|
| Gif help and my gifs/edits | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Lilith En af de første 10
Humør : "Many called her beautiful, but she wasn't beautiful. No she was red and terrible and red." Antal indlæg : 339
| Emne: Gif help and my gifs/edits Søn Sep 10, 2017 11:44 pm | |
| Well hello my dear Lovlings Min kære elskede ven @Alessio (my king <3), fik mig overtalt til at lave denne tråd. Dette er en tråd, som giver en form for hjælp (I guess), til de som søger specifikke form for gifs. Sagen er, at jeg godt kan lide, at lave gifs og jeg elsker at lave Crackships (Gifs hvor to karakterer, som nødvendigvis ikke er i samme show, optræder i denne gif). Så hvis folk har brug for hjælp, så kan jeg da helt sikkert, forsøge at hjælpe ind! For evt. refrerance til hvad jeg kan lave, vil jeg referere til min tumblr Link, her poster jeg nemlig alle de gifs, som jeg laver. For at få lavet en gif, kan i evt. skrive her også vil jeg kontakte jer via en pm Hvad det kræver, for at jeg vil hjælpeHer kan i finde beskrivelsen, af hvad jeg ønsker fra jer, hvis i evt. skulle ønske min hjælp: Et par af dem, som jeg har lavet Hvis det er et crackship- Hvem er de to faceclaims? - Hvad er deres relation til hinanden? (ex. elskere eller venner) - Der skal helst kunne findes gifs af vedkommende, eller i hvert fald youtube videoer, som jeg kan lave gifs af! - Hvilke størrelser ønsker du? (Ex. 245x150) - Hvor mange ønsker du (Ex. 4 eller 6) To do listHer vil i kunne finde de gifs, som jeg enten skal lave eller har lavet. I øjeblikket intet Andet hjælpSom nogle af jer har opdaget, så virker vise gifs nogle gange ikke. Når de ikke virker, er det fordi der er noget galt med selve linket (don't ask me why, because I have no idea). En dejlig veninde fortalte mig, at man skal ændre en minimal ting ved selve linket, også vil selve giffen virke. Jeg ved selv hvor mega irriterende det er, hvis ens gif ligepludselig ikke virker, specielt hvis man har brugt en million år på at finde den. Så her er en mindre guide, til hvad man helt præcis skal ændre, for at linket endnu engang virker (Mindre disclaimer, det virker kun hvis linket starter således: http://66.media.tumblr.com):Hvad der skal ændresHvis der står 45 skal det være 49 eller 40 Hvis der står 41 skal det være 40 eller 49 Hvis der står 67 eller 65 skal det være 66 Hvis der står 28 skal det være 25
Sidst rettet af Lilith Søn Sep 17, 2017 1:48 pm, rettet 1 gang |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gif help and my gifs/edits Man Sep 11, 2017 12:01 am | |
| FEDT! Jeg slås lidt med billeder i profil. Som det kan ses har jeg fået smidt nogle ind, men måtte ind via emne og finde ud af at lave link. Nogle gode råd? Især fordi mine heller ik vil være ved siden af hinanden Men ved ik om det fordi de for store? |
| | | Lilith En af de første 10
Humør : "Many called her beautiful, but she wasn't beautiful. No she was red and terrible and red." Antal indlæg : 339
| Emne: Sv: Gif help and my gifs/edits Man Sep 11, 2017 12:12 am | |
| Well hello Her er et par råd, af hvad jeg forstår du har brug for hjælp til: Koderne Lad det ligge naturligt i dine hænder, at lave koderne, dette sparer tiden for dig. Hvad angår billede koden, så er det altid - Kode:
-
[img]Link[/img] Du kan dog ændre på giffens størrelse: Dens normale størrelseDens nye størrelseHvordan jeg gjorde det - Kode:
-
[img(200px,200px)]https://68.media.tumblr.com/de348be5d3c4f00c7368704e9aefedff/tumblr_otx68vODZp1wrpnh2o1_250.gif[/img] For at ændre på størrelserne, plejer jeg altid at gå ind på pixlr.com/express, ikke for at sætte selve størrelserne ind, men det er en god ide, at indsætte de rigtige mål, så det ikke kommer til at se mærkeligt ud (Hvis du har brug for mere hjælp til størrelser, så skriv endelig) De står ikke ved siden af hinanden Generelt er det rimmelig uheldigt, at bredten på profilerne, ikke just er særlig store. Der plejer jeg normalt, at bruge en fin gode, som hedder Table koden. Den er mega fancy at bruge, og har mega mange egenskaber Indsæt flere gifs/billeder ved siden af hinanden - Kode:
-
[table][tr][td][img(245px,245px)]http://31.media.tumblr.com/71fa8087128255ddc9775e6e62f85b45/tumblr_n37ttlFhtg1sjf3bno4_250.gif[/Img][/td][td][img(245px,245px)]https://media.giphy.com/media/5lB4l4Ycy5ddK/giphy.gif[/img][/td][td][img(245px,245px)]http://33.media.tumblr.com/cb0c8719a433923d409e57fca7ea65b8/tumblr_n37ttlFhtg1sjf3bno2_250.gif[/Img][/td][/tr][/table] Sæt tekst ved siden af gif | Height 1,70 Weight 55 Breast size B75 Body type Slim Eye colour Dark brown Hair colour Dark brown Race/Ethnicity White Distinctive Features Unique eyes Big doe eyes Fresh and almost innocent facial featuress Full Lips Unique accent Curly hair Other Daylight ring/Engagementring Faceclaim Nikolina Konstantinova Dobreva "Nina Dobrev" | | - Kode:
-
[table][tr][td][img(245px,400px)]https://68.media.tumblr.com/ab5bf8e9ad2b755f3baebfcf79c927fe/tumblr_oveuwpViSj1sexuoko1_540.png[/img][/td][td][font=times new roman][center][size=13][color=#585858][b]Height[/b][/color] 1,70 [color=#585858][b]Weight[/b][/color] 55 [color=#585858][b]Breast size[/b][/color] B75 [color=#585858][b]Body type[/b][/color] Slim [color=#585858][b]Eye colour[/b][/color] Dark brown [color=#585858][b]Hair colour[/b][/color] Dark brown [color=#585858][b]Race/Ethnicity[/b][/color] White [color=#585858][b]Distinctive Features[/b][/color] [i]Unique eyes Big doe eyes Fresh and almost innocent facial featuress Full Lips Unique accent Curly hair[/i] [color=#585858][b]Other[/b][/color] [url=http://hercanvas.com/wp-content/uploads/2015/12/Beautiful-Ring-Designs-Before-You-Propose-A-Girl-6-1.jpg]Daylight ring/Engagementring[/url] [color=#585858][b]Faceclaim[/b][/color] Nikolina Konstantinova Dobreva "Nina Dobrev"[/size][/font][/center][/td][td][img(245px,400px)]https://68.media.tumblr.com/c11f6f38a4af6daa54eb29973ef29d7c/tumblr_oveuwpViSj1sexuoko2_540.png[/img][/td][/tr][/table] Den nemmere løsningEn nemmere løsning, vil også være, at sætte et stort billede/gif under Evt. bemærkninger. Jeg vil dog foreslå, at breden ikke er højere end 770, da dette kan få din profil, til at se lidt mærkelig ud. Dog hvis du placere den store gif/det store billede i Evt. bemærkninger, vil det få resten af din profil, til at matche overens Hvis du vil have mere hjælp, så er du velkommen, til at skrive igen, også vil jeg forsøge at guide dig gennem det Koder brugtBillede koden Table koden Forslået siderpixlr.com/express/ |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gif help and my gifs/edits Man Sep 11, 2017 12:15 am | |
| Ahh self tabel :p burde havde tænkt på det Arbejdede meget med kode for en del år siden, men var ik klar over de kunnehar bruges her mange tak! |
| Emne: Sv: Gif help and my gifs/edits Man Sep 11, 2017 12:16 am | |
| Det kan de! Hvis du har brug for hjælp til andet, så sig endelig til |
| | | | Lilith En af de første 10
| Emne: Sv: Gif help and my gifs/edits Tors Sep 21, 2017 7:28 pm | |
| |
| Emne: Sv: Gif help and my gifs/edits Søn Sep 24, 2017 4:32 pm | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gif help and my gifs/edits Søn Sep 24, 2017 4:33 pm | |
| Lucian approves of this <3 |
| Emne: Sv: Gif help and my gifs/edits Søn Sep 24, 2017 4:45 pm | |
| Det er jeg glad for at høre <3 |
| Emne: Sv: Gif help and my gifs/edits Man Sep 25, 2017 9:24 pm | |
| |
| Emne: Sv: Gif help and my gifs/edits Man Sep 25, 2017 10:01 pm | |
| Lidt flere gifs af @Lucian & @Annalyn (Per Lucians request) I farverSort/Hvid |
| | | | Lilith En af de første 10
| Emne: Sv: Gif help and my gifs/edits Ons Sep 27, 2017 9:12 pm | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gif help and my gifs/edits Tors Sep 28, 2017 12:52 am | |
| |
| Emne: Sv: Gif help and my gifs/edits Tors Sep 28, 2017 10:17 am | |
| Is that meant as a bad "Dayymmmnnn girl" or a good one? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gif help and my gifs/edits Fre Sep 29, 2017 6:40 pm | |
| its a GOOOOD one! <3 |
| Emne: Sv: Gif help and my gifs/edits Fre Sep 29, 2017 6:40 pm | |
| awww det er jeg glad for at høre <3 |
| Emne: Sv: Gif help and my gifs/edits Fre Okt 06, 2017 4:09 pm | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gif help and my gifs/edits Fre Okt 06, 2017 4:31 pm | |
| |
| Emne: Sv: Gif help and my gifs/edits Fre Okt 06, 2017 4:33 pm | |
| Awww det er jeg glad for at høre <3 |
| Emne: Sv: Gif help and my gifs/edits Fre Okt 06, 2017 6:10 pm | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gif help and my gifs/edits Fre Okt 06, 2017 6:19 pm | |
| Ahhh de alt for dejlige <3 <3(hilsen Selene) |
| Emne: Sv: Gif help and my gifs/edits Fre Okt 06, 2017 6:20 pm | |
| Det er jeg glad for at høre, syntes selv jeg fangede ideen omkring, det kolde i Irene og følelserne i Selene! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gif help and my gifs/edits Fre Okt 06, 2017 6:21 pm | |
| MEGET! Meeeeen.. Selene ska nok få de fucking følelser frem.. Just wait! |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Gif help and my gifs/edits | |
| |
| | | | Gif help and my gifs/edits | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 80 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 80 gæster :: 1 bot Ingen Flest brugere online på samme tid var 133, Man Okt 21, 2024 9:38 am |
|