Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 I would love to meet the owner (Declan)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Declan

Declan


Humør : Tør du vide det?
Antal indlæg : 46

I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I would love to meet the owner (Declan)   I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 EmptySøn Jun 05, 2022 1:31 pm


Declan smilede letter tilfreds, han havde det fint med at have nedlagt den halve landsby for at beskytte sin ven, og gjorde det gerne igen, men for ham havde det også været en god mulighed for at blive ordenligt mæt dengang " ja det må siges, tak min ven sig endelig til hvis du får brug for dem igen" svarede han let, han kunne da godt kæmpe for ham igen hvis det skulle være.
Der var kommet godt styr på blodtørsten, og han hvilede også langt mere i sig selv, og blevet mere moden og selvsikker.
Det var svært at forstå at Caine, havde fundet kærligheden, han blev næsten en smule nysgerrig på hvilken kvinde der kunne score hans gamle ven, der skulle vist en del til " måske du en dag vil lade mig møde denne særlige kvinde " sagde han roligt, og smilede let til ham før han let rynkede på brynet " normalt omkring 2 uger, men jeg er sikker på min skrædder kan nå det på en uge " svarede han let, det var i hvert fald sket før, men det var også at ligge lidt pres på hans skrædder men sådan var det nogle gange at arbejde for ham.
" så jeg tænker at det burde være muligt at komme til dig fredag aften i næste uge" sagde han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I would love to meet the owner (Declan)   I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 EmptySøn Jun 05, 2022 1:50 pm

Caine havde stadig et glimt i øjet som om han tænkte på noget, hvilket heller ikke var forkert. Han var ved at stykke en idé sammen til hvordan Declan kunne arbejde med han igen. "Det er heller ikke utænkeligt at jeg gør det... Når man afviser visse potentielle patienter, har de en tendens til at blive sure"
Han var aldrig endt i den situation han var hvis ikke det var fordi han altid sørgede for at helgardere sig på alle punkter. Og det gjaldt også beskyttelse af sig selv og dem han holdte af. "Det kan sagtens være en mulighed, det er blandt andet noget af det jeg vil drøfte med dig når vi kommer der til"
Af gammel vane sagde Caine ikke mere end nødvendigt før det blev nødvendigt. Så nikkede Caine med et smil og fandt telefonen frem for lige at kigge sin kalender.
"Fredag aften ser fint ud, så kan jeg også have detaljerne klar angående hvad jeg vil drøfte med dig"
Det skulle nok blive en aftale der ville gavne dem begge to
Tilbage til toppen Go down
Declan

Declan


Humør : Tør du vide det?
Antal indlæg : 46

I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I would love to meet the owner (Declan)   I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 EmptySøn Jun 05, 2022 2:00 pm


Declan ville med glæde give en omgang tæsk eller to, det skete ikke så ofte mere efter han var flyttet, til sit hjemland, men det var nu lidt sjover at slå en person og ikke en boksepude.
Han betragtede Caine som så ret tænksom ud, og havde et glimt i øjet, selv var hans ansigt ret køligt men roligt "du siger endelig til, det ikke så ofte jeg får lov til at slå nu til dags " svarede han let, med et suk og en rysten på hovedet, før han lod en hånd kører igennem håret for lige at rette det på sin plads " det lyder godt" svarede han let, han kiggede blot på ham imens det så ud som om, han tjekkede sin kalender" godt, det vil jeg huske" svarede han roligt, før han let gjorde tegn til en tjener om regningen, før han igen så mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I would love to meet the owner (Declan)   I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 EmptySøn Jun 05, 2022 2:16 pm

Caine vidste godt at Declan ville nok ikke være så slem at få til at kæmpe for sig. En modstander der kunne slå igen var alligevel noget sjovere for en stolt kriger som Declan.
"Det er langt fra utænkeligt at det er noget jeg kan bruge til mere end en ting.... Kan du huske de handler jeg laver?" Caine var nemlig ikke sikker på at Declan nogensinde havde hørt om de magiske handler han lavede.
Så blev Caine kortvarigt tavs som tjeneren kom for at klare regningen, selvfølgelig ville Caine også betale sin del
Tilbage til toppen Go down
Declan

Declan


Humør : Tør du vide det?
Antal indlæg : 46

I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I would love to meet the owner (Declan)   I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 EmptySøn Jun 05, 2022 2:28 pm

De fleste ønskede ikke en nærkamp med ham, det krævede i hvert fald at de var ligeså stærke som ham, ofte ville folk heller prøve at få ramt på ham på afstand, men han var også god med et våben eller to.
Han nikkede let til hans ord, og så tænksom på ham, men ventede med at svare til de begge fik betalt for deres ting. Da tjeneren var væk, mødte han Caine blik igen " hmm ja lidt, men ikke meget det er så længe siden " svarede han så, imens han let lænede sig en smule frem og lod armene hvile på bordet foran ham.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I would love to meet the owner (Declan)   I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 EmptySøn Jun 05, 2022 2:36 pm

Så satte Caine sig lidt til rette i stolen efter tjeneren var listet af igen og kiggede eftertænksomt. "Reglen med mine Handler er at ingen slipper ud Handlenmed mindre jeg sætter dem fri af den... Jeg får ALTID min betaling... Men der er som regel nogen der prøver at slippe udenom.... Det virker ikke... Men hvis jeg nu havde en til at hente dem for mig"
At have en bloddæmon til at hente den slags individer ville være effektiv
Tilbage til toppen Go down
Declan

Declan


Humør : Tør du vide det?
Antal indlæg : 46

I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I would love to meet the owner (Declan)   I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 EmptySøn Jun 05, 2022 3:09 pm


Declan så interesseret på ham, som han snakkede så han selv lidt tænksom ud, det lød ikke helt dårligt. De færreste ville syntes det var sjovt, at blive hentet af en 2 meter, høj muskuløs bloddæmon, man gjorde i hvert fald klogt i, ikke at gøre modstand.
Et skævet lusket smil gled over hans læbe " interessant, jeg tror de færreste ville ønske, at jeg kom og hente dem " svarede han før han lo dybt, og så på Caine hvis han kunne bruge ham, var han klar på det.
Ikke fordi han manglede penge, men han kunne godt lide at have travlt, det der med ikke at lave noget, det var ikke ham.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I would love to meet the owner (Declan)   I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 EmptySøn Jun 05, 2022 3:29 pm

Caine nikkede nærmest tilfreds som Declan lod til at være med på ideen. Det havde han nu også regnet med.
"Det er lige præcis det jeg tænkte... Og kan de præsentere betaling er detjo fint, kan de ikke, kan du altid sørge for jeg kan komme til at tage den... Og der skal nok være ganske rig mulighed for anden mulighed..."
Caine havde en ganske klar idé om hvordan det kunne gavne dem begge to på flere måder. "De skal bare vide man ikke trodser Caine Rothwell"
Tilbage til toppen Go down
Declan

Declan


Humør : Tør du vide det?
Antal indlæg : 46

I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I would love to meet the owner (Declan)   I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 EmptySøn Jun 05, 2022 3:59 pm


Declan var helt klart med på den, for ham var det også som en form for underholdning, og måske mulighed for lidt blod. Han kiggede på ham, og nikkede let "det lyder fint med mig, især hvis jeg må have det lidt sjovt med dem, hvis ikke de betaler dig" sagde han, med et let ondskabsfuldt smil der kort gled over hans læbe, før han igen så rolig ud.
Han nikkede igen " det skal de " tilføj han let, og lænede sig selv lidt tilbage igen.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I would love to meet the owner (Declan)   I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 EmptySøn Jun 05, 2022 5:29 pm

Det var netop muligheden for at få stillet sin blodtørst der nok var mest appellerende og derfor formede Caine også sin idé efter det.
"Hvordan du lærer dem at man aldrig trodser mig, er helt og holdent op til dig.... i hvert tilfælde vil jeg selvfølgelig informere om hvad betalingen er så du ved hvad du skal passe på"
Hvis det var en sjæl der skulle hentes, nyttede det ikke noget at de døde af deres skader inden
Tilbage til toppen Go down
Declan

Declan


Humør : Tør du vide det?
Antal indlæg : 46

I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I would love to meet the owner (Declan)   I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 EmptySøn Jun 05, 2022 9:19 pm


Declan betragtede ham let, og nikkede så forstående " selvfølelig, jeg dræber ikke uden du har tilladt det " svarede han roligt, nu havde han heldigvis mere kontrol over det, og kunne sagtens lade være hvis det var det han fik besked på.
Declan rejste sig så let op " min ven, jeg må nok se at komme videre, men vi ses jo snart " sagde han roligt, og så på ham " skal du med tilbage af samme vej? " tilføj han let, for så kunne de ligeså godt følges noget af vejen, hans motorcykel holdt alligevel tæt på hans butik.
Han havde planer om at tage forbi Coyotes for lige at snakke en smule med dem, og hænge lidt ud med de andre.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I would love to meet the owner (Declan)   I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 EmptySøn Jun 05, 2022 10:31 pm

Caine nikkede anerkendende til Declan og havde et roligt blik i øjnene. "Det tvivler jeg faktisk ikke på, en ting er at du har fået bedre kontrol, men du har altid væretmegetprofessionel med dit arbejde" Caine nikkede så til hans spørgsmål og gik med ham tilbage til butikken. "Lidt er jeg da fulgt med tiden" sagde Caine muntert inden han trykkede på sin nøgle i lommen og en dyr sort Aston Martin bippede på parkeringspladsen overfor
Tilbage til toppen Go down
Declan

Declan


Humør : Tør du vide det?
Antal indlæg : 46

I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I would love to meet the owner (Declan)   I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 EmptyMan Jun 06, 2022 12:59 pm


Declan smilede let ved hans svar, før han nikkede roligt " tak Caine " svarede han så let.
Som de nåede hans butik, kiggede han mod bilen der reagerede på Caine nøgle " ser man det, men stil har du stadig min ven " sagde han roligt, før han selv nikkede hen mod en flot stor motorcykel som holdt ved siden af butikken " det er så min " svarede han let.
Han rakte sin hånd frem " vi ses igen min ven "sagde han roligt, og gav hans hån et klem, før han nikkede og gik hen til motorcyklen, hvor han tog hjelmen på og satte sig op, som han fik den starte lod han den larme et sekundet, før han drønede afsted ned ad gaden.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I would love to meet the owner (Declan)   I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 EmptyMan Jun 06, 2022 2:37 pm

Caine havde som udgangspunkt dyr smag. Ikke netop fordi det var dyrt men fordi at kvalitet som oftest kostede en hel del penge. Og det generede ikke Caine at betale dem.
"Selvfølgelig har jeg det, og man skal jo følge en anelse med tiden" Så kiggede Caine på hans motorcykel og smilede med et roligt anerkendende nik.
"Ikke dårligt. Jeg har selv en, ganske vist af andet mærke men jeg burde få en mekaniker til at kigge på den"
Så gengældte Caine håndtrykket og sagde: "Det gør vi min ven" Derefter satte Caine sig ind i sin bil og kørte hjem
Tilbage til toppen Go down
Declan

Declan


Humør : Tør du vide det?
Antal indlæg : 46

I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I would love to meet the owner (Declan)   I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 EmptyMan Jun 06, 2022 3:38 pm


Declan nikkede roligt " det bliver man næsten nød til, selvom det hele er ved at blive så teknisk " sagde han og fnøs let, før han så smilede let " sig til, jeg kan kigge på den en dag ? jeg ordner selv min egen " svarede han roligt, før de gav hånd og gik hver til sit...
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I would love to meet the owner (Declan)   I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 EmptyMan Jun 06, 2022 4:16 pm

"Du må gerne tage et kig på den når du kommer forbi hvis du gider. Så slipper jeg for at finde en mekaniker også" Ikke at det var et problem men han kunne lige så godt få en gammel ven til det når nu muligheden var der.
Turen hjem skete der ikke så meget, han sad bare og tænkte lidt på at det var hyggeligt at møde sin gamle ven igen og hvordan han kunne passe på hvad han holdte så kært
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I would love to meet the owner (Declan)   I would love to meet the owner (Declan) - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
I would love to meet the owner (Declan)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Owner of a lonely heart
» And so we meet again
» One never know who they will meet
» When dragons meet
» A meet cute

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum-
Gå til: