Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx

ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Leave me the F alone!... - Christian

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Leave me the F alone!... - Christian Empty
IndlægEmne: Leave me the F alone!... - Christian   Leave me the F alone!... - Christian EmptyFre Jun 29, 2018 2:53 pm

T: omkring 23.00
S: (indsæt barren navn her - rettes senere, kan ikke se navnet fra mobilen)
V: mild sommernat udenfor, en lummer varme på baren
O: rimelig mange fulde voksne mænd. Et par unge hist og her.
P: sorte stramme jeans, en sort bh med stropper, tråde, spænder er blonder, langt løst hår, med fletninger i, et par højhælede knælange støvler, med sølvspænder. Mørk makeup.

Dagen havde været lang, frustrerende og udmattende. Udover et brev fra anstalten om, at hendes mor var gået bort, havde hun kæmpet med at kunne følge med de andre i undervisningen, og forberedelserne til de forskellige eksaminer. Det eneste der faktisk hjalp, på sådanne en opgivende dage, var en martini og en god brandert.
Hun sad for sig selv, ved et lille bord, gemt væk i et hjørne. Hele verdenen virkede overvældende, mens tårer pressede sig på. Roen hun fandt i bunden af sin fjerde martini forsvandt, da en lavstammet overvægtig mand satte sig foran hende, på den modsatte side af hendes bord. Han gav hende en ny martini, men kiggede ellers bare olmt på hende, sultent. Hun kiggede på ham, rystede på hovedet og rejste sig. Den cigaret manden havde i sin mundvige blussede op da han tog et hvæs. Han greb fat i hendes håndled, og bremsede hende.
"sig mig, dukkebarn, skal du ikke takke mig for din drink?" hvæsede han, og i få sekunder var Cass ved at græde igen - men hun bremsede sig selv, og prøvede ihærdigt at rykke sig fri. Desværre, så var hans greb for stærkt, og hun var låst på stedet.
"slip mig, dit drog!" kvækkede hun en smule skræmt, men han holdt forsat fast i hende.
"den koster et kys, skattepige!" klukkede han, og Cass begyndte at vride sig for at komme fri. Han grinte, mens han tog endnu et hvæs af hans cigaret. Burde hun bruge sine evner? Nej... Ikke offentligt...
Hun prøvede endnu engang og komme fri, men det resulterede i en lussing på venstre kind. Hun gispende, stivnede og stirrede bare ned i gulvet.
"nååå, hvad bliver det så til?!" hvæsede manden, utålmodigt..
Tilbage til toppen Go down

Leave me the F alone!... - Christian
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Just leave them alone, the problem is with me not them XXX (Christian)
» I could lie and say I like it like this - Christian
» I'm so sorry! ~ Christian
» Some help, thanks? ~ Christian
» Finally - Christian

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VII :: Bjergene, Oneiroi :: Winther's Tavern & Inn-
Gå til: