Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

  let's paint the city red - XXX

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




 let's paint the city red - XXX - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: let's paint the city red - XXX    let's paint the city red - XXX - Page 2 EmptySøn Okt 28, 2018 12:36 am

For hver bevægelse og pres ind i hende skreg hun vildt. Hun måtte have lignet en løve der var ved at blive flået levende, men hun havde ikke tid til at tænke på det. Hans læber omfavnede hendes klit og efter hans hårde arbejde kom et stort ryst gennem hendes krop. Det vildeste skrig af aftenen brød gennem hendes læber ide hun kom. Følelsen var en hun aldrig havde haft før, og hun følte hvordan hendes krop var tæt på at give op ud af udmattelse, men hun ville ikke give op og holdt sig selv kørende. Hendes krop rystede næsten ukontrollerbart af efterskælv. Evanora kunne ikke lade være og hev hans ansigt op til sig og kyssede ham som ingen anden. Kysset brændte næsten som ild, men hun kunne ikke stoppe. Hendes krop var brugt, hendes evner drænede og hun vidste at hvis hans plan var at slå hende ihjel var det nu. Hun havde taget døden til sig, men ikke uden et kys. Hun brød kysset og lå nu på sengen med ham ved sin side. Hele hendes krop var spændt men afslappet på samme tid. Følelsen af dem sammen havde været overvældende. Havde hun været 700 år yngre havde hun grædt nu, men ingen tårer kom fra hendes øjne, da hun satte sig op.

”Jeg er klar hvis du er,” hviskede hun. Hun ville se døden i øjnene, hvis hans plan var at dræbe hende. Hun var svag og ville ikke gøre modstand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 let's paint the city red - XXX - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: let's paint the city red - XXX    let's paint the city red - XXX - Page 2 EmptySøn Okt 28, 2018 12:51 am

Han mærkede hvordan hun var ved at briste, og han gav lige det sidste, før han kunne smage hende som hun kom, og han stønnede mod hendes underliv, nød hendes skrig der brød lyden af deres nærkontakt, han blev trukket op til hende. Her mødte han gårdigt hendes læber, imens han pressede ind imod hende, for lige at trænge ind en sidste gang, for så at komme i hende en sidste gang, imens han slap et brøl fra sig.
Som hun gled ned ved siden af ham, stønne han en sidste gang, før han frembragte et gab, da han selv var udmatte efter at have brugt sin krop så meget. Han lå ved siden ad hende, og prøvede at kontrollere hans vejrtrækning igen, imens han betragtede den smukke skikkelse der lå der ved hans side. Trangen til at dræb strejfede ham, men han indså at hvis han dræbte hende, ville han ikke kunne have sex med hende igen, og han ville gerne have en gang mere, for det var længe siden han havde følt det sådan her.

Hendes ord, fik ham dog til at sætte sig op og kigge på hende, med et hævet øjenbryn " hvad mener du?" spurgte han, en smule undrende, imens han lod en hånd stryge over hendes smukke former" jeg er klar til at sove, og vågne ved din side, så vi kan tage en tur mere enden du forlader mig igen ved døren" svarede han. Kace gabte let som han bukkede sig ned, for at kysse hendes hals, før han lod en hånd løbe igennem hendes hår, imens hans mørke øjne mødte hendes " jeg er nød til at vide mere om dig, så bliv her i nat" sagde han hviskende, på en fræk måde imens han smilede til hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 let's paint the city red - XXX - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: let's paint the city red - XXX    let's paint the city red - XXX - Page 2 EmptySøn Okt 28, 2018 1:04 am

”Jeg troede du havde en plan med at slå mig ihjel?” sagde Evanora med et skævt smil. Hun ville ikke lyde dømmende, men noget i hendes krop havde sagt det ville ende galt i dag. Hans hænder var blide, næsten som en elskers, og det overraskede hende en smule. Alt de havde lavet havde været animalsk, vildt, blod og på smerte-nydelses grænsen, men denne side var anderledes. Og vide mere om hende? Hvad skulle han bruge hendes information til? Evanora havde aldrig forstået mænds fascination med hende. De ville altid have hende, men hun havde altid svært ved at blive i et forhold. Hun håbede bare at han ikke havde for høje forventninger.

”Hvis du vil vide mere om mig, er jeg nødt til også at spørge ind til dig,” sagde hun og rejste sig fra sengen. Hun gik svækket mod badeværelset for at gøre sig selv klar til noget søvn. Hun havde aldrig rigtig brugt natten hos en fremmed på den måde, og bestemt ikke i hvad de kaldte deres hjem. Evanora så sig selv i spejlet og var chokeret over det syn der ventede hende. Hendes hår var vildt omkring hende, og hun gik straks i gang med at tæmme manken. Derefter skyllede hun sig let under bruseren. I stedet for at tørre sig med et håndklæde tog hun en af badekåberne på og gik ud i lounge området i suiten igen. Hun gik over til minibaren og hev et par chokolade barer frem. Derpå gik hun ind i soveværelset igen, kastede den ene af chokoladebarerne til Kace og smed sig på sengen med badekåben på.

”Hvad vil du vide?” spurgte hun roligt mens hun åbnede for sin chokoladebar. Hun tog en forsigtig bid af baren og trak på skuldrende. Det var vel næring i en eller anden form.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 let's paint the city red - XXX - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: let's paint the city red - XXX    let's paint the city red - XXX - Page 2 EmptySøn Okt 28, 2018 3:25 pm


Hendes ord fik ham til at flække af grin, før han ryste på hoved og trak let på skulderne, før han sendte et frækt smil til hende " jeg ved godt jeg er morder, men det betyder ikke, at jeg dræber alt og alle" svarede han letter drilsk, og skubbe let til hende " og hvis jeg dræbte dig, kunne vi jo ikke gøre dette her igen!" tilføj han, og blinke frækt.
Han regnede ikke med et forhold, mere en person han måske kunne dyrke lidt mere uforpligtende sex med, for han havde udentvivl nydt det, og ville gerne gøre det igen for noget sagde ham at de kunne finde på mange flere sexet ting sammen.

Kace smed sig lidt ned på sengen og lod sig hvile på albuerne, imens hans øjne var rette imod hende, så lige nu fik hun frit udsyn, til hans tatovere ryg, med et par dybe pisk lignede ar som langt fra så ud til at have været behagelige. Han trak let på læben " fair nok, noget for noget " sagde han, før han så tænksom på hende " du er ikke menneske, men jeg kan ikke sætte en finger på hvad du er, så svare mig hvad er du?"spurgte han nysgerrig, imens han lod en hånd glide gennem hans rodet hår, for at sætte det lidt bedre" Og du kan spørge mig om alt" svarede han let, imens han betragtede hende som hun rejste sig, og gik ud på badeværelset.

Selv satte han sig op igen, og strakte sig lidt imens han gabte, og smilede for sig selv. Hans blik fulgte hende som hun kom tilbage og kaste en chokoladebar til ham, som han selv åbnede og tog en stor bid af, imens han betragtede hende, selvom hun nu var alt for dækket til, især når han stadig var fuldkommen nøgen.
Efter chokoladebaren, rejste han sig og gik selv ud på badeværelset, fik pisset af før han børste tænder, og gik så ind til hende igen, dog valgte han ikke at tage tøj på, for hvorfor skulle han skjule sin krop for hende?
" nå hvad vil du vide om mig?" spurgte han, som han satte sig ved siden af hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 let's paint the city red - XXX - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: let's paint the city red - XXX    let's paint the city red - XXX - Page 2 EmptySøn Okt 28, 2018 3:47 pm

Evanoras fingre legede roligt med skraldet fra chokoladebaren mens hun lyttede. Hans spørgsmål overraskede hende ikke. Det var vel ikke normalt at et menneske blev så vildt, eller kunne udholde det de lige havde lavet. Hun smilede skævt og så på manden ved hendes side. Han var noget af et syn at beholde – muskuløs, fuld af ar og tatoveringer ikke mindst. Typen Evanora ofte gik efter var mentalt ustabile – lidt som hende selv.

”Heks,” svarede Evanora roligt. ”Udødelige skabninger der besidder magi, som fra en anden verden.” Skraldet smed hun fra sig på gulvet, åbnede for badekåben og vendte sig om på siden. Hendes fingre bevægede sig over hans forskellige ar, som om hun tegnede et mesterværk på hans ryg. Hun var ikke interesseret i at binde sig, men hun vidste også at det han havde givet hende var hvad hun ville have igen. Hendes sår på halsen var begyndt at hele stille, men det var ikke noget hun mærkede til. Med hendes anden hånd fjernede hun sit hår og satte det om bag øret.

”Og du er ikke ligefrem menneske selv, ellers havde jeg ikke valgt dig i baren,” sagde hun med et selvsikkert smil. Han var i hvert fald langt fra de gængse mennesker i denne verden. ”Mit bud er dæmon, kan ikke sætte en finger på, men eftersom du har begået mord må det vel enten være blod eller sjæle du hungrer efter.” Hendes fingre gled ned af hans side, og hendes læber søgte hans hud. Et par lette kys strøg hun over hans krop mens hun undersøgte hans krop. Det var rolige bevægelser, og hun nød blot nærheden af en anden.

”Men mit spørgsmål handler ikke om din race, faktisk kunne jeg ikke være mere ligeglad,” sagde hun med et smil. ”Fortæl mig noget ingen andre ved om dig, og forsøg nu ikke at lyve… I mænd viser for nemt hvis i ikke taler sandheden.”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 let's paint the city red - XXX - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: let's paint the city red - XXX    let's paint the city red - XXX - Page 2 EmptyTirs Okt 30, 2018 6:38 pm


Han plejede heller ikke at lade folk overnatte, faktisk var det ikke mange der overlevede at havde sex med ham, for var de for skuffende gjorde han en ende på dem, ved at fjerne deres sjæl og skille sig af med skelette. Men hende her var god, og det ville være skønt med en fræk tur mere ende hun skulle gå, men han var dog for træt til at begynde nu.
Som hun vendte sig, lod han blikket betragte hendes smukke former, og mærkede tydeligt selv, hvordan hun lod sin finger følge hans mange ar, hvilket fik ham til at hæve et øjenbryn før han smilede fræk til hende.
" Heks ? ser man det, jeg troede ikke de kunne være så smukke " svarede han, før han lænede sig frem for at placere et kys imod hendes overlæbe " og så utrolig frække som dig" tilføj han drilsk i hendes øre før han nappe i det, for så at trække sig tilbage igen, som hun nu prøvede at gætte hans race.
Kace smilede igen så utrolig frækt, som en mand som ham nu kunne, før han lo tørt og lod en stor hånd lægge sig imod hendes hjerte " du er en klog kvinde " sagde han roligt" jeg er sjældæmon" svarede han så, imens han rykke sig en anelse tætter på hende for så at lade en hånd køre op fra hendes navle og til hendes bryst, som han masserede imens hans mørke øjne så dybt ind i hendes som hendes næste spørgsmål kom.

Kace tog sig et øjeblik til at tænke, men smilede så ved det rette svar " da jeg var barn, levede jeg blandt bande folk, men aller dybest inde, drømte jeg om at blive musiker, selvom det var så langt fra hvad min familie forvente, så jeg holdt det skjult. Spille musik i smug " svarede han så, man kunne tydeligt se at disse ord var sande, hvorfor også lyve om sådan en ting ? " hvad med dig? " spurgte han kort, før han lænede sit hoved frem for at lade sine læber møde hendes, som han kyssede grådigt, men stoppe og trak sig let tilbage " vi må sove snart, inden jeg hopper på dig igen " sagde han ærligt, og lo let af sig selv imens han kløede sig i skægget...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 let's paint the city red - XXX - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: let's paint the city red - XXX    let's paint the city red - XXX - Page 2 EmptyTirs Okt 30, 2018 7:06 pm

Fra Evanoras læber lød en sød latter. Hun vidste at hendes udseende altid vagte andres opmærksomhed, men mænd var altid nemmest at se det ved. Hans fingre var ru, men blide, mod hendes bløde hud, og hun kunne ikke lade være med at lukke øjnene svagt i nydelse.

”Klog tror jeg aldrig man kan være,” hviskede hun roligt mens hun nød hans berøring. ”Men har man udødeligheden på sin side, lærer man nogle ting her og der.” Da han blev stille åbnede hun øjnene og mødtes med hans blik. Hun smilede skævt over hans ærlighed. Faktisk var hun mere overrasket over at han fortalte sandheden, end at han havde drømt om at være musiker. Hendes læber kolliderede med hans, og hun kyssede ham med lige så megen grådighed tilbage. Hans spørgsmål undrede hende ikke, nu havde hun jo fået noget ud af ham, ingen andre havde. Og hvis hun var heldig ville hun også kunne overleve til at huske det. Men noget som ingen anden vidste? Hun overvejede et øjeblik mens hun tænkte tilbage. Et smil kom frem på hendes læber og hun lo lidt for sig selv.

”Jeg har engang lært en sirene at gå,” sagde hun med et skævt smil. Hun vidste det måtte lyde som en løgn, men det var skam sandt. Det var mange år siden, nærmest en anden verden for hende. Tanken om de tågede skove i Skotland fyldte hendes krop med nostalgi. Det var vel derfor hun stadig nød skoven i denne egn. Det ville dog aldrig være det samme.

”Lad os sove så, hvis du er så træt efter vores udskejelser,” lo hun stille og lagde sig ind til ham med sit ansigt mod hans bryst. Han duftede godt som de lå der, og roen faldt over dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 let's paint the city red - XXX - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: let's paint the city red - XXX    let's paint the city red - XXX - Page 2 EmptyFre Nov 02, 2018 8:52 pm


Kace betragtede hendes smukke skikkelse, kunne man unde ham andet ? efter 10 år kun omgivet af svedige mænd, og uden sex ikke andet end hvad han kunne klare med hånden ? Han smilede frækt ved tanken om dagen der vente dem efter natten, han vidste at han ville give hende en endnu større tur, så han kunne betale en taxa hjem til hende...
Han lytte til hendes ord, imens han kærtegnede drillent hendes krop nu hvor den var så nær hans, han rynke let på et bryn ved hendes næste ord " det lyder som lidt af en bedrift, den må jeg hører mere om en anden dag? " svarede han hende roligt, imens han lod en hånd stryge over hendes bryst, før han igen lod deres læber møde, i endnu et grådigt kys imens han trak hende ind til sig, så hun nu lå så tæt som overhovedet muligt.

Hendes ord fik ham til at le, før han hviskede hende i øret " tænk på det er 10 år siden. Men du kan bare vente dig i morgen " sagde han drilsk, før han nappe hende i øreflippen, og lod hende putte sig ind til ham selv lagde han en hånd mod hendes bag.
Og trak dynen over dem, før han skubbe en pude om bag sit hoved, for så at hvile det mod puden og hende....
Der gik ikke længe før han sov tungt, og trak vejret dybt, knurre en smule men det forvente man vel også af en mand af hans størrelse...

Natten gik de lå tæt, men skifte ofte stillinger, men uden at vække den anden...
Kace vågnede først idet der blev banket på døren, og han slog øjne op og kiggede mod klokken 12:30, han kløede sig let, før han fik tvunget sig ud ad sengen fuldkommen nøgen, gik han hen og åbnede døren for at stirre en rengørings personale direkte i øjnene, med et hævet bryn " No Cleaing, how many times, have i too tell you ?? " knurrede han vred, før han smække døren næsten i hoved, på den stakkels dame...

Han vendte sig rundt, for at kaste et blik imod hende, for at se om hun var vågnet imens han let strakte sig og smilede frækt for sig selv, før han vandre hen og satte sig på sengekanten " godmorgen smukke" mumlede han kækt, som han hævet et bryn...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 let's paint the city red - XXX - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: let's paint the city red - XXX    let's paint the city red - XXX - Page 2 EmptyFre Nov 02, 2018 9:03 pm

Evanora faldt hurtigt i søvn op af hans varme krop. Hun var selv udmattet efter deres episode, og hun måtte indrømme at det havde taget hårdere på hende end hun havde tænkt det ville. Nattens forløb var rolig, men som altid var hun plaget af mareridt. Et par gange vågnede hun og måtte få en jordforbindelse for at ligge sig tilbage og sove igen. Hun håbede bare ikke at hun vækkede ham, da hun nødigt ville se ham blive vækket fra hans søvn.

Hun havde stået op før ham, gået i bad og ordnet hår og tænder. Hun havde sågar fået tøj på idet hun hørte banken på døren. Kort efter hørte hun hans store hårde skridt hen over gulvet, hvordan han havde knurret af personalet og gået tilbage til den tomme seng. Et let suk kom fra hendes læber, da hun vidste at hun ikke bare kunne snige sig hjem nu. Han havde sagt han ville have en omgang til, men Evanora følte sig tom indeni efter deres eskapader. Det var altid sådan med dem hun havde været sammen med, men denne gang var det som om det havde ramt hårdere end normalt. Havde det mon noget med hendes mareridt igen? Med et par lette skridt stod hun i midten af suiten og så ind i soveværelset hvor han sad på sengekanten.

”Godmorgen til dig også,” sagde hun med et lille smil og holdt lidt afstand fra ham. Nok havde han sagt han ikke ville slå hende ihjel, men når han hørte at hun ikke havde lyst ville det nok ændre sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 let's paint the city red - XXX - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: let's paint the city red - XXX    let's paint the city red - XXX - Page 2 EmptyFre Nov 02, 2018 10:23 pm



Stakkels med arbejder, der for det første havde fået synet af hans enorme krop, og endda nøgen for så efter at få smækket en dør næsten i hoved, og have se ind i hans mørke øjne hvor de ikke var så venlige! Men det betød ham ikke noget, de skulle ikke komme her! han lunte tilbage til sengen, kun for at finde den tom, han havde sovet som en sten og slet ikke lagt mærke til at hun var gået i bad, og ikke lå ved ham, men man sov også bedre i sen blød seng med en smuk kvinde!
Hans krop var træt, det havde været en hård tur for dem begge, han havde brugt så mange muskler, og det kunne nu mærkes hvilket fik ham til at strejfe tanken om et varmt spa bad, men han havde jo lovet hende en tur mere ?

Kace rejste sig som hun svarede ham, imens han vandre ud til hende, eller stoppe i døren som han lænede sig op ad stadig fuldkommen nøgen, og kaste et blik på hende " allerede i tøjet ? "spurgte han undrene, og hæve let det ene bryn, imens han lod en hånd klø sig i skægget, og han spærrede vejen ud med sin brede krop " fik du nok? eller hvad er det jeg ikke helt forstår?" tilføj han, imens han smilede lumsk dog forholde han sig stadig roligt, hvilket hun burde tolke som et godt tegn, selvom det nok var svært når man ikke kendte ham, og vidste at han var morder og nok ikke til at lege med.
Armen blev lagt over kors, imens det flække øjenbryn steg mere som han betragte hende afventende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 let's paint the city red - XXX - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: let's paint the city red - XXX    let's paint the city red - XXX - Page 2 EmptyFre Nov 02, 2018 10:42 pm

Evanora så på manden foran hende, og hun kunne mærke det animalske i sig fra natten i forvejen. Hun vidste dog også at alting havde en ende, men måske var hun åben for at se ham igen. Hendes fingre placerede sig på hans brede bryst og hun smilede trist. Nok var hun helet fuldstændig fra dagen i går, men følelserne var altid de sværeste at skille sig af med. Det var ikke fordi hun ikke havde nydt ham, men hun vidste også at hans krop ikke var ment til hende. Hun forventede ikke at det var noget en dæmon ville forstå, og hun havde også brugt mange år i frygten om en mage. Mødet så tæt på døden natten før havde dog sat tankerne i gang, og hun følte ikke at de havde udviklet andet end et fysisk forhold. Det her var noget hun måtte kæmpe med selv.

”Jeg havde glemt jeg havde nogle planer i dag,” hviskede hun stille med en trist undertone. Følelsen når de var sammen var fantastisk, men smerten i hendes hjerte efter deres akt var færdig havde brudt hende sammen. Hun havde næsten lyst til at løbe væk og gemme sig væk fra omverdenen, men hun vidste også at det ikke var sådan verden hang sammen.

”Jeg har efterladt mit nummer på sofabordet,” sagde hun roligt og så ham i øjnene. ”Ring mig, hvis lysten stiger.” Hun sendte ham et roligt smil, dog fulgte øjnene ikke smilet. De grå øjne var stadig triste, nærmest sørgelige, som hun så på ham. Med de ord gik hun mod døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 let's paint the city red - XXX - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: let's paint the city red - XXX    let's paint the city red - XXX - Page 2 EmptySøn Nov 11, 2018 5:13 pm


Kace betragtede hende som hun stod der påklædt foran ham, hvad hun havde planer om anede han ikke, men han var måske en smule skuffet for han ville gerne bruge mere tid med hende, men hun lignede en der skulle gå ? Havde han gjort noget galt? burde han have dræbt hende eller hvad gik der for her?
Han lænede sig mod dørkarmen, imens de mørke øjne hvile mod hendes, og han så tænksom på hende med det ene bryn højt hævet, og et lumsk smil på læben, indtil hun begyndte at trække i land, andre planer? et let fnys kom fra ham, som han langsomt rykke sig så hun kunne passere ham, selvom han heller ville tvinge hende til at blive. Dog kendte han kvinder godt nok, til at vide at de ikke ville se ham igen, hvis han tvang dem til sex, så han holdt sig selv tilbage.

Hendes blik var trist, og han mærkede hånden mod hans bryst, imens han så en smule undrende på hende "Jamen okay da? jeg har vel ikke gjort noget galt?"spurgte han en smule tøvene for første gang i sit liv, men han var ikke sikker? han kunne godt have gjort skade i søvnen, det var sket før...
De næste ord fik ham til at lyse en smule op, før han nikkede let som tak for nummeret, som han helt sikkert ville ringe til, meget kort efter dette møde " Jeg vil kontakte dig, smukke " svarede han, imens han så det triste smil og det blik hun gav, hvilket gjorde ham bekymret ? Han ryste på hoved af sig selv før han kort trak hende ind til sig i et varmt kram " pas på dig selv, okay ?" hviskede han i hendes øre, før han nappe hende drillent i øreflippen " du ved hvor jeg bor" tilføj han før han slap hende.

Kace så efter hende som hun gik, vendte sig først om da døren lukkede, og han stønne svagt imens han gik ud for at tænde for vandet i spa badet, for kort efter at synke ned i det varme vand....
Tilbage til toppen Go down
 
let's paint the city red - XXX
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Shall we paint the night red my love? [XXX]
» The city of Love
» A night in the city that never sleeps - Chase (fortidsemne)
» Okay then, lets run! - Lorelai
» Ready set lets go - [cw]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VIII :: Hovedstaden: The King Quarter :: Det sydlige The King Quarter :: Raven's-
Gå til: