|
| Eyes are the window to the soul (Cain/Lilith's tegninger) | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Eyes are the window to the soul (Cain/Lilith's tegninger) Tors Sep 06, 2018 3:04 pm | |
| Dette er pimært et sted, hvor jeg poster billeder, af alle de ting jeg tegner, hvor største delen nok vil være øjne (jeg elsker at tegne øjne ), og vel også et sted, at vise min kreative side . Jeg føler selv jeg har lavet en stor udvikling, siden jeg sidst postede nogle af mine tegninger: Gammel tegningEksisterende tegninger:Fulde størrelse + Fulde størrelse |
| | | Zitora
Humør : Oh, you made an impression. Like a stone caught in my boot. Antal indlæg : 370
| Emne: Sv: Eyes are the window to the soul (Cain/Lilith's tegninger) Tors Sep 06, 2018 3:28 pm | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Eyes are the window to the soul (Cain/Lilith's tegninger) Tors Sep 06, 2018 3:34 pm | |
| awww mange tak, det var sødt af dig <3 <3 <3 |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Eyes are the window to the soul (Cain/Lilith's tegninger) Tors Sep 06, 2018 9:06 pm | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Eyes are the window to the soul (Cain/Lilith's tegninger) Tors Sep 06, 2018 9:10 pm | |
| Thank you ma love <3 |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Eyes are the window to the soul (Cain/Lilith's tegninger) Man Mar 11, 2019 12:24 pm | |
| They be pretty <3
Det har du sq klaret godt :3 |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Eyes are the window to the soul (Cain/Lilith's tegninger) Tirs Mar 12, 2019 6:54 pm | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Eyes are the window to the soul (Cain/Lilith's tegninger) Tirs Mar 12, 2019 11:42 pm | |
| you're welcome :3
der er skam en rigtig god basis at arbejde ud fra <3 når det allerede er så flot så skal det nok kun blive rigtig, rigtig godt med træning x3 |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Eyes are the window to the soul (Cain/Lilith's tegninger) Ons Mar 13, 2019 12:15 am | |
| Øvelse gør trods alt mester |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Eyes are the window to the soul (Cain/Lilith's tegninger) | |
| |
| | | | Eyes are the window to the soul (Cain/Lilith's tegninger) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 90 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 90 gæster :: 1 bot Ingen Flest brugere online på samme tid var 133, Man Okt 21, 2024 9:38 am |
|