Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Kitty Got Claws - Hazel

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kitty Got Claws - Hazel Empty
IndlægEmne: Kitty Got Claws - Hazel   Kitty Got Claws - Hazel EmptyOns Okt 18, 2017 12:59 pm

Tid: 01.00
Sted: Natklubben Philotes
Omgivelser: En blanding af berusede og fulde folk.
Vejr: Udenfor kold hård vind
Påklædning: Påklædning
Tilegnet: @Hazel

Det var længe siden Maya havde været hjemme. Der var kommet en stor opgave, og hun havde tilbragt de sidste uger i Peru. En rigmand havde fundet nogle game kort som viste vejen til en gammel maya ruin. Ingen havde før formået og  finde den, og da Maya var en af de bedste på området, så havde de selvfølgelig kontaktet hende.
Nogle af mandens bekendtskaber havde tvivlet på det kunne lade sig gøre, men Maya havde fået dem til at æde deres ord.

Hun stod nu og kiggede på sig selv i spejlet i sin hytte. Hun burde måske tage en dag hjemme, men hun følte for selskab. Hun havde tilbragt det meste af tiden alene de sidste 2 uger, og selvom hun nød alenetiden, så savnede hun også selskab. Hun nikkede let som hun betragtede den sandfarvede kjole hun havde fundet. Hendes hår var trukket væk fra hendes ansigt, og kun enkelte totter indrammede det smukke ansigt. Hun greb sin taske på vej ud af døren og begav til byen, nærmere bestemt natklubben Philotes.

Hun havde siddet der en små 30minutter og betragtet de væsner som var der denne lørdag aften. Der var en god blanding, og nogle havde fået mere end rigeligt og drikke, og kunne knap stå på deres ben. Hun sippede let til sin martini, og lod igen hendes blik hvile på en ung kvinde med tyndt, men smukt brunt hår. Hun lignede uskyldigheden selv, men hendes opførsel fik Maya til at tænke anderledes. Hun havde fanget en mands opmærksomhed, en mand som Maya egentlig selv havde haft kigget på, men ikke nåede og kontakte. Hun kørte let fingeren henover sin fyldige underlæbe som hun fik øjenkontakt med manden. Han blinkede et par gange og lignede en der ikke helt vidste om han skulle skifte 'target'.
Kvinden forlod manden, nok for at gå ud og pudre næsen, men Maya udnyttede situationen. Det var ikke hendes problem hvis den anden kvinde ikke kunne holde på manden. Hun fangede igen hans blik og bed sig let i læben "Det en skam når en kvinde som jeg skal sidde heeelt alene." Hun sendte ham et forførende blik og han bevægede sig over til hende. Han sendte hende et charmerende smil med hovedet let på skrå "Så må jeg jo hellere gøre noget ved det." Det var tydeligt for enhver han lige havde disset kvinden til fordel for Maya. Andre havde det måske gået på, men ikke Maya. Hun var ligeglad hvorfor skulle hun bekymre sig om sådanne småting? Hun tog hvad hun ville, også selvom det tilhørte andre.
Tilbage til toppen Go down
 
Kitty Got Claws - Hazel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Wings & Claws
» Kitty wanna play? - Celestia
» Er det....? Ja, det er det sq! - Hazel
» Old flames still burn - Hazel
» A little friendly competition- Hazel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: Natklubben, Philotes-
Gå til: