Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) Empty
IndlægEmne: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) EmptyFre Sep 21, 2018 8:03 pm

Tid - kl 22
Dag - Fredag
Sted - hjemme hos Niklaus
Omgivelser - Niklaus hjem - Timy og Niklaus
Vejr - rimelig køligt og blæsende.
Tag : @Niklaus

Timy havde mødt en ung fyr igennem en dating side for homoseksuelle fyre, det var ikke så nemt for Timy bare at sidde og bruge flere timer foran computeren på denne side, da hans forældre ikke havde det helt godt med at deres søn var homoseksuel. Derfor var Timy hurtigt rykket fra computeren over på mobilen, han havde givet sit nummer til fyren, han var virkelig en sød og dejlig fyr. Det havde det endt med at Timy var begyndt at sende ham lidt frække billeder af ham selv, han havde været nemt at overtale til at gøre det. Han troede jo på at de måske skulle blive mere end bare venner, som om den han forstod Timy, altså dilemmaet med hans forældre og sådanne ting.
De havde aldrig mødt hinanden endnu men der blev sendt billeder dagligt fra Timy og til ham, de havde skrevet det meste af dagen som Timy var i skole, han vidste ikke at ham den søde også gik på skolen, han havde ikke engang tænkt at det var en mulighed. Timy havde ikke været den mest hurtige til at svare mens han var skole, spørgsmålet om de skulle mødes og være sammen i weekenden, var kommet flere gange på hans mobil, han havde svaret tilbage at han ikke kunne fordi han havde en aftale med sin far.

Det var her det hele sådan vendte for Timy, han fik en sms om at hvis han ikke mødte op på den vedlagte adresse i smsen ville hans forældre modtage billeder af ham nøgen og rørende ved sig selv. Det gjorde Timy usikker og han havde da også skrevet tilbage at han ikke måtte sende billederne til hans forældre. Da han endelig fik fri forlod han skolen, skulle han møde op på adressen? Eller skulle han bare tage hjem? Han turde ikke bare tage hjem, for tænkt nu hvis hans forældre ville modtage billederne? Det måtte ikke ske.
Han tastede adressen ind på sin gps på mobilen for at finde frem til huset, det tog sin tid og han var et par får minuter forsinket. Han ringede nervøst på døren som han endelig nåede frem til huset. Timy havde et par sorte meget tætsiddende bukser en eget tæt siddende t-shirt inden under han læderjakke. så man kunne godt se hans forme tydeligt undtagen hans skridt, han var ikke udrustet med det største lem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) EmptyLør Sep 22, 2018 6:58 pm

Niklaus havde for noget tid siden prøvet at ændre sin jagt metode. Han havde derfor lavet en profil på en dateringside, hvor han havde skrevet lidt med en masse forskellige. En af dem var en fyr, som hurtigt havde givet Nik sit nr. Nik var yderst tilfreds med dette, og havde også let fået overtalt fyren til at sende nøgenbilleder. Noget Nik kunne bruge imod ham.
Det var nu fredag, og Nik havde bedt fyren mødes med sig. Dog sagde han at han ikke kunne, da han havde en aftale med sin far. Nik sukkede over ham. Han skulle lære det, at komme når Nik ønskede det, derfor valgte Nik nu også at skrive det til ham, at han vil give billederne af Timy nøgen, til Timys forældre. Dette fik forhåbentlig Timy til at komme.

Det var eftermiddag da det pludselig bankede på døren. Nik rejste sig op fra sin sofa af, og gik ud til døren og åbnede den. "Det var på side du kom. Havde du taget meget længere, havde dine forældre fået bilederne af dig. Kom så ind med dig, og skriv hellere til din far, at du ikke kan komme. For du slipper ikke væk her fra før på søndag. Er det forstået?" sagde Nik, og hev Timy med inden for, og lukede og låste døren efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) EmptyLør Sep 22, 2018 8:31 pm

Det var tydeligt at se på Timy at han var skide nervøs, særligt da døren blev åbnet, han vidste ikke om han turde gå indenfor, men det virkede ikke til at Nik ville lade ham gå derfra. Han hørte ordene, hvorfor sagde han sådan? Hvorfor var han sådan? Han havde ikke været det til at starte med, det gjorde ham virkelig bange. ” Jeg vil altså gerne hjem” Sagde han stille og så på ham, dog nåede han ikke at flytte på sig for Nik havde hevet ham ind i huset og lukket og låst døren.

Timy var tydeligt ikke særlig glad for det her, at han skulle skrive til sin far at han ikke kom hjem i weekenden, fordi han blev her. ” Min far vil gerne have jeg kommer hjem” Sagde han og så på nervøst på Nik. Han valgte dog at tage mobilen op af lommen, men i stedet for at ville sende en sms ville han ringe til sin far, få ham til at hente ham. Nik gjorde ham alt for bange, han havde ikke regnet med at Nik ville have han til at blive eller at han kunne være sådan som han var lige nu. Hans fars nummer var blevet tastet, han så kort over på Nik inden han flyttede fingeren for at trykke på ring op. Telefonen blev taget op til øret, mens han ventede. ” Hey far…. Øhm jeg ved godt vi havde en aftale… men jeg har en stor opgave for som jeg skal lave med en anden fra min klasse så han spurgte om jeg ville blive hos ham…” sagde han som hans far tog mobilen, hans far var ikke helt glad for det men valgte at sige det var okay. Timy sagde farvel inden han lagde på og lagde mobilen i lommen.

” Har fået lov at blive her” Sagde han og så på Nik inden han tog sin taske af stillede den op af væggen og tog sine sko og jakke af. ” Hva skal vi?” spurgte han og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) EmptyLør Sep 22, 2018 9:47 pm

Nik så roligt på Timy da det var han kom inden for. Det var tudeligt hvor lidt at Timy ønskede at være her lige nu. Nik hørte godt at han sagde, at han gerne vil hjem, men det vil Nik ikke lade ham komme. Ikke endnu i hvert fald.

Et suk forlod Nik da Timy sagde, at hans far gerne vil have ham hjem. "Som sagt. Du kommer ikke hjem endnu." Nik stod roligt da det var at Timy fandt sin mobil frem, og lyttede med mens Timy ringede til sin far. Han smilede over det. "God dreng. Det vi skal lave, er en lille leg. Du skal gøre alt det jeg beder dig om i den. Forstået?" sagde han med en rolig stemme. "Til at starte med, smid tøjet." beordrede han. Stod og ventede på Timy gjorde det. Hvis ikke han gjorde det af sig selv, vil Nik se roligt på ham. "Ønsker du dine forældre ser dig nøgen? Hvis ikke, så gør som der blir sagt." han håbede at det vil virke til at få ham til at gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) EmptyLør Sep 22, 2018 9:57 pm

Timy, vidste ikke hvad han skulle tænke eller tro, det her var jo ikk sådan at han havde regnet med det skulle være? De kunne jo lide hinanden kunne de ikke? Altså Timy kunne jo godt lide Nik, eller var det ikke på den måde? Timy kunne virkelig ikke finde ud af det og særligt ikke lige nu. Han ville ønske at han aldrig havde taget de billeder, men det kunne ikke gøres om, han havde jo stolet på ham! Men han kunne tydeligt ikke stole på ham, eller kunne han? Det var sku ikke til at finde ud af noget som helst lige nu.

Han valgte at træde et par skridt væk fra Nik og endte med at gå ind i en væg i et hjørne. ” øhm” sagde han stille til at de skulle lave en lille leg hvor timy skulle gøre alt hvad han sagde. Han valgte at nikkede i stedet for at sige noget, han forstod intet af dette mens, han blot kiggede nervøst på Nik som han bad han om at smide tøjet og da der endnu engang blev brudt om han ville have sine forældre skulle se ham nøgen, var han ikke lang tid om at smide tøjet. Han stod nu helt nøgen i hjørnet, han havde ikke ret meget hård på kroppen og han var glat barberet i skridtet, han var dog ikke lige så heldig som de fleste andre, han havde ikke den største udrustning. ” Jeg ikke så glad for det her” Sagde han nervøst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) EmptyLør Sep 22, 2018 10:17 pm

Nik kunne godt se at Timy var bange lige nu, men heldigvis smed han da sit tøj, som Nik bad ham om. "God dreng." sagde Nik roligt. Han hørte derefter det som Timy sagde, og sukkede. "Timy det skal nok gå alt sammen. Jeg gør dette her for dit eget bedste. Det forstår du vel, ikke Timy?" sagde Nik roligt, og gik over mod ham. Lod sin hånd strejfe Timys pik en enkelt gang. "Jeg ved hvor meget du ønsker mig, med alle de billeder som du har sendt af dig selv til mig, hvor du ligger og leger med dig selv, mens du tænker på mig. Har jeg ikke ret?" Han prøvede lige nu at manipulere med Timy, og anede ikke om det vil lykkeds ham, men han prøvede nu en gang alligevel. "Jeg ved hvor meget du ønsker at jeg leger med dig. At jeg gør dig til min. Og kun min alene. Ikke sandt?" sagde han og smilede til ham. Håbede det virkede, ellers vil han alligevel tvinge Timy til det som han selv ønskede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) EmptyLør Sep 22, 2018 10:28 pm

Timy så på ham, og smilede stille som han kaldte ham god dreng. Han kiggede kærligt på ham og smilede ” Det ved jeg ” Sagde han og så på ham og rødmede lidt, det var underligt at stå her foran Nik og være nøgen, faktisk havde Timy fantaserede over dette, længe. At han gerne ville være Nik og kun Nik’s. Timy vred sig kort nydende som han lod sin hånd strejfe han pik. Han kunne ikke lade være med at smile stort og lyttede til Nik. ” Det rigtigt,” Sagde han og smilede stort men samtidig rødmede. Han kunne mærke hvordan hans lem stille begyndte at give tegn på at han kunne lide det, han havde ikke prøvede dette før, faktisk aldrig noget. ” Det er det og som lovede er alle mine jomfru huller dine ” Sagde han og stillede sig helt op ad Nik, lagde sin hånd mod hans lem. Allerede nu bare uden på bukserne var Timy ikke i tvivl om at han havde mere end Timy havde. ” Jeg er din og kun din” Sagde han og smilede til ham, lagde sit hoved mod hans bryst.

Det jo dette han egentligt gerne ville, men han havde ikke turde sige noget eller ligge op til det, det havde jo været Nik som han havde tænkt på hver gang han havde taget billederne, hver gang han havde rørt ved sig selv havde han jo tænkt på Nik. Men han vidste dette var forbudt! Forbudt for hans forældre, de ville ikke have det, men behøvede de vide noget? Nope faktisk ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) EmptyLør Sep 22, 2018 10:48 pm

Nik var glad for, at Timy vidste at det var for hans eget bedste Nik gjorde dette. Det beviste blot at dette her virkede. Og at Timy vist virkelig kunne lide Nik. Dette vil han kunne bruge til sin fordel. Han så hvordan Timy rødmede. Det var tydligt at han langt fra var erfaren på dette område her. Det seksuelle, men det skulle han skam nok snart blive. Det kunne Nik love.
Han hørte Timy sige, at alle hans jomfru huller var Niks som lovet. Nik smilede tilfreds over det. Han var også tilfreds med, at Timy sagde han var Niks, og kun Niks. "Jeg er glad for du er min. Lad os se hvor villig du er til det, skal vi? På knæ foran mig." sagde han, og åbnede sine bukser for at finde sin pik frem. "Vis så hvor meget du ønsker mig, ved at bruge din mund." Nik stod og betragtede Timy roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) EmptyLør Sep 22, 2018 11:02 pm

Timy smilede som Nik smilede til ham, det gjorde ham lidt mere rolig også selvom han var nervøs, for han havde jo trosalt ikke prøvet dette før. Han så på Nik og vidste ikke helt hvor han skulle gøre af sig selv, det var svært det her. Han ville helst ikke gøre det og slet ikke her i gangen, der kunne jo komme nogen? Eller døren var jo låst var den ikke? Han kastede hurtigt blikket over mod døren for at være sikker på at den var låst.

” Jeg har ikke prøvet det før” Sagde han stille og så undskyldning på ham, han så på ham og kunne ikke lade være med at smile kækt og en anelse flabet. ” Hvad nu hvis jeg vil have du skal tvinge mig?” spurgte han drillende, egentligt mest for at få tiden til at gå, mens han indimellem kiggede ned på hans lem, det var ikke fordi han ikke ville, for han ville gerne, men han turde ikke, og var helt sikker på at der ikke ville være meget plads til hans lem i min Timys mund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) EmptyLør Sep 22, 2018 11:39 pm

Nik så han var nervøs lige nu, og hørte det som han sagde. Han kunne ikke lade vær at smile da Timy spurgte, hvad nu hvis han vil tvinges. "Det helt fint med mig." Han tog fat i Timy, og hev ham med ind i stuen. Tvang ham i knæ, og så ned på ham. Havde et glimt i øjet lige nu. Han glædede sig lige frem til at tvinge ham. At lege med Timy som han end ønskede det. "Åben munden." sagde han roligt, og tog fat om hans hoved, og tvang sin pik ind i hans mund, så snart han åbnede den. Nik tvang sig selv helt ind i Timys mund, lige glad om han kunne klare det eller ej. Nik begyndte at bevæge sig frem og tilbage i hans mund uden at sige noget. Nød bare fornemmelsen, og var ligeglad med om Timy kunne lide det. "Du er min nu. Din mund her tilhøre mig. Jeg må gøre med den som jeg end ønsker og det samme gølder for resten af din krop." lød det fra Nik af med en rolig stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) EmptySøn Sep 23, 2018 4:50 pm

Timy så på ham med et smil, da han sagde det var fint med ham, han var ikke helt sikker på om han var tryg ved dette, men han kunne nok ikke ligefrem lave om på det nu. Han mærket taget i sig og blev hevet ned ind i stuen, det var heller ikke fordi det var særlig svært for Nik at få ham ned på knæ, han så op på ham og åbnede ikke munden før han blev tvunget til det, han kunne dårligt være omkring hans lem, han prøvede flere gange at rykke hovedet væk mens han gagged som Nik pressede hans lem helt ind i munden og ned i halsen. Der var ikke ret meget plads i hans mund, hvilket Nik ikke ville være i tvivl om. Timy lagde sine hænder på Niks hofter for at skubbe ham væk, mens Nik var helt inde i hans mund. Det var tydeligt at se på Timy at han ikke på nogen som helst måde var tryg ved dette eller kunne lide det.

Som Nik begyndte at bevæge sig i hans mund og komme helt ned hver gang, han forsøgte indimellem at flytte hovedet eller skubbe Nik væk, men det var ikke en mulighed for ham. Savlen var allerede begyndte at løbe ned af hans læber og hage. Ordene som Nik kom med, var ikke noget som var en god ting at høre, eller var det? Han kunne ikke finde ud af det, det var svært at tænke med Nik i sin mund. Han havde hele tiden følelsen af at skulle kaste op og ikke at kunne får luft. Atter kom der et forsøg på at komme fri var Niks lem, han overvejede at bide ham men valgte ikke at gøre det i frygt for hvad der ville ske ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) EmptySøn Sep 23, 2018 7:46 pm

Nik kunne tydeligt mærke, hvordan Timy hele tiden prøvede at kæmpe imod, og komme væk fra Niks greb af, men lige lidt hjalp det. Nik blev ved med at holde fast om hans hoved nemlig, og tvinge ham til blowjobet. "Du sagde selv je3g skulle tvinge dig, så det er det jeg har tænkt mig at gøre min lille Timy." sagde han med en rolig stemme, og fortsatte i noget tid.
Langsomt begyndte han at vokse i munden på Timy, og smilede over det. Timys mund var i forvejen ikke specielt stor, så der var mindre plads nu. Nik stoppede, og trak sig selv ud, og så ned på ham. "Det var da ikke så slemt. Var det vel?" spurgte han og smilede flabet til Timy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) EmptySøn Sep 23, 2018 8:16 pm

At Nik lem voksede til en noget større størrelse, gjorde det på ingen måde nemmere for Timy at have ham i munden. Han kunne ikke kigge op på Nik så længe Nik var i hans mund, for så ville hans lem måske komme længere ned i halsen på ham, han havde ikke lige frem lysten til det, derfor kiggede han blot ind i Nik hofter. Der var allerede en del savl omkring hans mund og ned ad hagen.

Som Nik trak sig fra ham flyttede han sig væk og vendte siden til mig og hostede og prøvede at spytte savlet og sådan ud på gulvet, han havde det virkelig som om han skulle kaste op, men det ville ikke komme op. Der var tydelige tegn på at Timy’s krop havde kunne lide det, hans lem var allerede på vej til at blive godt stift. Han kiggede ikke op på Nik, han var flov over det her, det var jo ikke sjovt! Han havde ikke kunne lide det.

Timy så på Nik men slog hurtigt blikket ned igen ” jeg vil ikke” sagde han stille som han sad på sine knæ med siden til Nik. Han svarede ham ikke på om det var så slemt, det kunne nik vel selv tænke sig til at det var?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) EmptySøn Sep 23, 2018 10:01 pm

Nik tog sig ikke af, at Timy savlede imens. Nik så ned på Timy efter han var færdig, og så hvordan han valgte at spytte på gulvet. Et suk kom fra Nik af. Han hørte også det som Timy sagde, at han ikke ville. “Du vil ikke? Du har jo ellers tigget mig for at lege med dig, med alle de billeder du har sendt. Og din krop er vist meget glad for at lege med mig” sagde Nik og ignorerede ellers Timy.

“Vær så en god dreng, og lad mig gøre så du ryger helt op til himlen af lykke. Stil dig på alle 4” beordrede han, og ventede på om Timy vil gøre det eller ej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) EmptySøn Sep 23, 2018 10:09 pm

Et eller andet sted, ville han jo godt, det kunne man se på hans krop, særligt hans lem. Han så på ham kort og sagde ” jeg vil gerne” kom det stille fra ham, han ville jo gerne have Nik, det var jo derfor han havde sendt billederne og gjort som han havde over dem. Han så ned på sit lem, bare tanken om hvordan han ville have sex med Nik fik hans lem til at vokse mere, han sendte ham et lille smil og valgte der efter at stille sig på alle fire.
Han lod sin ene hånd glide ned til hans lem, for at røre ved det, det var godt stift. Hans hånd gled omkring hans lem og lod hånden bevæge sig roligt hen over. ” Du skrev du ville vise mig, hvordan en som mig skulle have det? Tør du stadigvæk det? Eller var det bare noget du sagde?” spurgte han og smilede, hans røren ved sit lem fik hurtigt hans vejrtrækning til at ændre sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) EmptySøn Sep 23, 2018 11:08 pm

Det var lige nu tydeligt for en hver, at Timy eller hans krop gerne ville dette her, men åbenbart vil hans hoved det ikke. Det var nu en gang meget normalt at ens krop og ens hoved modsagde hinanden. Dog sagde Timy alligevel at han gerne ville, og Nik smilede over det. At Timy turde sige det højt, at han gerne vil lege vidre. Nik havde jo også lovet Timy her, at han nok skulle vise ham, hvordan man rigtig skulle lege med en som Timy.

Nik var godt tilfreds med ham, som han stillede sig ned på alle 4. Et tydeligt tegn på, at Timy ønskede at Nik skulle tage ham. Nik slikkede sig om munden og så ned på Timy, som lod sin hånd rame sit eget lem. Det var Nik ikke helt glad for, men skulle nok lære ham det om lidt at det ikke var noget som man gjorde. Nik hørte det som Timy spurgte om, og smilede en smule ondt ved hans ord. "Jeg skal skam nok vise dig, hvor en som dig høre til. Jeg skal nok vise dig din plads ved min side." sagde Nik med en rolig stemme. Han stod nu bag ved Timy, og åbnede sine bukser roligt, inden han stillede sig på knæ bag ham. "Dette vil komme til at gøre en smule ondt nok" sagde Nik, inden han lod sin pik ramme Timys røv, hvor han begyndte at presse sig ind. Timy var virkelig stram, og Nik smilede over det. Han elskede når han kunne lege med en jumfrue. Den del skulle han nok hurtigt få kneppet godt og grundigt ud af vedkommende. Det var han ikke i tvivl om. Og nu var det så Timys tur til det.
Nik begyndte at bevæge sig inde i Timy, uden at give ham lov til at vende sig til det overhoved. Nik fik hurtigt fat i Timys arme, og fik dem om på Timys ryg, så han ikke ville kunne bruge dem overhoved. Hvilket Nik var yderst tilfreds med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) EmptySøn Sep 23, 2018 11:17 pm

Timy smilede stort og hans vejrtrækning blev langsomt tungere og mere nydende som han blev ved med at røre ved sit eget lem. ” jeg glæder mig” Sagde han smilende og lagde hovedet lidt bagover. Timy var 100% jomfru det vidste Nik, for det var aftalen at han skulle være jomfru. Han mærkede godt hvordan Nik stillede sig bag ham og lod sit lem presse mod hans hul. Ordene om at det nok ville komme til at gøre ondt, var han slet ikke i tvivl om allerede som han Nik begyndte at presse sig ind i ham.
Han pev lidt og da Nik blot var kommet lidt ind i ham gjorde det for ondt til ikke at halv skrige, ” plz stop, det gør for ondt” Sagde han og slap sit lem for at skubbe Nik væk fra sig, men som Nik blot greb hans arme og holdte dem bag hans ryg, kunne Timy intet gøre. Smerten var næsten ulidelig og det gjorde virkelig ondt på ham, der trillede et par tåre ned af hans kinder. Som Nik kom bare lidt ind i ham inden han begyndte at bevæge sig, gjorde at Timy ikke havde nogen chance for at vende sig til at have Nik inden i sig. Det gjorde sindsygt ondt og det kunne uden nogen former for tvivl høres på ham, et opgiven forsøg på at få sine hænder fri varede kun ganske kort. Blandt smerte lydende og hulkende, kunne der svagt også høres nydende suk, men ikke noget et almindeligt menneske ville kunne høre sådan lige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) EmptySøn Sep 23, 2018 11:37 pm

Timy glædede sig lige frem til at Nik viste ham sin plads? Det var noget nyt, men Nik sagde intet til det. Han smilede bare over det. "Det glæder mig, at du glæder dig til det. At jeg viser dig din plads hos mig." lød det fra ham af. Han så ned på Timy som havde lagt hoved bagover, for at se op på Nik imens. Nik var tilfreds med, at han havde fundet Timy her inde på den side som han havde, og havde lokket ham til at sende billeder, så Nik nu kunne afpresse ham med dem, så Timy gjorde alt Nik end ønskede af ham. Også at være jomfrue som han havde lovet.
Da Nik begyndte at presse sig op i Timy, fornemmede han at det gjorde ondt på Timy, og smilede en smule over det. Han elskede at få det til at gøre ondt på sin slave. Timy var ikke oficielt en slave, men han tilhørte stadig Nik nu. Fra nu af, og i al evighed. Lige til Nik vil blive træt af ham.

Nik hørte nu hvordan Timy pev over dette, men stoppede ikke af den grund. Hørte også Timy sige plz stop, og at det gjorde ondt. "Jeg stopper ikke. du bad mig jo vise dig din plads, og det gør jeg så." sagde Niklaus roligt, inden han fik fat i Timys arme.
Nik bevægede sig hårdt i Timy, og fik samlet Timys arme, således at Nik kunne nøjes med at bruge en hånd til at holde dem fast med. Den anden hånd tog han op foran Timys hals, og lagde den rundt om. Han klemte en smule, så det nu vil blive svære at trække vejret, men ikke nok til at Timy vil dø af det. Nik smilede over dette, og lænede sig ned og hviskede ham i øret. "Du tilhøre mig, og kun mig. Forstået min lille Timy?" sagde han, og valgte at bide Timy i halsen for at drikke fra ham. Helt ligeglad med og Timy vil sige noget til det eller ej. Han havde intet at skulle have sagt mere. Godt nok skulle Nik nok lade ham tage i skole og det, men Timy tilhørte stadig Nik. Lyttede han ikke efter, vil Nik bare true med andre så nøgenbilleder af Timy. Så skulle han vel nok makke ret regnede Nik med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) EmptyMan Sep 24, 2018 7:11 pm

Der var vist ingen tvivl om at Timy og Nik ikke havde samme opfattelse om tingene de havde snakket om, man at han ville lære hans plads at kende og sådan. Timy havde aldrig set på det som at Nik ejede ham og sådan, men det skulle han nok komme til at finde ud af. Timy følte inderligt at han var ved at springe indvendigt fordi Nik var så stor, det handlede nok også om at Tim ikke havde prøvet noget før overhovedet.
Tårerne trillede ned af kinderne mens han pev og prøvede at få sine hænder fri. Ordene om at han ikke ville stoppe fordi han selv havde bedt om at få vist sin plads ” jeg mente det ikke sådan her” sagde han og var tydeligt i smerte men også nydelse, og langsomt kom der mere og mere nydelse i hans vejrtrækning og støn. Han klemte hårdt øjnene sammen og bed sig i læben som han mærkede Niks hånd omkring hans hals og hvordan han klemte til, det gjorde det sværere for ham at styre vejrtrækningen ordenligt og han blev mere bange. Ordene om at han kun tilhørte Nik, gjorde ham lidt bang ” nej” sagde han tydelig besvær med vejrtrækningen. Da Nik satte tænderne i hans hals kunne han ikke gøre ret meget han prøvede at komme væk, men smerterne bagfra gjorde det sværere for ham at bevæge sig fordi smerten spredte sig til hele kroppen. ” please stooop” sagde han stønnende af smerte og nydelse


Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) EmptyTirs Sep 25, 2018 4:26 pm

Nik fornemmede godt, at Timmy lige nu græd, men tog sig ikke af det. Fortsatte i stedet bare med at gøre det han nu en gang havde gang i. Han gav heller ikke slip på Timys hænder, selv da Timy prøvede at få dem fri. Hørte så det som Timy sagde, at han ikke havde ment det på denne måde. "Det kan godt være, men det denne måde jeg opfangede det på, og derfor blir det sådan. Vær glad for jeg lader dig gå på søndag, og ikke bare beholder dig her hos mig i stedet." sagde Niklaus med en rolig stemme.
Som Nik begyndte at kvale Timy, mærkede han den begyndende panik der langsomt voksede hos Timy. Nik smilede over det, men smiledet forsvandt så snart han hørte Timy sige nej. Nej til at han var Niks. I stedet fortsatte Nik bare med det han gjorde, og drak fra Timy af. Lidt efter fjernede han sig fra Timys hals, og fortsatte så med at kneppe ham. Satte farten en smule op, og efter 2 min til kom han i Timy.

Tilfreds slap Nik ham helt, og trak sig derefter ud af ham. Så ned på Timy. "Vend dig mod mig, og slik så min pik ren." beordrede han roligt. Ville se om Timy vil prøve at gøre modstand på nogle måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) EmptyTors Sep 27, 2018 7:09 pm

Som nik bare forsatte, ville man kunne fornemme at der langsomt kom flere og flere nydende lyde fra Timy, ordene som kom fra Nik, fik ham til at nikke stille og skubbede sin baglidt mere bagud mod Nik, hvilket han kort fortryd for den smerte der gav ham, fik ham til at pive lidt, men det hele gjorde det sværere for ham fordi han ikke havde nok luft og smerten fra halsen hvor Nik havde bidt ham og drak af ham. Det begyndte at gøre ham svimmel og tingene begyndte at dreje rundt for ham. Han mærkede Nik komme op i ham som han selv fik en anal orgasme og der var ikke nogen tving om at det var en orgasme, der kom et forholdsvis højt nydende støn fra ham samtidig. Da Nik trak sig ud af ham, var det en lettende fornemmelse men også underlig.

Som Nik slap ham væltede han af det lille skub han fik, han kunne godt mærke hvad der langsomt begyndte at løbe ud af ham, det var ikke særligt lækkert. Men han gjorde ikke noget ved det, han så på Nik overvejede hvor meget han skulle overgive sig, og bare gøre det. Men han ville jo gerne bestemme og Timy havde jo selv bedt ham om at vise ham sin plads, tankerne der kørte rundt i hovedet på ham, men han måtte indrømme for sig selv at han havde kunne lide at Nik havde været hård og tvunget ham. Timy så på ham, og så ned på Nik lem, han var ikke meget for det, det havde trosalt været oppe i….

Timy ville ikke, og kravlede baglæns væk fra ham ” Nej du har lige haft den op i mig, det vil jeg ikke” Sagde han og så på ham, han valgte efterfølgende at holde sin mund lukket og prøvede at forbi lukket. Til trods for at Nik var stærkere end ham, men det ville ikke være så nemt for nogen at åbne munden på en anden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) EmptyMan Okt 01, 2018 8:43 pm

Det var tydeligt at høre at Timy kom med flere og flere nydende lyde. Nik lagde mærke til, at Timy valgte at få røven mere over mod Nik af. Det vil sikkert gøre mere ondt på Timy at gøre dette, men det fik stadig Nik til at smile let over det. Kort efter kunne han så høre på Timy at dette gjorde en smule mer ondt på ham.
Som Nik noget efter kom oppe i Timy, hørte han hvordan Timy stønnede mere over det. Åbenbart kunne han lide det at Nik kom oppe i ham. Vil vil blot gøre ham mere villig til fremtiden.

Efter Nik havde sluppet Timy, så han hvordan Timy nu væltede af det lille skub han havde fået. Nik så på ham, og betragtede roligt hvordan hans sæd lige nu løb langsomt ud af røven på Timy igen. Nik stod roligt og ventede på at Timy skulle gøre det han før havde fået besked på. At slikke Niks pik ren igen. Men det så ikke ud som om at Timy vist havde specielt meget lyst til dette. Hvilket Nik var bedøvende ligeglad med. Det var jo Nik som bestemte her, og ikke Timy.

Et ganske let suk hørtes tydeligt fra Nik af, da Timy begyndte at kravle baglæns væk der fra. Deer ud over kom der også en protest fra Timy af, hvilket Nik ikke fandt godt nok. I stedet gik han over mod Timy. "Husk nu hvem der bestemmer her. Jeg ku også bare spræde alle dine billeder du sendte mig på hele din skole? Og gi dine forældre dem også?" lød det. Han stod nu igen helt foran Timy, og han smed Timy ned mod gulvet, og hurtigt var hans fod på Timys ryg, hvor han lage en okay del vægt på. "Hvem her bestemmer?" sagde han med en rolig men fast stemme, mens han så ned på Timy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) EmptyTirs Okt 02, 2018 2:36 pm

Timy havde ikke i sinde at skulle have Nik lem i sin mund særligt ikke efter hvor det lige havde været. Det kunne han glemme alt om, det var ikke nemt for Timy at bevæge sig for, hver bevægelse han lavede gjorde ondt i hans krop. Han hørte godt Nik’s ord og som han skubbede ham ned på gulvet, lagde sin fod mod hans ryg og holde ham nede. Ordene om at Nik ville sende alle billederne til dem han gik på skole med og så også sine forældre. Han blev bange, det kunne se på ham, ” Okay jeg gør det” Sagde han stille og vidste ikke helt om han ville svare på det med hvem der bestemte.

Han lukkede øjnene og sagde stille ” Det gør du” han kiggede nervøst op på ham, ventede på at han ville fjerne foden så han kunne gøre som han havde fået besked på. Da det skete, satte han sig med besvær på knæene for at tage hans lem i munden. Han havde det ikke helt godt med det, men der var bare ikke andet at gøre, medmindre han ville have hele skolen og hans forældre skulle se de billeder han havde taget af sig selv og sendte til Nik. Han fortryd inderligt at have taget billederne og sendt dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) EmptyTirs Okt 09, 2018 12:02 am

Det var tydeligt for Niklaus lige nu, at Timy virkelig ikke ønskede at gøre ham ren lige nu. Nik sukkede en smule irriteret over det. Timy skulle lære sin plads, og gøre alt uden at tøve.
Nik havde fået Timy ned og ligge, og hørte det som han sagde. At han vil gøre det. "Se det er straks meget bedre." lød det fra Nik af. Han hørte også Timy sige, at det var Nik som bestemte. "Og husk det nu. Det vil altid være mig som bestemmer fra nu af. Forstået?" Nik så ned på ham, mens han holdte foden oven på ham. Elskede bare synet over det, og lod så endelig Timy slippe. Han fjernede fodden, så Timy kunne rejse sig en smule op, og så hvordan han tog Niks pik i munden. Dog inden Timy havde nået det, havde Nik brugt sin fart, og hentet sin mobil. Han havde nemlig en plan som vil ku gøre Timy måske adlød endnu mere end han gjorde. Han lod Timy sutte ham, og roligt tog Nik et billede af det. Smilede lidt over det.

Nik lod Timy fortsætte i lidt tid, inden han stoppede ham igen. "God dreng." sagde han. "Bliv siddende." beordrede han, inden han smuttede væk lidt tid. Han havde nemlig noget han ønskede at give Timy på. I hvert falde mens han var her.
Der gik ikke længe, inden Niklaus var tilbage igen med et halsbånd. Han så på Timy, og gik hen forand ham. Uden så meget som et ord, kom han halsbåndet om halsen på Timy. "Du skal lære din plads hos mig, og lære mine regler at kende også. Forstået?" spurgte han, og så lige på Timy. "De regler som du altid skal følge fra nu af er meget smimple.
1: Altid adlyd mine ordre.
2: Du skal altid tiltale mig som Herre, og du skal altid sige Herre når du snakker til mig.
3: Du skal altid spørge om tilladelse til at snakke til mig. Du skal spørge 'Herre må denne slave her gerne snakke?' og hvis du får et nej, må du tie stille til du får lov.
4: du må aldrig samle dine ben helt. De skal altid være spredte, så der er nemmere adgang til dine kønsdele.
5: Hvis du har kjole eller nederdel på, skal du hive op i den før du sætter dig ned, så du sider på din bare røv
6: intet undertøj er tilladt.
7: Du må ikke lege med dig selv uden min tilladelse.
8: Du skal altid huske at spørge om tilladelse til at komme før du kommer. Får du nej til at må komme, må du holde det tilbage.
9: Du skal altid huske at takke mig for det jeg gør mod dig. Hvis jeg pisker dig, tak mig efter hvert slag, eller hvis du kommer, så skal du altid huske at takke mig for det.
10: Når du bliver pisket, skal du huske at tælle hvert slag du får, og sige tak derefter. Glemmer du dette, får du dobbelt så mange slag.
Og husk dem nu. Ellers vil du blive straffet for det. Forstået?" sagde han roligt, og ventede på Timys reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) EmptyTors Okt 11, 2018 9:14 pm

Timy så op på ham, ordene som kom ud af Nik mund, ramte hans øre og lyden af dem var ikke noget han havde haft lyst til at vide, han så usikkert på ham og tydeligt ikke særlig stolt over dette, ”Ja” Sagde han stille, man kunne tydeligt høre på hans stemme leje at han ikke bryd sig om dette men at han faktisk også var bange, men alligevel var der stadigvæk ret meget liv i hans underliv. Da han endelig var kommet op og sidde og skulle til at gå i gang forsvandt Nik og var tilbage næsten med det samme. Han mærkede Nik lem i hans mund, dog valgte han at gøre det så godt han kunne, til trods for at han aldrig havde prøvet det før. Men jo bedre hun forsøgte jo mere kunne det være at Nik ville være sød ved ham. Tankerne var kørt rundt inde i hovedet på Timy samt lysten til at røre ved sig selv i mens, havde gjort at han ikke havde hørt at der var blevet taget et billed af ham.

Det var første da han kiggede op som Nik lod stoppede ham midt i det. Han skulede ondt til Nik, men vidste ikke om han turde sige noget til ham, men valgte bare at forholde sig roligt. Han blev siddende som han havde fået besked på, han kunne godt mærke, hvordan hans lem ”dunkede” han ville så gerne røre ved det, derfor gjorde han det også da Nik forsvandt og man havde kunne høre det på ham, at han rørte ved sig selv, Med en vampyrs hørelse i hvert fald. Som Nik kom tilbage, slap han hurtigt taget i sit lem. Selvom han ville mere, han havde svært ved at skjule at han havde nydt det. Hans vejrtrækning forsatte med at buste ham i at have gjort det. Halsbåndet om halsen, det var underligt, sådan meget, faktisk havde Timy vidst aldrig haft en halskæde eller andet om halsen. Timy hørte godt Nik ord, men valgte blot at nikke stille.

Da reglerne for ham begyndte at komme, som Nik fortalte dem, så han stille på Nik. Det var mange regler at skulle huske, men hvorfor skulle han huske den med kjoler og nederdele? Han var jo ikke en pige? Havde han tænkt sig at Timy skulle til at gå i pigetøj? Nej nej det kunne han vel ikke finde på? Hvert fald ikke når han ikke var hjemme hos Nik eller kunne han? Det ville i hver fald være mega ydmygende! Han prøvede at tænke på andre ting men det var svært. Han så op på Nik som han spurgte om han havde forstået, han startede med blot at nikke til ham, men valgte kort efter lavt at sige ” Ja Herre”.

Tilbage til toppen Go down
 
Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Hvorfor er jeg overhovedet her ? - XXX - Niklaus
» Hvorfor sker det her ofte for mig? ~ Aia
» voldsom storm, hvorfor lige nu ?- Roman
» Who do you you think you are? (XXX)-Niklaus
» • Let me tell you about this one time.. oh (Niklaus)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Det sydlige Aston :: Bolig området, middel klassen-
Gå til: