Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Let's dance the night away! [xxx]

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Let's dance the night away! [xxx] Empty
IndlægEmne: Let's dance the night away! [xxx]   Let's dance the night away! [xxx] EmptyOns Dec 19, 2018 7:55 pm

Tid: Fredag aften, omkring klokken 23
Sted: Natklubben Philotes
Vejr: Sneen er begyndt at falde
Påklædning: Tøj

Dedikeret til @Aamon


Izabelle havde for flere uger siden aftalt med hendes bedste ven at de skulle ses, men det var som om alting var kommet i vejen. Først havde Aamon være distraheret af Cesare, og så havde Izabelle været distraheret af hendes skole. Men nu skulle det være – De skulle i byen, og det skulle gerne gå vildt for sig! Selvom de to kun havde kendt hinanden i 4-5 måneder, havde de allerede fået et stærkt venskab. Izabelle så ham som sin bror, og var glad for at have en drengeven der ikke var ude på at komme i sengen med hende. Ikke at hun normalt havde noget imod fyres påtrængende hentydninger, men nogle gange var det rart med en ven der kunne hive hende tilbage til virkeligheden. Fra skabet havde hun hevet et ret så blandet sæt tøj frem, men det underlige var at hun altid havde evnen til at gøre tøjet stilet.

Hun ruskede op i hendes røde lokker og sendte sig selv et skævt smil i spejlet. Hun glædede sig til at tilbringe noget til, slappe af og feste natten løs. De havde aftalt at mødes ved Philotes natklubben inde i byen. Normalt lukkede de ikke unge mennesker ind, men fra tid til anden lod de folk mellem 18 og 21 ind. Hun kom et sidste sprøjt parfume på, greb en let håndtaske, og stak en lille klar plastiklomme ind i BH’en. Hvem vidste hvad for en aften det ville blive? Izabelle kunne lide at være forberedt på det værste. Derpå drog hun ud på gaden og gaderne omkring hende forsvandt i et utydeligt slør mens hun løb. Nogle fordele var der ved at være vampyr, og hastigheden var bestemt et af dem. Hun stoppede dog et stykke fra klubben og så køen. En irriteret lyd undslap hendes læber, men hun stillede sig lidt udenfor klubben for at vente på Aamon.

Imens hun ventede tjekkede hun op på hendes forskellige sociale netværker, og fik endda skrevet til et par personer som hun måske havde planer om at ses senere på ugen. Der stod hun et stykke tid og ventede på hendes bedste ven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Let's dance the night away! [xxx] Empty
IndlægEmne: Sv: Let's dance the night away! [xxx]   Let's dance the night away! [xxx] EmptyTors Dec 20, 2018 4:59 pm

Aamon var et travlt menneske indimellem for travl. Men sådan var det bare nogle gange, sådan havde alle andre det også. Aamon havde haft en del ting at skulle ordne blandt andet at hjælpe Cesare med at pakke ud og ordne hans lejlighed. Men denne aften havde hans bedste veninde Iza overtaget hans kalender, de havde kun kendt hinanden i 4-5 måneder eller var det mere? Aamon kunne ikke helt præcis huske det, men deres venskab havde vokset en hel del allerede efter kort tid. Aamon holde meget af Iza og ville ikke miste hende, hun var hans bedste veninde.

At bruge tid på at gøre sig klar og se ordentligt ud til at man skulle i byen med sin veninde, var noget der tog laaaang tid for Aamon, han skulle se ordentligt ud og ikke mindst ligne en fyrerne ville kigge efter. Aamon var ikke som så mange andre fyre, der nok ville vælge at forsøge at overfalde Iza for at komme i bukserne på hende, det gjorde Aamon ikke, der var faktisk en god grund til det men ja. Aamon var hoppet i et par sorte bukser siddende lidt nede på røven, ikke meget. Der var et par huller hist og her, derudover en hvid t shirt og en blå skovmandsskjorte og sin læderjakke. Da han var klar til at tage af sted kiggede han kort på mobilen, åhhhh nej han var ved at være sen på den og han skulle nå der hen til tiden. Et godt tag i mobilen fik han hurtigt sendt en sms *Darling jeg er på vej, jeg gå ud af døren nu, det tog lidt længere tid at finde noget tøj end regnet med* inden han hurtigt sendte den og puttede mobilen i lommen.

Aamon hoppede hastigt i et par sko inden han løb ud ad døren for at komme afsted, det skulle gå hurtigt. Han ville ikke lade Iza stå og vente for længe, det var ikke noget en fyr gjorde. Da det endelig lykkes ham at komme hen til Iza stoppede han op og prøvede at få styr på vejrtrækningen, det var ikke lige frem fordi han havde den bedste kondi. ” Hey Darling” Sagde han og slog armene ud og krammede hende blidt. Aamon kaldte altid Iza for Darling, for hun var hans lille Darling. ” Skal vi stille os i kø?” Spurgte han og sendte hende et stort smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Let's dance the night away! [xxx] Empty
IndlægEmne: Sv: Let's dance the night away! [xxx]   Let's dance the night away! [xxx] EmptyTors Dec 20, 2018 11:15 pm

Izabelle mærkede sin mobil vibrere og hun så kort på besked før hun rullede med øjnene. Nok var de bedste venner, men det var som om at have en pige veninde nogle gange. Ikke fordi han var utrolig feminin, men fordi han altid tog så lang tid om at gøre sig selv klar når de skulle noget. Izabelle vidste dog godt at hun ikke var den typiske pige, og med hendes vampyriske evner var hun ofte ret hurtig til de forskellige mundane ting. Det varede dog ikke længe før hun så en forpustet Aamon komme løbende mod hende, og hun kunne ikke lade være med at grine en smule. Han var nu ret så sød som han stod der forpustet foran hende, og hun plantede et let kys på hans kind som hilsen. Kysset var normalt for Izabelle, men hendes aroma var anderledes i forhold til dem omkring hende. Hun duftede nærmest erotisk, og det var nok også derfor at mænd og kvinder ofte hungrede efter hende.

”Du behøver ikke undskylde – Jeg har evig liv på min side,” sagde Izabelle med et smørret smil. Derpå tog hun ham i armen og gik forbi alle dem der stod i kø til klubben. ”Og du kender mig, jeg venter ikke på at pøblen kommer ind før mig.” Med Aamon på armen gik hun over til dørmanden, som hun sendte et charmerende smil til. Manden der før havde stået tårnhøj og bredskuldret virkede pludselig lille og forfjamsket. Det var tydeligt at Izabelle havde hendes udseende på sin side, for manden trådte med det samme til side for at lukke de to venner ind i klubben. Indenfor var musikken høj, og folk stod allerede på bordene og dansede.

”Hvis du finder os et bord, finder jeg noget at drikke!” råbte Izabelle gennem larmen fra musikken og slap Aamons arm, for at bevæge sig mod baren. Måden hun bevægede sig på var nærmest magisk, som om hun fløj nærmere end at gå, men det var måske bare fordi hun gik en anelse hurtigere end de mennesker omkring hende. Hun stillede sig i baren og en bartender stod hurtigt klar for at hjælpe hende med hvad hun skulle bruge. Hun bestilte ti shots, et par flasker samt nogle isterninger. Alt dette balancerede hun elegant over til bordet som Aamon havde fundet dem. ”Godt valg!” sagde Izabelle glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Let's dance the night away! [xxx] Empty
IndlægEmne: Sv: Let's dance the night away! [xxx]   Let's dance the night away! [xxx] EmptySøn Apr 07, 2019 12:43 pm

//Stadig aktuelt eller skal vi lukke den ned?//
Tilbage til toppen Go down
 
Let's dance the night away! [xxx]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Okay then, lets run! - Lorelai
» Ready set lets go - [cw]
» Lets go for a little adventure
» So.... lets get started! - Aaron
» A fun night

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Natklubben, Philotes-
Gå til: