Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Are you lost? Odette

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Are you lost? Odette Empty
IndlægEmne: Are you lost? Odette   Are you lost? Odette EmptyFre Jul 27, 2018 12:32 pm

S: Den forbudte skov.
O: Grå træer, lettere tåget. Utryg stemning
V: Tåget. En anelse køligt her.
P: En sort t-shirt og et par cowboy bukser.
Emne til @Odette cc:


Amery gik her med vilje, og Clarissa ville sikkert sige han var sindsyg ikke at tage hende med sig. Den forbudte del af skoven var forbudt af en årsag. Amery dog, var ikke en regelbryder men når det kom til de syn han fik engang imellem, følte han at det var hans job at gøre noget ved det. Specielt når det omhandlede fremmede, så kunne han ikke bare sende en sms eller ringe. Så var han nød til at være fysisk til stede. Derfor var han her. Han havde set denne her kvinde vandre rundt fortabt her, det var det. Han havde ikke været her mange gange, sommetider med Clarissa. Hans søster elskede at tilbringe tid her, mest på grund af alle de farlige væsner og magiske elementer der var herude. Amery blev ved med at gå rundt til at han endelig fik øje på, kvinden fra hans syn.
"Hey. Are you okay?" Spurgte han først og trådte et skridt nærmere. Amery kunne umuligt fremstå fjendtlig medmindre han var pissed. Det rodede sorte hår og det varme smil. Han lignede mere en krammebjørn end en der ville gøre en flue fortræd. "You look a little lost," pointerede han tilføjende og rakte en hånd frem imod hende.
"I'm Amery. I promise, I'm not a serial killer," lo han lidt for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
 
Are you lost? Odette
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Don't tell me you never tried pizza?! - Odette
» Not exactly in the right mind right now - Odette
» I suck at this, but please just let me help you - Odette
» Save the princess - Odette
» Wrong place at the wrong time, kiddo - Odette

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: V :: Skoven omkring Akademiet :: Den forbudte skov-
Gå til: