Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 I need a place to stay ( CW)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

I need a place to stay ( CW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 2 EmptyFre Jul 15, 2022 10:05 pm

Da han selv kom tilbage fra Skærsilden var der også en lang periode hvor han måtte lære verden at kende igen. Skærsilden gav ikke ligefrem en opdatering til den verden man endte i bagefter så han måtte lære det på den hårde måde.
Det var tydeligt at det var længe siden hun havde spist så han sagde heller ikke noget til at hun spiste hurtigt, hendes eget system skulle nok sige til når hun havde fået nok. Dog sørgede han for selv at spise også, så det ikke blev akavet for hende at spise. Han havde ikke selv været på ungdomscenteret men havde hørt tilpas meget om det til at vide de gjorde hvad de kunne, ofte for meget for at 'frelse' de unge der kom der.
Han smilede som hun rykkede hånden tættere på og svarede så: "Hmm.... Truth tror jeg" Så fik han også en fornemmelse for hvordan det virkede
Tilbage til toppen Go down
Madison

Madison


Fag : Musik, Heksenes Magi, Magiske elementer & historie, Dans
Antal indlæg : 102

I need a place to stay ( CW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 2 EmptyFre Jul 15, 2022 10:24 pm


Hun kendte det godt, verden havde også været ny som hun slap fri, alt hvad hun havde fået af vide var en stor løgn og hjernevask. Selv troede hun ikke på alt de lærte hende, men hun havde også vidst man ikke snakke om verden udenfor, hun havde fået rigeligt andre problemer, fordi det med autoriteter ikke var hendes stærke side. Hun brugte mest centeret hvis der igen anden mulighed var, eller hun kunne snige sig ind om natten, uden at skulle snakke med andre.
Som hun fik spist en hel pizza plus 2 stykker, var der ikke mere plads, hun kom endda til at slå en lille bøvs der ikke kunne skjules. Hun vendte alt opmærksomhed imod ham, og lod sin hånd langsomt glide under hans boksershorts, som han svarede så hun tænksom på ham, før hun smilede stort " ville du normalt vælge en som mig ? " spurgt hun nysgerrigt og ville ikke blive sur over svaret, det var hendes spørgsmål.
Men noget der gjorde hende nysgerrig, for hun vidste ikke alle fandt hende tiltrækkende, men nu var hun så også til begge køn, så der var rigeligt at vælge imellem.
Madi lod sin hånd langsomt tage fat omkring ham, for at mærke hvor stor han var, og for at få lidt gang i ham.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

I need a place to stay ( CW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 2 EmptyFre Jul 15, 2022 11:09 pm

Efter hvad han selv havde hørt så var ungdomscentret en meget meget mild udgave af hvordan Himlen virkede. Det var en sekt som regel også. Der lod til begge steder at være en 'vi har opskriften på sandheden' mentalitet og ingen fleksibilitet der udover. Han vidste deet med de sekter han havde set og hvis man kiggede godt efter var det vist også sådan med ungdomscentret. Dog virkede ungdomscentret til trods alt at have muligheder hvis de unge virkelig ikke havde anden udvej.
Han gjorde ikke noget for at stoppe hende i at række hånden ned i hans boxershorts andet end at smile tilfreds og han svarede også ganske ærligt på hendes spørgsmål: "Jeg har ikke mødt en som dig før så det ville være svært"
Hun ville kunne mærke at hans lem passede mere end rigeligt til resten af ham. Så kiggede han intenst på hende og spurgte: "Truth or Dare?"
Tilbage til toppen Go down
Madison

Madison


Fag : Musik, Heksenes Magi, Magiske elementer & historie, Dans
Antal indlæg : 102

I need a place to stay ( CW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 2 EmptyFre Jul 15, 2022 11:23 pm

Hun overvejede nogle gange, om det ikke bare ville være nemmere, at gå med en af landets store bander, så var der sikkerhed? men det var kun en overvejelse, men langt mere fristende end det andet sted. Madi mærkede ham, han var pænt stor men det gjorde ikke noget, hun havde prøvet det før så længe han ikke var for voldsom. Hun lod sine fingre kører over skaftet ned mod hoved, imens hun lytte til hans ord, og lagde hovedet let på skrå " slet ikke? du prøver ikke bare at være sød vel? jeg kan tåle sandheden " sagde hun drilsk, før hun smilede skævt til ham " Dare " svarede hun, som hun langsomt tog sin hånd til sig igen for så at tage en tår af sin sodavand, imens hun kiggede afventende på ham, som han skulle finde på en udfordring. Det føltes rart her i varmen, dog valgte hun at rejse sig op for at, gå ind og sætte sig på hans sofa istedet for, og kigge lokkende imod ham.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

I need a place to stay ( CW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 2 EmptyFre Jul 15, 2022 11:40 pm

Han kunne selvfølgelig ikke læse hendes tanker men samtidig så viste hendes handlinger indtil videre ganske fint hvad hun havde i tankerne. Igen klagede han ikke, han var egentlig selv med på den. Det virkede også til at hun slappede noget mere af nu end da de startede. Det var utroligt hvad sikkerhed kunne gøre omend det indtil videre nok ville være kortvarigt.
"Det var sandheden" Sagde han med en sikkerhed i stemmen og et smil på læben. En Dare? Så skulle han lige finde på noget rigtig godt, det skulle heller ikke være 'i den dybe ende' med det samme, ideen med legen var vel at det skulle eskalere.
Så kiggede han efter hende som hun gik hen til sofaen og fulgte selv roligt hvor han så satte sig ved siden af hende. Med et eftertænksomt blik sagde han: "Hmm..... Dare siger du?.... Der skal jo også være noget at se frem til..... Hmm.... Lad os starte med en nem en.... Sæt dig op på mig igen"
Tilbage til toppen Go down
Madison

Madison


Fag : Musik, Heksenes Magi, Magiske elementer & historie, Dans
Antal indlæg : 102

I need a place to stay ( CW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 2 EmptyFre Jul 15, 2022 11:53 pm


Madi kiggede lidt på ham, før hun så smilede ved hans svar, hun ville bare være sikker han behøvede ikke pakke noget ind, det gjorde hun aldrig og han ville nok også lære hun kunne en masse grimme gloser." så må jeg heller få dig til at huske mig " sagde hun med en drilsk tone, og blinkede til ham før hun rejste sig.
Hun fulgte ham med øjnene, som han også rejste sig og tog plads ved siden af hende på sofaen. Madi betragtede ham som han så tænksom ud, før hun så grine let ved hans ord, og smilede skævt til ham før hun rejste sig op, for igen at sætte sig på ham, med et ben på hver side af hans ben.
Hun lænede sig frem imod ham, for kort at tillade sig et kys imod hans læber, imens hendes hænder blev lagt mod hans skuldre. Som hun slap kysset sukke hun let og så ham dybt i øjnene med næsen hvilende imod hans " det var næsten for nemt" sagde hun blidt, før hun nappe ham i underlæben " truth or dare? " spurgt hun ham, imod hans læber så han kunne mærke hendes ånde.
For en stund lod hun de indre dæmoner forsvinde, for at overgive sig til ham, den nærvær hun fik fra ham betød, mere end han sikkert troede, men for hende var det bare så vigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

I need a place to stay ( CW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 2 EmptyLør Jul 16, 2022 12:27 am

Han grinede ganske kort inden han sagde: "Det tror jeg nu heller ikke du får svært ved... Noget siger mig det er et talent du har"
Han kunne snildt se en unik personlighed når han mødte en og hun var absolut ikke nogen undtagelse.
Da hun så satte sig med benene på hver side af ham, lagde han selv hænderne ved hendes hofter og gengældte kysset hvorefter han så hende dybt i øjnene. Han trak lidt mere på smilebåndet som hun nappede hans underlæbe hvorefter han sagde sikkert: "Dare"
Så måtte han jo se hvad der kom ud af det. Han havde selvfølgelig ikke det fulde begreb af hendes fortid og derved heller ikke en hel idé om hvor meget det betød for hende at opleve den slags nærhed. Men måske ville han finde ud af det
Tilbage til toppen Go down
Madison

Madison


Fag : Musik, Heksenes Magi, Magiske elementer & historie, Dans
Antal indlæg : 102

I need a place to stay ( CW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 2 EmptyLør Jul 16, 2022 12:43 am

Hun smilede som han grinede, og nikkede til ham " nu må vi se, det kunne også være du ville glemme mig " sagde hun drilsk.
Som hun mærkede hans store hænder imod hendes hofte, slap hun et svagt støn, før hendes læber mødte hans. Som de kyssede mærkede hun tomrummet i sig blive fyldt, og hun nød ham. Efter kysset lod hun en hånd køre igennem hans hår, som han svarede hende, så hun tænksomt på ham før hun smilede skævt som hun fik en ide " okay du får to valgmuligheder "sagde hun muntert, imens hun lagde sin hånd imod hans brystkasse " nr 1 er at du ryger en joint med mig " starte hun ud, imens hendes hoved lagde sig på skrå " nr 2 er alt du smider et af de stykker tøj du har på" sagde hun drilsk, før hun så lo let " og sidste bonus, du må fjerne min bluse" sagde hun og lod sin ene hånd trække lidt i den sorte top hun bar.
Hun var lidt spændt på hvad han ville vælge, hun mente selv det var gode forslag " har du mere alkohol ? " tilføj hun nysgerrigt, hun følte lidt for at blive godt fuld, det ville også give en mindre chance for de mareridt hun led af.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

I need a place to stay ( CW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 2 EmptyLør Jul 16, 2022 1:45 am

Han så lidt eftertænksom ud men det tog ham nu ikke lang tid at svare hende, der var dog nogen ting han ikke selv gjorde. "Så tager jeg nummer to, jeg ryger ikke...."
Først tog han sin t-shirt af så hans muskuløse overkrop var blottet hvorefter han langsomt tog hendes top af og nød udsigten ganske meget imens.
Da hun så spurgte om han havde mere alkohol, nikkede han med et drilsk smil og sagde: "Jeg kan nok finde noget.... Og imens kan du vælge Truth or Dare..." Så satte han hende i sofaen ved siden af sig og lod med vilje hendes bryster komme meget tæt på hans mund inden han rejste sig og gik hen til et barskab hvor han fandt lidt af hvert og hentede lidt øl i køleskabet så hun havde lidt forskelligt at vælge imellem
Tilbage til toppen Go down
Madison

Madison


Fag : Musik, Heksenes Magi, Magiske elementer & historie, Dans
Antal indlæg : 102

I need a place to stay ( CW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 2 EmptyLør Jul 16, 2022 2:07 am


Madi smilede let til ham " det var en skam " svarede hun roligt, hun røg mest alt fordi de holdt hendes indre dæmoner på afstand for en stund, selvom hun godt vidste det ikke var sundt for hende.
Som han tog sin bluse af, lod hun sine hænder løbe over hans muskuløse krop, men hjalp til så han kunne få hendes af. Som den kom af hende, kunne et par dybe ar skimtes rundt omkring, imod den hvide hud, og han fik nu set hvor tynd hun rigtig var.
Som han sagde ja til alkohol, nikkede hun ivrigt, som han fik flytte hende ned på sofaen, som hans mund kom meget tæt på hendes bryster, kunne hun ikke holde et støn inde.
Hun tænkte imens han gik, før hun smilede som han kom tilbage " truth " svarede hun, som han satte alkoholen frem, greb hun hurtigt fat i vodkaen, og skænkede et glas til sig selv, før hun uden tøven bunde det, og sukke dybt som hun lænede sig tilbage i sofaen og smed bene op imens hendes blik hvilede afventende imod ham.
Andre af hendes størrelse ville nok ikke kunne tåle, alt det alkohol hun havde drukket denne dag, men hendes krop var van til det.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

I need a place to stay ( CW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 2 EmptyLør Jul 16, 2022 2:20 am

Han vidste godt at der var en del der gjorde den slags for at stemmer eller indre dæmoner blev stille, så han bebrejdede hende heller ikke, det var bare ikke ham at gøre den slags.
Den reaktion der kom fra hende grundet hvad han gjorde med sin mund var slet ikke tosset, og det fortalte mere om hende end man lige skulle tro.
Da hun valgte, og bagefter tog sig noget vodka, hældte han selv en rigtig stærk whisky op og tog en rigtig god tår af den imens han tænkte over hvad han skulle spørge hende om.
"Hmm.....Ville du stadig vælge en som mig hvis ikke du var i den situation du var i?"
Han var nysgerrig efter om der var mere end bare en seng for natten. Han havde en idé om det men det gav som regel et mere klart billede rent faktisk at høre det fra hende
Tilbage til toppen Go down
Madison

Madison


Fag : Musik, Heksenes Magi, Magiske elementer & historie, Dans
Antal indlæg : 102

I need a place to stay ( CW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 2 EmptyLør Jul 16, 2022 2:36 am


Madi vidste godt, der ikke ville gå længe får de ville være forenet, hun kunne mærke kroppen skrige efter ham. Hun var glad for han ikke sagde noget til det med jointen, det var rart ikke at blive rettet på, det var hendes valg og ikke andres.
Som han satte sig ned, valgte hun at sætte sig på ham igen, og tillod sig kort at kysse ham op af brystkassen, før hun nappe ham ved halsen og sukke mod hans hud. Som han spørgsmål lød, så hun nøje på ham " ærligt nej " svarede hun stille, imens hendes blik gled en smule ned " men ikke på grund af dig, men på grund af mig " sagde hun, og lod en fingre vandre over hans overarm" jeg ville være bange for du ville afslå mig, finde mig grim eller flabet " sagde hun, før hun mødte hans blik.
Med de ord afslørede hun en smule af, hendes dæmoner der inde i kroppen, altid arbejde imod hende og prøvede at trække hende ned, der var dage hvor hun ikke kunne lukke for dem, det var dage hvor hun gemte sig og overvejede om livet var det værd.
Hun lænede sig frem for at kysse hans læber, hun havde brug for det kys, og det ville han også kunne mærke på hende. Hendes kys var krævende, og hendes hænder gled over hans krop som hun lukkede øjnene og nød ham. Som kysset stoppe lod hun sit hoved hvile imod hans skulder " truth or dare" spurgte hun ham blidt.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

I need a place to stay ( CW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 2 EmptyLør Jul 16, 2022 2:45 am

Han ville ikke dømme hende på grund af en joint, det var ikke hans plads. Det var selvfølgelig ikke sikkert at hun ville se på ham på samme måde hvis hun vidste hvad det var for en form for retfærdighed han håndhævede og hvordan. Men ikke på grund af en joint.
Da hun så svarede på hans spørgsmål, lyttede han godt efter og havde en idé om hvorfor det var hun ind imellem røg en joint. Han havde før mødt folk der slukkede for stemmer i hovedet med den slags. Eller for deres egne indre dæmoner.'
"Du er også flabet... Men på den gode måde... Du har i hvertfald ikke vist mig andet" Connor var en af de personer hvor man kunne høre han mente hvad han sagde. Som hun kyssede ham, var han helt med på det og kyssede igen. Da hun så lagde sig ind til ham, sagde han også stille: "Lad os tage en truth mere"
Tilbage til toppen Go down
Madison

Madison


Fag : Musik, Heksenes Magi, Magiske elementer & historie, Dans
Antal indlæg : 102

I need a place to stay ( CW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 2 EmptyLør Jul 16, 2022 2:58 am

Hun kendte ikke hans sande form, men han kendte heller ikke hendes evner, lige nu havde hun igen grundt til at frygte ham. Hun var taknemlig for han havde taget hende med sig, ellers var hun måske endte med en langt værre person, eller endt med at være fladet i søvn henover bordet.
Madi var ikke helt sikker på, hvad han ville sige til hendes ord, men han tog det pænt hvilket var rart men hun havde også fornærmet sig selv og ikke ham.
Et smil gled over hendes læbe, som han svarede hende" tak Connor " sagde hun blidt, før hun kyssede ham. Som hun putte sig ind til ham, virkede hun i et kort sekund meget lille og uskyldig. Hans svar fik hende til at se op på ham, før hun smilede " fortæl mig hvad du allermest har lyst til lige nu" sagde hun, før hun lænede sig tilbage for at tage en tilfældig flaske alkohol, og tog en tår direkte fra flasken, før hun sank den stærke væske og satte den fra sig igen. Rykkede sig lidt mere ind på ham, så hendes underliv igen var tæt på hans, imens hendes øjne søgte hans.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

I need a place to stay ( CW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 2 EmptyLør Jul 16, 2022 6:04 pm

Hun havde heller ikke noget at frygte fra ham, han havde ganske vist udryddet et par sekter men hun var jo sluppet fra en selv så hvorfor skulle han gøre hende noget.
Det virkede heldigvis til at hans ord faldt i god jord hos hende så han smilede stille og gengældte hendes kys bagefter. Så lagde han armen godt om hende som hun puttede sig ind til ham så hun kunne mærke den tryghed. Da hun så spurgte hvad han havde mest lyst til, kunne man godt se han tænkte lidt over et godt svar.
"Nu har jeg jo ikke leget den her leg før.... Så tror det jeg har mest lyst til er at se hvor sådan en leg med dig kan føre hen"
Ganske kort strøg han hende op af indenlåret inden han lagde hænderne godt på hendes hofter igen og kiggede nærmest drilsk på hende imens han spurgte: "Truth or Dare?"
Tilbage til toppen Go down
Madison

Madison


Fag : Musik, Heksenes Magi, Magiske elementer & historie, Dans
Antal indlæg : 102

I need a place to stay ( CW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 2 EmptyLør Jul 16, 2022 6:37 pm


Hun nød for en stund trygheden, og varmen fra ham, det var så rart det gav hende en helt anden ro. Hans arm omkring hende, og det korte kys, betød bare så meget for hende, mere end hvad folk troede, men de måtte tro hvad de ville. Som hun fik revet sig langsomt løst fra ham igen, mødte hun hans blik som han svarede hende, hovedet gled let på skrå, før hun smilede frækt til ham.
Hun lo en smule muntert og sendte ham et let blink med øjet " som du ønsker skal du få" sagde hun glad.
Som han rørte hende inderlår kunne hun ikke holde et længelsfuldt støn tilbage, før hun mærkede dem imod hendes hofte og sukkede " dare " svarede hun uden tøven.
Madi lænede sig frem for at lade sin tunge kort glide op af hans overkrop, før hun nappe ham drilsk i halsen, og stønnede svagt imod hans hud. Det var fristende bare at tage ham nu, men hun ville også gerne se hvor legen førte dem hen, noget sagde hende at dette nok skulle blive en særlig nat.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

I need a place to stay ( CW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 2 EmptyLør Jul 16, 2022 8:08 pm

Han vidste godt at hvad der måske ikke betød noget for nogen, kunne betyde utrolig meget for andre. Så hvad der kunne virke som et hurtigt kram for nogen, kunne være netop det der gav dem trygheden til at klare en dag mere. Og nu kunne han selvfølgelig ikke læse hendes tanker men han havde dog en idé om at det betød mere for hende end man bare lige så.
Da hun så svarede uden tøven, smilede han drilsk til hende og nød kort hvad hun lavede med tungen og ikke mindst lyden af hendes suk.
"Tag det sidste af dit tøj af......"
Det var en ret spændende leg mellem dem og de skulle nok få det rigtig sjovt
Tilbage til toppen Go down
Madison

Madison


Fag : Musik, Heksenes Magi, Magiske elementer & historie, Dans
Antal indlæg : 102

I need a place to stay ( CW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 2 EmptyLør Jul 16, 2022 8:36 pm


Madi kiggede på ham, som han fandt på en udfordring, som han bad hende smide det sidste tøj smilede hun frækt til ham. ¨Hun rejste sig op, før hun tog en flaske alkohol, og tog en ny tår af flasken før hun satte den fra sig. Hun kiggede på ham, som hun langsomt begyndte at åbne bh, for at lade den falde til gulvet og afslørede den eneste del af hendes krop der havde rigtig form.
Hun lod sine hænder glide ned af kroppen, før hun trak sine underbukser af og lod drilsk en finger glide ind imellem folderne, før hun bed sig i læben og slap et støn som hun kort lod sin finger undersøge sig selv.'
Madi trak fingeren ud igen, før hun satte sig på ham og lod samme fingere fra før, lægge sig imod hans læbe, imens hun lagde den anden hånd i hans hår " truth or dare ? " spurgt hun ham udfordrende.
Hun havde intet imod at sidde nøgen foran ham, selvom hendes krop ikke var som den burde, og hun bar ar var hun ikke flov over den, selvom hun selvfølelig som så mange andre kvinder ville ønske den havde været anderledes.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

I need a place to stay ( CW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 2 EmptyLør Jul 16, 2022 10:01 pm

Inden hun fik sat flasken fra sig, tog han den og tog selv en tår af flasken og satte den på bordet. Så satte han sig godt til rette som hun langsomt klædte sig af så han rigtig kunne nyde synet af hende. Måske var hendes krop ikke som hun gerne ville have den og man kunne selvfølgelig godt se at hun havde levet meget sparsommeligt men ikke desto mindre var hun meget tiltalende at se på.
Han knurrede lavt af lyst som hun legede lidt med sig selv og selvom det var en leg, så var det en meget pirrende leg.
Som hun satte fingeren mod hans læbe og spurgte, lod han sin tunge strejfe fingeren inden han sukkede lavt og kiggede intenst på hende. "Dare" sagde han med en dragende sikkerhed.
Så måtte han jo se hvad hun kunne finde på
Tilbage til toppen Go down
Madison

Madison


Fag : Musik, Heksenes Magi, Magiske elementer & historie, Dans
Antal indlæg : 102

I need a place to stay ( CW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 2 EmptySøn Jul 17, 2022 12:34 am


Madi var glad for han nød synet, hun gav ham lidt ekstra show, som hun let bevægede kroppen. Før hun lod sin finger lege med sig selv. Det blev svært at holde legen kørende, hun havde lyst til ham nu, men fik sat sig på ham igen.
Som han let slikkede hendes finger, stønne hun let og sendte ham et frækt smil. Han valgte dare som hun havde gættet på, hun kiggede lidt tænksom på ham, før hun så trak på smilebåndet " jeg udfordre dig til, at smide resten af tøjet, og bære mig ind i seng " sagde hun drilsk.
Imens hun blev siddende på ham, og lagde sine hænder imod hans skuldre, hun lænede sig frem for at kysse hans mundvig før hun nappe ham drilsk i læben.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

I need a place to stay ( CW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 2 EmptySøn Jul 17, 2022 1:16 am

Han smilede drilsk til hende, egentlig havde han også lyst til bare at tage hende men samtidig så var det ekstra pirrende at man trak den lidt til man ikke kunne lade være mere.
Så satte han hende ved siden af sig imens han sagde: "Det er jo en dare så det kan jeg jo ikke sige nej til..."
Så rejste han sig og stod rimelig tæt på hende imens han langsomt tog det sidste af så han stod helt nøgen foran hende. Derefter løftede han hende op i hans favn og gik mod soveværelset, med vilje så hun ikke nåede at gøre andet. Bare for at drille.
"Truth or Dare" Sagde han drilsk imens han skubbede døren op ind til soveværelset der var sparsommeligt indrettet men stadig med en stor seng. Roligt gik han hen og satte hende ned imens han kiggede på hende og ventede på hvad hun ville vælge
Tilbage til toppen Go down
Madison

Madison


Fag : Musik, Heksenes Magi, Magiske elementer & historie, Dans
Antal indlæg : 102

I need a place to stay ( CW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 2 EmptySøn Jul 17, 2022 1:36 am


Madi var meget tæt på den grænse, hun havde så meget lyst til at mærke ham, i sig og mærke følesen af at være forenet. Hun smilede som han satte hende ved siden af, før hendes blik fulgte hans bevægelser, som han smed tøjet betragtede hun ham. Han var en stor mand, hun smilede skævt og så grinede hun som han løftede hende op. Hun kigge sig lidt omkring som de gik " truth " svarede hun, hvis han kunne drille kun hun også.

Madi blev sat på sengen, vendte hun blikket imod ham, imens hun greb ud efter hans arm, for at få ham tætter på. Hun smilede til ham, han burde kunne se de nok snart skulle igang, inden hun ville falde i søvn.
Hun lagde sin en hånd drilsk imod hans lem.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

I need a place to stay ( CW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 2 EmptySøn Jul 17, 2022 2:44 am

Hun lod heldigvis til at være med på drilleriet så han kunne ikke andet end at smile som han gik ind i soveværelset med hende. Hun var heldigvis nem at læse til hvad hun gerne ville eller det var hun ihvertfald lige nu.
Så nikkede han som hun sagde truth hvorefter han gik tættere på sengen i takt med at hun lagde hånden på hans lem. Stille pressede han hende en anelse ned at ligge så hun kunne støtte på albuerne hvorefter han satte sig på sine knæ så tæt på hende at hans lem næsten hvilede mod hendes underliv. Så lod han de store hænder glide over hendes krop og kærtegnede hendes bryster og blinkede drilsk til hende. "Så må vi se om jeg kan finde en god en.... Hvad har du allermest lyst til lige nu?...."
Tilbage til toppen Go down
Madison

Madison


Fag : Musik, Heksenes Magi, Magiske elementer & historie, Dans
Antal indlæg : 102

I need a place to stay ( CW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 2 EmptySøn Jul 17, 2022 12:48 pm


Madi lod ham vælte hende, slap hans lem imens hun lod sig støtte til albuerne, så hun stadig havde mulighed for at se ham. Hun spredte benene for at gøre plads til ham som han gik på knæ og kom tætter på. Hun kunne mærke ham tæt ved sin indgang, slap et svagt støn og mærkede lysten til ham brede sig i kroppen, som han lod sine hænder føle på hende sukke hun længselsfuldt, og gispe svagt som han tog ved hendes bryster.
Madi kigge på ham som han spurgte, hun himlede let med øjnene ad ham, var det svært at se hvad hun ville ? " jeg vil gerne have dig " svarede hun, med en meget tiggende tone " jeg vil mærke dig i mig" tilføj hun for at være helt sikker.
Hun var nem at læse, men det var nok på grund af alkoholen, og hendes træthed, der gjorde det sværere at holde en facade oppe. Hun ville nok være lidt anderledes dagen efter, men det måtte han finde sig i.
" please tag mig" bad hun tiggende, og bed sig i læben som hun så på ham med store øjne.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

I need a place to stay ( CW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 2 EmptySøn Jul 17, 2022 7:42 pm

Han vidste såmænd godt hvad hun gerne ville, men det var stadig lækkert at høre det. Ganske vist var tonen i hendes stemme tiggende men samtidig så vidste han også godt at i morgen nok ville bringe noget ganske andet. Så havde hun fået sin søvn og sin mad, fået en dose tryghed samtidig med at alkoholen nok havde fortaget sig. Så hvordan hun var i morgen, måtte de tage til den tid. Han var nok ikke den første hun var sådan ved og nok heller ikke den sidste.
Som hun tiggede, flyttede han hænderne ned på hendes hofter og trak hende tættere på samtidig med at han lod sit lem glide op i hende med et suk. Dog pressede han ikke voldsomt til med det samme, hun var jo spinkel og han havde ingen anelse om hvor meget hun rent faktisk kunne klare
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I need a place to stay ( CW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
I need a place to stay ( CW)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Do you need a place to stay ?
» Why i can't stay away from you - Yuri
» Stay away! - [Joseph D]
» I don't really believe I've seen such a place before
» I don't know how long I'll stay

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: Natklubben, Philotes-
Gå til: