Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 The darkness is a friend of mine - Amery

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




The darkness is a friend of mine - Amery Empty
IndlægEmne: The darkness is a friend of mine - Amery   The darkness is a friend of mine - Amery EmptySøn Jun 17, 2018 12:16 pm

Hun sad der igen. Lænet op af en væg, hendes pubiller udviet fra stofferne der bevægede sig rundt i hendes system. Mørket skjulte hende fra forbipasserende der var ude den sene aften. Mørket virkede som hendes eneste faste omdrejningspunkt efterhånden. Hun følte det var der hun hørte til. Lyset var for de levende. Der var ikke meget liv i Kylie længere. Alt godt hun nogensinde havde oplevet var blevet tvunget fra hende. Hun tog kniven der lå ved hendes side. Hun lod spidsen ligge mod hendes bryst omkring hvor hendes hjerte sad. "Do it," hviskede hun til sig selv og strammede grebet om kniven. Tårerne dukkede op i hendes øjne. Hun så ingen udvej. Hun så døden som et sted at flygte hen. Men alligevel kunne hun bore kniven ind i hendes hjerte og flygte. Kniven klirrede da den ramte jorden. Tårerne gled ned af hendes kinder som hun gemte hendes ansigt i hendes hænder. "Too weak." Kylie rejste sig og samlede igen kniven op før hun gik ned af byens gader. Heksen havde ikke været efter hende siden december. Men det kunne ikke vare længe før der ville komme et nyt angreb. Kylie stoppede op da hun kunne vælge af gå enten til venstre eller højre. Til højre kunne igen blive opslugt af mørket, men venstre virkede som det rigtige valg at tage. Som hvis der ventede hende noget dernede. Hun drejede mod venstre og trådte for første gang i lang tid ind i lyset.

//@Amery <3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The darkness is a friend of mine - Amery Empty
IndlægEmne: Sv: The darkness is a friend of mine - Amery   The darkness is a friend of mine - Amery EmptyOns Jun 20, 2018 1:09 pm

Der skete meget for tiden, og ikke altid kunne han forstå om det var held - eller om det var hans evne. Amery havde brugt  tid på at se til Riley, specielt efter han havde fundet ud af Grace var hans datter. Så mange ting han burde sige og gøre, men han var stadigvæk bange for at ødelægge hendes liv. Deres liv. Han gik i sine egne tanker, da han så noget pusle lidt i skyggerne og træde ud. Han kneb øjnene lidt i retningen af den pige der trådte ud. Ødelagt . Det var det første ord som han syntes at beskrive denne person, og som den eneste i gaden der virkede til at bemærke det, så følte han straks at han i det mindste kunne gøre noget godt. Først kom synet med de 400 forskellige måder at dette møde kunne ende i, og alt han kunne håbe på var at han valgte det rigtige. Han gik stille derhen, og klædt i sine cowboy bukser og mørke blå t-shirt, det lettere krøllede sorte hår og brillerne på - så lignede han ikke ligefrem en af de 'hårde' typer. Han vidste at det kunne gå galt, han vidste at der var en chance for at det ville ende i et rent helvede. Specielt som han vidste hun var bevæbnet.  En kniv var ikke ligefrem altid nem at skjule, specielt ikke hvis man ikke tænkte over det. Han stoppede op lidt fra hende og løftede først den ene hånd lidt op som et halvt vink.
"Hey," startede han stille ud og trådte et skridt nemmere. "It's a nice sunny day isn't it?" var det første han sagde med et beroligende smil på læben. Selvom han var alt andet end rolig.
Tilbage til toppen Go down
 
The darkness is a friend of mine - Amery
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Everything hurts - Amery
» She's dead - Amery
» Tender hearts - Amery
» Double trouble or maybe something else - Kaiya, Amery & Marcel
» Now I hate people that go snooping around in my business - Amery

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: Parken-
Gå til: