Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Åh nej, ikke igen nu! ~  Edward

Go down 
ForfatterBesked
Valerie

Valerie


Humør : Velkommen tilbage, Val
Fag : Studerer de fleste fag
Antal indlæg : 54

Åh nej, ikke igen nu! ~  Edward Empty
IndlægEmne: Åh nej, ikke igen nu! ~  Edward   Åh nej, ikke igen nu! ~  Edward EmptySøn Nov 15, 2015 6:50 pm

Sted: Kælderen, i et lille rum.
Tid: Sidst jeg tjekkede, var den over middag.
Omgivelser: Ingen andre end mig og et kosteskaft.
Vejr: Aner det ikke.
Dag: Onsdag middag.
Årstid: Efterår.
Påklædning: http://images6.fanpop.com/image/photos/34100000/Caroline-Forbes-season-4-outfits-caroline-forbes-34134981-160-300.gif .


"Luk mig ud!" Endnu en gang var Valerie blevet skubbet ind i et lille rum nedenunder skolen i kælderen. Endnu en gang? Ja, dette var ikke første gang, det var sket. Et par dæmon drenge havde lokket hende med ned i kælderen, da der var noget "uh-så-vigtigt" dernede, ifølge dem. Da drengene og Valerie var nået et stykke ned af gangene, skubbede de hende, alle fire, pludseligt ind i en rum, hvor døren havde "klikket" efter dem. Låst. Hun var ude i stand til at komme ud selv.

"Seriøst! Det er ikke sjovt, det her!" Valerie fortsatte med at banke hårdere og hårdere på døren, og tog et par gange fat i håndtaget, som for at hive og trække i det, "Kom nu! Luk mig nu ud! Helt ærligt! Jeg skal til time! Hallo!" Hun havde ingen idé om, om dæmon drengene havde forladt hende, ene og alene, nede i kælderen i det lille rum, eller om de stod på den anden side af døren og grinede af hende. Mest af alt, så håbede hun på det sidste. Normalt kom der ikke mange ned i kælderen, så hvordan skulle hun komme ud, hvis drengene ikke var der?

@Edward
Tilbage til toppen Go down
 
Åh nej, ikke igen nu! ~  Edward
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I remember you... - Edward
» Rart at se dig igen! - Courtney
» Løb? det kan vel ikke være så hårdt?... - Nathan
» Hvis jeg gemmer mig her, finder de mig nok ikke...
» Ååååh nej! Lige den jeg IKKE ville møde... - Todd

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: V :: Akademiet :: Akademiet indendørs :: Kælderen :: Indgangen til kælderen-
Gå til: