Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx |
|
| Edits [Part 3 out of 3] | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Lilith En af de første 10
Humør : "Many called her beautiful, but she wasn't beautiful. No she was red and terrible and red." Antal indlæg : 339
| Emne: Edits [Part 3 out of 3] Ons Okt 18, 2017 8:29 pm | |
| Her vil i kunne se alle de Edits som jeg har lavet, og alle dem som jeg vil lave i fremtiden. Dette er en vidergørelse af min oprindelige tråd Link. Dette er til at fremvise det jeg kan lave, og når jeg nogen gange keder mig, også får lyst til at prøve nye ting Allerede skabte Edits Edits Instagram for karakterer@Mary-Louise@Lilith@BellamyFor @AvaIMDBInstagram |
| | | Lilith En af de første 10
Humør : "Many called her beautiful, but she wasn't beautiful. No she was red and terrible and red." Antal indlæg : 339
| Emne: Sv: Edits [Part 3 out of 3] Fre Okt 27, 2017 1:11 am | |
| Jeg legede lidt med photoshop og ændrede lidt på et billede ( @Lilith) Det origanaleDet nye |
| Emne: Sv: Edits [Part 3 out of 3] Ons Nov 15, 2017 2:00 pm | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Edits [Part 3 out of 3] Man Mar 11, 2019 12:33 pm | |
| Really... Ville virkelig ønske jeg var ligeså god til edits som dig <3 <3 <3 you the queen of edits here x3 |
| Emne: Sv: Edits [Part 3 out of 3] Man Mar 11, 2019 7:49 pm | |
| awwww mange tak, hvor er du sød <3 |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Edits [Part 3 out of 3] Man Mar 11, 2019 8:03 pm | |
| jeg mener det skam, du er dygtig <3 |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Edits [Part 3 out of 3] | |
| |
| | | | Edits [Part 3 out of 3] | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 9 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 9 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 133, Man Okt 21, 2024 9:38 am |
|
|