Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Hello, my shadowself - Jessalyn

Go down 
ForfatterBesked
Willson

Willson


Fag : -
Antal indlæg : 218

Hello, my shadowself - Jessalyn Empty
IndlægEmne: Hello, my shadowself - Jessalyn   Hello, my shadowself - Jessalyn EmptyOns Aug 08, 2018 11:39 am

S: Gangene på akademiet
T: Midt på dagen
O: Der er travlt på gangene
V: Udenfor er der ret så varmt, 30 grader
P: link
Emne til: @Jessalyn <3


Hun havde virkelig taget det til sig, det sekund hun havde hørt Cains datter sige ordet dobbeltgænger og ligefrem kaldet hende Jess. Eftersom hun vidste der var en studerende på akademiet som blev kaldt Jess, så havde hun undersøgt sagen nærmere. Ikke at sige at hun kendte kvinden ud og ind, men hun vidste hvilke fag og hvilke personer hun hængte ud med. Det var derfor de ikke havde mødt hinanden før, deres timer var på tværs af hinanden i alle de forkerte sider af akademiet. Men idag skulle være anderledes, hun ville ikke gå på akademiet med en dobbeltgænger uden i det mindste at se hende først. Det var altid bedre hvis de begge vidste hinanden eksisterede. Zitora havde sikkert allerede sladret løs om Clarissas tilstedeværelse. Clarissa stoppede sin søgning da hun fik øje på sin dobbeltgænger i mængden af folk. Klædt mere 'fin' end Clarissa gjorde, og havde tydeligvis en anden form for popularitet til sig end Clarissa havde. Hvilket var fint, folk var mere end den status de repræsenterede. Hun besluttede sig for at gå imod hende og stillede sig et par skridt fra hende.
"We haven't officially met, I'm Clary," præsenterede hun sig selv med et smil. Let vippede hun hovedet let på skrå som hun så sin dobbeltgænger an.
Tilbage til toppen Go down
 
Hello, my shadowself - Jessalyn
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Is that so? - Jessalyn
» I'm a little dysfunctional - Jessalyn
» Don't marry him - Jessalyn
» What a horror - Jessalyn
» Really not in the mood - Jessalyn

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: V :: Akademiet :: Akademiet indendørs :: 2. Sal :: Gangene-
Gå til: