Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 I hoped to see you agian ~ Gabriel

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




I hoped to see you agian ~ Gabriel Empty
IndlægEmne: I hoped to see you agian ~ Gabriel   I hoped to see you agian ~ Gabriel EmptyFre Sep 22, 2017 5:13 pm



Sted: Athena Akadamiet - Kunst lokalet.
Vejr: Regn, regn og atter regn. ubevidst
Omgivelser: I lokalet befinder sig de andre elever, et par stativer med en block papir på hver og massere af kunst ting rundt omkring.
Tid: Middag-ish
Påklædning:
Tøj - Dette
Hår + Make-up - Dette
Smykker - Dette
Emnepartner: @Gabriel


Aiden var netop kommet ud af sengen, som hun så på uret ved hendes seng. Klokken var slået mange, alt for mange... Hun havde misset de andre timer og kunne bestemt ikke komme forsent til hendes ynglings lærers time og måske i virkeligheden også hendes egen ynglings time. Hun nød kunst mere end noget andet.
Hurtigt fik hun hevet et par bukser på, en trøje overhovedet, sin halskæde på og sat håret op. Make-uppen, var præcis det samme som igår. Hun havde ikke haft magtet at fjerne det fra igår. Som halv vampyr, satte hun i hurtigt løb. Det var en af de nydelige evner som hun besad fra sin vampyrside.

'' Sorry i'm late! '' Hun satte sig ned på sin plads. Det så ud til at Gabriel allerede var gået igang med timen. Hun sendte ham et kort smil, før hun betragtede hvad timen egentlig gik ud på. At tegne en nøgen kvinde.
Skulle hun virkelig til at studere en kvindes krop? Hun havde dårligt nok studeret sin egen, hun kendte dårligt nok til det væsen hun i forvejen var. Hun sukkede, men gik blot igang med opgaven.

// Jeg håber det kan bruges! //
Tilbage til toppen Go down
 
I hoped to see you agian ~ Gabriel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Here We stand Agian//Norma//
» Remember me - Gabriel
» Im still me...i hope - Gabriel
» Why didn't you run after me? (XxX) - Gabriel (fremtidsemne)
» I shouldn't have gone outside tonight, should I? - Gabriel M.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: V :: Akademiet udendørs :: Akademiet foran-
Gå til: