Joy Admin
Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair. Antal indlæg : 278
| Emne: Spørgsmål: Nye racer til siden? [Afstemning er afsluttet] Fre Jan 03, 2020 12:55 pm | |
| Eeeeeey oh! Håber i alle er kommet godt ind i det nye år! Lilith og jeg har siddet og snakket omkring nogle nye racer inde på siden. Vi har og er ved at gennemgå alle reglerne, guides osv. tilpasse og rette til i dem. Vi tænkte dog siden der så mange som søger om specialracer og blandingsracer, at vi ville gå igang med at lave nogle nye racer på siden. Dog! Vil vi lige hører jer an, om i synes det er noget i kunne tænke jer, og hvis ja, så i selvfølgelig også velkommende til at skrive en pm med ideer som vi kan tage op Hvad vi har haft snak om indtil videre: - Thunderbirds - Tilføjelse af flere havvæsner - Evolved mennesker Joy, på vegne af admin teamet
Sidst rettet af Joy Søn Jan 05, 2020 12:42 pm, rettet 1 gang |
|
Joy Admin
Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair. Antal indlæg : 278
| Emne: Sv: Spørgsmål: Nye racer til siden? [Afstemning er afsluttet] Lør Jan 04, 2020 9:05 am | |
| - jeg trækker lige op i afstemningen Jeg lukker den imorgen ved en 12 tiden, jeg er glad for at se at der så mange der stemmer ! |
|