Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Step into my game {Dina}

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Step into my game {Dina} Empty
IndlægEmne: Step into my game {Dina}   Step into my game {Dina} EmptyTirs Nov 19, 2019 6:24 pm

Step into my game {Dina} Image

Tid: Aften
Sted: Hos Vasco
Vejr: Vind, og lidt regn
Emnepartner:@Dina
Omgivelser: Kommer i indlægget

Påklædning:


Aftenen var endelig fremme, det var endelig blevet mørkt. Mørket var noget af det mest beskrivende og fantastiske der kunne findes. Der gemte sig tit så mange hemmeligheder, og mystik som andre ikke kendte til, og det var sjældent folk kunne se én i mørket. Siddende i en af de lange hjørne sofaer i stuen havde Vasco efterhånden siddet i noget tid. I hans højre hånd havde han et krystal glas fyldt med en rød væske, som på samme tid godt kunne ligne noget sort stads. Han lod sit blik glide rundt på omgivelserne inde i stuen, betragtede hans hjem lidt fra hvor han sad. Hans lejighed var stor, der var masser af plads. Møblerne og næsten alting var i den gammeldags, blandet med noget klassisk og moderne stil. Glasset rystede han lidt med, så væsken bølgede lidt, og han løfte glasset op til hans mund. Tog en stor tår af af det, før glasset blev sat på marmor bordet foran ham.

Så lænede han sig tilbage i sofaen, fiskede en cigaret pakke op ad hans bukselomme. Fik taget en af de mange smøger deri op, og smed pakken på bordet. Så greb fat i en lighter der havde lagt på bordet, og tændte cigaretten. Han sugede røgen ind, nød følelsen af røg der fyldte hans lunger og et tilfreds suk kom fra hans læber. Han kiggede hen mod døren, og imens han tog en pause fra hivene fra smøgen, tog han glasset på bordet, og drak resten af den røde, lidt sorte væske der var deri"Hmmm" mumlede han, før han rejste sig op, og gik hen til vinduet bagved ham. Han tog et stort hiv af smøgen, og ventede lidt på at Dina ville komme. Han havde inviteret hende hjem til sig til en hyggelig middag, ikke fordi han var typen der gik så meget op i hyggelige ting, men han måtte vel anstrenge sig lidt, og overgive sig en smule.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Step into my game {Dina} Empty
IndlægEmne: Sv: Step into my game {Dina}   Step into my game {Dina} EmptyTirs Nov 19, 2019 8:12 pm

Det var ikke lige frem fordi det var med hendes gode vilje hun var mødt op hjemme hos Vasco, hun havde aftenen før været forbi hans hus for at give ham en lærestreg, han skulle ikke tro at han kunne styre hende! Det var en ting der var helt sikker, at han havde en anden opfattelse var så det men hun havde ikke sinde at overgive sig til ham, selvom hun godt vidste at han gerne ville have at hun gjorde det. Men aldrig!

Hun havde piftet begge dæk på hans motorcykel med en kniv, derudover efter at en flok unge mennesker kom gående festende og ekstrem larmende fordi, valgte hun at stikke kniven hårdt ind i benzin tanken og hev den ud, gas kablet blev også hurtigt skåret over inden hun flygtede fra stedet. Så hvorfor han havde inviteret hende vidste hun ikke, havde det var hendes motorcykel havde hun sku da sørget for den kom på værksted i stedet for at invitere end på god blod til middag.

Dina gik forbi motorcyklen og den stod i præcis samme stand som hun havde efterladt den i hende hærværk ærne. Hun gik over til hoveddøren og trykkede på knappen og ventede på at kunne komme ind, hurtigt var hun oppe på den rigtige sal og bankede på døren og valgte at åbne den og gå ind, da hun mærkede den ikke var låst, hun ventede sku ikke på at han ville åbne døren. Respekt? Ja det havde hun men ikke overfor ham på nogen måde og det vidste ham. Hun gik ind og smed sin sko, inden hun gik ind i stuen til ham ” Hey” sagde hun som var det helt normalt at hun bare havde vadet ind i en andens person lejlighed uden tilladelse. Hun havde ikke spist ret meget denne aften, mest fordi han havde inviteret hende på rigtig god og luksus Engle blod, så hellere sulte lidt det meste af dagen for at have plads til mere. ” Jeg håber det godt blod du har skaffet” sagde hun kækt og smed sig i hans sofa.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Step into my game {Dina} Empty
IndlægEmne: Sv: Step into my game {Dina}   Step into my game {Dina} EmptyTirs Dec 17, 2019 12:03 pm

Duften af hende mærkede han hurtigt, hvilket fik ham til at tage endnu et hiv af smøgen, før han drejede rundt. Han stod med fronten vendt mod hende, og betragtede hende lidt at hun faktisk var kommet ind uden at han havde åbnet var ganske interessant. Han havde skam intet imod det, overhovedet ikke. Han gik hen til sofaen, og lænede sig hen mod vinduet i nærheden, åbnede det lidt, for derefter at kaste smøgen ud ad det. Derefter lukkede han vinduet igen, og lod hans blik falde på hende igen"Du gav dig god tid"sagde han flabet og sendte hende et lille smil. Da hun smed sig i sofaen kiggede han hen mod køkkenet, ja han havde helt klart det hele klar. Der var lækkert mad på vej, og endnu mere lækkert at drikke.

Nu var det ikke fordi han tænkte mest på hende angående blod, men mest for ham selv også. Dog var det ikke tit han gad drikke blod, det var meget forskelligt alt efter hans humør. Sommetider blev det meget, og andre gange blev det ikke særlig meget. Dog i aftenen havde han lyst til det, en tørst efter det, en tørst meget tydelig"Selvfølgelig har jeg godt blod, skulle jeg have andet når det er mig"svarede han og blinkede til hende, hvorefter han så gik hen mod køkkenet. Han kunne vel ligeså godt forberede det sidste, så der ville være mad. Han havde enlig glemt hvor meget blod han faktisk havde i køleskabet. Der var vel lidt af hvert, fordi han havde ikke kunne styre sig selv"Alt fra engle, til mennesker"sagde han og kiggede over skulderen hen på hende.

Da han stod i køkkenet fandt han tingene frem der skulle bruges, alt fra glas, tallerkener, flasker, bestik. Det hele skulle findes frem, for ligesom hende var han også sulten. Han havde sjovt nok ventet på hende, for at være bare en lille smule høflig, og tålmodig. Efter at han havde fundet det hele frem, og sat det på spisebordet, kiggede han om der manglede noget. Der kunne vel godt ligge nogle knogler her og der, måske et lig på bordet som borddækning, nå det måtte han undvære denne aften"Er du klar"spurgte han undrende imens han stod og kiggede på hende med en hånd i bukselommen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Step into my game {Dina} Empty
IndlægEmne: Sv: Step into my game {Dina}   Step into my game {Dina} EmptyTirs Dec 17, 2019 7:17 pm

Hun så på ham som hun fulgte ham rundt med blikket, han flabede kommentar fik hende blot til at grine ” tja, heldigvis bestemmer jeg over mig selv” sagde hun og kækt på ham, ” som man siger, jeg gør hvad der passer mig” sagde hun måske en smule for koldt og hårdt end det burde have været men hun tænkte ikke yderligere over det. Et sted håbede hun inderligt at han ikke ville opdage det med hans motorcykel før hun var væk og hun håbede inderligt at han slet ikke ville finde ud af det var hende. Hvordan skulle han da også kunne det? Han var ikke til stede da hun gjorde det.. *1-0 til mig * tænkte hun mens hun havde et stort smil på læberne, måske lidt for afslørende at hun havde lavet noget lusket, hun skyndte sig hurtigt at fjerne smilet fra læberne og prøvede at lade som ingen ting.
Hun gik lidt rundt og ventede på at han ville blive klar til deres lækre middag, hun glædede sig virkelig. Hun kunne også mærke at hendes sult blev større og større, hun ville begynde at miste flere kræfter efter hånden som hun ventede på at få maden. Hvis hun ventede for længe, vil han kunne overvinde uden de store problemer og det at han var langt ældre end hende selv gjorde det bestemt heller ikke bedre.

”nææ, det tænker jeg ikke” sagde hun kækt og valgte kort at tilføje, ” men en rigtig mand er du jo ikke” sagde hun flabet.. Hun vidste ikke hvorfra hun fik dette, men hun havde så meget lysten til at udfordre ham. Tros hun skyldte han en del ting, var det måske ikke den bedste ide at gøre dette. Men hvad ville han gøre? Han kunne ikke styre hende, og magten over hende? Tja den ville han ikke få. Hvert fald ikke frivilligt af hende. ”uhm Engle, det lyder lækkert, det er det bedste der findes” sagde hun og så på ham. Hun afventede at det ville blive klart, hun skulle have noget snart! Hvis ikke hun skulle ende med at tage det selv. Men som han havde fået dækket bordet og var klar, smilte hun stort ” jamen så lad os få noget at spise, jeg er virkelig nødt til at have noget nu! Jeg er så klar!” sagde hun og så på ham og valgte blot at gå forbi ham og hen mod pladsen på bordet. Hun kunne godt se hvilken plads der var Vasco’s egen og faste men kun for at være lidt ekstra flabet satte hun sig på hans plads som var det helt normalt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Step into my game {Dina} Empty
IndlægEmne: Sv: Step into my game {Dina}   Step into my game {Dina} Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Step into my game {Dina}
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Well that was a foul mood? (Dina) (Fortidsemne)
» A step too far
» One step at a time
» New Game
» A Dangerous Game

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VIII :: Hovedstaden: The King Quarter-
Gå til: