Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx

ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Nice to meet you stranger! - Maya (XXX)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Nice to meet you stranger! - Maya (XXX) Empty
IndlægEmne: Nice to meet you stranger! - Maya (XXX)   Nice to meet you stranger! - Maya (XXX) EmptyFre Okt 20, 2017 12:53 pm

Tid: Frokost tid 12-12:30 ish
Sted: Moonlight falls. på en hyggeligt café
Omgivelser: Travl forrmiddag
Vejr: Køligt med solskin
Outfit:Link
@Maya

Courtneys mave rumlede en del og hun besluttede sig at finde et sted hun kunne få noget at spise. Hun gik ind på den først café hun stødte på og gik op og bestilte. Hun kiggede sig lidt rundt og kunne ikke finde nogle ledige pladser, hun gik udenfor og kiggede sig omkring. *Stadig ingen ledige borde?* tænkte Courtney. Hun så en kvinde sidde alene ved et bord, og valgte at gå over til kvinden. ''Hey undskyld, jeg forstyrre, men der er ikke nogle pladser ledige, sidder der nogen her?'' Spurgte Courtney forsigtigt. Courtney blik fangede den ukendte kvindes ansigt *Holy shit hun er flot* Courtney rødmede en smule og blev en smule nervøs. Hun var ny i byen og havde ikke ligefrem mange at snakke med endnu.

//Lidt kort men det lange kommer Very Happy

Sidst rettet af Courtney Tirs Okt 31, 2017 7:03 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nice to meet you stranger! - Maya (XXX)   Nice to meet you stranger! - Maya (XXX) EmptyFre Okt 20, 2017 3:06 pm

Påklædning

Fridag, det var rart med sådan en fra tid til anden. Maya havde haft svært ved at tage sig sammen til at stå op, og det der normalt var morgenmad var endt som brunch. Efter en gang bacon og æg, sad hun nu lænet godt tilbage, benene over kors, og bladrede let i den avis hun var ved at læse.

Det var ikke fordi der var stille på cafeen, faktisk så var der proppet. Maya havde været der en lille time nu, og der var begyndt og komme flere og flere folk. Hun var ganske tilfreds med hun havde nået og komme inden.
'''Hey undskyld, jeg forstyrre, men der er ikke nogle pladser ledige, sidder der nogen her?'' ' En feminin stemme var tydeligere end de andre, og krævede hendes opmærksomhed. Hun kiggede op fra sin avis, og fik øje på en ung kvinde med mørkt hår. Hun bemærkede de røde kinder og smilte lidt *how cute*. Hun foldede avisen sammen "Uhmm jeg kan ikke se nogen,så mon ikke pladsen er ledig.." hun sendte hende et flabet smil og placerede begge ben solidt på jorden som hun lænede sig en smule frem "Hvis du gerne vil sidde der, så må du hellere give mig dit navn." hun lagde hovedet let på skrå og et drilsk glimt lyste i hendes øjne der lige nu ser mere grønne end blå ud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nice to meet you stranger! - Maya (XXX)   Nice to meet you stranger! - Maya (XXX) EmptyFre Okt 20, 2017 3:42 pm

Courtney kiggede på den utrolig flotte kvinde og bemærkede hvordan hun foldede sin avis sammen og hvordan hun placerede sine ben solidt. "Hvis du gerne vil sidde der, så må du hellere give mig dit navn." ''Courtney. Men bare kald mig Court.'' sagde hun og smilede ''Hvad med dig? sådan en flot kvinde må da ha et navn?'' hun tiltede sit hovede på skrå og kørte nogle løs sluppet hår væk fra sit ansigt.

Hun satte sin kop kaffe og sandwich på bordet og derefter satte sig på stolen. Hun tog sin kop op og tog en tår og kiggede på kvinden overfor hende, med et blik der var drilsk. ''Er du her fra området?'' spurgte hun og satte sin kop fra sig. Hun bemærkede hvordan kvinden overfor hende sad, hun beundrede hendes hår og hendes grønne øjne. *Gid jeg var så hot som hende* Courtney smilede ved tanken, og begyndte at spise af sin sandwich.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nice to meet you stranger! - Maya (XXX)   Nice to meet you stranger! - Maya (XXX) EmptyLør Okt 21, 2017 9:15 am

Hun havde egentlig ikke tænkt meget over kvinden der stod foran hende, men da hun komplimenterede hende blev hendes interesse vakt. "Maya." Det var et kort og simpelt svar. Hun havde ikke fundet nogen grund til at uddybe yderligere. Hendes blik betragtede dog kvinden der tog plads ved hendes bord. Hun lod sine øjne bevæge sig fra hendes øjne, til hendes kindben, de sexede læber, den slanke hals.. Men længere nåede hun ikke før at Courtney igen talte til hende. '''Er du her fra området?''' Hun lænede sig tilbage igen som hun svarede på spørgsmålet. "Kan man vel godt sige. Har boet her i nogle år nu, men er ikke født og opvokset her. Så det kommer helt an på hvad du mener med 'her fra området'"

Hendes kaffe kop var tom. Hun havde egentlig planlagt at hun ville forlade cafeen inden længe, men de planer var ændret. Hun fandt Courtney ganske interessant, og besluttede og bruge lidt tid med hende. En ung servitrice gik forbi, og Maya fik hendes opmærksomhed, så hun kunne få fyldt sin kaffe op. Hun takkede hende, og tog koppen imellem begge hænder, og nød varmen der spredte sig igennem hendes fingre. "Hvad bringer dig til en proppet cafe som denne?" Hun kiggede henover koppen, og lod duften af kaffe fylde hendes næsebor.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nice to meet you stranger! - Maya (XXX)   Nice to meet you stranger! - Maya (XXX) EmptyLør Okt 21, 2017 10:40 am

Courtney fik af vide at kvinden hed Maya. *Sikke et smukt navn* Hun bemærkede hvordan Maya kiggede på hende og hvordan hendes blik faldt fra hendes øjne og ned til hendes hals. Hun fik lidt farve i kinderne da ingen havde kigget på hende sådan længe.

Courtney lagde sit ene ben over det andet og nød sin kop kaffe. "Kan man vel godt sige. Har boet her i nogle år nu, men er ikke født og opvokset her. Så det kommer helt an på hvad du mener med 'her fra området'" ''Så du er tilflytter til byen. Ja vel.'' svarede hun og tog en tår af sin kaffe. ''Hvor kom du fra? By mæssigt, eller er du bare faldet ned fra himlen?'' smilede hun.

Hendes kaffe var næsten væk, det var gået stærkt at få drukket sin kaffe. Hun havde endelig mistet lysten til sin sandwich da Maya fangede hendes interesse. Mens Maya fangede servitricen og fik sin kaffe kop fyldt op fik hun muligheden for at få en ny kop kaffe og takkede hende. Courtneys blik fangede Mayas øjne og faldt ned af, hendes flotte næse, utrolige sexede fyldige læber, flotte hals og den lækre fyldige barm. Courtney kunne mærke hun blev tiltrukket af Maya og hendes vidunderlige duft.

"Hvad bringer dig til en proppet cafe som denne?" Hun lænede sig tilbage i stolen og fjernede en løssluppen hår tot enden hun svarede på hendes spørgsmål. ''Jeg var ude og shoppe lidt ind til en ny gaderobe, og blev sulten.'' svarede hun uskyldigt. ''Hvor længe har du siddet her?'' Hun tog en tår af sin kaffe og nød smagen af aromaen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nice to meet you stranger! - Maya (XXX)   Nice to meet you stranger! - Maya (XXX) EmptyLør Okt 21, 2017 1:26 pm

Hun havde aldrig fortalt nogle præcis hvor hun kom fra, hun havde da fortalt om steder hun havde været, men hendes fødested forblev hemmeligt efter alle disse ord. Hun smilede derfor også bare og tog en tår af sin kaffe før hun svarede. "Tror det nemmere og spørge hvor jeg ikke kommer fra. Jeg har efterhånden set hele verden. Mit arbejde bringer mig vidt omkring." Det var ikke fordi hun løj, hun havde set hele verden og det var primært pga hendes arbejde. Derfor virkede hendes svar også oprigtigt og ærligt.

Hun placerede sin kaffe på bordet, og kørte en hånd igennem det lange brune hår, så det flyttede sig væk fra ansigtet. Hun fjernede ikke sit blik fra Courtney, og måtte indrømme at hun var en yderst sexet ung kvinde. Hun kunne ikke regne ud hvad væsen, hun vidste bare at hun ikke var et menneske, og der var ingen ring der indikerede at hun var en vampyr, mere behøvede hun egentlig ikke og vide.
'"Hvor længe har du siddet her?"' Hun kiggde på uret på væggen før hun igen vendte blikket imod den tiltalende brunette på den anden side. "En lille time cirka. Spiste min morgenmad her, og nåede ikke længere før jeg fik selskab af en yderst smuk ung kvinde." hun sendte hende et smil og kørte let sin pegefinger over den fyldige underlæbe før hun placerede sine arme på armlænene på stolen. "men shopping siger du? Fandt du noget godt så?" Hun var ikke selv den store shopper, men derfor kunne hun stadig sætte pris på smukke ting, og især tøj der sad helt perfekt på andres kroppe, og fremhævede de rette former.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nice to meet you stranger! - Maya (XXX)   Nice to meet you stranger! - Maya (XXX) EmptyLør Okt 21, 2017 3:57 pm

"Tror det nemmere og spørge hvor jeg ikke kommer fra. Jeg har efterhånden set hele verden. Mit arbejde bringer mig vidt omkring." Hun fandt hende mere og mere interessant. ''Hele verden ligefrem?  taler du så os andre sprog?'' spurgte hun dumt. ''Hvis man må spørger, hvad arbejder du så med?'' Hun bed sig let i læben og smilte sødt til den utrolige smukke kvinde der sad foran hende.

Hun tog sin kaffe kop og tog nogle tåre enden hun stillede den fra sig. Hun var nysgerrig over hvem denne kvinde var og ville hun mon se hende igen? Hun lagde hovedet på skrå og fulgte Maya bevægelse. "En lille time cirka. Spiste min morgenmad her, og nåede ikke længere før jeg fik selskab af en yderst smuk ung kvinde." ''Spiser du da her tit?'' Hun lænede sig frem og placerede den ene arm på langs med bordkanten mens den anden hvilede på armen. Courtney så hvordan Maya kørte sin pegefinger over hendes lækre fyldige underlæbe. *Det skal du ikke gøre engang til før jeg for underlige idéer* Hun slikkede sig let om sine læber før hun bed flirtende i sin underlæbe.

"men shopping siger du? Fandt du noget godt så?" Hun var normalt aldrig ude og shoppe, det meste forgik online da det var en del nemmere, men lige idag trængte hun til at komme ud fra akademiet og det fortrød hun slet ikke. ''Neej'' trak hun lidt. ''Jeg shopper normalt online, men trængte til lidt luft idag. Hvilket var en god ting, siden man kan støde på sådan en utrolig smuk kvinde'' Hun smilede og fremhævede sine tænder en smule. Hun begyndte at spise af sin sandwich da hun mærkede hendes mave vende sig efter mad. Hun stønnede nærmest over den bid mad hun fik i munden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nice to meet you stranger! - Maya (XXX)   Nice to meet you stranger! - Maya (XXX) EmptyLør Okt 21, 2017 7:11 pm

Courtney havde mange spørgsmål, men det gjorde nu ikke Maya noget. Hun var nok efterhånden vandt til det. Hun havde lært at undgå nogle spørgsmål på en bestemt måde, og endnu en gang ville hun få brug for dette. "Jeg kan læse mange sprog mange andre slet ikke forstår, snakke og skrive er der også en del, men blankt indrømme jeg ikke har styr på dem." Hun lænede sig en smule frem for at tage sin kaffe, og duften af Cortneys parfume ramte hende. "Mit arbejde består af mange ting, men i bund og grund så finder jeg ting til folk og får penge for det. Hvis nogen har fundet noget de gerne vil have men som er svært at skaffe, så er det mig de ringer til." sagde hun let henkastet før hun tog en tår af den varme kaffe.

Hun betragtede courtney som hun havde lænet sig frem, og hun betragtede hvordan hun flirtende bed sig i underlæben. *well well well, this could be fun*. '''Spiser du da her tit?''' endnu et spørgsmål, og ærligt et lidt kedeligt et. Hun havde bevidst trukket tiden med det spørgsmål, og det gjorde at Courtney i stedet svarede på hendes.

*enough chit chat* Hun havde hørt hvordan hun nærmest stønnede over maden, og det havde sat tanker i gang. Hun lænede sig frem, placerede koppen på bordet, og hvilede sin underarm på bordet. Hun kiggede direkte på Courtney med et flirtende blik "I bet I could make you made sounds like that." Maya var ikke bange af sig, hun var direkte og hun havde for vane at sige det hun tænkte. Noget Courtney nok hurtigt ville opdage hvis de tilbragte tid sammen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nice to meet you stranger! - Maya (XXX)   Nice to meet you stranger! - Maya (XXX) EmptyLør Okt 21, 2017 8:31 pm

"Mit arbejde består af mange ting, men i bund og grund så finder jeg ting til folk og får penge for det. Hvis nogen har fundet noget de gerne vil have men som er svært at skaffe, så er det mig de ringer til." Courtney lagde hovede på skrå. ''Hvordan kan det være du har sådan et arbejde?'' svarede hun nysgerrigt. Courtney smilede af Maya og kiggede på hvordan hun bevægede sig da hun tog en tår af sin kaffe.

Hun kiggede direkte på Courtney med et flirtende blik "I bet I could make you made sounds like that." Courtney fik sin mad galt i halsen, hun havde ikke lige regnet med Mayas kommentar over hendes madorgasme. Hun kiggede op på Maya med et blik der begærede hende, flirtede med hende. Courtney bed sig let i læben. ''Try me'' svarede hun udfordrende. Hun var spændt på hvad Mayas næste træk nu ville være. Hun var nysgerrig over hvad hun tænkte over hendes kommentar.  Hun lænede sig frem på stolen så hun sad på halvdelen af sædet og lagde sin arm på bordet og lod den anden hvile i hendes skød.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nice to meet you stranger! - Maya (XXX)   Nice to meet you stranger! - Maya (XXX) EmptyMan Okt 23, 2017 3:07 pm

Hun havde hørt at Courtney havde spurgt til hendes arbejde, hun havde dog bevidst valgt ikke og svarer. Hun var ikke altid så glad for at snakke om sig selv, mere bestemt hendes arbejde. Det var et arbejde som krævede at hun kunne holde sig en smule skjult. Og så hjalp det jo ikke at gå og snakke løs om det til alle.

Hendes ene mundvig trak sig en smule op da Courtney var ved at blive kvalt i sin mad. Det var ikke fordi hun nød og se hende kæmpe med sin mad, det var fordi det var sket på grund at de ting hun havde sagt. '''Try me'' Det var ikke det svar hun havde forventet, men det fik et smil frem til hendes læber, flabet og provokerende. *Måske er hun slet ikke så genert*
Da de nu begge sad lænet over bordet, var de tæt på hinanden. Der var stadig et anstændigt mellemrum imellem dem, men det var stadig tæt for to fremmede. Hun lagde let sit hoved på siden, som hun løftede den hånd hun ikke støttede imod. Hun lod let en finger bevæge sig ned over Courtneys hals, og fulgte den med blikket. "Jeg tror ikke det er det rette sted, at få dig til at lave sådanne lyde." Hendes stemme var dyb og emmede af sex. Hun havde holdt sit blik på sin finger som hun snakkede, og ført nu løftede hun sit blik så hendes øjne mødte Courtneys. Hun slikkede let på sin underlæbe, som skulle hun bare fugte den en smule.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nice to meet you stranger! - Maya (XXX)   Nice to meet you stranger! - Maya (XXX) EmptyMan Okt 23, 2017 6:34 pm

Courtney bemærkede hvordan Maya undgik de fleste spørgsmål hun kom med, men valgte at ignorere det.  Courtney bed sig let i læben og tiltede hovede for at nå sin hårelastik. Hun fik fat i elastikken og slog sit hår ud så det faldt bølget ned af hendes bryst. Hun bed mærke i hvordan Mayas fyldige læber smilte et flabet og provokerende smil.

Hun bemærkede at de pludseligt sad ret tæt mod hinanden, men stadig med god afstand. Hun mærkede at en finger gled ned af hendes hals, hun kom med en knurren fra halsen da hun bemærkede at hendes lyst blev vækket gevaldigt, det var hendes softspot. "Jeg tror ikke det er det rette sted, at få dig til at lave sådanne lyde." ''Højst sandsynligt ikke, men det kunne da være sjovt'' grinede hun og bed sig i læben på ny. Hun hørte hvordan Mayas stemme blev anderledes og blev ret sexet, og hvordan hendes finger stadig lå hendes hals, hvordan Maya slikkede let på sin underlæbe. Courtney tog Mayas hånd op til sin mund, og gav den et blidt kys, hendes blik ændrede sig fra en artig pige til en meget uartig pige. Hun bed sig let i læben mens hun stadig havde Mayas hånd i sin. ''Hvad har du lyst til gorgeous?'' Hendes stemme blev en anelse mørkere af lyst og begær.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nice to meet you stranger! - Maya (XXX)   Nice to meet you stranger! - Maya (XXX) EmptyTirs Okt 24, 2017 12:34 am

Hun havde ikke rykket sig, og Courtneys duft nærmest omfavnede hende. Det var selvfølgelig hendes parfume, men det var også hende naturlige duft.
*Hun er nu mere sexet med håret ned, men noget tyder på hun godt ved det,* Hun lagde hovedet en smule på skrå og smilede som hun overvejede det Courtney lige havde sagt. '''Højst sandsynligt ikke, men det kunne da være sjovt''' Hun havde ret, det kunne være sjovt, men nu var hun ret glad for den her cafe, og hun havde planer om stadig at kunne komme her. Hvis hun fik hende til at lave de lyde lige her, så ville hun nok ikke få lov til at komme igen.

Hun mærkede hendes fyldige læber imod hendes hånd, og hun bemærkede med det samme hvordan at Courtney ændrede sit blik. Hun fugtede let sin læbe imens hun overvejede hvad hun egentlig ville. Hun tog roligt sin hånd til sig, smed sin håndtaske over skulderen, det var en af dem med lang rem, og kiggede på Courtney der stadig sad i stolen. Hun placerede en hånd på hver side af hende så hun lænede imod armlænene, som hun lænede sig ned. Der var kun få millimeter imellem deres læber og hun hviskede blidt "Jeg har planer om at finde et andet sted, jeg synes her er blevet en smule for crowded. Jeg er mere til... En smule mere privat selskab." Hun lod kort sin tungespids bevæge sig over Courtneys underlæbe før hun rettede sig op, og sendte hende et skævt smil. Hun gik roligt imod udgangen, som hendes hofter svingede fra side til side, og gjorde hendes gang til en forførende handling i sig selv. *hvis hun virkelig vil noget, så følger hun vel efter. Hvis ikke, så er hun bare endnu en af dem der har det hele i munden* Hun smilede for sig selv, som en mand holdt døren for hende og hun trådte ud på gaden, hvor solen bød hende velkommen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nice to meet you stranger! - Maya (XXX)   Nice to meet you stranger! - Maya (XXX) EmptyTirs Okt 24, 2017 7:00 pm

Maya kom rigtig tæt på Courtney, der var kun få milimeter mellem deres læber, hun havde lyst til at træk Mayas hovede tættere på for at smage hendes lækre læber. Hends duft på helt tæt på hende, hun duftede sødt og hendes naturlige duft var himmelsk.
"Jeg har planer om at finde et andet sted, jeg synes her er blevet en smule for crowded. Jeg er mere til... En smule mere privat selskab." Hun mærkede en tunge bevæge sig over hendes underlæbe og hendes blik ændrede sig til en mørkere farve. Maya rettede sig op og rejste sig op. Hun kiggede efter hende, og rejste sig op, hun valgte at følge efter Maya.
Hun åbnede døren ud til gaden og kiggede efter Maya, og fandt hende ret hurtig. Hun bevægede sig hen til hende og tog et forsigtig greb om hendes skulder. ''Hvor skal vi hen?'' spurgte hun drilsk og smilede.

//Sorry, lidt kort Sad
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nice to meet you stranger! - Maya (XXX)   Nice to meet you stranger! - Maya (XXX) EmptyOns Okt 25, 2017 12:11 pm

Hun mærkede en hånd på sin skulder og kunne ikke lade være med at smile lidt da hun hørte stemmen der tilhørte den yderst tiltalende unge kvinde hun lige havde efterladt ved bordet. Hun drejede sit blik "Ikke så sulten alligevel huh?"
Hun lagde armen om hende og lod hendes hoved komme helt tæt på Courtney, så hun kunne hviske i hendes øre "Jeg ved ikke med dig, men jeg er på vej hjem. Du skal være velkommen til at joine." Hendes duft var fantastisk, og nu hun var helt tæt på kunne hun tydligere dufte den naturlige duft hun havde.

Hun slap hende igen og sendte hende et lille smil før hun begav sig i retning af sit hjem i skoven. Hun regnede med at Courtney fulgte med nu hun allerede var gået med udenfor.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nice to meet you stranger! - Maya (XXX)   Nice to meet you stranger! - Maya (XXX) EmptyOns Okt 25, 2017 9:08 pm

"Ikke så sulten alligevel huh?" Hun smilede et skævt smil. ''Tjoo, men jeg mere sulten efter noget andet'' Hun mærkede hvordan Mayas arm kom rundt om hende og hvordan hendes hovede kom helt tæt på hendes øre.
"Jeg ved ikke med dig, men jeg er på vej hjem. Du skal være velkommen til at joine." Hun bed sig i læben i det Maya trak sit hovede tilbage. Hun duftede fantastisk, det var nok til at gøre Courtney vild i varmen.

Maya slap hende og gik sin vej, og Courtney smilede før hun begav sig væk. Hun fulgte stille og rolig efter hende og begyndte at indhente hende.
Da hun havde indhentet Maya, lagde hun sin arm om hende og trak hende ind imod sig. ''Selvfølgelig joiner jeg dig, din skønhed forfølger mig'' svarede hun flirtende.

//Lidt kort Sad men rygsmerter desværre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nice to meet you stranger! - Maya (XXX)   Nice to meet you stranger! - Maya (XXX) EmptyMan Okt 30, 2017 1:24 pm

Hun kunne høre hvordan Courtney roligt fulgte efter hende. Det passede hende fint, hun var ikke færdig med hende endnu. Eller hvis Courtney ikke var gået med, så var hun jo, men heldigvis var  det ikke noget hun behøvede og bekymre sig om
Hun mærkede en arm om sig og kiggede på Courtney der nu havde indhentet hende. Hendes ord fik et smil frem, og hun fik hurtigt øje på en gyde der var lige ved siden af dem *fuck it!* Hun skubbede hende hurtigt derind, og de nåede ikke meget længere end derind før hun havde fået skubbet Courtney imod en væg. De havde knap ramt væggen, før deres læber mødtes i et intenst kys. Hun havde ikke planer om at tage hende lige her og nu, men hun kunne ikke vente længere lige nu. Hendes tunge skiltes deres læber let, kun for at finde Courtneys i en dans. Hendes ene hånd havde grebet fat under hendes ben, og så Courtney kun havde et ben og balancere på. Den anden lå grådigt imod hendes bryst og først efter lidt tid slap hun hende helt og gik et halvt skridt bagud. Hun var nødt til at stoppe sig selv i ikke og flå tøjet af hende her og nu. Hvor længe havde det lige været siden hun havde været med en anden kvinde? Hun kiggede på hende en smule stakåndet som hun let bed sig i læben.

//du ska nok til og ændre titel snart Razz
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nice to meet you stranger! - Maya (XXX)   Nice to meet you stranger! - Maya (XXX) EmptyTirs Okt 31, 2017 7:13 pm

Hun mærkede at hun pludseligt blev skubbet ind mod en gyde og hvordan et par fyldige læber mødte hendes læber. Hun bemærkede hvordan murstensvæggen ramte hendes ryg. Hun tog grådig fat i Mayas hår og gengældte det intense tungekys. Deres tunger mødtes til en dejlig dans mens der kom et støn fra Courtney. Hun balancerede på et ben og stønnede let ind imod Mayas mund som hun blev berørt på det ene bryst, Courtneys hånd fandt hurtigt vej til Mayas nakke og videre ned til hendes fyldige bagdel. Kysset blev afbrudt og hun stod ståkådet og ville ha mere.
Hun bevægede sig ind imod Maya og trak hende ind til et ydeligere kys. ''Hvor langt har du hjem?'' fik hun spurgt imellem kyssende. Hun bevægede sig ned mod hendes hals og bed hende let i halsen. Hun kunne næsten ikke vente længere og overvejede kraftigt at tage Maya her i gyden. Men offentligheden ville hurtig få øje på dem så hun måtte vente tålmodigt. Hun gik et par skidt bag hun og kiggede frækt på Maya. ''La os komme afsted''

//Den er ændret Wink
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nice to meet you stranger! - Maya (XXX)   Nice to meet you stranger! - Maya (XXX) EmptyOns Nov 01, 2017 10:52 pm

Hun blev en smule overrasket da hun blev trukket ind i endnu et kys, men overrasket på en god måde. Hun gengældte det, og tog et fast greb og Courtneys alt for fantastiske numse. Hun kunne ikke lade være og smile i kysset som der blev spurgt til hvor langt der var til hendes hjem 10…. min.. gang.. Hun svarede imellem deres hede kys, og hun nåede og bemærke en skikkelse der kort stoppede og kiggede på dem, men gik så videre. Hun kunne ikke holde et svagt støn tilbage, som hun blev bidt i halsen. Hun bed sig let i læben *Måske ikke så uskyldig som hun først virkede*

Hun kiggede på Courtney der stod et par skridt fra hende, og hun mærkede hvordan hun allerede var blevet en smule stakåndet. Hun gengældte det frække blik, og tog hendes hånd og hev hende med sig. De gik hurtigere end hun normalt ville have gjort, men hun havde ikke tid til at det gik langsommere. Hun kunne ikke vente med at få Courtney hjem, og det var tydeligt at det var gengældt.

De nåede skoven, og havde gået lidt før de nåede et stort træ. Hun hev hende med hen til stammen, og brugte et par sekunder hvor hun ikke havde fokus på Courtney. Der kom en stige ned, uden hun havde gjort noget og hun sendte hende et smil. Havde man kunne se det, så havde hun snakket med skovånderne og de havde sendt stigen ned. Hun kravlede op af den, og gemt godt oppe imellem grenene var der en hytte. Hun rakte Courtney en hånd som hun kom op. "Hjem kære hjem" Hytten var større end man skulle tro, men bestod dog kun af et stort rum og et lille bad/toilet.

//Hytten Hytten Der self køkken i et også, plus at det lille bad/Toilet er separat
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nice to meet you stranger! - Maya (XXX)   Nice to meet you stranger! - Maya (XXX) EmptyTors Nov 02, 2017 11:57 am

Hun mærkede grebet i hendes bagdel og stønnede let imod Mayas mund. Hun nød den lyd Maya kom med, hvilket gjorde hende mere vild i varmen. Hendes hånd blev taget og hun blev hevet afsted mod Hytten, hun var så tændt at hun det føltes som en evighed da de bevægede sig mod Mayas hjem, selvom de havde rask tempo på. Det citerede i hendes læber efter Mayas og hendes hede kys i gyden, hendes krop forlangte mere.

De ramte skoven og de var ikke særlig langt fra Mayas hytte. Hun kravlede op af den stige der kom ned og fik en kærlig hånd til at komme resten af vejen op. "Hjem kære hjem" Hun smilede af hendes kommentar. ''Ude godt men hjemme bedst'' smilede hun og trak Maya ind til sig for at kysse og bide let i hendes hals. Hendes mund bevægede sig op mod hendes øre og nappede let, hendes ene hånd fandt vej til Mayas fantastiske bagdel og anden fandt vej til hendes hår og tog et fast greb. Hun trak hende ind til et liderligt tungekys.
Hendes anden hånd forsvandt fra Mayas hår og bevægede sig kærligt ned af hendes ryg og ned mod hendes anden balle, for at løfte hende op og støtte hende op mod den tætteste væg, mens hun bed hende i underlæben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nice to meet you stranger! - Maya (XXX)   Nice to meet you stranger! - Maya (XXX) EmptyTors Nov 02, 2017 2:58 pm

Hun var ikke helt forberedt på de kærtegn der blev givet til hendes hals, og hun lagde hovedet på siden med et dyb nydende lyd fra dybt i halsen. Hun var stadig tændt efter de de havde lavet i gyden, og den reagerede med det samme på de ting der blev gjort imod den. Hun gispede let som hendes øre blev offer for den drilske mund. Hun gengældte kysset der fulgte efter, og kunne tydeligt mærke i kysset hvor meget Courtney også længtes efter hende. Hendes ene hånd bevægede sig grådigt ind under hendes trøje, og med et let greb i hendes ene bryst begyndte hun og massere det. Den anden lå bag om Courtneys nakke, og trykkede hende en smule tættere på i det kys de delte.

Hun mærkede en væg imod sin ryg og gispede let af følelsen. Hun lod sine ben vikle sig om Courtney, og hjalp med at støtte vægten. Hun måtte dog slippe hendes bryst som de stod nu, og slap med det samme også hendes bløde læber. Hun bed flabet i Courtneys underlæbe før hun trak let ud i den med sine tænder. Hendes tænder nappede så let i halsen på Courtney, og hendes hånd der var i hendes hår nu, trak hendes hoved en smule til siden så hun bedre kunne komme til. Hendes tunge vandrede ganske let op langs hendes hals, før hun placerede de fylde læber imod hendes sarte hals igen. Hendes lyst havde taget kontrollen, og alt hun tænkte på var at nyde den vidunderlige kvinde hun havde taget med hjem
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nice to meet you stranger! - Maya (XXX)   Nice to meet you stranger! - Maya (XXX) EmptySøn Nov 05, 2017 1:37 pm

Mayas lyd var som sød musik for hendes øre. Hun mærkede hvordan hendes trøje gled hastigt op og en hånd der grådigt fandt vej til hendes varme bryst. Hun stønnede da hendes nipple blev stiv af berøringen. Hun havde givet slip på kontrolen og lod hendes lyst styre hende. En hånd trak ved hendes nakke trak hende ydeligere tættere ind i det kys deres tunger dansede. Hun stønnede mod Mayas mund da Mayas ben viklede sig om hende.

Hendes bryst begyndte at blive kold fordi Mayas hånd var væk. Mayas flabet bid gjorde noget ved Courtney som ingen anden kvinde havde gjort. Hendes hovede fulgte med da Maya trak hendes hovede til siden. Hendes varme tunge vandrede let op af Courtneys hals, hun stønnede af ren lyst og greb hårdere fat i Mayas bagdel. Courtney lagde støtten anderledes på Mayas krop, så hun ikke behøvede sine hænder til at holde hende oppe længere. Hendes hænder fandt grådigt kanten af Mayas trøje og flåede den af. Hun slikkede sig grådig om munden og kiggede Maya i øjene med et sulten blik. Hendes ene hånd fandt vej til Mayas hår og trak hendes hovede tilbage for grådigt at kysse hendes hals, mens hendes anden hånd fandt vej til Mayas bryst, hånden fik viklet bhen ned så Mayas fyldige bryst blev skubbet ydeligere op. Courtney kyssede sig fra halsen videre til det frie bryst, og bed forsigtigt vedsiden af Mayas nipple. Hun tog brystet grådig i munden og slikkede, suttede og bed nivende i den stive nipple.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nice to meet you stranger! - Maya (XXX)   Nice to meet you stranger! - Maya (XXX) EmptyTors Nov 09, 2017 5:00 pm

Hun var i Courtneys magt som hun var der, presset imod væggen, uden at kunne nå jorden. Det gjorde hende intet, hun nød det faktisk. Hun ville have mere, de lyde som Courtney lavede var som et stof man blev afhængig af, det var for længe siden hun havde fået en kvinde til at lave de lyde. Det var ikke fordi det ikke var frækt når mænd stønnede, men kvinder, det var en helt anden sag. Mere unikt og mere intimt.

Hun slap hende som hendes trøje blev flået af, og lod så sit hoved hvile imod væggen. Hun gengældte blikket der kom fra Courtney, et blik som Maya kun kendte alt for godt. Det var ren og skær lyst, noget hun selv udstrålede nu. Hun lod sit hoved blive trukket let bagover, det betød dog at hendes bryst blev skudt imod Courtney, og hendes ryg slap væggen bag hende. Et støn forlod hende som hun mærkede Courtneys hånd imod sit bryst, og hendes fyldige læber imod hendes hals. Som kyssende bevægede sig ned af, begyndte hendes krop og bevæge sig en smule i ren spænding, det var som om den vidste hvad der skulle til at ske, og allerede nu begyndte og reagere på det. Et let klynk forlod hende som hun forsigtigt bed lige ved siden af hendes nipple, og havde hun ikke haft fast i hendes hår, havde hun også twisted sin krop noget mere end hun gjorde.

Hendes vejrtrækning blev hurtigere af de kærtegn der blev tildelt hendes stive nipple, og hendes ben strammede grebet om Courtneys krop. Hendes ene hånd bevægede sig op af Courtneys arm, og videre når det var ekstra godt, måtte hun lige holde en pause som et dybt støn forlod hende. Hun kunne ikke gøre så meget andet end blot og nyde den følelse der flød igennem hendes krop. Hendes krop begyndte og hungre mere og mere efter Courtney og hun vidste godt, at hun længtes efter at gengælde det, hun ville få hende til at vride sig i lyst.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nice to meet you stranger! - Maya (XXX)   Nice to meet you stranger! - Maya (XXX) EmptyOns Nov 15, 2017 9:21 pm

Hun nød Mayas lyde og elskede den måde Mayas krop reagerede på hendes berøringer.
Hun bemærkede hvordan Mayas krop forsøgte at vride sig da hun bed ved siden af hendes nipple.
Hendes krop smagte godt, lidt salt men sød, hendes druft så gennemtrængende af sødme og lyst. Courtneys vejrtrækning blev sat igang, og hendes lyst til Maya blev stærkere som hun mærkede Mayas hånd bevæge sig på hendes arm. Det prikkede helt i huden.

Hun slap Mayas bryst og pressede hende længere ind mod væggen. Hun bed hende forsigtigt i halsen og trak hende ind til et hungrende tungekys. Hendes ene hånd som stadig lå på Mayas bryst gled ned mod Mayas cowboy bukser og åbnede knappen og lynlåsen. Hun gav slip på Maya og lod hende komme ned og stå samt afbrød hun kysset med et bid i Mayas læbe. Hun kyssede sig ned af Mayas mave og nåede ned til hendes buksekant og fik taget dem af hende så de hang ved hendes ankler. Courtney var så ophidset af hun rejste sig op i et snup tag og løftede Maya op på samme måde som de lige havde stået i, og bevægede sig i hurtige og ivrige skridt mod sengen. Hun kastede Maya i sengen og spredte hendes ben for at ligge sig imellem dem. Hun fandt hurtigt hendes mund i et liderligt kys. Hendes ene hånd fandt vej til hendes nakke og anden bevægede sig fra Mayas krave ned mod brystet for at tirre hendes nipple lidt. Hun bevægede hånden længere ned og stoppede ved hendes trussekant og lod sine fingre køre tirrende frem og tilbage.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nice to meet you stranger! - Maya (XXX)   Nice to meet you stranger! - Maya (XXX) EmptyFre Nov 17, 2017 4:44 pm

Emnet er afsluttet og aftalt af begge Smile

Nice to meet you stranger! - Maya (XXX)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nice too meet you ( XXX )
»  You again, nice to meet you - Talion
» Hello, nice to meet you - Luca
» Little vampire princess... So nice to meet you - Felicity
» Hello Maya - Maya

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VIII :: Hovedstaden: The King Quarter :: Det nordlige The King Quarter :: Dove St.-
Gå til: