt og ondt"
Det var en af de ting Caine og hans far aldrig var blevet enige om helt, på trods af han holdt af sin far.
Caine så nærmest eftertænksom ud da hun så nævnte hvordan hun gerne ville have haft svar, der var faktisk en mulighed for at Caine kunne hjælpe hende eller i hvertfald finde spor. "Det kan være der står noget i en af mine bøger. Jeg har også bøger som ikke er tilgængelige normalt"
Caine kunne absolut ikke tåle den slags væsner som vampyrer der gjorde den slags, han var også direkte farlig for dem. "Jeg er sikker på din familie passer på dig, og jeg vil gøre det samme"

Han fik sat maden hen på kogeøen og hentede meget hurtigt en stol til hende så hun ikke skulle så langt. Hvis de skulle ud og shoppe, blev hun nødt til at slappe af i foden. Han var sikker på at med endorfinerne i hendes krop og hendes blodlinje skulle de nok hele hurtigt.
Han kyssede hende stille på halsen og sagde kærligt: "Selvfølgelig. Du må blive så længe du vil"
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 4 EmptyOns Maj 25, 2022 12:32 am

Lucy mente det oprigtigt, det var ikke til at holde ud, når rigmænd og kvinder bare kastede om sig med penge, og ikke rigtig havde prøvet at leve et par dage uden.
" jeg mener det" savrede hun fast, før hun smilede let og lyttede til hans ord, med stor interesse " det lyder smukt " sagde hun med stor interesse. Som han sagde ja til at rejse med hende, strålede hun af glæde " jeg stemmer for Paris, de har så meget jeg har læst om " sagde hun glad, de ville sikkert kunne få en fantastik tur.

Hun betragtede ham, som han snakkede om sin far" men tiderne var vel også anderledes ?" spurgte hun blidt, dengang var status jo ekstremt vigtigt, som han snakkede om bøger der måske kunne hjælpe hende, så hun på ham med store øjne, det ville betyde meget for hende, hvis hun kunne forstå mere om sig selv "uhh det kunne være meget spændene " sagde hun.
Lucy smilede varmt til ham" ja det er jeg også sikker på " svarede hun som han nævnte sig selv kunne hun ikke lade være med at kysse ham på kæben og hviskede ham i øret " tak Caine " det var rart at vide, at han også stod ved hendes side, så kunne den vampyr bare komme an...

Lucy satte sig taknemligt ned på stolen, og betragtede den lækre mad med sulten øjne, før hun så blev forstyrret af hans kys, hvilket fik et smil frem igen " det lyder farligt, jeg kan ihvertfald godt blive en dag mere, men jeg skal nok lige huske at skrive til min familie, at jeg er sammen med en veninde" sagde hun, og kom i tanke om at hendes mobil nok var løbet tør for strøm, så hun måtte huske sit kabel derhjemme.
" nøj hvor ser det lækker ud, også maden " svarede hun drilsk, før hun tog en tår af kaffen og begyndte så at gå ombord i maden, hun var godt sulten, dog spiste hun pænt selvom hun mest af alt havde lyst til at skovle det ind, men varulve krævede jo også en hel del mad, især efter så mange timer...
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 4 EmptyOns Maj 25, 2022 12:45 am

Caine var ganske vist en af de rigmænd der brugte penge, men han havde også arbejdet hårdt for dem. I kraft af han jo var udødelig kunne han ikke bare leve af hans families formue, så han skabte sin egen.
"Det har taget tid men nu er jeg også nået til et punkt hvor jeg kan være stolt af hvad jeg har opnået"
Han smilede varmt til hende og nikkede en gang. "Paris er også et rigtig dejligt sted. Så tager vi til Paris" Det var tydeligt i hans toneleje at han mente det.

Hun var overraskende forstående omkring den slags og hendes viden var noget der måtte anerkendes. Ganske vist ikke interesse der lignede noget for en på hendes alder men ikke desto mindre noget Caine anerkendte. "Ja det var de. Status var alt, specielt hvis man var adelig. Man var ikke mere værd end den anerkendelse der fulgte med ens navn"
Han sukkede stille som hun kyssede hans kæbe og hviskede tak. Caine sagde det ganske vist ikke til hende men i kraft af hvad han havde lavet så havde han magtfulde kontakter mange steder så vampyren ville aldrig vide sig sikker.
Han smilede varmt da hun virkede til at være glad ved tanken om at blive lidt mere. "Det er nok en god idé så der ikke er nogen der undrer sig. Vi kan lade din mobil i bilen hvis det er?" Det var ikke fordi han havde læst hendes tanker, men han kunne godt regne ud at mobilen nok manglede strøm efterhånden.
Han smilede nærmest lokkende til hende som hun kom med den drilske kommentar hvorefter han sagde: "Jeg kunne ikke være mere enig... Og maden er da også god håber jeg...." Han nød virkelig at se hende sidde der og drille ham lidt. Han havde bevidst lavet rimelig meget mad, varulve havde jo en vis appetit så hun skulle ikke mangle. Inden han selv spiste, kyssede han hende i nakken og satte sig ved siden af hende men kunne ikke lade være med at drille lidt ved at tage bukserne på igen og spørge: "Er det ok eller skal de blive af?"
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 4 EmptyOns Maj 25, 2022 10:13 am

Lucy havde respekt overfor hvad han havde opnået, hun nikkede til hans ord og sendte et bredt smil til ham, som han snakkede om Paris, strålede hun igen og så på ham med store øjne " det lyder som en rigtig romantisk tur" sagde hun drilsk, selvom de nok ville bruge mere tid på at se på historiske ting, men lidt romantik var der vel plads til.

Lucy elskede historie, men havde heller aldrig gået i skole, så for hende var bøgerne en måde at kunne lærer om verden på, og hun kunne finde ud af hvad der var sket ude i den store verden. Hun nikkede let til hans ord, det måtte også have været hårede tider, men han var en stærk mand" det vist godt det har ændret sig med årene " svarede hun ham blidt.
Hvilke kontakter han havde, vidste hun ikke spor om, men dybt inde i hende var der stadig en frygt, for at manden der ødelage hendes liv, ville komme igen men hun håbede inderligt at hun var bedre stillet end som 10 årig.
Som han nævnte det med oplader, nikkede hun taknemligt " ja det er nok en god ide, jeg tror ikke de ville være synderlig begejstret for os to sammen" sagde hun, med et let skuldertræk, og et lille håb om de ikke ville finde ud af det.
Hun grinede munter af hans ord, og klappe ham let på skulderen før hun gav ham et kys på mundvigen, efterfulgt af en hånd igennem hans hår, hun kunne ikke lade det være.

Hun hævede et øjenbryn som han tog bukser på, men smilede så let til ham og sukke af hans kys, før han sad ved siden af hende.
Hun så tænksomt på ham " hmm de må gerne blive på " svarede hun så, og lod drilsk en finger danse over hans overkrop som stadig ikke var tildækket, hun udfordrede ham lidt for at se om han kunne overholde udfordringen.
Lucy begyndte så igen at spise, og drikke imens hun ofte skævede til ham, og slappede tydeligvis af i hans selskab.
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 4 EmptyOns Maj 25, 2022 12:17 pm

Han nikkede roligt og smilede varmt som hun kommenterede at det lød som en romantisk tur. "Det kan vi sørge for det bliver" Sagde han med en tydelig drilsk tone i stemmen. Det var også svært at tage til en by som Paris og ikke mærke den romantiske stemme og når de så også havde en god kemi sammen

Da hun så sagde hvordan det var godt med en ændring igennem årene, kunne han heller ikke være mere enig. Den slags mænd i nutiden ville ikke holde ret længe eller nødsaget til at blive ondskabsfulde for at holde sig ovenvande.
Selvfølgelig kunne man ikke bare fjerne frygten om at vampyren kom igen, men han kunne gøre utrolig meget for at passe på hende så det ikke nødvendigvis blev et problem. Caine havde altid haft et overskud af es i ærmet. Det var sådan han overvandt forhindringer langt hen af vejen.
Så nikkede han med et skævt smil inden han sagde: "Det kan der være noget om. Hvem ved, måske lærer de en dag at ens ophav ikke definerer en" Det var selvfølgelig lidt ønsketænkning men ikke desto mindre et håb.
Hun udfordrede ham ja, dog kunne han heldigvis klare udfordringen. I hvertfald indtil videre. Han spiste lidt imens han betragtede hende kort og spurgte: "Glæder du dig til din udfordring?"
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 4 EmptyOns Maj 25, 2022 12:47 pm

Tænk man allerede kunne glæde sig til en ferie, men for hende ville det være lidt som en drøm der gik i opfyldning og hun ville elske at rejse med ham. Hun sendte ham et varmt smil " så er det en aftale " sagde hun blidt.

Lucy betragtede ham let, og trak lidt på skulderen " ja måske, men aldersforskellen vil de nok også mene er for stor" sagde hun blidt, de ville ikke være så glade for ham, men de bestemte ikke over hende.
Hun lagde let en hånd mod hans lår, imens hun med den anden brugte sin gaffel og nød de sidste par mundfulde smilede tilfreds da hun var mæt.
Før hun vendte blikket mod ham " ja men mest af alt, glæder jeg mig til en aften i godt selskab " svarede hun blidt og ærligt.
Blidt nussede hun hans lår, imens hun rykkede sin stol tætter på ham og lod så sit hoved, ville mod hans skulder og nød bare øjeblikket, imens han kunne spise færdig selv.
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 4 EmptyOns Maj 25, 2022 1:38 pm

Nu vidste hans elvfølgelig ikke hvor meget hun havde prøvet at rejse eller tage på ferie før men han havde en idé om det nok ikke var meget hvis der overhovedet var det. Men han elskede at være spontant og tage den slags beslutninger så selvfølgelig skulle de til Paris sammen, hun virkede helt spændt på ideen.
Det er nok fordi der er mange der ikke tænker over hvordan tiden virker for de forskellige racer"
Der var jo aldrig nogen der nødvendigvis ville gætte at Caine var så gammel hvis ikke han sagde det.
Det var som regel kun det at han var Dæmon der afslørede det.
Han kiggede hende dragende og kærligt i øjnene inden han sagde: "Det glæder jeg mig også til...." Han sukkede stille som hun nussede ham og hvilede hendes hoved mod ham, der var heller ikke meget han skulle have spist. Som han blev færdig, kyssede han hendes pande og sagde: "Skal jeg lige få smidt det her i opvaskeren så vi kan komme ud og shoppe?"
Heldigvis var han en af dem der ryddede op imens han lavede maden. Han kunne heller ikke lade være med at blinke drilsk til hende og sagde: "Er lidt spændt på vores dag"
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 4 EmptyOns Maj 25, 2022 2:10 pm

Hun smilede blidt til ham " men du må lige sige til i god tid, jeg har ikke et pas" sagde hun ærligt, og afslørede dermed også at hun ikke havde rejst før, så der var endnu en ting han fik æren af at lære hende.
Som han svarede på det med alderen, nikkede hun let " ja det er sandt " svarede hun.

Lucy nød bare at sidde der, tæt op ad ham imens hun nussede ham kærligt, og betragte maden fra hans tallerken forsvinde, hun hævede et øjenbryn som han rejste sig med smilede ved hans kys mod panden " det bliver så skønt " sagde hun oprigtig glad, imens hun drejede sig omkring, så hun kunne følge med i hvad han fortog sig " god ide, vi skal også lige forbi mig først " huskede hun ham venligt på.
Hun grinede blidt som han sendte et drilsk smil til hende, før hun så småt også kom på benene og lagde vægt på den dårlige for at mærke efter, men den var endelig begyndt at heale.

Hun vandre hen til ham, og lagde armene omkring ham fra hans ryg af, før hun lænede sig frem og kyssede drilsk hans hals, imens hun pressede sig en smule mod ham, så han kunne mærke hendes barm mod sin ryg.
Hun følte sig ihvertfald klar " kan du huske hvor min taske blev af?" spurgte hun så, for der lå både mobil og hendes nøgle hjem til hende.
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 4 EmptyOns Maj 25, 2022 2:38 pm

Han nikkede en gang og sagde: "Det skal jeg nok, det er heldigvis nemt at få lavet et"
Det var mere at se frem til og han glædede sig til at bruge mere tid sammen med hende. Han havde selv rejst rigtig meget så han ville ikke have nogen problemer med at få styr på de ting der nu en gang skulle styr på.
De var virkelig længe siden han havde brugt tid på morgenmad og endnu længere siden han havde nydt det sammen med en. Hun gjorde dog at det føltes dejligt og helt naturligt.
"Det er rigtigt, du må selvfølgelig lige vise vej når vi kommer ind til byen igen" Han kendte byen rigtig godt efterhånden men hvis hun viste vej, fik hun også den selvtillid.

Da hun så lagde armene om ham fra ryggen, sukkede han stille og smilende inden han sagde: "Man skulle næsten tro du nød din udfordring til mig.... Du gør det i hvertfald ikke nemt at lade være med at røre...."
Han vendte sig om, men uden at forlade hendes favn og nød virkelig hvad han kunne se.
"Ja den ligger ude i bilen endnu"
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 4 EmptyOns Maj 25, 2022 3:01 pm

Hun smilede taknemligt, og nikkede let " ja det er, det sikkert nok " svarede hun blidt, hun havde bare ikke haft en grund til at lave et, når der ikke var penge til at rejse. ¨
Det var skønt sådan at få serveret mad, og bare kunne slappe af imens, dog ville hun en anden dag lave mad til ham, nok hjemme ved hende selv.
" det skal jeg nok" svarede hun ham let, før hun smilede og glæde sig faktisk til at vise sit hjem, så vidste han hvor det var, hvis han en dag ville forbi hende.

Lucy nød at drille ham, smilede ved hans suk og mødte hans øjne, som han vendte sig om i hendes favn " så du giver snart op " spurgte hun drilsk, før hun kyssede ham på kæben og nappe ham lidt efterfølgende.
Hun kiggede ham dybt i øjnene " okay godt, men så må vi vel heller gøres os klar" sagde hun, og hentyd lidt yil de faktisk stadig var pænt nøgne begge to, og tanken om at møde sin nabo halvnøgen føltes ret forkert ihverfald for hende.

Hun slap ham blidt og prikkede lidt til hans mave " skal vi?" spurgte hun så, og lagde hovedet nysgerrig på skrå, imens hun tog hans hånd i sin, og flette fingre med ham...
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 4 EmptyOns Maj 25, 2022 3:23 pm

"Når det kommer der til, skal jeg nok hjælpe med at få styr på tingene i det omfang du får brug for hjælp" Han vidste godt hun nok sagtens kunne få styr på det men man kunne lige så gøre brug af hans erfaring omkring det.
Han ville selvfølgelig glæde sig til hvis hun også lavede mad til ham, der herskede ingen tvivl om at han elskede at forkæle hende men samtidig så elskede han også at blive forkælet.
Stille strøg han lidt hår bag hendes øre inden han smilede drilsk. "Giver op? Nej nej det skal heller ikke være nemt for dig"
Så gav han hendes hånd et lille klem som hun flettede deres fingre og kyssede hendes pande.
"Lad os... Du kan altid bruge skjorten eller låne en anden hvis det er. Bukserne er vist ok men din t-shirt havde det ikke godt"
Somed gik op til hans soveværelse igen, sørgede han for at gå i et roligt tempo sammen med hende. Nok var hendes fod begyndt at hele men derfor kunne han lige så godt lade det hele ordentligt. Og de havde jo en skøn dag forude
Lucy

Lucy

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 4 EmptyOns Maj 25, 2022 3:49 pm

Hun sendte ham et taknemligt smil " tak " svarede hun blidt, han var simpelthen så sød mod hende, hun følte lidt at hun måtte finde en måde at gøre gengæld, men det krævede vist lidt planlægning.
Lucy sukke let som han fjernede hendes hårtot, og mødte hans blik " godt " svarede hun let, for at give ham igen, han behøvede ikke have det for nemt, hendes plan var ihvertfald at få ham til at nå at opgive før de tog afsted.

Hun nød hans kys, og gav ham selv et på næsen " tak, ja det nok bedst den bluse barer ryger ud " sagde hun blidt, imens hun så fulgte med ham .
Da de nåede værelset, slap hun ham blidt før hun fandt det sted hvor hendes tøj lå, før hun så vente sig mod ham, for så at tage skjorten af, for at finde sin bh frem. Hun tog sig god tid til at tage den på, før hun lukkede den på ryggen og trak i sine trusser, i en fræk bevægelse for så at tage skjorten på og bukserne hvor hun stoppe skjorten ned i så det så lidt pænere ud, så satte hun sig på sengen for at tage sokker på og sko.
Efter tøjet var på rette hun opmærksomheden imod ham, og sendte ham et frækt smil, det føltes næsten helt mærkeligt, at være helt klædt på igen, efter at have været nøgen så meget...
Caine Rothwell

Caine Rothwell

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 4 EmptyOns Maj 25, 2022 4:38 pm

"Det var så lidt... Du skal jo have det godt...." For Caine nød han bare at se hun havde det godt, så hvis hun skulle give igen, skulle det være fordi hun selv ville have det. Det skulle ikke være et krav på nogen måde.
Han kunne næsten høre på hendes toneleje hvordan hun ville have ham til at give op, men når det nu var på den måde, ville det heller ikke være så slemt at tabe.

Han vidste lige præcis hvor alting var af hans tøj så han kunne sagtens finde det og nyde udsigten af hvordan hun pirrede ham. Nærmest kærligt sagde han: "Du gør det ikke nemt at holde din udfordring...."
Så tog han ligeledes tøj på så hun kunne se hvad der skete. Først et par sorte boxershorts der ikke efterlød meget til fantasien, så et par rigtig pæne jeans og en sort skjorte næsten lige som den hun havde på. Den blev sat pænt hvorefter han tog sig en sort blazerjakke og så et par italienske sko. Han tog et par skridt ud på gulvet og drejede langsomt rundt. "Vil du være bekendt at ses med mig når jeg ser sådan ud?"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 4 Empty

Can you help me ? Cw
Tilbage til toppen 
Side 4 af 17Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Gågaden-
Gå til: