Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Spørgsmål: Nye racer til siden? [Afstemning er afsluttet]

Go down 

Kunne nye racer på siden være en ide?
* Ja, kunne være interessant med nye muligheder
Spørgsmål: Nye racer til siden? [Afstemning er afsluttet] Empty70%Spørgsmål: Nye racer til siden? [Afstemning er afsluttet] Empty
 70% [ 7 ]
* Ja, men kun en enkelt eller to.
Spørgsmål: Nye racer til siden? [Afstemning er afsluttet] Empty30%Spørgsmål: Nye racer til siden? [Afstemning er afsluttet] Empty
 30% [ 3 ]
* Ja, jeg har en ide som jeg skriver over en pm til admin.
Spørgsmål: Nye racer til siden? [Afstemning er afsluttet] Empty0%Spørgsmål: Nye racer til siden? [Afstemning er afsluttet] Empty
 0% [ 0 ]
* Nej, jeg synes vi har nok i de racer som allerede er på siden.
Spørgsmål: Nye racer til siden? [Afstemning er afsluttet] Empty0%Spørgsmål: Nye racer til siden? [Afstemning er afsluttet] Empty
 0% [ 0 ]
* Jeg er ligeglad
Spørgsmål: Nye racer til siden? [Afstemning er afsluttet] Empty0%Spørgsmål: Nye racer til siden? [Afstemning er afsluttet] Empty
 0% [ 0 ]
Totale stemmer : 10
 
Poll closed

ForfatterBesked
Joy
Admin
Joy


Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

Spørgsmål: Nye racer til siden? [Afstemning er afsluttet] Empty
IndlægEmne: Spørgsmål: Nye racer til siden? [Afstemning er afsluttet]   Spørgsmål: Nye racer til siden? [Afstemning er afsluttet] EmptyFre Jan 03, 2020 12:55 pm

Eeeeeey oh!

Håber i alle er kommet godt ind i det nye år!
Lilith og jeg har siddet og snakket omkring nogle nye racer inde på siden. Vi har og er ved at gennemgå alle reglerne, guides osv. tilpasse og rette til i dem.
Vi tænkte dog siden der så mange som søger om specialracer og blandingsracer, at vi ville gå igang med at lave nogle nye racer på siden.

Dog! Vil vi lige hører jer an, om i synes det er noget i kunne tænke jer, og hvis ja, så i selvfølgelig også velkommende til at skrive en pm med ideer som vi kan tage op Smile


Hvad vi har haft snak om indtil videre:
- Thunderbirds
- Tilføjelse af flere havvæsner
- Evolved mennesker


Joy, på vegne af admin teamet


Sidst rettet af Joy Søn Jan 05, 2020 12:42 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Joy
Admin
Joy


Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

Spørgsmål: Nye racer til siden? [Afstemning er afsluttet] Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål: Nye racer til siden? [Afstemning er afsluttet]   Spørgsmål: Nye racer til siden? [Afstemning er afsluttet] EmptyLør Jan 04, 2020 9:05 am

- jeg trækker lige op i afstemningen Very Happy
Jeg lukker den imorgen ved en 12 tiden, jeg er glad for at se at der så mange der stemmer !
Tilbage til toppen Go down
 
Spørgsmål: Nye racer til siden? [Afstemning er afsluttet]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» OTP spørgsmål
» Meetup Afstemning PART 2
» Race: Blanding, Special & unikke racer
» Alt du behøver at vide om siden
» En date? Wow det er lang tid siden... - Kesara

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: XI :: Spørgsmål, samt ris og ros-
Gå til: