Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Please make them stop

Go down 
ForfatterBesked
Kacee

Kacee


Humør : These voice in my head
Fag : Math, Astronomy, History, Literature, Martial arts
Antal indlæg : 74

Please make them stop Empty
IndlægEmne: Please make them stop   Please make them stop EmptyMan Dec 28, 2020 11:04 am

Dedikeret til @Brooklyn

D A T O - Det er den 5 januar 2021
V E J R - Køligt og skyfrit.
T I D - Omkring klokken 15-16 stykker
P Å K L Æ D N I N G - Nogle løse træningsbukser, høje sorte støvler, og en mørkebrun dunjakke.


Du er langt hjemmefra
Hjælp mig
Han slog mig ihjel
Hjælp mig
Kan du finde mig?
Hjælp mig!

Stemmerne havde ingen ende, hendes hænder greb krampagtigt hendes hoved, mens hun prøvede at få dem under kontrol. Bare en hurtig forretningsrejse, havde hendes far fortalt, nu hav de været her i snart to uger og det var kun blevet værre. Med et slørret blik hævede hun sine blodsprængte og forvirrede øjne, hvor var hun henne? Folk maste sig forbi hende, og pludselig gik det op for den yngre kvinde, at hun var midt i en gågade hvor mennesker maste sig forbi hende for at komme frem til deres destination.

Her er vådt, og mørkt, så mørkt

Stemmerne begyndte igen, deres evige klamme hvisken i hendes øre. Hvis hun dog bare kunne få dem til at tie stille! Holde deres kæft for bare fem minutter så hun kunne finde ud af, hvor det var hun var havnet henne. Men med den store menneskemængde blev hun kastet frem og tilbage, ind til at hun ende op foran en cafe. Endelig, et sted hun kunne sidde ned. Med hastige skridt og en beslutsom hånd åbnede hun døren og gik ind, men også her var der mange mennesker. Lige meget hvor hun gik hen, eller opholde sig var det som om stemmer forfulgte hende. Med rystende hænder stillede hun sig dog i køen, måske en kop te kunne dulme nerverne. Eller bare at sidde ned i et stykke tid, hvis hun altså kunne finde en plads.[/i]
Tilbage til toppen Go down
 
Please make them stop
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Okay this has to stop! J.C.
» And why did you try to stop me?
» Bus Stop
» Stop! - Rowan
» To never stop believing

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Oakheart :: Oakheart centrum :: Gågaden :: The Archer-
Gå til: