Endnu en ganske almindelig dag på skolen, Andrew var på vej til kemi timen... Eller.. det vil sige han var på vej til kemi lokalet timen startede først om en time, emne han kunne godt lide at være godt forberedt til sine timer!.
Ja han vidste godt at han var en nørd, men han havde nu ikke det store problem med det. De fleste på skolen vidste det, så hvorfor prøve at holde det hemmeligt.
Han gik og stirrede ned i sin kemibog da han mærkede et ordenligt bumb, det var lige før han var faldet på bagdelen men i stedet tabte han bare alle sine ting.
Han så op, og en hvis nervøsitet nok frem i ham. Åh nej! Det der lignede en af dem der, der gik amok når man gik ind i dem. Denne pige overraskede dog. Da hun valgte at undskylde, og ligefrem hjælpe ham med de ting han havde tabt.
"Oh... Uhm... Det.. det skal du ikke undskylde... Det.. jeg kiggede heller ikke var jeg gik" erkende han med en rød kysset farve over sine kindben. Han var blevet helt forvirret da hun havde valgt at undskylde overfor ham.
Han studerede hende diskret imens de samlede op. Så hun var ny?
Han smilede roligt. "Jamen velkommen til.. jeg syntes heller ikke jeg havde set dig før" sagde han roligt som han rejste sig med alle sine ting i armene. Han så lidt ned af en af gangene "uhm... Skal jeg.. skal jeg vise dig rundt?.. min klasse starter først om en time.. vi kom nok ikke nå hele skolen inden da, men noget kan vi da" forklarede han med et roligt smil.