Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 So, about that deal... - Todd

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




So, about that deal... - Todd Empty
IndlægEmne: So, about that deal... - Todd   So, about that deal... - Todd EmptyTors Okt 12, 2017 7:54 pm

Tid: Meget tidligt om morgenen lørdag, solen er kun lige kommet frem - ca. 6:30.
Sted: Under et stort træ et stykke væk fra den nærmeste gadelygte
Omgivelser: Fer er nogle få folk længere væk, men langt nok væk til at de ikke lægger mærke til ham
Vejr: Overskyet med støvregn, men vindstille
Outfit: Link her
@Todd
_____________________________________________________________

Christofel stod lænet op af et af de større træer her i udkanten af byen, stadig et godt stykke fra indgangene til the gardens og til kirkegården. Han stod og ventede på ham han havde kontaktet anonymt, en mand der gik under navnet 'Sweeney Todd'. han lød som præcis den rette til at få til at skaffe ham det menneskeblod, han snart skulle bade i, hvis han ikke ville begynde at ældes igen. Og efter cirka 150 års levetid, ville han meget, meget gerne undgå at begynde at ældes igen. Det var jo 120 år siden det sidst skete! Det ville føles meget mærkeligt.

Men da han ikek selv ville få hænderne beskidte, især med hans nye tv show on the line, måtte han jo hyre en anden til at få fat i blodet for ham. Så her stod han og ventede, i den lette støvregn som træet heldigvis skærmede ham mod, mens han ventede på den anden gut. Han havde over deres anonyme chat beskrevet det han ville have på idag, og præcis hvor han ville stå, så han burde idet mindste ikke være så svær at finde for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So, about that deal... - Todd Empty
IndlægEmne: Sv: So, about that deal... - Todd   So, about that deal... - Todd EmptyTors Okt 12, 2017 9:17 pm

Lyden af en motorcykel brød den ellers stilhed der lå her, og lygterne kom til syne, en høj skikkelse på den larmende maskine begyndte at kunne ses mere tydeligt, han var ihvertfald 2 meter høj det var der igen tvivl om på nogen måder.
Todd havde igennem lidt tid, skrevet med en mand, der gerne ville lave en handel, og de havde nu endelig fundet ud af at kunne mødes, så der kunne laves en ordenlig aftale, derfor skulle hans pris også diskuteres, det kom jo an på hvad det gik ud på.
Todd havde ikke boet her i denne by længe, men han var allerede kendt under navnet Sweeney Todd, selv politiet kendte til hans navn, men igen kendte til hans ansigt, for han var mester i at fjerne hans udseende fra folks sind, så han ikke blev genkendt.
Motorcyklen blev stoppe få meter fra det træ hvor fyren stod, han hoppe af og trak sin hjelm af, så hans særpræget ansigt blev synligt, hans øjne var kolde, onde og tomme der var intet menneskeligt i ham længere.
Tøjet var en armygrøn skjorte, et par sorte miltær agtgie bukser og et par store voldsomme sorte militær støvler.
Todd vendte sig om, og med ganske få skridt, nåede han hen til manden, hvor han stille sig foran ham og vendte blikket mod ham, nikke ganske kort med hoved " du ønske min hjælp"]lød hans kolde grove let bruske stemme, imens han hævede det ene bryn og lagde armene over kors.
Manden måtte snakke, Todd var ikke den store snakker, kun når han blev nød til det og de kunne ligeså godt komme igang, for han gad ikke spilde sin tid på hygge snak!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So, about that deal... - Todd Empty
IndlægEmne: Sv: So, about that deal... - Todd   So, about that deal... - Todd EmptyTors Okt 12, 2017 10:34 pm

Christofel kiggede langsomt op, da han hørte lyden af en motorcykel bryde stilheden. Kunne det være ham? Han kiggede efter motorcyklen, og fik kort efter øje på lyskeglen den kastede, da den kom nærmere og nærmere. Da den drejede af og standsede kun nogle meter fra ham, var han sikker. Dette måtte være den såkaldte 'Sweeney Todd'. han forstod godt hvorfor nogen ville føle sig intimiderede af manden, især da han lagde mærke til hans højde, udseende og ansigtsudtryk - især de kolde øjne ville få det til at løbe koldt ned af ryggen på mange. Men selv var han ligeglad, han havde mødt mange med den slags blikke, og var sluppet mere eller mindre helskadt fra hver og en af dem.

Selvom han selv normalt var den smilende type, var dette jo en dødsens alvorlig sag der skulle diskuteres her, og derfor blev hans hilsen til manden, før han talte, blot et lille, anerkendende nik som respons til det nik han selv fik.

"Ja. Jeg har brug for den yderste diskretion med dette, og det er en måske lidt speciel anmodning. Men jeg fik at vide at du var manden at gå til, næsten uanset hvad det drejede sig om, så det gjorde jeg. Jeg ved godt du er professionel, men jeg bliver alligevel nødt til at sikre mig: intet af det vi siger her ryger videre til nogen andre. Okay? Jeg har virkelig ikke brug for at nogen finder ud af hvad det er jeg skal have fat i." sagde han til den fremmede, og selvom han havde boet her nogle gode år nu, var der stadig tydelige spor af hans russiske accent her og der.

Han blev bare nødt til at forsikre sig en ekstra gang... For sidste gang nogen havde set ham gøre det - dog i en anden by - var han blevet nødt til at flygte. De kunne ikke rigtig lide det der med at man badede i menneskeblod. Tsh. De skulle selv tage at prøve hvor opkvikkende det var, især når man også forlængede sin levealder med det!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So, about that deal... - Todd Empty
IndlægEmne: Sv: So, about that deal... - Todd   So, about that deal... - Todd EmptySøn Okt 15, 2017 6:37 pm


Todd var den rette til jobbet, han arbejde altid alene, og gjorde alt for at fuldføre en opgave, hvad end det så måtte være. Han havde gennem sin tid lavet mange ting, lige fra drab, til kidnapninger, true folk, og alle mulige andre ting, så han havde erfaring med de fleste ting.
Han trådte hen imod manden, det måtte være ham han skulle mødes med, og igen havde han selvfølgelig brugt sit dæknavn, det navn selv politiet kendte til, eftersom det havde stået i avisen og meget andet, han blev altid mistænkt hvis der havde været et mord.
Han stoppe foran ham, og lagde roligt armene over kors imens han betragtede fyren, idet han begyndte at snakke.
Han hævede sit ene bryn, i en mistroisk grimasse, imens han stirrede på ham men nikke så " jeg kan klare alt ja" svarede han kort og tørt " jeg arbejder altid alene, og er aldrig blevet taget, så du kan stole trygt på mig" svarede han så, før han trådte et skridt frem imod ham.
" men hver opgave har sin pris, hvad ønsker du af mig ? " spurgte han, imens han iagttog ham nøje, lige meget hvad manden skulle have klaret, var han sikker på det ikke ville blive et problem, han håbe lidt der ville være død med, for det var nu skønt at se livet forlade folks blikke, endnu et tegn på hvor forskruet hans sind var, efter mange månders tortur i hans fortid.
Det havde sat sine dybe spor, men havde også styrket ham, selvom det vel var på en farlig måde, hvis politiet noglesinde fik fat på ham, ville han med sikkerhed ende i fængslet på dødsgangen uden tvivl, med alle de forbrydelser han havde fortaget, han var nærmest ved at blive en legende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So, about that deal... - Todd Empty
IndlægEmne: Sv: So, about that deal... - Todd   So, about that deal... - Todd EmptySøn Okt 15, 2017 7:23 pm

Christofel nikkede tilfredst da manden erklærede de rygter han have hørt, til at være sande, og kiggede sig derefter en smule omkring endnu en gang, blot for at sikre sig ingen var tæt nok på til at høre det næste han sagde, eller se dem tale sammen. "Opgaven," sagde han, og kiggede tilbage på Todd, "Er... Speciel, men forholdsvis simpel. Jeg har brug for nok menneskeblod til at kunne fylde et standard badekar. Du ved, en 100-150 liter, da jeg skal kunne bade i det." han holdt øjenkontakt med ham imens han sagde det, for at vurdere hans reaktion. Så mange liter blod ville betyde drab på et sted mellem 25 og 30 mennesker - eller endnu flere der frivilligt skulle ofre lidt blod, da hvert menneske jo kun havde mellem 5 og 7 liter blod i sig. Det var muligt manden kendte til hekse og derfor allerede nu ville vide hvad han var, men det rørte ham ikke. Han udførte magi for åben skærm til sit tv-show, for fanden. Folk troede jo bare det var tricks. "Er det noget du kan håndtere? Jeg har ikke selv lyst til at gøre det igen, sidste land jeg gjorde det i blev jeg næsten fanget. Så det er derfor jeg går til dig."

// Undskyld den er lidt kort :/
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So, about that deal... - Todd Empty
IndlægEmne: Sv: So, about that deal... - Todd   So, about that deal... - Todd EmptySøn Okt 15, 2017 8:42 pm

//går nok//

Todd skævede også rundt, men der var igen at se, og hvis der var ville han slette sit ansigt fra deres sind, det ville han også gøre mod denne mand, når opgaven var fuldført for på den måde ville han ikke være til at spore.
Aviser og diverse medier havde igen foto af ham, han var god til at holde sig skjult, for han vidste godt at han ellers var nem at genkende for han så klart anderledes ud end så mange andre.
Han mødte fyrens blik, med hans egne kolde øjne, imens han lytte til hans ord og et djævelsk smil gled over hans læber, idet han hørte hvad det drejede sig om.
Drab, uhh han skulle skaffe meget blod, det skulle nok blive sjovt, han havde allerede en ide om hvor han kunne skaffe det fra, der var en flygtnings lejer, flere kilometer væk fra her, hvor der sikkert var mange mennesker og ikke nogle folk ville savne, så det var jo oplagt, plus han også kunne dræbe ekstra så han selv kunne mæske sig i blod.
"overlade det blot til mig, jeg skal nok skaffe dig så meget som muligt uden problem" svarede han uden tøven, imens han nu lod et bryn hæve " men sig mig hvornår skal det bruges?" spurgte han, imens han stirrede intenst på ham " Og hvad får jeg for det? " slutte han af, alle der handle med ham vidste at det koste, han kunne betaltes på et par måder.
Penge, våben eller andet af værdi, på en af hans missioner, havde han fået en kamphund ved navn Jack, som belønning efter at have klaret opgaven.
Men hvis man ikke betalte ham på den ene eller anden måde, så ville det komme til at koste dyrt, han havde nogle gange været nød til at dræbe den han havde handlet med, fordi de troede de kunne snyde ham, men det havde kostet dem livet på en meget ubehagelig måde.
Todd stak hånden i lommen og trak en cigaret frem, tænde den før han satte den til munden og tog en sug, før han puste røgen i hovedet på ham, imens han vente på hans ord. Røgen lugte stærkere end normal tobak, men det var ikke til at sige hvad det var der gjorde det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So, about that deal... - Todd Empty
IndlægEmne: Sv: So, about that deal... - Todd   So, about that deal... - Todd EmptySøn Okt 15, 2017 9:04 pm

Christofel studerede ham grundigt, mens han kunne se hvordan han tyggede på informationen, og sikkert især på hvordan han skulle udføre en mission af den størrelse. For ham selv havde det altid virket næsten uoverskueligt, hvorfor han også havde været glad for i flere år at være gode nok venner med diverse hekse til at tilslutte sig deres covens bade, uden selv at være tvunget til at melde sig ind i deres coven.

Han elskede sin frihed og ville gøre meget for at beholde den; og det ville nok ikke ændre sig i den nærmeste fremtid, heller, når det ikek havde ændret sig i over hundrede år. Især da han var sikker på mange coven hekse ville synes han viste sig selv alt for meget i offentligheden, og især hans evner, med det populære tv show han nu engang havde fået op at køre.

"Det lyder godt," svarede han da Todd endelig sagde at det ikke ville blive noge tproblem for ham at skaffe så meget blod. "Jeg skal bare bruge det indenfor de næste par måeder, senest februar, helst inden. Og jeg kan give dig næsten lig ehvad du vil have, penge eller alt hvad de kan købe. Mit tv show giver mig mere end rigeligt med penge. Nævn en pris, og jeg skal nok betale det." sagde han stille og roligt, imens Todd røg sin cigaret. Han rynkede på næsen af lugten, især med hans skærpede sanser var den ekstra kraftig i lugten, men han ignorerede det. Han havde lugtet det der var værre - hvilket inkluderede hekse afbrændinger tilbage i Rusland og Hviderusland. Brændt menneske kød lugtede noget så fælt, han ville til enhver tid heller elugte til noget i forrådnelse end en person der brændte op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So, about that deal... - Todd Empty
IndlægEmne: Sv: So, about that deal... - Todd   So, about that deal... - Todd EmptySøn Okt 15, 2017 10:43 pm



Todd var også afhængig af blod, det var dog flere gange om måneden, men med hans job og fritid var det intet problem, der fik han hvad han skulle og mere til, men han kendte godt til at hekse, havde brug for at bade i blod en gang om året, og det passede ham fint hvis manden næste gang også valgte ham.
Han glæde sig allerede til at komme igang, dog måtte han lige udtænke en måde hvorpå blodet ikke ville størkne, men det skulle han nok finde hurtig ud af, det burde ikke være et problem.
Han betragtede ham fortsat, hekse var væsner han ikke forstod sig på, det var en masse hocus pocus, men i det mindste var han ikke selv en, dog holdt han disse meninger for ham selv, for der var en del af hans kunder der nettop var hekse.
Han nikke let "mød mig den 15 november i udkanten af skoven ud for Gaia, klokken 00:00 der vil jeg være klar med dit blod" svarede han ham, han ville gerne udføre opgaven hurtigt, og han kunne ligge planer og klare det på rimelig kort tid efter egen mening.
Han så tænksom på ham imens han tog et nyt hvæs, og lod røgen sive ud fra næsen " Skaf mig, det vildeste våben du kan finde" svarede han let, før han rakte sin hånd frem imod ham, som for at afslutte handlen.
De begge to ville sikkert gerne videre, Tedd ville gerne hjem, så han kunne lægge nogle planer, og overveje hvilke våben han burde medbringe for at tappe mest blod fra folk, ved tanken kom et grufuldt smil på hans læber imens han stirrede lidt væk fra fyrens blik, fordybet i mørke tanker, fyldt med grusomme billeder.
Hans mord ville klart ende i avisen, for det var mange han skulle dræbe, derfor gjalt det om at være omhyggelig og gennemtænke alt til mindste detalje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So, about that deal... - Todd Empty
IndlægEmne: Sv: So, about that deal... - Todd   So, about that deal... - Todd EmptyMan Okt 16, 2017 10:27 am

Christofel hadede virkelig at han var nødsaget til det her, men ja, hvis han ikke snart badede igen - da der var gået næsten fire år - så ville han begynde at ældes og højst sandsynligt dø med den alder han allerede havde. Det var bedst sådan her. Så fik han ikke direkte hænderne beskidte igen, og han undgik selv at være den, der måske blev eftersøgt.

Han nikkede da han hørte, hvor hurtigt opgaven ville blive udført. Perfekt. Så blev det ordnet i rigelig god tid inden han SKULLE tage det næste bad. Jo hurtigere, jo bedre. Han lyttede godt efter da Todd nævnte sin pris. Det vildeste våben? Hmm. Det lød som om han lige skulle få fat i sine kontakter i Amerika eller Rusland og høre, hvad de kunne få smuglet over grænserne hertil, og for hvor meget. Det burde kunne lade sig gøre uden de store problemer. "Det vildeste våben? Jeg skal se hvad mine kontakter i Rusland og Amerika kan finde på." sagde han med et nik, og tog Todd's hånd i et fast håndtryk, rystede den en enkelt gang før han gav slip.

"Jeg ønsker dig i så fald en god jagt. Vi ses i November," sagde Christofel med et nik, og efter han havde mumlet noget på latin, så lavt det knap kunne høres, lod det til at han fra det ene sekund til det andet forsvandt. Det var rent faktisk en af hans fysiske illusioner der havde talt med Todd, og i det øjeblik den forsvandt, startede Christofel, der sad i sin bil på den anden side af vejen med udsyn til træet, motoren og begyndte at køre væk. Han var en del drænet af at have holdt en fysisk illusion kørende det stykke tid, men det var meget sikrere end at han selv gik frem ude i det åbne, hvis nogen skulle have genkendt ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So, about that deal... - Todd Empty
IndlægEmne: Sv: So, about that deal... - Todd   So, about that deal... - Todd EmptyMan Okt 16, 2017 11:25 am


Todd havde en pæn stor samling af våben, og et nyt et ville ikke skade, han brugte dem til mange ting og så var det vel også en form for besættelse ? Hele hans liv havde han været omgivet af våben, så det var naturligt for ham, og han kunne mestre nærmest alle former for våben.
Den britiske hær, havde jo haft ham fra han var barn af, de havde brugt ham til et eksperiment, for han havde jo blot været en gadedreng, hans mor blev fundet død i en gyde med Todd i sin favn, en sølle luder. Så han havde været den perfekte til projektet for der var igen der savnede ham, dog havde det været et meget hemmelig protjek, for det var langt fra helt lovligt eller ufarligt.
Han var spændt på at se hvad manden kunne skaffe ham, han nikke let til mandens svar " det lyder godt" svarede han kort, før han også gav hans hånd et klem, og slap ham.
Todd tog endnu et sug af smøgen før han smed den fra sig og knuste den med sin fod, før han kort stirrede ham dybt i øjne og nikke " tak" var de sidste ord der kom fra ham, før han så manden forsvinde foran sig, og han stirrede mod bilen der kørte der fra, Hekse var mærkelige med deres hocus pocus!
Selv gik han til sin motorcykel og der gik ikke mange sekunder, før den brølede gennem mørket og han kørte afsted i fuld fart, hjem for at ligge dystre planer! .....
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





So, about that deal... - Todd Empty
IndlægEmne: Sv: So, about that deal... - Todd   So, about that deal... - Todd Empty

Tilbage til toppen Go down
 
So, about that deal... - Todd
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» A deal is a deal-Lucian
» A deal is a deal! (Kiara)
» I do my part of the deal and you do your part the deal !! - Caine
» Oh my.. Oh my.. (XXX) - Todd
» ✣ An eye for an eye - eh? (Todd)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VIII :: Alvertona :: The Garden District-
Gå til: