|
| Plz help me, i got problems! | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Caine Rothwell
Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi Antal indlæg : 1516
| Emne: Sv: Plz help me, i got problems! Man Dec 30, 2019 3:10 am | |
| Som de kom ind i rygerummet, satte Caine sig godt til rette i den ene stol og tog en rigtig god tår af sin kaffe. Troy var godt nok langt ude når han havde det besvær med at tænde en cigaret. Så nikkede Caine af Troys ord om sig selv. "Fucked og junkie? Højest sandsynligt.... Useel? Det kan der gøres noget ved.... Og...." Caine satte koppen fra sig og satte sig lidt frem på stolen og begyndte så at forklare lidt om sin idé: "Hør her Troy..... Jeg er ikke født i går, jeg ved godt du på et eller andet tidspunkt har tænkt dig at forsøge på at bryde ind for at få fat i mere.... Det er jeg selvfølgelig ikke interesseret i..... Jeg ved også godt at du ikke har lyst til at være helt væk på stoffer så du ender sådan her..... Jeg er i den unikke situation at jeg kan.... Opfylde ønsker..... Kan man vel sige.... Men den slags kommer ikke uden en pris.... Der skal laves et offer af en slags.... Så hvis du nu siger hvad du kunne tænke dig.. At komme ud af stofferne.... Hjælp til at styre det.... Eller at abstinenserne ikke er så voldsomme.... Hvad end det kan være..... Og så finder vi et passende offer bagefter... Og nej det bliver hverken seksuelle ydelser eller penge" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plz help me, i got problems! Fre Jan 03, 2020 5:36 pm | |
| Troy tog en tår af sin kaffe, den var dejlig varm og smagte godt, men alt han kunne få lige nu, ville nok smage bedre end den smag han havde haft i munden det sidste lange stykke tid, og så var det med til at fjerne den saharas ørken han havde i munden for nu.. ”Jeg har aldrig ville indrømme det, men måske det på tide. Jeg er junkie tros for jeg ikke stikker mig selv i armen med nåle og andre ting! Så langt ude er jeg ikke!” sagde han og tog et godt sug af sin smøg, tros for hans hænder rystede var det ikke så galt som det kunne være.
Den måde Dr. Rothwell satte kaffen fra sig og rettede sig frem mod ham, kunne Troy mærke hans hjerte hoppe et par slag over inden han turde kigge på ham. ” Hvordan han du opfylde ønsker?” spurgte han og så på ham. Han overvejede hvilke ønske han ville have opfyldt. For et sted, ville han gerne blive clean og komme ud af alt dette for at få lov til at blive en del af sin familie igen. Men på den anden side ville han ikke undvære stofferne! Det var den måde hans ADHD blev holdt nede for en stund, han havde ikke råd til ADHD medicinen og hvis han prøvede at kontakte sine forældre for at få penge til medicinen ville de aldrig tro på at det var det pengene skulle gå til overhovedet! Troy valgte helt bevidst ikke at svare på at Dr. Rothwell vidste at han ville forsøge på at bryde ind og stjæle det han havde givet Troy i armen. ” Et offer? Hvad mener du? Skal jeg dræbe en?” spurgte han usikkert og kiggede omkring sig, følelsen af at der var nogen der stod bag ham og talte til ham var der. ” Få hjælp til at styre stofferne, tror jeg” sagde han stille, uden at være sikker! Han kunne også have valgt at komme ud af stofferne men han vidste han ikke havde nosserne til det, selvom han for alt i verden gerne ville det! Han kiggede slet ikke over på dr. Rothwell. ”hvis det hverken er penge eller seksuelle ydelser, hvad er det så? Jeg har ikke tænkt mig at dræbe en anden” sagde han og så først nu usikkert op på ham.
|
| | | Caine Rothwell
| Emne: Sv: Plz help me, i got problems! Fre Jan 03, 2020 6:47 pm | |
| Caine trak på smilebåndet imens han smagte på sin kaffe, han havde forventet at Troy ville være "ædel på en eller anden måde, det var meget normalt. Og i Troy's tilfælde lod det til at være ved at pointere hvad han i hvertfald ikke gjorde. "Hvem ved, skridtet til at misbruget bliver værre, er aldrig særlig langt..... Men godt du er så sikker... Hold fast i det....."
Nærmest ildevarslende kiggede han på Troy som koppen blev sat ned igen. "Man kan vel sige at jeg kan et par tricks....." Caine lagde så udemærket mærke til at Troy undgik at svare, men det i sig selv var svar nok for Caine. Kort grinede Caine og sagde: "Dræbe en?... Hvad i alverden skal jeg dog bruge det til?...." Caine tænkte sig hurtigt om og besluttede sig for egentlig at chokere Troy lidt, både så Troy kendte til situationens alvor men også så der blev malet et billede af at Caine ikke bare sagde den slags. Caine's øjne blev kulsorte og hans stemme blev mørkere. "Jeg er mere end bare læge..... Jeg kan hjælpe dig med at styre stofferne.... Jeg kan gøre så stoffernes negative effekt bliver meget nemmere at håndtere.... Jeg kan skaffe dig mere.... Betale din gæld ud... Til gengæld skal du fungere som mine øjne og ører på gaden..... Og møder du andre der er lige så langt ude som du er nu, skal du lede dem til mig..... Indgår du min aftale, vil abstinenserne blive meget værre end noget du nogensinde har prøvet før og kun jeg kan hjælpe dig.... Er det noget du er villig til?....." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plz help me, i got problems! Fre Jan 03, 2020 7:39 pm | |
| Troy så på ham og hørte hans ord, og nikkede stille ” jeg ved bare ikke hvor længe jeg kan holde mig fra den del? Det er tit fristende” indrømmede han stille, altså fristende og prøve skridtet videre end det han tog nu. Det var ikke noget han var meget for at indrømme men Dr. Rothwell havde hjulpet ham i nød og hvorfor så ikke være ærlig over for ham?
Han skræmte Troy en anelse, sådan virkelig meget faktisk! Han blev dog glad for at han ikke mente at Troy skulle dræbe nogen som offer, det gjorde han noget mere tryg. Han kulsorte øjne og som hans stemme blev mørkere skræmte livet ud af Troy men det var som han øjne konstant søgte hans som han prøvede at undgå dem, dog kiggede han Dr. Rothwell i øjnene som hans ord kom. At han bare skulle skaffe Dr. Rothwell nogen ofre lige som ham til ham for stoffer og så ville hans abstinenser ikke blive så voldsomme, som de blev nu, når han ikke fik sit drug… Det var sådan han hørte det, det kunne jo kun være en god handel. Han skaffede Dr. Rothwell ofre, han fik sine stoffer og ingen abstinenser?? Det var nu en meget fed handel. ”Ja Sir” sagde han og nikkede til det han sagde… At aftalen måske ikke helt lyd som Troy havde hørt den, var måske bare et kæmpe problem for Troy når det kom til stykket.
|
| | | Caine Rothwell
| Emne: Sv: Plz help me, i got problems! Fre Jan 03, 2020 8:44 pm | |
| "Måske ja.... Men uden de rette forudsætninger, ender du bare længere ude end du er nu.... Men alt sammen kan afhjælpes...." Det var som regel sådan Caine fik sine sjæle eller adgang til dem, folk der ikke tænkte over de mulige konsekvenser ved sådan en aftale. Og det ville jo ikke være sjovt hvis Caine fortalte dem alle faldgruberne ved sådanne aftaler.
Lige i det Troy accepterede aftalen, smilede Caine og så intenst på ham med de sorte øjne og greb Troy's hånd. "Jeg betaler din gæld.... Jeg hjælper dig med dine stoffer.... Og abstinenserne.... Mod at du giver mig det jeg sagde..... Og du accepterer konsekvenserne....." Så begyndte der at opstå en brændende fornemmelse ved Troy's hjerte og på hans håndryg. Et glødende symbol dukkede op de to steder og brændte mere og mere, men til sidst forsvandt varmen og symbolet blev væk lige så stille. Caine slap hans hånd og hans øjne blev normale igen. "Aftalen er indgået..... Tag og ring til hvem end du skylder penge.... Så får vi ordnet din gæld og skræmt livet af dem imens....." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plz help me, i got problems! Fre Jan 03, 2020 9:12 pm | |
| Troy så på ham og nikkede ” jeg stoler på dig” sagde han roligt og vidste ikke helt hvad det egentligt var han gik ind til men han tog det ikke så alvorligt som han nok burde eller som han egentligt mente det. Hvor svært kunne det være, han skulle bare lade som om han ville gøre tingene og bare bruge undskyldningen at han ikke kunne finde nogen offer til ham.. Og derved får stoffer og ingen abstinenser? Det lyd ikke helt dårligt.
Der var en anelse panik at spotte i Troy som han greb hans hånd og de så hinanden i øjnene. Han hørte hans ord og mærkede den brændende fornemmelse ved hans hjerte og hånd, han skreg nærmest af smerten det gjorde virkelig ondt på ham, men han kæmpede imod så det ikke ville blive lige så højt. Han pressede sin hånd mod brystet og prøvede virkelig ikke at pive over det! Heldigvis forsvandt det lidt efter lidt og han trak sin hånd til sig ” hvad gik det der ud på?” spurgte han og så på ham med. ” ring til dem? De myrder mig” sagde han usikkert og kiggede omkring sig, han tog sin mobil op af lommen og så på dem ” hvad skal jeg sige til dem?” spurgte han og så usikkert på ham.
|
| | | Caine Rothwell
| Emne: Sv: Plz help me, i got problems! Fre Jan 03, 2020 9:23 pm | |
| Det var absolut ikke en rar ting at indgå sådan en aftale og Troy var egentlig heller ikke den der havde reageret værst. Caine gjorde det jo ikke ondt på men han forstod alligevel folks reaktion. Caine grinede kortvarigt ildevarslende og svarede: "Du har indgået en aftale med en magtfuld dæmon..... Jeg forseglede aftalen.... Bare så jeg ved du ikke bakker ud af den....." Så trak Caine på skuldrene og tog en tår mere af sin kaffe inden han sagde: "Sig du har alle deres penge til dem.... Hver en øre.... Sig hvor du er.... Og så skal jeg nok klare den der fra.... Tro mig, de vil aldrig gøre dig noget igen så længe du holder vores aftale....." Caine ville jo løse problemet men samtidig så elskede han ind imellem at skræmme folk så de forstod hvad for nogle kræfter de havde med at gøre.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plz help me, i got problems! Lør Jan 04, 2020 6:39 pm | |
| Havde Troy vist ordentligt hvad det var han lige havde indgået, så havde han bestemt heller ikke gjort det på nogen som helst måde! Han hørte hans ord og hans ildevarslende latter. Det fik Troy til at sænke en klump ” Hvad nu hvis jeg bliver clean?” spurgte han og så på ham, for det var jo det Troy gerne ville et eller andet sted når det kom til stykket. ” Så jeg kan aldrig komme ud af den?” spurgte han nervøst og så på ham. Det var tydeligt at han ikke var tryg ved det og et eller andet sted gerne ville ud af dette igen allerede nu.
Som han sad der og bare var helt rolig var der panik i Troy. ”Hvad hedder du egentligt? Altså du må hedde noget andet end Dr. Rothwell også?” spurgte han og så på ham, han ville helst gerne snakke om noget andet end den aftale han lige havde indgået med det der viste sig at være en meget magtfuld dæmon.
At Troy skulle sige at han havde alle deres penge hver og en og de bare skulle komme og hente dem med det samme. ”okay” sagde han stille inden han gik i gang med at ringe dem alle op og bede dem komme og få deres penge. Han fortalte dem han havde alle deres penge, flere af dem lavede aftaler for hvornår de kunne være der i løbet af natten og flere med advarslen om at hvis han tog røven på dem, ville de slå ham ihjel. Efter at have ringet til den sidste, så han på ham og sagde stille ”De kommer….” og så forklarede han hvornår de ville komme, hvad tid og sådan. ” jeg er fucker bange” sagde han og så på ham, inden han slukkede sin smøg og ledte blandt de knækkede efter en mere.
|
| | | Caine Rothwell
| Emne: Sv: Plz help me, i got problems! Lør Jan 04, 2020 7:28 pm | |
| Caine bemærkede godt hvor nervøs Troy blev, men det var ikke noget der generede ham. Troy havde selv accepteret aftalen så den var bindende. Så han satte sig godt til rette og sagde: "Hvis du bliver clean? Aftalen gælder jo stadig... Så din del skal stadig opretholdes.... Men jo du kan godt komme ud af den når jeg tillader det.... Men jeg er til at handle med løbende...." Måske ville han allerede ud men det kom han ikke før Caine følte han havde fået det ud af situationen, han kunne.
Panikken skinnede nærmest i Troys øjne imens Caine sad helt roligt. "Jeg hedder Caine... Caine Rothwell... Mit dæmoniske navn får du ikke bare....." Der var utrolig meget magt i at kende en dæmons sande navn.
Da Troy gik i gang med at ringe rundt, sagde Caine: "Sørg for at den allerværste af dem kommer til sidst.... Også selvom det kræver flere penge end du skylder....." Så sad Caine ellers tålmodigt og ventede på Troy blev færdig med de mange opkald. "Der er intet at være bange for.... Med mindre du vælger at trodse mig selvfølgelig....." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plz help me, i got problems! Lør Jan 04, 2020 7:34 pm | |
| Som Troy forstod ham, kunne han sagens gå hen og blive clean så længe han stadigvæk holde deres aftale, han måtte jo gøre hvad han kunne for at overholde den, men det ville nok blive svært! Han var ikke så god til det der med at overholde aftaler. ” hvad sker der hvis jeg ikke overholder aftalen?” spurgte han og hentyd egentligt til hvad der sker udover at hans abstinenser vil blive en hel del værre end det normalt ville være.” Caine? Underligt navn” sagde han en anelse flabet. Men det gjorde han altid, når folk fortalte deres navne.
Som Caine havde sagt han skulle sørge for at den allerværste af dem skulle komme til sidst, sørgede han for det, han vidste godt ikke om han overhovedet ville turde at gå offentligt efter dette. Det kom jo an på hvordan Caine ville reagere overfor dem og hvordan han ville betale hans gæld af for dem. ” nej nej, jeg vil ikke trodse dig” sagde han hurtigt og fik tændt en smøg mere. En sms tiggede ind på Troys mobil, ” jeg står udenfor nu” læste han højt. ” Den første er her allerede” sagde han og så på Caine, med et usikkert blik. ” dræber du dem? ” spurgte han og så på Caine, han vidste jo ikke hvad Caine ville gøre ved dem. Men det lignede heller ikke lige frem at han bare ville hive en masse penge op af en eller anden taske og give dem til dem han skyldte penge?
|
| | | Caine Rothwell
| Emne: Sv: Plz help me, i got problems! Lør Jan 04, 2020 7:42 pm | |
| Da Troy spurgte om hvad konsekvens der kunne komme ud af han ikke overholdt aftalen, kiggede Caine med et ildevarslende grin og og holdt hånden op. Hans øjne blev igen sorte og de to symboler på Troy dukkede igen op med en brændende fornemmelse. "Der vil ske det at dine abstinenser vil blive meget værre end noget du nogensinde har prøvet før.... Og den eneste der kan gøre noget ved dem, er mig.... Og forsøger du bevidst at tage dit eget liv for at komme ud af aftalen, vil din sjæl være min.... " Så sænkede Caine hånden, symbolerne forsvandt og hans øjne blev normale. "Men jeg er sikker på vi begge to ønsker det bedste ud af Aftalen....." Det blev sagt i et toneleje som en advarsel.
Som Troy fortalte den første stod der ude, rejste Caine sig og sagde: "Følg med....." Troy måtte egentlig selv bestemme om han ville gå med. Caine gik ud og stod helt roligt da der stod en ung mand og knækkede fingre. "Hvor er mine penge så?" Iskoldt fandt Caine nogle penge frem, hviskede noget til den unge mand der fik lidt store øjne og nikkede. "Sig til Troy vi ikke har en bøf med ham mere....." Som den unge mand forsvandt, vendte Caine sig mod Troy og sagde: "Sådan.... Flere kunder til mig og mindre problemer til dig...." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plz help me, i got problems! Lør Jan 04, 2020 7:57 pm | |
| Som mærkerne kom frem igen og de brændte i hans hud prøvede han at skjule at det gjorde ondt på ham. Han hørte hvad Caine sagde og nikkede stille ” okay Sir” sagde han og prøvede virkelig at skjule at den måde Caine gjorde det, gjorde ham bange og at det gjorde fandens ondt! Han gned sin hånd lidt som han mærkede smerten forsvinde fra hans hud hvor mærkerne havde været, efter fulgt at gnide der på brystet hvor mærket havde været for at få fornemmelsen til at gå hurtigere væk. ”Jah, jeg ønsker også kun det bedste” mumlede han stille og kunne virkelig ikke lide den måde Caine kunne tale i et toneleje der var bestemt og han var slet ikke i tvivl om at det var en advarsel!
Troy vidste ikke helt om han ville gå med der ud, han var bange for at det ville gå udover ham eller at han faktisk ville blive dræbt af dem hans skyldte penge fordi Caine ville snyde ham. Dog fulgte han med og stod i baggrunden og lignede et lille barn der var ved at skide i bukserne af frygt for hvad der skulle ske. Han så Caine tage penge op og give dem og han hørte hvad der blev sagt.. Han kunne ikke helt forstå hvordan han gjorde det! Men Caine måtte bestemt ikke mangle penge, det kunne da være han skulle finde ud af hvor Caine boede, måske han havde penge liggende hjemme som var lige til at komme til? ” flere kunder?” spurgte han til det Caine sagde, han var bestemt ikke sikker på hver det betød.
Over de efterfølgende timer kom flere og flere af dem som han skyldte penge og deres reaktion og den måde Caine klarede det på virkede virkelig underligt.. Man skulle næsten tro at Caine kendte dem i forvejen. Da det var kommet ind igen efter den næst sidste var kommet og gået igen, vidste Troy godt at den han skyldte mest og som faktisk var ham som havde tæsket ham var den næste og sidste der ville komme. Det var nok den han frygtet af alle. ” Den sidste der kommer, det var ham der tæskede mig, han er syg i hovedet og ikke bleg for at smadre eller dræbe folk” sagde han stille som han måtte tage en af de knækkede smøger for at ryge den, dog uden filteret da det var knækket af den. Det fik ham til at hoste lidt da smøgen blev noget stærkere end hvis man røg den med filteret på.
|
| | | Caine Rothwell
| Emne: Sv: Plz help me, i got problems! Lør Jan 04, 2020 8:08 pm | |
| Caine manglede heller ikke penge overhovedet så derfor gjorde han også lige præcis hvad der passede ham. En ting der passede ligemeget hvad race man var, at med penge kunne man få det som man ville have det. Caine nikkede til Troys spørgsmål og sagde: "Ja.... Bandemedlemmer kan altid bruge en læge der er diskret.... Og så bliver det lige pludselig mere værd at være på min gode side...." Det havde altid været en force for Caine at etablere kontakter alle mulige steder. Og i en by som denne, virkede det mere og mere brugbart at være en læge der kunne være diskret.
Caine kunne ikke helt lade være med at grine lidt da Troy prøvede at ryge en knækket smøg, men svarede så: "Du skal vist snart have en ny pakke..... Og bare rolig....." Snart blev der banket hårdt på klinikkens dør og de kunne gå ud for at modtage den sidste. Han var noget større end alle de andre, men absolut ikke noget Caine tog sig af. "Penge! Nu!"
Caine fandt pengene og gav til manden der stod og skulede efter Troy. Caine sagde roligt: "Så er Troy's gæld vel væk ikke sandt?" Manden grinede og sagde: "Jo... Indtil jeg siger andet....." Så kiggede Caine kort om på Troy og sagde: "Jeg sagde jo jeg ville løse dit problem ikke?" Caine's øjne blev kulsorte og hans negle var nu vokset til kløer. Hans tænder var spidse og luften bølgede nærmest af varme. Så tog han fat ved mandens hals og knurrede med en stemme dyb og direkte fra Helvede: "Troy er fri for dig nu..... Du kan holde dig på min gode side og lade ham være..... Eller du kan være på min dårlige side og så vil du få Helvede at se indtil jeg beslutter mig for dine lidelser skal stoppe... ER DET FORSTÅET!!??"
Manden begyndte at græde og Caine slap ham hvor manden så nikkede febrilsk, tog sine penge og løb. Caine's øjne, tænder og negle blev normale igen som han vendte sig om mod Troy. "Tadaa....." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plz help me, i got problems! Lør Jan 04, 2020 8:23 pm | |
| Troy så på ham og nikkede ” ja det kan du have så meget ret i” sagde han og kløede sig i nakken, han kunne ikke helt finde ud af med sig selv om han skulle være stolt over at have indgået denne aftale eller om han rent faktisk skulle frygte at han var gået ind i noget som han ikke ville kunne overholde og som i sidste ende måske ville give ham langt flere problemer end godt var. ” At holde sig på den gode side med en læge er vel altid en god ide? Jeg mener trodsalt at læger kan ting mange andre ikke kan” sagde han og så på ham som han kæmpede med at få røget denne smøg, han hadede at ryge uden filter og ville nok normalt have smidt pakken ud og forsøgt at stjæle en anden pakke.
Hans grin, gik virkelig Troy på nerverne og som hans kommentar kom ” skal du altid være så skide spydig! Jeg har ikke penge til at købe en ny” sagde han stille og slet ikke lige så hårdt og bestemt som han gerne ville have det skulle være kommet ud. Det var nu ikke fordi han ikke kunne råbe af ham, for det kunne han nok godt hans hoved ville bare ikke. ” Må jeg lave en fed? Jeg har tror jeg har lige nok til at kunne lave en” sagde han stille som det bankede hårdt på døren! Der var kom han, den person han frygtede af alle dem han skyldte penge.
Troy kunne virke som en svans og bange buks som han stod der bag Caine og nærmest gemte sig! Men han havde for nogle timer siden mødt den fyr i parken ved et uheld og mærkede hvad han var i stand til. Som fyren ikke virkede til bare at acceptere at han havde fået pengene og gælden var betalt.. Så han hvad Caine gjorde og Troy gik i panik! Han overvejede at stoppe Caine, fordi han var bange for at Caine ville slå ham ihjel. Det var jo ikke lige frem fordi Troy ville have flere problemer ud af dette! Men som fyren reagerede på Caine metode at ordne det på, kunne han ikke lade være med at grine af, den store stykke fyr som var så hård og kold stå der og tude inden han blot tog sine penge og stak af. ”tak” sagde han og så på Caine og så hans tænder og fingre blive normale igen. ” er det der sådan en dæmon ting?” spurgte han spørgende.
|
| | | Caine Rothwell
| Emne: Sv: Plz help me, i got problems! Lør Jan 04, 2020 9:13 pm | |
| Caine trak på smilebåndet som Troy spurgte ind til hans forandring hvorefter han nikkede og svarede: "Det er det ja.... Det kan hjælpe rigtig meget på overtalelsen at lade dødelige se bare en anelse af min sande skikkelse... Min sande skikkelse er på ingen tænkelig måde for sarte sjæle...." Som han kom hen til Troy, fandt han 100 Euro og gav den unge mand. "Sådan..... Nu har du råd til de cigaretter..... Så tænk dig om næste gang du kalder mig spydig.... Selvom det er sandt...."
Så gik Caine indenfor, stoppede kort for at vinke Troy med hvorefter han så gik ind i kaffestuen igen. "Og til dit spørgsmål fra før.... Nej du må ikke lave en fed.... Nok er jeg hvad jeg er... Men det her er stadig en lægeklinik..... Men nu til noget helt andet....." Caine slog sig ned i en stol og sagde: "Nu har jeg klaret den gæld for dig.... Hvornår kan jeg så forvente det første.... Offer fra dig?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plz help me, i got problems! Lør Jan 04, 2020 9:31 pm | |
| Måde han smilte og fortalte om han dæmon agtige form, fik ikke Troys lyst til at se hans fulde form til at vokse! Tværtimod! Han havde vitterligt ikke noget behov for at skulle se ham forvandle sig. Det var nok en af de ting som han altid glemte om alle de racer der fandtes! Det var at flere af dem kunne forvandle sig, ligeledes kunne han når han kom i vand altså. Han burde også snart få et bad eller bare få en god mængde vand så han ikke ville ende med at blive svag og ikke kunne gøre noget… og nok i sidste ende dø af det. ” okay, jeg har ikke behov for at se det” svarede han roligt og så grinte lidt af det.
Som Caine valgte at trække 100 Euro op, måbede han noget så inderligt over den! WOOW 100 Euro! Det var sjældent han havde sådan en, derfor var han heller ikke langsom om at tage den og proppe den i lommen. ” Man må ikke lyve vel? Og sandheden er at du er spydig” sagde han og så på ham med et lille grin. Troy fulgte efter ham ind i kaffestuen igen og smed sig i en lille sofa ting der var. ” Slap af? Der sker ikke noget ved det? Du behøver jo ikke selv ryge ” sagde han og var egentligt en anelse ligeglad, han fandt sin lille pose med det han havde tilbage op fra hans sko og hans lille mixer bakke han altid havde baglommen et slidt stykke pap, inden han kort rejste sig for at finde en af de knækkede smøger han kunne riste og bruge til at mixe en joint. Velvidende at Caine var i rummet, han ville vise Caine at han ikke var typen der altid ville acceptere et nej og gjorde mere eller mindre hvad der passede ham. ”uhm, det ved jeg ikke lige præcis” sagde han og virkede egentligt ligeglad med den aftale. Han havde fået 100 euro, hans gæld var betalt og nu skulle han nyde en joint så kunne han altid skaffe det Caine ville have bagefter.
|
| | | Caine Rothwell
| Emne: Sv: Plz help me, i got problems! Søn Jan 05, 2020 12:10 am | |
| Caine trak lidt på smilebåndet over Troy's kommentar omkring at Caine var spydig, for det var han jo nok egentlig når det kom til stykket. Men da Troy så begyndte at lede efter ting til at lave sig en joint, sukkede Caine en gang og rejste sig. "Troy..... Skal jeg virkelig til at demonstrere hvad der sker når jeg bliver trodset? Specielt når du trodser mig allerede?....." Så stillede han sig ind foran Troy og med kulsorte øjne og en stemme der var lige så iskold som udenfor. "Det der pakker du væk imens du er her...... Ellers kan den her aftale afsluttes hurtigere end du kan forestille dig.... Konsekvenser bliver et ord du hurtigt vil lære..... " Så løftede Caine hånden så symbolet brændte på Troy igen. "Jeg skal ikke styre om du ryger det.... Men jeg styrer om du ryger det i min klinik.... Eller skal vi teste det her yderligere?....." Denne gang stoppede Caine ikke før Troy fattede det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plz help me, i got problems! Søn Jan 05, 2020 4:17 pm | |
| Han havde jo bare brug for at ryge? Hvorfor kunne han ikke bare acceptere at han bare skulle have en enkelt lille joint. ” Demonstrere?” spurgte han og virkede en anelse ligeglad selvom han godt vidste at han nok skulle passe på denne her mand, han havde jo godt set hvordan han havde været over for de pusher han havde betalt hans gæld til. Han reagerede dog ikke yderligere og forsatte ind til han så hvordan han stillede sig foran ham og hans øjne igen blev kulsorte og stemme så iskold at den nærmest skar ind igennem hans krop.
Som hans ord lyd og mærkerne brændte igen, denne gang føltes det virkelig som om det brændte sådan rigtigt meget. Han i ren refleks gav slip på det han havde i hænderne for at tage sig til hånden og sin brystkasse samtidig. Det var tydeligt at høre på ham at det gjorde mega ondt på ham. ”jeg har forstået” jamrede han og i smerten. ” please få det til at stoppe” sagde han sammen bidt og prøvede virkelig at holde sammen på sig selv. ” jeg skal nok, jeg skal nok” sagde han og så bedende på ham.
|
| | | Caine Rothwell
| Emne: Sv: Plz help me, i got problems! Søn Jan 05, 2020 6:03 pm | |
| Med det samme Troy bad om det skulle stoppe og han nok skulle lade være med at ryge det der, slap Caine også igen så symbolerne forsvandt og smerten sammen med det. Caine's øjne blev normale sammen med stemmen men Caine var stadig vred. "Godt.... Hvad du gør ude i byen er ikke mit problem.... Men det er det så længe du er i hvad der er mit domæne.... Trodsighed kommer du ikke langt med hos mig.... Og specielt ikke et sted som det her....."
Han ville ikke omskrive hvordan Troy var som person men Caine passede godt på sit navn og omdømme og det ville være en rigtig skidt idé hvis nogen kom ind på klinikken og der lugtede af en røget joint. Han skulle nok kunne komme udenom det men han ville hellere komme eventuelle problemer i forkøbet. Derefter tog Caine en dyb indånding og sagde: "Nu til et af dine andre problemer.... Nu har du prøvet det stof jeg kan give dig.... Hvor lang tid vil du tro du kan gå på en dosis som den du fik?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plz help me, i got problems! Søn Jan 05, 2020 6:44 pm | |
| Det var virkelig bestemt ikke på nogen som helst måde en fed evne han havde! Tros Troy ingen evner havde ville han nu alligevel ønske han havde en som han kunne bruge til at beskytte sig mod sådan en evne! Hvorfor han ingen evne havde vidste han ikke, men han kunne nok godt regne ud at det var på grund af hans misbrug at han ikke havde nogen evne, han var jo startet tidligt?
At han stadigvæk var vred, det kunne Troy spotte uden nogen problemer overhovedet. ” Nej Sir” sagde han stille og pakkede alle sine ting sammen og proppede det i lommen. ” undskyld Sir” sagde han stille og rettede sig op så han stod overfor ham uden at virke truende eller noget, men der var dog en anelse respekt at spotte i hans stemme, selvom det ikke var meget.
Ville Caine begynde at diktere hvordan han skulle leve sit liv, ville han gøre alt for at komme ud af denne bindende aftale! Der var ikke nogen der skulle bestemme over ham udover ham selv! Og alligevel gjorde Caine det jo på en måde, han skulle bringe han ofre for ikke at ende med at ryge endnu længere ud og opleve abstinenserne blive langt værre end han havde oplevet til nu. ” jeg overvejede at prøve hvordan du siger abstinenserne kan blive, hvis jeg ikke overholder aftalen. Ikke fordi jeg ønsker at bryde den, men du ved så jeg forberedt hvad der venter, hvis det sker?” sagde han roligt og kløede sig i nakken og så på ham med en usikkert smil.
Som han spurgte ind til hvor længe han kunne klare sig på den dosis han havde fået af det stof som Caine havde givet ham, måtte han sande at han lignede et stort spørgsmålstegn ” hvad mener du Sir?” spurgte han og så uforstående på ham. ”En lille time endnu tænker jeg?” sagde han og håbede på der var mulighed for at han kunne få en dosis mere! Det var virkelig dejligt det han havde fået.
|
| | | Caine Rothwell
| Emne: Sv: Plz help me, i got problems! Søn Jan 05, 2020 8:34 pm | |
| Caine nikkede roligt sin Troy lod til i hvertfald at have fundet en anelse respekt frem. Det overraskede ham ikke at Troy var trodsig, han havde jo alderen til det og livet havde ikke været nemt for ham. Men det var ikke noget Caine ville lade ham ligge til last, han krævede respekt og hvis ikke han fik den, så tog han den.
Da Troy så nævnt hvordan han ville teste de negative konsekvenser af aftalen, grinede Caine kort og fik et nærmest mørkt blik. "Det står dig frit for.... Men jeg vil på det kraftigste fraråde det.... For jeg stopper det ikke bare fordi du vil teste hvor slemt det kan være.... Jeg vil sørge for at den slags aldrig sker igen.... Og med en ung mand som dig, lader det til at blive en meget kraftig statement der skal laves....."
Så tømte Caine sin kop helt og sagde: "Jeg skal jo se på hvor ofte du skal have det... Ikke sandt?...." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plz help me, i got problems! Søn Jan 05, 2020 9:26 pm | |
| Sådan som Caine endte med at grine af hans forespørgelse om at prøve konsekvenserne af hvis han bryd aftalen sammen med det mærke blik han fik. Det var lige før han nærmest sked i bukserne over hans blik og han måtte synke en klump. Han vidste virkelig ikke helt om han så ville afprøve det, lysten til at det forsvandt hurtigt mere og mere. ” øhmm okay” sagde han usikkert og kløede sig i nakken han kunne godt mærke på Caine at han var ret bange for at opleve det, når han sagde det som han gjorde. Selvom han et sted gerne ville prøve det, var der tydeligt noget inde i ham som sagde han vitterligt ikke skulle forsøge at få ham til at gøre det. ”Det kan være jeg lige skal tænke over det” sagde han og vidste egentligt ikke hvad han skulle sige og den der undskyldning med at man lige skulle tænke over det, passede ret godt ind her.
Troy tog sin kaffe kop, den var godt kold men ned skulle det! Kaffe skulle ikke gå til spilde overhovedet! ” Ja Sir, øhm hvordan tester vi det?” spurgte hun stille og så på ham. Som de begyndte at tale om det, kunne han igen mærke trangen til at ryge en fed og bare druge sig selv. ” Jeg har det ikke så godt” sagde han, det var flere timer siden han havde ryget som i virkelig mange timer siden! Det var først nu han rigtig begyndte at føle det igen, trangen til at være høj trangen til at være skæv og bare nyde mærkelsen af stofferne suse igennem hans krop. ” Jeg har virkelig brug for at ryge” sagde han og så på Caine. Han var stadigvæk nede på jorden og havde lysten til at være flabet og provokerende som han altid var! Men den måde som Caine kunne sørge for at han makkede ret, den måde han kunne få det til at brænde i hans hud og smerterne der ved var ikke noget han havde et behov for at opleve igen lige med det samme.
|
| | | Caine Rothwell
| Emne: Sv: Plz help me, i got problems! Man Jan 06, 2020 2:40 am | |
| Caine vidste godt at det nok ikke var sidste gang at Troy ville forsøge på at være flabet men for nu virkede det som om den unge mand rent faktisk tænkte sig om. Det ville også være mere end direkte dumt af ham at teste Aftalens konsekvenser. Caine havde før oplevet folk der prøvede på det og de endte med at få det så frygteligt at de tog deres eget liv. Selvfølgelig var det ikke en mulighed Caine regnede med at Troy ville tage. "Det ville være en rigtig god idé for dig.... Du vil hurtigt finde ud af det kan meget bedre betale sig at være på min gode side....."
Da Troy så nævnte at han ikke havde det så godt og han havde brug for at ryge, nikkede Caine en gang og sagde: "Kom med..... " Så ledte han Troy ind på kontoret og fandt så noget i sit skab, og et bip kunne høres. Snart vendte Caine sig om og gav Troy en lille flaske. "Her.... To dråber af det her i en eller anden koffeinholdig drik vil give dig den effekt du søger..... Tag hjem og se hvor lang tid du kan få det til at strække sig.... Så finder vi ud af mere der fra.... Og husk din del af aftalen...." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plz help me, i got problems! Tors Jan 09, 2020 5:40 pm | |
| Han så på ham og nikkede stille ” Det lyder til at være en rigtig god ide” sagde han og kløede sig i nakken. ”altså ikke at teste det” sagde han og kløede sig lidt i nakken, han kunne ikke helt fornemme om han var træt fordi han var træt eller fordi kroppen var begyndt at slappe max af og fordi han havde fået de ting af Caine han havde fået, smertestillen og det der væske noget. ” Må jeg spørge, hvad det var du gav mig i armen?” spurgte han stille, egentligt for at vide det og for at vide hvad han skulle gå efter hvis han lavede et knæk på klinikken her en dag eller en nat ude i fremtiden.
Troy var ikke langsom til at følge efter ham som han bad ham om det. Han så han gik over til en skab, Troy prøvede at stille sig sådan at han kunne se ham taste en kode men det var virkelig ikke nemt, han havde dog en fornemmelse ud fra hvordan Caine bevægede sine fingre. Han vidste dog ikke om det var tal eller bogstaver eller hvad der skulle indtastes. Han tog i mod flasken og nikkede stille. ” 2 dråber i en energi drik. Se hvor længe jeg kan få den til at holde og overholde aftalen, det kan ikke være så svært.” sagde han og nikkede, han havde helt bestemt glemt det i morgen men så måtte han tage den der fra, det kunne ikke være så svært at det kun var 2 dråber.. ” Jeg træt ” sagde han og prøvede at skjule et gab. Hans krop havde været udsat for en hel del denne nat og det var begyndt at tage alt hans energi og styrk. ” jeg er Sirene, jeg nødt til at skal have vand” sagde han og kunne mærke at det skulle være nu her og ikke om alt for længe.
efter at have indtaget en hel del vand fra vandhanen, kunne han mærke hans krop begyndte at føle bedre men ikke meget, dog vidste han at han havde fået nok vand til at der ikke ville ske ham noget ved ikke at sove i vand, han gik ikke ud fra at Caine havde muligheden for at han kunne ligge i et badekar eller en pool. |
| | | Caine Rothwell
| Emne: Sv: Plz help me, i got problems! Tors Jan 09, 2020 6:12 pm | |
| Som Troy spurgte ind til hvad det var han fik, grinede Caine kort og rystede lidt på hovedet. "Det er min hemmelighed.... Man kan vel sige jeg holder mine kort tæt ind til kroppen.... Så har folk ikke så stor sandsynlighed for at snyde en...." Caine var jo ikke dum, så han kunne så udemærket regne ud hvorfor Troy spurgte ind til det. Og Caine's toneleje indikerede også at han havde en idé om det. Hvorfor skulle en narkoman ellers spørge?
Taget i betragtning af at det ikke altid var sundt at verden fandt ud af hvad man var, havde Caine også investeret i en DNA lås så det kun var ham der kunne få den op. Med mindre man smadrede låsen fuldstændig, hvilket ville være utrolig svært at gøre uden at blive opdaget. Som Troy fortalte hvad han skulle bruge, trak Caine på smilebåndet en tur. Ganske nyttig information til måske at holde styr på Troy i fremtiden. "Tag alt det vand du skal bruge......"
Efter Troy havde trukket godt, gjorde Caine tegn til han skulle følge med og viste ham hvor der var et badeværelse med bruser. "Her kan du tage dig et godt bad. Jeg ved selvfølgelig ikke hvor meget det hjælper dig angående din races nødvendighed... Men det burde gøre noget.... Sovestuen ved du hvor er nu.... Jeg er på mit kontor hvis du mangler noget...." Så gik Caine ind på kontoret igen og fortsatte med det arbejde han egentlig allerede var i gang med
//OUT |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Plz help me, i got problems! | |
| |
| | | | Plz help me, i got problems! | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 38 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 38 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 133, Man Okt 21, 2024 9:38 am |
|