Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Summer Glory | Fortid

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Summer Glory | Fortid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Summer Glory | Fortid   Summer Glory | Fortid - Page 2 EmptySøn Okt 13, 2019 1:01 pm

Mark trak på skuldrene da James spurgte, om Mark var sikker på det ikke Var ham selv der skulle havde mere at drikke.
"Jeg har vænnet mig til at spise sjældent.. og Helle Rikke ret meget" mumlede han blot. Han brød sig ikke om det! Ikke om at skulle tvinge nogle til at give en sit blod!
Mark havde lagt den tomme pose ved siden af den anden på sofabordet, og skulle lige til at rejse sig fra den stilling han sad i, da han Rye hvad James sagde.
Han vende hovedet og så på ham med en blanding af undren og overraskelse.
Han rynkede brynene lidt uforstående. "Jeg kan altså godt klare at være alene om natten" brummede han.
Han skulle til at prodestere yderligere, da James talte videre. At James ville bestemme at Mark ikke kunne gå nogle steder uden ham, var han bestemt ikke fan af, og det kunne tydeligt ses, på den måde han brummede ansigtet lidt surt sammen da det blev nævnt.
Han så dog en kende overrasket ud da James påtalte at træning, ville foregå på ham.

"Såh.. du vil have jeg skal drikke fra dig?.. men.. hvorfor?" Spurgte han så med et undrende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Summer Glory | Fortid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Summer Glory | Fortid   Summer Glory | Fortid - Page 2 EmptySøn Okt 13, 2019 5:53 pm



Han rynkede en smule på næsen over Mark´s tone men ligeså også ord, omkring at han sagtens kunne være alene om natten. " Jaså?. Jamen okay, vis du føler at du VIRKELIG har kontrol til at være alene lige nu, så fint, men.. vis det havde været et menneske du havde sprunget på, så lå den død for dine hænder, husk det ". Han havde ingen hånlig tone til hans stemme.. hans toneleje var nærmere dyb og alvorlig, som mente han at Mark ikke tog dette seriøs nok. Han ville ikke oplære en der IKKE gad at gør en indsats og som skulle modsætte sig alt. Han var faktisk ved at ha gået ham ret meget på nerverne. Han sukkede svagt, før han svarede " Men fint, sov hjemme ". Han lagde også tydeligt mærke til Mark´s ansigts udtryk og hvordan han nærmest brummede af ham. Han kunne mærke det klø i hans hænder, hvordan han havde lyst til at tag fat i manden og putte ham på sin plads. Han rystede dog blot på hovedet af ham, før han satte sig op og strakte sig en smule, prøvede at tag sig lidt til hovedet og genvinde mere kontrol over sin udmattede krop.

" Fordi du tydeligvis IKKE kan styre din blods trang. Før du har lært at styre det, jo før kan du IKKE drikke af en person og hospitalet samt andre kan IKKE i længden, stå til rådighed for dig og din sult ". Han så på ham avorligt denne gang, som havde han fået nok af Mark på dette punkt. " Hør, jeg holder dig IKKE fanget. Enten bliver du og makker ret, eller også så går du, døren er lige der ". Han pegede hen mod sin dør, før han rejste sig op og vendte ryggen til Mark, stadig en smule usikker på sine ben og fugtig fra selveste badeturen de havde haft. " Jeg tager mig et bad. Læg nøglerne til bilen på stuebordet. Vis du går, så luk døren efter dig ". Han havde en smule ondt i hovedet og Mark´s stædighed gjorde det bestemt ikke lettere for ham. Han ville gerne hjælpe fyren, men det evige vrissen og brummen og utilfredshed og stædighed, gjorde at han ikke følte, at Mark tog det seriøs.. og vis han virkelig kunne så meget selv, hvorfor skulle han så overhovedet hjælpe ham. Han gik kort efter ud til badeværelset og hen af mod bruseren, før han klædte sig af og lagde sit tøj til siden, ikke direkte lagt sammen og foldet, men stadig samlet på en mere pæn måde, end blot at smide det til siden på gulvet.

Han gik ind under bruseren efter at ha tændt for den og mærkede det dejlige lune vand ramme hans hud, før han lukkede sine øjne og tog sig en smule til skulderen. Tanken om Mark´s tænder mod hans hud og derefter hvordan han nærmest direkte havde hevet ham ned i et kys. Han lænede sig mod muren med sine arme og stod blot med kroppen bøjet forover, mens han tænkte hvad han skulle gør. Han anede ikke om Mark havde i tankerne at gå fra lejligheden. På et punkt var han ligeglad men på et andet punkt var han også skuffet.. skuffet over sine udbrud men også over at han følte at han ikke kunne hjælpe ham, at uanset hvad han gjorde eller sagde, så var det åbenbart forkert. Han strøg kort sit ansigt med sin hånd i frustration, før han trykkede på en knap til hans højre side, så musik begyndte at komme ude på badeværelset, så han kunne høre noget til at distraherer ham. Violiniske toner gled igennem lokalet, efterfulgt af musik.

Han var glad for endelig at få et ordenligt og varmt bad, der kunne varme hans krop op, på sådan en behagelig måde, samt han kunne også komme af med lugten fra søen af og skidtet han havde fået på sig, efter badeturen med Mark. Han begyndte at skumme sin tonede krop ind, stykke for stykke, mens han stod en smule i sine egne tanker, før han mærkede sin krop give en smule efter, inden hans blik igen begyndte at svinge en smule.. som kunne han falde hvornår det skulle være. Han tog sig kort til hovedet sin hånd der ikke bar sæbe, før han prøvede at bevar overblikket mens han svajede en smule fra side til side.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Summer Glory | Fortid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Summer Glory | Fortid   Summer Glory | Fortid - Page 2 EmptySøn Okt 13, 2019 7:53 pm

Mark tav da han hørte James. Han vidste at han var gået over stregen! Og at det i virkeligheden var virkelig utaknemmeligt af ham, at han satte sig så meget på bagben! Han blev siddende på den måde han allerede sad, stadig mens James rejste sig. Han var stum, for han anede ikke hvad han skulle sige! Han havde ikke lyst til at diskutere, eller sige James imod.. men ja. Vidste heller ikke hvad han skulle sige for at gøre tingene gode igen. Derfor lod han blot James gå, uden at sige eller noget noget ved det.

Måske..... Måske skulle han smutte? Det her var hans egen kamp, og han havde allerede spildt for meget af James tid! Misbrugt hans venlighed og hjælpsomhed, og det gik ikke mere.
Han sad lidt efter at James var gået, overvejede hvad han skulle gøre.

Til sidst rejste han sig, han lagde nøglen hvor han havde fået besked på! Gik mod døren for at gå, det ville nok være det nemmeste! For dem begge to!
Dog var der noget der stoppede ham inden han nåede helt til døren. Han kunne ikke helt forklare hvad det var, mest et eller andet fik ham til at stoppe.
Han lyttede tydeligt efter, og noget sagde ham at alting ikke var som det skulle være på badeværelset. Det var svært at koncentrere sig for musikken, men der var et eller andet?
Han havde engang hørt fra Caleb, at når to vampyre drak fra hinanden, var det ikke unormalt at man kunne fornemme når den anden havde det dårligt.
Mark gik hen til badeværelses døren, og bankede forsigtigt på. Han var dog meget i tvivl om man kunne høre det for musikken.

Derfor valgte han at åbe døren, han fik øje på James, og der skulle ikke meget til for at kunne se at manden havde det dårligt.
Mark skynde sig lidt det hen, og tog lidt fat om ham, lige nu temmelig ligeglad med vandet der brusende ned over ham, og gjorde både ham, og hans tøj driv vådt igen.
"Du har det ikke godt!.. du har brug for mere føde" sagde han mens han støttede James lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Summer Glory | Fortid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Summer Glory | Fortid   Summer Glory | Fortid - Page 2 EmptySøn Okt 13, 2019 8:23 pm

Han vaklede svagt, mens han følte hans verden drejede en smule. Det var forbandet hvor meget han egentlig havde mistet, samt hvor hårdt det havde taget på ham, men måske bundede det også meget i at han havde en evne der brugte af hans blod, dog havde han ikke brugt evnen, men den tog dog stadig en del alligevel. Han tog sig en smule til hovedet og åndede svagt ud, skønt han ikke havde brug for det, så følte han alligevel en trang til det, før han hørte det banke på. Han kiggede sig svagt over skulderen mod døren der nærmest gled en smule til siden, inden han så Mark komme gående ind og direkte hen til ham. Normalt ville han ha forlanget at han gik ud, især eftersom han ikke kunne lide at være blottet, men tanken om at Mark var ved ham når han var nøgen, gjorde ham også lettere forlegen. Han mærkede hans arme en smule om sig, før han drejede rundt og gled ned af væggen en smule og mod Mark, så de begge ville ende med at sidde ned på fliserne inde i bruseren, med vandet dryppende ned fra oppe.

De gyldne øjne så på ham med et sårbart blik, før hans hjørnetænder gled en smule frem og hans øjne langsomt gled hen i deres rødlige farve. Han nikkede til Mark´s ord, før han svarede " Ja.. men det tager tid.. ". Han lænede sig langsomt frem mod Mark, før han så mod hans hals.

Vis Mark gav ham lov.

Hvis Mark gav ham lov og ikke stoppede ham i det, ville han langsomt læne sig frem mod ham, ligeglad med at han intet var iført, før han ville sætte sine tænder ned i den bløde hud. Han lukkede sine øjne med sådan en tilfredsstillelse, som var han næsten selv blevet afhængig af at få vampyrblodet i sig. Han tog ikke en del, kun nok til at genvinde en form for kontrol, inden han langsomt slap Mark´s hals, inden han bed sig selv i underlæben og slikkede sit blod hen over sårene, af ren vane.. eftersom Mark selv kunne ha healet sårene på ingen tid. Han så en smule på stedet, før han vendte sit blik mod Mark, undskyldende, men også en smule ophidset, eftersom han ikke var van til at være i sådan en situation. Han lænede sig derefter en smule bagud, inden han kiggede ned, med det ene ben læggende en smule til siden og det andet bøjet ind over hans krop, så det skyggede for hans mandom, samt han havde en arm læggende hen over knæet og strittende ud i luften.. som sad han nærmest og tænkte, men det gjorde han ikke.. han prøvede blot at holde sig under kontrol. " Min telefon.. den burde lægge i mine bukser.. vil du være så venlig at hente den til mig? ".

Vis Mark ikke gav ham lov.

Hvis Mark ikke gav ham lov til at tag noget af ham, ville han blot sætte sig tilbage og tag sig en smule til hovedet, før han ville række op efter vandet, for at slukke for det, inden han ville sige. " Min telefon.. den burde lægge i mine bukser.. vil du være så venlig at hente den til mig? ". Han ville derefter blot vente på et ja eller et nej.

Hvis han fik telefonen, ville han skrive en besked til en anden der plejede at bringe blod ud til ham, i form af blodposer. Ikke direkte det bedste, men det var bedre end ingenting, samt der var nok til at gør dem begge mætte. Hans mobil kunne godt tåle vand til et hvis punkt, så at skrive i bruseren var intet problem. Han så mod Mark, undrende.. før han spurgte " Hvorfor gik du ikke?.. eller var du på vej ud af døren måske? ".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Summer Glory | Fortid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Summer Glory | Fortid   Summer Glory | Fortid - Page 2 EmptySøn Okt 13, 2019 9:14 pm

Mark lod ham glide ned og sidde og fulgte med, så han sad på sine knæ foran James. Han havde stadig sine hænder på James skulder og bryst fir at støttte ham, så godt som muligt. Han lagde mærke til hvordan James øjne ændrede sig, og hvordan hans tænder kom frem.
Han blev en kende over rasket da James lænede sig hen mod ham. Mark var ikke dum, han vidste præcis hvad James havde tænkt sig. Han tøvede lidt, men ende så selv med at læne sig en anelse fremad, så James nemmere kunne nå!

Der kom et gisp fra ham da han mærkede de skarpe tænder piercede sig ned gennem hans hud. Han bed sig i læben, og oplevede noget han ikke havde regnet med. Hans egne tænder voksede ud, og hans øjne ændrede farve. Det var underligt! Han havde prøvet det flere gang, den gang han var menneske! Caleb havde drukket fra ham når han virkelig havde brug for det! Men dog sjældent nok til at han ikke risikerede at blive afhængig af det!
Han lod øjnene glide lidt i.
Da James trak sig, lænede han sig selv en smule tilbage igen. Han så på James, med et lidt mere overbærende blik, da han så det udtryk James havde.

Da James bad om sin telefon nikkede han.
"selvfølgelig" sagde han inden han rejste sig for at hente den. Da han kom tilbage med den, slukkede han samtidig for vandet. Han satte sig ned på hyg igen. Han sukkede dog lidt da James spurgte indtil hvorfor Mark ikke været gået.
"Jeg var ved det.. men... der var et eller andet der sagde du havde det dårligt" sagde han med en undrende tone, og et træk på skulderen.
Han sukkede lidt, og kørte hånden gennem det nu våde hår, så det lå tilbage.
Han vende blikket mod James.
"hvis dit tilbud stadig står ved magt.. så vil jeg gerne blive, og jeg skal nok gøre som du siger" Sagde han så roligt.
"jeg beklager min opførsel.. men alt det her er meget nyt for mig" sagde han så som han trak på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Summer Glory | Fortid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Summer Glory | Fortid   Summer Glory | Fortid - Page 2 EmptySøn Okt 13, 2019 10:22 pm

Han var ret overrasket over at Mark ville lade ham bide ham. Han vidste ikke helt hvad det var de havde mellem dem, men det var ikke et venskab, det var ikke at de begge havde brug for hinanden, undtagen i denne situation. Han lagde ikke mærke til tænderne og øjnene, mens han bed ned i det bløde kød af Marks.. han mærkede kun hvordan blodet påvirkede ham selv, til at han kunne holde lidt længere endnu. Da han havde trukket sig tilbage, kunne han ikke benægte at han var vokset lidt mellem benene, dog ikke så meget igen. Blodet rusede rundt i ham, samt han kunne føle en svag men eksisterende kontakt mellem dem, næsten som når man havde skabt en, hvilket han havde gjort og havde sådan et bånd med, så at sidde og se på Mark og mærkede et ligene, det fik ham til at tænke en smule, men dog lod han tankerne lægge, i det han kom i tanke omkring at han nok burde få skaffet dem begge noget blod.

Han sørgede for stadig at sidde i en dækkende positon, stadig flov over at være nøgen foran Mark, samt at føle sig så ynkelig. Da det var at Mark fortalte ham, at noget i ham sagde at han havde det dårligt, fik han blot bekræftet sine tanker. " Det må være for alt det blod vi har drukket, hvordan vi har delt det mellem hinanden.. det skal nok ende med at gå væk ". Han så lettere chokeret op mod Mark, da det var at han sagde at han gerne ville tag imod tilbudet alligevel samt at han ville gør som han sagde. " Tak ". Han kunne ha været høflig og sagt at han ikke skulle undskylde, men det lå ikke direkte til hans natur at være høflig, især ikke når han var i dårlig humør i forvejen. Han gav et suk fra sig, før han langsomt rejste sig op, inden han betragtede Mark en smule, før han sukkede og så ned af sin stadig smule sæbet krop. " Du trænger til et bad ". Han rynkede på næsten, da han lænede sig frem mod Mark og snusede til ham.. skov sø var ikke direkte den bedste duft nogen kunne gå rundt med. " Du kan tag et bad med mig nu når du alligevel er her, eller du kan tag et bagefter, vis du hellere vil det ". Han vendte ryggen til Mark, før han skruede op for vandet igen, efter at ha lagt sin mobil uden for bruseområdet.

Han stod bedre oppe nu, dog kunne han også godt mærke, at han ikke skulle presse den alt for meget. " Jeg.. har desværre kun et soveværelse, så jeg tager sofaen.. ved mindre du intet har imod at dele ". Det var ikke som om han havde tænkt sig at springe på Mark, dog kunne han også godt forstå vis Mark afslog, men han ville dog nægte at han tog sofaen i hans sted. Han lukkede sine øjne lidt, i det han tog noget sæbe og begyndte at sæbe sit hår ind. " Der kommer blod til os i aften, så vi kan spise os mætte, både dig og mig.. og så vil der selvfølgelig også være noget til nogle dage frem ". Han havde et køleskab der var sat til den perfekte temperatur, til at holde på blod, så det ikke ville størkne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Summer Glory | Fortid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Summer Glory | Fortid   Summer Glory | Fortid - Page 2 EmptySøn Okt 13, 2019 10:54 pm

Mark nikkede til James forklaring. Så havde Caleb haft ret den gang! At man kunne mærke hinanden! Det var i hvertfald det der var sket! At han havde kunne fornemme at James ikke havde det godt! Det var derfor han var gået her ud! Ellers var han aldrig gået ind til nogle der var i bad!
James 'tak' til at Mark blev og gjorde som der blev sagt, gjorde blot at Mark nikkede.

Da James begynde at rejse sig, gjorde Mark det samme. Han hørte dog hvad James sagde til ham med at han trængte til et bad.
"Skal du sige jeg lugter?" Grinte han lidt. Han vidste det nu godt! Han havde godt kunne fornemme det på sig selv! Men stemningen havde ikke ligefrem været til at han skulle spørge efter et bad!

Han så en smule overrasket ud da James ligefrem tilbød at Mark kunne bade med nu her. Han stod lidt og overvejede det, men det hjalp en del at James vende sig. Mark kunne jo ikke rigtig skjule eller gøre noget ved, at han jo rent faktisk var homoseksuel.. såh. At stå her i et bad, sammen med en mand der så ud som James, ville jo være anstrengende for en hver der fandt mænd tiltrækkende.

Mark valgte dog at tage imod tilbudet. Han tog fat i sin trøje, og trak den op over hovedet. Han smed den lidt længere henne i bruseren, den var jo allerede helt våd, og det samme med bukser og underbukser.
Han trådte helt ind under vandet, og var ikke ret langt fra James.

Han lukkede øjnene lidt, og vende hovedet opad, og lod vandet skylde hans ansigt.
Han hørte hvad James sagde. "Det er fint, det ville ikke være første gang jeg delte seng med en mand" sagde han med et træk på skulderen. Stemningen var efterhånden ved at være bedre mellem dem! Heldigvis!
Han sukkede lettet da James nævnte at ser kom føde til dem senere! Mark var sulten, og det havde ikke hjulpet at James havde været nød til at drikke fra ham.

Nu hvor Mark stod som han gjorde, nøgen under brugseren, så var det langt nemmere at se den veltrænede krop. Og nu afslørede hans tatovering sig også. I venstre side oven på ribbenene havde han en stor rød rose.
Mark stod lidt i en akavet situation. For han annede ikke rigtig hvad han kunne tillade sig. Sæben stod foran James, og han skulle lige til at række frem efter den, men tænkte det nok ville blive for tæt.
"Kan jeg lokke dig til at række mig sæben" spurgte han i stedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Summer Glory | Fortid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Summer Glory | Fortid   Summer Glory | Fortid - Page 2 EmptySøn Okt 13, 2019 11:19 pm

Han kunne ikke lade vær med at lade et lille grin undslippe hans fyldige læber for en stund, da Mark spurgte om han direkte sagde at han lugtede, hvilket han jo egentlig også havde gjort, og med godt grund, eftersom de begge havde været en tur i skov søen. Han rystede svagt på hovedet og kiggede kort mod Mark, inden han vendte sit blik væk fra ham igen og kiggede over mod sæben og bruserens indstillinger. Han have tilbudt Mark badet, uden egentlig at tænke længere eller videre over, at Mark faktisk var til mænd og at han kunne ha været en tiltrukkende faktor. Han havde kun følt utilfredshed samt lidt fjendtlighed her og der fra Mark, så selvfølgelig så han at dem dele bad sammen, ikke ville være et problem for Mark, eftersom han regnede med at han ikke var hans type, samt han så ikke direkte seksuelt på Mark, skønt han ville indrømme.. at han havde påvirket hans krop til visse punkter og at der var en form for trykkende atmosfære mellem dem, han ikke helt kunne placerer. Han hørte Mark smide tøjet, mens han stod og var ved at sæbe sit hår godt ind, mens musikken blev skruet en smule mere ned, så det var til at føre en samtale bedre inde i bruseren, med vandet glidende ned. Grundet det var oppe fra loftet af, så krævede det at de ville skiftes eller rør hinanden, vis de skulle stå begge under det helt dækket, på samme tid.. dog gjorde de det ikke.

Da det var at han sagde at det ikke ville være første gang han delte en seng med en mand, kunne han ikke lade vær med at smile en lille smule og trak kort på skulderne, før han jokede " Men det første gang du skal dele den med mig ". Måske havde han intet imod at dele bruseren med Mark, så længe han ikke endte med at se ham nøgen, samt at så længe de kunne holde en god tone mellem hinanden. Da det var Mark spurgte om sæben, lukkede han øjnene, før han mærkede efter flasken, inden han drejede sig en smule rundt og rakte Mark den, før han vendte sig rundt igen. Det var tydeligt at se at James var utrolig godt udrustet nede mellem benene, samt glatbarberet der. Han gik et skridt bagud forsigtigt, for ikke at støde direkte ind i Mark, før han løftede hovedet en smule, så vandet fangede hans hår fra toppen og ramte hans ansigt så blidt. De tykke halvlange lysebrune hårlokker var blevet mørkere fra vandet af, samt sæben gled langsomt ned af hans nakke, efterfulgt af hans muskuløse ryg, ned til hans faste baller, der gik en smule ind, så det rundede, samt ned til hans stærke veltrænede lår og så ned til fødderne og til risten. Selvom Mark var der, så virkede det ikke grænseoverskridende for ham, måske fordi han havde taget bad med så mange mænd før i tiden, når man var til optagelser og såen, så blev man nogle gange udsat for nogle.. specielle ting.

Han gav et lavt suk af nydelse fra sig, fra det blide vand der gled ned af ham, før den dybe stemme rungede i bruseren. " Så længe du bor her, så har du fri adgang til alt. Jeg stoler på at du ikke vil misbruge min gæstfrihed og at jeg kan stole på at du også vil holde min identitet hemmelig.. ". Han havde ikke tænkt sig at blive plastret på samtlige plakater. Da det var han begyndte at sæbe sin krop ind på ny, vendte han sig rundt, før han gjorde plads til Mark, så han kunne gå hen og nå sæberne for sig selv. Det var små flasker, der lige kunne være i ens håndgreb, duftede svagt af mint. Han gik derefter ind under vandet og lod sig blive skyllet igennem en sidste gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Summer Glory | Fortid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Summer Glory | Fortid   Summer Glory | Fortid - Page 2 EmptyTirs Okt 15, 2019 6:08 pm

Han trak på smile båndet, og ende også med et komme med en let latter da James påtalte at Mark jo aldrig havde delt seng med ham. Det var sandt! Og han kunne ærligtalt ikke selv finde helt ud af om det var noget han glædet sig til eller ej.

Han prøvede at lade vær, selvom det var svært! Og hans blik kunne da heller ikke helt undgå at følge sporet af sæbe der gled ned over James krop. Han måtte ligefrem bide sig lidt i læben, for at beherske sig, og få fjernet blikket.
Da James vende sig med sæben, og rakte den til Mark, sende han ham blot et taknemligt smil, inden han atter fjerndede blikket fra ham efter han havde fået sæben. Han begynde roligt at sæbe sig ind, hans bevægelser var rolige, for ikke at komme til at ramme James eller noget. Det var virkelig rart med et bad. Selvom hans krop jo konsekvent var kold, var det rart at føle varme mod den.

Da de byttede plads, sørgede Mark for at gå den rette vej rundt om James, så de ikke ende med at stå med front mod hinanden i badet. Han stillede sig helt ind under bruseren, og lod sæben blive vasket af. Han lagde hovedet en kende tilbage, og mærkede hvordan vandet ramte hans ansigt, og skyllede de mange fustrationer væk.
Håret blev sæbet ind, og derefter blive vasket rent. Han hørte hvad James sagde. Han var glad for hvad James sagde. Han vende dog hovedet en smile mod James.
"det kunne jeg aldrig finde på" forsikrede han til at James stolede på at Mark ikke udnyttede hans gæstfrihed. Marks blik ende med at hvile på James lidt for længe, ind til han selv lagde mærke til det, og skynde sig at kigge væk igen, dog så diskret han kunne.
Han bed sig en kende i læben.
"uhm... en anden ting.." sagde han og så en smule ned af sig selv.
"hvor længe regner du med at mit ophold kommer til at vare?" spurgte han roligt.
"ikke fordi jeg bare gerne vil væk men.... jeg har ikke ligefrem noget tøj eller andet med mig.. såh.." faktisk havde mark INTET med sig! Ikke engang hans telefon havde han med sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Summer Glory | Fortid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Summer Glory | Fortid   Summer Glory | Fortid - Page 2 EmptyTirs Okt 15, 2019 6:37 pm

Kåben



Han hvilede rigtig meget i sig selv, hvilket også gjorde at han ikke følte sig synderligt påvirket af Mark´s tilstedeværelse, dog var det skam ikke fordi han ikke fandt Mark tiltalende, men vis han skulle ha valgt en i sit liv, så var det en der fejede benene væk under ham og tog hvad han ville ha, hvor Mark virkede mere timid, ifølge ham, men nu var det jo heller ikke fordi de skulle springe på hinanden. Han vendte sit blik mod Mark, før han trådte ud af bruseren, efter at han havde skyllet sig helt af. Vandet dryppede langsomt ned af den skulpturede krop, med de tonede muskler der arbejdede inde under den svagt blege hud. Hans ryg var lang og matchede næsten i længde med hans ben, så hans krop var godt udlinet, samt hans baller var stramme og huden bar ingen urenheder eller imperfektioner. Hans lysebrune hår lå glat ned over hans ansigt, før han svang det bagud, så der kom lidt vand splashende ud til alle sider, dog var der guldvarme i gulvet, samt badeværelset indeholde en svag varm temperatur, så det også var muligt at kunne lægge der ude.

Han strøg sin hånd igennem håret, så det lagde sig smukt bagud og gav ham denne fine frisure i form af slikhår, der fik ham til at se mere moden ud. Han havde selv tatoveringer, et af et kompas var især tydeligt at se på hans højre overarm, der bulede ud af, selvom han slet ikke spendte. Han så kort hen af mod Mark med de gyldne øjne, der næsten lignede guld på afstand. Et lille smil gled hen over hans fyldige læber, der bar en svag glas over sig, før han sagde med sin dybe maskuline stemme, der bar en sensuel ruhed over sig. " Hm.. Ja det kan vi jo ikke ha. Du skulle nødig gå nøgen rundt, mens du er her ". Han gik hen til et skab og fandt en badekåbe til sig selv, der var i et blødt stof, med charcoal grå farve. Han tog endnu en ud af skabet og hang den hen nær bruseren, før han gik med kåben hen over sine skuldre, iført intet indeunder, inden han bandt den en smule, så den hang lidt ned af hans arme, samt kun lige hang på hans hofter og tydeligt viste hans V form, ned til hans skridt, dog uden at viste hans skridt.

Han gik hen til vasken og tog sin bambus tandbørste, før han begyndte at børste sine tænder, inden han bukkede sig lidt frem og spyttede det ud, inden han skyllede sin mund kort og spyttede ligeså det ud. Han så kort over mod Mark, inden han svarede " Skal vi køre hjem til dig imorgen tidlig og skaffe dig noget hjemme fra dig. Tænker at vi ikke rigtig kan sætte en timer på din træning. Det er op til dig hvor længe det tager ". Han trak en smule på sine skuldre, før han gik hen af mod Mark, inden han rakte hen og tog sin mobil, før han vendte ryggen til ham og gik hen til spejlet igen og begyndte at sætte sit hår en lille smule, dog uden produkt i. " Vi kan også tag afsted iaften ".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Summer Glory | Fortid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Summer Glory | Fortid   Summer Glory | Fortid - Page 2 EmptyTirs Okt 15, 2019 6:54 pm

Mark kunne ikke helt lade vær med at grine over James kommentar om at Mark jo ikke kunne rande nøgen rundt mens han var der.
"nu syntes jeg du er lidt kedelig" drillede han grinene, mens han fik vasket det sidste sæbe ud af hans hår. Han slukkede for vandet, og strøg hænderne gennem håret, for at få så meget vand som muligt ud af det. Inden han rakte efter et håndklæde for at tørre det værste vand af. Håret blev tørret, hvilket afslørede at manden havde lette krøller i håret.
Han stod med ryggen til, mest for ikke bare at stå der og vise det hele frem. Han vende blikket lidt mod James da han hang kåben over brugseren. Han tog den og trak den over armene, og lukkede den let, så der stadig var åbent til brystet.

Han vende rundt og så på James mens han snakkede om at hente nogle af Marks ting.
Det var sandt nok træningen kunne der ikke sættes tid på.
"I morgen passer fint" sagde han roligt, som han valgte at rode lidt i håret, der dog efterlod det i en lidt pjusket tilstand. Han strakte sig lidt. Hans krop havde det altid bedre efter et bad, selvom det aldrig havde samme effekt som da han var menneske, da han jo ikke længere fik varmen af det.
Han så lidt ned på sine fingre, og der kom et smil på hans læber, et der dog var en underlig blanding mellem komisk, og sørgmodigt.
"det er de mærkeligste ting man savner ved at være menneske" sagde han og rystede lidt på hovedet over sig selv. Selv så dum en detalje som at ens finger ikke længere blev runkne, og lignede så rosiner.
Han tog sig selv en smule til halsen. Det var begyndt at brænde igen! Han rømmede sig lidt, for at prøve på at få følelsen væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Summer Glory | Fortid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Summer Glory | Fortid   Summer Glory | Fortid - Page 2 EmptyTirs Okt 15, 2019 7:15 pm

Han havde givet et lille grin fra sig, da Mark havde joket tilbage til ham, at han syntes han var lidt kedelig. " Ah. Det lyder ikke som mig ". Han stod der foran spejlet og lod sit blik kort glide mod Mark, da han stillede sig ved hans side, ikke så langt fra ham. Han lagde tydeligt mærke til hvordan han tog sig til halsen, før han gik hen af mod ham. " Sulten?.. ". Han sukkede svagt, inden han rystede på hovedet en smule. Han tog fat i sin mobil og kiggede ned på den, før han svarede til det tidligere, som Mark havde sagt. " Jeg kender intet til at være et menneske, så jeg kan desværre ikke dele din fascination eller mangel på følelse omkring det ". Han smilede lidt over tanken omkring alt det med mennesker og at man kunne skabe det. For ham havde det altid været en lidt mærkelig ting i hans verden, skabelse. Rigtige fuldblods ville dog aldrig nogensinde se på skabte vampyr som værne i samme boldgade, det kunne bare ikke lade sig gør.

Han så dog ikke ned på Mark, nærmere han nød synet, men ligeså så han eller ikke skabte vampyr som en byrde for det vampyriske samfund, så længe der ikke blev skabte flere tusinder på en nat. Han sukkede svagt, da det var han sagde " Der går stadig noget tid, inden blodet kommer ". Han kiggede ned af sig selv, før han så mod Mark. " Bliv her ". Han gik derefter ud af badeværelset, før han lukkede kåben lidt mere, inden han gik hen til sin dør og gik ud af den, før han bankede på inde ved siden af. En kvinde åbnede døren, før hun smilede da hun opdagede hvem det var. " Du er.. James King, ikke sandt? ". Han smilede, før han stillede sig lidt op af dørkarmen og så ind i hendes øjne, inden han nærmede sig hende, holde døren tilbage fra at lukke. " Jo det er jeg ". Hun så undrende på ham, før hun langsomt faldt hen, nærmest som i en trance. James smilede ved synet, før han nærmede sig hende. " Du skulle vel ikke ha noget blod, jeg kunne ". Hun nikkede forsigtigt, før han gik indenfor og lukkede døren efter sig. Han bed blidt ned i hendes hals, efter at ha fjernet hendes hår, før han begyndte at suge fra hende.

Han sugede dog til det punkt, hvor hun ikke ville kunne mærke det alt for meget, i form af ubehag og blodtab, men alligevel nok til at han ville kunne fodre Mark en smule. " Tak ". Han bed sig i læben, før han slikkede sit blod hen over det, inden han kyssede blodet væk, efter hendes sår var lukket. Han efterlod aldrig mærker på folk, ikke ved mindre han ville mærke en. Han gik derefter hen til hans normale jeg kunne man vel kalde det, før han sagde " Øhm, det var sukker jeg gerne ville låne?. Har du det ". Hun glippede lidt med øjnene, før hun rystede kort på hovedet og smilede flovt. " Ja, sukker. Undskyld, jeg aner ikke helt hvad der gik af mig ". Hun gik derefter hen og tog noget sukker i en kop fra sit skab, før hun gav ham det. " Tusind tak ". Hun smilede sødt, inden hun svarede " Det var så lidt. Kom endelig igen ". Hun hentydet til koppen men også ham.

Han kom tilbage til lejligheden og lukkede døren efter sig, før han så mod Mark og gik hen til ham og stillede koppen fra sig. Han gjorde et kast mod sofaen til Mark, inden han gik der hen og satte sig, før han trak en smule ned i kåben til siden, så den afslørede den muskuløse skuldre, samt de svulmende muskler under, hvordan de spændte, ved tanken om at Mark skulle til at bide ned i hans kød. " Drik.. dog vær forsigtig med ikke at drikker for meget ". Kåben var gledet en smule mere ned og afslørede det meste af hans skulder, samt arm, før han så mod Mark, afventende på at han skulle sætte sig hen og drikke af ham bagfra eller foran, hvor end han valgte, dog vis det var foran, så ville han blive nød til at rykke lidt bagud, så de ikke endte begge på sofaen." Hvad betyder din tatovering.. ". Han havde opdaget den ude i badet og tænkt kort over den, men nu da de var ude af badet.. og han sad blottet her, for en stund.. så kom den i tankerne igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Summer Glory | Fortid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Summer Glory | Fortid   Summer Glory | Fortid - Page 2 EmptyOns Okt 23, 2019 10:39 pm

Mark sukkede lidt da der blev spurgt til om han var sulet. Han kom med et kort nik. Han kom nok aldrig til at vænne sig til denne konstante sult!
Caleb havde forklaret ham, at den eneste måde man kunne undgå konstant at være sulten, var konstant at holde sig mæt! Men det var bestemt ikke en tanke Mark brød sig om! For det ville betyde at han skulle drikke flere liter om dagen, og derved også drikke fra en masse ELLER slå ihjel! Og det nægtede han!
Han sende blot James et roligt smil, da han sagde han ikke vidste hvordan det var at være menneske. Selvfølgelig ikke! James var fuldblods, og vidste ikke hvilke tilvænninger der hørte til det at være skabt.
"Man vænner dig vel hurtigt til det?.. altså at leve anderledes" sagde han med et træk på skulderen. Sådan var det vel med alt?

Han nikkede kort da James sagde der gik noget tid inden der kom blod. "Det er okay.. jeg klare mig nok" sagde han roligt med et grin. Så længe han ikke angreb James igen.
Han så lidt undrende efter James da han sagde at Mark skulle blive, og han selv gik. Han hørte sågar hoveddøren gå. Hm.. han kunne vel godt bevæge sig ind i stuen.

Han så sig om i stuen, undrede sig en smule over hvor James var smuttet hen, men han havde ikke tænkt sig at lytte efter ham! Det ville være at smage for meget!
Hans hoved vende rundt da han så James kom tilbage, med.. en kop sukker? Han så undrende på koppen, men lagde mærke til James last med hovedet.
Han så mod sofaen, og fulgte lidt efter James.
Han blev dog noget overrasket over at James begynde at hive ned i sin kåbe, og slotte sin nakke og skulder. Mark sank en gang, for at få den rivende fornemmelse i halsen til at falde til ro.
James ville have han skulle drikke fra ham?
"Er... Der du sikker på det er en god ide?" Han blev stående lidt, men valgte dog at gå hen til sofaen, og sætte sig bag ved James. Han sank flere gange, i håb om at hans sult på magisk vis ville lægge sig.
Heldigvis fik James spørgsmål ham til at fokusere på noget andet. Dog var det et suk der lød fra ham.
"Det... Er en tatovering der symboliserer min skabers familie... Jeg fik den lige efter jeg var blevet skabt, og derved var en del af deres familie" sagde han, som hans blik faldt.
"Deres våbenskjold var en rose" forklarede han roligt.

Han sukkede lidt som han så ned på James skulder. Meget mod hans egen vilje, greb han fat i James kåbe, og trak den op, så hans skulder ikke længere var blottet.
"Det er nok bedst jeg ikke drikker fra dig nu.. jeg vil meget nødig miste kontrollen" erkende han så.

//Sorry for vente tiden :/
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Summer Glory | Fortid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Summer Glory | Fortid   Summer Glory | Fortid - Page 2 EmptyMan Okt 28, 2019 4:01 am


// Gør intet Smile





Han nikkede da det var at Mark spurgte om det var en god ide at drikke fra ham. " Selvfølgelig er det, det.. ". Han vidste at det ikke var farligt, fordi han var stærker end Mark og lige nu var han også ret mæt i det, dog ikke så meget som han kunne ha været, men det var godt på vej. Han mærkede hvordan sofaen gav sig bag ham, før han lukkede sine øjne og gav sig til svagt at puste ud, skønt han slet ikke havde brug for det og ligeså at der ikke rigtig var luft i hans lunger, så der kom ingen lyd fra da han gjorde det, kun bevægelsen med at han begyndte at slappe af i sine skuldre en smule mere. Han smilede som han hørte Mark fortælle lidt mere omkring ham selv og hvad det var rosen symboliserede. " Hm?, der kan man bare se. Dog lyder det for mig, som om han gerne ville eje dig, desværre, men så igen.. det i delte, det var vel stadig ægte, og vis det ikke var for ham, så kan du altid prise dig lykkelig med, at det du følte var ægte og at du ikke bedragede ham på noget tidspunkt ". Han talte lidt bedre omkring Mark´s skaber denne gang og Mark, men dog ikke særlig meget. Han syntes det var en forfærdelig ting at efterlade en man havde skabt, især vis man ligefrem havde friet til personen og ligeså havde en familie på siden.. han forstod ham simpelthen ikke, men sådan var verden nu også engang imellem.. der ville altid komme ting ivejen for ens liv, som man nogle gange ikke helt ville forstå.

Han mærkede da Mark trak hans kåbe op, før han så sig undrende bagud mod ham, inden han vendte sig rundt og så på ham med en undren i sit blik, som om han lige havde afvist ham over noget andet end blot at drikke, men så smilede han blot en smule og rystede på hovedet lidt, før han gav et svagt lille grin fra sig. " Så du tror ikke, at jeg ville kunne holde dig, vis du mistede kontrollen?, og du tror at det er bedre du er så sulten, at du sidder her og ikke engang tør at drikke af en vampyr ". Han nikkede lidt, før han svarede med en blid tone " Som du vil. Så får du ikke noget før de kommer ". Han sad blot og betragtede Mark en lille smule efter dette.. ventede og ventede... indtil klokken endelig var blevet det den skulle være og at der blev bandet på. Han åbnede døren, før en mand trådte indenfor og gav James kufferten. Alt var allerede betalt. Han lukkede derefter efter manden, inden han låste og vendte sig mod Mark, før han rakte ham den. " Her, der er blod her i, nok til at fylde dig og lidt mere til. Der er et køleskab ude i køkkenet, hvor du kan putte resten i, eftersom jeg har spist ".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Summer Glory | Fortid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Summer Glory | Fortid   Summer Glory | Fortid - Page 2 EmptyMan Okt 28, 2019 2:33 pm

Det var fristende, MEGET fristende! Han kunne nærmest allerede smage blodet! Han Sukkede en smule over James spørgsmål omkring, om Mark troede at James ikke ville kunne stoppe ham, hvis han mistede kontrollen.
"Det er ikke derfor... Jeg er ikke i tvivl om du ville kunne stoppe mig" han sukkede tungt.
"Jeg bryder mig ikke OM at miste kontrollen!.. det er ubehageligt, og jeg hader det" brummede han blot med et enkelt træk på skulderen.
Det provokerende ham at James sagde at Mark ikke engang turde drikke fra en vampyr, det havde jo ikke noget med det at gøre! Dog besluttede han sig for at bide det i sig. De havde været rigeligt uvenner denne dag, og der var ingen grund til at de skulle blive det igen.

Ventetiden var lang, ikke kun fordi Mark var sulten! Men nok mere fordi at der var denne akavede stilhed mellem dem! Samtidig blev den kløende fornemmelse i hans hane bare værre og værre!
Han sank flere gange, i et forsøg på at mindske sulten. Der var sågar nærmest sneget sig en hovedpine ind. Og hver gang hans blik fik gledet op på James, blev det endnu værre! For tanken om at sætte tænderne i nakken på ham, forsvandt bestemt ikke!
Man kunne dog sige, at det var et held at James ikke også havde en puls og et hjerteslag som Mark skulle lytte til!

Da det bankede på den, var han hurtigt oppe og stå! Han vidste udemærket hvad det var! Og sulten styrtede snart hans krop så meget, at han ikke engang kunne tage det roligt.
Han sin kufferten i hånden, han lagde den hurtigt på bordet ved siden af ham, åbnede og tog en pose ud, han nåede knapt at sætte røret i den, før han tog røret til munden, og sugede til, så nærmest halvdelen af indholdet forsvandt på få sekunder, mens en meget tilfreds nærmest stønnede lys undslap ham.

Øjnene var røde, og tænderne prikkede mod hans underlæbe! Musklerne spændt op, som var de ved at høre klar til at skulle på jagt, trods føden allerede var ved at blive fortæret. Og fortæret blev det! Inden længe havde Mark allerede tømt 2 poser, en mængde der egentlig var nok! Men sulten havde stadig ikke lagt sig.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Summer Glory | Fortid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Summer Glory | Fortid   Summer Glory | Fortid - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Summer Glory | Fortid
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» I Shall Return, and bring with me glory and death
» This will be the last as an angel(fortid)
» Young and broke--Rayna-- fortid
» Caught like an animal in a cage - Fortid - Kol - XX
» Finally! Time to get home!(fortid)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VII :: Skoven :: Syd :: Enchanted Lake-
Gå til: