Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Shop amok. - Niklaus

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 2 EmptyLør Jan 02, 2016 7:51 pm

Han så på hende mens hun sagde, at hun ikke ville stoppe med at gøre modstand før hun var fri. Så det var altså sådan hun vil lege? Fair nok. Da hun stadig prøvede at komme fri, sukkede han bare over hende. Han grinte af hende da hun bed ham i armen. Det gjorde en smule ondt, men han elskede smerte, så det her var intet som gik ham på. Han slap med den anden hånd, og tvang hendes mund åben. "Well hvis det er på den måde her vi leger?" sagde han, rejste sig op, og hev hende med op. Styrede hende over mod trappen som førte lige ned til hans kælder. Han skubbede hende ned af den, og låste hurtigt døren ned til kælderen, så hun ikke ville kunne flygte op der fra igen. Nede i kælderen havde han en hel masse forskellige ting så som piske, kæder hvor af nogle af dem hang ned fra loftet, bure, og andre forskellige ting og sager.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 2 EmptyLør Jan 02, 2016 8:11 pm

Det gav hende kvalme at en person kunne være så hjerteløs og ligefrem syntes det var sjovt at se hende så bange og kæmpe for at komme fri? hun kæmpede forsat videre og ville ikke give op men han grinte bare?? hun så ham i øjne og så noget hun ikke brød sig? *hvad tænker han på ?* tænkte hun og nåede ikke reager før han tvang hendes mund åben. hun tog fat i hans hænder og prøvede at fjerne dem, men det var umuligt. hun prøvede at sige stop men det blev bare til uforstålig mumlen. da han lige pludselig sagde " hvis det den måde vi leger på" og slæbte hende med begyndte angst for alvor at slå op i hende og nervøsiteten og angsten strålede hun af hendes øjne " NEEEEJ!! NEJ NEEEEEJ!!" skreg hun og slog ham og sparkede ham så meget som muligt på vejen hen mod en dør " SLIP MIG SLIP !!" skreg og kampen og sin frihed. men fortrød da han åbnede døren og skubbede hende baglæns ned af nogletrapper " grib mig grib mig !!! " skreg lige inden hun vældede ned af trapperne og black outede for en kort sund. hun åbnede øjne langsomt øjne og prøvede at få styr på sit syn der var med sløret/tåget. hendes krop og hoved gjort ondt efter det styrt. hun bid sig læben og vred sig lidt af smerte i mens hun piv af smerte. men det var noget hun fortrak mere ind hans berøring. hun kravlede om på maven og så rundt. Hvad var det her?? en riddekælder? et slagterrum? hun lukkede øjne igen og begyndte at pive, hun ville bare udog det skulle være nu. " pleas gud..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 2 EmptySøn Jan 03, 2016 1:19 am

Han kunne både se og mærke angsten i hende. Smilede over hun skreg. Han så på hende som hun skreg han skulle slippe hende, men da han gjorde det, var det tydeligt hun ombestemte sig, da hun faldt ned af trappen. Han fulgte med ned da han havde låst døren, og så på hende. Hev hende op at stå og med over til en af kæderne som hang ned fra loftet. Spænde manchetter på hendes håndled, og spændte hende fast til kæden så hun nu stod med armene over hovedet. Han så lige på hende. "Her har du ikke brug for tøj mere." sagde han, og rev hendes bluse af hende og hendes bh, og derefter fik han hendes nederdel af hende, og hendes trusser. Han så lige på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 2 EmptySøn Jan 03, 2016 12:43 pm

Aisling skreg af skræk og smerte da han tog fat i hende og slæbte hende med " pleas stop!!! " skreg hun og kæmpede imod. Men inden hun viste af det stod hun lænket fast til loftets kæder, fuldstændig ude af stand til at kunne gøre modstand " pleas jeg beder dem stop.!" græd og skreg op til flere gang i håbet op nogle ville hører hende. Da han begyndte at rive tøjet af hende skreg hun endnu højre og kæmpede endnu mere i mod sparkede ham bid efter ham i mens hun skreg efter hjælp. der måtte være nogen der kunne høre hende en eller anden . " slip mig nu fri ! jeg vil hjem ..:" græd hun og så på ham med sine øjne fylde af tårer og angst. hun krydsede ben for ikke at blotte sin krop for meget, og brøde at dække sine bare bryster men det var umuligt når hun ikke kunne fjerne sine hænder. " pleas lad mig nu gå.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 2 EmptySøn Jan 03, 2016 1:24 pm

Han var fuldstændig ligeglad med at hun skreg. Han vil ikke stoppe. Det at hun prøvede at sparke ham imens han rev tøjet af hende, havde han skam regnet med. Sørgede for at stå så hun ikke helt kunne ramme ham. Han så lige på hende da hun ikke havde noget på. "Du kommer ned når du lystrer mig." sagde han, og så på hende. Han vendte sig og gik over til alle hans piske, og fadt den af dem han aller bedst kunne lide. En stor tyrepisk. Han gik lige tilbage til hende og så på hende. "Du kommer ingen steder, og du skal lære at man hverken bider eller sparker sin Herre og man adlyder ham altid." sagde han. "Så du vil få 70 slag som straf for ikke at gøre det." Han så lige på hende med et truende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 2 EmptySøn Jan 03, 2016 1:35 pm

" jeg vil aldrig lystre dig, dit udyr!" skreg hun og vred sig endnu mere for at komme fri. hun så på ham i mens han gik væk fra hende og hentede noget hun ikke kunne se. hun hiv og sled i sine lænker og kunne mærke hvordan gjord mere og mere ondt i hendes håndled. "slip mig fri !" skreg hun hysterisk og rev mere og mere til da hun så den piske han kom gående med. hun viste det ville komme til at gøre ondt men hun ville ikke knække. aldrig nogensinde. hun sukkede opgivende og begyndte at pive, hun ville ikke blive reddet i sidste øjeblik. Hun måtte være stærk. hun så over på ham da han sagde 70 slag. det var mange slag, men heller det ind at overgive sig. "Så kan du vist glemme om at tælle... for jeg giver aldrig " piv hun og kiggede op på ham og gjord klar til sit første slag, og beredte sig på flere timers tortur. hun lukkede øjne og begyndte at bede bønner i sine tanker for at samle styrke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 2 EmptySøn Jan 03, 2016 2:31 pm

Da hun kaldte ham udyr sukkede han over hende. Han tog sig ikke specielt af at hun skreg så meget. Han var også ligeglad med, at hun prøvede at komme fri, da de her kæder var stærke nok til at holde en dæmon, så han vidste hun ikke kunne komme fri. Da hun så pisken og begyndte at pive, smilede han over hende. Han smilede over hende, og gav hende et hårdt slag over ryggen. Ville nyde hendes skrig hun vil komme med. Han havde slået så hårdt han kunne, og gav hende et nyt slag lige så hårdt. Fortsatte til han nåde de 70 slag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 2 EmptySøn Jan 03, 2016 2:42 pm

på trods af sin forberedelse på det første sal, blev hun alligevel så forskrækket at hun bid sig selv i tugen. blodet løb ud af munden på hende på samme tid med hun skreg op af smerte, da var som glasskår der skar hende ned ryggen. hun svajede sin ryg af elegant, men stadig af ren smerte. hun vred sig og gjord alt for at komme fri men det lykkes ikke. hun skreg igen den pisken ramte hende anden gang. hun så op mod loftet med tårrende rende ned af kinderne som små floder. hun bid tænderne sammen og skreg for hvert et slag. efterhånden havde hun næsten ingen stemme mere og det mere til smertefulde støn og klynken. hendes krop gav mere og mere op. hun kunne ikke stå oprejset mere og lod sig nærmest hænge ned. hun så vredt ned i jorden og kæmpede gevaldigt med ikke at give op. *aldrig giv op, kæmp for det du har, du vil blive forvist fra familien hvis du ikke vende helskindet hjem.. * hendes fars og mors stemme gentog sig i hendes hoved. hun jamrede lidt da det sidst slag ramte hendes næsten synder revet ryg. hun hostede noget blod op spyttede det ud gulvet. " var det det bedste hun kunne " hviskede hun udmattet og hæst. hun var ikke knækket og nægtede at lade sig knække. så heller død. Hun kunne mærke blodet løbe ned af sin ryg, og det salatede sved dryppede ned i hendes sår gjord det blot endnu værre. Hun ønskede sig langt væk, hjem til dublin i deres varme have. hun bide sig selv i underlæben og trak vejret dybt for at bide smerten i sig. " jeg vil aldrig lystre dig." hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 2 EmptySøn Jan 03, 2016 8:40 pm

Han lugtede med det samme hendes blod efter hun vist havde bidt sig selv i tungen, og han havde lyst til at tage hendes blod, men holdt sig tilbage. Han måtte ikke før han var færdig med at piske hende. Han smilede over at hun skreg op af smerten efter det første slag. Han kunne tydelig se at hun prøvede at komme ned her fra, men tog sig ikke af det. Smilede bare mere over hendes skrig.

Da han var færdig så han lige på hende. "Om det var det bedste jeg kunne? Langt fra." sagde han. Han lagde pisken fra sig, og gik over til hende og spændte hende ned. Hev hende med over til en seng som der var her nede. Han smed hende ned på maven og spændte hendes hænder fast til tremmerne på sengen. Han knappede sine bukser op og lagde sig op i sengen til hende. Fandt sin pik frem, og lagde sig ovenpå hende, inden han lod sin pik presse mod hendes underliv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 2 EmptySøn Jan 03, 2016 9:48 pm

aisling hævde sit hoved og så på ham da han lagde sin pisk væk, hvad ville han nu? hvorfor blev han ikke ved med at slå hende? hun piv og klynkede lidt, hun ville ikke mere hun ville hjem! Hun prøvede at vride sig løses da han tog fat i hende og slæbte hende med over til en seng. " hvad vil du ? stop ! stop!! " piv hun bange og prøvede at gøre modstand, men igen mislykkes det og blev kaste ned på maven i seng. " stop jeg vil hjem! " græd hun og bid tænderne sammen da igen blev lænket fast. hun holde hovedet ned i seng og lukkede øjne hårdt i. hun kunne ikke se hvad han lavede men bare at han rumsterede bag hende. hun mærkede noget presse på nede ved hendes private sted og slog øjne op. "nej.. nej. neeeej!" skreg hun hæst og hiv bene op under sig og krympede sig som en lille kugle. han skulle ikke have lov aldrig nogensinde. " hvis du gør det !! .. så skal vi giftes !" knurrede hun " så du vover på at gøre noget" hun begyndte at rive i tremme sengen stadig med bene trukket ind under hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 2 EmptySøn Jan 03, 2016 11:05 pm

Han tog sig ikke af at hun prøvede at rive sig løs. "Hvad jeg vil? Det finder du tidsnok ud af" sagde han med en rolig stemme. "Og nej jeg stopper ikke, og du får ikke lov til at tage hjem" Han var ligeglad med, at hun græd.
Han smilede over hende da hun råbte nej til det han var ved, og at hun krympede sig sammen til en lille kugle. "Så vi skal giftes siger du? Det er noget jeg bestemmer." sagde han i en hård tone, og tog fat i hende. Lagde hende ordentligt men rejste sig så op. Tog fat om hendes ene ben og fik det fastgjort til den anden ende af sengen, og ligeså med det andet, så hun ikke kunne krybe sammen mere. Lagde sig igen på hende, og pressede sig lidt op i hende. "Det her bestemmer jeg tøs, og du har intet at skulle sige" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 2 EmptySøn Jan 03, 2016 11:20 pm

"hvis du gør, jeg lover dig når jeg får chance begår jeg selvmord." knurrede og piv da han tog fat i hende og rettede hende ud. "nej nej neeeeej!!!!!!!" skreg og vred sig. indtil hun mærkede senge lettede sig lidt? hun blev stille lidt. havde hun vundet? gav han op? hun trak vejret dybt, og skulle lige til at slappe af da hun mærkede ham tage fat i hendes ben og bandt dem fast. " NEJ! NEJ ! jeg beder dig stop!!" skreg hun og vred sig endnu mere. hun strittede så meget imod hun kunne men det var svært nå hun var strukket så meget ud. tårerne væltede ud af hende da hun igen mærkede hvordan han rør ved hendes åbning igen " nej nej ..NEEEEEEEEEEEEEEEEJ!" skreg hun da, noget føltes som det nærmest sprang inde i hende. Hun skreg højer ind nogensinde i et tonleje der næsten skreg hendes egen trumhinder, og hun troede ellers ikke hun havde mere stemme tilbage, men den smerte var så ubeskrivelig at hunfølte hun skulle dø. følesen af et nærmest brændte hende op indvendigt. han kunne ligeså havde skåret hende op indefra, sådan som det føltes. hun knyttede sin hænder og forsætte med at skrige af smerte, under hele omgang. som på ingen punkter blev bedre, og mere behageligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 2 EmptyMan Jan 04, 2016 1:08 am

Han så lige på hende da hun sagde hun vil begå selvmord. Syntes han havde hørt et sted at det var noget man ikke måtte i den tro han regnede med hun havde. "Vil det ikke være en synd?" spurgte han bare og grinede af hende. Han smilede over hende mens han bandt hende helt fast, at hun blev ved med at skrige nej og at han skulle stoppe, men han vil ikke stoppe nu. Han pressede sig længere ind i hende og smilede over det mens, helt ligeglad med om hun ville det her eller ikke. Han begyndte med det samme at bevæge sig i hende, og lænede sig ned mod hende. "Når tøs, hvem har magten her?" spurgte han, og bed hende i halsen og drak noget af hendes blod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 2 EmptyMan Jan 04, 2016 9:56 am

Aislings skrig blev mindre og mindre, efterhånden som stemmen gav op. smerte var stadig enorm og hun følte hele hendes verden bare braste sammen for øjne af hende. hun udstødte i stedet smertefulde støn og prøvede at bide smerten i sig. " Sex før ægteskabet er en synd." knurrede hun smerte fuldt. "nu kan jeg aldrig komme hjem igen" ordene gjord ondt, næsten ligeså ondt som han bevægelser. hun pressede øjne i og kæmpede for at ikke at knække, hun ville ikke give op aldrig nogensinde. " du vil aldrig nogensinde kunne bestemme over mig, jeg vil aldrig give op" knurrede og stønnede smerte fuld og begyndte at tude stille i håbet om han snart var færdig
.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 2 EmptyTirs Jan 05, 2016 1:26 am

Han smilede over hendes smertefulde støn, og fortsatte. Hørte hendes ord med at sex før ægteskab var en synd. "Så det jo godt jeg ikke tror på den slags." sagde han, og fortsatte. "Well hvis du ikke kan gå hjem, så må du jo blive her hos mig." hviskede han ind i hendes øre. Han smilede stille over hendes ord. Han skulle nok finde en måde at knække hende på, om det så vil tage lang tid. Han valgte at bevæge sig hurtigere og hårdere oppe i hende, og stoppede med at drikke hendes blod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 2 EmptyTirs Jan 05, 2016 6:31 am

hun var ikke tvivl om, han ikke var troende ud fra hvad han gjord måtte han højst være en af djævlens yngel.da han hviskede at hun skulle blive hos ham, begynde hun at græde. hun ville ikke blive hos ham, men lige nu så det sort ud. hun måtte flygte, der måtte være en mulighed for at komme væk fra ham, eller at han måske blev træt af hende på et tidspunkt? Måske ville han lade hende gå næste dag fordi hun var kedelig? Et lille håb dannede sig i hende, men blev ødelagt hurtigt af smerten fra sit underliv hvis det lykkedes hende, kunne hun jo altid bo på skolen ? hun kunne mærke hvordan kroppen gav mere og mere efter og at hun efterhånden blev tømt for blod, og trætheden tog over. " jeg vil finde en måde at flygte på " hviskede hun grædende og lukkede øjne " jeg så bliver endnu en synd, jeg er lige glad... Jeg vil aldrig overgive mig" hun kunne mærke hun var ved at døse hen, kun smerten fra underlivet og hendes ryg holde hende fra at falde hen, og så var der også tanken om hvad han ville finde på hvis hun gjord? Hun piv lidt og forsatte med at stønne af smerte og klynke som hun følte hun havde gjort i evigheder efterhånden. En ende løs totur, der bare ikke ville stoppe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 2 EmptyOns Jan 06, 2016 12:10 am

Han tog sig ikke af at hun begyndte at græde. "Du skal nok få det godt her så længe du makker ret og gør hvad du får besked på." sagde han til hende. Blev ved med at bevæge sig i hende, og hørte det hun sagde. "Du vil ikke få muligheden for at flygte, og gør du alligevel, vil jeg finde dig igen." sagde han. Fortsatte i 5-10 min mere enden han kom oppe i hende. Trak sig så ud af hende, og blev liggende oven på hende lidt, inden han fjernede sig fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 2 EmptyOns Jan 06, 2016 6:25 am

Så længe? Hvor lang tid havde han tænkt at sig at beholde hende? Forhåbentlig var det højest et par dage? Ikke fordi hun ville overgive sig, men Hun Kunne Ikke forstille sig længere tid inden det før han ville begynde at få nok af hende. "Aldrig" hviskede hun " så heller dø" hun låg lidt i godt stykke tid, og bare lod ham gøre sig færdig for der var på ingen måder noget hun kunne gøre ved det. Og lyttede da han sagde hun aldrig ville få den mulighed ellers ville han bare finde hende igen. Tanken gjord hende syg, i det mindste ville han ikke kunne finde hende hvis hun var død, så det var nok den eneste mulighed hun havde. Hun åndede lettet op da han stoppede med at bevæge sig, det tydet på han var færdig. Men der lang tid før han flyttede sig. Hun blev lidt bekymret for om han begynde igen, men det virkede ikke sådan, for han flyttede sig efter lidt tid. Hun åndede lettet op, og lod kroppen slappe af smerten i hendes underliv var der stadig og ryggen med, men hun var for udmattet til at gøre mere, og efter han havde drukket af hende kunne hun ikke holde sig vågn mere, og faldt i søvn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 2 EmptyTors Jan 07, 2016 12:00 am

Han var begyndt ikke at tage sig af det hun sagde til ham. At hun aldrig vil adlyde ham, så hellere dø. Han sukkede blot over hende. Han anede ikke hvad hun lå og tænkte på imens, da han ikke kunne læse tanker. Da han havde trukket sig ud af hende så han bare ned på hende, og hørte godt hun åndede lettet op. Da hun faldt i søvn sukkede han af hende, men fint så vil hun da få lov at sove hvis det var det hun ville. Han rejste sig op, og gik over til en skuffe hvor han havde et halsbånd i. Han gik tilbage og spændte det om hendes hals, og løsnede hende så fra håndjernene. Han løftede hende og gik over til et bur. Lagde hende ind i det på et tæppe som var der inde, og spændte en kæde fra buret af fast i hendes halsbånd så hun ikke ville kunne løbe så langt når hun en gang fik lov at komme ud. Han lukkede buret og låste det, inden han gik op af kælderen igen, og låste også døren ned til den. Han spekulere lidt på hvad han skulle få tiden til at gå med til han selv ville sove, og endte med at tage et bad, inden han gik i seng. Hun vil ikke komme ud af buret før han en gang vågnede igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 2 EmptyTors Jan 07, 2016 5:43 pm

Aisling låg og sov tungt og mærkede derfor slet ikke alt det han gjord ved hende imens. Hun drømte sig langt væk, hjem til sin familie. Hendes mor sad i stuen og strikkede foran ilden og hendes far arbejde som han plejede. Hun låg op af sin morges ben på det det dejligede bjørne skind. Og nød varmen fra ilden. Hendes mor sad og nynnede en vuggevise som var gået i arv igennem mange år.de havde siddet lidt da døren pludseligt blev sparket op og hendes far kom rasende ind og tog fat i hendes arm. "Din lille møgunge !!!!!! Jeg skulle aldrig have ladet dig gå!!!!" Hendes råbte op og ruskede i hende. Hendes mor skreg og prøvede at få ham til at stoppe. Hun prøvede at forklare det var voldtægt men han lyttede ikke han skreg op og skubbede hende ind i døren. Hans øjne kunne nærmest slå hende ihjel. Han var skuffet hun havde forrådt sin familie. "Far Pleas nej!! Mor ?!" Hun kiggede panisk på dem begge men hende mor vende ryggen til og hendes far skubbede hende ud i mørket. To mænd fat i hendes arme og trak hende med. Tårerne var som floder ned af hendes kinder, imens hun råbte panisk og bad om nåede. Huset kom længer og længer væk og der blev mere mørkt. Mændene begyndte at tag på hende og hun begynde at skrige græde.

Hun slog øjne panisk op og satte sig op. Hun låg ikke i sengen mere, og vampyren var der ikke mere. Hun tog en hånd op ømme sin kind lidt, og mærkede at hun havde grædt i søvn. Hendes kinder var plask våde. Hun snøftede lidt og mærkede på sin ryg. Hun skar nogle smertefulde grimasse damhus lod en hånd forsigtigt strejfe en dybe rifter. Gråden pressede sig på, rykkede lidt på sig og hørte lyden af nogle kæder. Hun stivnede, og kiggede mod lyden. Der var en kæde der var spændt fast, hun fulgte kæden op til sin hals og mærkede først der halsbåndet der var om hendes hals. "Nej nej nej Neeeej ." Begyndte hun pive og tog fat med begge hænder for at få den af, hun hev og sled i den og kvalte næsten sig selv ved det.
Hun kiggede rundt og så hun var fanget i et bur som en eller anden hund. Hun tog fat i tremmerne og og hiv i dem desperat efter at komme ud. Hun klemte sig tilbage i hjørnet og tog frustreret fat i håret som om var ved at blive sindsyg og vuggede fra side til side. Smerten var stadig kraftig i hendes underliv , ryggen gjord ondt, hun var sulten og hun var fanget hos en vampyr. Hun var ved at blive sindsyg!!!Buret var så lille og hals kvalte i hendes næsten ... Den kvalte hende næsten? Hun så på kæden i et stykke tid og tog så endelig den op og kiggede lidt på den, inde hun snørede den om halsen.

Den eneste vej ud var den kæde. Det var nu eller aldrig
.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 2 EmptyFre Jan 08, 2016 12:35 am

Han vågnede da solen var gået ned. Han strakte sig og rejste sig op. Han tog et par joggingbukser på og en t-shirt, inden han gik ud af værelset. Overvejede om han skulle gå ned og lukke hende ud, og valgte så at gøre det. Fandt en hundesnor inden han gik over til døren og låste den op. Gik ned af trappen, og så mod buret hun var i. Så hun prøvede at kvæle sig selv med kæden, og gik med hurtige og faste skridt over til burdet. "Det der stopper du med lige med det samme" sagde han i en hård tone, og så strengt på hende. Låste buret op og åbnede det. Hev hende ud af det, og fjernede kæden om hendes hals. Sukkede over hende. Han skulle altså holde alt væk fra hende som hun kunne bruge til at lave selvmord med. Han klikkede kæden af hende, og satte hundesnoren i, i stedet for. "Kom." sagde han, og trak hende med sig op, hvis hun ellers fulgte med ham. Hvis ikke, vil han stadse op, og tvinge hende med sig op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 2 EmptyFre Jan 08, 2016 7:50 am

aisling lukkede øjne og trak vejret dybt, hendes krop rystede og var nervøs men fast besluttet på at gøre det. Hun hørte godt at han kom, men først da han snakkede til hende åbnede hun øjne panisk og skulle lige til at stramme kæden endnu mere, men han nåede at rive hende ud. " stooop, lad mig være!! skreg hun og prøvede at vige væk fra ham, men før hun viste af det var kæden om hendes hals erstattet med en hundesnor og han var på oven på. " nej lad mig dø pleas jeg vil ikke mere mere!! " hun trak den modsatte vej mn han var stærker ind hende og hun udbrød en halv kvalt lyd dan han trak hende med. *du kan tro nej..* tænkte hun og satte sig ned på det kolde gulv og kom i tanke om hun var nøgen. hun dækkede sin krop og pressede sine ben sammen for at skjule mest muligt og så efter sit tøj. "JEG NÆGTER AT ADLYDE, JEG NÆGTER AT OVERGIVE MIG! OG JEG NÆGTER AT VÆRE DIT KÆLEDYR !" knurrede hun og så med en blanding af angst og vrede på ham. hun rystede over hele kroppen, hendes krop var ved at give efter, den var udsat for stor pres og hun viste det galt om tid før hun ville bryde sammen. *kom så ais.. du kan klare dette.. du kan klare det...*


Sidst rettet af Aisling Rowan Lør Jan 09, 2016 12:35 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 2 EmptyFre Jan 08, 2016 8:50 pm

Han så lige på hende da hun skreg at han skulle lade hende være. "Hvorfor? Så du kan dræbe dig selv? Glem det tøs. Du for ikke lov til at dræbe dig selv" Han ville ikke lade hende dø, og han skulle nok finde en måde at holde hende i live på. Da han ville gå ovenpå, mærkede han godt, at hun prøvede at trække den modsatte vej af ham. Han så dog på hende som hun satte sig ned, og sukkede over hende. Hørte hvad hun sagde, men ignorerede det. Valgte at løfte hende op, og så bære hende med op, og så sætte hende på gulvet i køkkenet. Fandt noget mad, og skar det ud i mundrette stykker, og lagde det ned i en skål som han satte på gulvet. "Her spis, og det er uden brug af hænder" sagde han, og så ned på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 2 EmptyFre Jan 08, 2016 9:02 pm

"du kan vel være ligeglad du kan finde dig en ny !" knurrede hun og lagde armene overkors som tegn på hun ikke rykkede sig en meter, men begynde at trække baglæns da han kom mod hende igen. " nej nej .. nej slip mig!" råbte hun, da han løftede hende op, men hun gjord ikke det store modstand, da hun var bange for at han skulle tabe hende. " sæt mig ned, sæt mig ned!!! " hun begynde at ryste over hele kroppen af nervøsitet, da de kom op og hun blev sat på gulvet. Hun så forundret rundt, havde han givet op? "må jeg tage hjem nu?" hviskede hun? og så op på ham og rejste sig op men dækkede sig dog til de vigtige steder. hun så ned på skålen med mad og gik baglæns væk fra ham. " glem det, jeg spiser ikke på gulvet eller i det hele taget spiser noget som helst. " grinte hun og skræmt og vende sig om for at gå, meget fandt hun sig i men, men hun var intet dyr og ville på ingen måder spise den mad. så heller dø af sult
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 2 EmptyLør Jan 09, 2016 12:23 am

"En ny? Nah." sagde han, og så lige på hende. Han ville ikke til at finde sig en ny en. Han så på hende som hun lagde armene over kors, og smilede af hende da hun rykkede baglæns som han gik over mod hende. Han så ned på hende da hun råbte at han skulle slippe hende. "Er du nu også sikker på at du vil have mig til det?" spurgte han hende roligt. Hentydede til, at hun så ville ende midt på gulvet. Han kunne tydelig mærke hvordan hun rystede i hans arme mens han gik op med hende.

Da han havde sat hende ned hørte han hendes spørgsmål om hun måtte tage hjem. "Nej du må ikke tage hjem, du må blive her hos mig." sagde han til hende. Så på hende da hun rejste sig op, og dækkede sin krop med hænderne, og han sukkede over hende. Rullede øjne da hun nægtede at spise"Spis eller jeg tvinger maden i dig." sagde han. "Eller du vil måske hellere have en pizza?" spurgte han hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Shop amok. - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Shop amok. - Niklaus
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» That coffee shop - Elaina
» You're doing it all wrong - Niklaus
» What are you doing? - Niklaus
» Who do you you think you are? (XXX)-Niklaus
» Give me something new! - Niklaus (XXX)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Gågaden-
Gå til: