Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  Empty
IndlægEmne: I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna    I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  EmptySøn Nov 13, 2016 6:59 pm

T: 12:15
S: spisesalen
O: en masse elever der sidder og spiser, en masse hvisken og tisken. sladder og andet
Tøj: tøj  

Det var virkelig mærkeligt det her! Nærmest stressende. Mere end 1 måned hos Niklaus havde altså gjort en del hos ham. Den meget tjekkede og hårde fyr han elleres havde været, var blevet til en fyr der lige frem flyttede sig fra andre på gangen. Han var bestemt ikke denne fyr der bare skubbede folk til side når de gik i vejen.
Hans hoved gjorde ondt, og der havde været alt for mange indtryk. Vidste folk hvad der var sket med ham? Der var mange der havde stirret underligt på ham… for ikke at sige alle.
Men det var vel ikke så underligt? Han havde været væk i lang tid, og ingen havde vidst hvor han var.
Han havde hørt noget om at nogle mente han var taget hjem. Indtil lærende havde erklæret at Drystan ikke havde noget at tage hjem til! Han havde ikke en familie der ventede på ham eller sådan noget.  

Han vidste ikke helt selv hvordan han havde det med at være tilbage. Det var både rart og ubehageligt på en gang. Måske mest fordi han ikke vidste hvad folk sagde om ham. Noget han ellers ville være ligeglad med. Men lige nu… frygtede han at folk vidste hvorfor han havde vært væk.

Han gik ind i spisesalen med en meget ubehagelig reaktion fra rasten af kantinen. Da alle vende sig og gloede på ham, og med det samme satte sig til at viske. Han sukkede lidt inden han gik op og hentede mad.
”det er godt at se dig igen Drystan” sagde den ene køkkendame med en mild stemme, og han fik fremtvunget et smil, inden han begav sig ned til et tomt bord hvor han sad med ryggen til rasten af spisesalen. Hans mave gjorde ondt, og han havde allerede mistet appetiten. Okay han havde jo aldrig vildt meget lyst til menneske mad, men han spiste det for at være normal.
Men det var han jo ikke… Det havde han aldrig været, men det var kun blevet værre! Nu var han ikke anderledes fordi han var Cool og tjekket, men derimod fordi han havde været væk så længe.

Han vidste at alle sladrede om ham. hvad måtte Lily ikke tænke? Hun hadet ham sikker fordi han bare var forsvundet.. kun få dage efter de havde været i seng sammen..
Han var en idiot.. men igen… hvor fra skulle han vide at Niklaus lige ville finde ham interessant…
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna    I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  EmptySøn Nov 13, 2016 7:56 pm

Kjole og sko:[/b her
Cardigan: her
Taske: her



Det havde været lange og meget stressfulde uger. Hun havde en familie på nakken lige for tiden, som ønskede hende til at bruge hendes evner på andre folk på skolen. Blot for at de kunne komme op i rang inden for hekse verden. Hendes familie var fyldt af mørke hekse. Lily var ikke en lys, hun var mere grå. Dog kunne hun for tiden mærke denne dybe og grufulde vrede som brændte i hendes mave. Hun var bitter og hun hadet det faktum at folk spredte så mange rygter om Drystan.

Lily havde ledte efter ham så mange steder. Hun havde sat plakater med efterlysninger op, snakket med politiet, endda skolen og kigget igennem vinduerne på hans hus så mange gange. Hun savnede ham virkelig meget og hun havde selv efter hånden fået et meget mere hårdt image på skolen. Hun var den grå heks. Hendes som hverken var på den lyse side eller mørke. Hun gad ikke alt det pladder med at hjælpe andre, men heller ikke at misbruge andre. Hun passede sig selv.

Hun gik langsomt ind i kantinen igen, trak elastikken ud af hendes noget lange og ildrøde hår. Det falde i store krøller omkring hendes skuldre og hun fandt et bord lidt væk fra alle andre. Hun var ikke sulten, gad ikke at spise lige nu. Dog opfangede hun pludselig nogle snakke. Hun hørte navnet som bragte en vrede frem i hende, men også et dybt savn. Gammel smerte dukkede op og hun kiggede rundt. Fandt den ryg som hun ofte havde kigget på. Lily pakkede hendes ting sammen i hendes taske, gik hurtigt derover så hendes hæle lavede en høj lyd i kantinen.

Hendes øjne blev lysende og hun mistede svagt kontrollen  over hendes evner, så de mange lamper eksploderede inde i den store hal. Folk skreg op, men hun var ligeglad hun gik direkte over, løftede hende hånd og smadrede hendes taske direkte ind i Drystans baghoved.

”Stultus magnam!!” (latin for: Din store nar!) Skreg hun og mange tårer gled ned over hendes kinder. Det mørke øje make-up hun havde på, begyndte at løbe.

”Er du overhovedet klar over hvor meget jeg har ledt efter dig?!” råbte hun højere og svang tasken rundt igen hvor at smadre den imod ham igen. Der var død stille inde i spisesalen og alle kiggede direkte på dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna    I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  EmptySøn Nov 13, 2016 8:13 pm

De mange hviskende stemmer gjorde ham vanvittig, det var næsten som om han hørte dem selv når han holde sig for ørene. De mange blikke, pegende fingre og snakken om ham gjorde at han skulle lige til at rejse sig, da lampens over hams pære sprang højlydt og i et lysglimt. Han så undrende op på lampen inden han mærkede et hårdt slag mod sit bag hoved. Han tog sig til hoved og vende sig med et vredt blik ”hvad fanden!...” han stoppede brat op da hans blik ramte den rødhårede skønhed som han havde savnet så meget de sidste mange uger. "Lilianna?"
Lyden af den stemme han sådan havde tænkt på hele tiden.

Hans hjerte kunne ikke helt beslutte sig for om det skulle slå hurtigt, eller stå stille. Han vågende dog lige i tide til at gribe hendes taske da hun svang den efter ham endnu en gang. I en hurtig bevægelse trådte han frem. Grab fat om hendes læn, og trak hende ind til sig. han slog armene om hende og krammede hende ind til sig.
”undskyld!..” hviskede han med en stemme der fortalte at han udmærket var klar over at ikke rigtig kunne sige andet… men at han SKULLE sige det.

Selvom han ikke selv havde haft det her som meningen, og ikke havde kunne gøre noget. Så var det ikke okay at hun havde skulle bekymre sig sådan for ham i så lang tid.
Han fik set rundt og så alle dem der stirrede på dem. Han så lidt på hende ”kan vi ikke tale sammen alene?” spurgte han og så på hende.
Åh han havde savnet det ansigt. Han lagde sine hænderne mod hendes kinder og lod sine tommelfinger fjerne den makeup der var løbet under hendes øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna    I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  EmptySøn Nov 13, 2016 8:24 pm

At knuse hans kranie med hendes evne, eller ikke. Det spørgsmål gled igennem hendes hoved, da han pludselig så op på hende. Hvis det ikke var fordi farven i hendes øjne var lyserød lige nu, så ville man næsten kunne tro at der stod flammer ud af hendes øjne. Hun hev dog pludselig efter vejret da han kom tættere på og rørte ved hende. Alt gassen sleb ud af hende og hun puffede lidt til ham, rystede og mærkede hvordan hendes puls steg hurtigt.

”D-drys..” Hendes stemme knækkede og hun mærkede hvordan hendes hud brændte imod hans hånd. Hun var nød til at komme ud af hans greb, blot for at blive ved med at være sur.

Hun skubbede ham væk og hev efter vejret, inden hun vendte om på hendes hæl, greb hans underarm på vejen og stormede ud af spisesalen. Heldigvis løb hun bedre i højhælede sko, end flade. Hun bortlagde afstanden hurtigt og fandt hendes vej ned til hendes værelse, hvor hun vidste at de ville være i fred. Det var et værelse hvor man normalt skulle være to, men Lily havde ikke nogen roomie. Hun låste døren op og trak ham med ind, inden hun hurtigt låste den igen.

På hendes værelse var det meget tydeligt at hun ikke havde været sig selv. Normalt var der lyst, ryddet op og fint. Men nu var der rodet, gardinerne var trukket for og mange papirer, bøger og alt muligt lå overalt. Alt lige fra normale mapper over byen, til hekse bøger om at finde forsvundne ting. Sågar nogle krimi bøger hvor de skulle finde forsvunden personer.

”Du har så meget at forklare..” Knurrede hun. Her i mørket blev det tydeligt at hun havde dybe skygger under hendes øjne og hendes hekse ydre var meget nemmere at se.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna    I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  EmptySøn Nov 13, 2016 8:40 pm

Han lod hende skubbe sig væk, og han forstod hende godt. Han så ned, og vidste virkelig ikke hvordan han skulle forklare hende hvad der var sket. Men før han vidste af det, trak hun afsted med ham. Og han lod hende gøre det. Han havde ikke i sinde at sætte sig imod nu. Han ville gerne tale med hende. Men han vidste ikke hvad han skulle sige.
Han kunne jo ikke fortælle hende om Niklaus. Men han kunne heller ikke sige at han bare havde været taget væk. For så kunne man i det mindste ringe. Men han havde ikke engang sin mobil mere.. den havde han mistet den aften Niklaus fik fat på ham.

Da de kom tilbage til hendes værelse så han sig om. Wow.. hun havde da godt nok haft travlt.
Han så lidt på de mange ting ”har du virkelig brugt få meget energi på at lede efter mig?” spurgte han pluseligt.
Han var slet ikke vandt til at folk bekymrede sig så meget om ham. ikke engang lærende havde spurgt til ham.
Han kunne mærke en knude i maven. Hun måtte have været et helt vrag i den tid. Han havde faktisk troet at hun bare var vred, og ikke ville tale med hende.
Han bed sig i læben.
”lily… jeg…” han vidste slet ikke hvad han skulle sige. Alt hans luft var nærmest blevet hevet ud af hans krop. Han så på hende ”jeg har virkelig savnet dig” sagde han stille.
Han så rundt på de mange bøger ”jeg er ked af at jeg har kostet dig så mange bekymrede timer” sagde han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna    I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  EmptySøn Nov 13, 2016 8:52 pm

Hun lænede sig lidt op af en af de 4 pæle som dannede himlen på hendes seng. Hun kiggede rundt selv imens hun så hvordan han så tydeligt kiggede rundt selv. Lily sukkede lidt og smed hendes taske, hun magtede virkelig ikke at skulle i skole, mere i dag. Hun var træt og havde hovedpine. En migræne havde ofte sat sig i hendes hoved og kostede hende mange smerter og mere pine.

”Ja det må jeg nok sige.. Og du kan lige nu ikke engang forklare hvorfor.. Du vil tydeligt ikke sige det, ellers havde du allerede sagt det nu..”
Hun stirrede mere på ham og knep hendes øjne sammen imens hendes arme lå krydset over hendes brystkasse.

Hvad var der sket? Den Drystan hun kendte, ville ikke have ladt hende snakke sådan her til ham og slet ikke te sig sådan som han gjorde lige nu. Var det endelig Drystan overhovedet? Hun hev svagt efter vejret og lagde en hånd, der hvor hendes tatovering var.

Den søndag, ingen den dag hvor Drystan var forsvundet, havde den forandret sig. Og hun havde set navnet. Der stod Drystan, og hun var pludselig underlagt denne pine i så lang tid. Hun vidste virkelig ikke om hun skulle sige det til ham. Det var også grunden til at hun altid havde hendes hals tildækket med et tørklæde eller højhalsede trøjer. Hun gemte at hele tiden og lige nu stod hun underbevidst og gnubbede området.

”Hvordan ved jeg overhovedet om du er dig?..” Hviskede hun svagt og så væk. Alle hekses tatoveringer var anderledes. Hendes havde altid været en rose som var mørkerød, med nogle blade som faldt ned. Navnet havde altid været meget svært at se da det var helt sløret. Men bogstaver kunne tydelig ses at de var sorte. Men den detalje som var hendes, og kun hendes.. Det var at bogstaverne, som var sløret. Hvis man så tæt på, helt tæt på, så glimtede det svagt, ligesom en smuk stjernehimmel. Men nu hvor navnet var tydeligt, så glimtede det endnu mere, som en fortryllet stjernehimmel en vinternat.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna    I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  EmptySøn Nov 13, 2016 9:23 pm

Drystan så sig om, og hørte hvad hun sagde. Han så lidt ned. Det var jo ikke fordi han ikke ville fortælle hende… men hun ville aldrig se på ham som en rigtig mand hvis han gjorde. Plus… det var bedre at hun intet vidste, han havde jo også fået afvide at han ikke måtte fortælle om Niklaus.
Han så på hende ”jeg… er bare nød til at bede dig stole på mig….” sagde han roligt.

Han mærkede en knude i maven da han hørte hende spørge hvordan hun overhoved kunne vide at det var ham. Han så lidt på hende, og trådte så mere frem mod hende. Undgik bøgerne og papirende på gulvet. Han stod foran hende ”det ved jeg ikke… jeg.. jeg er ikke engang selv sikker på at jeg er mig selv” erkende han.
Han så lidt ned, og så på hendes hænder, som han blidt tog fat i.
”jeg kan ikke fortælle dig hvad der er sket… jeg.. har ikke haft mulighed for at kontakte dig eller komme på skolen… men.. du er bare nød til at stole på mig” sagde han og lod stille sine arme glide om hende.
”men… måske kan de her overbevise dig?” spurgte han stille, inden han lænede sig mod hende, og placerede blidt sine læber mod hendes.

Det gav et sug i maven på ham da han mærkede hendes læber. Det var lige så bløde som han huskede dem. Og om det var følelsen af et rigtigt kys, eller i virkeligheden savnet af hende der gjorde at han ikke kunne holde sig tilbage mere vidste han ikke. Men i hvert fald, greb han hendes nakke, pressede hende mere mod pælen bag hende. Kyssede hende mere dybt. Han lod begge sine hænder hvile mod hendes kæbe. Han brød kysset kort. ”hvor har jeg dog tænkte på det her mage gange” hviskede han stille.

Han havde savnet hende så meget! Hvordan havde han kunne savne hende på den her måde? Han havde ikke engang tænkt på hende som en kæreste før, knapt en flirt. Men nu! Han havde overhoved ikke syn for andre end hende. Han brød kysset lidt, og krammede hende bare, meget tæt. ”må jeg… ikke bare stå sådan her lidt” hviskede han mens han gemte ansigtet ned i hendes smukke røde hår. Indhalerede duften af hende flere gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna    I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  EmptySøn Nov 13, 2016 9:40 pm

Hun kiggede meget forvirret op på ham, så mange spørgsmål løb rundt inde i hendes hoved og hun kunne ikke sætte ord på det. Han var så forandret, men det føltes ikke ubehageligt? Dog håbede hun virkelig ikke at han var forandret for meget igen, da hun havde nydt hans hårde måde at have sex på. Men hvem sagde at de overhovedet kunne det mere?

Lily følte sig kort lidt fanget og mærkede hans varme hænder omkring hendes mindre og lidt køligere. Hun hev efter vejret da deres læber pludselig mødtes igen. Alle hendes bøger inde på værelset bevægede sig og nogle væltede rundt. Det var hendes evne igen. Det havde blevet stærkere på det sidste, altid kontrolleret under hendes følelser. Lily vred hendes hænder ud af hans, lod dem glide op og svang sig omkring hans hals og greb hans hår. Hun stønnede svagt og pressede sig imod ham, mærkede hvordan hendes krop smeltede så perfekt ind imod hans og hun kunne slet ikke få nok. Det var som om de kyssede for første gang igen og savnet gjorde så ondt.

Hun klynkede svagt, da han brød kysset og hang imod ham stadig. Lily hev mere efter vejret og begravede hendes ansigt ind imod hans skulder. Hun kunne virkelig ikke holde de mange tårer tilbage mere. De trillede ned over hendes kinder og ødelagde hendes make-up totalt. Lily hulkede og gråd længe imens hun pressede sig ind imod ham, ville lade alle centimeter af hendes krop røre hans.

”Jeg.. H-har savnet di-dig s-så meget.. Je-jeg troede d-d-d-du var død!!” Hviskede hun igennem de mange hulken og gråd som sad fast i hendes hals.

Over alt på hendes værelse var der tegner af mystiske tegn og hekse ting. Mange urter og sågar skeletter som vidste at hun havde gået helt i dybt med endda gamle besværgelser som hekse kun kunne. Hun havde ting OVERALT selv på hendes seng som var fyldt med puder og tæpper, med underlige mønstre og det hele. Hendes værelse skreg langt væk at hun var en heks og en som havde været påvirket meget af savn og mørke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna    I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  EmptySøn Nov 13, 2016 9:58 pm

At mærke hende klynget sådan mod sig var virkelig en dejlig fornemmelse. Som om det var netop det han havde savnet og manglet i at den her tid. Hendes dejlige duft der stak ham kraftigt i næsen og næsten gjorde ham svimmel fordi han ikke kunne få nok af den, og derfor bare sugede alt den duft til sig han kunne. Følelsen af det smukke røde går han havde været så vild med fra første gang han så hende.

Han hørte hvordan hun begynde at hulke, og holde hende blot mere tæt. Og da hun afslørede hvad hendes frygt havde været, lagde han en hænd mod hendes baghoved, nussede hendes lange smukke hår mens han prøvede at trøste hende uden selv at bukke under ”shh.. det er alt sammen okay nu!.. jeg er tilbage” hviskede han og nussede hende lidt.
”Jeg er her nu…” hviskede han

Han trak sig en lille smule men kun for at se på hende ”jeg er ked af jeg har været skyld i alt det her” sagde han og så lidt rundt på gulvet om dem. Han så lidt ned af hende, og en både dejlig men også irriterende trang gled op i ham. Han havde savnet sådan at røre ved hende. I starten havde han troet at det var det eneste han havde savnet, men havde hurtigt fundet ud af at det ikke var det eneste.

Han lod stille sine hænder glide lidt ned af hendes sider. Ned over det dejlige markante hofter han så så mange gange før havde haft et hårdt og fast greb i. Han måtte ligefrem synke en klump. Han havde næsten glemt hvad det var for en gudinde krop hun var skabt med. Han smilede lidt roligt til hende. ”men det er godt at se dig igen Prinsesse” sagde han så med et smil der var lidt en blanding mellem blidt og kækt.
Prinsesse havde han kaldt hende før! Det var det kælenavn han havde til hende. Fordi han hele tiden havde set hende som en prinsesse. Smuk som en, enerådig som en, og bestemt viljefast som en.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna    I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  EmptySøn Nov 13, 2016 10:06 pm

Hun smilte lidt og kiggede op på ham, lod ham trække sig lidt tilbage og hørte ham sige det søde kælenavn igen. Lily rødmede svagt og mærkede varmen stige i hendes kinder. Hun vidste at han tydeligt ville se det, men på en måde havde hun ikke noget imod det.

”Lad mig lige..”
Hviskede hun svagt og trak sig. Hun greb de mange bøger og papirer fra hendes seng. Smed det på hendes allerede overfyldte bord og trak sengetæppet af. Derefter hev hun ham over, smed hendes egne sko på gulvet og steg op i hendes store og lækre seng. Den var fyldt med tæpper og puder, så den var virkelig blød og dejlig at sidde i.

”Jeg gider ikke skole i dag.. Vil gerne have lidt tid med dig..” Sagde hun og trak lidt på hendes skuldre. Hun hev efter vejret lidt og vidste at hun ikke ville kunne gemme det.

”Drys? Der er noget jeg er nød til at vise dig.. Jeg ved ikke hvor meget du ved omkring Hekse.. Men vi har jo kun 1 mage i vores liv. Jeg fortalte dig lidt om det sidste gang vi så hinanden.. Men.. Min tatovering her afsløret hvem min mage er..” Hendes stemme knækkede lidt og hun hev efter vejret. Vidste at hendes make-up var løbet, hun så træt ud og rastløs. Dog hev hun pludselig tørklædet af og vidste tatoveringen hvor hans navn var skrevet utrolig smukt. Den sad lige der, hvor hendes hals og skulder mødtes, på den bløde hud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna    I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  EmptyMan Nov 14, 2016 5:07 pm

Han lod hende vende sig og flytte bøgerne. Han smilede roligt da hun flyttede dem, og selv satte sig i den. Han hørte dog hvad hun sagde med at hun ikke gad skole mere i dag. ”jeg vil ikke have at du går glip af skolen” sagde han så.
Det var ikke en sætning man normalt ville høre fra ham. Han havde altid været så ligeglad med skolen.
Han satte sig dog ned i sengen samme med hende efter han havde smidt sine sko.
Han så roligt på hende da hun talte om hendes tattoo. Han nikkede til at han havde forstået det. hun havde forklaret ham om den, noget med at hendes kommende ’Mage’ ville vise sig i den tattoo.
Egentlig kunne han ikke helt lade vær med at blive lidt misundelig da hun sagde at hun havde fundet ud af hvem hendes mage var. Så var deres tid sammen nok helt slut.
Puha.. hvem skulle have troet at han ville sidde her og blive misunderlig og jaloux. Var han virkelig kommet tilbage til at hun bare skred med en eller anden, anden fyr.

Han så godt på hendes hals da hun fjernede tørklædet. Han så bestemt chorkeret ud da han fik tydet hvad der stod. Hvilke bogstaver der formede sig for hans øjne.
”vent… hvad” han greb lidt far i hendes kæbe, og vende hendes hoved så han meget bedre kunne se, måske også uden helt at huske at hun jo ikke var en dukke der kunne dreje hovedet hele vejen rundt.

Han slap hende dog og så eget chorkeret ud. ”mig?....” mumlede han og så lidt forvirret ud. ”men… jeg…. Jeg er slet ikke… ’mage’ typenn… eller hvad man kalder det!” mumlede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna    I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  EmptyMan Nov 14, 2016 5:13 pm

Lily smilte svagt og så på ham, havde endelig ladet ham dreje hendes hoved lidt og lod ham se tættere på.

”Det er min tatovering endelig ret ligeglad med.. Så.. Ja.. Det betyder jo endelig at.. Hvis du ikke vil have mig, så ja.. Jeg kan ikke finde andre. Jo, det kan jeg godt, men jeg.. Vil aldrig kunne have.. Altså.. Du ved.. De her følelser?” Hun rødmede meget mere og kørte flere gange hendes hånd igennem hendes hår. Det hun prøvede at sige lige nu, var ret svært. Hun havde så længe kørt det igennem hendes hoved, hvordan hun skulle sige det. Hvis hun nogensinde fandt ham igen. Men lige nu, var det lidt som om hun ikke kunne finde ud af hvad hun ville lige nu. Dog fik hun imellem linjerne sagt til ham at hun faktisk elskede ham og aldrig ville kunne være sammen med en anden, resten af hendes liv.

Lilianna så mere og mere nervøs ud, hun greb en pude og krammede den.

”Dog forstår jeg også godt hvis vi ikke kan blive til noget. Jeg ved godt at du ikke er typen som ville kunne have en kæreste, det har du flere gange fortalt mig. Men jeg synes bare jeg ville fortælle dig det. Nogen har med stort magt gjort at det kun er dig jeg vil kunne være sammen med.. Det ligger i vores blod og det er noget som ikke kan ændres..” Hun trak svagt på hendes skuldre og faldt på siden, ned i hendes seng hvor hun krøb lidt sammen og nussede tatoveringen som lige nu føltes mere varm end normalt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna    I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  EmptyOns Nov 16, 2016 7:05 pm

Drystan betragtede hende lidt som hun fortalte. Hvordan kunne hun havde forelsket dig i en fyr som ham? Plus han slet ikke var som han havde været inden han mødte Niklaus.
Han bed sig lidt i læben over det hun fortalte, og hans blik faldt. Såh hvis ikke hun var sammen med ham, så kunne hun aldrig blive lykkelig?
Han fik en klump i maven. Skulle han til at være hendes kæreste? Det var jo set ikke noget han kunne finde ud af! Han var slet ikke kæreste typen, og slet ikke for en pige som Lily!

Han vende sig lidt i sengen så hans ben hang ud over kanten. Han så godt hvordan hun vældede om i sengen og lå og krammede en pude.
”jeg ville ønske at jeg kunne give dig den slags… at jeg kunne garantere dig den slags følelser men..” han så ned.
”jeg ved ikke engang hvordan sådan nogle følelser føles” sagde han så stille. Han havde sådan savnet hende, det vidste han. Men på trods af det. På trods af hvor Jaloux han var blevet da hun begynde at tale om at hun havde fundet ud af hvem hends mave skulle være…. Så kunne han stadig ikke forstille sig selv der.
Han kunne ikke forstille sig selv gå med en pige arm i arm, og kalde hende sin kæreste. Han kunne jo ikke engang vide om han kunne give hende børn eller noget.

Han så lidt på hende ”jeg… jeg er bare ikke klar til den slags… og jeg ved i virkeligheden ikke, om jeg nogle sinde bliver det” erkende han med et tungt suk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna    I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  EmptyOns Nov 16, 2016 7:13 pm

Lilianna vidste det godt, derfor ramte det hende ikke så hårdt. Hun havde jo forberedt sig på at Drystan aldrig ville dukke op igen. Dog gjorde det stadig ondt og hun mærkede hvordan det næsten brændte i hendes tatovering. Hun grinte lidt trist og nikkede imens hun satte sig lidt op igen og hev puden op i hendes skød.

”Det ved jeg Drystan. Også derfor jeg heller ikke forlanger at du skal gøre noget. Hvis du ikke vil, så ja. Så vil jeg jo ikke tvinge dig.” Hun trak svagt på hendes skuldre og kiggede ned. Mærkede hvordan smerten spredte sig og hvordan hun langsomt kunne mærke at det nok kun ville blive hende.

”Men det ville give meget god mening.. Hvis det var at du havde fundet en anden. Drystan jeg er ikke dum. Jeg kan tydeligt mærke at du har forandret dig. Dog forstår jeg ikke hvorfor det var at du kyssede mig på den måde og endda sagde at du har savnet mig?” Sagde hun lavt og kiggede langsomt op på ham. Hendes normalt lysende græs grønne øjne var blevet mørkere.

Hun sad lidt og pillede ved hendes pude og kunne godt mærke jalousien. Han havde helt klart fundet nogen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna    I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  EmptyOns Nov 16, 2016 7:45 pm

Drystan lyttede til hvad hun sagde. Det gjorde næsten ondt at hun tog det så pænt, for det betød at hun vidste at han ikke duede til sådan noget. Og at hun endda havde accepteret det.
Det var jo ikke fordi han ikke havde lyst, men han duede bare ikke til det. han kunne finde ud af en ting, og det var at have sex, og ikke andet.

Han blev dog overrasket over det næste hun sagde. En anden? Han vende hovedet og så på hende. Hun kunne mærke at han havde ændret sig? Okay det var vel heller ikke så underligt at hun kunne det. han havde svært ved at skjule det.
Han rystede dog på hovedet, og satte sig mere op i sengen til hende. Han satte sig så han havde benene på hver sin side af hende, og tog hendes hænder ”jeg HAR savnet dig!... du var det eneste jeg tænkte på! Det eneste der fik mig til at kæmpe” sagde han og så på hende Han lagde den ene hånd under hendes hage, og vippede endes hoved op så hun så på ham.
”jeg mener det… jeg savnede dig.. mere end noget andet!.. og nej.. der er ikke nogle anden” sagde han og sukkede lidt.

”jeg kan ikke fortælle dig hvad der skete… jeg ønsker ikke at snakke om det.. i hvert flad.. ikke endnu, men jeg lover dig at der ingen andre er!.. jeg har kun tænkte på dig” sagde han, og det var vidst først der det gik lidt op for ham hvad han sad og sagde.

”altså jeg mener….” han sukkede lidt.
”jeg troede ikke at jeg ville savne nogle, og jeg blev nok først klar over at du betød meget for mig der…. Jeg kan ikke vær din kæreste.. den slags kan jeg slet ikke finde ud af… men… jeg vil gerne være din eneste flirt, og jeg vil gerne gøre et forsøg på at lære hvad det vil sige at have følelser på den måde.. men jeg kan intet love dig” sagde han så.

Han lagde armene om hende, og trak hende mere ind mod sig, så hun sad helt tæt på ham og mellem hans ben, men med fronten til ham. Han nussede hendes kind lidt, og så på hende. Han lænede sig lidt frem, og placerede et forsigtigt kys mod hendes læber, så lidt på hende for at veje situationen, om det var okay.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna    I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  EmptyOns Nov 16, 2016 7:58 pm

Hun kunne næsten begynde at græde igen. Lily lagde slet ikke mærke til at han kom så tæt på, før hun sad imod ham og mærkede hans læber imod hendes igen. Hun rettede sig lidt op og lagde hendes arme omkring hans nakke, greb fat i hans hår og skubbede ham bagud, så han endte med at ligge på ryggen i sengen og med hende oven på sig. Hun fniste lidt og kyssede hans læber blidt med hendes egne og lå der i lidt tid, oven på ham.

Lily brød kysset efter lidt tid og satte sig op, så hun sad på hans undermave. Hun var ikke tung og hun vidste at Drystan kunne holde til det.

”Nu hænger du på mig.. ” Grinte hun og nussede hans brystkasse lidt imens hun kiggede ned på ham. Hendes hår var blevet meget mere vild igen, specielt efter han havde haft hånden i det, første gang.
Hun kiggede lidt op, specielt fordi oppe i toppen af himmelen i hendes seng. Når man lå i sengen og kiggede op, kunne man se de mange tegninger hun havde hængt derop, med stjerne billeder. Hun havde tegnet hele himlen med stjerne og hængt det derop, blot fordi hun kunne lide det meget bedre.

”Men.. Lover du mig at du bliver denne her gang? Og ikke forsvinder i så lang tid igen?..” Hviskede hun lidt og kiggede ned på ham, hun så næsten trist ud igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna    I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  EmptyOns Nov 16, 2016 8:46 pm

Han blev faktisk en smule overrasket over at hun kyssede igen. Men han nød det. Meget!
Han lod hende skubbe sig tilbage i sengen, og lagde med det samme sine hænder om hende. Da hun satte sig op, lagde han sine hænder mod hendes hofter. Han smilede lidt da hun sagde at han hag på hende nu.
”jeg holder dig op på det” sagde han roligt. Han smilede over hende. Hun var virkelig smuk som hun sad der. Det smukke røde hår der bølgede ned over hendes skulder, og gjorde hende endnu smukkere.

Han hørte hvad hun sagde, og satte sig op mod hende, han lagde armene om hende, og kyssede hende blidt ”det lover jeg” sagde han stille, og nussede hendes læn. Han betragtede hende lidt. Dog efter lidt, vende han dem rundt, så hun ende med at ligge nederes.
Han kyssede hende lidt mere ivrigt, og fortsatte ned af hendes hals. Han lod sin hånd glide ned til slicen på hendes kjole, for at lade den glide op under, han så dog ind i mellem på hende lid vurderende.

Han kyssede hendes hals og krageben, pressede sig lidt ned mellem hendes ben. Han rettede hovedet og så på hende ”jeg har ventet på det her alt for længe” sukkede han så, inden han kyssede hende igen. Han rettede sig for op, men kun for at trække sine 2 trøjer af, så han lå med bar mave.
Han havde savnet hende, på flere måder. Og selvom det kunne virke som om han kun tænkte på sex, så var det her meget mere! Men han kunne bare ikke holde fingere fra hende mere.
Han så ned på hende ”Jeg har sådan lyst til dig!” sukkede han mod hendes læber inden han kyssede hende grådigt. Han pressede sig mere mod hendes underliv, så man tydeligt kunne mærke bulen i bukserne. Han tog fat i hendes ben, og bukkede dem mere, så der var mere plads til ham.
”jeg har lyst til at høre dig stønne igen prinsesse” hviskede han forførende ind mod hendes læber mellem kyssende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna    I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  EmptyOns Nov 16, 2016 8:58 pm

Hun fniste lidt da han svarede hende og kunne ikke lade vær med at grine mere, da han satte sig op og flyttede rundt med dem, så hun lå ned imellem de mange puder. Hendes hænder fandt hurtigt deres vej, og var rundt om hans nakke. Hun hev svagt efter vejret da han kyssede alle de rigtige steder. Hun var så sensitiv lige nu, specielt fordi hun ikke havde haft nogen som havde rørt ved hende i så lang tid. Hendes øjne var blevet lysere igen, meget lysere og en svag lyserød glød var over dem, der tydeligt vidste at hun svømmede ind imellem mange følelser lige nu og var fandens tændt. Hun ville virkelig gerne mærke ham også, bare nyde ham og virkelig mærke at han var der igen!

Lily bed sig selv lidt i underlæben igen og så på hans lækre krop. Fuck han var så sexet! Hun lod hendes hænder glide op omkring hans brystkasse og sukkede nydende ved følelsen, inden hun lagde hendes arme omkring ham igen, da han kom ned.

”Så tag mig.. Jeg vil så gerne mærke at du vil mig igen..” Hviskede hun blidt og nappede ham lidt i øreflippen med hendes tænder, imens hun hurtigt fangede hans læber igen og kyssede ham grådigt tilbage.

Dog lod hun også hurtigt hendes arme finde vej ud af cardiganen så hun kun havde kjolen og tilfældigt hendes fandens sexede sorte lingeri undertøj.

”Lad mig mærke dig igen!” Hviskede hun og et svagt støn kom fra hende igen, da hun mærkede hvordan han pressede sig sådan imod hende, hun kunne ikke holde hendes lyde tilbage og priste sig lykkeligt for at hun havde en besværgelse på hendes værelse så der var lyd tæt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna    I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  EmptyTors Nov 17, 2016 10:07 pm

Han mærkede tydeligt at Lily vidst selv var med på den her ide! I hvert flad vred hun sig under ham, og kærtegnede hans brystkasse. Han bukkede sig ned mod hende, og fangede hurtigt hende læber igen da hun havde sagde at han skulle tage hende.
Han grab fat under hendes knæ, og hev hende mere ned mod sig, men hendes ben mere bukket. Hun var så utrolig smuk og dejlig. Og han kunne set ikke få nok af hendes fantastiske duft.

Han lod sine hænder gribe fat i hendes kjole, og hev den af hende. Han rettede sig en smule op. Betragtede den smukke krop som han havde savnet sådan. Han slikkede lidt ind over underlæben, og så på hende ”du er ufattelig smuk” hviskede han og lod sine hænder glide op af hendes bare mave.
Hendes hud var så dejlig blød. Han bukkede hovedet ned, og kyssede hendes bryst, lige over kanten på hendes BH, kyssede op mod hendes krageben og hals. Dog var der noget der fik ham til at trække sig væk fra hende i et hurtigt ryk.

Han tog sig til munden og vende hovedet væk fra hende mens han hev forpustet efter vejret.
Hans tænder var vokset ud, og hans øjne havde ændret sig. Han var sulten, han var blevet holdt kronisk halvsulten hos Niklaus, fordi han ville være for stærk hvis han var mæt.
Og hun duftede så dejligt. Det ville være så nemt bare at begynde at drikke fra hende lige nu..
Men han ville ikke skræmme hende.
"det gør ikke..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna    I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  EmptyTors Nov 17, 2016 10:15 pm

Hun nød dette helt utrolig meget og kunne slet ikke holde hendes lyde tilbage. Hun ventede kun bare på at han ville hive den kjole af hende, så de ville komme mere i kontakt, helt fysisk. Så da det endelig skete, smilte hun stort og mærkede hvordan varmen pumpede igennem hele hendes krop lige nu. Hun rødmede og havde det varmt, specielt når hans hænder og læber rørte hende så dejligt. Hun kunne slet ikke kontrollere sig, det brændte der hvor han rørte og hun var så sensitive.

Lily så dog meget forskrækket op, da han pludselig hev sig væk. Hun havde læst om hans race, da han engang havde fortalt hende om det. Hun vidste med det samme var det var og så slet ikke bange ud. I stedet satte hun sig op på hendes knæ foran ham, lod hendes hænder glide op af hans mave og til sidst gribe fat om hans håndled.

”Drys.. Jeg er ikke skræmt af dig og din race.. Jeg ved hvad i spiser og har behov for.. Så derfor vil jeg slet ikke have noget imod det, hvis du drak fra mig. Vi hekse har meget potent blod, så det vil faktisk give dig flere kræfter, end hvis du drak af et menneske.” Hviskede hun og trak ham ned i et kram, så hans ansigt var ved hendes hals, dog den modsatte sige af hendes tatovering. Hvis han bed i den, ville han foreviget binde hende til ham, 100% som hendes mage og hun vidste at han lige pt ikke ønskede det.

”Det.. Vil faktisk glæde mig meget, hvis du gjorde det.. Så kan jeg bedre passe på dig.”
Grinte hun og pressede hele hendes krop imod ham, hårdt nok så han kom ned og sidde i sengen igen og hun lå helt op af ham, limet fast.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna    I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  EmptyTors Nov 17, 2016 11:13 pm

Han mærkede hvordan hun kravlede tætte på ham, og hendes hånd mod hans mave. Han så lidt hen mod hende trods hans øjne var sorte som kul. Han mærkede hvordan hun kærtegnende hans mave og bryst kasse, og kunne ikke ikke undgå at nyde det en smule... For ikke at sige meget.
Han hørte hvad hun sagde, og så overrasket på hende. Han havde drukket fra hende en gang før... Men det havde været under en hed omgang sex, og der havde hun knapt lagt mærke til det.

Han mærkede at hun begynde at stæke ham ind til dig "lilianna det går ikke... Jeg.. jeg har ikke spist i flere dage.. jeg ved ikke om jeg kan styre.." mere nåede han ikke at sige før hans andigt var nærmest begravet i hendes smukke skulder.

Hans vejrtrækning blev meget tungere, og trangen blev større og større. Hans hænder gled lidt op ad hendes ryg, og han hev næsten efter vejret for at prøve på at styre sig. Men til sidst kunne han ikke mere, han Grab lidt fat om hendes skuldre fra hendes ryg, og holde ende fast.

Hans mund åbnede sig lidt inden han slikkede over det der perfekte sted mellem skulder og hals, inden han i et hurtigt stød borede sine hænder dybt ned i hendes skulder.
Et nydende støn kom fra ham som de fantastiske blot sprøjtede ind ind i hans mund. Hans Grab om hende blev strammere, og han sluttede ivrigt blodet i sig, mens han holde hende hårde og hårde mod sig.

Han stønnede nydende alt i mens, og havde helt svært ved at slippe hende igen. Det var bare så dekligt, og han var så sulten
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna    I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  EmptyLør Nov 19, 2016 12:35 pm

Hun blev meget overrasket, da han slet ikke sagde hende imod, da hun hev ham ned på den måde. Lily havde nok ikke forventet at han var så sulten. Hun hev blot efter vejret og stønnede højt da han bed hende. Denne form for smerte var virkelig lækker og hun havde slet ikke noget imod det. Faktisk havde hun flere gange drømt om at han bed hende igen og drak fra hende. Så hun slappede blot helt af og lå der i hans arme imens han drak.

”Årh.. Drys..” Hviskede hun og greb fat i hans ene arm og hans hår. Hun slappede virkelig arm og mærkede hvordan hun svagt pressede hendes hofter imod hans. Hun havde virkelig lyst til ham og regnede med at han sikkert ville kunne smage det i hendes blod. Hun havde nemlig ofte hørt at dem som drak blod, nemt kunne smage i blodet, med hvordan de havde det.

Lily havde nemlig en svag form for cocktail af følelser. Hun var virkelig glad for at få ham tilbage, men også trist over hvad der mon var sket med ham, men den følelse som pænt dominerede dem alle, var at hun havde virkelig lyst til ham. Bare at kunne slippe løs igen og folde sig ud. At bare kunne overgive sig og lade en anden tage styringen helt og følge med den persons lyster.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna    I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  EmptyLør Nov 19, 2016 1:34 pm

Det var så længe siden! Det føltes som en evighed siden at han havde mærket hendes dejlige krop, duften af hende, og ikke mindst smagen af hendes blod, der lige nu sprøjtede ind i munden på ham lige nu. Det at hun blot slappede af, og lod ham drikke på den her måde gjorde det nærmest bare sværere at holde sig tilbage.
Han hørte hvordan hun sukkede hans navn og han kunne tydeligt mærke på hende, og smage i hendes blod hvad hun gerne ville.
Og det var nok det der fik ham til at tage mere fat i hende. I en hurtig bevægelse, fik han vendt dem begge om, så Lily nu lå ned mod sengen, og ham ovenpå.
Han drak stadig fra hende, men hans hænder begynde at bevæge sig rundt på hendes krop. Han pressede sig ned mod hende, og holde hende lidt fast, i det at han trak hendes ben mere op, så de ville være på hver side af ham, og oppe omkring hans hofter.

Endelig fik han trukket sig fra hendes hals, dog var hans høje og hans tænder stadig fremme. Han rettede sig en smule op, og så på hende, dog med blod om munden. Det kunne måske se barbarisk ud, men det var lidt uundgåeligt når man som han havde 4 hugtænder.
Han kyssede hende ned over halsen og brystet. Hun var så smyk, dog ende han med at efterlade blod aftryk på hendes krop, det var dog ikke noget han tænkte ret meget over!
Han var for opstemt.

Han lod sin hånd glide om bag hendes ryg for at åbne hendes BH, og tage den af hende. Han bukkede sig ned, og lod sine læber kysse de smukke fyldige bryster, hans tunge fik lov at lege med hendes nippels, og Hans ene hånd begynde at lege og massere hendes bryst mens hans mund legede med det andet.
Der gik ikke længe inden Lilys bryst parti havde raster af blod over sig, da han var endt med at tørre blodet af mod hendes hud.

Han rettede sig lidt op, og grab om hendes trusser, og fik hevet dem af hende. Han så lidt ned mod hendes underliv, inden blikket igen gled op på Lily med et skævt smil.
”savner du virkelig det her så meget?” spurgte han og lod sin hænd glide ned med hendes underliv, og lod et par finger glide ned mellem hendes kønslige læber.”du er jo allerede helt våd?” sagde han lidt drillende, inden han dog begynde at kysse hende ned over maven, og ned mod hendes underliv.

Da først han kom der ned, trak han hende mere ned, og lod hendes knæ ligge på hans skuldre. Han startede ud med blot at kysse hendes underliv, mod hendes lit og rasten af hendes køn. Dog gik der ikke længe inden hans tunge fik lov til at lege med hendes underliv, glide langsomt og roligt rundt mod alle de rette punkter, lod hende blive varmet lidt op, mærke ham igen, og så får at han kunne få lov at smage hende igen. Det kunne lyde underligt, men han havde savnet den smag, savnet at få lov til at gøre det her ved hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna    I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  EmptyLør Nov 19, 2016 4:52 pm

Hun kiggede op på ham, da han havde sluppet hendes hals. Mærkede hvordan hele hendes krop snurrede og hun kunne sværge på at hele hendes krop nærmest fløj i luften. Hun følte sig virkelig let og mærkede hvordan det brændte overalt. Lily var dog ikke skræmt, da hun så ham. I stedet slikkede hun sig bare tændt omkring hendes læber og rakte lidt op efter hans ansigt.

”Føj hvor er du lækker..” Hviskede hun med hendes lave og pirrende stemme. Hun mærkede hans hånd på hendes ryg, den befriende følelse af hendes BH som blev løsnet og den kølige luft som ramte hendes bare barm. Hun gispede svagt og stønnede, da hun mærkede hvad han nu gjorde. Hun vred sig lidt og greb hans hår fast, i et jerngreb.

”Shit..” Mumlede hun helt fordrukken i nydelse og lod hendes ben vikle omkring hans hofter mere.
Mange ville blive dødskræmt af alt det blod som endte på hendes næsten mælkehvide hud. Men ikke hende. Lily fandt det blot virkelig sexet, da det jo var sådan hende og Drystan havde sex? De var lige underligt og måske vilde som dyr, men hun havde intet imod det. Faktisk så ville hun tro at normal vanilje sex, ikke ville være nok for hende. Drystan havde jo efterladt nogle spor på hende, som ingen andre ville kunne opfylde.

Da han fjernede hendes trusser, så hun blot op på ham med et lille genert smil. Hun ville til at lukke hendes ben, da hans hånd var der i stedet. Ingen kunne få hendes generte side frem, som Drystan kunne og lige nu kunne hun virkelig mærke den gamle Drystan. Ham den flabede og kække fyr, som hun var så forelsket i. Denne hårde ydre og kæphøje attitude. Den var ham hun var død forelsket i.
Ikke ham den triste som var der før. Så derfor var hun jo pænt tændt lige nu? Hun hev efter vejret og mærkede hans fingre.

”J-ja.. Det er jo dig..”
Hviskede hun som svar på hans kommentarer. Hun gispede højere og buede helt i ryggen da hun mærkede hans læber imod hendes køn. Lily stønnede og jamrede lykkelige imens hun greb fat i hans hår. Hendes tær krummede sig sammen og nussede ham hen over ryggen imens hun hviskede små og pirrende ord på latin. Alt lige fra hvor dejligt det var og hvor god han var til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna    I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  EmptyLør Nov 19, 2016 6:18 pm

Det var svært at forklare, men selvom der efter hånden var blod mange steder, både på Lillianna men også på det eller så pæne og lyse senge tøj, så var det lidt som om det ikke skræmte nogle af dem.
Han havde desværre ikke evnen til at lukke sårene efter sig, men heldigvis holde såret hurtigt op med at bløde, men det havde da efter ladt en plet på hendes sengetøj under sig.

Men selvom der var blod omkring dem, og selvom de fleste ville blive skræmt over det, så var det bare typisk de 2. Deres sex var bestemt ikke som så mange andre ville have det. Måske også fordi Drystan valgte at tage Lilys mødom på den her måde.
Han havde vænnet hende til det, ladet hende mærke hvor godt sex kunne være, og så var det endda hendes første gang.
Det var ikke mange der under deres alle første omgang sex, var med på at få den analt!

Men sådan var de, måske kunne man bedst beskrive deres sex, som en form for kamp mellem byttedyr og rovdyr. Og det var også præcis som et rovdyr han tog hende. Brutalt, mens han mæskede sig i hende, i hendes underliv som han gladelig åd op, og i hendes blod der kun gjorde ham stærkere.

Lige nu var han begravet mellem hendes ben, og der gik ikke længe før denne søde og blide udgave af ham forsvandt. Han havde savnet det her så ufatteligt meget. Smagen af hende, følelse af hende.. det hele!
Han vagte derfor at bukke sig længere ned, inden han ligefrem begynde at æde hende op nede fra. Hans tunge bevægede sig vildt og præsic rundt, han suttede og kyssede flere gange mod hendes underliv, sørgede for at hun blev endnu mere våd end hun allerede var i forvejen. Han luprede hendes safter i sig, og elskede den måde han kunne mærke at hun spænde i kroppen, og slappede af på en og samme tid.

Han lod sine ene hånd glide op, og lid et par finder blive presset op. Han fandt et dejligt sted, lige mellem hendes køn og hendes lå, hvor han bed ned i den tynde hud, og begynde at drikke. Noget der ville virke virkelig intenst. Samtidig med at hans finger arbejdede og sørgede for at hun stadig blev leget ordenligt med.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna    I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna  Empty

Tilbage til toppen Go down
 
I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» You promised you would always come back, why didn't you come back?
» I'm glad we had this talk - Denja
» Back in USA.
» Back To You
» ~ Calling Me Back ~ |CW|

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: V :: Akademiet :: Akademiet indendørs :: 1. Sal :: Spisesalen-
Gå til: