Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Shop amok. - Niklaus

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 3 EmptyLør Jan 09, 2016 12:31 am

hun Rystede på hovedet og sagde intet hele vejen op til køkkenet hvor hun blev sat. hun skulle nødig smides, ikke med den smerte hun havde.

" hvis jeg må spise pizzaen som et normalt menneske vil jeg gerne, men ellers vil jeg intet have" sagde hun stille og kiggede rundt efter et tæppe. Der var koldt når man intet tøj havde på og det var ubehageligt at han kunne klog på hende nøgen. " vi kan også lave en aftale? jeg bliver og jeg spiser osv. hvis jeg får lov til at bestemme alting regler osv. og du må kun påføre skade hvis jeg bryder mine egene regler?? " hun var rimelig desperat og meget sulten. men hun ville ikke gøre det på hans måde, hun ville selv bestemme så ting blev fair, og hun kunne undgå det kældyrs eller slaveri han havde gang i... hvis hun skulle være her skulle det var på hendes præmisser ikke hans ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 3 EmptyLør Jan 09, 2016 12:44 am

Han hørte hvad hun sagde, at hun ville spise som et normalt menneske. "Fint, du kan spise den med hænderne så" sagde han. Han vil ikke have at hun døde af sul, og var det her det eneste som vil få hende til at spise, så vil han lade hende spise på den måde. Han så på hende da hu havde kigget sig om men han vidste ikke efter hvad, og hun begyndte at tale. En aftale? Han hørte hvad hun sagde og var ikke helt tilfreds med det hun sagde, men svarede dog "Lad mig høre hvad du vil have af regler, og jeg overvejer om det er nogle gode nok nogle eller ikke." sagde han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 3 EmptyLør Jan 09, 2016 12:56 am

hendes øjne blev store da hun fik sin vilje, det var noget nyt? måske var han ikke så slem igen? "tak ... " hviskede hun og smilede kort, og så ned i gulvet. hun så op undrende op på ham da han spurgte hende om hvilket regler hun havde i tankerne, og begynde at smile lidt og rødme. hun havde ikke regnet med at komme så langt? " well... " hun satte sig på knæ med en hånd til at dække den nedre del og en til brysterne.

" Du må stadig bestemme over mig, men! alt seksuelt skal forgå hjemme, og det må være alt undtaget oralt.
jeg vil gerne have tøj på, ikke sexet tøj, men normalt tøj, så lover jeg at smide det selv når det er du beder om det.
Jeg vil gerne have lov til at spise normalt, og behandles normalt ikke noget kæledyr eller slaveri. kan godt sidde på gulvet osv. men halsbåndet, niks
, kan godt lave mad eller doner blod.
jeg må kunne straffes hvis der nødvendigt og jeg har været virkelig slem...
jeg nægter at sove i et bur eller kalde dig et eller andet sært, som herre eller sådan noget. "
hun tænkte sig lidt om efter mere " hvordan lyder det indtil videre? "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 3 EmptyLør Jan 09, 2016 1:19 am

Han så på hende da hun takkede og så ned i gulvet. Smilede lidt af hende. Da han så havde gået med til at lytte til hendes så kaldte regler, så han på hende, og ventede på hvad hun ville sige og komme med af ting. Så at hun rødmede over det. Lyttede til det hun sagde, og overvejede det kort. Han sukkede lidt over hende.
"Okay sex kun hjemme, men jeg vil have fri adgang til helle din krop og ikke kun noget af den.
Du må få det tøj på som jeg syntes, og sir jeg sexet tøj skal d have det på, men skal nok lade være med at sige du skal have det på fuld offentlig, og du har intet tøj på, med mindre du først spørger om lov til det.
Du beholder halsbåndet på.
Godt du forstår det med at donere blod, og det er når jeg vil have det, og intet nej.
Den næste regel er jeg helt med på
Og du skal nok få lov til at sove i en seng med mindre du er en slem pige, så blir du straffet ved at skulle sove i buret. Og du skal kalde mig Herre, og det er ikke til diskussion." sagde han og så på hende. "Og sådan bliver det plus har nogle flere ting dog. Du må ikke samle dine ben og intet undertøj er tilladt her. Og du må ikke lege med dig selv uden tilladelse. Spørge om lov før du kommer, og huske at takke mig, okay?" Han så lige på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 3 EmptyLør Jan 09, 2016 1:30 am

Aisling stod nærmest lammet, han var tilbage .. " næh nej! mine regler eller intet..." knurrede hun og rejste sig op og gik ind i stuen for at finde et tæppe. " behold din pizza, jeg spiser intet, eller bliver lydig før jeg får alle mine krav opfyldt. " sagde hun og kiggede på sofaen, fandt et tæppe slog det omkring sig og gik mod kælderen, stærkt overbevist om at få tøj på igen. han skulle ihvertfald ikke stoppe hende, og på ingen måder knække hende. hun vil finde den nøgle efter hun havde taget tøj på og smutte hun skulle ikke blive et minut mere i dette gale hus?? hun mærkede noget vådt ved sit underliv og kiggede ned. der var blod rester og nyt blod ned af hendes ben. hun slog chorket øjne op og var nærmest ved at besvime. hun kiggede rundt efter en håndvask da kvalmen tog til, og løb hen til den for at kaste op. hun havde aldrig nogensind kunne klare lugten, eller synet af blod, derfor havde hun også store problemer en gang om måneden, men det var ikke den tid på måneden endnu? hvorfor var der blod !? hun brækkede sig endnu mere, men det var blot væske der kom op, og der gik ikke lang tid før hendes mave var tom, og hendes mave ikke kunne lever mere ind spyt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 3 EmptyLør Jan 09, 2016 1:54 am

Han så lige på hende som hun knurrede af ham, at det var hendes regler eller intet. Han sukkede over hende, og fulgte hende med øjnene da hun gik ind i stuen, inden han fulgte efter hende. Så på hende da hu samlede et tæppe op og slog om sig. Lod hende gå over mod kælderen uden at sige noget til hende. Han kunne svagt lugte blod, og så på hende, som hun vist så hun blødte, og han smilede over hende. Når så hun blev dårlig af blod? God ting at vide. Så lidt på hende mens hun brækkede sig, og gik over til hende som hun var færdig. "Jeg gik med på nogle af det du vil have, men kan ikke gå med til det hele tøs. Det er mit hus og mine regler som gæler her, og ikke dine. Du var heldig jeg ville lytte til dig, og faktisk gå med på nogle af dem, men fair hvis du hellere vil spille på den måde." sagde han, og greb fat i hende. Så lige på hende og ind i hendes øjne. Valgte at bruge sin evne for at se om hvad hendes frygt var, og om det mon var noget han kunne bruge imod hende. Hun vil ikke ligge mærke til det at han så den, men han vil bruge den mod hende hvis det blev nødvendigt.



//Hvis du så også skriver i emnet hvad hendes frygt er så det super xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 3 EmptyLør Jan 09, 2016 2:04 am

Hun kunne mærke at han fulgte hende med hende rundt hele tiden, og hvordan hans øjne brændte på hendes hud. men hun gjord alt for at ikke at tænke videre over det.
men da han stod ved siden af hende i mens hun kastede op blev hun nervøs og letter bange, der var et eller andet der sagde hende at hun var ved at overskride en grænse hun ikke skulle. Hun lyttede til hvad han sagde og tørrede sin mund og skulle lige til at råbe og skrige af ham da han tog fat i hendes arm og så hende i øjne.

Det var første gang hun så ham ordentligt i øjne og det var ikke en behagelig oplevelse. for han virkede jo ikke ligefrem glad? " pleas dont.. pleas dont.." hviskede hun og frygtede at slag været øjeblik.

//: Frygt: af blive krænket, at blive Slået, Skuffe sin familie, Edderkopper, Mørke, folk der rør hende, blod, voldtægt, kidnapninger, frygten for at hendes svaghed overfor at være little kommer frem, frygten for at lyve. Det var vist alle ikke rigtigt andet tror ville jeg tro Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 3 EmptyLør Jan 09, 2016 2:15 am

Han så bare lige ind i hendes øjne. Havde godt fornemmet før at hun havde været ved at råbe af ham, men sagde intet da hun jo ikke havde gjort det. Han smilede for sig selv da han så hendes frygt, og han kunne helt klart bruge noget af det mod hende. Men hvad kunne få hende til at knække mon? Han skulle nok finde på et eller andet, og slap hendes blik. "Du opføre dig pænt nu tøs, eller du vil fortryde det, er du med?" spurgte han, og så på hende. Han havde dog stadig fat i hende og lod så den ene hånd glide ned af hende mod hendes private dele mens han så lige på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 3 EmptyLør Jan 09, 2016 8:27 am

Aisling havde ikke kunne tage sit blik fra ham da han så hende direkte i øjne, det var umuligt, hendes blik nærmest limet fast. Hun så hvordan et smil udviklede sig på hans mund og en eller frygt begynde at danne sig stille og roligt. Han havde et eller andet i sin tanker hun ikke ville bryde sig. Den teori bekræftede han da han sagde hun skulle opfører sig ordentligt ellers ville hun fortryde det. Hun så først forundret på ham, men fyldes med angst da han begynde at rør hende, ved den privatdel af hende.
Hun bakkede bagud og så hun ramte køkken bordet, men det var ikke langt nok væk fra ham. Maks en millimeter var hun væk fra ham. " Pleas dont ... Stop! Jeg vil ikke og det gøre ondt! Og jeg bløder " tårerne begynde at presse på og angsten voksede hurtigt. Hun slog hans hånd fra sin privatedele og skulle til at løbe væk fra han, men havde glemt han havde fat i hendes arm." Pleas jeg vil ikke mere, jeg vil hjem!" Tiggede hun og trak i den arm han havde fat i og for at komme fri, hub brød sig ikke om hans smil da han havde set hende i øjne og sikkert fået en ide, hun anede ikke hvordan men det var åbenbart sket for ham. "Pleas ikke rør mig mere, lad mig gå hjem " græde hun angst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 3 EmptySøn Jan 10, 2016 3:21 pm

Da han havde sagt til hende, at hun vil fortryde det, så han godt hendes forundrede blik, som skiftede til angst så snart han rørte ved hende, og han smilede bare stille over hende. Da hun prøvede at bakke bagud, så han lige på hende med et køligt blik. Da hun snakkede lo han over hende. "Tror du ikke, jeg er ligeglad med om du bløder? Du dør jo ikke ligefrem af det." sagde han. Så bare på hende da hun slog hans hånd væk, og sukkede over hende. "Det her er dit hjem nu" sagde han, og fik hende til at bakke så hun til sidst stod op af en væg. Han fik hendes hænder over hendes hoved, og tog fat om dem begge med en hånd. Den anden lod han stryge ned over hendes kind blidt, og ned af hendes krop ned mod hendes private sted igen, som han strejfede med hånden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 3 EmptySøn Jan 10, 2016 5:20 pm

Aisling blev helt chokeret over han latter, hvordan kunne nogen være så frygtelig? Ingen i verden kunne være født sådan? Aisling bakkede mere og mere bagud da han blot kom nærmere, bankede ind i væggen. "No no no no noooooo!!!!" Skreg hun og da han tog fat i hende og holde hendes hænder. Hun så ham i øjne mens tårerne nærmest væltede ud af dem og angsten stod på det højeste. Hun begynde at pive, og lukkede sine øjne da han strøg hendes kind, og lode den glide nede af hendes krop. Hun vrede sin krop lidt, og prøvede at komme ud af hans greb. Han berøring brændte hende nærmest og hun kunne ikke klare tanken om mere. Gispede angst da han rørte hende for neden og hun klemte bene sammen. " please jeg beder dig ikke mere ... Jeg kan ikke klare det mere, jeg bliver sindsyg ..." Begynde hun pive stille og åbnede sine øjne, men var nærmest blind af bare tårer. Hun trykkede sig helt op af væggen for at komme så langt fra ham som muligt, den mindste centimeter kunne redde hende lige. Hendes krop skreg af skræk efter sidste behandling og var gået fra at være til briste punktet på ingen tid? Hun var helt chokeret over hvor kraftigt det havde ramt hende, hele hendes krop rystede ekstremt hu havde intet kontrol over noget som helst.
Hun vred sig endnu mere og det vende sig inde i hende. Hun skulle kaste op men kunne ikke, og hun kunne ikke komme væk fra hans berøringer. Alt var kaos nu !
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 3 EmptySøn Jan 10, 2016 11:04 pm

Det var en smule komisk, at hun stadig skreg no, selvom hun tydeligvis intet kunne gøre imod ham. Opdagede hendes tåre og sukkede. "Der sker dig intet så længe du bare gør hvad der bliver sagt, og ikke kæmper imod." sagde han, og så stadig på hende. Da hun begyndte at vride sig, for at komme ud af han greb, sukkede han over hende. Da hun samlede sine ben, da han nåde der ned, gav han hende en lussing. "Du må ikke samle dine ben mere. Altid lad dem være spredt for mig." Han hørte godt det hun havde sagt, at ikke kunne klare mere, og at hun bliver sindssyg. "Overgiv dig. Jeg ved du vil" sagde han og slap hende. Vil se hvad hun ville gøre. Om han skulle gøre mere mod hende, eller ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 3 EmptyMan Jan 11, 2016 10:08 am

Aisling græd hun stolede ikke på ham da han sagde han ikke ville gøre hende noget. Den teori bekræftede han også da han stak hende en lussing og hun blev stille, hun stod fuldstændig stille med lukket øjne og prøvede at kontroller sig selv. da han slap hende faldt hun sammen på gulvet og krympede sig sammen. Hun kunne ikke klare mere, det gjord ondt, hun ville ikke leve mere, hun kunne ikke komme hjem. hendes hænder krampede sig sammen, og det føltes som om hele hendes krop brændte op inden i. hun havde intet kontrol mere hun græd og var helt ude af kontrol. " hvorfor er du så modbydelig! hvem har været så ond mod dig at du er nød til at skade andre?? " hviskede hun mellem sin hulken.
hun så op på ham, og prøvede at vende sin gråd til vrede.
"KAN DU SIGE MIG DET!!! ???" skreg hun af vrede " HVORFOR TROR DU AT DU KAN BEHANDLE ANDRE SOM LORT!! " hun knyttede sine hænder så den blev helt hvide. " jeg nægter at tro på du er født ond, hvem har været efter, hvem har lært dig at det her er okay??!! " hun rejste sig skælvende op og så vredt på ham. " du ikke ond inderst inde, det ved jeg, men du har en baggrund som jeg ikke kender til, hvis du vil have jeg skal adlyde, så du nødtil at smide dit slaveri og lærer om kærlighed... " knurrede hun og støttede sig til væggen hvor hun begynde at gå hen mod kælderen. " jeg går ned og sover... kom ned til mig når du villig til at arbejde på din psyke " hviskede hun og åbnede døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 3 EmptyMan Jan 11, 2016 11:43 pm

Han så på hende efter han havde givet hende en lussing. Så at hun lukkede øjnene, og faldt sammen efter han havde sluppet hende. Han stod bare og betragtede hende, som hun lå der på gulvet, foran hans føder. Han hørte tydeligt hendes spørgsmål, men svarede ikke på det. Han ville ikke tale om hans fortid. Ikke med nogle overhoved, og da slet ikke hende. Han hørte hendes vrede råben. "Hør her, det kommer slet ikke dig ved, hvorfor jeg er som jeg er, okay? Og hvorfor tror du ikke på, at jeg er født som jeg er?" spurgte han, og så på hende med et hårdt og koldt blik. Da hun valgte at rejse sig op, så han stadig blot koldt på hende. Hørte det hun sagde, og lo af det. "Kærlighed? Det er kun for svage folk den slags." sagde han. Da hun så begyndte at gå over mod døren som førte ned til kælderen, og sagde hun ville sove til han var villig til at arbejde på hans psyke, greb han fat i hendes arm, og trak hende tilbage. "Har du fået lov til at gå tøs?" spurgte han med en hård stemme, og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 3 EmptyFre Jan 15, 2016 2:26 pm

"Ingen er født onde. Alle bliver født uden personlighed, personligheden bliver skabt af folkene omkring dig. " knudrede hun og tørrede en tårer væk " det er svagt at sige kærlighed er svagt.... Kærlighed er et stærkt bånd, til en anden person, et så stærkt et bånd at man har lyst til st slå ihjel for den anden. " det var ihvertfald hvad hendes mor sagde, hendes mor var en stor romantiker og hendes bånd til hendes far var ubrydeligt. Hun elskede ham Højer ind sine egne børn. Hvilket ikke var positivt.

Dan han tog fat i hende og trak hende tilbage stivnede hele hendes krop. Og alle det frygtelige traumer fra aften før strømmede ind over hende. "Nej, nej, nej, nej." Piv hun og prøvede at komme ud af hans greb. Hun blev svimmel og fik kvalme. Hendes krop rystede og hun begynde igen at græde ustyrligt meget. " Pleas slip mig... Du må ikke røre mig, det gør ondt og det piner mig." Tiggede og græd endnu mere, hun var knækket... Hun var ødelagt ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 3 EmptyFre Jan 15, 2016 6:57 pm

"Hvordan ved du, at man bliver født uden personlighed?" spurgte han. Han var nemlig ikke enig med hende, at man blev født uden noget. Hun kunne jo ikke bevise det, og derved ikke overbevise ham om det. "Så tror du heller ikke på, at man kan være født med visse lyster eller hvad?" ville han gerne vide. Det kunne ikke passe, at man blev født uden noget vom helst. Det at hun så prøvede at forklare at kærlighed ikke var for de svage, fnysede han over det. Han havde lært andet. Kærlighed var lig med svaghed. Sådan havde han altid fået det af vide. Han skulle være hård og kold, og ikke lade nogle komme i vejen for ham. "Kærlighed er en svaghed." vedholdte han blot. Han havde heldigvis aldrig prøvet det før, og havde heller ikke rigtig lyst.

Det at hun prøvede at komme ud af hans greb, fik ham blot til at stramme det så det vil blive svære for hende. Han hev hende med tilbage til sofaen, som han satte sig i, og hev hende ned til sig, så hun sad på hans skød. "Enten begynder du at være ordentlig, eller også får du en straf. Og jeg bestemmer hvad jeg vil gøre med dig, og du har intet at skulle have sagt. Hvis jeg vil røger ved dig, så er det det jeg gør." sagde han, og lagde sin ene hånd ned mellem hendes ben og så lige på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 3 EmptyFre Jan 15, 2016 7:22 pm

"Fordi... Jeg.. " det kunne hun ikke svare ham på " men bliver ikke født med lyster det noget man bliver påvirket til. Hvis du bliver slået hele dit liv tror man det er sådan man skal behandle andre. " hviskede hun og græd da han strammede grebet, hun brød sig ikke om hans berøring eller den samtale hun havde startet. Den var ubehageligt og modbydelig.

Hun begynde at tude da han hev hende hen til sofaen, hun havde ingen kræfter til at gøre modstand. Hun sagde intet da det ikke nyttede noget, lod sig bare dumpe ned på hans skød, hvis hun holde blikket ned i gulvet. Hun prøvede at holde sit tuderi tilbage og lukke hans berøringer ude.*lad ham gøre sig færdig, det er snart overstået...* tænkte hun og lod ham rør hende. Hun fandt intet nydelse ved det, men fik kvalme, hun lukkede fuldstændig af og lod ham gøre hvad han nu ville mellem hendes ben. hun ville alligevel ikke kunne gøre noget i mod det. Intet nydelse skulle han have i at se hende nyde hans berøringer eller lidelser.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 3 EmptyLør Jan 16, 2016 11:03 pm

Han hævede roligt et øjenbryn. "Så man bliver påvirket til det? Well, så siger vi det." Det var stadig tydeligt, at han ikke troede på det. Men hvis det alligevel passede det hun sagde, var det så derfor han var sådan her? På grund af det hans far havde gjort mod ham? Var det hans fars skyld, at han var som han var? Sikkert. Han tog sig ikke af det, da hun græd, men så bare lige på hende.

Da hun begyndte at tude over, at han hev hende med over til sofaen igen, sukkede han tungt over hende. Da de sad i den, så han roligt på hende, og lod så en finger komme op i hendes indre mens han så på hende. Lod den langsomt køre frem og tilbage i hende. Han fortsatte noget tid, inden han trak den ud igen, og holdt fingeren op foran hendes mund. "Her slik den ren" Hans blik var hårdt da han så på hende.

Når han en gang havde fået hende til det, vil han få hende ned på knæ på gulvet foran ham, og han så lige på hende. Åbnede sine bukser så hans pik kom frem. Han strøg hende over håret, og så lidt på hende. "Nu du en god pige, og tage den i munden, forstået?" kom det fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 3 EmptySøn Jan 17, 2016 9:22 am

Aisling viste det var en debat hun aldrig ville vinde, folk havde forskellige meninger omkring livet, man kunne ikke tvinge folk til at tro på andet. Så hun ignorere bare hans svar.

Hun piv da han stak fingre ind ind i hende, der var ingen nydelse i dette? Hun fik blot mere kvalme og lyst til at skrige. Men ingen af delene ville hjælpe. Hendes krop brændte og følelsen af angst fylde hende. Men hun kunne ikke mere, hun ville ikke give ham den chance, han nød tydeligvis hendes pinsler, så hvis hun gav ham hvad han ville have hun en eneste reaktion ville det blive kedeligt. Håbede hun. Hun åbnede stille lettet op da han stoppede. Hun vende sig mod han ham da han bad hende slikke sin finger rent. Hun kiggede koldt på den den halv blodige finger, der viste tydelig tegn på hun stadig bløde lidt. Hun lukkede øjne kort og tænkte sig langt væk før hun lod sin tunge roligt glide fra bunden til top. Hun åbnede øjne og så koldt ham i øjne. Hun slikkede den en gang mere før hun tog den i mund og omfavnede fingeren med sine silkeblød lyserøde læber. En tårer trillede nede af hende kind i mens hun slikkede og suttede fingeren rent. Hun så væk fra ham da hun havde slikkede den færdig, og gjord alt for ikke smage særlig med på sig selv eller blodet for den sags skyld.

Hun lod sig blev trukket ned på knæ stadig uden nogen reaktion, for hendes tanker var langt væk. Hun så først op da han strøj hende på håret. Og hun kiggede kort på pikken. Den havde været inde i hende, og sikkert mange andre? Hun rystede følelsen af væmmelse af sig og tog godt fat om roden med sin lille silke bløde hånd, og lagde sine læber om hovedet på den hvor hun pirrede det kort med tungen før hun lod den trænge dyber ind i hendes mund, faktisk tog hun den til lidt ned i halsen for at komme helt ned til roden. Hun begynde at trække hovedet frem tilbage bage og sugede rigtig meget til rundt om den. Hun bevægede sig hurtigere og hurtiger i takt med i hendes vrede steg og alle hendes frustrationer væltede frem. Tårerne løb ned af kinderne på hende. Hun lukkede øjne og forstillede sig at det gjord ondt på ham, og at hun skadet ham ved at sutte. Og derfor blev det hele måske også lidt meget hårdt og vildt ind først planlagt. Hun sugede kraftiger til så læberne blev ekstremt stramme om den, og bevægelserne blev så hurtigt som det var muligt at kunne hun havde fjernet sine hænder og lagt den på hans ben hvor hun satte neglene i, i vrede og sorg. Hun forsatte sådan i lang tid, uden stop men bare lod de vrede følelser tage over.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 3 EmptySøn Jan 17, 2016 9:44 pm

Han smilede roligt af hende, da hun pev over det han gjorde. Han gjorde det blot hurtigere og hurtigere inde i hende. Da han tog sin finger ud lidt efter, hørte han at hun sukkede lettet over det, men han var skam ikke færdig med hende endnu. Langtfra. Da han bedte hende om at slikke den ren, kunne han godt se det ikke var noget hun lige brød sig om, men hun valgte at gøre det alligevel, hvilket kun var godt i følge ham. Da den var ren, standsede han hende, og opdagede at hun så væk fra ham. Han sukkede tungt over hende.

Da hun sad på knæ foran ham, smilede han over det, og kunne lide synet af det. Han sukkede blidt da han mærkede hun tog fat om hans pik og han mærkede hendes utrolig bløde læber om den. Han var stolt over hende, da hun tog den helt ned i halsen, for at komme ned til roden af den. Det var ikke de fleste som kunne den slags første gang de prøvede. Lige nu lod han hende selv styre og smilede over hende. Hun var faktisk meget god til det, og han nød det en hel del. Hun ville lidt efter mærke, at han roligt begyndte at vokse i hendes mund. Han lagde blidt en hånd på hendes hoved og lod hende fortsætte i ca 20-30 min, inden han kom i hendes mund. Smilede over hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 3 EmptySøn Jan 17, 2016 10:11 pm

Hun mærkede hvordan han voksede i hendes mund, ikke for det var det store problem for hende men, det gav hende kvalme. hun bad til gud om han snart ville blive færdig og hun kunne komme væk. Hun kunne høre hans sukke, hvilket tyde på hun måske gjord noget rigtigt? hun sugede lidt mere i håbet om det ville gøre ham hurtigere færdig, og blev lidt chokeret da lagde en hånd på hendes hoved. Det var nedværdigende for hende for det gjord det bare mere tydelig for hende hvad hun havde gang i.
hun kunne mærke hendes kæber blev ømme, og tårerne begynde at vælte endnu mere ud. *hold ud hold ..*

Hun var ved at kaste op da noget varmt klamt løb ud i hendes mund, hun gjord alt for ikke at sluge det med lod det blive i munden indtil hun kunne få lov til at spytte det ud for det var ulækkert, saltet og på ingen måder lækkert. hun så ned i gulvet og prøvede at tænke sig væk fra hvad hun havde gjort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 3 EmptySøn Jan 17, 2016 10:39 pm

Han kunne føle på hende, hun vist var ved at blive træt, men var tilfreds over, at hun fortsatte. Da han var kommet, så han ned på hende. "Synk det." sagde han til hende. Han overvejede lidt hvad han skulle gøre nu, og rejste sig op. "Bliv siddende." sagde han, og gik over til kælderdøren, og gik der ned. Han åbnede en skuffe, og fandt en vibrator, og lukkede igen skuffen, inden han gik op igen. Låste døren efter sig, så hun ikke bare kunne gå der ned. Med rolige skridt, gik han over til hende, og smed vibratoren ned til hende. Satte sig igen i sofaen. "Leg lidt med dig selv med den her." sagde han, og tænde den. Så roligt på hende imens.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 3 EmptySøn Jan 17, 2016 10:56 pm

Aisling kiggede ikke op da han bad hende om at synke, men blot gjord hvad der blev sagt. Hun lavede at grimasse af væmmelse og prøvede at få styr på sin mavesyrer så hun ikke kastede op.
Hun kiggede efter ham da han gik ned kælderen. Hun ville ikke mere men bare hjem, hun var ved at få nok, men han var tydeligvis ikke tilfreds i nu.
hun så ned i gulvet og blev letter forskrækket da han kastede en vibrator hen til hende. hun så på den og samlede den op.
" jeg leger ikke med mig selv" hviskede hun. " det nok at du gør det, men jeg ser ingen grund til det da jeg ikke nyder det eller bryder mig om det... jeg vil aldrig nogensinde skade eller rør mig selv der nede" hun kiggede på den vibrerende tingest og kastede den op i sofaen til ham.

Hun ville på ingen måde skade sig selv på den måde, hun følte sig klam nok i forvejen, og ville have det værre ved at skulle stå og gøre sig til overfor ham når hun ikke engang kan tænde op under sig selv. hvis han ville have et show måtte han lave det selv. hun gjord det ihvertfald ikke..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 3 EmptyMan Jan 18, 2016 9:30 pm

"God tøs" sagde han, da hun sank. Han kunne godt se på hende, at hun var tæt på at brække sig af det.
Da han havde givet hende vibratoren, og hun sagde hun ikke legede med sig selv, smilede han ondt til hende. "Så du modsiger dig altså min ordre?" Det lød næsten på hans stemme, som om han var ligeglad med det, hun lige havde sagt. Han greb fat i hendes arm meget hårdt, og så på hende med et koldt blik. Han hev hende op på sit skød. Lænede sig frem så han var lige ud for hendes hals, og slikkede op af den, og bed hende så i øret, dog ikke for hårdt. "Vil du virkelig gerne have, at jeg straffer dig, for ikke at gøre det du bliver bedt om?" Hviskede han legende i hendes øre, og nappede hendes hals. Han rettede sig så op, og gav hende igen vibratoren. "Her, og gør så som du bliver bedt om, ikke?" Han strøg hende blidt over håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 3 EmptyTirs Jan 19, 2016 9:06 pm

Aisling så ned i gulvet, og prøvede at samle sig igen. Men hun var ødelagt på den mest brutale måde man kunne tænke sig. hun piv lidt da han hiv hende op til ham på hans skød. Hun rystede og tårerne væltede en efter en ud. hun kæmpede med at holde dem tilbage, men det mislykkes for hende. hun stivnede kort da han nævnte ordet straf. Det løb hende koldt ned af ryggen og genkalde scener fra kælderen. hun klemte øjne smerte fuldt sammen og knyttede sine hænder. hun stønnede af irritation og angst da han begynde at kæle en smule for hendes hals.

hun sagde intet men åbnede blot øjne og så på den vibrerende vibrator han rakte til hende. hun nikkede kort til ham og tog modvilligt vibratoren. satte sig ned på gulvet foran ham og spredte sine ben for at han kunne se på.
hun lukkede øjne og prøvede på ikke at tude da hun begynde at kører vibrator stille og roligt mellem sin fisse, hvorefter hun pressede den ind. Hun piv smerte fuldt da hun pressede den ind i sig, og hun havde mest af alt bare lyst til at slå sig selv ihjel for den smerte fra modbydelig. hun begynde at kører den stille og roligt ind og ud uden at føle den mindste nydelse, men kun smerte. hun lukkede øjne og prøvede at drømme sig langt væk. men det var umuligt når hun selv påførte sig smerte. hun stoppe og tog den ud " jeg kan ikke.. jeg kan ikke det her... det er langt over mine grænser.. straf mig i stedet for min ulydighed! du elsker jo alligevel se mig skrige af smerte.." sagde hun og så op på ham, inden hun så nede på vibratoren der slimet og blodig.. hun skar en grimasse af væmmelse og smed den på gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Shop amok. - Niklaus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Shop amok. - Niklaus
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» That coffee shop - Elaina
» You're doing it all wrong - Niklaus
» What are you doing? - Niklaus
» Who do you you think you are? (XXX)-Niklaus
» Give me something new! - Niklaus (XXX)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Gågaden-
Gå til: