Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 A million reasons why - Luca

Go down 
ForfatterBesked
Willson

Willson


Fag : -
Antal indlæg : 218

A million reasons why - Luca Empty
IndlægEmne: A million reasons why - Luca   A million reasons why - Luca EmptyTirs Aug 07, 2018 11:26 am

S: Natklubben
T: Midnat
O: Fulde folk i godt humør.
V: Udenfor er der varmt.
P: link
Emne til: @Luca


Det var onsdag aften, og måske ikke just den dag man burde tage i byen når man havde undervisning imorgen. Men Clarissa havde mange ting i hovedet, og en drink virkede som den eneste mulighed for at få hendes tanker løftet i en anden retning. Der var gode ting og mærkelige ting - for ikke at nævne ting hun ikke kunne beskrive med ord. Det var denne mærkelige virkning denne by syntes at have på folk, drama og mørke herskede her og trak folk ind i situationer de ikke turde drømme om. Alligevel blev hun her, fordi hendes familie havde brug for hende. Det var nu, at hun skulle være ved dem. Efterhånden havde hun brugt så mange år på at rejse og blive rig på viden - at nu var det hendes tur til at vise hvor meget hun egentlig elskede sin familie. Alligevel, var det som om at de ikke ville lade hende hjælpe. Hun var den lille perle i familien, som skulle beskyttes og derfor ja - sad hun her nu. Måske burde hun ringe til Angel eller Amena, bare for at snakke om et eller andet. Clarissa bundede sin drink og viftede bartenderen hen for en ny. Dog fik hun snart en ny sidemand og hun tog altid muligheden for at opstarte en samtale med fremmede.
"This place looks better than it did last year," startede hun samtalen ud, "do you come here often?"
Tilbage til toppen Go down
 
A million reasons why - Luca
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Shut the fuck up Luca! it's not your problem! (tw) -Luca
» Million to one
» Of all the reasons - Alexander
» What, it's you? ~ Luca
» I believe we met before (xXx)- Luca

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Natklubben, Philotes-
Gå til: