|
| Broken mind - Kyung-wan | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Broken mind - Kyung-wan Tors Okt 10, 2019 8:54 pm | |
| Sted: Gågaden. Tid: 13.45 Vejr: En af de varmere dage, selvom vinden kan være kold. Omgivelser: En del der er ude for at nyde en af årets sidste dage med godt vejr. Dedikeret til: @Kyung-WanT-shirtJakkeBukserSko_____________ Spencer sad på en bænk med en plastik kop i hånden. Den var halvt fyldt med en kaffe drik. Han var ikke helt sikker på hvad det var, men han ville prøve noget nyt. Han sad og så ned i hans telefon, hørertelefoner i ørerne. Han så ikke på noget bestemt, han skulle bare bruge tiden på noget. Han tog endnu en tår af kaffen, hvis man overhovedet kunne kalde det det efterhånden. Det var så sødt. Alt for sødt til at være kaffe. Som sædvanligt, var det ikke nemt at se på Spencer der foregik en krig inden i ham, eller at han var høj for den sags skyld. Han kunne ikke undvære det stads. Det var ikke blot et misbrug for ham. Det skubbede noget ud, stoppede ham fra at se noget han ikke ønskede at se. Han strakte sine ben frem for at fjerne den følelsesløshed der var ved at sprede sig i dem. Han roterede hans ankler og stillede koppen ved siden af ham. Han lignede mest af alt en almindelig teenager. Gid det var sådan. Han klukkede over en videos titel. Han gik ind på den og smilede som han så videoen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Broken mind - Kyung-wan Tors Okt 10, 2019 11:29 pm | |
| Tros det at være sendt væk fra familie og venner og andre han kendte, var han langsomt begyndt at forstå at det var her hans fremtid skulle være for nu i hvert fald, han havde ikke penge eller muligheder for at rejse hjem. Hans forældre sendte han penge og betalte lejligheden for at være sikker på han havde et sted og bo samt de ting han skulle bruge.
Men denne dag var en dejlig dag, tros det var lidt køligt og vinden ikke gjorde det bedre var det med et smil han gik rundt i gågaden og vidste ikke helt hvor han skulle tage hen og hvad han skulle lave. Han valgte at trække sin cola fra sin taske for at tage en tår af den, inden han blot lod sine ben føre ham hen til den nærmeste bænk, han havde pjækket fra timerne hele dagen så hvorfor ikke bare forsætte med at pjække? Han havde i hvert fald ikke i sinde at skulle tage tilbage på skolen resten af dagen. Røven blev placeret på bænken og det var først efter han havde sat sig at, han opdagede der sad en ung fyr ved siden af ham. Han så nu ikke helt tosset ud, og efter at være kommet til England? Tja hvorfor så ikke lære nogen andre unge fyre her at kende? Det kunne jo være med til at skabe ham nogen venner og et netværk. Han kunne derfor ikke lade være med at prikke fyren på skulderen, da han så ud til at høre musik eller andet da han havde høretelefoner i ørne. Han tillod sig at hive den ene ud af øret på fyren og smile stort ” hvad laver sådan en flot fyr som dig her på en bænk alene?” Spurgte han med et kæmpe smil på læberne ” Hey Kyung” sagde han kort efter og rakte hånden frem. Det var tydeligt at høre på KYung-wan at han ikke var engelsk men havde en stærk koreansk accant. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Broken mind - Kyung-wan Fre Okt 11, 2019 4:07 pm | |
| Spencer forstod ikke helt det med akademiet i nærheden. Han gad i hvert fald ikke gå i en skole man skulle bo på. Jesus, det måtte være forfærdeligt at være underlagt så mange regler. Han ville aldrig kunne passe ind sådan et sted.
Han lagde ikke mærke til folk der passerede ham. Han sad bare i hans egen verden, som han typisk gjorde, hvis ikke han opsøgte selskab. Han kløede sig på siden af hans hals, hvor han havde et par plastrer eller tre. Han gad ikke døje med de skæve blikke der kom fra at han havde bidemærker på hans hals. Han fik nok af dem allerede. Han levede ikke ligefrem op til samfundets forventninger for unge mennesker. Han så godt ud af øjenkrogen at nogen satte sig, men lagde ikke mere mærke til dem. Ikke før han blev prikket på skulderen og den ene hørertelefon trukket ud af hans ører. Han satte videoen på pause og så mod ham. Hans accent var ukendt for Spencer, men han var ikke ligefrem god til at kende accenter fra hinanden. ”Jeg er ikke alene længere,” sagde han med et skævt smil. Han tog imod hans hånd. ”Spencer.” Han var ikke sikker på han kunne udtale navnet korrekt. Spencers egen accent var tydelig amerikansk. Han kunne ikke løbe fra hans nationalitet. ”Jeg sad egentlig bare og håbede på nogen ville komme og fortælle mig hvor flot jeg var,” sagde han med et let smil. Han så kort rundt på de andre på gaden. Det gav et sæt i ham, da han ved et uheld tændte videoen igen. Han slukkede for appen og lagde både telefon og hørertelefoner væk i hans lomme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Broken mind - Kyung-wan Fre Okt 11, 2019 5:09 pm | |
| Kyung var slet ikke i tvivl om at fyren her kom fra USA, det var så tydeligt at høre på ham, men det var vel også den eneste accent ud over asiatiske accenter han kunne kende forskel og så også lige den engelske men det var også de eneste, han gik faktisk heller ikke så meget op i lige netop det, udover at han nægtede at ligge sin koreanske accent fra sig! Han var en stolt koreaner og sådan var det bare. ” Nej det kan man ikke sige du er” Sagde han med et grin og tog imod hans hånd, han var ikke som andre mænd der gav et rigtigt mandigt håndtryk, nej hans var mere feminint og ja det var en del af ham. Han var homoseksuel åbenlyst, han lagde på ingen måde skjul på netop dette. Han var feminin og det lagde han heller ikke skjul på. ” Spencer, det er fedt navn” sagde han tros han havde lidt svært ved at udtale det ordentligt, han var ikke så god til at udtale navne der ikke var asiatiske, hvorfor han havde det sådan kunne han virkelig ikke svare på. ” Men så var det jo godt jeg kom forbi, og fortalte dig at du er mega flot” Sagde han med et lille grin.
Han overvejede at spørge om han ville med hen et sted? Men ville det være for åbenlyst? Altså han ville da gerne se hvordan den fyr så ud uden tøj på? Men han skulle nok heller ikke gå forhurtigt frem? Hvad nu hvis han slet ikke var til fyre? Det ville være lidt pinligt. ” skal du så bare sidde her på bænken og kede din røv i laser?” sagde han med et lille grin. Han kunne invitere ham et sted hen? Hmmm, kontoen var ved at være tom, han kunne godt bare kontakte sin far for flere penge og sige det var til mad. Men nok ikke lige frem coolt at sidde ved siden af en flot fyr og ringe hjem til sin far efter penge? Nope… ” Hvis du keder dig, kan du kede dig sammen med mig? Hjemme hos mig? Har en øl eller to?”sagde han med et smil, det var en god måde at starte på, invitere Spencer hjem på en øl og så kunne han jo altid teste ham derfra? Kyung håbede ikke at Spencer var i tvivl om at han var homoseksuel? Han lagde på ingen måde skjul på det, nogen gange lagde dog ekstra meget på den feminine del af ham, for at man ikke skulle være i tvivl.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Broken mind - Kyung-wan Fre Okt 11, 2019 10:06 pm | |
| Spencer havde intet imod hans nationalitet - det plejede han ikke, indtil der kom en ny præsident. Så var han ikke længere så stolt over det. Spencer havde ikke ligefrem den bedste gay-dar, men det var ret tydeligt her. Ikke at der var noget galt i det. Faktisk gjorde det ham mere komfortabel. Det var altid så akavet hvis man ikke vidste det med sikkerhed og alligevel flirtede med dem. ”Det er fint nok.” Han gjorde et trak på skuldrene. Han havde aldrig tænkt på hans navn fedt eller flot. Det var der bare. ”Ret sikker på mine forældre bare valgte et eller andet tilfældigt navn.” Han grinede kort ved hans følgende ord. ”Godt for min selvtillid, i hvert fald.”
Spencer var ret impulsiv og måske dumdristig de her dage. Han sprang ud i alle mulige situationer, hvor farlige de end måtte være. Han var ret ligeglad med hvad der skete med ham. ”Hvem siger jeg keder mig?” Han havde det nu fint nok, lidt bedre nu hvor han ikke var alene. Han smilede svagt da han inviterede ham hjem for øl, velvidende det nemt kunne blive mere end det. ”Det dur jo ikke jeg sidder og keder min røv i laser,” sagde han med en kort latter. ”Jeg håber øllene er kolde, ellers skrider jeg altså igen,” jokede han og rejste sig. Han tog hans kop og tømte det for væsken og smed det ud. ”Vis vej,” sagde han og afventede at de gik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Broken mind - Kyung-wan Fre Okt 11, 2019 10:36 pm | |
| Kyung kunne ikke lade være med at se underne på ham, det var mærkeligt at han sagde sådan om sit navn? Ens navn skulle man være stolt af? Det var jo ikke bare et tilfældigt navn man havde, ens navn havde en særlig betydning ikke kun i betydningen af navnet men for familie, de havde jo valgt navnet af en grund og ikke bare tilfældigt ”jeg kommer aldrig til at forstå amerikaner” sagde han og så på ham med et usikkert smil. ”Et navn er ikke bare et navn, der altid en særlig betydning af ens navn” sagde han med et smil, men valgte at lade det ligge for nu. Han havde ikke sinde at skulle sidde og belære ham om at være stolt af sit navn, det måtte sku være op til ham selv. ”Dine øjne er vidunderlige” sagde han med et lille smil og et lille grin men det var sku uden at lave pis!
Han kunne nu ikke lade være med at grine og ryste lidt på hovedet, over hans svar med hvem der sagde han kedede sig. ” ingen, men du fangede den ikke” sagde han og gjorde et særligt kast med hovedet på en reeet feminin måde, tros han ikke havde langt hår. ” Nej præcis, jeg har masser af kolde øl, og andre former for drikkelse” sagde han med et grin, han havde skam sørget for altid at have kold alkohol uanset hvad.. Hellere mindre mad og kold alkohol! Han hadede varm alkohol, der fandtes ikke noget værre. Som Kyung rejste sig fra bænken og kørte hånden gennem håret og kiggede sig omkring. ” vi skal denne vej” sagde han inden han fulgte Spencer med sig mod sit hjem.
//time spring 15 min \\
Da de endelig nåede hjem til Kyung og op til lejligheden, som han nok regnede med at miste ret hurtigt! Planen og aftalen var han skulle bo på skolen men han nægtede! Som i virkelig! Han havde været der de første dage men fandt hurtigt en privat udlejede lejlighed som han kunne flytte ind i! Han håbede blot ikke at hans advokat og far ville opdage før om laaang tid. Han låste døren op og kommenterede ” jeg har ikke fået pakket så meget ud” sagde han og så smed skoene, ” hver sød at tage skoene af” det var han opdraget med! Aldrig have sko på inden dørs! Han skyndte sig direkte ud i køkkenet og to iskold øl fra køleskabet og kom tilbage og rakte den ene til Spencer ” Hver’go ” sagde han med et smil. ” jeg har også stærkere ting? Jeg plejer at drikke tingene rene, så har ikke rigtigt noget at blande det op med” det var mere eller mindre sandt, den helt sande side var at han havde brugt mere elle ugens penge på alkohol, som var til mad.. Men hellere alkohol, så var det nemmere at holde tanken ud om at skulle bo i fucking England.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Broken mind - Kyung-wan Lør Okt 12, 2019 9:48 am | |
| Spencer havde ikke et specielt forhold til hans navn. Måske var det fordi det var givet af hans forældre, som han ikke ligefrem havde det bedste forhold til. Han ville aldrig ændre sit navn, men han så det bare som en del af hans identitet, intet andet. ”Tvivler på du er den eneste der har det sådan,” kommenterede han med et kort grint. Han trak på skuldrene over hans følgende kommentar. ”Jeg kender ikke betydningen.” Han smilede og så væk da han komplimenterede hans blågrønne øjne. ”Vidunderlige at se med,” sagde han kortfattet. Han var ikke så god til at tage imod komplimenter. Han prøvede bare altid at joke når det skete.
Han grinede en anelse over hans ord. Han kunne godt have fundet på at tage med ham og blive, selv hvis han ikke havde kolde øl. Det var vel ikke udelukkende det han kom der for - selvom han ikke var helt sikker på hvad det ellers skulle være. ”Så er jeg klar på det,” han så på Kyung som han rejste sig og begyndte at vise vej. Spencer fulgte ham.
------ Spencer havde aldrig haft sit sted. Han boede altid hos nogen. ”Fedt sted,” han nåede kun lige at træde indenfor, før han blev bedt om at tage skoene af. Han gjorde det selvfølgelig. Mens øllene blev hentet, stod han og kiggede rundt. Han havde boet mange forskellige steder, men aldrig et sted så godt som der hvor han boede nu. ”Takker,” han tog øllen og tog en slurk. ”Prøver du at drikke mig fuld?” Han sendte ham et skævt smil. ”Øl er fint, ellers tak.” Han havde intet imod rent alkohol, men han burde nok ikke blande stærk alkohol med hvad han ellers var på. Det var ikke det mest fornuftige at gøre, og af en eller anden grund havde han fået sin fornuft tilbage den dag. Det meste af den. ”Hvor længe har du været her?” Som han selv havde pointeret, var han ikke færdig med at pakke ud. Det kunne tyde på han ikke havde været der ret længe. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Broken mind - Kyung-wan Man Okt 14, 2019 8:26 pm | |
| Kyung valgte ikke at gøre mere ud af det med hans navn, men han havde besluttet sig for at han ville forsøge at finde ud af betydningen af hans navn, det kunne nu være meget sjovt at se hvad det betød. Han havde selv ingen anelse om hvad det kunne betyde, andet end at det måtte være noget der var smukt! For han var smuk og røv lækker! Han grinte lidt som Spencer kom med en kommentar om hans øjne, han kunne godt se og høre på ham at han ikke var god til det med komplimenter, men det skulle han nu nok for vendt om så han kunne tage i mod dem i stedet for at prøve at joke med det.
Da de endelig var nået hjem til og kommet op i lejligheden kunne han ikke helt lade være med at grine over hans kommentar om at det var et fedt sted ” hvor bor du?” spurgte han med et smil, ikke fordi han ville blande sig men det virkede ikke til at han boede så godt, hvis han synes hans sted var fedt? ” neeej da darling, kunne jeg aldrig finde på” Sagde han flirtende, de kendte ikke hinanden overhovedet, eller navnene gjorde de men han kunne vel lige så godt teste ham? OKAY! Kyung var trængende og var villig til at tage hvad han kunne få.. Men først skulle han lige være helt sikker. Han tog en tår af sin Øl og lod det komme ned i maven inden han kiggede over på ham, ” hvilken type går du mest efter?” Sagde han med et smil og gjorde antræk til de kunne smide sig i hans sofa, det var en af et koreansk mærke, han gik sku ikke så meget op i det der med mærke ting tros hans forældre gjorde. ” øhm jeg har været her i godt 10 eller 11 dage tror jeg” sagde han og trak på skulderne, han vidste ikke om han skulle blive ved med at gå op i hvor mange dage han havde været i landet ” jeg er helt ny i landet her, så der er mange ting jeg skal vende mig til, det er slet ikke som der hjemme” sagde han og smed sig i sofaen og trak Spencer ned til sig. Han tog chancen placerede et kys på hans læber, et flirtende og pirrende kys. Han havde ret godt styr på de kys der. Det var noget han var god til, udover alle de andre ting inden for det frække område. Det var heldigvis lykkes ham at få sin hemmelige taske med fra Korea uden hans forældre opdagede hvad der var i den! En masse lege tøj! Lege tøj var altid godt, det var måske faktisk også noget af det første han rigtigt havde fået pakket ud inde i soveværelset udover hans tøj.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Broken mind - Kyung-wan Man Okt 14, 2019 10:58 pm | |
| Spencer levede i et bedre sted nu end han nogensinde havde. ”Tæt på stranden.” Han havde været heldig at få lov og låne et værelse ved en fyr han havde mødt hans første dag her. Han kluklo da han talte i et flirtende toneleje. ”Jeg har svært ved at tro dig,” sagde han med et skævt smil. Han trak på skuldrene over hans spørgsmål. ”Jeg ved ikke rigtig. Mørkt hår? Jeg har aldrig tænkt ret meget over det.” Han fulgte ham hen til sofaen , men blev stående. Han tog en tår af øllen og så på ham da han fortalte hvor længe han havde været der. ”Nej, jeg kender følelsen. Selvom jeg ikke helt kan beslutte mig om England eller USA er bedst.” sagde han med et smil. Han nåede ikke ret meget mere, før han blev trukket ned i sofaen. Han var overrasket over kysset. Han havde ikke forventet det, og slet ikke forventet det ville føles så godt. Han trak sig væk fra kysset, usikker på om han skulle forsætte det eller ej. Han så på ham, før han drejede sig væk og stillede øllen på det nærmeste bord. Han lænede sig så tilbage mod ham, og fangede hans læer i endnu et kys. Han lod en hånd hvile mod hans hånd og den anden på siden af hans hals. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Broken mind - Kyung-wan | |
| |
| | | | Broken mind - Kyung-wan | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 18 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 18 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 133, Man Okt 21, 2024 9:38 am |
|