Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Only one patient today Dr. (Priscilla)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Only one patient today Dr. (Priscilla) Empty
IndlægEmne: Only one patient today Dr. (Priscilla)   Only one patient today Dr. (Priscilla) EmptyTirs Dec 07, 2021 2:24 pm

Tid: 09:50
Sted: Caine's klinik hjemme hos ham selv
Omgivelser: En kølig morgen med solskin
Det virkede som en dag lige som de fleste andre, nyde livet udover den ene patient der var på programmet. Caine havde sin klinik til de overnaturlige patienter hjemme ved sit palæ i en sideliggende bygning inde på selve palæets grund. Man tvivlede ikke på det var en klinik men samtidig så passede den helt perfekt ind med stilen af hovedbygningen. Man kørte op gennem en metalport og op af en velholdt vej til en gårdsplads med garage til højre, springvand i midten og klinikken til højre og så selve hovedbygningen i den fjerne ende af gårdspladsen.
Caine var iklædt perfekt siddende jakkesæt med tilhørende vest dog med kittel i stedet for selve blazerjakken. Han kiggede rundt i klinikken og gjorde inventar selvom han egentlig ikke behøvede at gøre det selv. Caine var meget metodisk af natur så det gav en eller anden form for ro at gøre den slags ting.

Efter alting var kontrolleret og tingene passede, tog han sig en god kop kaffe og gik ind på sit kontor der ligeledes bar præg af både hans dyre smag men også praktisk indrettet til patientmodtagelse.
Telefonen summede, han tog den og sagde roligt: "Ja Ms. Manning?"
Ms Manning var en middelaldrende buttet kvinde der var alle stereotyper om professionel sekretær i en person. "Ja Dr. Rothwell jeg kan se på din kalender der kun er en patient i dag..... En Priscilla så vidt jeg kan se? Åh og nu jeg har dem i røret, gør det frygtelig meget hvis jeg smutter tidligt i dag? Mit barnebarn kommer på besøg.." Caine smilede lidt for sig selv og nikkede en gang. "Priscilla.... Det lyder bekendt.... Men ja når de har sendt patienten ind så kan de bare tage hjem....". Ms. Manning takkede og forsikrede om at hun nok skulle gøre det inden han lagde på og ventede på patienten. Navnet virkede bekendt så han fandt en notesbog frem og kiggede. Ahhh ja hun havde været der før. Caine brugte en godt gemt bog til patienter på denne klinik så det var mere diskret for eventuelle tilfælde der krævede det
Tilbage til toppen Go down
Priscilla

Priscilla


Fag : Matematik + Kampsport + Kemi + Biologi + Fysisk
Antal indlæg : 118

Only one patient today Dr. (Priscilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Only one patient today Dr. (Priscilla)   Only one patient today Dr. (Priscilla) EmptyFre Dec 10, 2021 3:41 pm

Priscilla var ikke en kvinde der var bleg for at syg sig selv sammen. Og med hendes hurtige healende evner, eller i det mindste hurtigere end et almindeligt menneske, var det ikke oftest at hun fandt sig selv i nød efter en doktor. Men nu og da, hændte det at hun var blevet mere såret end blot de almindelige knivstik eller rifter fra en forbryder der ikke ønskede at blive taget med ned til politistationen. Da dette var tilfældet, var der efterhånden kun en hun stolede nok på. Hvilket i sig selv sagde en del, når det kom til Priscilla der havde en tendens til altid at være yderst forsigtig med hvem hun lagde sin tillid hos.

Iført hendes læderjakke, samt sorte cowboy busker havde hun sat sig på hendes motorcykle og kørt mod skoven der lå bag Athena akademiet. Det havde altid føltes lidt, velkommen til mit mørke og hemmelige lager. Når hun havde været hos den gode doktor. Hvilket kun, kunne frembringe det mindste smil frem på hendes buttede læber. Hun slog motoren fra som hun kørte ind i gården rundt omkring springvandet og med sin fod vippede hun støttefoden ned og steg langsomt af motorcyklen. Et lavmeldt grynt forlod hende, af smerten hun følte bore sig op af hendes side. Lorte jægere med deres ivrige skydefingre. Hun mumlede en lille forbandelse, som hun langsomt slæbte sig ind i klinikken. Tydeligvis ikke særlig bekymret omkring det minimale blodspor som hun efterlod sig som hun med et falsk smil henvendte sig til den altid fantastiske Ms. Manning. Men det virkede hun var mere optaget af hvad hun kunne få lov til, end hvad Priscilla havde gjort mod det flotte gulv. Den buttede kvinde var allerede i gang med at iføre sig sin jakke, som hun pegede mod døren og fortalte hende hun blot kunne gå ind.

Priscilla trak på skuldrene og med langsomme skridt fik hun ført sig selv over til døren og bankede let på den inden hun åbnede. ”Altid en fornøjelse at se dem Mr. Rothwell” sagde hun med et skævt smil og følte hvordan smerterne langsomt drænede hende for energi.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Only one patient today Dr. (Priscilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Only one patient today Dr. (Priscilla)   Only one patient today Dr. (Priscilla) EmptyFre Dec 10, 2021 3:56 pm

Som Priscilla kom ind på klinikken, smilede Ms Manning til hende og sagde: "Du går bare ind kære så skal jeg nok klare det her". Nok var Ms Manning nærmest på vej ud af døren men hun ville dog ikke efterlade blodspor på gulvet.
Caine nikkede til hende med et dragende smil som Priscilla kom ind hvorefter han sagde: "Det er længe siden Ms. Fox..... Et vildt gæt... Jægere igen? Hvis du bare starter med at tage plads på briksen og fortælle hvad der skete denne gang, så får vi hurtigt klaret den skade...."
Det var ikke fordi Priscilla besøgte ham regelmæssigt, han vidste godt at når hun besøgte ham var det fordi det havde været en voldsom omgang. Hun var yderst kompetent og professionel så hvis hun kom ind til ham så såret, var det næsten spændende at høre hvad der var sket.

"Kaffe eller noget?" Nok egentlig et underligt spørgsmål når han skulle til at undersøge hende men samtidig så var det en del af Caine's måde at håndtere patienter. En afslappet og nærmest uformel stemning gjorde det ofte nemmere at slappe af.
Tilbage til toppen Go down
Priscilla

Priscilla


Fag : Matematik + Kampsport + Kemi + Biologi + Fysisk
Antal indlæg : 118

Only one patient today Dr. (Priscilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Only one patient today Dr. (Priscilla)   Only one patient today Dr. (Priscilla) EmptyMan Jan 03, 2022 4:00 pm

Priscilla kunne ikke helt hjælpe det lille drillende smil som formede på hendes læber, som Rothwell spurgte hende om det var Jægere der endnu en gang havde haft fingrene i hende. "De synes altid at finde de dårligste tidspunkter at forstyrre mig på" svarede hun, da der vel ikke var meget andet at sige i det øjemed. Det var også altid disse mennesker, der formåede at have våben der bare gjorde en anelse mere ondt en en normal pistol ville gøre. Hun nikkede, og uden meget blufærdighed hæv hun først jakken af og derefter trøjen. Priscilla kunne ikke holde et lavtmeldt suk af smerte forlade hendes læber, da trøjen havde hængt fast omkring såret hvor blod havde sivet igennem den bandage hun selv havde lavet. "Blev skudt i siden af min hofte, kuglen gik lige igennem, men lige siden de skete er det som om blødningen ikke har ville stoppe" forklarede hun, som hun lagde sig på den briks som Rothwell havde henvist hende til. Hun hæv lidt ned i hendes bukser, for at sikre han kunne komme bedre til, hvor efter hun lod fingrene glide igennem det blonde hår. Hendes blå øjne vente sig mod hans skikkelse, som han spurgte om hun ønskede noget kaffe. Eller noget. Noget, det var jo et vidt begreb. "Med mindre du har en god whiskey du vil hælde et glas op af, så tror jeg, jeg klare mig" sagde hun med et kækt smil før hun lænede sig tilbage igen.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Only one patient today Dr. (Priscilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Only one patient today Dr. (Priscilla)   Only one patient today Dr. (Priscilla) EmptyMan Jan 03, 2022 6:43 pm

Jægere havde altid de mest ubelejlige tidspunkter at angribe på, hvilket selvfølgelig også var nødvendig med nogle af de væsner de forsøgte at nedlægge. En form for overraskelsesmoment var ret ofte nødvendigt.
Inden han startede med undersøgelsen, gik han hhen til sit skab og fandt så to glas dyr whiskey hvor han rakte hende det ene og sagde: "Tag en god slurk inden jeg starter, det er lidt mere omfattende end det plejer"
Så tog han en lille tår af sit eget glas inden han satte sig til rette og fik handsker på. Som hun nikkede, startede han med først bare at kigge lidt. "Sjusket..... De var nye... Tydeligt uden nogen viden om hvilket væsen de egentlig skulle nedlægge...."
Han rettede sig op for at kunne kigge hende i øjnene imens han forklarede: "Det kræver lidt nærmere undersøgelser men det virker somm om de har forsøgt at bruge behandlet ammunition der skal forhindre blodet i at størkne..... Jeg bliver nødt til at grave en anelse for at kunne fjerne nogle fragmenter der sidder der, det er dem der forhindrer helingen... Og når det er overstået kan vi se på hvad der kan gøres for det ikke sker igen.... Du får selv lov at vælge om der skal bedøves eller om whiskeyen er nok"
Tilbage til toppen Go down
Priscilla

Priscilla


Fag : Matematik + Kampsport + Kemi + Biologi + Fysisk
Antal indlæg : 118

Only one patient today Dr. (Priscilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Only one patient today Dr. (Priscilla)   Only one patient today Dr. (Priscilla) EmptyTirs Jan 04, 2022 2:52 pm

En let latter forlod Priscilla da hun så hvordan Rothwell gik over til et skab, og hæv en flaske whiskey ud og started med at hælde den gyldne væske ned i et glas. Duften ramte hende før han overhoved var gået hen og afleveret glasset til hende. Hun gav ham et lille blink med øjet inden hun tog det. "Du ved altid hvordan du holder dine patienter glade" sagde hun med et kækt smil på hendes læber, som hun løftede glasset en anelse, som en kort skål inden hun tog en slurk. Pris skar en grimasse før hun med et lille suk, stillede glasset fra sig, så han kunne komme bedre til. Der var ikke så meget smerte involveret til at starte med, jo selvfølgelig kunne hun mærke den brandende fornemmelse af såret der pulserede gennem hendes krop. Hun nikkede som han forklarede hende hvad der var hent og lod hendes blå øjne glide ned ad da han spurgte om hun havde brug for bedøvelse eller whiskyen var nok. "Hvad, og ødelægge det sjove?" sagde hun først med et let grin, hendes tunge gled over hendes læber. "Jeg hader bedøvelse, hvis jeg havde ønsket det havde jeg taget til et hospital" pointerede hun. Foruden at Rothwell var en yderst dygtig doktor, var der også grund til at tage til ham, da han lyttede til dem som lå på briksen. "Whiskyen må gøre resten" nikkede hun, og lod fingrene lukke sig om glasset og bundede resten af den gyldne væsken og lagde sig atter til rette.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Only one patient today Dr. (Priscilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Only one patient today Dr. (Priscilla)   Only one patient today Dr. (Priscilla) EmptyTirs Jan 04, 2022 3:07 pm

Han grinede kort inden han selv smagte på den dyre væske i hans glas inden han så nikkede. "Naturligvis, med nogle af de væsner der ender her, er det bedst at holde sig på den gode side... Og hvem kan ikke lide en god drink?"
Caine frygtede aldrig hans patienter som de kom ind til ham men samtidig så var han på ingen måde dum. En solid del af den sociale status han havde var jo også at han vidste hvordan han skulle forholde sig til en hver situation han stod i.
Han kendte hende jo godt så han vidste godt hun nok ikke ville have bedøvelse men han var alligevel professionel så han spurgte stadig. "Jeg regnede hheller ikke med at du ville have bedøvelse"
Så satte han udstyret klar og tog til at starte med en steril stofklud og en tang med lange tænder netop til den slags fremmedlegemer. Så blev hans øjne pludseligt helt natsorte så hans øjne lignede en helt klar nattehimmel. "Lad os så se på det......."
Med det samme kunne han se det blev et frygtelig pillearbejde. Dem der havde skudt hende, vidste tydeligvis ikke hvad de havde med at gøre. "De har været sjuskede....." Det kunne selvfølgelig ikke gøres smertefrit men med en hånd på hendes hofte, rakte han uhyre præcist ind og fik det første stykke ud. Det blev betragtet nøje inden det blev lagt i metalskålen ved siden af ham. "Mit gæt er de har forsøgt at modificere en normal jagtriffel...."
Tilbage til toppen Go down
Priscilla

Priscilla


Fag : Matematik + Kampsport + Kemi + Biologi + Fysisk
Antal indlæg : 118

Only one patient today Dr. (Priscilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Only one patient today Dr. (Priscilla)   Only one patient today Dr. (Priscilla) EmptyTirs Jan 04, 2022 4:07 pm

Priscilla forholdte sig så rolig som en krop i smerte nu en gang kunne, hendes øjne fangede ud af øjenkrogen hvordan at hans øjne blev kuldsorte. Hun lukkede øjne for en kort bemærkning, tog en dyb indånding og følte hvordan at hendes brystkasse hævede sig langsomt og sænkede sig. Det var utroligt hvordan man kunne fortælle kroppen hvad den måtte eller ikke måtte, hvis man blot arbejdede længe nok på den. Så var der selvfølgelig også den del der gjorde, at Priscilla ikke havde præcis de samme lænker omkring hvordan hun gjorde ting, som andre mennesker. Især dem med en irriterende tendens til have en samvittighed.

"Det er mennesker, selvfølgelig er det sjusket" mumbled hun, og måtte for et øjeblik bide tænderne sammen da han lagde pres på hendes hofte. "Prøver at vise de er den stærke race, som de bekriger sig selv indbyrdes" hvæsede hun lavtmeldt i håb om at hvis hun snakkede kunne hun distrahere sig selv fra smerten. "Lyder rigtigt, det var en voldsom lyd da geværet blev affyret" forklarede hun og prøvede at trække vejret helt ned i maven og ud igen.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Only one patient today Dr. (Priscilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Only one patient today Dr. (Priscilla)   Only one patient today Dr. (Priscilla) EmptyTirs Jan 04, 2022 4:14 pm

Der herskede ingen tvivl om at hun havde en utrolig kontrol over hendes krop, smerten ville have knækket de fleste uden problemer. Caines egen krop kunne også selv klare utrolige ting grundet hvad han var, dog kunne tilpas meget belastning trigger at han forvandlede sig til sin egentlige form. En fomr ingen i denne by i hvertfald havde set, en form der havde formet mareridt hos mange der havde set den.

"Jeg ser ikke mennesker som generelt sjuskede, men de er mere arrogante end deres liv tillader dem.... De der har forsøgt at aflive mig igennem tiden er enten sinddsyge nu eller døde....."
Caine gjorde nu noget der havde afskrækket langt de fleste men det var tydeligt hvilken kontrol han havde. Imens han meget kyndigt fik fjernet nogle flere stumper fra hendes sår, sørgede han for at låse sit blik i hendes som endnu en måde at distrahere hende fra unødvendig smerte. Et trick han lærte under første verdenskrig.
"Nok ser jeg ikke nødvendigvis mennesker som sjuskede men dem her var, der er stadig gammelt krudtslam på stumperne. Våben der aldrig er blevet rengjort"
Tilbage til toppen Go down
Priscilla

Priscilla


Fag : Matematik + Kampsport + Kemi + Biologi + Fysisk
Antal indlæg : 118

Only one patient today Dr. (Priscilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Only one patient today Dr. (Priscilla)   Only one patient today Dr. (Priscilla) EmptyOns Jan 19, 2022 9:05 pm

Hun kunne ikke lade være med at lade et let grin forlade hendes læber da Caine fortalte hende, at han kke normalt så mennesker som sjuskede. Hun kunne ikke lade være med at generalisere mennesker på den måde. For var de ikke sjuskede i alt de gjorde? Ingen ting virkede til at være velovervejet. Jo, der var smukke ting i denne verden de havde skabt, men mange ting havde fået hjælp fra den overnaturlige omverden. Så, hvad havde denne skabning fra gud virkelig bragt dem? Ud over uvidenhed og en konstant modsigelse af ønsker og behov.
Hendes øjne vandrede over hans fingre som han arbejdede på at sikre sig at hun kunne lappes sammen igen. Hendes læber trak sig sammen som han fjernede nogle af stumperne fra hendes sår. Det var hverken rart at føle eller yderligere behageligt at se på.
"Fantastisk" hvæsede hun gennem sammenbidte tænder som han forklarede hvad han fandt. "Jamen så var det godt jeg ikke prøvede at lappe mig selv sammen" mumlede hun som hun lukkede øjnene for at prøve at kæmpe sig igennem smerten fra såret der pulserede gennem kroppen.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Only one patient today Dr. (Priscilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Only one patient today Dr. (Priscilla)   Only one patient today Dr. (Priscilla) EmptyOns Jan 19, 2022 9:40 pm

Det var normalt for hendes art at være arrogante specielt overfor mennesker, i hvertfald dem han havde mødt. Det var også et karaktertræk der var normalt for Caine's egen art men Caine havde også en ganske unik måde at se på verden omkring sig. Dette havde også gjort at han ikke altid blev set med de mest positive øjne af hans artsfæller. Men så igen, Caine var sin egen herre så det generede ham nu ikke.
"Når du siger det på den måde, har jeg en idé om at det nok ikke var endt så heldigt hvis du prøvede... Men det kunne være meget værre.... Det bliver lige lidt koldt i såret udover det gør ondt..." Caine vædede en steril klud i brintoverilte for at fjerne den begyndende infektion så godt som muligt så såret snart var klar til at lukkes.
Men inden han begyndte at lukke såret, fandt han en projektilrest og holdte hen foran hendes ansigt med næsten nysgerrige ord. "Her er lidt at gå efter hvis du vil hævne dig når det er... Det er godt nok noget medtaget men det lille symbol du kan se der ligner ret meget Inkvisitionens Segl..."
Tilbage til toppen Go down
Priscilla

Priscilla


Fag : Matematik + Kampsport + Kemi + Biologi + Fysisk
Antal indlæg : 118

Only one patient today Dr. (Priscilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Only one patient today Dr. (Priscilla)   Only one patient today Dr. (Priscilla) EmptyMan Jan 31, 2022 8:54 pm

Hun kunne ikke lade være med at grine da han sagde til hende, at det nok ikke ville være endt heldigt hvis hun havde prøvet selv. Men det at grine resulterede blot i en smerte der skød igennem hende. "For helvede de gjorde ondt" mumbled hun, men stadig med et grin i stemmen.
Priscilla drejede hoved da han fortalte hende at det ville komme til at gøre ondt. Hun vædet sine læber, mens hendes øjne gled over hans arbejdende ansigt. De fulgte ansigtets linjer, ned af hans skuldre til fingrene der arbejde omkring hendes sår. Hun hadet denne del som der kom nu, hun sugede luft gennem hendes tænder og bed dem derefter sammen. "Shit" mumbled hun og kneb øjnene sammen. Fan blev hun aldrig, men så kunne hun vel også bare lære ikke at blive skudt.
Hendes øjne åbnede da han pludselig holdte noget foran hende. Hendes fingre lagde sig omkring projektilresten. "Hmm" mumbled hun, som hun nærstuderede symbolet. Det var ikke just, nej han kunne vel ikke mene "Mener du den Inkvisition? Fra 1200'tallet?" mumlede hun og lod hendes tommefingre fjerne noget af blodet. Hun havde hørt rygter om at de var en gammel organisation af jæger, men, det var dog blot en skrøne?
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Only one patient today Dr. (Priscilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Only one patient today Dr. (Priscilla)   Only one patient today Dr. (Priscilla) EmptyMan Jan 31, 2022 9:30 pm

Nok var hun et yderst sejlivet væsen men det var langt de færreste det ikke ville gøre ondt på at blive skudt. Så hendes reaktion var ikke så overraskende, specielt ikke hvis ammunitionen var lavet til at jage overnaturlige væsner. Selvom det var sjusket lavet.
Han nikkede lidt da hun så spurgte om det var DEN inkvisition. "Lige præcis den jo... Der har været utrolig mange skrøner omkring dem og om hvor frygtede de var og de havde kræfter og den slags. Langt fra det hele er sandt men de har skam fandtes og eksisterer højest sandsynligt endnu. I hvertfald til en vis grad. Det er ikke alle der kan lægge en 'hellig pligt' fra dem.. Nå du kommer til at bide sammen igen, der skal alligevel et par sting til"
Caine gjorde hhurtigt og præcist klar til at lukke såret med et par sting, det var tydeligt at han havde gjort den slags ting før. "En af de originale udgivelser af 'Malleus Maleficarum' ligger faktisk ovre i mit bibliotek" Han kunne ikke lade være med at grine kort og sagde: "Hvis Kirken vidste en af de bøger var i en dæmons varetægt..."
Med nål oh tråd klar, kiggede han afventende på hende for at se om hun var klar
Tilbage til toppen Go down
Priscilla

Priscilla


Fag : Matematik + Kampsport + Kemi + Biologi + Fysisk
Antal indlæg : 118

Only one patient today Dr. (Priscilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Only one patient today Dr. (Priscilla)   Only one patient today Dr. (Priscilla) EmptyMan Jan 31, 2022 9:38 pm

Hun løftede brynet som han begyndte at fortælle hende omkring inkvisitionen. Det kunne godt være at Priscilla alligevel skulle have lyttet lidt bedre efter i historie, men hvis hun skulle være ærlig havde mest af hendes styrker ligget i de fag hvor man skulle bruge sin krop til fysiske gøremål. Som nærkamp og løb. Hun havde brugt mere tid på at finde sin bror, en bror der skulle vise sig selv ikke at ville have noget med hende at gøre, da hun endelig havde fundet frem til ham. Måske havde det egentlig været det sidste, der havde fået hende over kanten? Måske grunden til hun blindt havde fulgt efter Joseph på en menneskejagt, der egentlig blot skulle vise sig at ende i blinde.
Idiot hun havde været, rejst hele vejen til America, kun for at finde ud af at det havde været fordi hybriden blot ville væk fra Athena, da der var for mange der havde fundet ham.
Hendes øjne vendte dog tilbage til virkeligheden, og rettede sig mod dæmonen da han fortalte om at han havde en af de originale udgivelser. Nok var Priscilla ikke historiker, men at få lov til at læse i Malleus Maleficarum? Måske hvis hun spillede sine kort korrekt, ville han lade hende se lidt på skrifterne.
Hun nikkede da han kiggede afventende på hende og lagde sig selv bedre til rette. "Hvad laver en dæmon som dig, så med en bog der egentlig burde være i hænderne på engle i stedet?" spurgte hun nysgerrigt, men måtte atter bide tænderne sammen som han begyndte at sy såret til.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Only one patient today Dr. (Priscilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Only one patient today Dr. (Priscilla)   Only one patient today Dr. (Priscilla) EmptyMan Jan 31, 2022 9:45 pm

Som hun nikkede til at hun var klar og havde lagt sig ordentligt til rette, begyndte han med overraskende nænsom hånd at sy. Det gode ved skudsår var dog at det kunne klares med overraskende få sting.
Han kunne alligevel ikke lade være med at grine da hun så stillede det spørgsmål. "Den bliver jo ikke betragtet som en manual i jagten på mørke væsner uden grund, så den har givet værdifuld indsigt i deres metoder og tankegang... Og der udover kan jeg godt lide den trodsige statement i at noget så helligt er i hænderne på en af de væsner den skal fortælle hvordan man nedlægger..."
Caine havde selv været i den gale ende af heksejægere og lignende i sin tid hvilket ikke havde været uden risiko. Men selvom han ikke af sin art var et specielt fysisk væsen så var han et meget intellektuelt og ekstremt manipulerende væsen. Dette havde knækket mange jægere i hans tid. Få af dem skulle blot se hans sande form for at blive drevet sindssyg. "Et Fortryllende Mareridt" var der en digter der havde kaldt ham en gang. Ganske kort efter havde Caine lukket såret meget præcist og var i gang med at lægge en lille forbinding inden han sagde: "Så skulle der være styr på det"
Tilbage til toppen Go down
Priscilla

Priscilla


Fag : Matematik + Kampsport + Kemi + Biologi + Fysisk
Antal indlæg : 118

Only one patient today Dr. (Priscilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Only one patient today Dr. (Priscilla)   Only one patient today Dr. (Priscilla) EmptyTirs Feb 01, 2022 9:57 am

Hendes læber kunne ikke helt stoppe sig selv fra at krølle op i et smil, da han begyndte at grine. Mest af alt fordi det ikke lød til at han grinte af hende, men mere af selve ideen. Han havde en god pointe, nogen gange var roden til at forstå ens fjender ved at lære dem at kende. Det var vel derfor at jægerne nærstuderede mange af de racer der blev betragtet som overnaturlige. Hun havde hørt flere gange, at racer som hendes, blev fanget, tortureret, nærstuderet. Kun for at se hvad vil skade og hvad ville dræbe. Og man kaldte dem monstre. Måske man mere skulle kigge på dem som der skabte disse monstre, som man snakkede om. De var det sande udyr i hendes øjne.
Priscilla kiggede ned på såret da han fik syet det sammen. Et lavmælt suk forlod hende, som hun rejste sig op og sidde og lod tungen glide over hendes læber. "Tak" sagde hun med et smil. "Så, hvad skal man gøre, for at kunne få lov til at se denne bog med sine egne øjne?" spurgte hun mere direkte end hun først havde tænkt hun ville gøre det. Et charmerende smil formede over hendes læber, som hun svingede benene over briksen hun havde ligget på.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Only one patient today Dr. (Priscilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Only one patient today Dr. (Priscilla)   Only one patient today Dr. (Priscilla) EmptyTirs Feb 01, 2022 10:12 am

Det var netop forståelsen af sine omgivelser og sine fjender der gjorde at Caine var i den position han var. Han undervurderede aldrig en modstander og holde altid em eller anden form for es i sit ærme. Der var mange der var knækkede ved at undervurdere Caine og tro ham uforberedt.
Som hun så smilede og fik spurgt direkte, smilede Caine tilbage og gik så i gang med at gøre rent efter at have lappet hende sammen. "Det kræver bare at spørge... Men hvad interesse har du da i at se den bog?"
Caine havde en klar idé om hvorfor, det var hendes måde at svare på han var nysgerrig efter
Tilbage til toppen Go down
Priscilla

Priscilla


Fag : Matematik + Kampsport + Kemi + Biologi + Fysisk
Antal indlæg : 118

Only one patient today Dr. (Priscilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Only one patient today Dr. (Priscilla)   Only one patient today Dr. (Priscilla) EmptyTirs Feb 01, 2022 6:44 pm

Hendes hoved lagde sig halvt på sned som han fortalte hende, at det blot krævede at spørger. Den tilføjede en ekstra del, hvorfor var hun interesseret?
Ja det kunne man jo så spørger sig selv, hun blinkede lidt med øjnene. Tog et bar dybe indåndinger, hvor hun følte hvordan at hendes brystkasse hævede også sænkede sig igen. Mest af alt for at give sig selv tid til at svare på hans spørgsmål. "Ja hvorfor" hun lod tungen glide hen over hendes læber, som hun lod ordene glide hen over hendes tunge og forlade hende. Måske var det fordi at det virkede til at energierne var igang med at skifte i Athena, der skete så meget. Mange større familier var kommet tilbage, de første fødte varulve, de første skabte vampyrer. Nogle af de stærkeste magiker var også begyndt at vise sig. Og nu disse jæger? Noget var i gære, og hun ville gerne være forberedt. "Fordi, for at kende sin fjende bedst må man lære og tænke som dem" hun tillod sig og tage endnu en dyb indånding mens hun lod sine øjne falde mod Caine da han gjorde rent efter sig.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Only one patient today Dr. (Priscilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Only one patient today Dr. (Priscilla)   Only one patient today Dr. (Priscilla) EmptyTirs Feb 01, 2022 7:10 pm

Caine havde godt mærket at der var en skiften i vinden på en måde der ikke helt kunne forklares. Så Caine havde ligeledes gjort hvad han kunne for at forstærke sin situation i tilfældet af det skulle blive nødvendigt. Caine havde ikke nogen direkte fjender i byen, i hvertfald ikke nogen han ikke kunne håndtere, men det skadede aldrig at være forberedt.
"At lære at tænke som dem kan være farligt. Alt efter hvem man er, kan man blive forført af et tilpas velskrevet ideal....."
Roligt vendte han sig om med et nærmest dragende smil. "Våbnet ligger i at kunne forstå deres tankestrøm... Hvad der leder dem til at handle som de gør... Kom.... Så længer du ikke beslutter dig for at lege pardans med et automatvåben, skulle det hele fint..."
Han tog sin blazer på rakte armen mod døren. "Der var noget med en bog du gerne ville se?"
Hun ville blive den allerførste til at se den bog i 100 år, det var trods alt en bog Caine ikke bare viste frem.
Tilbage til toppen Go down
Priscilla

Priscilla


Fag : Matematik + Kampsport + Kemi + Biologi + Fysisk
Antal indlæg : 118

Only one patient today Dr. (Priscilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Only one patient today Dr. (Priscilla)   Only one patient today Dr. (Priscilla) EmptyTirs Feb 01, 2022 8:09 pm

Hun lod hoved falde som et let grin forlod hendes læber; "meget filosofisk kære doktor" hun vendte hoved up og kunne mærke hvordan hendes lange lokker af blond hår dansede ned over hendes ansigt. hun rejste sig langsomt op og iførte sig hendes tøj. Selvom den prikkende smerte ikke var stoppet efter Caine havde fået fjernet projektilet og lappet hende sammen igen. Hun vente sig mod ham og så det dragende smil, hvilket fik hendes egen læber til at krølle op i et smil og derefter et kort latter fnys der forlod hende. "Igen, meget filosofisk, jeg vidste slet ikke du havde det i dig" sagde hun med et smil på læben, og nikkede da han nævnte bogen. "Meget gerne, og lover jeg at holde mig fra at lege pardans med et automatvåben, i hvert fald sådan lige med det samme, er egentlig slet ikke så glad for at love nogen noget" sagde hun med et smil på læben, som hun tog jakken og fulgte efter ham.


Sidst rettet af Priscilla Tors Feb 17, 2022 12:54 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Only one patient today Dr. (Priscilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Only one patient today Dr. (Priscilla)   Only one patient today Dr. (Priscilla) EmptyTirs Feb 01, 2022 8:37 pm

Igen trak han lidt på smilebåndet inden han så sagde: "Filosofisk? Ja sådan kan man vel godt se på det"
Han tog noget nede i den ene skuffe uden at fjerne sit blik fra hende inden han så rakte hende to piller i en klar rød farve. "Her. Dem her er stærke nok til at tage tandpinen hos en varulv... Der er mange der bliver overraskede. Men når man er i et virke som mit så kan det blive ganske nyttigt. Det påvirker de rette sind... Det er derfor der er skrevet digte om mig. Jeg snakker naturligvis ikke om mit virke som læge"
Den digter der havde skrevet om ham havde for længst taget sit eget liv i galskab og sit eget sinds opslugende mørke. Så gik han ud af klinikken sammen med hende og ind i selve hovedpalæet. Selve bygningen og indretningen som de kom indenfor skreg nærmest af aristokrati og klasse. Det krævede ikke nogen viden at se han havde dyr smag. Han ledte hende ind i hvad der viste sig at være en pejsestue med et par bogreoler. Lækker indretning men ikke noget der oste af mystik. "Vil du have noget at drikke inden eller skal vi gå lige til sagen?"
Tilbage til toppen Go down
Priscilla

Priscilla


Fag : Matematik + Kampsport + Kemi + Biologi + Fysisk
Antal indlæg : 118

Only one patient today Dr. (Priscilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Only one patient today Dr. (Priscilla)   Only one patient today Dr. (Priscilla) EmptyTors Feb 17, 2022 12:58 pm

Hun tog de to piller som han rakte til hende. Hun nikkede som tak, før hun smed dem i munden og vippede hoved bag over så hun kunne sluge dem. Et lille grynt der undertrykte den lille ubehagelighed der var fulgt med at sluge dem, forlod Priscilla før at hun rettede sit blik tilbage på dæmonen foran hende. Hendes bryn løftede sig, da han begyndte at snakke om at der var blevet skrevet bøger omkring ham. Interessant. "Hvilke bøger er skrevet om dem?" spurgte hun som de bevægede sig ud af klinikken og ind i hans hjem. Priscilla kunne ikke stoppe hendes øjne fra at glide over indretningen. Og her boede hun i en lille lejlighed i Southside, og en sofa der var mærket af hvor brugt den var og en seng der næsten kunne minde om en felt seng. Hendes egen indretning præget af, at hun stort set aldrig var hjemme. Men det mere var brugt som et sted hvor hun kunne sove for billigere penge end hvis hun altid skulle finde et hotel eller motel.
Hun vendte sig mod ham, da han stillede hende et spørgsmål om drikkevare. "Jo, jeg siger ikke nej til noget at drikke" sagde hun med et smil, der næsten så mildt ud, hvilket ikke var noget som normalt var at sige omkring måden Priscilla så på folk.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Only one patient today Dr. (Priscilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Only one patient today Dr. (Priscilla)   Only one patient today Dr. (Priscilla) EmptyTors Feb 17, 2022 1:32 pm

Han trak på smilebåndet er knurrede lavt i en næsten tilfreds tone. Som de gik mod pejsestuen, svarede han også på hendes spørgsmål med uskåren ærlighed. "Digtsamlinger.... Jeg er i stand til at lave Handler så mod en pris kan jeg opfylde ønsker... Ved en fejltagelse var der en digter der så mig i min sande skikkelse og solgte sin sjæl til mig mod at få evnen til at lægge sine følelser i sine digte.... Men synet af min sande form kan drive dødelige til galskab. 'Et Forførende Mareridt' var det første digt han skrev.... Han galskab drev ham ud i at skrive om mig og få andre til at tro ham. Det var sådan jeg stiftede bekendtskab med mine første Jægere....."
Han kiggede på hende næsten som om han scannede hende da hun accepterede noget at drikke.
"Jeg har lige det rette... En flaske hvad der bedst kan beskrives som Fe Likør..... Det har et kick jeg tror du vil kunne lide....." Han hældte et glas op til hver af dem, en væske der næsten lyste blåt. Stille skålede han og tog en tår af sit glas
Tilbage til toppen Go down
Priscilla

Priscilla


Fag : Matematik + Kampsport + Kemi + Biologi + Fysisk
Antal indlæg : 118

Only one patient today Dr. (Priscilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Only one patient today Dr. (Priscilla)   Only one patient today Dr. (Priscilla) EmptyTors Feb 17, 2022 4:41 pm

Priscilla kunne ikke hjælpe med at løfte hendes bryn i et næsten forbløffet udtryk. Det var ikke tit hun mødte så udskåret ærlighed fra andre. Måske kom det fra en nærende mistillid fra hendes egen side af. Hun kunne ikke en gang give skylden til hendes opvækst. Hvis man så bort fra at hendes bror var blevet kidnappet i en ganske ung alder, som havde farvet meget af hendes tilgang til hvordan hun anskuet livet på. Måske var hun bare født forkert, hvem vidste hvordan sindet virkelig virkede.
Hendes forbløffelse formede sig mere til en stille beundring. "Et forførende mareridt" hun smagte næsten på titlen, mens hun betragtede pejsestuen som han havde ført hende ind i.
Hun tog imod glasset og nærstuderede væsken som der skvulpede rundt i glasset. "Fe likør, så har jeg også smagt det" hun løftede høfligt glasset før hun tog en tår af glasset. Med selvsikre skridt gik hun over mod en lænestol og satte sig ned i den. "Besidder du også et eksemplar af denne digtsamling? Den lyder ganske interessant" sagde hun med et blidt smil, mens hun tog endnu en tår af den specielt krydret likør. Den formede sig i hendes mund på en måde som hun ikke havde prøvet før.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Only one patient today Dr. (Priscilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Only one patient today Dr. (Priscilla)   Only one patient today Dr. (Priscilla) EmptyTors Feb 17, 2022 6:02 pm

Caine havde altid været hudløst ærlig, han så ikke nogen grund til andet. Det havde egentlig også sine fordele, andre overnaturlige væsner vidste hvad han var, eller det troede de i hvertfald. Dødeliges sind havde en tendens til selv at bortforklare hvad de ikke forstod så der kom ikke de helt store problemer på den front. I hvertfald ikke noget han ikke kunne håndtere.
"Meget poetisk titel ja..... Dødeliges sind kan til tider være meget unikke" Det var jo ikke noget Caine var ikke begyndt at kalde sig selv den slags, men en digter hvis sind næsten smeltede ved synet af Caines sande skikkelse gjorde åbenbart noget ved en.
Ved hendes spørgsmål, gik han hen til bogreolen, førte blidt hånden hen over bøgerne inden han tog en ud. "Her er den vist...." Hvis man læste den herskede der ingen tvivl om at det var en mand der var blevet sinddsyg, men samtidig besat. Det var ikke specielt sammenhængende digte, det var nemmest at spore ved at se på nogle enkelte sætninger hist og her: "Stjernenatten i et enkelt blik, sjælens brand ved kun et ord. Ser igennem mig som var jeg intet, Helvede i en mand, Frygten fryser mig og dog kan jeg ikke se væk"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Only one patient today Dr. (Priscilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Only one patient today Dr. (Priscilla)   Only one patient today Dr. (Priscilla) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Only one patient today Dr. (Priscilla)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Not today, fitted sheet. Not today (fortidsemne)
» Today we bake!
» I hadn't expected to be kidnapped today

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: V :: Skoven omkring Akademiet-
Gå til: