|
| A Friend? Meybe - Almira | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: A Friend? Meybe - Almira Ons Jan 27, 2016 6:17 pm | |
| T: 20:00 S: NyX O: Mange rige mennesker, folk i flot tøj, kjoler, smykker og jakkesæt. P: http://cdn.stylisheve.com/wp-content/uploads/2013/01/Maxi-Dress-Outfits-by-Stylish-Eve_02.jpgEndnu en af disse hvor hun skulle stå og se yndig ud! En velgørenheds fest! Egentlig var det ikke så uvant for hende, hun havde jo været med til dem mange gange, men det var nu denne komedie de skulle spille! Hele ”familien” Hun havde oftet tænkt over hvorfor der ikke var nogle der undrede sig lidt over at en mand (der ligner en på ca 45) havde 4 børn, og den yngste var 21..! Var mennesker virkelig så dumme? Lige nu stod hun selv sammen med sin ene ”bror” Marcus, de var endelig sluppet lidt væk. Hun havde næsten ondt i hånden over alle de håndtryk, og krampe i kæben over alle de flaske smil ”Du burde nu lade ham have disse aftner! Det er det eneste tidspunkt hvor han kan vise familien frem” lød det fra Marcus. ”Jeg ved det… men nu har vi stået model til det i så mange år, og det ændre sig aldrig. Det er altid det samme.. du, Michael, og Louis bliver altid beundret for jeres styrke og udsende, og jeg få flere dates tildel på en aften end et helt år!... hvis der så bare var EN rigtig mand imellem, og ikke deres små snoppede unger..” Nej det var ikke ligefrem fordi hun beundrede disse aftener. Hun valgte at begive sig ud på egen hånd, se sig om, måske se om hun kunne falde i snak med nogle. Men der gik ikke længe før hun fandt sig selv ud på terassen for at få noget luft. Man skulle tro hun snart var ved at være vandt til det, men nej det var hun slet ikke… |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Friend? Meybe - Almira Tors Jan 28, 2016 4:06 pm | |
| Påklædning: https://dangerouslee.files.wordpress.com/2012/07/little-white-dress-night-outfit.jpg"nu opfører du dg ordentligt.." hviskede hendes mor og rettede på sit hår, som hun altid gjord når hun var vred. "Mor!" sukkede almira og lagde armene overkors. Hun hadet disse sammenkomster, der var intet sjovt ved dem og hun hadet folk der slikkede den ens røv efter den anden for at blive mere populær og muligvis mere kendt. Det værste var det hele handlede om penge denne gang, man hvis folk ville have penge kunne de bruge deres egne? hvorfor skulle have hendes penge? hun havde set super lækker ny bil hun ikke kunne få pga. hendes familie lige pludselig ud af det blå var blevet miljøvenlige og skulle doner utrolig mange penge af hendes lommepenge. "hvorfor kunne du ikke bare have taget den kjole på fra frankrig jeg købte til dig!" almira rettede irriteret på sin kjole i mens de stod udenfor øren ind til mindre velgørenheds fest der skulle holdes. "fordi mor, jeg ikke er en lille prinsesse, jeg er voksen ung kvinde, du skal være glad for jeg overhovedet tog en dum kjole på. " knurrede hun og så surt på sin mor. hun skulle altid bestemme, altid lave om på hende, aldrig havde hun fået lov til at være som alle andre. Eller sådan var det før, nu levede hun livet når hendes forældre ikke var hjemme. Hvilket hendes forældre efterhånden også havde opdaget. "så det godt piger, hold kæft og smil, diskuter kan i gøre når vi kommer hjem" knurrede hendes far og rettede på slipset inden han åbnede døren med et falsk smil og sin kone under armen. Blikke bevægede sig hurtigt hen på dem og igen var de midt punkt som altid, For de var jo den perfekte familie?? de skulle bare vide hvor perfekt de var når hendes familie var alene. almira rullede kort med øjne og kiggede efter baren. Der måtte være en bar et sted? "jeg går ud og får noget at drikke.." sukkede hun og skulle til at gå da hendes mor tog fat hendes arm, stadig med et falsk smil og læberne. " Vi skal hilse på værterne først" - " whatever, gør hvad i vil, men hvis jeg skal overleve this shit er jegnød til at have noget drikke." hviskede hun vredt tilbage til sin mor inden hun rav sig elegant fri af grebet og gik ud for at finde en bar. Der var så utrolig mange mennesker?! falske alle sammen. Det gav hende hovedpine, eller så var det den billige parfume? pyh de her kvinder havde ingen lugtesans? hun så rundt, og efterhånden opgav at finde en bar, de her folk havde ingen idé hvordan man festede. Det var hundred procent. "jeg trænger til noget luft." sukkede hun og gik mod en dør der så ud til at fører udenfor. Bingo! en terrasse ! det kunne virkelig redde hendes aften. hun trådte ud i den kølige brise og parfumefri luft. hun lukkede godt øjne og sukkede dybt, det her blev en lang aften. hun rode lidt i sin pung efter en cigaret, hun trængte sådan til at stresse ned, det havde været en utrolig træls uge, og hun orkede virkelig ikke at være til denne fest. hun smilede da hun endelig fandt den lille boks med cigaretter og tog den op samt en lighter. hun så lidt rundt i tilfælde af der var nogen skulle hun lige være sikker på det ikke gjord det store at hun røg. Og selvfølgelig skulle der lige være en person. " hey, Gør det noget jeg ryger?" spurgte hun og smilede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Friend? Meybe - Almira Tors Jan 28, 2016 7:08 pm | |
| Det kunne kun tyde på at dette ville blive en lang aften!.. Hun var allerede træt af at være her! Men tog hun hjem ville Reymond blive utrolig skuffet! Og det havde hun hverken lyst til eller brug for! Men måske kunne hun også bare bruge aften her ude, i det mindste ville hun da få frisk luft. Reymond og de andre havde lært at lukke det ude. Men den lugt… en stærk blanding af for skarp parfume, aftershave og alkohol. Hun stod selv med et glas af denne DYRE DYRE champange.. ikke at den smagte godt… OVERHOVED men den kunne drikkes. Hvor ville hun dog ønske at hun kunne blive fuld.. men det var nu ikke tilfældet. Der skulle i hvert fald mere end en enkelt flaske vodka til før hun kunne. Hun fornemmede lyden af et par hæle der kom ud på terrassen. Bare det ikke var Katty, Reymonds mage, det magtede hun slet ikke lige nu. Det var dog ikke meget bedre at det var en pige på hendes egen alder.. åh gud hun orkede virkelig ikke hvis det var en af de her snoppede trunter der troede at de var noget. Hun tog sig selv i at studere pigen, hmm hun mindede ikke om de andre tøsser der var der inde.. *hmm fede sko!* Hun blev dog en smule overrasket da deres blikke mødtes, og hun hørte hvad den anden pige sagde. Hun rystede let på hovedet så de røde lokker flavrede en smule. ”Nej slet ikke …. Vi er jo udenfor” sagde hun bare med en høflig og venlig stemme. Hmm en dannet dame der røg? Det var ikke så tit, i hvert fald ikke smøger som denne pige gjorde.. eller var det bare hende selv det havde en lidt fordrejet sy på den slags?
Hun sukkede lidt for sig selv, og så ud over den store have. Hvor ville hun dog bare gerne være er hjemme lige nu! I stedet for at være her. Hun satte glasset fra sig på den store kant af det massive beton gelænder, og begynde at rode lidt i tasken. Hun fandt et lille spejl frem, og betragtede kort sig selv i det. Hold da op! Hun så allerede træt ud. Heldigvis var det ikke noget der blev ses at folk der ikke vidste hvordan en træt vampyr så ud.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Friend? Meybe - Almira Tors Jan 28, 2016 7:31 pm | |
| "Takker " sagde hun og blinkede til kvinden. Hun gik elegant hen til Gelænderet og tænde Cigarretten, hun tog et langt sug og sukkede lettet op. Hun kiggede over på kvinden, hun virkede letter nedtrykt? måske frustreret? hun anede det ikke hun var ikke særlig god til at tyde folk. det havde hun aldrig været, eller jo når det galt mænd? men de var nu også ret nemme at tyde. hun vende sig mod kvinden, og skulle lige til at sige noget da hun trak et spejl op. *åh nej ikke frøken fisefornem? * hun rystede på hovedet vende sig mod udsigten igen? " du ved godt der er noget der hedder et spejl på et badeværelset ? " spurgte hun lidt ligeglad, hun hadet virkelig bare Snobber, og specielt de unge, de var de værste, de stod nemlig til at arve så det skulle de altid blære sig med. Men kvinden lignede altså ikke en snob tvært i mod, mere en der havde haft en lorte dag. men skindet kunne bedrage? og hun havde en super lækker stil i tøj. og... CHAMPAGNE! Hvor havde hun fået den fra? hun havde ledt efter den åndsvag bar og havde ikke fundet den? Det også bare så typisk at holde nogle fester hvor man ikke finde rundt...
hun tog et sug mere af cigaretten og så over på kvinden igen. hun studerede lidt hendes udseende. Den kvinde havde haft heldet med sig, det var der ingen tvivl om,hun var perfekt fra top til tå. Det var en sjælenhed nu om dags? man var begyndt at rediger meget i billeder for at få den perfekte krop.det havde aldrig været nødvendig ved hende selv, derfor var hun også med eftertragtet. Men nu var der altså endnu en kvinde der kunne tjenekassen hvis hun altså ikke var så snobet som hun så ud? hun gad i hvertfald ikke arbejde med en tøs, der ikke gjord andet ind at blære sig med sine penge, eller for den sags skyld bruge tid på at være prinsesse 24/7. Bare tanken gave hende kvalme.
Hun rettede på sit brune krølledet hår, hun gad ikke rigtig at bruge tid det store frisør-halløjsa. så det var blevet til en mørkebrun klemme det holde håret og med små totter af hår der hang ned i store elegante krøller. hende mor havde nær fået et hjerte anfald da hun så hende. ALT skal jo være perfekt i hende mors øjne, andet var for lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Friend? Meybe - Almira Tors Jan 28, 2016 7:47 pm | |
| Hendes øjne fulgte nøje denne unge kvinde der var kommet ud, hun var virkelig en flot pige. Men noget sagde hende at denne pige ikke var den der gik VILDT op i sit udasede. Og måske var det bare Rosa selv der gjorde det for meget. Men hun var jo også fra en helt anden tid. En tid hvor kvinder ikke kunne tillade sig hvad som helst. Det glemte hun nok af og til.
Hun var fra hoffet, og havde gennem de mange 100 år her på jorden været en del af det rige folk. Derfor havde hun også lært at omgås. Og det gjorde man bedst ved at tage sig godt ud. Hun havde knapt nok lagt spejlet i tasken, før hun hørte den lettere spydige bemærkning. Orh det der var hun slet ikke i humør til. Dog virkede denne unge kvinde ikke til at være ude på ballade, det lød slet ikke sådan. Så hun valgte nu bare at tage det med et smil. ”ja… men det ville nu se så dumt ud hvis jeg slæbte rundt på det under armen” sagde hun blot med en let latter.
Hun orkede ikke at diskutere med en eller anden rigmands tøs. Og hun havde erfaret at hvis man ikke reagerede negativt, så fik de ikke hvad de var ude efter, og valgte derfor at skride. Dog virkede denne pige ikke som det type. Hun lænede sig på af gelænderet lidt, og så på hende ”og du ved godt at rygning er skadeligt for din krop ikke?.... Men du vil nu nok hellere gå rundt med dem i tasken end et spejl.. har jeg ret?” spurgte hun bare med en rolig stemme.
Hun vende hovedet lidt og så ud over haven. Den her altan mindede alt for meget om den på slottet i Frankrig. Hun rystede hurtigt tanken væk. *nej.. ikke i aften* Hun så ned på glasset med champange. Hmm.. hun havde nu mere lyst til vin. Hun tog et nip af den.
Hun skævede hen mod den unge kvinde. ”når.. hvad så? More du dig?... eller er du også flygtet?” spurgte hun, og erkende at hun stod her af ren flugt fra stedet der inde.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Friend? Meybe - Almira Tors Jan 28, 2016 8:02 pm | |
| Almira have egentlig ikke regnet med et svar fra kvinden, de fleste ville være gået i fornærmelse, men den her kvinde havde næsten fået hende til at kvalt i sig selv i sin egen røg af grin. Det var simpelthen det sjoveste svar, og det sjovest billede hun havde fået dannet sig i hovedet. " jo det ville se pænt dumt ud" grinede hun og vende sig mod kvinden. hun var ikke en snob det var der ingen tvivl om, hende her havde ben i næsen.
Hun begynde at grine lidt mere da hun blev ved med at den en spydig joke efter den anden. "Jo, men noget skal man jo dø af ikke? " grinede hun og gik hen til hende. Den kvinde kunne redde hendes aften. "Jeg er vist det man kan kalde en flygtning, jeg flygter fra en krig blandt snobber." sagde hun og tog et sug. " må jeg smage?" spurgte hun med hentydning til glasset. " det lykkes mig ikke lige at finde deres bar, og jeg trænger seriøst til at drikke mig i hegnet." hun var meget direkte, men hun tænkte det ikke gjord noget, da kvinden virkede til at være af samme holdning som hende selv. Hun var cool nok. Hun tog endnu et sug og pustede lettet ud igen, denne gang uden at kvæle sig selv i røgen. " Almira forresten" sagde hun og så ud på udsigten |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Friend? Meybe - Almira Tors Jan 28, 2016 8:19 pm | |
| Hvor var det dog en dejlig lettelse at høre at denne kvinde grinte sådan af det hun sagde. Det ville sige at hun altså var mere eller mindre ”normal” Det var da en lettelse! At det ikke var endnu en af disse snoppede tøsser der mente de ejede det hele. Hun kunne ikke selv lade vær med at grine. Hun så mere roligt på denne kvinde. Hun virkede nu til at være okay. Hun nikkede til det hun sagde med at hun var en fygning ”jeg ved hvad du mener!.. jeg har allerede fået de først 50 dræber blikke” grinte hun lidt. Hun så på pigen ”og så er det ikke kun pigerne.. men også drengene! De der snot under der tror de er noget fordi deres skjorte er fra et eller andet fint mærke” sagde hun og rystede på hovedet over det. Denne pige blev hendes redning, endelig et fornuftigt menneske man kunne snakke med. Og menneske var hun, det kunne hun lugte.
Hun så på hende da hun spurgte om hun måtte smage, hun rakte hende glasset ”ja da” sagde hun med et let smil. Hun hørte hvad hun sagde med baren, og grinte lidt ”så kan du også lede længe… der er ingen bar! Kun nogle tjenere der går rundt med det der!” sagde hun og så på hende med et blik der viste at hun også kunne bruge en bare. Hun smilede da hun fik den andens navn ” Rosallina… men de fleste kalder mig bare Rosa” sagde hun med et blidt smil. Hun børstede noget smus af sin lange kjole, og så lidt op mod stjerne himlen. ”det tyder på at blive en lang aften hva?” sagde hun så.
Hun havde altid beundret himlen, og tog tit sig selv i at stå og glane op på den, selvom det ikke var særlig klædeligt
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Friend? Meybe - Almira Tors Jan 28, 2016 9:16 pm | |
| " ja ikke!! gud hvor har du været henne i mit liv?! " sagde hun lettede og begyndte at grine og smile helt vildt. hende her hun var som sendt fra himlen til at redde hendes aften. de skulle nok få det sjovt sammen. " jeg fatter simpelthen ikke hvordan man kan være sådan? hader virklig de der dræber blikke, har sådan lyst til bare at råbe op og fortælle dem hvordan landet ligger." sagde hun roligt og tog endnu et sug. hun slukkede den under sin sko og lagde skodet tilbage i æsken, hun var godt ikke det store miljøvenlige menneske, men hun havde da en smule respekt for modernatur. " hvis man overhovedet kan kalde dem drenge? der er intet mandighed over småsplejsede fyrer der går op i tøj eller hår, og som begynder at flæbe når men rør dem for uha de får måske et blåtmærke eller plet på deres trøje?" sagde hun og fnyste lidt.
Hun nikkede tak og tog i mod glasset, duften af champagne fyldte hendes næse med en dufte af frihed, smagen tilgengæld var tæt på at få hende til at øgle. " godt ser det ud, grimt smager det.." sagde hun og skar en grimasse. "vi må have fat på en flaske af noget stærkre og mere vel smagende." mumlede hun, hun skulle ihvertfald ikke drikke sig fuld i det stads. "så de betaler en masse folk til at gå rundt og server.. det der... i stedet for en bare hvor folk kan få noget de selv ønsker og som sikkert meget mere.... velsmagende." grinede hun kort og rystede på hovedet " vi er og bliver nogle mærkelige folk... urolig vi kan overleve i denne verden " sukkede hun.
Hun kiggede op og ned af kvinden, hun var rigtig smuk, for smuk til at være et menneske. Det havde hun efterhånden lært på den hårde måde, smukke mennesker er ikke mennesker.. hun smilede " jamen tak fordi du reddet min aften rosa." sagde hun og så op på himlen. " jep alt for lang.... overvejer at finde en masse alkohol gemme mig under et bord og drikke mig stangstiv.." sagde hun og smilede ved tanken. hun kunne huske hun altid havde gjort det da hun var yngre, det var også den måde hun lærte at ryge på. Der havde været en ung fyr som havde gemt sig sammen med en masse drenge under et bord og var begyndt at ryge i smug. det var den gang man måtte ryge indendørs, så der var ingen der lagde mærke til det. han havde tilbudt hende en og hun havde takket ja. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Friend? Meybe - Almira Tors Jan 28, 2016 10:39 pm | |
| Hun kunne ikke lade vær med at smile sammen med Almira. Hun var en virkelig sød og sjov pige. Hun lyttede til det hun sagde, og kunne kun give hende ret. Heldigvis skulle hun ikke finde en mage mellem alle dem der.
Hun kunne ikke undgå at grine af Almira ”sig mig er det første gang du er til sådan en fest?” sagde hun og hentydet til at det altid var sådan. Folk skulle vise hvor mange penge de havde, og derfor skulle man drikke deres sprøjt. Hun sukkede lidt. Hvis bare de kunne komme væk. Og det lød da også til at det var sådan Almira var. ”bare vi kunne stikke af….” mumlede hun. Reymond ville blive så pokkers sur. Men på den anden side. Han tilgav hende altid hurtigt, og ville sikkert også gøre det denne gang.
Hun tog en tår af sin champagne, og så på Almira ”giver du ikke en af de der smøger?” grinte hun lidt, og hoppede op og sad på gelænderet, tros hendes flotte kjole. Alt ved hende var gennemført ned til mindste detalje, glimmer på hendes kjole, hendes taske og sko, ja selv på hendes øreringe, og hendes makeup
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Friend? Meybe - Almira Tors Jan 28, 2016 11:01 pm | |
| Almira grinede " har været til alt for mange af disse... og jeg bliver skuffet hver gang." sagde hun og lagde armene overkors. det var ikke køligt udenfor, faktisk en tilpas temperatur. hun indåndede den friske luft, og så over på hende med et løftet øjnebryn. stikke af? well, det kunne godt lade sig gøre? men det kostede en god omgang stuerast ... " tja hvis du er frisk senere kan vi tage ud og drikke os i hegnet? "sagde hun og smilede.
hun satte sig ved siden af hende på gelænderet og tog pakke op af tasken igen og rakte hende en. " så de ryger også? " sagde hun begejstret " vi havde mere til fælles ind jeg troede " sagde hun og tog selv en hun trak en lighter frem og tænde den for hende. " ild? " spurgte og smilede skævt til hende. hun sad lidt og betragtede rosa. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Friend? Meybe - Almira Tors Jan 28, 2016 11:19 pm | |
| Hun grinede lidt af hende, og var sikker på at de ville få en sjov aften hvis de stak af. Hmm men hvordan. Hun smilede da hun fik en smøg "kun når jeg er irritabel" sagde hun stille. Hun var ikke ryger, men hun kunne godt have lyst til en i ny og næ. Hun smilede da der blev spurgt om ild. Hun lænede sig frem mod flammen med sin smøg i munden, og tænde smøgen mod den.
Hun tog et sug, og så op i luften mens hun pustede ud. "hmm det er bare hvordan vi kommer væk..." sagde hun stille.
Hun så hen mod døren da der kom en ud. Hun sukkede lidt da hun så det var Marcus. Marcus var bestemt ikke en type på en rygmands søn. Han var bedskudret og trænet. Han mindede mest om en baseball spiller eller sådan. Han var ok høj, og så gennaralt bare godt ud. En lækker bof fyr med de rette muskler og former. Men nu var det ikke fordi hun fandt sin "bror" særlig tiltrækkende. Hun var til nogle andre typer.. når de kom til partner. men hvis det bare var noget hurtigt mindede mange af dem hun havde været sammen nok om ham. men det var mere fordi de fleste pumpede fyre var dumme som snot!
"Rosa... far leder efter dig" sagde han blot. Hun himlede med øjnene "jamen så sig til far at du ikke kan finde mig" Han sende hende blot et af de der storebror blikke der betød "hold nu op" Hun sukkede, men fik vendt blikket mod Almira "Marcus du har slet ikke hilst på min veninde Almira" sagde hun med en sød stemme og pegede lidt mod hende.
Han smilede bare høfligt, og gik over til Almira. Han bukkede høfligt og elegant for hende, og tog hendes hånd og kyssede hendes hånd ryk "Mig en fornøjelse" Sagde han med en gelant og charmerend stemme.
Rosa smilede lidt lumsk "søde Marcus... je..." "nej nej!... når du starter en sætning med "søde Marcus" så vi du altid have mig til at gøre et eller andet som far bliver sur over!" Rosa så på ham med hvalpe øjne "Marcus.. må vi ikke låne din bil?.. til at køre ned til byen.. vi vil virkelig gerne fest?"
Han så bare på hende med et strengt blik, men det var tydeligt at han ikke kunne stå for det når hun tikkede. Han stod længe og prøvede alt hvad han kunne for ikke at bukke under, men sukkede til sidst opgivende, og trak nøglerne op af lommen "heeer.... men hvis der er så meget som EN rise på den så kvæler jeg dig... og du køre ikke i den hjem når du har drukket" Hun smilede bare stort. Kyssede ham på kinden, og tog nøglerne, og så på Almira med et kæmpe smil, og vinkede hende efter sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Friend? Meybe - Almira Tors Jan 28, 2016 11:37 pm | |
| hun grinede, hun havde selv haft det sådan, de første gang var det bare når forældrene var dumme at høre på, men efterhånden var de de mere og mere og til sidst var hun fuldtids ryger, hvis man kunne kalde hende det. hun smilede og så op på himlen og pustede ud.
hun lyttede til rosa's stille spørgsmål. hun kunne komme på tonsvis af ideer, men ingen af dem ville være noget de slap helskindet igennem med. hun havde det med at lave scener, specielt når det galt hendes forældre, hun var træt af de aldrig lod mærke til hende, så det var den eneste måde hun kunne få deres opmærksomhed. Der var så også andre muligheder som at stjæle bilnøgler? men det var vist lidt for tidligt til at bringe det på banen foran hende. Det var ikke lige noget man skulle blærer sig med, havde hun fundet ud af.
hun så op da en ung smuk mand tråde frem, normalt var hun gået efter ham, for han var vildt attraktiv, men hun kunne fornemme på det, det ikke var et tilfældigt sammentraf? og de bekræftede han rimelig hurtigt. Rosas bror, heller i menneskelig. Aldrig gå efter nogens familie eller alt for lækre fyrer! husk det Almira!! hun så ned i jorden, men kiggede op da hun blev præsenteret for ham. et grin begynde at former sig på hendes læber da han stod der charmener og førte sig frem på gammeldags maner. " Et god dag og krammer ville have været fin bro.." grinede hun " løsne lidt og kom tilbage i nutiden, jeg går ikke så meget op i fortidens traditioner." sagde hun med et frækt glimt i øjet og tog et sug.
hun så på Rosa med et smil og lyttede til der samtale, hun begynde at grine lidt. Det var typisk brødre at bukke under for de tricks. Det skulle blive en super fed aften " bare rolig den bil bliver ikke riset, Ingen af de biler jeg har kørt streetrace i har fået den mindste skade " drillede hun " vil passe på den som var det min egen." hun gik med rosa " så skal der festes!! " |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Friend? Meybe - Almira Man Feb 01, 2016 10:20 pm | |
| Marcus grinte lidt af hvad hun sagde ”ja jeg beklager… gammel vane” grtinte han lidt. Han sagde selvfølgelig ikke noget om at det var fordi han var omkring 800 år gammel, og man gjorde sådan den gang han var menneske.
Han smilede dog mindre roligt da han hørte Almiras joke om hans bil. Puha han håbede virkelig ikke at det var noget de overvejede. Han holde ret meget af sin bil. Slevfølgelig kunne han bare købe en ny, men det havde han ikke lyst til. Det var en temmelig sjælden bil
Rosallina smilede bare stort til Almira da hun gik med. ”nu skal vi bare finde en måde at komme ud på uden at blive opdaget” Hun lagde bilnøglen i sin taske, og gik ind til festen. Hun prøvede på om hun kunne se hvor Reymond var. Okay han befandt sig i den anden ende end hoveddøren Perfekt ”lad og skynde os inden vi bliver opdaget” grinte hun lidt, og tog Almiras hånd, så de ikke ende med at blive væk fra hinanden mellem alle disse mennesker.
Puha der var allerede den der kvalmende lugt af parfume og sprut.
|
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: A Friend? Meybe - Almira | |
| |
| | | | A Friend? Meybe - Almira | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 15 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 15 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 133, Man Okt 21, 2024 9:38 am |
|