Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Too late to leave....

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... Empty
IndlægEmne: Too late to leave....   Too late to leave.... EmptyFre Aug 12, 2022 11:23 pm

Tid: 21:00
Sted: Caine's Palæ
Omgivelser: Helt stille, for stille

Caine havde ikke været den samme i et stykke tid. Hvor han før levede livet og nød den tilværelse han havde skabt sig, brugte han nu tiden på at øge sin magt og indflydelse. Han havde indset hun var væk, men det at det var sket uden et ord til ham, havde haft en rigtig grim effekt. Hvor han før var varm og forførende, var han nu kold, bitter og manipulerende. Han var dybest set stadig sig selv, han så bare ingen grund til det. For hvem skulle han være det for?
Denne aften var han kommet hjem efter først et forretningsmøde og derefter hentet endnu en sjæl der havde været dum nok til at omgåes reglerne. En fejl ingen længere overlevede.
Som hans bil trillede op af allëen til gårdspladsen, kiggede han sig lidt omkring. Der var noget der ikke var som det plejede.
Bilen blev parkeret hvorefter han steg ud med et koldt og beregnende blik

Outfit

Han overvejede om han skulle starte med at kigge ovre i kliniksbygningen, det var ikke unormalt at patienter prøvede at bryde ind for at få fat i piller
Tilbage til toppen Go down
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... EmptyFre Aug 12, 2022 11:52 pm

NPC Luna : Påklædning Udseende


Hun burde ikke være her, men stedet havde fanget hendes opmærksomhed, det var næsten som et sted taget ud fra en af hendes bøger. En lille åbning i hækken, havde hun med held fundet, og var kravlet igennem for at nå ind på den anden side. Det lykkedes hende at rive sig på en gren, hvilket skabte en blodig rift på skulderen, men hun bemærkede det ikke, som hun begav sig op imod huset.
Det var smukt, hun vandre rundt for at se om der var et sted at komme ind, havde en ide om der nok var alarmer, det virkede til at være en rig person der boede der?
Selv var hun blot et menneske, på 23 år og arbejde i en boghandler nede i byen, hun var i følge hende selv ikke noget særligt. Men gik altid og drømte om et eventyr, prinsen på den hvide hest, måske det var en af grundende til hun stod her nu?

Luna fandt et åbent vindue, og med lidt besvær fik hun mast sig ind, før hun så gik på opdagelse i det enorme hjem. Hun rørte ikke ved noget, turde ikke af frygt for at ødelægge noget, der gik et par timer med bare at vandre rundt. Idet hun overvejede om hun burde smutte før, ejeren vendte hjem, hørte hun en bil og mærkede en klump i halsen. Luna søgte imod et værelse, hvor hun skyndte sig at gemme sig i skabet, med bankende hjerte kiggede hun ud af nøglehullet, imens hun håbede på ikke at blive opdaget. Måske hun kunne snige sig ud, når ejerne var faldet i søvn? hun vidste faktisk ikke hvem der boede der, andet at det nok var en med magt.
Hun burde nok have overvejet, ikke at følge sin fantasi.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... EmptyLør Aug 13, 2022 12:00 am

Caine fik relativt hurtigt konkluderet at der ikke var noget i klinikken men kom så i tanke om hans tv overvågning. Den var jo sat op til at han kunne kigge overvågningen igennem fra hans mobil. Han fandt mobilen frem og så en forholdsvis tiltalende ung dame slentre rundt og kigge på det hele. Så hans mistanke om der var nogen viste sig at være rigtig, hvilket fik ham til at kigge lidt mere efter hvor hun gik hen og gjorde sig mærke af værelset.
Så gik han indenfor og virkede mest af alt som om der intet var, fik hængt jakken fra sig imens han slentrede mod værelset hun havde gemt sig i.
Som han kom der ind, gik han nærmest og fløjtede imens han fik sikret sig at hans slips sad ordentligt. Derefter trak han en stol hen og satte et par meter fra hendes gemmested hvor han så satte sig og gav sig til at kigge koldt lige mod skabet. Havde tydeligt ingen intention om at flytte sig
Tilbage til toppen Go down
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... EmptyLør Aug 13, 2022 12:11 am


Hun havde ikke helt tænkt over, at hun nok var blevet filmet, men hun var heller ikke ude på at stjæle, bare se sig lidt omkring. Men teknisk set, var det jo indbrud hvilket ikke var noget hun normalt gjorde, hun plejede at holde sig på den rette side af loven, hun var endda så meget menneske at hun ikke kendte til de farlige væsner omkring sig, at hun var nederst i fødekæden.
Luna krøb sammen i bunden af skabet, kunne langsomt mærke frygten gribe i hende, som hun overvejede om at hun måske ville ende på politistationen, hvis hun blev fundet at der fandtes langt værre ting, vidste hun endnu ikke noget om.
Lyden af fodtrin, og så en fløjten fik hende til at gispe svagt, som døren gik op og en mand trådte ind, fik hun en klump i halsen. Hun kunne ikke se ham så tydeligt, men han så pæn ud dog frygte hun lidt hvad han ville. Som han trak en stol hen og satte sig, indså hun som hans blik så koldt imod hvor hun gemte sig, at han udmærket vidste hun var der.

Luna så imod ham, men hun var næsten lammet af frygt, turde ikke rykke sig eller at sige en lyd. Hun knugede et stykke tøj stramt i hånden, imens hun ventede på der ville ske noget, hun turde ikke handle nu. Prøvede ihærdigt at finde en undskyldning og forklaring i sit sind, men det var svært for hun var ikke sikker på hvorfor hun var her.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... EmptyLør Aug 13, 2022 12:35 am

Han vidste selvfølgelig ikke hvor meget hun vidste om det overnaturlige eller hvad der gemte sig i mørket. Og normalt set ville Caine også gemme hvad han var men efter hvad der var sket i hans liv det sidste stykke tid, var han mildest talt blevet ligeglad. Det var faktisk meget nemmere at være direkte med hvad man var.
Ganske kort fandt han sin mobil frem og trykkede på noget hvorefter man ville kunne høre en masse dybe kliklyde. Det var lydene af alle vinduer og alle de yderste døre der blev låst. Han havde mange dyre ting og dybe hemmeligheder så selvfølgelig havde han betalt for det bedste sikkerhedssystem penge kunne købe.
Efter at havde siddet der lidt, sukkede han en gang og sagde: "Du kan lige så godt komme ud der fra.... Jeg vil garantere det bliver langt mere ubehageligt hvis jeg skal ind og hente dig"
Tilbage til toppen Go down
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... EmptyLør Aug 13, 2022 12:46 am


Luna fortrød sit valg, ejeren ville selvfølelig tro hun havde været ude op at stjæle, det var nok den mest logiske forklaring på, at en fremmede person gik rundt i ens hus. Hun så kort væk fra ham, til han så trak mobilen frem, og hun hørte en masse lyde som lød som låse. Det fik hende til at gispe let, idet det gik op for hende at hun var fanget, som hans stemme lød og hans ord fik det til at løbe koldt ned ad ryggen, men gav hende også det skub der skulle til for at få sin krop i gang.
Langsomt fik hun rejst sig i skabet, før hun kort rette på den lille sorte top, før hun åbnede skabet med en rystende hånd.

Luna trådte forsigtig ud, de smukke brune øjne, så frygtsomt imod manden som hun lukkede skabet igen og stillede sig foran det. Hun sukke svagt, som hun pillede lidt ved bukserne, imens hun langsomt mødte hans blik " Jeg øhh" fik hun fremstammet, med en let rystende stemme der normalt var mere selvsikker end nu. Hun så en smule ned imod sine fødder " jeg ville ikke stjæle sir" sagde hun oprigtigt.
Hun var ikke sikker på hvad hun skulle gøre, men der var noget ved ham, der gjorde hendes nervøs.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... EmptyLør Aug 13, 2022 1:01 am

Caine havde egentlig ikke regnet med hun var kommet der ind for at forsøge at stjæle noget. Hvis det var tilfældet så var hun i hvertfald en rigtig dårlig tyv.
Men ligemeget hvad årsagen så var, så var han nysgerrig efter hvad grunden til hun bare vadede ind i hans hjem. En fejl meget få overlevede for tiden. Som hun kom ud og fik fremstammet at hun ikke var der for at stjæle, rejste han sig og så på hende med et blik der nærmest brændte sig ind til ens sjæl.
"Jeg er godt klar over du ikke kom for at stjæle.... Tyve prøver som regel at tænke over overvågning... Men så håber jeg på du har en rigtig god forklaring på hvorfor du brød ind i mit hjem...." Han stod lidt afventende med hænderne i lommen og kiggede på hende nærmest som om han scannede hende
Tilbage til toppen Go down
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... EmptyLør Aug 13, 2022 1:13 am


Luna løfte blikket som han rejste sig, hun fortrød det dog hurtigt, som hans blik næsten virkede til at se ind i hendes sjæl. Hun bed sig i læben som han snakkede, imens hun trippe let med foden, og prøvede ihærdigt at finde en god forklaring, men der var bare ikke nogen. Hendes fantasi og lysten til eventyr, havde overtaget fornuften, men nu var virkeligheden ved at indfinde sig igen, hvilket var meget skræmmende.
Hun kunne næsten ikke se ham i øjnene, som hun endelig fik mod på at svarer ham, sandheden var bedre end en masse forvirrende løgne fik hun overbevist sig selv om.
Luna mødte hans blik igen " jeg blev tiltrukket, dit hjem ligner noget fra et af de eventyr jeg har læst" starte hun ud, som hendes stemme langsomt fik mere kontrol igen " normalt ville jeg aldrig bryde ind, eventyrlysten tog min fornuft" sluttede hun af, for igen at nappe sig i læben. Dog havde hvert et ord lydt meget sandt, hun ville ikke kunne lyve i denne tilstand af frygt.
Hun så kort over ham, han var en meget flot mand, men han virkede også meget kold. " jeg lover det ikke sker igen" tilføj hun, som hendes blik igen hvilede i hans.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... EmptyLør Aug 13, 2022 6:12 pm

Det krævede ikke nogle særlige evner eller specielt talent indenfor kropssprog at læse på hende hvordan hun var voldsomt nervøs, og det var heller ikke første gang han havde oplevet nogen der havde svært ved at se ham i øjnene. Det var dog som regel folk der havde gjort noget forkert der ikke ville møde hans blik.
Som han stod der, lyttede han til hendes forklaring på hvorfor hun var brudt ind i hans hjem og han kunne også hurtigt konkludere at det var sandheden hun kom med. Men det gjorde dog ikke op for at det var dumt af hende i hans øjne.
Efter hun havde lovet det ikke ville ske igen, kiggede han næsten vredt og man kunne se hans øjne blive mørke, næsten sorte. "Så mit hjem ligner noget fra et eventyr..... Det er det her sted ikke... Det er en glorificeret kasse pyntet med kolde formuer og et tomrum jeg er alene i!" Man kunne nærmest mærke bitterheden i hans stemme og hans blik afslørede så tydeligt at han var frustreret.
Så gik han hen til døren og så ned en gang. "Men siden det ligner noget fra et eventyr du har læst.... Så får du masser af tid til at undersøge det...."
Tilbage til toppen Go down
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... EmptyLør Aug 13, 2022 6:26 pm


Luna fortrød sin forbandede nysgerrighed, det var ikke første gang det havde bragt hende i problemer før, men dette var nok det værste hun havde formået at gøre. Hun var tydeligvis flov over sin egen handling, det strålede ud af hende, og selvfølelig var hun bange han var en stor mand, og han så ikke ligefrem flink ud, selvom hun dog dybt inde fandt ham lækker. Hun fik endelig mødt hans blik, men som øjnene næsten blev sorte, blev hun klart mere nervøs og hendes håndflader blev fugtige, som hun rykke en smule på sig. Som han snakkede sank hun en klump, han virkede til at være meget sur, og bitter men om det var på grund af hende, var hun ikke sikker? " er der sket dig noget?" spurgt hun lidt forsigtig, som han vendte ryggen til hende og gik hen til døren, imens stirrede hun nervøst, imod hans ryg.
Hans ord fik hende til at rynke, let på næsen " masser tid? hvad mener du?" spurgt hun, som hun langsomt uden rigtig at vide hvorfor trådte hen imod ham. Luna lod en hånd lægge sig forsigtig imod hans skulder, som hun så på ham med et undrende dog stadig bange blik " du ringer ikke til politiet vel?" spurgt hun stille, lige nu var det stadig det hun frygte mest, det ville nok give ham en god ide om, at hun ikke kendte til de væsner der var omkring hende.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... EmptyLør Aug 13, 2022 9:05 pm

Før i tiden ville han ikke have noget problem med at indrømme at hun var meget tiltalende men det var tydeligt at der var sket et eller andet der havde bragt ham i den tilstand. Nærmest som om han var vred på verden.
Han skulle lige til at vende sig om og svare hende da hun lagde en hånd på hans skulder. Der kom en lavmælt ikke menneskelig knurren inden han så sagde: "Sket mig noget?.... Det kommer an på hvad du mener med der er 'sket mig noget'......"
Så vendte han sig om mod hende med øjne der nu var fuldstændig natsorte. "Jeg har ikke tænkt mig at ringe til politiet... Men du får masser af tid til at se dig om.... For ind til jeg har besluttet hvad der skal ske med dig, bliver du i det her hus...."
Hans stemme viste så tydeligt at han ikke bare lavede en spøg
Tilbage til toppen Go down
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... EmptyLør Aug 13, 2022 9:18 pm


Som han knurrede ad hende, trak hun hurtigt hånden til sig igen, imens hun tog et skridt tilbage. Hun burde nok blande sig uden om, men hun var også typen der, gerne ville løse problemer. Som han svarede hende, kunne hun tydeligt hører hun burde passe på" jeg mener" men hun sagde ikke mere, idet han vendte sig om imod hende. De sorte øjne fik hende til at gispe, og hun trådte flere skridt tilbage væk fra ham.
Som han snakkede igen, hævede hun et bryn imens hendes blik blev mere utroligt, som han sagde at han skulle finde ud af hvad han gjorde med hende, det lød ikke lovende politiet lød pludselig bedre.
Luna lagde armene let beskyttende omkring sig, som hun langsomt satte sig på kanten af sengen, imens hun så imod ham med store øjne "Ske med mig ?" svarede hun forsigtigt " du vil skade mig? " tilføj hun, og vendte blikket fra ham, som hun slap et suk.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... EmptyLør Aug 13, 2022 10:54 pm

Det var ikke en unormal effekt på folk når de så hans øjne på den måde, der var jo også en grund til at han ikke viste sin sande form til mennesker. Det var uhyre sjældent at deres psyke kunne holde til det.
Hans blik var fastlåst på hende som hun trådte forskrækket tilbage men skiftede så til et mere undrende blik da hun åbenbart troede at han ville skade hende.
"Skade dig? Hvad i alverden skulle jeg få ud af det?... Jeg har tænkt mig at beholde dig her indtil jeg beslutter mig til hvad der videre skal ske.... Men at skade dig gavner ingen af os....."
Det var selvfølgelig ikke så underligt at hun troede det, specielt når hun ikke kendte til den overnaturlige verden
Tilbage til toppen Go down
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... EmptyLør Aug 13, 2022 11:07 pm


Luna kunne ikke undgå hans blik, det var som om det kunne se igennem hende, aldrig før havde hun set så mørke øjne. Det begyndte lidt at ændre sig til et eventyr næsten for meget, hun satte sig på sengen, mest af alt fordi hun ikke vidste hvad hun ellers kunne gøre. Som hans blik ændre sig, trak hun en smule på skulderen "det ved jeg da ikke ? er det ikke noget mænd ofte ellers ville gøre? som en form for lærestreg " sagde hun let, imens hun kørte en hånd igennem det kønne hår.
Hun kunne ikke lade være med, kort at se op og ned ad ham, hun havde ikke før set en mand som ham. Der var noget frækt over ham, selvom han også var farlig, måske det var det hun tændte på ? hun havde endnu ikke helt fundet sin seksualitet, men der var noget ved ham hun kunne lide. Et kort sekund kunne man måske ane lysten i hendes smukke øjne, før det blev erstattet af tvivlsomhed igen, som hun indså han nok ikke bare lod hende gå " mit navn er Luna " sagde hun stille, det føltes lidt mærkeligt at sige det nu, men hun ville heller snakke en at lade der være stilhed.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... EmptyLør Aug 13, 2022 11:19 pm

Da hun så spurgte til om mænd ikke normalt set gav en lærestreg på den måde, grinede han kort med en latter der var dyb og tydeligt ikke fra denne verden. "Dødelige mænd måske.... Men den kategori falder jeg ikke ind under....."
Efter Caine's mere negative spiral af væremåde var han også ligeglad med at vise at han ikke var menneske. Og hvordan dødelige mænd gjorde tingene, passede ikke ind på ham.
Han kunne godt se en glød i hendes øjne han havde set lignende før men sagde ikke noget. Han havde nok en eller anden idé om det var et nummer for at prøve at komme væk eller se om hun kunne udnytte ham. Det var ikke sikkert hun ville det men det skulle stadig bevises.
Da hun fortalte sit navn, bukkede han nærmest med hovedet og sagde: "Mit navn er Lord Rothwell... Eller Caine hvis man kender mig privat"
Tilbage til toppen Go down
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... EmptyLør Aug 13, 2022 11:28 pm

Luna krøb let sammen som han grinede, det lød ikke naturligt, og hun begynde at frygte endnu mere hvad han var? men som hans ord lød, så hun forundret på ham, imens hun langsomt rejste sig op. Hvorfor hun valgte at gå hen, foran ham var hun ikke sikker på, men der var nysgerrighed at sporer i hendes blik, som hun stoppe ret tæt foran ham, et skridt mere frem og hun ville stå op ad ham. " hvad er du så? " hørte hun sig selv spørge ham, selvom hun frygtede svaret.
Som han sagde sit navn, så hun mere overrasket på ham, det lød meget fornemt, hun burde fortryde at være her, men han var begyndt at gøre hende mere nysgerrig. Hun nikkede let til ham, som hun blev stående med den korte afstand " Lord Rothwell, formoder jeg, så at du ønsker jeg tiltaler dig" svarede hun let, som hendes læber trak i et ganske svagt smil.
Luna var blot menneske, og lige nu virkede det lidt til, hun legede lidt for tæt på ilden, men det var svært ikke at lade være, hun havde altid drømt om der skulle ske noget spændende i hendes liv, og det virkede til at være nu.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... EmptySøn Aug 14, 2022 1:00 am

Sandt at sige undrede det Caine at hun ganske vist var forsigtig men stadig valgte at gå tættere på ham, specielt efter hans nylige skift til en mere dyster tankegang på livet. Han var stadig utrolig respekteret rundt omkring men samtidig var han efterhånden også frygtet.
Han svarede i første omgang ikke på hendes spørgsmål men nikkede da hun mente at bruge hans titel nok var den rette tiltale. "Lord Rothwell er et godt sted at starte. Din opførsel vil afgøre om det kommer til at forandre sig.... Men i første omgang... Følg med..."
Så gik han hen til døren og åbnede den, han var ikke nervøs for om hun skulle stikke af siden de ydre vinduer og døre var forsvarligt låst. Han ledte hende hen til hvad der virkede til at være en blanding mellem en lille pejsestue og et galleri. Det største billede stoppede han ved og lod hende kigge på det. På billedet sad der en meget autoritær og nærmest majestætisk mand på en højrygget stol med en tom stol ved siden af ham. Til mandens anden side stod Caine fuldstændig som hun så ham nu. Nede i hjørnet stod der en dato skrevet, en dato der fortalte at maleriet var lavet for lige over 150 år siden
Tilbage til toppen Go down
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... EmptySøn Aug 14, 2022 1:21 am

Luna var heller ikke sikker på hvad der gik af hende, men hun lod igen sin nysgerrighed styrer hende, selvom hun dog prøvede at holde en smule igen. Han rykkede sig ikke fra hende, det var i det mindste et godt tegn, men han svarede heller ikke på hendes spørgsmål. Hun sukkede let som han snakkede om hendes opførelse, der var problemet nok, hun følte sig sært tiltrukket af ham selvom hun ikke burde.
Som han svarede nikkede hun forstående " javel " svarede hun høfligt, som han sagde hun skulle følge med, overvejede hun kort om hun skulle flygte. Men han virkede til nemt at kunne få fat på hende, så hun valgte tavst at følge efter ham, som de gik igennem hans enorme hjem, forstod hun godt hvis han følte sig ensom her.

Som de kom ind i stuen, og stoppe ved det store maleri, vendte hun kort blikket imod ham før hun så op. Hun betragtede de to mænd, indså hurtigt at han var en af dem, men han lignede sig selv? hendes blik ramte årstallet og hun slap et gisp, som hun vendte blikket imod ham, med et hævet bryn " hvad er du ? man kan da ikke leve så længe?" sagde hun tydeligvis forvirret. Imens hun igen trådte tætter imod ham, selvom der var frygt at se i hendes blik, var de også nysgerrige og lysten lurede bag ved.
" hvordan ? " tilføj hun, som hun førte en hånd imod ham, lod den hvile imod hans overkrop, hvilket næsten sendte gnister igennem hendes krop, og gav hende end endnu større trang til at komme tætter på ham, hun bed sig i læben imens hun ventede hans svar.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... EmptySøn Aug 14, 2022 1:39 am

Ganske rigtigt så kunne han nok godt få fat i hende hvis hun prøvede at flygte men han havde nu ikke tænkt sig at prøve alligevel. Der var ingen vej ud fra hans store hjem med mindre han ville det.
Da hun så gispede og spurgte til at man ikke kunne leve så længe, kiggede han på hende med et både koldt men også nærmest tilfreds blik. "Jeg kan..... Der er meget mere mellem Himmel og Jord end du går og tror...."
Da hun så stillede sig hen og lagde en hånd på hans brystkasse sagde han: "Du har sikkert i dine eventyr hørt historier om folk der laver en aftale med ofte Djævelen selv.... At få et ønske opfyldt mod en pris....." Hans blik låste sig fast i hendes imens hans øjne blev fuldstændig sorte som en nattehimmel inden han sagde: "Jeg er sådan en Dæmon.... Min jordiske fader bad til Gud om en arving. da de ikke lyttede, Bad han til Mørket i stedet for.... Og mørket svarede ham. Min jordiske moder fødte mig men tog senere sit liv.... Og her er jeg...."
Tilbage til toppen Go down
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... EmptySøn Aug 14, 2022 1:52 am


Luna forstod det ikke helt, det gav ikke mening i hendes hoved, men det var også en svær ting for mennesker at forstå, at det der blev skrevet om og lavet film om, var halvt sandt. Hun bemærkede stoltheden i hans blik, som han svarede hende, så hun forvirret på ham og slap et svagt gisp " det lyder uvirkeligt ? " sagde hun tøvende, han ville næsten kunne se hvordan, hendes sind prøvede at forstå.
Hun mærkede hans muskuløse overkrop imod sin hånd, ude på hans skjorte, uden rigtig at have en grund til det. Hun burde holde mere afstand, men kunne ikke få sig selv til det, som han snakkede igen lytte hun nøje efter, imens hun rynkede på næsen.
" ja det har jeg læst en del om" sagde hun som hendes øjne blev fanget i hans, og igen så hun det mørke er overtog hans blik, hun kunne ikke slippe det, stivnede næsten som hun stod der.
Han fortalte han var dæmon, men det var svært for hende at forstå, men dette var nok starten på den verden hun befandt sig i, og troede var rimelig sikker.
" du er dæmon " sagde hun forundret, med en frygtsom men nysgerrig tone i stemmen, hun rykkede tætter på ham, stod helt op ad ham som hendes øjne studerede hans.
Så var dette her næsten som et eventyr, hun kunne ikke finde rundt i sit sind, tanker fløj rund og hendes hjerte bankede hurtigt i hendes bryst " men findes der så også engle? " spurgt hun forundret, som hun nu stod helt op ad ham.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... EmptySøn Aug 14, 2022 7:14 pm

Som hun stod der så tæt på ham, og selvom hans øjne var som en nattehimmel så kunne man stadig spore tvivl. Som om han ikke troede på at hun var interesseret eller nysgerrig. Han vidste endnu ikke om det bare var skuespil for at lette hendes situation eller hvad det var. Normalt set var han helt fantastisk til at læse den slags men tvivl var en ting der havde sat sig godt fast i ham efter han blev alene.
"Det er jeg ja...." Svarede han med en næsten majestætisk sikkerhed. Da hun så stod helt op af ham, kunne han næsten høre hendes hjerte hamre afsted.
"Stort set samtlige væsner du har læst om findes og højest sandsynligt mange flere...."
Lige nu var han faktisk ikke sikker på om det var nødvendigt at holde hende fanget eller om hun blev af sig selv
Tilbage til toppen Go down
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... EmptySøn Aug 14, 2022 7:39 pm


Luna blev stående tæt på ham, hendes hånd søgte nysgerrigt hans hals, som hun så ham dybt i de sorte øjne. Hun burde holde sig langt væk, men hendes fornuft var væk, og erstattet med nysgerrighed, samt et håb on at opleve noget nyt. Hun kunne hører han var stolt over sin race, hun var ikke sikker på om det var godt eller ej, men måske han kunne lære hende mere omkring det overnaturlige. " er der kun en type dæmoner?" spurgt hun lidt nysgerrigt, som hun langsomt flytte sig fra ham igen.
Hun vendte blikket imod maleriet imens hun lytte til ham, det virkede ret vildt at ting hun havde drømt om, faktisk eksisterede omkring hende, hun så hen imod ham igen " det lyder utroligt, du må lærer mig mere " sagde hun ærligt, som hendes blik hvilede imod hans skikkelse.
Luna bed sig let i læben, som hun trådte imod ham igen, hendes blik var nysgerrigt og lysten, men hun var stadig en smule forsigtig omkring ham " har du været sammen med mange mennesker ? " spurgt hun en anelse forsigtig, som hendes hoved gled på skrå, hun prøvede at flirte med ham, men om det lykkedes anede hun ikke.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... EmptyMan Aug 15, 2022 1:15 am

Da hendes hånd lagde sig ved hans hals, kom der en lavmælt knurren som et tegn på han ikke var helt sikker på hvad der rent faktisk skete. Det var allerførste gang han havde mødt et menneske der intet vidste om det overnaturlige og stadig ikke var bange for ham.
Dog valgte han at svare på hendes spørgsmål: "Nej.... Der er forskellige der fungerer forskelligt..." Det var tydeligt at se lysten i hendes øjne, samt hvor nysgerrig hun var men han kunne stadig ikke lade være med at undre sig over hende.
"En del.... Men kun flygtigt.... De har en tendens til enten at forsøge på at dræbe mig eller løbe bort i frygt når de finder ud af hvad jeg er...."
Så kiggede han undrende på hende med de mørke øjne og spurgte: "Hvorfor er du ikke bange?...."
Tilbage til toppen Go down
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... EmptyMan Aug 15, 2022 1:45 am


Hun trådte helt tæt på, så hendes spinkle skikkelse hvilede imod hans, imens hendes blik var i hans. Hans knurren virkede ikke helt så farlig denne gang, mere en smule forvirret, men hun var ikke sikker. Som hun så op på ham, lyttede hun nysgerrigt til hans ord, imens hun hævede et bryn let " interessant, er du en af de farligste ? " spurgt hun, hvilket vel var lidt modigt når hun stod så tæt på ham.
Luna trak sig en smule tilbage, hun vandre hen til en lænestol, hvor hun tillod sig at sætte sig, så hun kunne se imod ham. Hun var ikke sikkert på hvad hun selv havde gang i, men hun frygtede ham ikke som sådan endnu "du har endnu ikke givet mig en grundt til at være bange" svarede hun stille.
Imens hun lagde det ene ben over det andet, og sendte ham et skævt smil "og måske fordi jeg ikke ved hvad jeg skal frygte " tilføj hun let.
Luna var nok af udsende, som mange andre på sin alder, men hun havde altid været anderledes af sind. Hun var meget nysgerrig anlagt, utrolig fantasifuld og drømte altid om der skulle ske noget spændene.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... EmptyMan Aug 15, 2022 2:09 am

Da hun så stod helt op af ham, kiggede han ned på hende med de sorte øjne og tænkte kort over hvordan han skulle svare på spørgsmålet. "Hvis ikke man holder sin del af en Handel med mig så er jeg ja.... Jeg kan opfylde ønsker mod betaling.... Og den betaling falder altid, om man så prøver at undgå det eller ej...."
Der var endnu ikke en der var sluppet fra en af Caine's magiske handler mest af alt fordi han forseglede den teknisk set med Skæbnen. Hans blik fulgte hende som hun gik hen til en lænestol og satte sig inden han selv gik hen til et skab og fandt to glas og en flaske frem. "Du har heller ikke givet mig grund til at gøre dig noget andet end at bryde ind i mit hjem...."
Så hældte han en stærk vin med en krydret smag op i glassene og gik hen til hende så hun kunne få det ene. "Det er også et godt spørgsmål..... Min sande form har en rigtig grim vane med at drive dødelige sindssyge med mindre de har et meget unikt sind. Enten ligner jeg det mest frygtelige mareridt eller også bliver man nærmest fortryllet... Alt afhængig af ens sind"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Too late to leave.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Too late to leave....
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» A little to late
» Better late than never
» Always late ~ Talion
» Is it to late for apologies
» Is it too late to turn around?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: V :: Skoven omkring Akademiet-
Gå til: