Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Too late to leave....

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 4 EmptyFre Sep 02, 2022 9:54 am

Luna skulle nok tage med ham, at hun så ville kede sig måtte hun blot overleve, men hun vidste også at hun sådan sted skulle hun holde sig tæt til ham. Hun sendte ham et varmt smil "jeg har ikke mange ting, så det hurtigt klart" sagde hun blidt, og nikkede let det var godt de begge havde et par krav, så de nemmer kunne sammen. Luna puttede sig ind til ham, så hun stadig kunne se ham i øjnene, hun lagde en hånd imod hans brystkasse og nussede ham blidt, imens hun så ham dybt i øjnene.
Luna sendte et bredt smil "du det bedste der er sket mig længe" sagde hun ærligt, før hun placerede et kys imod hans kæbe.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 4 EmptyLør Sep 03, 2022 1:38 am

Caine var selv en der kom til at kede sig hurtigt til den slags så han fandt som regel en hurtig og smagfuld udgang så han ikke behøvede at blive og ingen undrede sig. Han ville heller ikke have hun kedede sig mere end højest nødvendigt.
"Så kan det være vi skal på en større shopping spree så stedet også får præg af dig?"
Der var kun meget få ting hvor Caine var meget striks ikke skulle røres ved, men ved de fik købt efter hendes hoved også, ville det måske også hurtigere føles som et hjem de havde sammen.
Som hun puttede sig helt ind til ham, lagde han armen ekstra godt om hende og kyssede hendes hår.
"Og du, et lys i mit eget mørke"
Tilbage til toppen Go down
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 4 EmptyLør Sep 03, 2022 2:38 am


Lige meget hvad, ville hun tage med ham, selvom det ikke var noget for hende var det for ham. Hun havde ikke behov for ting til hans hjem, hun følte sig fint nok hjemme allerede, måske et par planter kunne være fint ? " meget gerne, dog er der ikke så meget, men måske lidt planter? " svarede hun blidt, lige nu bestod hendes bolig mest af ikea da det var billigt, så var hans langt mere interessant, måske hun blot kunne få en lille hyggekrog eller skrivebord så hun kunne samle sine elskede puslespil, og havde måske en lænestol hun kunne synke ned i, med et tæppe og en god bog.
Luna nød det som han lagede armen om hende, og hun putte sit hoved imod hans brystkasse, sukke let ved hans kys imod håret " jeg troede aldrig, jeg skulle falde for en dæmon, men jeg føler allerede det er det rette " sagde hun blidt, før hun kyssede ham kort på halsen.
Der gik ikke mange minutter, før hun døsede hen i en let søvn, efter alt der var sket denne dag, var hun blevet træt, mere end hun selv havde regnede med. Hun putte sig tæt ind til ham i søvne.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 4 EmptySøn Sep 04, 2022 10:44 pm

Hun var beskeden hvilket selvfølgelig heller ikke var nogen dårlig ting, men hun skulle alligevel have lov til at sætte sig præg på stedet. Da hun så spurgte om ikke lidt planter var en idé, kiggede han nærmest lidt drilsk på hende og sagde: "Det kunne vi sagtens. Hvilket minder mig om at du skal se haven i morgen så"
Han satte stor stolthed i sin have, selvom han ikke passede den. Det betalte han professionelle for normalt. Men ikke desto mindre var han stolt af hvor smuk den var blevet.
"Jeg er glad for du har det sådan...." Hun havde alligevel påvirket ham mere end han var klar på var muligt men det var på en god måde.
Som hun faldt i søvn, nussede han hende stille og sukkede tilfreds og kærligt
Tilbage til toppen Go down
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 4 EmptySøn Sep 04, 2022 11:21 pm


Luna var nok bare ikke så krævende, hun ville endda have det fint med at bo her, selv hvis der ikke var noget af hendes. Hun var meget taknemlig og nem at have med at gøre. Hun så interesseret på ham, som han snakkede om, han havde en have " meget gerne, jeg er ret vild med planter og blomster" sagde hun blidt, imens hun så på ham.
Hun var sikker på, deres bånd ville gro endnu større, det var stadig kun første dag de kende hinanden, der var meget mere at lærer. Luna faldt i en dybere søvn efter lidt, hans nus hjalp og hun puttede sig endnu tætter på ham i søvne, så deres nøgne kroppe var limet op af hinanden.
Først efter et par timer begyndte hun at røre på sig igen, hun mærkede ham ved sin side og lod en hånd føle hans nøgne hud imod sin.
Luna åbnede langsomt øjnene og så imod ham, hun var ikke sikker på om han sov, hun placerede et kærligt kys imod hans brystkasse, og tillod sig bare at betragte ham lidt i stilhed.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 4 EmptyFre Sep 09, 2022 8:45 pm

Caine havde ganske vist modelleret sit hjem efter hans families palæ og så selvfølgelig opdateret det med nutidige bekvemmeligheder men derfor syntes han stadigvæk at hun skulle have muligheden for at sætte sit præg også. Stort eller småt.
"Jeg må nok se mig skyldig i at jeg kun har designet haven og betalt mig fra at professionelle har skabt den... Jeg er ikke ligefrem skabt med grønne fingre" Selvom han kun havde designet den, så var han stadig meget stolt af sin have, der var ikke sparet på noget og det var alligevel utroligt hvad for kunst man kunne skabe.
Søvnen kom over ham efter at have lagt med hende i armene og et smil på læben. Der gik ikke længe fra hun vågnede til at han rørte på sig og langsomt slog øjnene op. "Godmorgen..."
Tilbage til toppen Go down
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 4 EmptyFre Sep 09, 2022 9:29 pm


Luna smilede ved hans ord, hun lo en smule blidt, som hun så på ham " så det godt du har mig nu, eller jeg kan kun holde inde planter i live" svarede hun ham ærligt. Hun ville selvfølgelig gerne sætte præg, men for hende ville få ting være fint, hun behøvede ikke meget og hans ting var i følge hende smukke nok. Hun faldt i søvn, så tæt på ham hun kunne, det var en god nattesøvn, han beroligede hende.
Luna betragtede ham, til han begyndte at vågne, før hun smilede varmt til ham. Det hele føltes virkeligt igen, hun havde frygtet det var en drøm men han var stadig tæt på hende. Hun lænede sig frem for at placere et kys imod hans mundvig " sovet godt min Lord?" spurgt hun kærligt, som hun langsomt satte sig op i sengen og strakte overkroppen let, glemte næsten helt at hun var nøgen som dynen gled ad hende, og blotte hende for ham.
Hun valgte at rejse sig roligt fra sengen, før hun vendte blikket imod ham, og smilede varmt som hun betragtede ham " hvad ville du sige til et bad? og så skal jeg nok låne dit tøj" sagde hun, før hun bed sig en smule frækt i læben. Et bad med ham ville ikke være så slemt, og måske give mulighed for at røre lidt mere ved ham, der var stadig meget for hende at lærer.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 4 EmptySøn Sep 11, 2022 2:17 am

Han grinede varmt inden han sagde: "Jeg har desværre ikke så meget planteliv indenfor men det kunne der måske komme?"
Der var selvfølgelig få steder hvor det aldrig kom til at ske, for eksempel hans særlige bogsamling. Der var han meget nidkær med alt, inkl. luftfugtighed.
Som hun kyssede hans mundvig, smilede han stille og svarede: "Jeg har sovet fantastisk... Hvad med dig?...."
Da dynen gled af hende, gjorde han heller ikke noget for at skjule han virkelig godt kunne lide udsigten. Han flyttede sig endda for at kunne se bedre, også for at drille hende lidt. Med en overraskende elegang bevægelse, fik han også rejst sig fra sengen og tog et kort greb om hendes ene balde. "Det lyder faktisk som en rigtig dejlig idé"
Tilbage til toppen Go down
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 4 EmptySøn Sep 11, 2022 2:48 am


Hun forstod godt, hvis der var steder planter ikke måtte være, og de skulle heller ikke overtage hans hjem " det må vi se på" sagde hun blidt. Hun ville helst bare være med ham, alt andet betød ikke så meget for hende, hun var ved at indse at dette måske var det eventyr hun havde drømt om.
Luna smilede til ham efter kysset "det var godt, jeg har også sovet rigtig godt, det kunne jeg godt vænne mig til" sagde hun glad. Hun havde intet imod han betragtede hende, det føltes rart at se, han kunne lide hende, hun lo en smule som han tillod sig at kigge endnu mere, hun vendte drilsk siden imod ham. Som han kom hen og tog ved hendes balle, kunne hun ikke undgå at slippe et støn ved hans berøring. Noget sagde hende at der nok skete mere end blot et bad. "ja så må vi vel se om der sker mere end det" sagde hun drilsk, før hun gav ham et kys på halsen, og tog hans hånd i sin " du fører an" sagde hun blidt, som hun smilede til ham. Det føltes skønt at vågne op til ham, hun følte der faktisk skete noget spændende for hende, og hun var allerede en smule vild med ham.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 4 EmptyMan Sep 12, 2022 12:50 pm

Udover enkelte ting måtte hun næsten gøre hvad hun ville med stedet men det virkede nu ikke til at blive nødvendigt for hende. Hvis hun følte dette var hendes eventyr, ville han heller ikke være den der skulle snyde hende for det.
Han blinkede drilsk til hende og sagde: "Jeg håbede du ville sige noget i den stil...." Hun virkede ikke til at være generet af hans blik, hvilket kun fik ham til at trække mere på smilebåndet. Da hun så sukkede på grund af hans hånds placering, lænede han sig kort ned og kyssede hende ved nakken.
Så gav han hendes hånd et kærligt klem inden han så ledte hende ud på det store badeværelse i smukt lys marmor, lige så overdådigt som resten af huset. Der var både boblebad/badekar og bruser, alt hvad man kunne forestille sig.
Tilbage til toppen Go down
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 4 EmptyMan Sep 12, 2022 1:47 pm


Luna var ved at føle sig tryg ved ham, og hendes krop havde ikke så meget at skjule, på nær et par selvlavede ar, men dem havde han endnu ikke nævnt. Hun nød faktisk han så på hende, det betød han kunne lide hende, hun følte sig heldig. Hun kunne ikke lade være med at slippe et støn, som han kyssede hende ved nakken, hun så på ham med et varmt blik, hun mærkede hans klem, og fulgte med ham som de nåde ud på badeværelset slap hun ham blidt. Hun så imponeret rundt, før hun vendte blikket imod ham, smilede skævt for så at gå imod bruseren, hun fik tændt for det varme vand.
Luna trådte under de varme stråler og sukke dybt, som vandet ramte hendes krop, før hun vendte blikket imod ham, og bed sig en smule i læben, imens hun lod sine hænder vandre over hendes egnen krop. Hun prøvede tydeligvis at lokke ham, hun kunne allerede mærke lysten vænne tilbage, og hendes krop viste det også.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 4 EmptyTirs Sep 13, 2022 5:25 pm

Han havde skam godt bemærket de ar hun nok selv havde lavet gennem tiden. Men han spurgte ikke ind til dem fordi hun skulle selv have lov at indlede samtalen når hun syntes hun var klar til det. Og når det kom til stykket, ville han kunne fjerne dem igen hvis hun ville det sådan.
Som hun trådte ind under det varme vand og nærmest kærtegnede sig selv, tillod han sig selv at stå og nyde udsigten imens han knurrede af lyst. Med rolige og næsten dragende skridt, gik han hen mod bruseren uden at flytte blikket fra hende på nogen som helst måde imens han sagde:
"Det vand må være helt utrolig dejligt.... Eller er det ikke kun vandet der gør det?..."
Nærmest drilsk stoppede han lige ved bruseren så hun kunne trække ham ind til sig hvis hun gerne ville have det
Tilbage til toppen Go down
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 4 EmptyTirs Sep 13, 2022 5:48 pm


Luna skulle nok dele det med ham en dag, men hun ville nok beholde dem, for de var blevet en del af hende. Hun nød et varme vand, og bemærkede godt han bare blev stående, og betragtede hende det pirrede hende meget. Hun tillod sig selv, at lade en et par fingre søge imod hendes underliv, for at lade dem udforske imens hun fulgte ham med blikket.
Hun smilede skævt til hans ord " det må du jo finde ud af ?" svarede hun drilsk tilbage, som hun nappe sig i læben, og slap et støn idet, hun lod sig selv trænge ind. Hendes frie hånd søgte imod hendes bryst, som hun let kælede for imens hun vred sig en smule nydende. Hun lukke øjnene for at nyde stunden, der var noget frækt ved han stod lige ved siden af, og at hun rørte sig selv på den måde. Hendes vejtrækning blev dybere, og hendes fingere en smule hurtigere, imens hun slap et par støn mere, det var næsten en udfordring at se hvor længe, han kunne vendte på at blande sig. Selv hvis han ikke gjorde, var hun allerede ved at nå den første kant.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 4 EmptyOns Sep 14, 2022 11:40 pm

Det var tydeligt hvordan det pirrede hende at han betragtede hvad hun gjorde, samtidig så pirrede det også ham at hun gjorde det.
"Det må jeg så gøre ja...." Sagde han med en stemme varm og forførende imens han meget langsomt gik nærmere med et blik fuldstændig fastlåst på hvad hun gjorde. Som han trådte ind under vandet til hende, stod han meget bevidst så tæt på hende som overhovedet muligt uden at røre hende som en måde at pirre lidt mere på.
Uden at røre med hænderne til at starte på, lænede han sig ned og nappede hende med læberne mod hendes bryster og knurrede nydende
Tilbage til toppen Go down
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 4 EmptyTors Sep 15, 2022 10:18 am

Luna nød det, hun mærkede hvordan hendes krop føltes varm indvendig, og hvordan hendes hjerte bankede. Hun åbnede øjnene som hun kunne fornemme ham. Slap et støn som hendes finger fandt et godt tempo, imens hendes blik så næsten sulten på ham. Som han nappe hendes bryst gispe hun nydende. Og det fik hende ud i en orgasme, så hun vred sig og fjernede langsomt sine fingre, før hun førte dem imod hans læber, hvis han ville smage hende? " tag mig lord, please" hviskede hun bedende.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 4 EmptySøn Sep 18, 2022 5:58 pm

Hun holdte ikke tilbage for hvordan hun gav udtryk for sin nydelse, hvilket kun gav ham endnu mere lyst til hende. Så da hun førte fingrene op til hans læber, lod han tungen lege med dem og knurrede nydende inden han så gik ned i knæ, svarede ikke på hendes bøn.
I stedet for løftede han hendes ene ben så det kunne hvile mod hans skulder imens hans hænder tog et godt greb om hendes balder.
Uden nogen form for advarsel begyndte han at lade tungen lege mod hendes varme underliv
Tilbage til toppen Go down
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 4 EmptySøn Sep 18, 2022 6:45 pm


Luna stønnede som han, slikkede hendes fingre det var utrolig frækt, og hun mærkede selv at hun blev mere våd. Han svarede hende ikke, men som han gik i knæ så hun på ham, før hun let gispede som han tog hendes ene ben. Hun lagde sine hænder imod hans skuldre, men som hans tunge ramte hende, sukkede hun meget dybt, og lod hovedet glide imens øjnene gled i. Hun stønnede som han ramte de rigtige steder, der var ingen tvivl om at hun nød, hans behandling, hendes mavemuskler spændte og hun, mærkede den varme følelse i kroppen " åhh fuck det godt" gispede hun, som hun langsomt vendte blikket imod ham, og lod en hånd kører igennem hans hår, imens hun pressede sig en smule krævende imod ham.
Det var nok det hotteste bad, hun nogensinde havde prøvet, hendes krop var fyldt med nydelse og lyst, det var næsten ikke til at bærer.
Hun mærkede allerede en orgasme var på vej " åhh hvad skulle jeg gøre uden dig" sagde hun med en hæs lystig stemme, og et kærligt blik i de frække øjne.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Too late to leave.... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 4 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Too late to leave....
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Better late than never
» A little to late
» Always late ~ Talion
» Is it to late for apologies
» Is it too late to turn around?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: V :: Skoven omkring Akademiet-
Gå til: