Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Rart at se dig igen! - Courtney

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Rart at se dig igen! - Courtney - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rart at se dig igen! - Courtney   Rart at se dig igen! - Courtney - Page 2 EmptyFre Okt 20, 2017 11:43 pm

"Ja, det er meget sjældent. Jeg var mega heldig, og kunne tage et lille lån i banken som jeg betalte ud for nogle år siden." sagde han med et stort smil. "Tror jeg fik 20% af prisen, da det var et bestemt års modeller de skulle af med." ''Hold da op, det da ikk så slemt.'' svarede hun. Hun ville ha gjort det samme hvis hun havde muligheden for at leve evigt. Men desværre blev hun kun ældre.

Courtney rødmede af Jun's kommentar omkring hendes klodsethed. Hun plejede ikke normalt at være så klodset? hun forstod det ikke helt selv, kunne det være fordi hun blev påvirket af Jun?. Det måtte det være, for skøn var han jo.

Mens han stod der med lukkede øjne, kunne han dog godt høre hvordan hendes hjerte bare hamrede derudaf. "Er du okay? Dit hjerte banker lige en lille smule for hårdt og hurtigt til det kan være sundt..." spurgte han, lettere bekymret, og lod en hånd glide ned af hendes side. ''Ja jeg er okay, bare en smule nervøs.'' svarede hun og holdte en kort pause ''Mit hjerte har altid været en anelse hurtigere, men det har ikke nogen betydning. Men lige nu er det fordi jeg er nervøs og har mange følelser kørende.'' Hun smilede sødt til Jun og bemærkede hans bekymring. Hun lagde sig ind til Jun's hals og kyssede den blidt og gav et forsigtigt kærligt bid. ''Skal vi komme afsted?'' spurgte hun og gav slip på Jun. Hun stillede sig ved siden af hans motorcykel og kiggede forelsket på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rart at se dig igen! - Courtney - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rart at se dig igen! - Courtney   Rart at se dig igen! - Courtney - Page 2 EmptyFre Okt 20, 2017 11:55 pm

'Ja jeg er okay, bare en smule nervøs.' Det forstod han kun alt for godt, hvis hans eget hjerte slog - hvilket det aldrig nogen sinde havde - så ville de tnok også hamre derudaf på nuværende tidspunkt, med alle de sommerfugle i maven han havde mens han var omkring hende.

Da hun lagde sig ind til hans hals igen, smilede han atter en gang, mens en af hans hænde rlegede med hendes hår. Han grinede en smule da hun bed ham let, det kildede en del da hans hals var uhyre sensitiv. Men det gav ham den gode slags kuldegysninger, og nu kunne han da slet ikke vente til de var hjemme ved ham.

'Skal vi komme afsted?' da hun spurgte, nikkede han med et stort smil, og grinede da han så hende stå der ved siden af hans motorcykel, og kigge på ham med det der specielle blik. Han havde kun en hjelm, som han tog op fra det ene rum der var i motorcyklen - den gav han til hende, for hvis de endelig skulle styrte, så vidste han at han selv helede utroligt hurtigt, takket være hans race og hans alder, da hans heling kun var blevet hurtigere med alderen. "Ja, lad os det," sagde han endelig med et smil, og satte sig på motorcyklen mens han tog nøglerne frem, og satte dem i tændingen for at starte den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rart at se dig igen! - Courtney - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rart at se dig igen! - Courtney   Rart at se dig igen! - Courtney - Page 2 EmptyFre Okt 20, 2017 11:57 pm

// Courtney is out
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Rart at se dig igen! - Courtney - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rart at se dig igen! - Courtney   Rart at se dig igen! - Courtney - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Rart at se dig igen! - Courtney
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Åh nej, ikke igen nu! ~  Edward
» What about you ? - Courtney
» You're my roomie?! - Courtney
» Time to have some fun? XXX - Courtney
» I have to learn to say no or I always end up situations like this / Courtney/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VIII :: Hovedstaden: The King Quarter :: Det nordlige The King Quarter :: Dove St.-
Gå til: