Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 good to see you again, sweetie //zenia//-XXX-

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




good to see you again, sweetie //zenia//-XXX- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: good to see you again, sweetie //zenia//-XXX-   good to see you again, sweetie //zenia//-XXX- - Page 2 EmptyFre Nov 27, 2015 8:57 pm

Da Connor trak hende hen over knæet, blev hun nervøs. Det var umuligt for hende at stå imod, så hun havnede over hans knæ lige meget hvad hun gjorde. Hun kunne tydeligt mærke sit hjerte hamre i brystet, nervøst.   Hun blev ikke mere rolig da han masserede hendes baller, da hun havde på fornemmelsen, at han ville give hende smæk. Hun var ikke helt sikker på hvad hun egentlig havde gjort forkert, siden han åbenbart følte for at straffe hende. Det gav et sæt i hende da han slog hende hårdt i røven, og hun kom med et overrasket gisp. "Ja Herre, undskyld" sagde hun med en lav stemme. Ved hvert slag han gav hende, gav det et sæt gennem hendes krop. Hun hørte på det han sagde til hende, og nikkede stille. "Okay"

Hun lod sig blive lagt i sengen, og hun blev mere nervøs over det han sagde. Hendes røvhul skulle trænes? Da han gik over til en skuffe, fulgte hun ham med øjnene, og krøb sammen da hun så det han fandt, og hørte hans ord. Det ville komme til at gøre ondt? Hun var ikke glad for smerte, ikke specielt meget. Hun så bange på ham, men gjorde hun ikke hvad han bad hende om, vil han straffe hende. Et svagt piv slap hende, men alligevel valgte hun til sidst at stille sig på alle fire, en smule tøvende dog.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




good to see you again, sweetie //zenia//-XXX- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: good to see you again, sweetie //zenia//-XXX-   good to see you again, sweetie //zenia//-XXX- - Page 2 EmptySøn Nov 29, 2015 2:16 am

han var ikke en ond mand, hans fetishes var bare lidt utraditionelle. Han tog en lille tube med glide creme og smurte på den knap så store buttplug han havde i hånden "træk vejret dybt nu, tro mig, det her er meget bedre at træne i end hvis jeg gik ind uden noget" han smilede til hende beroligende, han ville gerne sætte sig som herren her, og han var sikker på hun forstod hvad der ville ske hvis hun nægtede at adlyde. Han havde mere end bare smæk at finde på. Han satte sig ned ved siden af hende, hans øjne låste fast på hende og han lænede sig ind og kyssede hende dybt og passioneret mens han langsomt pressede den op i røven på hende, han holdt hendes hoved ind til sig "shhh rolig, bare lad den sidde lidt så er du klar" han smilede til hende og kyssede hende igen "din krop er så smuk kære Zen, jeg vil bare have alt fra dig" han smilede til hende og kyssede hende igen. Han aede hendes kind blidt og lagde sig ned på sengen " du må selv beslutte hvordan du tilfreds stiller mig, din fisse er jo våd, men du må ogs gerne sutte, når det er færdigt må du sove, men din nye gave skal blive i til jeg siger det. du har ikke lov til at gå på toilet uden jeg giver dig lov først" hans stemme var fast men kærlig, han så på hende, hvis hun ikke adlød havde han langt mere pinlige straffe end bare smæk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




good to see you again, sweetie //zenia//-XXX- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: good to see you again, sweetie //zenia//-XXX-   good to see you again, sweetie //zenia//-XXX- - Page 2 EmptySøn Nov 29, 2015 2:27 pm

Hun så nervøst på det han lavede. Gjorde som han sagde, og trak vejret dybt. Hans smil gjorde hende ikke helt rolig, hun var stadig nervøs for de smerter der vil komme ud af det her. Det var dog klart for hende, at hvis hun ikke gjorde det han bedte hende om, at han ville straffe hende, og han kunne nok godt finde på andre straffe end bare smæk, og hun ville helst ikke vide hvad han kunne finde på at gøre. Da han satte sig ved siden af hende, så hun lige på ham, og kyssede ham tilbage, og prøvede at fokusere på det, men smerten der kom da han pressede den op i hende, var for store til hun kunne ignorere dem. Et let hulk kom over hendes læber. Det var virkelig ubehageligt at have den oppe i sig, men alligevel nikkede hun til det han sagde til hende. Hun kyssede ham igen da han kyssede hende, og så roligt på ham, da han lagde sig ned i sengen. Lyttede til det han sagde, og så ned af. Så flot var hendes krop altså heller ikke. Egentlig vil hun gerne bruge sin fisse som han forslog, men hun havde jo noget oppe i røven, og det gjorde i forvejen meget ondt, og det vil nok gøre endnu mere ondt, hvis hun brugte sin fisse til det her. Hun lænede sig i stedet ned, for at bruge munden. Så på ham da hun slikkede forsigtigt og tøvende op af hans pik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




good to see you again, sweetie //zenia//-XXX- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: good to see you again, sweetie //zenia//-XXX-   good to see you again, sweetie //zenia//-XXX- - Page 2 EmptyMan Nov 30, 2015 10:24 pm

han så på hende med et hårdt blik "jeg tror du misforstår mig, når jeg siger det sådan, så vil jeg ikke have din mund" han tog fat i hendes hoved og hev hende op til sig " du skal bruge din fisse i stedet, jeg har skiftet min mening" han spredte hendes ben voldsomt og så på hende "jeg sagde ikke det ville blive let at gøre dette her" han smilede til hende og pressede sig op i hende uden tøven, han smilede over hende da han var helt inde i hende "se det her er hvad jeg havde savnet, din halvstramme fisse" han så på hende "begynd at bevæge dig" han så på hende mens han gav hende ordren.
Tilbage til toppen Go down
 
good to see you again, sweetie //zenia//-XXX-
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Good food is good mood
» you looking good
» The Boy Who Still Has a Lot of Good to Do (tw)
» You looking good --- XXX
» Good to see you again

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Gågaden-
Gå til: