Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Time to break in and take drugs and some money TW/CW

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Time to break in and take drugs and some money TW/CW Empty
IndlægEmne: Time to break in and take drugs and some money TW/CW   Time to break in and take drugs and some money TW/CW EmptySøn Dec 29, 2019 12:58 am

Tid: 01.30 fredag nat
Sted: Hjemme hos Nik
Vejr: Mørkt overskyet og koldt.
Omgivelser: Niks hjem
Tag : @Niklaus
_____________________

Troy havde mødt en fyr på skolen, var virkede ret vild med at lære ham at kende, de havde talt en del shit om en anden elev som Troy havde mødt og nydt at provokere og true. Han havde dog bare virkede ligeglad som en eller anden sølle fyr man nærmest bare skulle puste til så ville han løbe grædende væk! Det var alligevel sjovt at se en fyr nærmest tude bare han skubbede lidt til ham.

Jake som fyren hed altså Troy's nye ven havde en aften siddet og drukket et par øl og delt en god joint. Jake havde fortalt ham at den fyr som de sad og snakke om som skulle hedde Nik. At han lagde inde med en del stoffer og penge i hans kælder, det skulle være stoffer i ret god kvalitet og en hel del hvid vaskede penge!

TRoys øjne havde nærmest lyst op som han hørte ordet stoffer og hvidvasket penge! Det var bestemt noget som Troy ville have fat i! så skulle han jo ikke tænke på at skaffe penge og stoffer det næste lange stykke tid!

At Jake havde taget røven på ham og kun gjort dette for at Nik kunne få fat på ham, havde han bestemt ikke gennemtænkt eller tænkt over ej heller givet det en tanke.

Jake havde givet Troy Niks adresse og fortalt hvordan han kunne komme ind i huset uden problemer, hvor nøglen til hoveddøren lå gemt ude foran. Jake fortalte Troy at Nik ikke ville være hjemme sammen aften fordi han skulle hjem til sine forældre og besøge dem. " Nice main! Jeg gør det i nat" sagde han og så på Jake med et kæmpe smil. " Fedt, du deler lige tingene med mig når du kommer tilbage" havde JAke grint og gav Troy en high five.

//time spring kl 01.00 hjemme hos nik \\

Det var lykkes Troy at finde frem til Nik adresse og hus. Daaammnnn! Det var stort, der måtte helt sikkert gemme sig noget godt guld der inde i kælderen! Han gik en enkelt gang rundt om huset for at finde ud af hvor kælderen i huset lå, han kunne umiddelbart ikke finde ud af hvor fanden kælderen var! Han gik for en sikkerheds skyld ud og kiggede på postkassen, det var det rigtige hus.

Han fandt frem til der hvor Jake sagde nøglen ville være og fandt den, så det kunne kun være det rette hus! Han fik låst døren op og åbnet den stille, ventede kort for at se om der var alarm i huset det virkede det dog ikke til. Han listede stille ind og lukkede og låste døren efter sig, det var mere for hvis Nik ville komme hjem, kunne han nå at høre det og evt nå at gemme sig.

"kælderen Troy! hurtigt ned og find tingene og hurtigt ud igen!" svarede han, det var faktisk ret spooky at være i huset, hvorfor kunne han ikke svare på! Han fandt ind i stuen og kiggede sig hurtigt omkring! Han havde virkelig følelsen af at der var nogen i huset, men det kunne der ikke være her var helt død og fucking mørkt! Han var normalt ikke bange for mørke! Men det her var bestemt ikke rart, med besvær fik han fundet sin mobil frem og tændt lygten i den. "kom nu Troy mand dig op! " hviskede han som han endelig fandt frem til en dør der kunne ligne en kælder dør, han tog forsigtigt i den, den var ulåst! PERFEKT! Den her fyr var virkelig dårlig til at passe på sit guld! Det her var for nemt! sådan virkelig meget for nemt! Han tog et trin ad gangen ned af trappen, det var ikke lige frem den fedeste trappe at gå på! " okay, fuck der er mørkt hernede! Hvor fanden gemmer han det guld henne! " mumlede han for sig selv og kom helt ned... Shiiit! der var mange døre hernede! han gik helt hen til en af dem som stod på klem! "whaat en metaldør?" sagde han forundret som han mærkede på døren!....

Lyset i hans mobil blinkede enkelt gang før han kiggede på hans skærm "2%" strøm kunne han se " fuck mit liv! jeg har glemt at lade den op" brokkede han sig svagt som mobilen slukkede... FUUCK!!! Han stod lige nu helt alene i en fucking mørk kælder ved en metal dør! uden noget lys! Var der noget Troy ikke bryd sig om så var det at være nede i denne kælder uden lys! Han famlede sig ind i det rum han stod ved og følte sig langs væggen rundt for at finde en stik kontakt, inden han faldt over et eller andet underligt blødt. Som han landte på gulvet kunne han høre det bevæge sig! ”fuuuck fuuuck” svarede han og gik i panik! Han prøvede at føle sig frem og fandt noget eller nogen ligge på gulvet! Hvorfor fanden var hans mobil også gået ud! Han kunne intet se!! Han kunne høre lyden af en som prøvede at sige noget som han rørte ved tingen! ” Fuck det en der er fanget” sagde han og prøvede at famle sig frem til ansigtet ” woow ro på, jeg gør dig ikke noget” sagde han og fandt frem til hovedet, det måtte være en pige, personen havde i hvertfald langt hår. Han mærkede på hendes ansigt men kunne ikke finde øjne og munden kunne mærke næsen. ” hvaaa! Fuck er det her” sagde han panisk ” jeg skal nok få dig ud” hviskede han i panik. Han ledte efter åbningen på den ting pigen måtte have over hovedet som måtte forhindre hende i at tale og se, han fandt det også men kunne ikke åbne den! Den var låst med en lille hængelås ” fuck det for sygt det her! Jeg kommer om lidt! Jeg skal have fat i politiet, bare rolgi jeg skal nok hjælpe dig” sagde han og kiggede sig omkring, han kunne høre lyde oven på! ”fuck!”. mumlede han og vidste ikke om han skulel tage chancen og løbe der op og enten overmande personen eller blive og prøve at være helt stille og hjælpe pigen med at komme helt fri..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to break in and take drugs and some money TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break in and take drugs and some money TW/CW   Time to break in and take drugs and some money TW/CW EmptySøn Dec 29, 2019 1:58 am

En fyr fra skolen af, havde flere gange gået Nik på nerverne. Dog havde Nik blot ignoreret ham, men det havde ikke set ud til at hjælpe, så derfor valgte Nik at finde på en plan, for at få hævn over fyren. Nik hyrede en af sine ’venner’ til at hjælpe. Vennens navn var Jake, og hans opgave var, at blive venner med denne fyr ved navn Troy. Når Troy så stolede nok på Jake, skulle Jake få lokket Troy hjem til Nik, og så skulle Nik klare resten selv der fra.

Planen havde skam også virket, og Troy var hoppet på det som Jake havde fortalt ham. Nik lod sin nøgle ligge der hvor Jake havde fortalt Troy at den var, således at Troy vil kunne komme ind i huset uden nogle problemer overhoved. Så snart nøglen blev sat i hoveddøren, havde Nik valgt at gemme sig i skyggerne. Han stod og betragtede Troy, som nu trådte inden for i Niks hus. Lige ind i rottefælde, som han ikke vil kunne slippe ud af igen. Ikke uden tilladelse fra Nik af.
Nik så på Troy, og fulgte ham med øjnene. Dog holdt Nik sig i skyggerne hele tiden, og lod Troy gå ned i kælderen. Så længe døren ikke blev lukket, vil den ikke være lydtæt, og Nik kunne derfor høre det meste af det som der skete der nede, og regne ud, præcis hvor Troy var henne. Det var sjovt at høre det som der skete, og derved kunne gætte sig til hvad der skete. Hvordan Troys mobil løb tør for strøm, og han alligevel valgte at gå gennem metaldøren. Nik hørte hvordan han faldt over slaven der nede, og hørte også hvordan han panikkede over det. Det fik Nik til at smile en smule over det. Nik valgte at gøre opmærksom på sig selv, og gå så alle kunne høre det. Han gik over til kælderdøren. Han gik roligt gennem den, og lukkede den efter sig, og låste den. Alle nede i kælderen var nu fanget. Han bevægede sig ned af mod rummet som Troy og tøsen var i. Mens han gik, fløjtede han en lille melodi. Tøsen valgte at løfte hovedet, og et støn lød fra hende. Det var højt nok til, at Troy vil kunne høre det også.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to break in and take drugs and some money TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break in and take drugs and some money TW/CW   Time to break in and take drugs and some money TW/CW EmptySøn Dec 29, 2019 2:19 am

Lysten til at flygte for at skaffe hjælp! Var virkelig stor, men han turde heller ikke forlade pigen der lå her! Normalt ville han være lige glad og bare redde sin egen røv, men der var noget over ham som gjorde han ikke kunne forlade hende, han prøvede at famle sig frem til hendes hænder, men de var samlet på hendes ryg i en form for pose, han kunne ikke finde hendes hænder sådan frie han følte sig langs hendes arme de var gemt inde i den der underlige pose ting. ” hvad fanden har han gjort ved dig” mumlede han svagt og prøvede at finde en måde at få hende ud af den ting hun var låst i med hendes arme. ” jeg skal nok få dig fri” dog opgav han hendes hænder og forsatte ned af hendes krop, da det gik op for ham at hun ingen tøj havde på overhovedet! ” det for sygt det her” mumlede han som han fulgte hendes ben for at komme ned og finde ud af om de var låst sammen, det var de i noget der føltes som læderhåndjern. ” jeg kan ikk få dig fri” sagde han i panik, som han hørte lyde, lyden af skridt en dør der blev lukket og lyden af en fløjten og fodtrin der kom tættere på.

Den lyd pigen lavede, lyd virkelig til at ville advare ham. Han stivnede trinene kom tættere og tættere på dem. ” jeg dræber ham” sagde han og rejste sig for at famle sig hen til muren, han kunne bare ikke finde den og han kunne ikke se en skid i det her lorte mørke rum, han endte med at vade lige ind i en eller anden eller et eller andet ” fuck” sagde han.. Det var ikke muren! Det var en opret stående person.. ” fuck fuck” sagde han og trådte et skridt tilbage. ” Du rør mig ikke, jeg smadre dit fjæs” sagde han og fumlede efter sin mobil! ” jeg ringer efter panserne” sagde han og trykkede på tænd og sluk knappen for at få bare lidt lys i den, i håb om det ville skramme vedkommende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to break in and take drugs and some money TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break in and take drugs and some money TW/CW   Time to break in and take drugs and some money TW/CW EmptySøn Dec 29, 2019 2:41 am

Nik gik roligt tættere på rummet, og hørte godt hvordan Troy prøvede at få slaven fri lige nu. Dog uden held. Nik trådte roligt ind i rummet, og var stoppet med sin fløjten. Han kunne klart og tydelig se alt der var her nede. Her i blandt også Troy og tøsen. Han så Troy, som gik lige ind i ham, og sukkede lidt over det. Han hørte det som Troy sagde. ”Din mobil når at dø inden de kommer igennem alligevel.” lød en meget rolig stemme. ”Men hvis du så gerne vil have min tøs fri, så her.” lød det, og Nik valgte at give nøglen til Troy. Den ene nøgle vil virke til alle låsene. Nik var nysgerrig på, om Troy vil prøve at befrie pigen nu, eller noget helt andet i stedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to break in and take drugs and some money TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break in and take drugs and some money TW/CW   Time to break in and take drugs and some money TW/CW EmptySøn Dec 29, 2019 2:51 am

Troy hørte hans ord! FUCK FUCK FUCK !!!!!! det var nik!! Seriøst ham duden fra skolen holde en pige fanget i hans kalder! Han skulle så meget sørge for dette kom ud i det offentlige! Denne fyr skulle spærres så meget inde! ” Hvor ved du det fra” svarede han og prøvede at være hård i stemmen tros en anelse panik kunne anes i hans stemme. ” ja tak” svarede han og tog imod nøglerne inden han vendte rundt og famlede sig hen til pigen igen, han fandt hende, da han atter engang endte med at falde over hendeo g denne gang lande på hans hånd. ”argh” sagde han og tog sig til sin hånd! Det gjorde virkelig ondt denne gang. Han prøvede at bevæge den for at sikre sig han ikke havde brækket hånden, heldigvis kunne han bruge den fuldt ud, tros den gjorde ondt. Han fumlede med nøglerne og fik fat i den ene af dem, inden han forsøgte at famle sig frem til den lille hængelås på hætten af pigen, han var i panik det kunne høres på hans vejrtrækning og hans hjerte bankede sygt der ud af. Han fik låsen op og hev forsigtigt hætten af pigen, ” er du okay?” spurgte han for at høre hendes stemme. Han kunne høre hende mumle og tydeligt i panik over det Troy havde gang i lige nu. Han fumlede ved hendes hoved og kunne ikke forstå hvorfor hun ikke sagde noget andet end underlige lyde! WHAT! Hun havde noget i munden som gik om bag hendes hoved, han fumlede i panik med hænderne og det gjorde det bare ikke nemmere for ham at få hende fri. Han fik spændt rammen om og kiggede ned på hende ” okay, sig du okay! Vi skal nok komme ud her fra, det lover jeg dig” sagde han og pigen vred sig for at komme lidt væk fra Troy. ” PAS PÅ! Han lader dig ikke gå! Please ikke kom tættere på mig, jeg skal ikke straffes for dine fejl” sagde hun panisk. Troy prøvede at se mod hende, men det var svært når han ikke kunne se hende. ” hvad fuck taler du om” svarede han og kiggede op for at få øje på Nik, men daamnn hell der var mørkt! Han kunne ikke engang se hans øjne!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to break in and take drugs and some money TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break in and take drugs and some money TW/CW   Time to break in and take drugs and some money TW/CW EmptySøn Dec 29, 2019 3:27 am

Nik stod roligt, og så på Troy lige nu. Fornemmede hvordan han bare panikkede over det her. Han hørte det som der blev spurgt om, og Nik smilede roligt. ”Jeg ved ting som ikke kan forklares.” sagde han med en rolig stemme, uden at forklare sin race over for Troy. Som Nik tilbød nøglen, tog Troy imod den med det samme, hvilket fik et smil frem på Niks læber. Han så lidt på Troy, som prøvede at befrie tøsen, og Nik valgte at lukke metaldøren i imens. Da det var gjort, så han over imod Troy igen, og så han havde fåret masken af hende, og nu fumlede med gagen. Han så at han fik den af hende, og et lille smil fandt vej til Nik, som tøsen flyttede sig fra Troy, og det som hun sagde. Nik gik over til vægen, hvor stikkontakten var, og tændte den. Et skarpt lys kom fra en lampe i loftet, og Nik gik roligt over til tøsen, og så ned på hende. ”du ved hvad jeg ønsker.” sagde han, og hun nikkede til ham. ”Ja Herre. Jeg skal nok være et lydigt legetøj over for dig. Det lover jeg min dejlige og forstående Herre.” Man kunne se hun smilede, og hendes blik var meget hengivende. Det lignede langt fra noget hun vil kunne komme med, lige efter den advarelse, som hun lige havde givet til Troy. Nik smilede, og åbnede sine bukser, og fandt sin pik frem. Hun så på den, og begyndte straks at savle, og hun kæmpede sig op for at nå den. Hun kyssede den blidt, inden hun fik den i munden, og gav ham et blow. Hun fik den helt ned hver gang, og hun stønnede over det. Nik valgte at sparke hendes mis imens, hvilket blot fik hende til at stønne liderligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to break in and take drugs and some money TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break in and take drugs and some money TW/CW   Time to break in and take drugs and some money TW/CW EmptySøn Dec 29, 2019 6:11 pm

Han så over hvor han troede Nik stod, ” du så syg i hovedet, tror mig så snart jeg kommer ud her fra går jeg til politiet og fortæller dem om hvad fanden du render og laver” sagde han og fumlede med nøglerne og endte med at tabe dem. Som lyset blev tændt i rummet, skreg han nærmest fordi han havde vænnet sig til mørket, og måtte tage sig til øjnene da lyset det skar i hans øjne.

Men det var nu alligevel en anelse rart at der var lys tændt, så det ikke var så mørkt og uhyggeligt. Han valgte at træde væk fra dem, som han så hvad der skete og hørte hvad Nik sagde og hvad pigen sagde. ” Seriøst man! Lad være med det der! Det for sygt det her” sagde han og så hvordan hun begyndte at give Nik et blowjob og lignede virkelig en som på ingen måde havde noget som helst imod det. ” jeg er skredet” sagde han gik direkte over til døren, men der var ingen håndtag i døren så man kunne åbne det kun hive i den. Han trak i døren for at få den op, men den var låst ” gider du lukke døren op tak! Jeg er skredet” sagde han og slog på døren for at få den til at åbne sig. ” jeg skal ikke være en del af det her syge spil” sagde vredt og vendte og sig mod Nik, der tydeligt lignede en som nød det pigen gjorde for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to break in and take drugs and some money TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break in and take drugs and some money TW/CW   Time to break in and take drugs and some money TW/CW EmptySøn Dec 29, 2019 6:55 pm

Nik så roligt på Troy, som truede konstant med at gå til politiet, så snart han kom ud her fra. Nik virkede meget rolig over det. ”Du kan prøve, og så vil du blive smidt ud af skolen. Ja jeg kender godt til dit lille misbrug, og jeg ved også at det er forbudt på skolen at gøre det.” han virkede langt fra bekymret lige nu. I stedet fokuserede han på tøsen foran sig. ”Bare rolig Troy. Jeg skal nok holde mund med det, hvis du gør det jeg beder dig om.” sagde han roligt, inden han tog fat i tøsens hoved, og brugte hendes mund som et flashligt lige nu. Det fik tøsen til at stønne, da hun elskede alt det som Niklaus udsatte hende for. Hun var trænet til at kunne lide det hele.
Da Troy gik over til døren, og prøvede at åbne den uden held, så Nik ikke over på ham. Han hørte bare det som der blev sagt. ”du kommer ud når jeg en gang gir dig lov. Og du er meget heldig med at det er fredag. Så skal du ikke i skole i morgen og i overmorgen nemlig. Og bare rolig. Jeg får dig ikke smidt ud af skolen pga du får fravær. Det skal jeg nok love dig.” sagde han roligt. ”Kom over til mig og tøsen her. Lad os se om du kan adlyde en smule.”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to break in and take drugs and some money TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break in and take drugs and some money TW/CW   Time to break in and take drugs and some money TW/CW EmptySøn Dec 29, 2019 7:12 pm

Troy vendte sig mod ham som han hørte hans ord! Hvor fanden vidste han det fra! Ingen på skolen vidste det! Han indtog ikke tingene på skolens grund eller i nærheden af hvor andre elever ville være!” Han stod stille og stirrede mod døren. Han mærkede panikken ramme hans krops. ” Jeg kommer ikke til at gøre noget du beder mig om” sagde han og vendte sig imod ham. Han var bestemt ikke til piger og blev derfor heller ikke tændt af at se hvad pigen gjorde med Nik. ” Make me” sagde han truende og så på Nik.

Det kunne godt være at Nik havde noget på ham i den forstand af hans misbrug men Troy havde noget der var noget værrere at få meldt ud til offentligeheden. Kidnapning og holde den kidnappede fange og misbruge den kidnappede! Det var langt værere end at blive smidt ud af skolen.. Så han kunne bare prøve.. ” kommer ikke til at røre ved din krop eller hendes frivilligt og for det andet tænder jeg på ingen måde på piger” sagde han ildevarslene, han ville virkelig ikke få noget ud af at få Troy til at gøre noget med en pige eller en pige gøre noget ved ham.. Han kunne ikke blive tændt af det. ” Heldigt at jeg har min mobil” sagde han og stillede sig op ad døren, han måtte jo komme og hente ham, hvis han ville have ham til noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to break in and take drugs and some money TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break in and take drugs and some money TW/CW   Time to break in and take drugs and some money TW/CW EmptySøn Dec 29, 2019 7:36 pm

Nik svarede ikke på Troy’s spørgsmål, om hvor Nik vidste det fra. I stedet fokuserede han kun på tøsen lige nu. Dog så han over mod Troy, da han sagde make me. Et skævt smil begyndte at dukke op på Niks læber. Han vil elske det her meget. Det var han ikke i tvivl om. Dog blev han lige nu stadig stående, og hørte det næste som Troy sagde. Nik tog fat i tøsen, og skubbede hende væk, så hun havnede på gulvet hårdt. ”Tak herre.” sagde hun til det, men Nik svarede hende ikke. I stedet valgte Nik at gå over imod Troy, og stille sig lige foran ham så Troy vil kunne mærke Niks stive pik imod sin mave. ”Du tænder altså på pik. Det jo godt at jeg har en så.” han pressede den mere imod Troy med et skævt smil. ”Du ved du har lyst til at smage den. Så bare giv efter, og gå på knæ for mig” Nik så afventende på Troy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to break in and take drugs and some money TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break in and take drugs and some money TW/CW   Time to break in and take drugs and some money TW/CW EmptySøn Dec 29, 2019 7:47 pm

Troy så overpå dem flere gange og kiggede hurtigt væk der fra igen! Det var ikke lige frem tændende for ham at se en kvinde give Nik et blowjob. Som han bare skubbede hende væk på den måde fik han til at kigge væk, det lignede lidt at det gjorde ondt på hende som hun lande på gulvet. Som Nik begyndte at gå over imod Troy, mærkede han hans hjerte bankede voldsomt der ud ad, som han stillede sig helt op af ham og han mærkede han lem ramme hans mave valgte han at kigge væk fra nik. ” Make me” sagde han og kunne alligevel mærke en underligt følelse i maven som han pressede sig mod hans igen og hans lem bevægede sig mod hans mave. Det sitrede i hans underliv, han valgte at prøve at flytte sig væk fra Nik, men han stod for tæt på ham til at han kunne rykke sig væk. ” Jeg kommer ikke til at gøre noget frivilligt! ” sagde han og drejede hovedet væk for ikke at kigge på nik. Han mærkede dog at hans lem begyndte at vokse langsomt. Han håbede ikke at Nik kunne mærke den begynde bule i hans bukser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to break in and take drugs and some money TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break in and take drugs and some money TW/CW   Time to break in and take drugs and some money TW/CW EmptySøn Dec 29, 2019 8:22 pm

Nik havde godt hørt på Troy, hvordan hans hjerte havde banket noget hurtigere, da han var på vej over til Troy. Da Nik stod foran Troy, hørte Nik igen de orde som han kom med. Nemlig make me. Der var et skævt smil at finde hos Nik, og han havde skam også fornemmet bulen som der var i Troy’s bukser lige nu. ”Med glæde.” sagde han, og pressede Troy ned, så han havnede på knæ foran Nik. Nik pressede sin pik imod Troy’s mund, og så snart den blev åbnet, vil Nik få den ind. Han vil begynde at kneppe Troy’s mund dybt, og stønnede en smule over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to break in and take drugs and some money TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break in and take drugs and some money TW/CW   Time to break in and take drugs and some money TW/CW EmptySøn Dec 29, 2019 8:42 pm

Normalt ville han ikke have noget i mod dette og alligevel havde han det faktisk ikke, han havde ikke prøvet en fyr kunne være virkelig dom og virkelig bryde hans hårdhed ned, men han regnede sku heller ikke at Nik kunne gøre det. Som han blev presset ned på knæ, forsøgte han at gøre modstand men dammmn han var langt stærkere end Troy! Tros han ikke lignede en som trænede eller noget i den retning!

At han endte på knæ nede foran Nik, var ikke lige noget han forventede overhovedet! Han mærkede godt hans lem mod hans mund, han ville dreje hovedet væk men han fik hevet d et bagover og ramte døren og fik åbnet munden for at sige ” av” men nåede ikke at sige noget før han fik Niks lem i munden, han blev noget overrasket som det blev presset dybt ned i hans mund og hals. Han kunne sagens tage en til roden hvis han ville, men lige havde hani ikke selv mulighed for at styre hastigheden og hårdheden af det, det fik ham til at gagge en hel del, men han lukkede ikke munden og brugte ikke tænderne, han vidste sku godt hvordan man gjorde. Han mærkede hvordan bulen i hans bukser kun blev større. Han elskede det på denne måde! Man kunne også høre det på hans vejrtrækning selv om lyden af hans gaggen måske overdøvede det. ”hårdere” prøvede han at sige, med en hel del besvær. Han lagde hoved en anelse bagover ikke meget men lidt for at han kunne kigge op på Nik imens han blev taget i munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to break in and take drugs and some money TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break in and take drugs and some money TW/CW   Time to break in and take drugs and some money TW/CW EmptySøn Dec 29, 2019 9:32 pm

Som Troy var kommet ned på knæ, var det tydeligt for Nik, at han var meget overrasket over, hvor stærk Niklaus egentlig var. Det fik blot et lille smil til at komme frem på hans læber. Han mærkede hvordan Troy prøvede at flygte, men i stedet kom til at slå sit hoved op af døren, som fik ham til at åbne munden. Sikkert for at sige av, men Nik var hurtig, og havde sin pik i munden på Troy inden et eneste ord nåde ud. Han kneppede Troy’s mund hårdt, og holdt fast i hans hår imens. Han fik ham dybt ned hver gang, så Niks pik kom helt ned i halsen på ham. Nik fornemmede godt den voksende bule i Troy’s bukser, men valgte ikke at sige noget til det. Efter ganske kort tid, hørte han det ord som der kom fra Troy af. At det skulle være hårdere. Dette fik Nik til at tage fat om hans hals, og klemme en okay del, så Troy nu vil få svært ved at få luft. Nik valgte at støde endnu hårdere i hans mund, så det sikkert vil begynde at gøre en smule ondt. Der kom en lussing fra Nik af. ”Så du kan lide man er hård imod dig. Det skal du ikke være bange for om jeg er.” Nik smilede ondt, inden han trak sin pik ud af munden på Troy. Han spyttede ned på hans ansigt, inden han tværede det ud med sin pik. Han så direkte ned på Troy imens, med et hårdt blik, for at understrege at han lige nu bestemte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to break in and take drugs and some money TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break in and take drugs and some money TW/CW   Time to break in and take drugs and some money TW/CW EmptySøn Dec 29, 2019 9:43 pm

Troy så op på ham og mærkede taget om hans hals, han klemte godt tid så Troy havde langt sværere ved at trække vejret og som han bankede hårdere til gjorde det ondt på ham og var ikke længere rart for ham. Lussingen gjorde ondt på ham og det kunne ses, som han kom helt ned i halsen på ham nu som hans klemte om hans hals, fik Troy til at gå i panik, han følte virkelig at han ikke kunne trække vejret! Han prøvede at trække sig væk som Nik trak sig ud af ham. Spyttet ramte ham midt i ansigtet som han valgte at bruge sin pik til at tvære det ud!

Som Nik så ned på ham og Troy så op på ham, kunne man godt fornemme en panik i hans øjne og han var sikker på at hans hjerte var på vej ud af brystet på ham. Han var klisteret helt til, og havde nogen af hans safter blandet med hans eget spyt i munden, han valgte at spytte det ud, som det lande på Niks lem. ” fuck you” sagde han, som han overvejede at prøve at teste Nik af, men hans hals gjorde mere end rigeligt ondt lige nu efter hans behandling af den. ” Få mig til at tigge om at stoppe, hvis du kan være så hård som du spiller lige nu” sagde han og prøvede at flytte hovedet tros grebet om hans hals og hår stadigvæk var hårdt og bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to break in and take drugs and some money TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break in and take drugs and some money TW/CW   Time to break in and take drugs and some money TW/CW EmptySøn Dec 29, 2019 10:18 pm

Det som Nik lige nu gjorde imod Troy, det var tydeligt at se, at det fik ham til at gå i panik. Dette fik Nik til at smile sadistisk. Han elskede den frygt som der lige nu var i Troy. Efter Nik havde tværet spyttet ud i ansigtet på ham, så han Troy vælge at spytte på Niks pik. Nik hørte så ordene Fuck You, hvilket udløste et suk. De næste ord som der kom fra Troy, fik Nik til at se ned på ham, med et alvorligt og lettere sadistisk blik. ”Du ønsker jeg får dig til at tigge mig om at stoppe? Du skal nok få det som du ønsker dig. Jeg skal nok bevise at du er et sølle stykke legetøj.” han skubbede hårdt Troy ned på gulvet, og valgte at sætte en fod på hans bryst, og træde med en god del af sin vægt. Han så direkte på ham, inden han fjernede foden, og i stedet trådte hårdt på hans ansigt. Dog så han stadig vil kunne høre. ”Jeg skal nok give dig så meget smerte, at du tigger og beder mig om at stoppe. Og er du heldig, så skal jeg nok stoppe.” han fjernede foden, og valgte at sparke ham hårde mellem benene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to break in and take drugs and some money TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break in and take drugs and some money TW/CW   Time to break in and take drugs and some money TW/CW EmptySøn Dec 29, 2019 10:29 pm

Troy så på ham og kunne virkelig ikke lide det blik han kom med efter Troy’s ord mod ham. ”du drømmer” sagde han som han blev skubbet mod gulvet, han nåede at tage nogenlunde fra så han ikke smaskede hovedet ned i gulvet. Han mærkede hans fod mod hans bryst og hvordan han lagde en god del vægt mod ham, han tog fat på hans fod for at flytte den… fuck!! Han kunne lægge vægt til! Foden blev lettet fra hans bryst og hev kæmpede lidt med vejret, det havde ikke været nemt at trække vejret ordentligt på grund af vægten. At Nik valgte at flytte foden fra hans bryst til hans ansigt pev han en anelse, fod det gjorde ondt! Han frygtede lidt at han ville knuse hans kranie! Det føltes sådan! Han prøvede at flytte sig væk under ham og skubbe hans fod væk men han kunne ikke. Ordene som Nik kom med, fik hurtigt Troy til at fortryde! Han vidste hvad det betød! TÆSK! Han ville ikke have tæsk det var ikke det han havde ment med det!. Sparket mod hans skridt fik ham til at skrige højt og krympe sammen mens hænderne blev lagt mod hans skridt. ” jeg mente ikke sådan” hvinede han som en lille stakkels tøs! Hans stive lem var bestemt ikke stift længere overhovedet!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to break in and take drugs and some money TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break in and take drugs and some money TW/CW   Time to break in and take drugs and some money TW/CW EmptySøn Dec 29, 2019 10:54 pm

Nik så roligt på Troy, som tydeligt fik ondt over det som Nik gjorde lige nu. Han smilede en smule over det. ”Du skal vide, at alt det jeg vælger at gøre, er noget som nogle folk elsker at mærke, og langt fra kan få nok af. Men fint. Jeg skal nok være ’sød’ imod dig, og ikke gøre den slags imod dig.” lød det fra Nik af. Han havde andre ting som han kunne gøre imod Troy nemlig. Han satte sig på hug over Troy, som lå på gulvet og havde smerter. Roligt åbnede Nik hans bukser, og fik dem af ham. Et smil var at finde på Niks læber, som han valgte at lade en hånd glide over Troys pik. ”Jeg vil være sød mod dig, og så gøre så du ikke kan få den stiv. Og heller ikke kan få en orgasme. For her i huset bliver man straffet af at få en uden min tilladelse nemlig. Så jeg gør så du slipper for lige netop det.” han rejste sig op igen, og gik lidt væk fra Troy, og over til en skuffe, hvor han fandt et meget specielt pikbur. Han gik tilbage til Troy med det, og satte sig igen på hug over ham. Han tog fat i Troys pik, og fik pikburet på ham. Det som gjorde dette pikbur så specielt, var at der var indbygget en sounding i den, som gik ned i hulet på pikken. Nik låste den med en lille hængelås, så Troy ikke vil kunne få buret af igen. Han så roligt på Troy med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to break in and take drugs and some money TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break in and take drugs and some money TW/CW   Time to break in and take drugs and some money TW/CW EmptySøn Dec 29, 2019 11:52 pm

Troy valgte ikke at svare ham, ikke fordi han ikke ville men fordi hans lem gjorde fucker ondt på ham efter sparket. Han mærkede Nik åbne hans bukser og trække dem ned, han prøvede at holde dem oppe, så han ikke kunne men efter sparket mod hans skridt var det som om alle hans kræfter havde forladt hans krop. ” nej lad være” sagde han og så på ham som han hørte at Nik ville gøre så han ikke ville kunne komme overhovedet, det var sådan han forstod det. Han kiggede efter ham som han gik væk fra ham, han prøvede at trække sin bukser op men hver eneste lille bevægelse han prøvede på gjorde det bare værere! DAmn nik havde ramt rigtigt.

Han så den underlig ting og den stang ting han kom med og mærkede hvordan Nik hav ham pikburet på og den jern pind blev presset hele vejen ned i hans lem, fik ham til at skrige! Det gjorde mere end bare mega ondt på ham! Nok mest fordi hans lem i forvejen var så ømt som det var! ”fuuuckkk please tag den ud” pev han som buret blev låst om hans lem. ”fuck” mumlede han flere gange og prøvede at komme op og stå, først på alle fire, men det gjorde ondt som hans lem bevægede sig. Han så op på ham og man kunne se i hans øjne at han bestemt ikke var stolt over det her og det var virkelig ydmygende for ham. ” er det hvad du kan” røg det ud af ham og han fortryd det noget så inderligt. ” Knep min røv det her er på ingen måde dejligt eller sjovt” mumlede han svagt for sig selv, han vidste ikke hvad Nik var og viste slet ikke hvor god en hørelse han havde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to break in and take drugs and some money TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break in and take drugs and some money TW/CW   Time to break in and take drugs and some money TW/CW EmptyMan Dec 30, 2019 12:10 am

Som Nik kom tilbage med burdet og soundingen, hørte han de ord som Troy kom med, hvilket fik Nik til at smile. Det lød virkelig som om, at Troy her var begyndt at blive en tøs. ”Jeg gør dette her, da du ønskede jeg viste jeg var hård, da du åbenbart ikke troede på mig.” Han fik det på Troy, som så ud til ikke at bryde sig om det, hvilket fik Nik til at smile. ”Du får den ikke ud igen. Ikke før jeg sir det.” han stod og så ned på Troy, og hørte ham sige ’knep min røv det her er på ingen måde dejligt eller sjovt’. De ord fik Nik til at smile, inden han fik Troy op på alle fire og stå. Han lød en hånd køre ned over hans baller, og slog ham en enkelt gang. ”Jeg skal med glæde kneppe din røv.” sagde han, og stillede sig bag ham. Uden andre ord, valgte Nik at trænge op i Troys røv, og begynde at kneppe ham, ligeglad med, om det gjorde ondt. Han sørgede for, at Troy ikke kunne komme op igen, mens Nik kneppede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to break in and take drugs and some money TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break in and take drugs and some money TW/CW   Time to break in and take drugs and some money TW/CW EmptyMan Dec 30, 2019 12:23 am

Troy så op på ham, han følte sig inderligt lige nu megaaa meget som en fucking tøs, han var ikke en tøs! Men nik fik ham nået så inderligt til at føle sig som en lille tøs der bare fuckede det endnu mere op for sig selv. Han hørte hans ord og så på ham, ” jeg mente det ikke” pev ham, og forsøgte at hive i pikburet for at få det af igen.. Men det droppede han ret hurtigt for det gjorde virkelig ondt på ham! ” please tag den af” sagde han og fulgte med som han fik ham op på alle fire, han ville rejse sig helt op men kunne ikke på grund af hans bukser og Nik holde ham nede. Klasket i hans røv fik ham til at komme med et ømt støn, lidt nydende. Som Nik trængte op i ham op i ham uden at forberede ham og uden at gøre ham klar, kom der et ret ømt skrig fra ham. Han var vant til anal sex, han havde prøvet det han vidste ikke hvor mange gange. Men bare lidt på og hårdt uden at blive klar gjort havde han aldrig prøvet. ” fuck fuck fuck ” mumlede han, men der gik heller ikke længe før hans ømme smerte lyde gik over i nydende støn, han tog sine hænder bagud på hans røv for at sprede hans balder. ”ufgh” sagde han og bed sig i underlæben ” du er stooor” jamrede han lidt mellem hans støn. Han mærkede hvordan hans lem prøvede at blive stift men ikke kunne og det gjorde hans lem mere ømt og følsomt. ” tag den af” bad han som han lagde sine skulder mod gulvet og holde sine balder spredte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to break in and take drugs and some money TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break in and take drugs and some money TW/CW   Time to break in and take drugs and some money TW/CW EmptyMan Dec 30, 2019 12:38 am

Efter at Nik havde fået buret på Troy, så han hvordan Troy lige nu prøvede at få det af, men uden held. Det fik et smil frem hos nik, som valgte at bruge Troys røv. Han hørte hvordan Troy stønnede smertefuldt over det, men at de hurtigt blev nydende støn i stedet. Han så Troy valgte at føre sine hænder om til hans røv, for at sprede sine balder fra hinanden, således at Nik nu kunne komme endnu dybere i ham. Han hørte Troy bede ham om, at fjerne buret, hvilket fik Nik rystede på hovedet over hans ord. ”Den kommer ikke af. Det har jeg sagt.” Han så hvordan Troy lagde sine skulder ned mod gulvet nu. Nik valgte at slå hans røv, så der kom et mærke af hans hånd der på. ”Jeg skal nok få dig til at tigge og bede mig om at stoppe, fordi du ikke kan klare det her mere.”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to break in and take drugs and some money TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break in and take drugs and some money TW/CW   Time to break in and take drugs and some money TW/CW EmptyMan Dec 30, 2019 12:47 am

Selvom han selv havde taget hænderne ned og spredt sine balder, som bare gjorde at Nik kunne komme dyber i ham, særligt som han lå som han gjorde. Han bed sig i læben og nyd det faktisk tros at hans lem prøvede at blive stift men ikke kunne blive det. ”ufghhh” mumlede ham som han kom endnu dybere i ham. Han kunne godt lide at mærke ham i sig, tros han var stor han kunne godt lide store ting, hvis han skulle være ærlig, små ting var ikke noget værd, de kunne ikke mærkes og gjorde ikke noget godt, det var bare kedeligt. ” Tag mig et andet sted hen, hun glor på mig” sagde han stønnende og så hvordan kvinden der lå og havde vendt sig og kiggede på dem, han jamrede som Nik hånd ramte hans røv, den sveg og fik ham til at prøve at rykke sig væk fra Nik i ren refleks. ” yiir” svarede han til at han nok skulle få ham til at tigge ham om at stoppe. Men han tvivlede lidt på at nik ville kunne holde så længe, han havde før haft sex i flere timer og kun være en anelse træt bagefter.. Så der skulle en hel del til at køre ham helt der ud hvor han ville tigge om at stoppe. Tros Nik var stor var han begyndte at vende sig til hans størrelse, de jamrende og ømme støn forsvandt og blev skiftet ud med kun nydende støn, han kunne mærke hvordan Nik ramte hans spot oppe i ham, og det fik ham til at lave små ryk med kroppen hver gang han ramte det og larmede en anelse højre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to break in and take drugs and some money TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break in and take drugs and some money TW/CW   Time to break in and take drugs and some money TW/CW EmptyMan Dec 30, 2019 1:14 am

Imens Nik kneppede Troy her, hørte han det ufghhh han kom med. Dog valgte Nik at ignorere det, men hørte så det som der blev sagt. Nik så over på tøsen, og sukkede lidt over hende. ”Jeg skal nok ordne det problem på en anden måde.” sagde han, og fortsatte lidt endnu, inden han stoppede, og trak sig ud af Troy. ”Bliv der, så ordner jeg tøsen.” sagde han, og gik over til pigen, som så op på Nik. Dog var Niks blik hårdet, og kvinden så ned igen. Nik tog fat i gagen, som Troy tidligere havde fået ud. Kvinden så det, og Nik behøvede ikke at sige noget, inden hun åbnede munden, så Nik kunne få den ind. Han strammede den så meget den kunne, og man kunne svagt se på pigen, at det gjorde ondt. Dog kom hun ikke med en eneste lyd af det. Hun prøvede heller ikke at flygte, og nik fik fat i masken også, som han satte på hende, inden han låste den igen. Han skubbede hende ned på gulvet, og et svagt støn hørtes fra hende. Nik gik tilbage til Troy igen. ”Problemet er nu løst.” sagde han roligt, inden han greb fat i hans arme, inden han igen trængte ind i ham, hårdt og dybt. Han brugte Troys arme, til at hive sig endnu dybere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to break in and take drugs and some money TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break in and take drugs and some money TW/CW   Time to break in and take drugs and some money TW/CW EmptyMan Dec 30, 2019 1:24 am

Troy prøvede virkelig at gøre hans stilling konfrontabel for ham men det var ikke nemt på det hårde gulv han lå på og så var det koldt. Han hørte hans ord om han nok skulle ordne det på en anden måde, han frygtede lidt at det ville gøre ondt på pigen det han gjorde, så han holde ordentligt øje med ham, mens han ventede, lykkes det Troy at komme ud af hans bukser, de var upraktiske når de sad nede om hans ankler! Han prøvede at tage sig sammen til at rejse sig for at komme op og stå foran Nik og overmande ham, men der var noget i ham der sagde han ikke skulle gøre det og selvom han normalt ikke ville lade nogen tro de kunne styre ham, blev han underligt nok nede på gulvet.

Som nik grab hans arme og pressede sig op i ham igen og ved at hold trak i hans arme kunne han støde hårdere i ham og det kunne mærkes, han stønnede og prøvede at skjule hvor ondt det egentligt gjorde! Han havde følelsen af at kunne mærke nik helt oppe i hans hals. Efter noget tid kunne Troy ikke holde det inde mere ,det gjorde fucker ondt på ham og han kæmpede lige nu får at få sine hænder fra ” stop” sagde han sammenbidt, det lykkes ham at få drejet sin røv væk så Nik røg ud af ham. ” stop” sagde han og kæmpede for at få sine hænder fri, tros nik holde fast i dem kom han op og stå, dog til Niks fordel så havde han stadigvæk fast i hans arme ” slip mig” sagde han og kæmpede, men hans røv var øm og hans lem gjorde fucker ondt! Så han kunne ikke bevæge sig ret meget.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Time to break in and take drugs and some money TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break in and take drugs and some money TW/CW   Time to break in and take drugs and some money TW/CW Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Time to break in and take drugs and some money TW/CW
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Time for a break
» You own me money, for my drugs.
» So... the money is gone - Razor (xxx)
» I guess everyone fight time to time - Lion
» Doctors make a lot of money...right? (CW)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Det nordlige Aston :: Bolig området, over klassen-
Gå til: