|
| Time to break in and take drugs and some money TW/CW | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Time to break in and take drugs and some money TW/CW Man Dec 30, 2019 1:40 am | |
| Nik fik spændt tøsen fast igen, inden han var gået tilbage til Troy, for at fortsætte med at kneppe ham. Dog virkede det ikke som om at Troy ønskede det skulle ske. Han kæmpede i hvert fald imod, og kom op og stå. Han sukkede, og så lige på Troy. ”Du vælger måske at tigge?” han ser lige på ham med et roligt blik, og får Troy ned og sidde igen. Nik får sin hånd omkring hans hals, og strammer den, så Troy vil ha meget svært ved at få luft, men han vil ikke dø af det. ”Jeg stopper ikke inden du tigger og beder mig om det. Og på den helt rigtige måde. Om det så skal tage hele weekenden.” sagde han, mens han så direkte på Troy. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Time to break in and take drugs and some money TW/CW Man Dec 30, 2019 2:00 am | |
| Troy prøver virkelig at komme fri fra hans greb men kan ikke, han ender nede på knæ igen som nik griber om hans hals og der bliver strammet godt til, han prøver først at lade som om han ikke er på virket af det men det er tydeligt at se han prøver at trække vejret igennem næsen men han kan ikke, han kæmper lidt og lægger sin hånd på hans for at få den fri men han kan ikke. Han kigger op på nik der er frygt i hans øjne men ikke meget! Han var sirene, han ville ikke kunne være her nede hele weekenden uden at ville dø af det! Han var nødt til at have sin krop dækket af vand. Han nikkede svagt som svar på det Nik sagde, selvom det ikke var et spørgsmål men mere for en konstantering. Dog ville Troy have ham til at slippe ham for at han kunne få luften. ”please stop” prøvede han at sige til ham, men det var ret begrænset hvad han kunne få ord ud af munden, når han holde så stram om hans hals. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Time to break in and take drugs and some money TW/CW Tirs Jan 07, 2020 4:32 pm | |
| Nik havde fået Troy ned på knæ, og holdt nu om hans hals. Det var tydeligt for Nik at se, at det påvirkede Troy, selvom han prøvede at skjule det. Som Troy valgte at ligge sin hånd mod Niks, så Nik bare roligt ned på Troy, og slap ikke sit greb. Det blik som der rammer Nik, er der en smule frygt i, som Troy vist prøver at undertrykke, dog uden held. Et suk lød fra Nik, som løsnede sit greb en smule. ”har du noget du ønsker at sige som er relavant, så sig det nu.” Her mente Nik den del med at Troy var en sirene, og derved havde brug for vand. Dette skulle han sige nu, ellers vil han ikke få meget vand. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Time to break in and take drugs and some money TW/CW Fre Jan 10, 2020 4:07 pm | |
| Troy så op på Nik, dette var bestemt ikke rart, mest fordi han jo ikke kendte fyren sådan rigtigt! Og at han jo havde været Troys ofre og nu havde det hele vent sig! Der var ingen på skolen der skulle vide noget på nogen som helst måde overhovedet! Han nægtede at dette skulle komme ud!
Nik skulle ikke have noget på Troy som han kunne bruge mod TRoy! Det ville ødelægge hans hårde ry og facade og det skulle ikke ske. " jeg har brug for vand, ellers dør jeg" sagde han bedende tros det stramme greb om hans hals. " kan jeg dø hvis jeg ikke får vand" sagde han og havde stadigvæks hans hånd mod Niks hals for at prøve at få hans greb løsnet men Nik var langt stærkere end ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Time to break in and take drugs and some money TW/CW Tors Jan 23, 2020 1:36 pm | |
| Nik stod lige nu, og så ned på Troy, og kunne tydeligt aflæse i Troy’s blik, at han bestemt ikke brød sig om dette her, hvilket blot fik Nik til at smile skævt. Rollerne var nu vendt om, og Troy var nu ofret. Et bredt og ondt smil formede sig på Niklaus læber. ”Hvis ikke du ønsker nogle skad vide, at du nu er min, så forslår jeg dig, at du adlyder de ting jeg siger til dig. Forstået lille slave?” sagde han roligt, og så på Troy.
Troy valgte at svare Nik på hvad han havde brug for, og Nik nikkede roligt til det. ”Jeg ved hvad jeg gør med dig når du skal sove så.” han havde et glasbur her nede, som han kunne lukke Troy inde i, og fylde med vand, og låse det, således at Troy ikke kunne komme ud af det igen. Roligt slap han sit tag om Troys hals. ”Skal vi tjekke en gang, hvor meget du ønsker vand i nat, og ikke ønsker at nogle høre dette?” sagde han, og så lige på Troy. ”Stil dig ned på knæ, og vis hvordan du vil tænde mig, med din mund slave.” han betragtede Troy, for at se om han ville gøre det, som han lige havde fået besked på.
|
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Time to break in and take drugs and some money TW/CW | |
| |
| | | | Time to break in and take drugs and some money TW/CW | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 102 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 102 gæster :: 1 bot Ingen Flest brugere online på samme tid var 133, Man Okt 21, 2024 9:38 am |
|